Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 08:34:36 Titlul subiectului: |
113171 |
|
Nu pot circula BM pe NG2-LdC din considerente tehnice.
Geometria tunelului se pare ca nu permite circulatia trenurilor BM in conditii de siguranta pe aceasta sectiune.
Ultima modificare efectuată de către tomberonul la Mie 01 Iul 2009 07:00:07, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 09:53:10 Titlul subiectului: |
113172 |
|
Adica cum din consideratii tehnice ? Mai in detaliu, te rog. Sa nu amintesti aici ca un BM nu se poate cupla cu o IVA, nu tine, si pe M 1 pana au inlocuit toate IVE-le au circulat mixt. Si asta s-a intamplat destul timp. Si acum mai poti prinde cate o IVA ratacita pe M 1. Lasand la o parte faptul ca se poate schimba cupla la IVE sau pune o cupla mixta. Asa s-a intamplat si cand au aparut primele V3A-uri, nu aveau aceeasi cupla cu tramvaiele de dinainte, sau la un moment dat cand a aparut alt tip de cupla la V3A. Pusesera cuple mixte si rezolvasera problema. La metrou pana o sa dispara toate IVE le ar trebui sa faca la fel. Sunt convins ca la LDH -urile din depou exista cuple mixte, e o treaba banala de proiectare si constructie, mai ales ca nu trebuie prea multe ( Nu cred ca mai sunt multe IVE in viata)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 09:59:19 Titlul subiectului: |
113173 |
|
Am inteles ca exista o problema legata de pozitionarea sinei III pe noul tronson. Exista unele portiuni pe care sina III este prinsa chiar de peretii circulari ai tunelului si sunt probleme la captatori datorita distantei foarte mici pana la perete.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 10:08:34 Titlul subiectului: |
113174 |
|
Adica cum ? Nu e tunel normal pe portiunea aceea de 50 m aproximativ, s-ar putea sa fie si mai mult, unde au avut probleme dupa ce se iese din NG ?
Si de ce IVA trece si BM -ul nu ? Parca nu sunt schimbari majore de conceptie in dimensiunea si pozitionarea captatorilor ! Asta da, e o premiera la metrou, pe o portiune de tunel IVA sa poata trece si BM - ul nu ! Pentru BM nu au decat sa-i faca fir aerian intre NG si 1 Decembrie, sensul cu pricina.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 10:58:33 Titlul subiectului: |
113177 |
|
S-ar putea sa fie vorba de acele locuri unde tunelul a suferit deformari, nu stiu daca este (numai) in zona dintre NG1 si 1 Decembrie. Sincer nu cunosc daca exista diferente majore intre IVA si BM la nivelul captatorilor/boghiului, dar asta este ce am auzit. Poate mai detine altcineva informatii...
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 11:24:54 Titlul subiectului: |
113182 |
|
Zicea cineva de pe forum mai demult, nu mai retin cine, ca undeva pe tronsonul NG - LdC s-a construit linia prea aproape de zidul tunelului, si metroul trecea foarte-foarte aproape, si a fost nevoie sa mute linia. O avea legatura problema Bombardierelor cu aceasta afirmatie?
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 12:36:11 Titlul subiectului: |
113187 |
|
andrei11 a scris: | Pentru BM nu au decat sa-i faca fir aerian intre NG si 1 Decembrie, sensul cu pricina. |
Din ce stiu, la BMuri pe alimentarea de la pantograf viteza este limitata pe la 15 - 20 km/h, lucru care daca s-ar implementa nu ar fi rentabil. Poate are cineva cunostinte si confirma...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 16:44:27 Titlul subiectului: |
113196 |
|
Da, asa este din pacate, si la IVE e la fel. Ma intrebam totusi de ce au muncit baietii astia 2 ani in tunel ? Sa avem tunel stramb in continuare ? Pai daca bagau 1 bucata cartita de la 1 Decembrie, in 2 ani de zile mai faceau un tunel nou nout pana la NG. Totusi pe ce lungime a fost afectat tunelul ? Poate ca de obicei ne ajuta bygy 007. In functie de ce o sa ne spuna parerea mea e ca trebuia sapat, distrus si facut inca odata tunel rectangular (pe portiunea afectata). Intrebare : Cum de celalalt tunel nu a fost afectat deloc ? Cele 2 tunele nu pot fi prea departe unul de celalalt.
sab a scris: | S-ar putea sa fie vorba de acele locuri unde tunelul a suferit deformari, nu stiu daca este (numai) in zona dintre NG1 si 1 Decembrie. |
Pai pe celalalte portiuni vad ca se circula normal pe toate liniile.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 17:39:57 Titlul subiectului: |
113200 |
|
Se circula normal, dar cu IVE, nu cred ca a circulat vreun BM pe acolo si problema se pare ca este la BM-uri.
