Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Mai 2011 14:09:57 Titlul subiectului: |
143965 |
|
Cred ca sunt doar zvonuri. Cu atat mai mult consuma un motor cu o anumita capacitate cilindrica daca are cutia hidramata. Nu stiu daca s-ar putea impune un anumit consum, chiar si de 34-35 litri la suta pentru ca ar fi imposibil. Ar trebui o toleranta de 10 litri, mi s-ar parea de bun simt.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Mai 2011 21:17:10 Titlul subiectului: |
143991 |
|
NU SUNT DOAR ZVONURI! Uitati aici dovada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.3 kb |
Vizualizat: |
de 28690 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Mar 31 Mai 2011 21:52:02 Titlul subiectului: Pentru cine se plange de MAZ uri |
144177 |
|
Am revenit in Galati dupa ani si ani de zile si voiam sa spun ca din cele auzite pe site ma asteptam sa gasesc niste darapanaturi de autobuze.
In schimb am fost placut surprins de faptul ca autobuzele circula destul de des si in conditii bune. MAZ urile chiar mi au placut din punct de vedere estetic. Nu am folosit transportul public intradevar dar de la fereastra Hotelului Galati se vedeau trecand f.f.f. des.
Buna impresie si de DAF uri
_________________ "sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino" |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 15 Sep 2011 21:52:49 Titlul subiectului: |
148616 |
|
Azi, in cursul dupa-amiezei, a cedat 626 (GL-77-PMG) la plecarea din statia de la Agentia de Voiaj.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2011 23:17:00 Titlul subiectului: |
149607 |
|
624 asteapta zile mai bune... De ceva timp lipseste de la locale; are probleme cu sistemul electronic precum si cu axa motoare (B). Iata-l in fata atelierelor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.2 kb |
Vizualizat: |
de 28164 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 16 Dec 2011 18:35:02 Titlul subiectului: |
151076 |
|
Care este potivul pentru care, toate (sau aproape toate) autobuzele МАЗ din Galati nu mai au capacele nichelate de la roti, pe cand siuatia e exact invers la troleibuze? Nu cred ca faptul ca troleibuzele sunt mai "tinere" e un raspuns obiectiv.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 16 Dec 2011 20:21:23 Titlul subiectului: |
151078 |
|
Autobuzele sunt mult mai foite decat troleibuzele. Ca fapt divers, la troleibuze, 1400, 1401, 1403, 1406 si 1407 nu mai au capace iar varianta integrala e promovata doar de 1404, 1408 si 1409. In plus, o parte dintre aceste capace fie au sarit datorita infrastructurii locale, fie nu au mai fost montate dupa ce s-au schimbat/reparat rotile sau diferite elemente de transmisie. Si la Maz-urile au totusi reprezentanti care inca mai pastreaza cele patru capace (603 sau 621, de exemplu).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 12:16:49 Titlul subiectului: |
151092 |
|
As propune ca jantele autobuzelor MA3 ce nu mai sunt acoperite de capace, sa fie vopsite intr-o culoare deschisa, alb sau argintiu, de preferat alb deoarece dau o suplete si o eleganta autobuzelor. Nu cred ca e o cheltuiala atat de mare.
|
|
Sus |
|
|
Teo
Data înscrierii: 05/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Feb/2024 Mesaje: 18 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 13:27:00 Titlul subiectului: |
151093 |
|
Cu cca. 2 saptamani in urma am fost pasager in 615 pe traseul 20, din centru pana la Scoala 10. Pe zi ce trece ma inspaimant mai tare modul cum iese la suprafata calitatea GROAZNICA a MAZ-urilor. Cred cu tarie ca achizitia lor reprezinta una din cele mai mari tepe la care putem fi martori. Nu suporta nici pe departe comparatie cu DenOudsten-urile, ba mai mult, calatoria cu ele te face sa devii nostalgic chiar si dupa 412-urile DeSimon.
De ce spun asta? Au fost 15 minute in care a trebuit sa indur cu stoicism un fum de esapament care lasa senzatia ca evacuarea se face mai mult in salon si mai putin in atmosfera. Drept dovada, capacul de la angrenajul usii din spate (care nu stiu din ce motive era lasat in pozitia deschis) lasa sa se vada intre plafoniera de tabla si panourile interioare un strat de funingine infiorator.
In final pur si simplu au inceput sa ma usture ochii, iar 2 persoane mai in varsta, care calatoreau in aceeasi zona spate, tuseau de mama focului.
Ca o completare, in stationare, in regim de relanti, autobuzul "zornaie" si se "zguduie" intr-un mod infernal. Suruburile de la gura de ventilatie din tavan cred ca mai aveau 2 spire si urmau sa cada.
Sa fiu iertat, dar incet-incet aceste pseudo autobuze ajung la un grad de disconfort teribil.
