Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze MAZ din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 12:14:53    Titlul subiectului: 132102

Astazi ar trebui sa revina in circuitul urban si MAZ-ul GL-75-PMG. Autobuzul a fost refacut.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 18:07:28    Titlul subiectului: 132380

Dupa o absenta semnificativa, astazi il revad pe 75 PMG la traseu. Se pare ca au mai fost mici ajustaje de efectuat pana la come-back-ul asteptat...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 29 Aug 2010 08:51:15    Titlul subiectului: 132617

Ieri am remarcat in circuitul urban MAZ-ul 601 (GL-47-PMG), revenit dupa aproape o luna de absenta. Pe tura 2 era la traseul 11. Din nou, toate cele 30 de bucati sunt functionale.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 13:33:26    Titlul subiectului: 133182

Nici Papusik n-a scapat de furia delicventilor, spre marea mea intristare... Degeaba se straduiesc soferii sa curete masina, mereu apar alte si alte semne de golaneala, simboluri vii a nivelului de cultura galateana. Printre panourile manjite, golaneala a atacat si manerele imburetate... Cel din partea stanga a sensului de mers a fost partial decojit. Pentru a preveni degradarea sau avansarea decojirii, unul dintre soferii care au grija de Papusik a bandajat manerul in material izoler...


IMG_2893.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.06 kb
 Vizualizat:  de 11014 ori

IMG_2893.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 09:42:54    Titlul subiectului: 133356

Poate primul autobuz MAZ care devine usor de recunoscut in trafic este 606 (GL-43-PMG) datorita autocolantului pus pe parbriz si care ii cofera un aspect estetic placut si totodata o protectie vizuala suplimentara soferului.


IMG_2971.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.29 kb
 Vizualizat:  de 10959 ori

IMG_2971.JPG



606 - prim-plan.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.4 kb
 Vizualizat:  de 10957 ori

606 - prim-plan.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 21:43:31    Titlul subiectului: 133804

Din nou despre calitatea lucrarilor si materialelor utilizate de producatorii de autobuze MAZ... Cred ca, daca s-ar fi facut mai multa economie, ne-am fi deplasat cu autobuzul decapotabil, si inca asezati in pozitie ghemuita pe podea. Ca doar e LF si nu vom avea rau de inaltime... Mare bataie de joc au mai facut producatorii astia. Cadrele geamurilor, invelite intr-un vinilin subtire, foarte usor de... "dizolvat" iar masele plastice sunt de o "calitate" rar intalnita: nu poti sa le cureti de graffiti fiindca se scamoseaza, rezistenta la aglomeratie destul de slaba si culmea... se colibacesc.
Iata cum a ajuns sa se prezinte carcasa protectoare a rezervorului lui 626.
Ah, si inca un aspect: la unele MAZ-uri, calatorii care stau in vecinatatea acestui rezervor simt mirosul puternic de motorina. Probabil e vorba de etanseitate. Asta e, tot mecanicii de la Transurb trebuie sa faca lucrari pe care altii trebuiau sa le asigure inainte de livrare...



Rezervor 626.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.86 kb
 Vizualizat:  de 10899 ori

Rezervor 626.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Oct 2010 09:08:39    Titlul subiectului: 134516

Dupa 607 - primul care a suferit aceasta modificare - a fost randul lui 627 sa primeasca o noua aerisire (cu fante laterale) pentru galeria bio. Usita de vizitare pentru adaugarea aditivului cedeaza de obicei foarte repede si datorita pozitionarii ei poate fi usor implicata in tot felul de incidente.
Solutia adoptata (cu usita mai rezistenta si nu din "material economic" pe care pana si vantul l-ar putea deforma) permite atat o manevrare facila din partea celui care umbla la galerie cat si o aerisire mai buna a acesteia (pe langa cea inferioara este acum si cea laterala).