Si nu vedem sina III din vagon sa vedem in ce locuri este pozata pe tunel (daca informatia este reala) si in ce locuri este prinsa de traverse sau de pardoseala.
Normal ca puteau reface de cateva ori tot tronsonul in acesti ani, dar dupa cum cred ca ai vazut la topicul de articole de presa firma care executa tunelurile s-a reprofilat intre timp in lipsa unor comenzi de la metrou... . Si de ce sa nu facem un lucru "cârpit", tipic romanesc ?
Trebuie verificata natura lucrarilor de pe respectivul tronson NG1-1 Dec adica daca este vorba doar de o simpla pompare de beton sau a fost vorba si o deformare a structurii. Si eu am dubii ca putea fi afectat doar un tunel, dar poate pe celalalt l-au remediat primul pt a da tronsonul in circulatie.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 19:29:22 Titlul subiectului: |
113226 |
|
sab a scris: | Si nu vedem sina III din vagon sa vedem in ce locuri este pozata pe tunel (daca informatia este reala) si in ce locuri este prinsa de traverse sau de pardoseala. | E o treaba de logica la care nu ma prind eu de ea sau e altceva ? Tunel deformat ce inseamna ? Asa, dupa logica mea s-a curbat tunelul ca un sarpe ( de exemplu) in plan longitudinal sau / si transversal ? Sau s-au deformat inelele ? In al doilea caz am dubii serioase ca tunelul mai este circulabil. Si oricum sina III, luata individual, nu prea are treaba cu gabaritul trenului, care este mai mare ca al sinei III. Pai daca e prea aproape de perete pe o parte nu pot sa se duca cu ea pe partea cealalta pentru portiunea in cauza ?
In al doilea caz daca s-au deformat dalele (inelele) inseamna ca avem o problema majora, chiar majora rau de tot. Un inel deformat in asa hal ca sa nu mai ai gabarit pentru tren practic acolo tunelul ESTE RUPT si nu deformat. Nu stiu, poate da cineva niste detalii
In sfarsit, e o chestiune care ma depaseste, nu prea inteleg cat de grava este deformarea tunelului dupa NG 1. Apropo, tot suntem la tronsonul acesta, Statia LdC are o denumire stupida si care nici macar nu corespunde cu realitatea, Linia de Centura e ceva mai departe.
|
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
nightfever
Data înscrierii: 06/Iun/2009 Ultima vizita: 02/Iul/2009 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 01 Iul 2009 23:32:47 Titlul subiectului: |
113318 |
|
Nu consider numele a fi asa important.
Deschiderea liniei 1 se va face sambata, atunci vor circula de la LDC la Industriilor si pe ambele fire pe portiunea NG - LDC
O sa vina si Berceanu, ca e campanie
S-a hotarat sambata pentru ca o sa aiba timp sa testeze in weekend cand e un flux de calatori mai mic
|
|
Sus |
|
|
contra
Data înscrierii: 02/Iul/2009 Ultima vizita: 23/Dec/2010 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Iul 2009 18:43:07 Titlul subiectului: |
113383 |
|
Priateni, este rusinos ca oamenii astia gen Berceanu se lauda cu ceva ce ei nu sunt in stare nici sa viseze. Acel tunel NG- LdC aste facut de 20 de ani, ei doar (ca sa zic asa)doar l-au vopsit. In leatura cu o cuplare intre o IVA-BM. Se poate face, dar nu va doresc sa fiti in tren. Cuplarea ia cel putin 4o min, este mai greoaie, pt. ca nu sunt compatibile trenurile (cuplele, instalatia)si trebuie sa se faca altceva in plus fata de o cuplare BM-BM. Nu stiu daca va intereseaza detaliile astea(cum se face si de ce). Respect!
|
|
Sus |
|
|
Dripci
Data înscrierii: 15/Feb/2009 Ultima vizita: 17/Oct/2009 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Iul 2009 14:23:21 Titlul subiectului: |
113415 |
|
Am mers eu de dimineata...cred ca era a doua, a treia garnitura de la Nicolae Grigorescu spre Anghel Saligny. Ma bucur...wee, e mult mai rapid asa. E cam zgomotos din pacate...si cand schimba macazul la Nicolae Grigorescu merge cativa zeci de metri cu 15-20 km/h. E urat pt ajutorul de mecanic, pt ca la NG sta pe partea stanga afara...si la 1 Dec sta pe partea dreapta, unde sensul de mers se muta pe cealalta linie. Anyway, felicitari Metrorex !
