|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Apr 2014 16:57:26 Titlul subiectului: |
172319 |
|
Pentru traseul 2 sunt câteva trenuri importante care vin dinspre Brașov -Ardeal gen 1642, 1644, 1742, 1528, 1746, 1622 restul nu contează, dacă scurtează 2-ul până la L.M.V atunci cu 3 mașini/oră până la Gara de Sud nu vor mai fi probleme. Vedem ce va fi până la urmă, soluți sunt pentru toată lumea important e să se vrea. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Apr 2014 18:39:27 Titlul subiectului: |
172320 |
|
Azi e meciul Petrolul-Gaz Metan Mediaș și ca deobicei pe site au pus anunț că între 18.30 și 21.30 traseele 5, 36 și 104 vor circula deviat dar să vedeți surpriză că sunt în 36 Uztel-Pod.Înalt și n-am mai fost deviați așa că cele 3-4 cucoane care se urcau de la maternitate au rămas pe jos, ducându-se în stația pe unde ar fi trebuit să mergem deviați. |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 13 Apr 2014 11:57:42 Titlul subiectului: |
172342 |
|
Chestia e ca in caz ca intarzie acele trenuri TCE si lumea trebuie sa faca repede rocada intre gari TCE si CFR = O TOTALA LIPSA DE COMUNICARE. Mai intai sa comunice strans TCE cu CFR dar ma indoiesc ca se va intampla asta recent. Poate peste 1000 de ani... Si sa fii siguri ca daca se va lua dupa idiotenia voastra de ideie in legatura cu 2-ul sunt in stare sa dau in judecata atat pe voi cat si TCE si sa ajung pana la HAGA pentru dreptul de a avea un transport decent intre cele 2 gari!!! Nu o bataie de joc cum doriti voi!!! |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Apr 2014 12:06:09 Titlul subiectului: |
172344 |
|
Poti sa faci ceea ce doresti, eu doar am prezentat niste variante in caz ca cei de la TCE vor sa scurteze 2-ul, eu am zis cum sa faca sa fie bine pentru toata lumea, de aceea am zis sa lase 3 masini pe ora Vest-Sud. |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 13 Apr 2014 20:58:02 Titlul subiectului: |
172352 |
|
Eu zic ca economie se poate face din alta parte. Dotarea masinilor cu GPL ca se tot vorbeste de asta, astfel si-ar permite sa prelungeasca chiar traseul in loc sa il scurteze. Nu imi plac sub nici o forma scurtarile de trasee.
Ar putea astfel sa combine 2-ul cu 30-ul si sa fie un traseu: Hipodrom-Gara de Sud-Gara de Vest-Bloc Republicii. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Apr 2014 03:25:00 Titlul subiectului: |
172356 |
|
Că e bine sau nu TCE va decide ce traseu sau trasee vor fi scurtate, cum am mai zis e decizia lor iar măsura este pentru a face economie, nicidecum vrăjelile de 2 bani cu descongestionarea bulevardului. Anumiți controlori zi de zi sunt pe traseu pentru a urmări gradul de ocupare al traseelor, nu e nicio crimă dacă scurtează 2-ul atâta timp cât lasă 3 mașini/oră până la Gara de Sud/Hipodrom.
Sunt ore și zile de L-V când 2-ul chiar merge cu 10 inși de la LMV la Sud, nu degeaba au băgat ei la propuneri pentru scurtare acest traseu.
Să combine 2 cu 30 de la Hipodrom la Vest și Bloc. Republici niciodată nu se va întâmpla asta, nu are sens nu are rimă și 30-ul circulă mult mai des decât 2-ul și ar merge cu autobuzele goale nu ar genera un flux de nici 25% ca să se facă acest lucru. |
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 16 Apr 2014 18:30:19 Titlul subiectului: |
172432 |
|
Noi condiții de eliberare a autorizațiilor de transport gratuit în Ploiești
Începând cu data de 17 aprilie, SC Transport Călători Express, societatea care se ocupă de transportul public în Ploiești, a stabilit noi condiții pentru eliberarea autorizațiilor de transport gratuit.