627 as 607.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.35 kb
 Vizualizat:  de 10789 ori

627 as 607.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Oct 2010 10:43:51    Titlul subiectului: 134540

Modificarea da roade... "Experimentul" promovat la 607 continua sa se extinda; asadar, 602 este a treia masina cu aerisire laterala pentru sistemul bio. Se pare ca aceasta masura va fi implementata la toate autobuzele MAZ... Interesant ca s-a ajuns la aceasta concluzie tocmai acum, la mai bine de doi ani de la vanzare, lasand astfel sa se inteleaga cata experienta si seriozitate poseda atat proiectantii cat si fabricantii acestei marci.
Asta ca sa nu mai spunem de faptul ca turul si returul autobuzelor MAZ au fost montate pe dos de minunatii "asamblatori" iar operatiile necesare corectarii acestui inconvenient (care se banuieste ca a dus si la incendiul lui 629) s-au efectuat "sus, la Tirighina". In alta ordine de idei, munci suplementare asupra unor aspecte ce trebuiau verificate in fabrica. Dar asta e cand faci meserie din economie si in fuga calului... Si ne mai intrebam de ce cad MAZ-urile prin tara.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 00:36:43    Titlul subiectului: 134632

Afirmatiile unor persoane "din domeniu" au continuat sa se adevereasca odata cu "imbunatatirea bio" necesara MAZ-ului 617. Se spune ca 602 si 617 au primit celebrele capace de vizitare cu aerisire in aceeasi perioada... Si cum informatiile sunt desecate pe toate planurile, am cules, in urma acestora, doua concluzii: primul, deja stiut, sustine ca toate MAZ-urile, mai devreme sau mai tarziu vor primi imbunatatirea mentionata pentru sistemul bio. A doua sustine ca doar unele autobuze necesita aceasta modificare.
Avem, pana acum, patru masini: 602, 607, 617 si 627 care au suferit modificari. Ma asteptam ca, devreme ce s-a comentat cazul lui 629, acesta sa fie printre masinile care s-au bucurat de modificare... Nu, nu este. Desigur, doar timpul ne va demonstra care dintre cele doua variante este cea adevarata. Necesitate partiala sau globala? Ramane de vazut...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Oct 2010 10:34:17    Titlul subiectului: 134858

A venit si randul lui 615 si deocamdata... cam atat. Sa vedem daca pana la urma toate MAZ-urile vor primi panoul respectiv sau doar unele dintre ele...
La troleibuze nu este necesar; ele sunt deja... "bio".



615.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.49 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

615.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 17:22:47    Titlul subiectului: 135109

Exista vreun motiv pentru care doar autobuzele MAZ au primit numar de inmatriculare de forma GL <nn> PMG, in timp ce celelalte autobuze (inclusiv DAF-urile) au primit numere la rand?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 18:02:52    Titlul subiectului: 135111

PMG simbolizeaza Primaria Municipiului Galati si a fost o "mare onoare" pentru baietii de acolo de a ajuta Transurb-ul sa achizitioneze cu banii jos cele 30 de autobuze si ulterior 10 troleibuze.
Nu ca acesti baieti nu se "baga in seama" si-n cazul celorlalte mijloace de transport, care nu poarta PMG pe numar... De exemplu la casari, sau la intretinere Twisted Evil

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 14:46:03    Titlul subiectului: 135202

Multe mai lipsesc... echipamente necesare ce mereu sunt lasate "la urma"... Poate ar fi necesar sa intrebam conducerea Transurb-ului despre aceste piese vitale, care ar asigura cu succes functionalitatea autobuzelor MAZ. Pe cand sirocoul si AC-ul la 628?! E un efort chiar asa de mare?! Un sacrificiu greu de realizat?! Si cand te gandesti ca mai sunt si alte masini care asteapta piese... Piese elementare!
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 23 Noi 2010 11:27:37    Titlul subiectului: 136640

