Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 20:04:15    Titlul subiectului: 159523

Mergi cu traseul 28 din Ploiesti? A intervenit o modificare

RATP Ploiești a operat o schimbare în fluxul autobuzelor care circulă pe traseul 28 din oraș.

Astfel, începând de miercuri, 10 octombrie, cursa de la ora 6.50 a traseului 28, stația „Spitalul Județean", se va asigura cu un singur autobuz.


adevarul.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 13 Oct 2012 20:01:45    Titlul subiectului: 159598

RATP Ploiești își cumpără cauciucuri de iarnă

Regia Autonomă de Transport Public Ploiești își dotează mai multe autobuze cu pneuri de iarnă. RATP a postat pe Serviciul Electronic de Achiziții Publice un anunț potrivit căruia organizează licitație publică pentru cumpărarea de anvelope, de benzi jantă și camere aer, cu valoare estimativă de 287.000 de lei.

În total, RATP Ploiești vrea să cumpere 240 de cauciucuri, 200 de camere aer și tot atâtea benzi jantă, grupate în două loturi. Valoarea totală a contractului este estimată la 287.000 de lei fără TVA. Potrivit anunțului de pe S.E.A.P., durata contractului va fi de cinci luni. Ofertanții trebuie să constituie garanția de participare în cuantumul aferent lotului sau loturilor pentru care depun oferta. Cuantumul acesteia va fi de 5% din valoarea fără TVA a contractului. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 22 octombrie, ora 16.00. „În mare, parcul auto este dotat cu anvelope de iarnă. Achiziționăm cauciucuri numai pentru un anumit tip de autobuze, respectiv Ikarus”, ne-a declarat Cristian Iancovici, directorul RATP Ploiești.
Aceasta nu este singura licitație pe care RATP intenționează să o deruleze. Pe S.E.A.P. este dat anunț și pentru achiziția de piese de schimb pentru troleibuze, valoarea estimată fără TVA fiind între 609.190 și 1.395.374, 4 lei. În acest caz, termenul limită pentru primirea ofertelor este 30 octombrie.

Sursa:Observatorulph



sdc10214.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.18 kb
 Vizualizat:  de 13900 ori

sdc10214.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 20:34:26    Titlul subiectului: 160091

Cafeneaua din... tramvai s-a inchis!

In urma cu cateva zile, vagonul de tramvai din anii ’30 care s-a aflat, timp de doi ani in centrul Ploiestiului a fost ridicat de o echipa de muncitori si dus in depoul Regiei Autonome de Transport Public. Obiectul - potrivit mai degraba pentru un muzeu tehnic - fusese amplasat in pasajul pietonal "Nichita Stanescu" de langa fantana arteziana in anul 2010, pentru a fi transformat in cafenea. Firma care a utilizat spatiul ultracentral in scop comercial - Terra Verde SRL - a incheiat un contract cu Primaria Ploiesti, iar in schimbul atribuirii spatiului respectiv, agentul economic s-a angajat sa asigure pachete cu hrana pentru 200 de persoane cu venituri materiale reduse, conditie care a fost si respectata de acesta. Contractul a fost reziliat la cererea societatii comerciale, iar cafeneaua a inceput sa fie demontata. Spre bucuria ploiestenilor a disparut, mai intai, la sfarsitul lunii trecute, copertina alb-rosie amplasata langa vagonul de tramvai, ce facea parte din decorul cafenelei. Aceasta amintea, insa, de acoperisul unei arene de circ, nefiind potrivita pentru centrul unui oras ce aspira la statutul de metropola europeana. Un alt vagon al unui tramvai de epoca fusese amplasat, acum cativa ani, in Parcul "Mihai Viteazul" din municipiu. Reprezentantii RATP au decis sa-l duca, insa, in depou, in primavara acestui an, dupa ce a fost vandalizat si a ramas fara geamuri.

