Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 13:31:33    Titlul subiectului: Stiri si articole 120971

"O singura oferta pentru troleibuzele second-hand ale RATP
Luni, 7 Decembrie 2009

La selectia de oferte pentru achizitionarea de troleibuze second-hand pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, desfasurata, vineri, la Primaria Ploiesti, s-a prezentat o singura firma. MHS Truck & Bus SRL din Bucuresti si-a prezentat oferta pentru cele 24 de troleibuze pentru care Primaria Ploiesti este gata sa dea 15 milioane de lei, inclusiv TVA. Ramane de vazut daca, dupa "selectia" de oferte, va mai scadea pretul troleibuzelor second-hand, mijloc de transport in comun care mai mult incurca circulatia deja foarte... incalcita din municipiul Ploiesti. Mai ales pentru ca, fiind o singura oferta, nu exista varianta de rezerva.
Dupa cum am mai prezentat, intr-un numar anterior al cotidianului nostru, in afara troleibuzelor second-hand, Primaria Ploiesti vrea sa achizitioneze, pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, si un set de 27 de autobuze noi, a caror valoare sfideaza bunul-simt: peste 27 de milioane de lei, adica un milion de lei per bucata! Deocamdata, insa, data organizarii selectiei de oferte pentru achizitionarea autobuzelor de lux inca nu se cunoaste.
V.S.
Sursa : Ziarul Prahova
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 12 Dec 2009 20:13:35    Titlul subiectului: 121185

Intr-adevar, sunt cele 24 de trolee Neoplan N6121 ex Lausanne!
Nu se stie nimic sigur...insa banuiesc ca pana de Craciun vor sosi cateva!

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Dec 2009 23:36:53    Titlul subiectului: Stiri si articole 121192

Deci sunt aproape...sper sa fie bine intretinute si sa fie folosite la capacitatea maxima, ma refer aici si la afisajul elctronic...e aiurea ca la un asemenea vehicul sa fie o foaie A 4 in geam care sa indice linia pe care circula.
Si inca ceva, daca tot se aduc atatea trolee, sigur se vor casa cateva, ma gandesc aici la Berliet, poate si Rocar, dar se are in vedere infiintarea altor linii? Ar fi frumos troleu pe 104, 2 si altele Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Dec 2009 22:48:01    Titlul subiectului: 121215

Poate se pastreaza traditia achizitiilor si vor sosi inainte de Craciun ca si in mandatele precedente, si vor fi scoase imediat pe trasee.

Mai e o problema daca ele vor veni nu vor avea alt culcus decat garajul de la Podul Inalt deci adio autobuze sau daca vor ramane vor mai ramane doar vreo 10 autobuze maxim.

De casat se poate casa doar Berlieturile si nici alea prea curand tinand cont ca anul trecut 3 dintre ele au trecut printr-o reparatie destul de serioasa la fel si cateva din Rocar-uri.

FBW-urile se descurca de minune abia 1 singura data in ultima luna am vazut sa-i sara captatorii unui FBW. Strazile pe care troleibuzele 202 si 44 circula sunt in proportie de 90-92 % asfaltate corespunzator pentru a se circula in deplina siguranta si a se asigura confortul necesar calatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 18:25:22    Titlul subiectului: 122338