Sunt anumite trasee precum si anumite locatii (in special cele din zona Complex Siret - Tiglina III) unde pustii idioti, inarmati cu markere si spray-uri, ataca mijloacele de transport ale societatii locale.
Am mai scris de cateva ori despre aceste semne ale unor minti debile, bolnave probabil din nastere insa in ultma vreme fenomenul a atins proportii tot mai mari si prin urmare cred c-ar trebui ridicat un semnal de alarma in aceasta privinta.
De cand deserveste traseul 19, "Papusik" (628) a primit atatea mazgaleli cat n-a primit ea in toata activitatea de pana acum! Tot felul de ineptii, trecute cu rosu, negru, verde sau mov apar pe banchete, pe podele, pe capace, pe geamuri... Oribil! Se vede ca scoala noastra, precum si educatia parinteasca are - pentru unii - o valoare de doua parale (poate nici macar atat). Degeaba se chinuie soferii cu acetona sau tinner sa scoata mazgalelile...
Mai trist este ca parintii iau apararea acestor pusti teribilisti, ca si cum li s-ar pare perfect normal sa scrie prin autobuze sau troleibuze! Daca le ceri sa termine, te iau in ras! Daca ii iei la bataie, intervin parintii! "Vezi ca odrasla mea e cuminte si daca a facut asa ceva, asta e" - poftiti replica de parinte cu scoala la cap.
Nu stiu ce masuri ar trebui implementate pentru a stinge aceasta manifestare cretineasca, distructiva. Asta ca sa nu mai vorbim despre banchetele intacusate, despre curelele de sustinere de care unii plozi se agata precum maimutele la circ (probabil inauntrul lor chiar se simt maimute sau mai precis, maimutoi), despre barele din fier imburetat, de multe ori smulse, asa, de distractie... Avem un oras de mici artisti bolnavi care ar trebui sanctionati disciplinar. Amenda plus curatarea salonului de creatiile lor tampite.
Sper sa reusim sa gasim o solutie care sa duca la incetarea acestui fenomen. Te urci in autobuz si dai de toate mazgalelile alea de te apuca greata. Soferii le scot la intrarea in tura si pana la sfarsitul programului apar altele...
Sa vedem in pozele de mai jos cum arata "Papusik" dupa cateva zile la traseul 19. Mentionez ca toate pozele pe care le-am postat mai jos sunt efectuate in salonul acestei masini.



23.11.2010 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.37 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 014.jpg



23.11.2010 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.04 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 015.jpg



23.11.2010 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.99 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 016.jpg



23.11.2010 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.88 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 017.jpg



23.11.2010 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.32 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 018.jpg



23.11.2010 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.58 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 019.jpg



23.11.2010 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.55 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 020.jpg



23.11.2010 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.87 kb
 Vizualizat:  de 10427 ori

23.11.2010 021.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 23:11:05    Titlul subiectului: 138141

Degeaba unii soferi isi dau tot interesul ca MAZ-urile lor s-arate cat mai ingrijite... Ceea ce e facut cu bani putini isi spune - inca odata - cuvantul. E suficient sa privim panourile superioare ale troleibuzelor MAZ (si nu numai) ca sa ne intrebam cu de naiba s-au umflat dupa doi ani pe cand cele ale Cobrelor si Isuzu-urilor sunt inca "drepte" dupa aproape 10 ani de functionare. Barele si manerele... o alta problema. Cauciuc cu sarma, se vede deja la MAZ-uri. Culmea, suruburile au fost trecute si prinse in materialul plastic! Orice om care are o tangenta cu principiile fizicii si-ar da seama de prostie... Iata rezultatul in pozele de mai jos: forta, "mancarea si slabirea" materialului precum si rezultatul. Aici n-a vrut nimeni sa fure un amarat de maner. A cedat singur iar cei care l-au proiectat ar fi trebuit sa aiba habar de urmari. Evident, i-a durut in cot. Treaba de mantuiala care - zic eu - a lecuit Transurb-ul de MAZ-uri...


28.12.2010 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.96 kb
 Vizualizat:  de 10220 ori

28.12.2010 007.jpg



28.12.2010 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.42 kb
 Vizualizat:  de 10220 ori

28.12.2010 008.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Ian 2011 11:44:10    Titlul subiectului: 138291

Alaturi de LTN mai avem un autobuz frumos impodobit in spiritul Sarbatorilor de Iarna. Este vorba de 616. Iata-l mai jos.