Sursa: ziarulprahova



l_50005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.71 kb
 Vizualizat:  de 13807 ori

l_50005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2012 00:41:10    Titlul subiectului: 160447

Joi la orele 11:00 se deschide Ploiesti Shoping City iar Ratp se incapataneaza in continuare sa ramana cu o singura linie de autobuz in zona respectiva traseul numaru 1 care face legatura intre Cartierele Bariera Bucuresti, Sud, Centru si o parte din Nord asa ca va fi buluc incepand de Joi incolo. O liinie noua care sa plece din Vest eventual de la Gara de Vest la R.Nord si mai departe spre Carrefour nu cred ca vom vedea prea curand, asa ca, calatori se vor chinui zilnic cu autobuzele de pe traseul 1 cu toate ca se va modifica si programul tot nu va face fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2012 20:39:08    Titlul subiectului: 160801

Prevenție pe timp de iarnă (video)


Ploieștenii pot sta liniștiți... acasă. Deși polițiștii au venit în mijlocul conducătorilor auto ai mijloacelor de transport în comun din Ploiești pentru a le explica responsabilitățile pe care le au în timp ce manevrează autobuzul sau troleibuzul, mare lucru nu s-a rezolvat. Se pare că nu există șanse ca aceștia să renunțe la convorbirile telefonice sau la fumat în timp ce conduc viețile a zeci de oameni pe străzile din Ploiești.

Polițiștii prahoveni au vrut să se asigure că, odată cu venirea anotimpului rece, șoferii mijloacelor de transport în comun vor respecta regulile rutiere și vor avea în continuare o conduită preventivă la volan. De aceea, un reprezentant al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova a fost prezent ieri la Regia Autonomă de Transport Public Ploiești pentru a le reaminti conducătorilor auto de responsabilitățile pe care le au. Subcomisarul Florin Aristan, din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova ne-a declarat că prin această acțiune speră ca șoferii mijloacelor de transport în comun să fie mai prudenți la volan. „Vrem ca acești conducători auto să se asigure foarte bine atunci când intră sau pleacă din stații. Acești oameni poartă o mare responsabilitate pe umeri și trebuie să înțeleagă cât de mult înseamnă un stil de conducere preventiv. Mai ales că se apropie sezonul rece și o mare parte din carosabil va fi acoperit de zăpadă.”

Nici de această dată nu au lipsit nemulțumirile legate de problemele întâlnite în trafic. Majoritatea șoferilor se plâng că au mari neînțelegeri cu ceilalți participanți la trafic mai ales în zona de sud a orașului. Atunci când pleacă din stație le ies în cale șoferi grăbiți care de pe a doua bandă virează tocmai la dreapta, chiar prin fața autobuzului. Însă cu o problemă mult mai gravă se confruntă mereu șoferii când intră în stațiile Ana Ipătescu și 13 Decembrie, și anume denivelările din asfalt. Așa că, probabil de supărare, conducătorii autobuzelor își varsă nervii pe țigările cumpărate din banii puțini pe care îi primesc ca salariu. Însă agajații companiei de transport în comun, cum au prins momentul, au lăsat la o parte șicanele din trafic și au trecut la nemulțumirile din sindicat, legate de lipsurile pe care le au.

Conducerea RATP a anunțat că știe de aceste probleme, dar și de neregulile pe care le comit șoferii în timpul călătoriei. În cel mai scurt timp promit că vor lua toate măsurile necesare pentru a le rezolva.

Aceste atenționări din partea polițiștilor au rolul de a preîntâmpina accidentele nefericite, în care sunt implicate și mijloace de transport în comun. Un astfel de incident s-a petrecut luni seară, pe o stradă din Ploiești. Un autobuz a acroșat o macara, iar bărbatul care se afla în nacelă și monta instalația de iarnă a murit.


http://www.telegrafuldeprahova.ro/administratie/preventie-pe-timp-de-iarna-video

http://www.youtube.com/watch?v=fiUR_0GJOYM&feature=player_embedded



ratp.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.14 kb
 Vizualizat:  de 13646 ori

ratp.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2013 23:23:10    Titlul subiectului: 162688

"Primaria municipiului Ploiesti anunta cetatenii ca a semnat contractul pentru reabilitarea liniilor de tramvai pentru traseele 101 si 102, finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013 vineri, 15 februarie 2013, la sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.