Acestea se referă la actele necesare fiecărei categorii de călători, în special elevi și studenți.
Toate actele necesare, dar și formularele pot fi consultate și descărcate pe www.ratph.ro (TRANSPORT GRATUIT ÎN ORAȘUL PLOIEȘTI)
De asemenea, cererea tip pentru eliberarea autorizației se obține de la punctele de eliberare sau de pe site www.ratph.ro.
http://www.phon.ro/noi-conditii-de-eliberare-a-autorizatiilor-de-transport-gratuit-in-ploiesti.html |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2014 12:11:43 Titlul subiectului: |
172459 |
|
Dezastru ce ce intampla cu TCE. Fiecare face cum vrea muschi lui.
traseul 104, numai Ikarus scurte, cu timpi aproape dubli fata de articulate de la un capat la altul apoi nu e zi cand sa nu se strice unul sau soferi care pleaca cand vor ei in cursa. Am facut aseara cu Ikarus scurt de la Armoniei la Uztel doar 18 min in conditiile in care cu articulatul faceam maxim 11-12 minute.
traseul 30 : Daca va uitati pe programul lui plecari de la Hipodrom spre Bloc.Republici L-V sunt o gramada de curse care au trecut "H" de la Hale, acestea sunt autobuze care se retrag din program si normal, conform programului ele trebuie sa circule cu taxare de la Hipodrom la Hale Coreco oprind in toate statile cu indicativul "654 se retrage la Garaj" sau simplu "Hale" ei bine aceste curse practic nu se fac, soferi pleaca de la Hipodrom fara sa puna nimic in geam, iar cand trec prin stati se fac ca se uita in stanga, am stat intr-o seara special sa vad daca opreste vrunul, nu a oprit niciunul, cand am scos telefonul si m-am facut ca pozez autobuzul a oprit si a ne-a intrebat daca mergem in centru, ne-a luat doar pe noi 4-5 insi de la statia Bariera Bucuresti si atat.
Alaltaseara pe 30 spre Hipdrom articulatul 2165 la ora 22:50 la Ana Ipatescu s-a dat defect, vreo 3 tentative a avut de la Winmarkt pana la LMV asa ca la Ana Ipatescu si-a dat duhul, eram vreo 20 de calatori a trebuit pe ploaie si pe frig sa asteptam alta masina 10 minute.
E bine ca tin MAN SL 223 pe 39 unde nu vine controlul decat odata pe luna, iar juma de masina e ruda/prieten/vecin cu cate un controlor, e bine ca avem 35 si 35b la 4-5 min frecventa pentru a cara batrani toata ziua la HALE pentru 2 paini si 1 kg de cartofi, iar pe trasele cu probleme gen 30 si 101 tinem jafuri de articulate care unele din ele trebuiau taiate demult timp.
E bine ca sunt uni care ar face crima pentru TCE, sa nu zici nimic de rau de TCE ca e prapad mare, in loc sa deschida ochi sa vada adevarul, e bine ca avem trasee de la 1 la 445 pentru cine nu e din Ploiesti o sa zica vai ce mare oras e de are atatea trasee, e bine ca avem stati de autobuz care au trecute pe tablita trasee care nu mai exista de cel putin 6-7 ani, sau trasee care n-au circulat nici macar o singura ora, dar ele exista pe tablita dar cel mai bine e ca avem trasnportul gratuit astfel incat in caz de vreo reclamatie ceva acum nimeni nu te mai baga in seama, iti scoate ochi cu gratuitatea.
Aaaa si sa nu uit am fost azi cu 445 la Triaj cursa de 08:30, 4 calatori de la Triaj la Gara de Vest am venit cu R 11031 Buc.Nord-Brasov iar la 09:00 un Bmc pe 2 isi facea intrarea in statie sa plece spre Gara de Sud, era deja full iar in statie mai ramasese vreo 10 calatori in conditiile in care de la urmatoare statie se urca in medie intre 15-20 calatori la fiecare autobuz.