31.12.2010 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.79 kb
 Vizualizat:  de 10145 ori

31.12.2010 002.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 13:05:40    Titlul subiectului: 138744

O sa se modifice in curand si afisajele la MAZ-uri. O sa arate doar statia destinatie si numarul traseului, la fel cum este la DAF-uri. Cred ca se doreste o uniformizare a modului de prezentare a traseului deservit de autobuz.
Nu stiu cum o sa fie la trolee la retur ca sa apara "via Teatrul Dramatic".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 21:46:31    Titlul subiectului: 139559

O decizie putin cam surprinzatoare... la unul dintre MAZ-uri (626) s-a izolat cu pasta siliconica panoul de vizitare de pe rezervor. Presupunand c-ar fi necazuri care necesita interventia la cablatura sau chiar la rezervor, pe unde naiba o sa se mai umble?


04.02.2011 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.56 kb
 Vizualizat:  de 9895 ori

04.02.2011 015.jpg



04.02.2011 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.4 kb
 Vizualizat:  de 9895 ori

04.02.2011 016.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Feb 2011 14:54:59    Titlul subiectului: 139579

Nu stiu cati dintre dvs. cunosc faptul ca autobuzele MAZ care circula acum la Galati au fost asamblate... in mod diferit. Doresc sa spun faptul ca loturile de autobuze nu au fost asamblat dupa un sistem unitar iar echipamentele nu se gasesc in aceeasi locatie nici macar pentru un lot livrat! Rezultatul unei colaborari mai putin reusite dintre nemti si belarusi este suportat de... mecanicii autobazei precum si de soferi. Masinile au iesit din garantie iar noile modele 203, considerate un fel de "prototipuri" de care au beneficiat deocamdata doar Galati-ul si Constanta (pe teritoriul Romaniei) raman in "obladuirea" specialistilor din autobaza. Deja sunt multe lucruri de schimbat si altele de... imbunatatit. Capacele acelea pentru instalatia bio de care beneficiaza doar o parte dintre MAZ-uri n-au fost montate de "dragul de a fi"...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 12:01:06    Titlul subiectului: 140599

In momentul de fata, cel mai nefericit MAZ a ajuns... 613. Pe langa faptul ca la stationari (statii, semafoare, ambuteiaje...) vibreaza din toate "articulatiile", elementele de protectie a canatelor din zonele inferioare (cele din cauciuc) au cedat. Ei cum naiba, Astrele le-au pastrat ani de-a randul (si unele inca le mai au pe toate) pe cand la MAZ-uri acestea au inceput deja sa cada... La 613, ambele protectii cauciucate din dreptul usii 2 lipsesc. E bine macar ca se mai aeriseste salonul de... miresme mai putin placute (sa vedem si partea buna, nu?)
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 15:03:30    Titlul subiectului: 140601

La toate tipurile de autobuze produse azi problema e cam aceeasi. Iti pot exemplifica: MAN, Mercedes, Scania, Dennis, etc. Autobuzele si troleibuzele si toate acestea sunt mai mult considerate consumabile. Asa se gandeste si se lucreaza astazi. In plus, gandeste-te ca multe componente sau mici accesorii sunt facute de catre terti, acolo unde e mai ieftin. Pe undeva e normal, caci daca o banda d-aia costa $1000 facuta in Germania, are pret prohibitiv si atunci se prefera cumpararea uneia de $100 facuta in Taiwan sau in China sau in Bulgaria!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 22:05:56    Titlul subiectului: 140619