Va reamintim ca reabilitarea liniilor de tramvai in municipiul Ploiesti se va realiza in doua etape pentru fiecare din cele doua trasee 101 si 102 astfel:

1) „Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 102 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare - etapa I: Bucla Nord ś Intersectie Republicii”

Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 102 etapa I pe o lungime de 4,55 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 24 de luni.

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului din linie curenta si intrare in depou;
refacerea peroanelor;
refacerea telecomenzilor cofetilor;
refacerea cablurilor de curent continuu;
refacerea liniei aeriene de contact;
refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;
refacerea structurii rutiere adiacente caii de rulare a tramvaiului.
Valoare proiect (inclusiv TVA):62.796.316,87 lei
HCL de aprobare a SF si a indicatorilor tehnico economici: 404/31.10.2012
Lungime cale reabilitata: 4,55 km cale simpla
Schimbatoare de cale: 10 buc. ( 5 de intrare si 5 de iesire)
Intersecții: 4 buc.
Ungatoare de cale: 9 buc.
Peroane: 11 buc
Stalpi: 149 buc.

2) “Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 102 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare – etapa II: B-dul Republicii – Bucla Vest”

Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 102 etapa II pe o lungime de 6,93 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 24 de luni.

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului;
refacerea peroanelor;
refacerea telecomenzilor cofetilor;
refacerea liniei aeriene de contact;
refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;
refacerea structurii rutiere adiacente caii de rulare a tramvaiului.
Valoare proiect (inclusiv TVA):83.681.417,45 lei
HCL de aprobare a SF si a indicatorilor tehnico economici: 405/31.10.2012
Lungime cale reabilitata: 6,93 km cale simpla
Schimbatoare de cale: 2 buc. ( 1 de intrare si 1 de iesire)
Ungatoare de cale: 6 buc.
Peroane: 17 buc
Stalpi: 237 buc.

3)„Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare - etapa I”

Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa I pe o lungime de 3,32 km cale simpla de rulare, intr-o perioada de 14 de luni.
Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului;
refacerea liniei aeriene de contact;
refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;
amenajari ale amprizei de tramvai inclusiv a statiilor de tramvai;
amenajari legate de colectarea si evacuarea apelor din precipitatii si a apelor de infiltratie;
lucrari de mutari-protejari retele cu alimentare cu apa.
Valoare proiect (inclusiv TVA):35.654.898,12 lei
HCL de aprobare a SF si a indicatorilor tehnico economici: 536/21.12.2011
Lungime cale reabilitata: 3,32 km cale simpla
Peroane: 6 buc
Stalpi: 88 buc.

4) „Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare - etapa II”

Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa II pe o lungime de 5,58 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 24 de luni.

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului;
refacerea liniei aeriene de contact;
refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;
amenajari ale amprizei de tramvai inclusiv a statiilor de tramvai;
amenajari legate de colectarea si evacuarea apelor din precipitatii si a apelor de infiltratie;
refacerea sistemului rutier adiacent caii de rulare a tramvaiului;
lucrari de mutari-protejari retele cu alimentare cu apa.
Valoare proiect (inclusiv TVA):75.708.648,37 lei
HCL de aprobare a SF si a indicatorilor tehnico economici: 403/31.10.2012
Lungime cale reabilitata: 5,85 km cale simpla
Schimbatoare de cale: 2 buc. ( 1 de intrare si 1 de iesire)
Ungatoare de cale: 24 buc.
Peroane: 4 buc
Stalpi: 229 buc."

www.ploiesti.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2013 19:18:54    Titlul subiectului: 163391