ANUNT LICITATIE PUBLICA DESCHISA PENTRU VANZAREA BUNURILOR SCOASE DIN FUNCTIUNE

Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, str.Gageni, nr.88, tel.0244-543.001, fax 0244-513.228, organizeaza in ziua de 25.01.2010, ora 11.00, la sediul societati, in conformitate cu H.G nr.841/23.10.1995 anexa 2 modificata si completata prin H.G. nr.966/1998, licitata publica deschisa cu strigare pentru valorificarea prin vanzare a bunurilor scoase din functiune:
-Autovehicolul Microbuz ISUZU PH-61-RTP, nr. Inv. 3021 pret 180.000,00 RON;
-Remorca nr. PH-8-AVI, nr. Inv 2879 preț 12.000,00RON.
Inscrierile participantlor pentru licitatie se vor face prin corespondenta letrica, fax, (in care scop veti publica datele specifice unitati noastre) sau prin depunerea documentelor la registratura Regiei.
La licitata publica deschisa cu strigare pentru valorificarea prin vanzare a bunurilor scoase din functune poate participa orice persoana fizica sau juridica potential cumparatoare, care prezinta, pana la data tinerii sedintei de licitate, urmatoarele documente:
- chitanta de achitare a cotei de cheltuieli de participare la licitatie, eliberata de casieria institutiei publice;
- copie de pe certificatul de inmatriculare la Registrul comertului si codul fiscal, pentru persoanele juridice romane, sau actul de identitate pentru persoanele fizice.
Documentele de participare la licitata de vanzare a bunurilor se primesc cu cel mult 5 zile inaintea datei stabilite pentru tinerea licitatei de vanzare a bunurilor. Taxa de participare este de 100,00lei (nerambursabila) ce se va depune pana la ora deschiderii licitatei la casieria Regiei, impreuna cu taxa de garante care este 10% din valoarea optunii (rambursabila dupa incheierea licitatiei pentru cei necastigator iar pentru castigator dupa semnarea contractului de vanzare – cumparare si achitarea integral a pretului adjudecat al bunului in cadrul licitatiei.)
In caz de neadjudecare licitata se va repeta la data de 01.02.2010 ora 11,00 si 08.02.2009 ora 11,00 in acelasi loc.
Bunurile care fac obiectul licitatei pot fi vazute la sediul RATP-Ploiesti.

www.ratph.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 24 Ian 2010 19:44:44    Titlul subiectului: 122650

Acțiunea ”Troleibuzul” a reușit! Șpaga pedelistă e plătită de ploieșteni

Una dintre distracțiile de iarnă pentru noi a fost lecturarea caietului de sarcini întocmit de specialiștii RATP pentru cele 24 de troleibuze de care Ploieștiul nu avea nevoie, dar care au fost cumpărate, șpaga fiind de nerefuzat. Facem o socoteală simplă. Fiecare troleibuz dintr-ăsta la mâna a doua a costat undeva în jurul a 150.000 de euro.
Un autocar nou, cu canapele din piele, toaletă, televizoare, aer condiționat și așa mai departe costă, pe criza asta, undeva la 80.000 de euro. Cum să dai pe un troleibuz care a fost retras din circulație pentru că are prostul obicei de a lua foc aproape dublu? Dintre toate orașele din țară în care aceste troleibuze au rulat, doar RATP Ploiești a pus botul și a acceptat oferta. Dacă ne întrebați pe noi, cineva trebuie să intre la pârnaie, după toată treaba asta, dar să nu anticipăm. E clar că DNA-ul nu are voie să se sesizeze pe această problemă, pentru că altfel urmele lăsate de cei de la Primăria Ploiești în actele de licitație ar fi fost deja observate și încadrate penal. Cât despre șpagă, aceasta s-ar fi dat în campanie, asta dacă vă întrebați de unde a avut PD-L
atâția bani negri. Apropo, în curând vă vom prezenta ce a raportat PD-L Prahova că a cheltuit în campanie și vom compara asta cu datele pe care le avem noi, pentru a ne da seama cam câți bani negri au ajuns în sediul de pe Basarabi.


http://www.altphel.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 27 Ian 2010 15:33:00    Titlul subiectului: Mijloacele de transport, congelatoare pe roti ! 122726

"Mijloacele de transport, congelatoare pe roti !