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Iul 2009 14:41:33 Titlul subiectului: |
113416 |
|
Impresii despre M3 prelungita Industriilor (Preciziei)-LdC (Anghel Saligny).
Desi masura este una excelenta si mult asteptata, pregatirea si comunicarea sunt sunt la pamant
1. Punerea in functiune a M3 prelungita coincide in mod imbecil as putea spune cu schimbarea denumirilor unor statii. N-ar fi mare lucru daca pentru M3 n-ar fi afectate AMBELE CAPETE. Sunt foarte putini cei care stiu ce statie este Preciziei, dar mai ales care statie este Anghel Saligny....
2. Niciun tren nu are hartile actualizate. Calatorii se uitau in IVE la harti si erau foarte derutati.
3. In unele IVE exista anunturi facute de mecanici, in altele au ramas vechile anunturi de "robot". De exemplu, inainte de Eroilor s-a anuntat "Trenul circula in directia Republica" !
4. La NG exista personal al Metrorex la fiecare intrare care indruma calatorii spre peronul corect. Nu stiu daca in secolul 21 asta este cea mai potrivita masura pe care sa o iei cand faci asemenea modificari. Oricum un singur om nu poate sa indrume tot valul de calatori care coboara din BM la NG si urca scarile incercand sa ajunga la peronul nou pentru a merge spre LdC (A Saligny). Si erau multi care asteptau cuminti pe scaune sa soseasca trenul "de Centura".
5. Calatorilor li se distribuie in continuare harti la casele de bilete, dar tot neactualizate sunt.
6. Desi se anunta si in tren si la Eroilor ca trenul circula in directia Pta Unirii, foarte multi continua sa coboare si sa se duca la linia3. Deh, reflexul s-a format si nu se scapa usor de el..Refuz sa cred ca toti cei care coborau si se duceau la linia 3 doareau sa ajunga pe tronsonul care nu este comun cu M1 (Titan-Georgian-Republica-Pantelimon)
7.Intervalele de circulatie sunt aleatoare. De exemplu am prins pe tronsonul comun si interval de 2 min si interval de 9 min !
Si cateva imagini despre semnalistica excelenta legata de noua M3 ... . Toate sunt de la N Grigorescu. Se observa cum la peronul nou (linia3, sau cum le place celor de la Metrorex sa se laude... NG2) monitoarele functioneaza excelent si anunta trenuri in directia Anghel Saligny, in conditiile in care acolo sosesc numai trenuri spre Dristor-Unirii-Preciziei...
In statiile din Militari noile monitoare nu functioneaza, iar la Eroilor nu exista nicio inscriptie pe peron care sa indice faptul ca de la linia 1 se merge (din nou) spre P+ta Unirii. Cum au inscriptionat neoanele cu noile denumiri Petrache Poenaru/Lujerului, Gara de Nord/Preciziei nu puteau sa inscriptioneze si sa monteze si cateva neoane cu numele statiilor spre care se pleaca de la linia 1?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.1 kb |
Vizualizat: |
de 15918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.11 kb |
Vizualizat: |
de 15918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.57 kb |
Vizualizat: |
de 15918 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Iul 2009 19:20:32 Titlul subiectului: |
113431 |
|
sab a scris: | Niciun tren nu are hartile actualizate. Calatorii se uitau in IVE la harti si erau foarte derutati. | La BM sint actualizate cam 50% la IVA stiu ca doar de una.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Iul 2010 19:57:41 Titlul subiectului: |
129773 |
|
subway guru, poti sa ne spui ce se intentiona cu tronsonul Salajan-Linia de Centura atunci cand au inceput lucrarile sub denumirea de Magistrala 4 Racord 1 ? Se intentiona exact ce s-a facut acum, adica un alt capat decat Republica pentru ramura de Industriilor a M1 sau altceva? Se stie ca initial acest tronson trebuia sa faca parte din inelara , cu o statie complet noua la Salajan, insa probabil ca odata cu modificarile de la GdN se schimbasera si planurile inelarei. Trebuie sa recunoastem ca este ceva inedit ce s-a facut acolo (circulatie pe stanga, un nou peron mai sus la Nicolae Grigorescu, o jonctiune la o oarecare distanta de statie, etc).