Alta faza, ieri la prinz intr-un bmc de pe 35b in statie la Hale Coreco scandal mare, una il imbrancise pe un nene bine facut si scump imbracat la vreo 60 ani, tipa era politista in timpul liber, batalie pentru un loc in autobuz, injuraturi ca la usa cortului de fata cu toti calatori, nici nu ziceai ca sunt oameni sau ca suntem in saptamana mare, ce se auzea in Bmc-ul era jale, soferul care luase autobuzul in primire chiar din statia Hale Coreco, a dat muzica aproape la maxim si a inceput sa conduca haotic la misto, cu frane bruste sa ne dea pe toti gramada, si cand ma gandesc la ce salari au boieri astia... |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Apr 2014 10:53:08 Titlul subiectului: |
172483 |
|
guest a scris: | Nu e normal sa sincronizeze orarul autobuzului cu orarele trenurilor din Ploiesti Sud respectiv Ploiesti Vest ? |
Normal asa ar fi trebuit, ieri dimineata la Ploiesti Vest a sosit R 11031 Buc.Basarab-Brasov tren nou, care inainte mergea ca R 5021 Buc.Basarab-PL.Sud si din el au coborat vreo 100 de insi, plus ca la peron cu 2-3 minute inainte sosise de la Brasov un al Regio, 3004 Brasov-Buc.Nord, eu am plecat cu 95B, dar in statie era un Bmc pe traseul 2 spre Gara de Sud burdusit de calatori, dadea sa inshida usile iar jos mai erau vreo 15 insi, in conditiile in care de la urmatoarea statie se urca in medie 10-15calatori/autobuz iar la a doua inca 8-10/autobuz, iar in parcare la Gara de Vest erau 2 Ikarus, 3 Bmc-uri si 4 Man-uri toate pentru 2 si 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Mai 2014 16:14:18 Titlul subiectului: |
173098 |
|
Incepand cu data de 28.05.2014 traseul 1 pe sensul spre Metro nu va mai efectua statia Cablu Romanesc, ci va opri in statia Kaufland Nord, amplasata in dreptul magazinului Kaufland Nord.
S.C. T.C.E. S.A. PLOIESTI
ce era asa greu sa opreasca si la Cablul Romanesc ca doar nu e singura statie scurta din oras. 202, 22, 39 opresc si la Socolescu ianinte de intersectia cu Soseaua Vestului si opresc si la Kaufland Vest desi la mijloc sunt doar 150 metri. Sau traseul 30 care opreste si la Restaurant Nord, apoi imediat si la XXL apoi iar opreste la statia Complex Mic unde sunt mai putin de 150 metri.
Asa face RATP-ul mereu numai cu calatori nu tine. Trebuia pastrata si statia de la Cablul Romanesc ca acolo e zona de acces spre vestul cartieului Nord, strada Cameliei, plus Biserica de acolo.
Zici ca intra in faliment daca mai oprea si la Cablul Romanesc. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iun 2014 21:47:27 Titlul subiectului: |
173670 |
|
De maine incepe nebunia. 101barat Spital.Judetean-Hale.Coreco si retur toata ziua pana pe la 21:00 si 101 Spital.Judetean-Gara.de.Sud intre 21:00 si 24:00. Tot de maine traseele 35 si 35b nu mai intra pe la Hale Coreco si vor opri dupa statia "Palatul Administrativ" in 150 metri la noua statie "Grivitei" si apoi traseul de baza. Traseul 39/39b se limiteaza la Podul Inalt si vor fi doar cateva curse care vor mai ajunge la Hale Coreco.
IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 101
Avand in vedere necesitatea descongestionarii circulatiei rutiere pe B-dul. Independentei, incepand cu data de 01.07.2014, se pune in circulatie, pe perioada de vara in mod experimental, traseul 101barat, SPITALUL JUDETEAN � HALE CORECO si retur.
Ruta si statiile vor fi urmatoarele:
La sensul spre Hale Coreco:
Ruta: Gageni, Cameliei, Rapsodiei, Sos. Nordului, Bdul. Republicii, Piata M.Viteazul, Ghe. Doja, Valeni, Carpati, Bdul. Republicii, Vasile Milea, Emil Zola.