Calatorii din mijloacele de transport in comun ploiestene ingheata mai rau ca afara. Dupa ce asteapta in statie 5-10 minute in frig, la temperaturile scazute din ultimele zile, oamenii urca parca in camere frigorifice pe roti. Inghetati, calatorii isi freaca palmele mai ceva ca afara, isi ridica mai sus fularele, si isi indeasa mai bine caciulile pe cap. Singurul remediu impotriva frigului din autobuze pare sa fi devenit, paradoxal, aglomeratia. Temperatura din interiorul unui autovehicul de transport in comun al RATP creste exponential cu numarul de calatori. Cine are “ghinionul" sa se urce intr-un autobuz mai gol face frigul sau coboara la prima statie in cautarea unuia mai plin. “E ca pe vremuri. Frig si bataie de joc. Dar nu am de ales pentru ca pe jos nu ma tin picioarele sa merg", ne-a spus Florentina Damaschin, in varsta de 67 de ani. “Parca e in zona crepusculara. Din cauza geamurilor inghetate, nici nu stii unde te afli, pe traseu. Seara si dimineata e un ger cumplit. Si am mai si platit abonament pentru asta", ne spunea, ironic, Virgil Coman, in varsta de 40 de ani. Directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu, nu a putut fi gasit la telefon pentru a ne lamuri de ce mijloacele de transport nu sunt incalzite, desi pretul abonamentelor a crescut sensibil de la 1 ianuarie. Daca pretul unui bilet a ajuns la 1, 5 lei, pretul unui abonament pe o singura linie costa 50 de lei, iar pe toate liniile - 100 de lei. Conditiile de transport ii lasa reci pe diriguitorii societatii de transport, care manifesta o crasa indiferenta fata de calatori.
"

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/social/64436/in-dispretul-calatorilor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 27 Ian 2010 16:21:17    Titlul subiectului: 122729

Pai in autobuzele MAN, in BMC si in troleele FBW caldura ar trebui sa mearga, nu? E chiar asa de rau in masini?
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 16:39:11    Titlul subiectului: 123995

De la salariul directorului pana la achizitii, RATP, una dintre cele mai costisitoare institutii din subordinea Consiliului Local Ploiesti

Vineri, in cadrul sedintei alesilor locali, se vor supune aprobarii bugetele de venituri si cheltuieli pe anul 2010 atat ale institutiilor aflate in subordinea Consiliului Local Ploiesti, cat si bugetul general al municipiului.

Potrivit proiectelor de hotarari, una dintre cele mai scumpe institutii aflate in subordinea CL este, de departe, Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti. Desi capacitatea manageriala a conducerii RATP – cea responsabila de modul in care se desfasoara, in momentul de fata, transportul public din municipiul Ploiesti – a fost pusa nu o data la indoiala in cadrul interventiilor consilierilor locali (membri ai PSD), propunerile de cheltuieli de la bugetul local ale acestei regii "autonome" sunt printre cele mai costisitoare.
Astfel, in privinta autobuzelor BMC achizitionate in urma cu cinci ani in leasing, s-a propus alocarea de fonduri pentru plata ratelor aferente anului 2010, in valoare de peste doua milioane de lei, iar pentru finalizarea lucrarii incepute in cursul anului trecut, privind amplasarea a 60 de copertine – refugiu pentru calatori se mai solicita, de la bugetul local, inca 45.000 de lei.
De remarcat este si faptul ca, pentru anul 2010, Directia Tehnic Investitii din cadrul Primariei Ploiesti a propus alte 25 de milioane de lei pentru achizitionarea de troleibuze second-hand si a unor autobuze care sa intre in parcul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti.
Daca, la capitolul alocatii de la bugetul local pentru investitii, RATP este una dintre institutiile subordonate care beneficiaza cel mai mult de rectificari bugetare in plus, pe parcursul unui an, interesanta este propunerea de investitii din surse proprii. Prevederile bugetare – aproape sapte milioane de lei - se refera la dotari cu mijloace fixe sau obiecte de inventar, dar "se vor realiza in functie de posibilitatile financiare ale RATP Ploiesti". E drept, ati spune, in conditii de criza. Insa, la cheltuielile cu fondul de salarii aferent directorului general, Radu Popescu, se gasesc bani din belsug. Potrivit notei de fundamentare a bugetului de venituri si cheltuieli, totalul fondului de salarii, pe anul 2010, prevazut pentru seful RATP, este de nici mai mult, nici mai putin, decat in valoare de 64.890 de lei, insemnand remuneratia medie lunara de 4.948 de lei, la care se adauga indemnizatia de presedinte al Consiliului de Administratie al Regiei, plus indemnizatia de concediu de odihna.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/65926/de-la-salariul-directorului-pana-la-achizitii-ratp-una-dintre-cele-mai-costisitoare-institutii-din-subordinea-consiliului-local-ploiesti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 20:35:46    Titlul subiectului: Stiri si articole 124048