Șoferii RATP, in greva japoneza

Mai mulți șoferi angajați la Regia Autonomă de Transport Public Ploiești au purtat astăzi banderole albe. Ei au participat astfel la greva japoneză organizată de sindicatul Regiei. Contactat telefonic, liderul de sindicat a declarat că angajații sunt nemulțumiți pentru că li s-au luat bonurile de masă. În plus, aceștia au auzit că li se vor reduce salariileși că regia se va transforma în societate comercială. Ulterior, liderul de sindicat s–a răzgândit și nu a mai vrut să facă declarații oficiale, în fața camerei de filmat. Asta în timp ce directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiești, Cristian Iancovici, nu a recunoscut forma de protest a angajaților săi. Acesta consideră că nemulțumirile șoferilor sunt legate și de faptul că de când a venit la conducere a fost strict cu angajații impunându-le să respecte toate obligațiile care le revin.

Sursa: Ziarul Prahova » STIRI DE ULTIMA ORA! » Șoferii RATP, in greva japoneza



l_54159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.2 kb
 Vizualizat:  de 13344 ori

l_54159.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Sâm 30 Mar 2013 15:11:33    Titlul subiectului: 163726

Cat de mult mi-ar placea sa se tina de cuvant si sa cumpere tramvaie ImperiO Very Happy

OSMA VREA SĂ CUMPERE UN TRAMVAI PENTRU PLOIEȘTI - VIDEO

publicat la: 13 martie 2013de Roxana Tănase

Președintele Consiliului Județean Prahova, Mircea Cosma, vrea ca Ploieștiul să aibă măcar un tramvai silențios ca la Strasbourg. El a promis că, până în 2016, Consiliul Județean va aloca fondurile necesare pentru achiziționarea unuia de la fabrica de la Arad, care a preluat licența de la Strasbourg.
„Sperăm să fie competitiv din punct de vedere al prețurilor și orice s-ar întâmpla până în 2016 unul dintre aceste tramvaie va fi făcut cadou de Consiliul Județean Prahova către Consiliul Local Ploiești”, a susținut Mircea Cosma, care a menționat că a avut deja o primă întâlnire cu reprezentanții fabricii de la Arad, dar a explicat și de ce anume vor fi alocați bani în acest sens. De altfel, macheta tramvaiului se află deja pe biroul președintelui CJ Prahova. Costul unui astfel de mijloc de transport depășește un milion de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2013 05:41:02    Titlul subiectului: 163737

Presedintele CJ PH ar trebui sa se tina de cuvant ca a promis ca va baga din nou tren pe Maneciu, sa mai lase firmele pe care si le-a facut de cand e presedintele CJ PH.

Sa se refaca linia ca se poate circula si cu tramvaiele care le aveam, problema era infrastructura nu tramvaiele.

Cat despre controlori si soferi, un baiat si o fata fosti controlori azi, de vreo 3 saptamani sunt soferi pe BMC-uri. La mai mare !!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 18 Apr 2013 19:37:05    Titlul subiectului: 164101

Vor fi achiziționate 15 autobuze noi în Ploiești. Neoplanurile vor deveni fier vechi

Primăria Ploiești are de gând să achiziționeze prin RATP, 15 autobuze noi. Aceasta a fost și declarația primarului Iulian Bădescu, la întâlnirea cu UAP-ul: „Vor fi cumpărate 15 autobuze noi. Nu mai vreau autobuze la mâna a doua. Troleibuzele achiziționate acum câțiva ani au mari probleme tehnice și vom rămâne în curând fără ele” .

În 2009, Primăria Ploiești a cumpărat 24 de troleibuze Neoplan cu prețul de 3,6 milioane de euro (150.000 euro bucata). Aceste troleibuze tocmai fuseseră refuzate de Primăria orașului Lausanne, după ce două au luat foc pe traseu. Cosntructorul a încercat apoi să vândă vehiculele orașului Budapesta, dar și primăria de acolo le-a refuzat. Însă ambiția edilului de atunci, al Ploieștiului, a contat mai mult decât logica iar 24 de troleibuze arătoase dar cu probleme tehnice au intrat în ograda Regiei Autonome de Transport Ploiești și puse la lucru pe traseul 44.