Deasemenea, daca ne poti lamuri ce s-a intentionat la Eroilor prin spargerea peretelui dintre liniile 2 si 4.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Iul 2010 20:24:19 Titlul subiectului: |
129867 |
|
Cand s-au inceput lucrarile se intentiona aproape exact ceea ce s-a realizat si pus in functiune.
Gandirile vremii privind o inelara se refereau la un semi-inel de sud-vest cu pornire din Crangasi.
Problema cu inelara totala a venit dupa modificarea radicala a traseului M3 Gara-Pantelimon in M3 Gara-Dristor2, cand ne-am trezit cu o semi-inelara de nord-est in fund de sac la Dristor2.
Chestiunea cu circulatia pe stanga/pe dreapta este doar o problema de conventie formala, la fel ca circulatia auto pe dreapta sau pe stanga si care din punct de vedere al circulatiei trenurilor nu are asolut nici o implicatie, vagoanele avand usi pe ambele parti.
Problema de decizie a fost intre a alege dupa dezbateri indelungate daca este nevoie sa cheltuim inutil cu o incrucisare de sensuri intre Grigorescu si 1Decembrie doar pentru a respecta o conventie arbitrara sau sa facem lucrarile cu cheltuieli minime incalcand aceasta conventie arbitrara de circulatie stanga/dreapta.
Decizia noastra finala a pornit de la supozitia ca romanii nostrii sunt muuult mai inteligenti si adaptabili ca sa se lase dezorientati doar din cauza incalcarii unei simple conventii si circulatia pe racord sa se faca pe stanga.
Cred ca decizia luata a fost cea corecta, pentru ca nu am auzit ca cineva sa se planga ca nu a inteles de la ce peron trebuie sa ia trenul in directia dorita.
Problemele de la Eroilor au fost generate de abordarile diferite privind circulatia si exploatarea de acolo.
Care e directia principala? Se va circula ca derivatie? Se va circula ca pendula? Ce formula e optima pentru un sistem sau altul?
In general abordarile erau 'miopie de moment', fara o viziune de final pe deplin agreata.
Detalii foarte multe nu-ti pot da pentru ca nu am prea fost implicat direct in modificarile ce se intentionau.
Cred ca solutia actuala a pus in umbra toate lucrurile astea si framantarile de parcurs sunt oarecum 'obsolete'.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Iul 2010 22:24:34 Titlul subiectului: |
129880 |
|
Asadar, ca sa inteleg eu bine, de dinainte de 1989 se cunostea configuratia actuala a lui M 3 prin Balta Alba - NG2 - 1 Decenbrie - Policolor - Anghel Saligny?
|
|
Sus |
|
|
logitech
Data înscrierii: 01/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Oct/2017 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 12 Iul 2010 22:50:45 Titlul subiectului: |
129881 |
|
andrei11 a scris: | Asadar, ca sa inteleg eu bine, de dinainte de 1989 se cunostea configuratia actuala a lui M 3 prin Balta Alba - Ng2 - 1 Decenbrie - Policolor - Anghel Saligny ? | Santierul era in constructie in perioada aceea, era o singura ruta: plecand de la NG catre LdC.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 07:59:49 Titlul subiectului: |
129899 |
|
subway guru a scris: | Cand s-au inceput lucrarile se intentiona aproape exact ceea ce s-a realizat si pus in functiune. | "Aproape exact" ? Ce nu s-a facut conform planului ? Si de ce totusi acest tronson nu mai facea parte din inelara de sud ? Nu vad asa o influenta majora asupra inelarei de sud faptul ca ramura de nord a ajuns la D2 in loc de Pantelimon. subway guru a scris: | Gandirile vremii privind o inelara se refereau la un semi-inel de sud-vest cu pornire din Crangasi. | Te referi la situatia de dinainte de modificarile de pe fosta M3 sau la cea de dupa ? Oricum Crangasi nu putea si nici in configuratia actuala nu poate sa fie capat de linie...In situatia initiala ajungea la GdN nivelul de jos, impreuna cu M1, iar in configuratia actuala, cine stie unde va ajunge inelara de sud atunci cand se va construi..
Intrebarea legata de circulatia pe partea stanga pe noul tronson avea legatura cu ce s-au intrebat mai multi pe forum. De ce la NG nu s-a facut noul peron pe partea cealalta, astfel incat sa fie respectata conventia de circulatie pe dreapta? Nu era loc acolo sau problema a fost la supratraversarea celor 2 linii in curba spre Titan ?
