Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Racordul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 01:16:33    Titlul subiectului: 106681

Da, intradevar, linia tot ar fi fost mai sus, dar asta n-are nicio importanta. Constructiv, peronul in loc sa fie pe dreapta, era pe stanga bd. C. Ressu. Mai greu ar fi fost cu constructia gurilor de metrou fiindca ar fi fost exact pe locul celor deja existente, dar asta nu cred ca ar fi fost o problema (la Eroilor nu e gura de metrou separata pentru Militari, toti ies prin aceleasi locuri Very Happy ).

Cat despre grafic, da stiu, este o problema. Si poti sa-ti dai seama foarte simplu: din start intre Eroilor si Dristor 2 sunt de doua ori mai multe statii decat intre Eroilor si Industriilor. Presupunem ca primul tren pleaca de la Republica si fix peste 4 minute pleaca si trenul de la Centura. Pana la Eroilor totul e perfect. Dar de aici mai departe se "strica" treaba. Cand trenul de Militari va fi ajuns la capat la Industriilor, cel de pe M1 va ajunge cel mult la Victoriei... Ca sa se respecte graficul ar insemna sa se intoarca la Victoriei si dupa 4 minute sa plece si cel de la capat din Militari!...

Acuma exista doua variante: ori trenul de Militari sta mai mult la capat ca sa-l "astepte" pe cel de Dristor sa se duca, sa se intoarca si abia cand e intre Victoriei si Gara sa plece si el - ceea ce e total aiurea -, ori sa suplimentezi trenurile pe Militari si iarasi se strica graficul - ar insemna ca alternativ unul sa-si continue drumul pana la Centura si unul sa se opreasca la Eroilor...

Ma gandeam intr-o vreme ca ar fi fost mai bine daca "dublau" tunelurile intre Eroilor si Salajan. Magistrala 1 sa devina Centura - Dristor iar magistrala 3 sa fie Industriilor - Republica. Cele doua linii ale M3 ar fi fost "cuprinse" intre cele doua linii ale M1, statiile Izvor, Timpuri Noi si Mihai Bravu ar fi aratat constructiv ca si statia Basarab iar Unirii, Dristor si Salajan un pic modificate (de maniera: peronul central apartinand M3, apoi cate doua linii de o parte si alta, cele imediat langa peronul central apartinand M3 si urmatoarele apartinand M1, apoi peroane laterale apartinand M1) si s-ar fi dat drumul si la celalalt peron de la Eroilor, cel din spatele boltelor (cu mici modificari operate in tunel, astfel incat acea linie care acum este remiza, sa fie prelungita dincolo de macazul spre Militari, ca sa fie continuitate pentru M1). Dar asta ar fi insemnat alte investitii, alti bani...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 09:38:31    Titlul subiectului: 106685

Cand ai de-a face cu o problema de genul asta, 2 magistrale de metrou care au o bucata de traseu comun, capete diferite, problema se rezolva altcumva, nu prin alternanta, si anume: M 1 o fixezi cu o periodicitate de 6 - 7 minute, de exemplu. M 3 la fel, 6 - 7 minute. Pe traseul comun nu te intereseaza cum vin, nu esti obligat sa respecti alternanta.
Nota: Intervalul minim de succedare a 2 trenuri de metrou este de 90 secunde (asta scrie in teorie, se aplica si la noi). La 90 secunde metroul nu este obligat sa-l astepte prin tunel pe cel de dinainte, calatorul isi poate imagina ca trenul lui e singur pe traseu, nu-i provoci nici un stress, nu are parte de opriri neprevazute.
Apropo, BLA (bloc de linie automat) exista in continuare, se pot da drumul si la 3 (trei) trenuri de metrou prin acelasi tunel, fara a se putea ciocni. (evident, sa se respecte semafoarele). Prevad ca o sa-mi spuneti ca semafoarele s-au scos. Nu s-au scos, s-a facut o mica modificare, si anume in loc sa fie semaforul in tunel (sau statie) este pe tabloul de bord al trenului de metrou. S-ar putea sa nu fie cu becuri colorate, s-ar putea sa fie cu litere. Acest tip de semafor la bordul trenului (semafoare mobile) are multiple avantaje fata de semafoarele clasice (fixe), dar nu discut acum treaba asta. Unul dintre avantaje este ca metroul poate sa mearga fara mecanic (sa fie complet automatizat). Din motive de siguranta va avea un mecanic la bord, dar categoric nu mai e nevoie de al doilea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 09:46:17    Titlul subiectului: 106686