Statii: Sp.Judetean, Ideal, Complex Mic, Restaurant Nord, 8 Martie, Piata M.Viteazul, Colinii, Hale Coreco.
La sensul spre Sp.Judetean:
Ruta:, Emil Zola, Carpati, Valeni, Ghe. Doja, Bdul. Republicii, Sos. Nordului, Gageni.
Statii: Hale Coreco, Colinii, Piata M.Viteazul, Magazin DACIA, Restaurant Nord, XXL Discount, Complex Mestesugaresc, Cramele Halewood, Spitalul Judetean.
Traseul 101barat va circula intre orele 05:00 si 21:30, iar pana la ora 24:00 va circula traseul 101 �Sp. Judetean � Gara de Sud�.
-------------------------------------------------------------------------------------
Avand in vedere necesitatea descongestionarii statiilor HALE CORECO si HALE CATEDRALA, pentru asigurarea conditiilor de siguranta a circulatiei conform Comisiei Municipale pentru Transport si Siguranta Circulatiei din 19.06.2014, pe perioada lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor, incepand cu data de 01.07.2014, traseul 39 - POD INALT � CARTIER PLOIESTI VEST, va circula cu ruta si statiile urmatoare:
Ruta: Ghe. Grigore Cantacuzino - DN 72 - Centura Vest - D N 1A � Energiei � DN 1A � Centura de Vest � DN 72 - Ghe. Grigore Cantacuzino.
Statii la sensul spre Cartier Ploiesti Vest: POD INALT (statia tr.39 amplasata dupa Podul Inalt ), Cartier Vest, Cartier Vest Cap Linie.
Statii la sensul spre Pod Inalt: Cartier Vest Cap Linie, Cartier Vest, POD INALT ( platforma troleibuze).
Cu aceeasi data, se mentin urmatoarele curse ale traseului 39barat, Hale Catedrala � Cartier Ploiesti Vest:
Luni � vineri:
Plecari de la Cartier Ploiesti Vest: 05:30, 06:15, 07:20, 21:00;
Plecari de la Hale Catedrala: 06:00, 07:50, 17:20, 22:15, 23:45.
Sambata - duminica:
Plecari de la Cartier Ploiesti Vest: 05:40;
Plecari de la Hale Catedrala: 22:30.
------------------------------------------------------------------------------------
Avand in vedere necesitatea descongestionarii statiilor HALE CORECO si HALE CATEDRALA, pentru asigurarea conditiilor de siguranta a circulatiei conform Comisiei Municipale pentru Transport si Siguranta Circulatiei din 19.06.2014, pe perioada lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor, incepand cu data de 01.07.2014, traseele T.C.E. 35 si 35barat vor circula pana la statia nou infiintata � Grivitei �, amplasata pe Bdul Republicii in capatul strazii Grivitei, in locul statiei HALE CORECO.
Rutele si statiile vor fi urmatoarele:
Traseul 35: Traseu normal pana in Bd. Republicii cu statie la Palatul Culturii si Grivitei , apoi P-ta Eroilor, iar din str. Vasile Lupu, ruta si statiile cunoscute.
Traseul 35 barat: Traseu normal pana in Bd. Republicii cu statie la Palatul Culturii si Grivitei, apoi P-ta Eroilor, iar din str. Vasile Lupu, ruta si statiile cunoscute. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Aug 2014 12:44:30 Titlul subiectului: |
174162 |
|
Autobuzul electric care a fost prin diferite orase din tara inclusiv Brasov azi a ajuns la 11.15 la Garajul de troleibuze urmand a fi pregatit sa iasa de maine pe traseu. Nu am avut posibilitatea sa-i fac o poza dar am vazut nr de inmatriculare IF iar in fata sub geam 90 scris cu albastru care semana mai mult cu un numar de inventar. Soferii vor fi aceiasi care au fost și pe MAN-ul albastru si Mercedesul articulat de acum cateva luni. Cel mai probabil va sta maxim 15-20 zile la Ploiesti. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2014 22:44:55 Titlul subiectului: |
175408 |
|
O firma din Sibiu va livra zece autobuze pentru transportul public ploiestean
SC Best Omnibus din Sibiu a câștigat licitația organizată de Transport Călători Express pentru achiziționarea a zece autobuze rulate marca MAN destinate îmbunătățirii parcului auto al societății de transport public din Ploiești.