P.S. Nu mai iau in discutie si "shlam-ul" omniprezent in salon, care lasa senzatia ca si cei de la Transurb le curata o data pe luna, iar atunci cred ca trec cu un mop zoios pe podea si atat.
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 13:29:58 Titlul subiectului: |
151094 |
|
Exact. Mereu mi-am pus intrebarea de ce niciodata nu sunt cu adevarat curate podelele mijloacelor de transport in comun, mai ales ale tramvaielor KT4D care ar putea fi spalate cu jet de apa.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 15:20:19 Titlul subiectului: |
151097 |
|
Faptul ca MAZ-urile au fost asamblate intr-un stil de toata jena e deja stiut... N-au trebuit ani de experienta ci doar luni si sunt convins ca nimeni n-o sa mai incerce s-aduca alte astfel de autobuze la Galati. Pe langa aspectele deja mentionate, putem adauga si izolatia rezervorului care, in cazul multor masini nu este prea grozava, fapt ce face ca salonul sa miroase ingrozitor a carburant. Repet, aici nu e vina Transurb-ului (nimeni n-a avut de unde sti calitatea "poamelor" cu care ne-am procopsit!) iar mecanicii sunt satui pana-n gat de masinile astea intrucat unele dintre ele se defecteaza de parca ar avea zece ani la activ... Ca termen de comparatie, nici un DAF n-a facut pana acum probleme! Si culmea, ele sunt din 2000 - 2001, deci mult mai batrane decat MAZ-urile. Un alt exemplu: 624 zace de luni de zile in autobaza cu probleme la planetare si la calculatorul de bord. Trebuiesc piese si procesul de achizitie dureaza. Desigur, acest caz nu s-ar fi intamplat daca persoanele care au proiectat/asamblat masina ar fi utilizat "trasaturi" ceva mai de calitate.
Privitor la intretinerea MAZ-urilor... 610 (adica GL-55-PMG) este una dintre masinile care are soferi ce se ocupa de curatenie. Acum insa, datorita faptului ca nu mai ai voie sa urci cu bidoane cu apa in cabina, salonul si-a pierdut din curatenie, mai ales dupa o zi de trafic intens. Da, inainte, in gara sau la parc (n.a. Parcul C.F.R.) se apucau soferii si mai curatau saloanele cu mop si apa dar acum nu se mai poate. Intretinerea/curatenia se face in autobaza si cu toata silinta de acolo, tot apar cazuri precum cel mentionat de colegul Teo. E clar ca nu poti spala 40 de masini active zilnic, pe doua ture (cazul de distributie medie).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 17:09:14 Titlul subiectului: |
151101 |
|
AmiralAOV a scris: | Repet, aici nu e vina Transurb-ului (nimeni n-a avut de unde sti calitatea "poamelor" cu care ne-am procopsit!) iar mecanicii sunt satui pana-n gat de masinile astea intrucat unele dintre ele se defecteaza de parca ar avea zece ani la activ... |
Stai putin, sa inteleg ceva. In momentul in care s-a decis achizitia de noi vehicule, Transurb nu verifica dinainte calitatea acestora, nu trimit delegati inainte de a le prelua, sa vada starea vehiculelor? Sau, mai bine, cand se decide achizitia, inainte de a se hotari si ce marca anume sa se cumpere, nu se verifica starea reala a lotului fiecaror marci disponibile? Sau totul se face "in orb"? Mi se pare cel putin absurd sa nu se stie dinainte nimic despre calitatea produsului. Dai un ban, care este al tau, e firesc sa stii pe ce il dai, nu?
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 20:13:06 Titlul subiectului: |
151107 |
|
Masinile aratau bine la inceput insa asamblarile facute n-au rezistat, in speta (din cate am fost informat) din cauza calitatii echipamentelor precum si a grabei de care s-a dat dovada la asamblare, pentru a se respecta termenul de livrare. In plus, modelul de MAZ achizitionat (203) a fost o premiera pentru noi (Constanta a optat mai tarziu pentru "verzile" sale) si in primele luni totul a fost OK. Apoi a inceput balciul.