The_Kid a scris:
Am si eu o intrebare referitoare la acest tronson Nicolae Grigorescu - Linia de centura si anume, oare nu era mai prioritar un segment care sa mearga in S-V Bucurestiului (stiu ca este planificat) decat acet tronson?
Proiectul acestei linii de metrou a fost facut inainte de 1989, cand fabricile si uzinele din zona functionau la capaciate, generand un flux mare de calatori.
Executia excavatiilor si partial a tunelurilor a fost inceputa inca de dinainte de '89, dar a fost abandonata odata cu revolutia.
Cativa ani buni tunelurile si excavatiile au fost inundate, degradandu-se progresiv.
Initial inundarea tunelurilor am pus-o pe seama unui proces natural, a apelor pluviale si freatice, insa mi s-a parut interesanta explicatia primita de la cineva potrivit careia inundarea a fost controlata, in ideea de a proteja lucrarile de colaps prin asigurarea de catre apa aia a unei contrapresiuni pe ziduri (opusa presiunii pamantului din lateral), dar probabil si pentru a proteja de vesnicii ciorditori de fier vechi, pe care sper sa-i mai rareasca italienii...

Continuarea lucrarilor o consider ceva bun, investitia era deja facuta in mare parte, trebuia finalizata, e una dintre putinele decizii intelepte luate dupa 1989.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 19:03:15    Titlul subiectului: 106711

Kaustik a scris:
Nu era mai simplu daca il construiau asa? Very Happy

Nu s-a putut asa. Majoritatea statiilor care se afla sub un bulevard nu au fost construite simetric fata de axul bulevardului pt a nu se bloca circulatia complet pe perioada constructiei.Statia NG1 este situata partial sub bulevard (pe sensul spre centru) si partial sub spatiul verde al blocurilor invecinate. Ca atare nu cred ca mai era loc sa se adauge un peron in acea parte din cauza blocurilor. Daca totusi ar fi incaput cred ar fi fost prea aproape de fundatiile blocurilor. Singurul spatiu disponibil era sub liniile de tramvai si sub cealalta parte a bulevardului. In plus chiar imediat dupa iesirea din NG1 spre Titan tunelurile se inscriu intr-o curba, iar tunelurile noului tronson sunt mai jos decat ale celui vechi, ceea ce ar fi complicat mult constructia in cazul in care peronul nou ar fi fost pe partea cealalta.
Asa a fost mai comod (chiar daca se va circula "invers") si nu s-a afectat circulatia pe M1 decat cu ocazia realizarii jonctiunilor.

In legatura cu frecventa de circulatiie cand se va merge pe tronson comun...Daca s-a putut timp cand se pleca de la un singur capat (Republica) de ce nu s-ar putea acum cand vor fi capete diferite ? Eventual frecventa de succedare pt tronsonul Republica-D2 va fi mai mare, nu este obligatoriu sa plece din ambele capete la acelasi interval, iar desincronizarile se mai regleaza la NG, respectiv Eroilor.

Cu dublarea liniilor pe tronsonul comun nu cred ca se putea pune problema, este nonsens .In plus nu este loc pentru inca un tunel dublu pe malul Dambovitei. Singurul tronson pe care ar fi putut fi dublat tunelul(in genul celui dintre GdN si Basarab) ar fi fost intre NG si Dristor, dupa care noua linie ar fi luat-o pe Ramnicu Sarat spre Piata Sudului si ar fi facut parte in acest caz din semiinelul de sud .