Potrivit declarațiilor directorului TCE Ploiești, Cristian Iancovici, firma cu care se va încheia contractul de furnizare a celor zece autobuze a fost singura care s-a prezentat la licitație, urmând ca parafarea contractului să aibă loc în perioada următoare. Oferta depusă de societatea comercială din Sibiu a avut un preț mai mic decât valoarea estimată, reprezentând cu circa 500 de euro mai puțin pentru fiecare autobuz în parte. În următoarele două săptămâni, reprezentanții TCE vor verifica toate mijloacele de transport pe care le va livra firma din Sibiu. Față de cerințele din caietul de sarcini, toate cele zece autobuze au și sistem video interior, ceea ce va permite semnalarea eventualelor infracțiuni care ar putea avea loc în aceste mijloace de transport și folosirea imaginilor înregistrate pentru depistarea răufăcătorilor.
Astfel, TCE a încheiat procedura de achiziție a autobuzelor urbane rulate, de dimensiuni standard și articulate, destinate transportului public de persoane în municipiul Ploiești. Șapte dintre acestea sunt autobuze standard, cu lungimea de 12 metri, și alte trei – articulate, cu lungimea de 18 metri.
Conform caietului de sarcini, autobuzele trebuie să aibă un rulaj maxim de 800.000 de kilometri, minim EURO 2, podea coborâtă, un sistem de îngenunchere laterală (kneeling), de înclinare a caroseriei până la nivelul bordurii, pentru facilitarea accesului persoanelor în vârstă și a celor cu dizabilități.
Verificarea autobuzelor în scopul evaluării conformității față de prevederile caietului de sarcini este distinctă de recepție, care se va efectua la livrarea fiecărui mijloc de transport în parte, după semnarea contractului.
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/191241/o-firma-din-sibiu-va-livra-zece-autobuze-pentru-transportul-public-ploiestean _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 21:04:22 Titlul subiectului: |
178057 |
|
Anunt de participare pentru achizitie publica de produse : FURNIZAREA DE AUTOBUZE URBANE
Natura si cantitatea de produse ce se va achizitiona: 15 Autobuze de 12 metri pentru transportul urban, in sistem de leasing financiar;
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului: Licitatie deschisa organizata integral prin mijloace electronice (on-line);
Data si ora pentru depunerea candidaturilor: 29.04.2014, ora 16:00
Pentru participare, societatile interesate pot obtine documentatia de atribuire de pe www.e-licitatie.ro , anuntul de participare nr. 157898/18.03.2014.
Relatii: Tel. 0244/543001 ; Fax. 0244/513228, achizitii@ratph.ro
Se vrea de asemenea achizitia de autobuze sh..banuiesc ca si aici se face licitatie..sau ma insel? _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Mai 2015 23:01:44 Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala |
179260 |
|
PRIMĂRIA SPUNE CĂ O SĂ CUMPERE TRAMVAIE COLORATE
La capitolul promisiuni, primarul interimar Iulin Teodorescu a mai punctat una: achiziționarea a 30 de tramvaie, câte 15 pe fiecare linie de tramvai.
Chiar dacă la această oră nu sunt fonduri la bugetul local, dar nici în visteria SC Transport Călători Express, iar obținerea unui credit pentru o astfel de investiție ar fi greu de obținut, primarul interimar al Ploieștiului, Iulian Teodorescu, a susținut că municipalitatea va achiziționa 30 de tramvaie noi, 15 pentru linia 101 și alte 15 pentru 102. ”Vor fi de culori diferite pe fiecare linie”, a susținut Teodorecu, probabil axându-se pe fondurile europene care pot fi atrase, atenție, pe linia de finanțare 2014 - 2020, la care însă nu s-a dat startul.