Dacă călătoria cu acestea este plăcută pentru călători, datorită spațiului mare interior și câteodată funcționării aerului condiționat pe timp de vară, șoferii se plâng că vehiculele sunt late și greu de manevrat pe străzile atât de înguste din Ploiești. Unde mai pui că trebuie să ocolească și mașini parcate neregulamentar pe prima bandă.
La scurt timp multe au început să se strice iar în prezent mai sunt funcționale aproape 17, din care și aici multe sund depășite ca uzură.
Ca atare, investiția din mandatul Volosevici se dovedește inutilă.


Sursa:stiri.ph



P8124876.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.73 kb
 Vizualizat:  de 13161 ori

P8124876.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2013 14:08:23    Titlul subiectului: 164117

Dar de ce vor achiziționa autobuze nu troleibuze, dacă vor să scoată Neoplanurile ? Vor să scoată toate troleibuzele ? Și făcând calcule din cele 24 troleibuze aduse 7 sunt stricate !!!
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2013 15:31:22    Titlul subiectului: 164118

Este incredibil!! Soferimea dicteaza ce sa cumpere regia! Nicaieri in lume nu am auzit asa ceva, ca autobuzele sunt prea late sau prea inguste si ca tovarasii soferi nu sunt in stare sau nu vor sa le conduca! Daca nu pot, sa fie dati afara si adusi alti soferi care le pot manevra! Sunt sute de orase cu strazi inguste pe care circula autobuze mari si nimeni nu se plange! Numai la noi neamul lui manivela are ciocul mare!
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2013 16:06:08    Titlul subiectului: 164119

Da...daca se plang soferii e inadmisibil pentru regie...cat depsre stirea din presa...nu se vor schimba prea curand Neoplan-urile, si sunt doar 3 defecte ...cei din presa habar nu au ce vorbesc...vor mai aparea pe traseu cate 1-2 Fbw-uri probabil in viitoarl apropiat...deci nu au de ce sa achizitoneze trolee...de atobuze este nevoie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Apr 2013 07:00:38    Titlul subiectului: 164153

Totul e politic oameni buni, actuala conducere ( USL ) de la primarie tot baga sageti catre fosta ( PDL ) ca sa gaseasca scuza pentru situatia prin care trece RATP-ul la ora actuala. Vor iesi 2-3 FBW-uri pe traseu in maxim 1-2 luni, nu vor scoate Neoplanurile ci doar le vor trage pe dreapta pe cele defecte pana la gasirea solutiilor de remediere iar autobuzele alea ar fi bine sa vina anul asta ca din iunie pa tramvaie pentru 1 an jumate. Si cu autobuzele care vor veni nu se va rezolva nimic, acestea vor lucra in locul tramvaielor asa ca pe 5, 104 si speciale tot Ikarus 280 veti vedea pana la terminarea lucrarilor de modernizare a linilor de tramvai.

La vara Sambata si Duminica vor circula numai Neoplanuri, ca se inchide bulevardul, iar pana atunci 2-3 FBW-uri nu omoara pe nimeni. Vad tot felul de articole aici si in presa locala cu vorbe urate la adresa Neoplanurilor ca sunt cum sunt, dar cum sunt oameni buni ?? Iarna nu va place ca e cald in ele, ca-s silentioase si vara aerul condtionat la datorie.