Transurb-ul n-a avut nici o vina, s-au facut documentatiile, s-au urmat procedurile impuse de lege... Asta a fost. Si ca tot veni vorba de lege, am ajuns sa "ocrotim" mana de lucru ieftina dar, din pacate, aceasta nu e intotdeauna buna. Pacat ar fi sa nu recunosc ca indragesc MAZ-urile chiar si asa, cu capriciile lor. Dupa cum spuneam intr-o alta postare... cu bune, cu rele, sunt d-ale noastre.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Teo
Data înscrierii: 05/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Feb/2024 Mesaje: 18 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 18 Dec 2011 00:39:23 Titlul subiectului: |
151118 |
|
Amirale, tot respectul, dar faza cu Transurb-ul care n-a stiut ce cumpara e cam greu de acceptat. Eu cred ca ideea de a achizitiona MAZ-uri era din oficiu dubioasa numai daca te uitai la experientele celor din Sibiu, Constanta si Brasov cu modelul precedent, 103-ul. Chiar acest forum era o sursa esentiala de informatii in acest sens. Iar daca e sa largim orizontul, nu stiu ca industria auto ruseasca sa fi scos ceva de calitate de-a lungul istoriei ei, fie ca se numesc MAZ, LiAZ, LAZ, BELKOMUNASH, GoIAZ , PAZ si care au mai fost... Pe mine personal ma dispera un singur lucru: aceste autobuze au costat ENORM pentru ceea ce reprezinta , iar daca ar fi sa mai adaugam volumul ulterior de munca si bani investit in ele....ajungem la niste cote apocaliptice. Diferenta de pret fata de un Mercedes Citaro I era undeva pana in 30.000 de euro la pret de achizitie, si am luat acest exemplu pentru ca merg foarte des in Bucuresti si am ocazia sa le vad pe cele din parcul RATB-ului. Au deja 3 ani de exploatare si crede-ma, niciun semn de batranete sau alterare de vreun fel...sunt IMPECABILE. Mai pe scurt, in acea licitatie organizata de consiliul local s-a pus in balanta un singur criteriu, caracteristic prostiei romanesti: pretul cel mai scazut. Si pentru o diferenta relativ mica (daca luam in calcul cat ne costa intretinerea acestor bazaconii, s-ar putea sa nu mai fie absolut nicio diferenta financiara), am optat pentru niste strutocamile: stupiditatea si amatorismul sovietic, garnisit cu ceva componente occidentale. Nu sunt conectat la viata din autobazele Transurbului, dar cred sincer ca cele 30+10 MAZ-uri solicita un efort fizic si material incredibil...sigur sunt niste pietre de moara. Probabil vor bate toate recordurile in ceea ce priveste varsta de casare...vor reusi cu siguranta sa detroneze si primitivele DAC-uri in acest clasament. In loc sa ne alegem cu 25 de CITARO-uri ... am mers pe niste criterii idioate si ne-am ales cu 30 de MAZ-uri care deja sunt cadaverice
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 18 Dec 2011 11:57:17 Titlul subiectului: |
151122 |
|
Pai... chiar n-a stiut ce cumpara fiindca vorba aia, una e pe hartie, alta e ce vezi in realitate si, in fine, ultima faza, cea cu asamblarea si sincronizarea proasta de echipamente.
Teo a scris: | Eu cred ca ideea de a achizitiona MAZ-uri era din oficiu dubioasa numai daca te uitai la experientele celor din Sibiu, Constanta si Brasov cu modelul precedent, 103-ul. |
Corect dar modelul luat in discutie pentru licitatie a fost 203-ul, despre care s-a tot spus ca o sa rupa gura targului in urma colaborarii cu cei de la Mercedes. Aici ne-am pacalit.
Teo a scris: | Mai pe scurt, in acea licitatie organizata de consiliul local s-a pus in balanta un singur criteriu, caracteristic prostiei romanesti: pretul cel mai scazut. Si pentru o diferenta relativ mica (daca luam in calcul cat ne costa intretinerea acestor bazaconii, s-ar putea sa nu mai fie absolut nicio diferenta financiara), am optat pentru niste strutocamile |
Aici a fost buba... Cerintele din caietul de sarcini (pentru licitatie) au fost ele indeplinite insa intr-un mod total lipsit de profesionism. Plus materialele de care vorbeam... Cred ca n-are rost sa va spun ca unele autobuze au fost retrase in mijlocul programului fiindca au avut probleme cu bratele de ghidare, mai precis s-au rupt... fisura metalica datorita calitatii indoielnice... asta a fost.
Da, cred c-ar fi fost mai bine Mercedes sau Irisbus pentru Galati chiar daca ar fi costat putin mai mult. Acum probabil nu ne-am fi batut capul cu zeci de reparatii pe luna pentru masini care inca pot fi considerate noi. Dar ce sa-i faci cand legea poate fi speculata de participantii la licitatie si pretul cel mai ieftin are succes... Pe viitor cred ca va fi mai multa atentie.
Ma gandeam, ca fapt divers, la istoria autobazei si la masinile care le-au adus, din 1996 si pana in prezent... Toate si-au facut treaba corespunzatoare, ba mai mult, unele continua sa si-o faca fara a-si trada varsta (PNN, PNO, Prestij-urile...) Daca tinem cont si de faptul ca DAB-urile au venit SH si pentru o perioada de "tranzitie" intre achizitii, ajungem la concluzia ca MAZ-urile sunt cele mai capricioase. Uite, exista chiar si o mica gluma pe aceasta tema, sub forma de intrebare: "Vor apuca MAZ-urile macar varsta lui 6292?"