Sa intelegem din acest articol ca troleele vor veni in curand la Ploiesti si ca licitatia pentru autobuze se va face in perioada imediat urmatoare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 20:48:38    Titlul subiectului: 124049

PREZIOSO...nu stiu exact sa iti raspund la intrebarea asta...dar pana nu se aproba bugetul nu se poate cumpara nimic.
Azi de abia s-a aprobat bugetul pentru orasul nostru drag PLOIESTI.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/66034/consilierii-judeteni-au-votat-bugetul-pe-anul-2010
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 02 Mar 2010 22:48:00    Titlul subiectului: ANUNT INTRERUPERE CIRCULATIE IN ZONA GARA DE SUD 124226

"ANUNT INTRERUPERE CIRCULATIE IN ZONA GARA DE SUD

Pe data de 03.03.2010, in intervalul 11:30 – 12:30, se intrerupe circulatia autovehiculelor in zona GARA SUD – Monumentul Eroilor, ca urmare a manifestatiilor de comemorare a eroilor bulgari.
In consecinta, autobuzele cu parcurs in zona de Sud vor circula conform indicatiilor Politiei Rutiere aflate in zona.
Pe perioada mentionata, troleibuzele de pe traseele 44 si 202 vor fi inlocuite cu autobuze.
"

R.A.T.P. PLOIESTI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Mar 2010 11:39:31    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 124234

S-a aprobat bugetul Ploiestiului pentru 2010 si cel al RATP din cate am citit in presa locala.
Sa ne asteptam sa fie aduse cat de curand troleibuzele iar licitatia pentru autobuze sa se tina in curand?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 15:30:39    Titlul subiectului: 124453

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Personalul_de_la_RATP_se_diminueaza_pe_cai_naturale_0_222578040.html


"Ploiești: Personalul de la RATP se diminuează pe căi "naturale"

Camelia Năstase

Miercuri 10 mar 2010

Reprezentanții Regiei Autonome de Transport Public Ploiești dezmint informațiile apărute în presă conform cărora zeci de angajați ar urma să fie disponibilizați.

Încă de la începutul anului 2009, conducerea RATP a suspendat orice angajare de personal. În prezent, numărul de salariați este de 1129, iar diminuarea de personal are la bază plecări pe căi naturale: pensionări pentru limită de vârstă, anticipat, de invaliditate, desfaceri ale contractului individual de muncă pentru acte de indisciplină, decese. În fapt, la 31 decembrie 2009 era înregistrat un număr de 1146 de salariați, iar până la sfârșitul acestui an s-a prognozat un număr de 1130 salariați.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 16 Mar 2010 18:39:18    Titlul subiectului: 124669

No comment:
http://telegrafuldeprahova.ro/audio-video/video-telegraful/3966-Transport-modern-in-Ploiesti

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 23:41:50    Titlul subiectului: 124789

Conceptul „transport modern” capătă noi semnificații Ploiești

Un tramvai în probe a dat mari bătăi de cap alaltăieri șoferilor din Ploiești, aflați, spre ghinionul lor, la momentul nepotrivit în intersecția de lângă depoul RATP. Tramvaiul a rămas zeci de minute, timp în care angajații RATP s-au chinuit să-l pună în mișcare... împingându-l.