Soferi par destul de multumiti de ele, nu stiu de unde aceasta inventie ca sunt mari si greu de condus, timpi scosi sunt aceasi cum era si pe timpul Rocar-urilor sau a FBW-urilor, calatori sunt super multumiti de aceste troleibuze asa ca nu mai dati crezare la toate articolele de 2 lei de la toti ziaristi de aceasi valoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 22 Apr 2013 19:03:46    Titlul subiectului: 164169

De acord. In afara de cele 3 defecte (4, 14 si 19), restul sunt la strada. Merg bine, ca pentru vehicule s.h.
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2013 11:45:34    Titlul subiectului: 167441

ANUNT INTRERUPEREE CIRCULATIE PE BULEVARDUL INDEPENDENTEI

In data de 26.09.2013, in intervalul 17:30 � 18:30, ca urmare a desfasurarii Festivalului Elenismului din Romania, se intrerupe circulatia autovehiculelor pe Bd. Republicii, de la intersectia cu str. Tache Ionescu pana la intersectia cu str. Vasile Milea.
Troleibuzele din tr. 202 si 44 vor fi inlocuite cu autobuze. In consecinta, traseele cu parcurs in zona mentionata vor circula deviat. Pe sensul Sud - Centru traseu normal pana la str. Gh. Lazar, apoi N. Balcescu, St. Greceanu, Er.Calin Catalin si de la H.Coreco ruta normala; pe sensul spre Sud se va circula in mod similar.
Tr. 35 si 35b vor face statie in centru la Faredo dupa care din str. Gh. Gr. Cantacuzino traseu normal spre Vest.
Tr. 39b parcurge str. ILC, Vlad Tepes, Cuza Voda, Vasile Lupu, Carpati pana la H. Catedrala. Celalalt sens de deplasare nu se modifica.
Tr. 7 si 22/22b pe sensul spre Dorobantul/B. Unirii: din str. Tache Ionescu, dr. Pta Victoriei, stg. Gh.Lazar iar de la Muzeul Petrolului traseu normal. Pe sensul spre B. Rudului tr.7 va circula de la H.Coreco pe str.Carpati, V.Lupu, Trei Ierarhi, ILC cu statie la Faredo si din Rudului traseu normal. La tr.22/22b sensul de intoarcere spre Pod Inalt nu se modifica.

S.C. TCE S.A. PLOIESTI


Troleibuzele din tr. 202 si 44 vor fi inlocuite cu autobuze??? ciudat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 16 Oct 2013 10:51:49    Titlul subiectului: 168072

PLOIEȘTI, ORAȘUL LUI DOREL. AU VOPSIT GROPILE DIN STAȚIA RATP! FOTO

Un cititor al observatorulph.ro ne-a trimis două fotografii cu o stație RATP situată pe strada Grigore Cantacuzino din Ploiești, unde muncitorii firmei de marcaje rutiere au vopsit...gropile!
Din cauza asfaltului de proastă calitate, în stația respectivă s-au format "valuri", peste care trec mijloacele de transport în comun. Asta nu i-a împiedicat pe cei care au marcat stația respectivă să tragă dungi cu vopsea galbenă peste gropi!


http://www.observatorulph.ro/exclusiv/31266-ploiesti-orasul-lui-dorel-au-vopsit-gropile-din-statia-ratp-foto



statie1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.94 kb
 Vizualizat:  de 12108 ori

statie1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Oct 2013 16:11:12    Titlul subiectului: 168078

Statia respectiva e Logofat Tautu, zis si Pisica Neagra, pe sensul Hale - Pod.Inalt/Bloc 39.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 09:16:12    Titlul subiectului: 168316

Dupa reorganizarea administrativa a RATP,
CE SA va semna contractul de delegare de gestiune a transportului public cu Primăria Ploiești




SC Transport Călători Express SA, operatorul de transport public al municipiului Ploiești, va prelua prin delegare de gestiune, după reorganizarea administrativă a Regiei Autonome de Transport Public, activitatea pe care o desfășoară și în prezent, având în vedere reglementările în domeniul asigurării serviciilor publice de transport de călători.