Un alt factor care a inclinat balanta in favoarea MAZ-urilor a fost si necesarul de masini raportat la suma de bani ce putea fi oferita. MAZ-urile nu s-au luat in leasing iar in perioada in care au venit ele, parcul auto abia se mai tara (din 20 de DAB-uri doua erau deja defecte si cu sperante minime de refacere, in plus, iarna aceea, dintre achizitii, a scos la iveala faptul ca DAB-urile nu erau prea bine pregatite de-un asemenea sezon - etansaneitati tehnice). Prin urmare, cifra de 30 a fost pe deplin justificata... Motoarele la DAC-uri cadeau intr-o veselie, DAB-urile n-aveau cauciucuri de iarna, Isuzu-urile nu puteau acoperi liniile aglomerate... Trebuia facut ceva si repejor...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 20 Dec 2011 14:14:24 Titlul subiectului: |
151169 |
|
A revenit si 624 in regimul de transport local, dupa o absenta consistenta.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 12 Ian 2012 13:02:30 Titlul subiectului: |
151930 |
|
613 revine si el, cu electromotor nou... Azi era activ pe tura 1.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 22 Feb 2012 18:18:24 Titlul subiectului: |
153344 |
|
De cateva zile lipseste MAZ-ul 627 (71 PMG). Motivul: unul dintre geamurile laterale este spart.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 23 Feb 2012 13:31:41 Titlul subiectului: |
153380 |
|
Astazi, 627 a revenit. Geamul spart este cel de pe laterala stanga (d.p.d.v. al sensului de mers).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 15 Mai 2012 12:18:29 Titlul subiectului: |
155668 |
|
605 a lipsit pentru aproape doua saptamani din circuitul local; azi a devenit din nou activ (tura 1, traseul 9).
603 ramane in Autobaza 1: inca mai asteapta echipamentele necesare...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 26 Noi 2012 21:39:27 Titlul subiectului: |
160690 |
|
Raspund la doua intrebari primite pe e-mail (intrebari care ar fi putut sa-si gaseasca un loc in cadrul topicelor adecvate ale acestui judet):
-603 (GL-45-PMG) este functional. Motivul pentru care nu mai apare "prin centrul orasului" este simplu: acesta deserveste de ceva timp traseul 17. Si Den-ul LTH este activ... pana saptamana trecuta a rulat la 26 iar astazi a revenit la una dintre cele mai aglomerate linii ale urbei: 105 (activ pe tura 1);
-624 (GL-66-PMG) asteapta zile mai bune. Nu stiu deocamdata "boala" de care sufera - voi reveni cu informatii in privinta sa;
-sunt mai multe MAZ-uri care au schimbat titulari, nu doar 628 (GL-72-PMG)... Ca exemplu "adiacent" il mentionez pe 618 (GL-56-PMG);
-urmatoarea Asistenta Tehnica nu va fi din randul DAB-urilor (cronologia n-are nici o legatura cu desemnarea vehiculului ales pentru acest serviciu !) ci dintre cele doua Rocar-uri 412. Se zvoneste ca in primavara, TZG-ul va fi inlocuit de PNO.... Ramane de vazut daca pronosticul se va adeveri.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Teo
Data înscrierii: 05/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Feb/2024 Mesaje: 18 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 13 Dec 2012 23:07:45 Titlul subiectului: |
160993 |
|
Astazi am avut surpriza sa vad in trafic primele doua exemplare de MAZ care au cazut prada publicitatii si implicit a autocolantelor. Este vorba de GL 57 PMG (traseul 9 la tura I) si GL 39 PMG (traseul 10 la tura I) care sunt integral decorate cu autocolant imprimat intr-o schema grafica de promovare a clubului de fotbal Otelul Galati. (imagini cu o masa de suporteri activi si elemente de culori traditionale ros-alb-albastru) Rezultatul e placut, insa personal consider total impropriu momentul ales pentru aplicarea acestor autocolante. Tinand cont de primele semne agresive ale iernii, cred ca pana in primavara aceste autobuze vor inregistra semne vizibile de alterare a suprafetelor colantate.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 14 Dec 2012 12:33:59 Titlul subiectului: |
161002 |
|
39-PMG este al treilea decorat. Primul a fost 57, a urmat apoi 48, pe urma 39 si 41. Deocamdata sunt patru si vor mai fi...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Bojerski
Data înscrierii: 27/Dec/2011 Ultima vizita: 01/Mai/2014 Mesaje: 15 Locație: Galati; Serbia
|
Trimis: Dum 16 Dec 2012 13:50:16 Titlul subiectului: |
161038 |
|
Mai sunt si pentru Primarie. Acestea sunt 6.
_________________ youtube.com/user/cosminbojeru99 |
|
Sus |
|
|
|