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 15:43:57 Titlul subiectului: |
129915 |
|
Statia la Nicolae Grigorescu e deja sub trotuar, cred ca un peron pe partea opusa ar fi ajuns prea aproape de blocuri, mai ales ca ar fi fost si mult mai la suprafata.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 20:16:23 Titlul subiectului: |
129938 |
|
Uite d'aia mi-a placut acest forum!
Pentru ca sub aparenta unor intrebari 'minuscul-ghidus-nevinovate' puneti in realitate intrebari f.f.f.grele, care ar necesita tomuri de explicatii pentru a fi pe deplin clarificate.
V-as propune sa despartim lucrurile in doua:
pentru chestiunile punctuale sa ramanem pe topicurile existente;
pentru chestiunile generale si de principiu sa ne mutam pe un topic nou intitulat de ex. 'Dezvoltarea retelei de metrou - trecut, prezent & viitor'.
Pentru moment ma rezum doar la raspunsuri punctuale succinte:
@sab:
- 'aproape exact' inseamna ca in elanul general revolutionar din 1990 si adesea si ulterior am incercat sa imbunatatim 'din mers' proiectul initial. In principal s-au adaugat lucruri, gen accese suplimentare la statii, lifturi, escalatoare, finisaje, echipamente si sisteme moderne, etc. Cu alte cuvinte, sa fie un metrou de secol 21 nu 20.
- pentru chestiunea cu conventia de circulatie pe dreapta/stanga am raspuns deja;
- solutia cu noul peron pe partea opusa era cea mai proasta solutie posibila dintre toate;
- celelate probleme - pe noul topic.
@andrei11:
- racordul Grigorescu (Salajan) - Anghel Saligny (LdC) a inceput ca executie in toamna 1989.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 08:06:06 Titlul subiectului: |
129972 |
|
subway guru a scris: | - solutia cu noul peron pe partea opusa era cea mai proasta solutie posibila dintre toate | Asteptam un raspuns mai detaliat. Este logic ca era o solutie mai grea sau mai proasta din moment ce nu s-a facut, dar asteptam sa ne spui motivele...Pana la urma aici este cheia circulatiei pe stanga, daca se facea peronul pe partea opusa se respecta conventia de circulatie ... Flo a scris: | Statia la Nicolae Grigorescu e deja sub trotuar, cred ca un peron pe partea opusa ar fi ajuns prea aproape de blocuri, mai ales ca ar fi fost si mult mai la suprafata. | Stiu ca am sustinut inclusiv eu la un momentdat acest lucru, plus ca mai incolo spre Ambrozie exista niste blocuri mai iesite in bulevard. Insa am descoperit o schita a statiei in care nu pare ca statia ar fi asa aproape de blocuri incat sa nu mai incapa un peron. Ar mai incapea o intreaga statie acolo...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.57 kb |
Vizualizat: |
de 14093 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 10:04:28 Titlul subiectului: |
129981 |
|
Bazandu-ma pe schita gasita de Sab nu vad de ce linia III a statiei nu a fost trecuta pe partea blocurilor si de ce ar fi fost o solutie asa de catastrofala. Reamintesc ca si in pozitia actuala linia III supratraverseaza tunelele lui M 1, deci aici nu ar fi fost nici un inconvenient daca linia era pe partea blocurilor.
Mai ales ca noul peron - daca s-ar fi construit pe partea blocurilor - putea sa inceapa mai dinspre 1 Decembrie, asta in cazul in care linia III ar fi intalnit niste blocuri mai apropriate de strada. Dar asa cum se observa, nu era nici un bloc in acea zona.
Vorba lui Sab, poate 2 - 3 argumente ar fi necesare. Nu ne asteptam la un curs de urbanism sau de rezistenta, nu este cazul, doar niste explicatii elementare.
Si inca o intrebare. Userul subway guru a spus ca de acest traseu ( NG - AS) s-au apucat in Sept 1989. Cum de au reusit in numai 4 luni sa faca integral tunelele pana la statia Policolor, sa execute in proportie de 90 % statiile de pe traseu, inclusiv sa faca mare parte din racordul spre Dristor I ? Cu ce viteza au lucrat baietii, mie nu-mi iese ?
Datele au fost postate pe forum si sunt extrase din diverse documente credibile de catre userii care activeaza pe aceasta sectiune.
|
|
Sus |
|
|
|