Conform legislației în vigoare, Consiliul Local Ploiești, în calitate de acționar unic al SC Transport Călători Express (TCE) SA, poate să atribuie direct, fără organizarea unei licitații, contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local către operatorul care desfășoară și în prezent această activitate.
Astfel, un proiect de hotărâre va fi supus votului consilierilor locali ploieșteni, care vor trebui să se pronunțe asupra studiului de oportunitate privind delegarea serviciului de transport public local, asupra delegării acestui serviciu către SC Transport Călători Express SA, precum și asupra prevederilor contractului care ar urma să fie încheiat între municipalitate și societatea comercială care asigură transportul public ploieștean.
Prin acest contract, TCE Ploiești va avea dreptul de a opera pe teritoriul administrativ al municipiului Ploiești, în schimbul îndeplinirii obligațiilor stabilite în cadrul Contractului de delegare și în Regulamentul pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate și curse regulate speciale.
Potrivit Legii serviciilor de transport public local, durata delegării serviciului de transport public local se stabilește prin contract de către autoritățile publice locale și trebuie să fie corelată cu durata medie de amortizare a tuturor mijloacelor de transport deținute în proprietate sau pe baza unui contract de leasing, dar nu mai mult de șase ani pentru transportul cu autobuze sau de zece ani – pentru tramvaie sau troleibuze. Pentru că TCE SA Ploiești are în dotare atât autobuze cât și tramvaie și troleibuze necesare acoperirii întregii rețele de transport public de persoane în municipiul Ploiești, durata propusă a contractului de delegare va fi de șase ani.
La data de 30 septembrie 2013, TCE Ploiești avea 1.042 de angajați, dintre care patru directori, 18 șefi de secții, de servicii și de birouri, 70 de ingineri, economiști, tehnicieni (încadrați la personal administrativ) și 950 de angajați ca personal muncitor, reprezentând personal de bord, de exploatare și de întreținere și reparații. Mai mult de jumătate dintre angajați au o vechime de peste 20 de ani în cadrul fostei RATP, actuala societate comercială.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/154889/dupa-reorganizarea-administrativa-a-ratp
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 13:44:43    Titlul subiectului: 168321

2 ani a trebuit sa treaca sa-si dea seama TCE fosta RATP seama ca, cara aer in week-end cu traseele speciale de la Teleajen.

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 28 , 36, 44b SI 106 !

Incepand cu data de 02.11.2013, datorita fluxului scazut de calatori, in zilele de sambata si duminica traseele 28, 36, 44barat si 106 vor avea urmatorul program de circulatie :

Traseul 28:
- plecari de la Sp.Judetean: 6:05
- plecari de la UZTEL: 7:20

Traseul 36:
- plecari de la Pod Inalt: 6:05; 18:15; 22:00
- plecari de la UZTEL: 7:20; 19:20; 23:20

Traseul 44barat: -
plecari de la Malu Rosu: 6:05
- plecari de la UZTEL: 7:20

Traseul 106:
- plecari de la Gara de Sud: 6:15
- plecari de la UZTEL: 7:20

Incepand cu aceeiasi data, de luni pana duminica, traseul 36, la sensul spre centru, va opri si in statia Biserica Armoniei.
Tot cu 02.11.2013, la traseul 104, in zilele de sambata si duminica, se introduce o cursa cu plecare din Armoniei la ora 22:30 si cu intoarcere din UZTEL la ora 23:20 care va merge pana la Hale Coreco. De aici se pot folosi celelalte trasee regulate urbane. Calatorii abonati pot circula in baza tronsonului comun aprobat.

S.C. T.C.E. S.A. PLOIESTI


IN ATENTIA CALATORILOR

Incepand cu data de 25.10.2013 pentru toneta nr. 27 Uzina Mecanica apartinand S.C. EMA ROM IMPEX S.R.L., s-a stabilit urmatorul program de activitate:

Luni - Vineri: 06:00 - 17:00;
Sambata - Duminica: INCHIS.