Foarte corecta explicatia si sincer sa fiu, probabil ca la ora actuala da roade prin vest (si nu numai). Mi-au spus colegi care au vizitat Europa (si nu numai)ca au remarcat "sisteme" de utilizare a mijloacelor de transport de 5 - 8 ani. Mai mult, exista si exceptii (prin Germania, daca imi amintesc corect informatia) de 4 ani. Ce facem noi insa ca MAZ-urile au inceput sa se... "descompuna" dupa numai doi ani!
Am ajuns la concluzia ca MAZ-urile sunt autobuze pe cat de ieftine pe-atat de nereusite. Un exemplu succint: plafonul mochetat al DAB-urilor a inceput abia acum sa se increteasca (si nu la toate!) adica dupa 15 ani de utilizare. DAF-urile arata impecabil si au si ele in jur de 10 ani la activ... Cobrele, Prestij-urile si Isuzu-urile n-au nici o problema in aceasta privinta desi au peste 10 ani de activitate. La fel ROCAR-urile de Simon si Astrele... Ei bine, iata ca la MAZ-uri plafoanele se deformeaza tot mai mult (in special la troleibuze), capacele ventilatoarelor au inceput sa cada (cu tot cu ventilatoare (601, 629, ...)!!!), manerele de actionare a geamurilor s-au dus si ele (se vede cat de rezistente au fost) asa ca la vara o sa coacem in cel mai original stil. pe urma manerele de sustinere... majoritatea au zburat, barele de sustinere ale scaunelor - in unele cazuri - au joc, materialele din plastic s-au colibacit si deformat (629 - cadrul de sustinere dintre primele doua geamuri dreapta), protectia lampilor este din cel mai prost material cu putinta - unele capace atarna deja si pentru a atinge si punctul culminant - intr-unul din aceste autobuze (daca nu ma insel e vorba tot de 629...), pe parcursul unei calatorii pe timp de ninsoare, intre banchetele de din spatele rezervorului se formase o baltoaca, semn ca si podeaua a inceput sa sufere...
Acum inteleg ca se lucreaza cu piese ieftine, dar ca sa vezi cum masinile se degradeaza intr-un timp atat de scurt (comparativ cu durata estimativa de functionare) mi se pare o prosteala pe fata si o bataie de joc... Asta ca sa nu mai intram in detaliile tehnice.
Ce concluzie tragem de aici? Bine ca mai sunt SH-uri lucrate "la marea arta" si abandonate prin orasele Europei ca sa le putem aduce la Galati. Atat DAB-urile cat si DAF-urile sunt net superioare MAZ-urilor. Nu e numai parerea mea...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Mar 2011 11:16:38    Titlul subiectului: 140764

Doua dintre MAZ-uri inca nu au reusit sa-si actualizeze afisajele electronice (sa afiseze doar traseul si destinatia in loc de cele doua capete), este vorba de 610 si 616.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2011 23:10:45    Titlul subiectului: 141780

606 tinde si el spre trofeul "MAZ-ul anului". A primit deja capace noi la roti (dupa ce ramasese pagubit de toate) iar salonul si cabina au un aspect ingrijit.

A sosit si randul lui 624 sa se defecteze... Unul dintre soferii titulari isi efectua in aceasta seara serviciul pe 602. Acesta din urma vibreaza ca si 613, semn ca sunt necesare ceva reglaje care depind, in majoritatea cazurilor, de experienta soferilor... Voi reveni cu informatii privitoare la 624.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2011 23:14:37    Titlul subiectului: 143923

Din cate mi s-a spus, s-au implementat noi masuri in ceea ce priveste consumul de carburant: masinile vizate sunt cele 30 de MAZ-uri (si asta fiindca sunt noi si monitorizate). S-a stabilit un consum de 31,7 litri motorina la 100 de kilometri pentru toate aceste masini. Consumul excesiv, conform informatiilor primite, va fi platit din buzunarul soferilor.
Nu stiu daca atunci cand s-a stabilit aceasta masura s-a tinut cont de anumite conditii ce tin de trafic, sarcina precum si diverse aspecte de itinerar precum si conexe. Pe scurt, o mare parte dintre masini, cu toata buna-vointa conducatorilor, trec de 31,7. Pe de alta parte nu ajungem nici la o concluzie tehnica favorabila... din cate mi s-a adus la cunostiinta de diverse persoane (care nu fac parte din cadrul Transurb-ului), un motor ca cel al autobuzelor MAZ (7146 c.c., cca 260 c.p.) consuma in regim urban aproximativ 34 - 35 litri.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 7 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community