Sursa: http://www.observatorulph.ro/administratie/53367-primaria-spune-ca-o-sa-cumpere-tramvaie-colorate _________________ PREZIOSO - Salvati transportul electric!!! |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Iun 2015 08:02:13 Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala |
179433 |
|
PRIMĂRIA PITEȘTI A CUMPĂRAT 70 DE AUTOBUZE NOI. LA PLOIEȘTI SE PREGĂTEȘTE UN NOU LOT DE SECOND-HAND
Primăria Pitești a achiziționat dintr-un credit BERD, de 13 milioane de euro, 70 de autobuze noi, cu caroserie din inox și dotate cu instalație de climatizare și camere video de supraveghere. La Ploiești, pentru că primăria nu garantează leasingul, TCE nu a reușit în ultimul deceniu să cumpere niciun autobuz nou, ci doar mașini second-hand, fabricate acum aproape 20 de ani, care consumă cât tancurile rusești.
UPDATE Licitația pentru cumpărarea autobuzelor noi a fost anulată astăzi, în urma . Informația a fost confirmată pentru observatorulph.ro de către directorul TCE Ploiești, Cristian Iancovici. Motivul: nicio firmă nu a fost dispusă să livreze în sistem leasing autobuze noi fără garanția autorităților locale, în speță Consiliul Local Ploiești.
Piteștenii vor circula cu autobuze de ultimă generație, care au fost cumpărate dintr-un credit BERD. Acestea sunt de fabricație poloneză (Solaris Urbinio) și îndeplinesc toate standardele de siguranță și confort. Potrivit ziarulargesul.ro, noile auobuze au camere video de supraveghere la șofer și pentru pasageri, asigură 27 de locuri pe scaune și 76 în picioare, inclusiv locuri pentru persoanele cu handicap. Sistemele exterioare de lumini au leduri. Autobuzele sunt Euro 6 și consumă 37,5 litri de combustibil la 100 km. Când se atinge temperatura de 22 grade Celsius, sistemul de climatizare intră automat în funcțiune. Șoferul o poate programa să se încălzească singură înainte de a pleca în cursă. Mașina se înclină spre dreapta în stații, făcând accesul facil, având și rampe pentru persoanele cu handicap. Caroseria este din inox și are o garanție de 15 ani.
Anul trecut și Primăria Cluj a cumpărat 40 de autobuze noi, același model.
La Ploiești, în lipsa unor garanții ale Primăriei Ploiești, TCE a eșuat în toate încercările de a cumpăra 12 autobuze noi, în leasing. La ultima licitație, aflată încă în desfășurare, nu s-a primit nicio ofertă, potrivit reprezentanților societății de transport public din Ploiești. În această situație, TCE va apela la soluția de anul trecut, când a cumpărat zece autobuze second-hand, fabricate în 1996, care consumă peste 50 de litri la 100 km.
Sursa: http://www.observatorulph.ro/social/53796-primaria-pitesti-a-cumparat-70-de-autobuze-noi-la-ploiesti-se-pregateste-un-nou-lot-de-second-hand _________________ PREZIOSO - Salvati transportul electric!!! |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Iun 2015 08:06:00 Titlul subiectului: |
179461 |
|
La Ploiesti se trage de timp pentru ca actualele autobuze sunt inca destul de bune si au fost achizitionate in 2000 MAN SL 222, 2002-2003 MAN-urile SL 223 si in 2004 BMC-urile deci nu sunt chiar atat de vechi.