Un ploieștean a surprins câteva imagini cel puțin inedite cu un tramvai blocat pe șinele din Ploiești. Tramvaiul abia fusese scos din depoul Regiei Autonome de Transport Public Ploiești pentru probe, înainte să fie dat spre folosință. După numai câteva minute, însă, acesta a rămas blocat.

Prima soluție la care s-au gândit angajații RATP a fost să împingă tramvaiul, doar-doar vor reuși să treacă peste incident fără a fi observați de cineva.

Oficialii RATP Ploiești susțin că incidentul a fost cauzat de probleme la contactorii tramvaiului și că metoda, nu tocmai demnă de a fi numită modernă, pe care au ales-o angajații instituției nu este una la care recurg în mod normal în astfel de situații. „A fost o problemă cu contactorii. Fiind vorba de multă electronică la un tramvai mai apar probleme. În general, astfel de situații sunt remediate în cinci-șapte minute maxim și sunt cauzate și de infrastructura pe care o avem în momentul de față. Sunt și cazuri în care se rupe un fior de contact, iar atunci trebuie să înlocuim anumite piese. Până este remediată defecțiunea, pe traseul mijlocului de transport înlocuim tramvaiele cu autobuze”, ne-a declarat Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiești.


http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/4001-Conceptul-transport-modern-capata-noi-semnificatii-Ploiesti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 14:37:18    Titlul subiectului: Stiri si articole 125928

Vineri, 16 aprilie, ora 20.46: Circa 30 de călători ai RATP Ploiești au trecut, în această seară, prin momente de coșmar, după ce tramvaiul în care se aflau a deraiat de pe șine. Din fericire, nimeni nu a fost rănit. Dar asta a ținut numai de noroc!
În această seară, un tramvai a sărit de pe șine în rondul de la Caraiman, din Ploiești, fiind la un pas de a produce un adevărat dezastru rutier. Din cauza șinelor expirate de ani buni, dar și din cauza indiferenței cu care au tratat subiectul autoritățile locale, circa 30 de persoane au văzut, în această seară, moartea cu ochii. „Vatmanul nu mergea cu viteză, mai ales că ieșeam din rond, dar într-un moment, din cauza denivelărilor, cred, a sărit de pe șine și mai mulți dintre noi am căzut unii peste alții. Vreo trei femei mai în vârstă se văitau de picioare, dar nu știu dacă au mers la spital. Norocul nostru a fost că în intersecție nu prea se aflau mașini, iar cele care erau au reușit să evite impactul. Practic, dacă erau mașini la semafor cred că le făceam praf, pentru că nu aveau unde să se ducă”, ne-a declarat A.S., una dintre călătoarele aflate în momentul incidentului, în tramvai. Ne gândim, oare de ce mai este nevoie pentru ca măcar infrastructura tramvaielor să fie adusă la un nivel cât să asigure, măcar, siguranța în trafic?! Că de confort nici nu are rost să discutăm!
Sursa : www.stiriprahova.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 23:30:38    Titlul subiectului: 125993

Bijuterii pierdute... Un tramvai in loc sa devina obiect de muzeu iata ca devine... cafenea. Macar copiii sa se mai bucure de o asemenea minunatie, poate peste cativa ani vor realiza valoarea mijlocului de transport unde candva au fost... mici vatmani. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 17.04.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Tramvaiul-cafenea-jucaria_copiilor_0_245375768.html

"Ploiești: Tramvaiul-cafenea, jucăria copiilor

Copiii sunt "vatmani" de ocazie

Un vagon de tramvai din anii '30, montat de autorități în Parcul Mihai Viteazul din Ploiești, a devenit jucăria preferată a copiilor.

Acesta a funcționat o vreme ca Tramvaiul Copiilor, de Paște, Crăciun sau 1 Iunie, dar, cum nu se mai găseau piese de schimb, acesta a devenit obiect de decor peisagistic.