Actiunea desfasurata pe linia traseului 104 ARMONIEI - UZTEL, vanzare bilete de calatorie in mijlocul de transport, inceputa la data de 10.10.2013, se incheie in data de 24.10.2013.

S.C. TCE S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 09:54:27    Titlul subiectului: 168826

BĂDESCU: VOR FI FĂCUTE CONTROALE ÎN AUTOBUZE CU AJUTORUL MASCAȚILOR

Invitat aseară în emisiunea Proces Verbal realizată de Bogdan Enache pe postul WylTV, primarul Iulian Bădescu a anunțat măsuri dure împotriva celor care călătoresc fraudulos cu mijloacele de transport în comun:
“Pe traseele unde se generează foarte multe probleme o să trimit inclusiv mascații de la poliție ca să supravegheze acest proces de control. (...) Sunt foarte mulți călători frauduloși recalcitranți... Unii mai supărați pe viață, unii mai bronzați..., unii care nu înțeleg să respecte în niciun fel legea”. Vezi mai jos declarația din timpul emisiunii, cu mențiunea că în scurt timp vom publica și alte extrase din aceasta, inclusiv primul bilanț făcut de primarul Ploieștiului după un an și jumătate de la câștigarea primăriei.


VIDEO :
http://www.youtube.com/watch?v=NoCGjAYvo20

http://www.observatorulph.ro/social/32564-badescu-vor-fi-facute-controale-in-autobuze-cu-ajutorul-mascatilor



ratp-ploiesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.49 kb
 Vizualizat:  de 11808 ori

ratp-ploiesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 10:10:36    Titlul subiectului: 168827

Estimativ, cam care este procentul celor care calatoresc fara bilet ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 15:07:18    Titlul subiectului: 168841

Vai de mama noastra ce a ajuns orasul asta. Sunt mandru ca sunt roman dar mi-e rusine ca-s ploiestean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 14:24:11    Titlul subiectului: 168875

GREVĂ JAPONEZĂ LA RATP

Angajații societății de transport public din Ploiești au intrat astăzi în grevă japoneză.
Timp ce cinci zile, șoferii și vatmanii vor purta banderole albe în semn de protest față de refuzul autorităților de stopa activitatea ilegală a transportatorilor privați, care circulă fără a avea licență pentru Ploiești. Mai mult, angajații fostei RATP solicită conducerii Primăriei Ploiești să răspundă solicitării lor de a extinde activitatea SC Transport Express Călători SA în comunele limitrofe. "Noi nu dorim scumpirea biletelor de călătorie, ci extinderea în zona metropolitană, care va aduce venituri mai mari la bugetul societății. Primăria Ploiești nu ne-a dat un răspuns până acum. Mai mult, transportatorii privați își fac de cap prin oraș", a declarat, pentru observatorulph.ro, Ion Mișcă, lider de sindicat.

http://www.observatorulph.ro/social/32459-greva-japoneza-la-ratp
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 14:29:01    Titlul subiectului: 168876

Articolul este vechi de un an.. dar situatia asta e pe cam prea multe trasee inca...

Autobuzele de pe traseul 1, RATP Ploiesti, sunt un dezastru si un pericol pentru calatori

Acest lucru nu se-ntampla doar pe traseul 1, ci pe mai multe trasee din oras, trasee pe care RATP Ploiesti introduce masini mai batrane decat soferul lor.

Se zdruncina din toate suruburile, bucati din tavanul autobuzului stau sa cada, bare de sustinere prinse doar de ochii soacrei si o calatorie ca intr-un roller coaster.

Calatorii platesc bilete pentru anul 2012, insa calatoresc in conditii din anii 1950, dar si atunci era mai bine pentru ca masinile respective se aflau intr-o stare buna de functionare.

Vedeti mai jos o galerie foto cu autobuzul 1, traseu ce va duce spre cel mai mare si modern mall din zona – Ploiesti Shopping City.

http://www.iploiesti.ro/tag/autobuze-vechi-ploiesti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 8 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community