Mai sunt acum si cele 10 hidramate, adevarate bijuterii. Spuneam ca se trage de timp pentru ca lucrarile la linile de tramvai sunt aproape gata si odata cu reluarea tramvaielor din toamna nu o sa mai fie nevoie de autobuze pe 101 si 102, jafurile de Ikarus sa pastreze doar 10-15 cele mai bune restul la topit cu ele iar ce are TCE acum in dotare cu ce le mai ramane de pe trasele 101 si 102 si cu o achizitie noua de maxim 10-15 autobuze totul e ok. Daca ar cumpara acum 50 autobuze noi asa ca un exercitiu din toamna fie schimba toate jafurile de Ikarus si tot le mai ramane pe tusa mai mult de jumatate. |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2015 08:36:03 Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala |
179828 |
|
PRIMĂRIA NEGOCIAZĂ CU BANCA MONDIALĂ CA SĂ CUMPERE TROLEIBUZE ȘI TRAMVAIE
Primarul interimar al Ploieștiului, Iulian Teodorescu, a anunțat că a existat o primă rundă de discuții cu reprezentanți ai băncii mondiale pentru obținerea unui credit, bani din care ar urma să fie achiziționate troleibuze și tramvaie.
În acest sens, municipalitatea va demara un studiu care să ateste necesarul de mijloace de transport pentru Ploiești. Următoarea întâlnire cu reprezentanții Băncii Mondiale va avea loc în luna august.
Sursa: http://www.observatorulph.ro/administratie/54548-primaria-negociaza-cu-banca-mondiala-ca-sa-cumpere-troleibuze-si-tramvaie _________________ PREZIOSO - Salvati transportul electric!!! |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 28 Iul 2015 17:07:03 Titlul subiectului: |
180549 |
|
Reabilitarea liniilor de tramvai nu reprezintă singura problemă a Ploieștiului. La momentul finalizării lucrărilor, municipalitatea ar trebui să aibă pregătită și o flotă de tramvaie. La ora actuală există chiar o propunere de achiziție a unui număr de opt tramvaie cu un euro bucata, costurile care ar urma să fie suportate din buget fiind cele legate de transport.
Se pare că una dintre posibilitățile luate în calcul ar fi achiziția de tramvaie second-hand de la aceeași firmă care a livrat în urmă cu mai mulți ani vagoanele de tramvai la Ploiești. Respectivele mijloace de transport sunt oferite cu un euro bucata, singurele costuri sunt legate de transportul tramvaielor la Ploiești, estimate la 6.000 de euro/bucată. Contactat telefonic, directorul TCE a confirmat că una dintre variante este achiziția de tramvaie la un euro bucata. „Se analizează această propunere, având în vedere că singurele costuri ar urma să fie cele legate de transport”, a susținut Iancovici.
Este vorba despre vagoanele KT4DM de la Vip Potsdam.Acestia au retrase 9 bucati.
Sursa: www.observatorulph.ro _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 28 Iul 2015 19:10:12 Titlul subiectului: |
180550 |
|
Dar nu s-au reabilitat o parte din tramvaiele KT4D deja existente? Mai e nevoie si de alte tramvaie? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 28 Iul 2015 20:33:10 Titlul subiectului: |
180552 |
|
Doar 20..restul nu se refac..probabil mai aduc 8 ca sa completeze parcul. _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Iul 2015 20:54:53 Titlul subiectului: |
180555 |
|
Asta cu un euro de la Potsdam e gogonata tare. Preturile reale cu care sunt disponibile acum KT4D-uri, inclusiv din Potsdam, sunt URIASE, si o spun stiind despre ce vorbesc. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 28 Iul 2015 21:31:57 Titlul subiectului: |
180556 |
|
De acord cu ce spuneti dumneavoastra..piata de vagoane sh este in scadere..insa daca asa scrie la gazeta ... _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Iul 2015 21:49:20 Titlul subiectului: |
180558 |
|
Eu stiu ce discutii si ce corespondenta port oficial cu intermediari si companii de transport public pe astfel de teme. Piata este secatuita, intermediarii s-au bagat puternic si pe tramvaie, criza financiara are efecte, iar multe companii de transport public din Vest nu numai ca nu mai vand pe ochi dulci, dar nici macar nu se mai rezuma la a castiga doar pretul pe fierul vechi, ci dau vagoanele la licitatie. Am vazut niste scoruri la KT-uri din DDR nemodernizate tehnic de-ti pica figura cand dai cu ochii de ele... Ce sa mai zic de cele modernizate... |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|