Peste câteva săptămâni, în urma unei licitații, garnitura de tramvai va deveni cafenea. Până atunci, copiii din Ploiești devin "vatmani" sau călători de ocazie ori de câte ori ajung în parc."


Poza postata mai jos apartine cotidianului "Adevarul":



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.46 kb
 Vizualizat:  de 13487 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 23 Apr 2010 18:09:39    Titlul subiectului: 126171

De pe hotnews.ro:

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7161934-primaria-ploiesti-cumparat-troleibuzele-second-hand-care-luat-foc-lausanne.htm

Primaria Ploiesti a cumparat troleibuzele second hand care au luat foc la Lausanne
de R.M. HotNews.ro
Vineri, 23 aprilie 2010, 15:38 Actualitate | Esențial

Troleibuzele din Ploiesti
Foto: www.24heures.ch Troleibuzele second hand achizitionate de Primaria Ploiesti in 2009 sunt aceleasi la care a renuntat orasul elvetian Lausanne, dupa ce doua dintre ele au luat foc, relateaza 24heures.ch. Ele au fost refuzate si de municipalitatea din Budapesta, dupa ce un troleibuz s-a stricat in timpul testelor.

Incendiul accidental a doua dintre troleibuze, in 2005, a determinat municipalitatea din Lausanne sa renunte la acest model si a ajuns la un acord cu constructorul german Neoplan privind repatrierea acestora.

Troleibuzele au fost parcate timp de mai multe luni intr-un hangar pentru avioane. Intre timp, au fost puse la vanzare cateva zile, din greseala, pe e-Bay. Au existat chiar si zvonuri legate de o posibila vanzare in Rusia.

Ulterior, transportul public din Budapesta a testat unul dintre aceste troleibuze, in 2007. La capatul a doua saptamani de functionare, atat pe modul electric, cat si diesel, au aparut cateva probleme tehnice.

Un blog chilian specializat in troleibuze si autobuze - trolleybusvalparaiso.blogspot.com - spune ca problemele au aparut din cauza starii proaste a drumurilor din capitala Ungariei, potrivit explicatiei constructorului. Drumurile din Budapesta sunt, in orice caz, mult mai bune decat cele din Ploiesti.

La inceputul lui 2008, doua troleibuze au fost testate de un potential cumparator - RATP Ploiesti. Si aici a existat o problema tehnica, legata de o defectiune a sistemului informatic.

Si apoi, liniste, pana la jumatatea lunii aprilie 2009, cand toate troleibuzele au plecat in Romania, la Oradea, la o societate specializata in revanzarea de bunuri de ocazie.

De aici, au fost vandute la un pret atractiv primariei din Ploiesti, astfel incat 24 dintre cele 28 de troleibuze ale Transportului public din reginea Lausanne (TL) isi vor termina cariera in Romania.

Potrivit portalului StiriPrahova.ro, pretul a fost de circa 150.000 de euro pe bucata.


-----------------------
Off-topic:

Va rog sa cititi comentariile de pe hotnews si sa va dea de gandit dlor, cam ce realizari avem ca societate civila in domeniul de care ne ocupam in mod voluntar. Rezultate 0, Lipsa de educatie intru transport public, lipsa de coerenta. Este valabil si pentru presa, care vad cata importanta ne da si da acestor forumuri, adica 0. Ei se informeaza de pe site-uri din Chile si din Africa despre transport public. De ce nu s-or informa de aici? Sa dea de gandit, "condeierilor" de pe-aici...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Mai 2010 13:54:57    Titlul subiectului: 126546

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Transportatorii_-cara-_amenzi_pentru_nereguli_0_253175023.html

"Ploiești: Transportatorii “cară” amenzi pentru nereguli

Dana Mihai

Vineri 30 apr 2010

Ploiești
Polițiștii nu au fost deloc îngăduitori - imagine arhivă ADS Ploiești

Poliția Comunitară Ploiești a controlat în perioada 19-30 aprilie operatorii de transport de persoane din municipiu. Pentru tot felul de nereguli constatate, autoritățile au aplicat 23 de sancțiuni și amenzi.

Controlul a vizat respectarea legislației de către operatorii care efectuează transport de persoane cu microbuze sau autobuze (cu excepția autovehiculelor R.A.T.P. Ploiești), precum și a transportatorilor în regim de taxi.

Controalele s-au desfășurat în mai multe zone ale municipiului, în intervale orare diferite, fiind aplicate în total 23 sancțiuni contravenționale în valoare de 5.000 lei, pentru lipsa autorizației de circulație (ce se eliberează de Primăria Ploiești), utilizarea altor terminale (capete de traseu), circulația autovehiculelor pe alte trasee, precum și pentru oprirea ori staționarea în alte locuri decât cele stabilite de Consiliul Local Ploiești.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 15:09:01    Titlul subiectului: 126660

Aglomerație în RATP

http://www.observatorulph.ro/latest-news/social/aglomeratie-in-ratp-iata-ce-inseamna-transportul-public-european-in-ploiesti-galerie-foto

Imaginile alăturate au fost făcute astăzi, în jurul orelor 12.00, în stația RATP de la Casa Sindicatelor din Ploiești. Zeci de ploieșteni înghesuiau, cu mic cu mare, să prindă un loc în autobuzul de pe traseul 30, și așa arhiplin.



ratp6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  358.52 kb
 Vizualizat:  de 13219 ori

ratp6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aditza1999



Data înscrierii: 30/Mai/2009
Ultima vizita: 26/Oct/2023
Mesaje: 50
Locație: Ploiesti (Malu Rosu)

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 09:12:40    Titlul subiectului: Aproape 30 de minute. Atât a durat un drum de patru sta& 126865

Astăzi, orele 12:10. Zeci de ploieșteni așteaptă troleul 44 în stația din fața Palatului Administrativ. După aproximativ 20 de minute de așteptat în ploaie, apare și troleul. Zecile de ploieșteni strânși în stație se înghesuie cu chiu cu vai în troleibuzul arhiplin. Bătrâni, elevi și femei cu copii în brațe laolaltă au stat ca sardinele într-o cutie de conserve aproape 30 de minute, cât a durat călătoria între Centru și Malu Roșu. În condițiile în care oamenii sunt obligați să călătorească înghesuiți, deși plătesc bilelte, ne punem întrebarea de ce numărul de troleibuze de pe traseul 44 nu este suplimentat?

http://www.observatorulph.ro/latest-news/ultima-ora/30-de-minute-un-drum-de-patru-staii-cu-ratp-ul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 27 Mai 2010 14:55:27    Titlul subiectului: 127589

http://www.actualitateaprahoveana.ro/index.php?act=show&id=articol&ids=1615

"Proiecte europene de finanțare pentru Ploiești / Alături de Timișoara și Brașov în polul de creștere pe fonduri UE

Autor: Iulian PREDA

Comitetul de management pentru coordonarea instrumentelor structurale a avizat favorabil Planul Integrat de Dezvoltare (PID) al Polului de Creștere Ploiești-Prahova, prin care pot fi atrase, în municipiul reședință de județ și în comunele limitrofe, fonduri europene în valoare de 97 de milioane de euro.

15 proiecte

Municipiul Ploiești a fost declarat pol național de creștere, alături de alte șase orașe din țară (Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași și Timișoara), alocarea financiară pentru Polul de Creștere Ploiești-Prahova fiind de 97 de milioane de euro, bani care trebuie atrași până în 2015. A fost întocmită o listă cu 15 proiecte prioritare în vederea finanțării, alte șase aflându-se în rezervă.

Reabilitarea liniei 102 și construirea unui pasaj rutier nou la Gara de Sud

Unul dintre proiectele foarte importante pentru ploieștenii sătui de starea precară a infrastrcturii este reabilitarea liniei traseului de tramvai 102 - care face legătura între Gara de Vest și Spitalul Județean. Practic, lucrările se vor axa pe calea de rulare, înființarea de stații adaptate persoanelor cu dizabilități, de peroane, introducerea unor elemente de semnalizare și automatizare. Cererea de finanțare va fi depusă în februarie 2011. Valoarea investiției este de 95.704.198 lei, din care suma de 36.522.990 lei va fi solicitată de la UE pentru realizarea pasajului rutier peste calea ferată Gara de Sud, această cerere urmând a fi depusă în martie 2011. Proiectul prevede transformarea pasajului existent, aflat într-o stare avansată de degradare, în alee pietonală ocazional carosabilă, dar și construirea unui pasaj nou de trecere peste calea ferată. Realizarea unui terminal intermodal (zona Spitalului Județean) cu spații de parcare pentru moduri de transport auto și biciclete a fost estimată la 50.099.000 lei, suprafața construită la sol urmând a fi de 3.080 mp. Potrivit proiectului, aici vor fi create 64 noi locuri de muncă.

Trasee de troleibuz până la Blejoi și Bărcănești

Tot prin Polul de Creștere se va face și extinderea transportului public ecologic (troleibuz) din Ploiești spre Blejoi, Păulești, Bucov și Bărcănești. Costurile investiției vor fi de 45.101.000 lei, iar cererea de finanțare va fi depusă în septembrie 2011. Parcul Municipal Ploiești Vest va fi realizat tot cu fonduri UE, și va costa aproximativ 50.000.000 lei. Proiectul se va desfășura pe 58,40 ha și va presupune crearea unui centru de excelență de afaceri pentru tineri întreprinzători, a unor platforme și alei, a mai multor terenuri sportive, spații de joacă, zone de odihnă, a unui lac artificial, dar și a unui pavilion expozițional.

Reabilitareea Muzeului Ceasului și a Hipodromului

Muzeul Ceasului, unic în țară, va fi restaurat și consolidat cu 3.617.600 lei. Investiția presupune restaurarea, conservarea și protecția picturilor interioare și a frescelor, verificarea fundațiilor clădirii, restaurarea și remodelarea fațadei, amenajarea unei zone de protecție prin lucrări și dotări pentru iluminat decorativ, refacerea și modernizarea căilor de acces. De asemenea, singurul hipodrom de trap din țară va fi la rândul său reabilitat și modernizat, banii venind tot de la comunitatea europeană. Suma de care ar fi nevoie pentru această lucrare este de 25.109.000 lei, iar investiția se va axa pe restaurarea tribunei, reabilitarea și extinderea spațiilor destinate cailor și jocheilor și introducerea dotărilor corespunzătoare, realizarea unui complex de agrement multifuncțional.

Rezervele...

A fost întocmită o listă cu șase proiecte aflate în rezervă: reabilitarea liniei de tramvai 101, creșterea accesibilității către orașul Băicoi prin realizarea unui pasaj peste DN 1, construirea unui alt pasaj peste calea ferată în partea de sud-est a orașului, prelungirea legăturii rutiere și de transport public între Gara de Sud și Gara de Vest, reabilitarea zonei cultural-istorice Dumbrăvești și a terenurilor de pe Centura de Est a Ploieștiului poluate cu produse petroliere.

Material publicat la data de: 3 mai 2010
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 27 Mai 2010 21:58:27    Titlul subiectului: 127610

Traseul 101 trecut la rezerva? De ce oare ?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 14:15:21    Titlul subiectului: RATP nici nu se gândește la grevă! 127629

"RATP nici nu se gândește la grevă!

Conform unui comunicat trimis în pripă, "Regia Autonomă de Transport Public Ploiești anunță că, în data de 31.05.2010, traseele regulate și regulate speciale din municipiul Ploiești vor circula după program normal, conform graficelor de circulație cunoscute."
"

www.stiriprahova.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 4 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community