Ultima modificare efectuată sab la Mie 25 Feb 2009 22:00:59, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 20:16:16    Titlul subiectului: 106720

NG 1 nu depaseste jumatate de trotuar. Luati-va dupa accesul de la suprafata. In noua varianta a lui Kaustik s-ar fi intrat pe spatiul verde. Mai degraba cred ca au ratat curba la stanga acolo si au preferat schema existenta. "Au ratat curba" adica din diverse motive s-a anulat inelara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Apr 2009 06:07:25    Titlul subiectului: 109580

Pe tronsonul NG2-LdC s-au montat ceasuri noi. De fapt sunt doua ceasuri, unul imens care arata ora in format hh mm ss si unul care speram sa arate intervalul ramas pana la sosirea urmatorului tren. Se intareste ceea ce s-a mai spus (daca cineva mai avea vreun dubiu) si anume ca se va circula pe stanga pe acest tronson.
Toate bune si frumoase, numai ca ceasul propriu-zis pare analogic si se aude un zgomot la fiecare scrimbare de cifra (adica la fiecare secunda).. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Apr 2009 17:18:02    Titlul subiectului: 110280

Pana la urma care este motivul pentru care inca nu se circula direct Industriilor-LdC : se asteapta trenuri noi , inca nu este gata sistemul de management al traficului sau se mai lucreaza la tunel intre 1 Decembrie si NG1?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Apr 2009 18:39:59    Titlul subiectului: 110282

De fapt stie cineva la ce se lucreaza de atat timp la unul din tunelele dintre NG 1 si 1 Decembrie 1918 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 30 Apr 2009 22:01:38    Titlul subiectului: 110290

Din cate stiu eu, inca se lucreaza la tunelul ce face legatura intre Nicolae Grigorescu 2 (peronul nou) si Dristor 1 (este vorba despre prelungirea liniei 3 si legatura acesteia cu macazul ce exista intre Nicolae Grigorescu 1 si Dristor 1). Lucrul acesta se observa din tren cand treci spre Dristor, pe partea dreapta, se observa un tunel "barat" c-o plasa din sarma, semn ca inca nu e gata, si un utilaj tras acolo. Probabil au scos plasa si au retras utilajul de acolo, nu stiu, n-am mai fost p-acolo, dar cel putin asa stiu ca era acum vreo 2 saptamani.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Mai 2009 10:55:08    Titlul subiectului: 110303

E o confuzie, acel racord este gata de mult si perfect functional. De fapt pe acolo trec metrourile spre linia de centura. Utilajul pe care-l vezi la macazul spre Dristor I acolo trebuie sa stea, e tras pe o linie moarta. Este cam ceea ce se vede cand se iese de la Victoriei I spre Dinamo sau de la Victoriei II spre Herastrau. Acea linie moarta are rolul de a bloca patrunderea neautorizata de la NG 2 pe M 1.
Tunelul blocat este celalalt, de la NG1 spre 1 Decembrie 1918.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2020
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2009 20:16:27    Titlul subiectului: 110373

Dar si celalalt tunel pare functional, are sine, inclusiv sina a 3-a montata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2009 20:20:55    Titlul subiectului: 110374

Dca stai in statia NG1 sens Titan in fata (langa oglinda)o sa observi ca sunt utilaje pe acolo.Odata am vazut si niste scantei de la un flex.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2009 21:00:16    Titlul subiectului: 110376

E clar ca tunelul blocat este cel de la NG1 spre 1 Decembrie. Am mai pus odata aceasta intrebare, nu inteleg ce defectiune a putut apare la structura acelui tunel ? Din pacate santierul este mult prea departe fata de NG 1 si nu-mi pot da seama la ce lucreaza ei acolo. Din anumite informatii cica tunelul ar fi deformat ? Daca este asa, nu stiu pe ce lungime ! Si din pacate nu stiu cum poate fi reparata aceasta deformatie, daca e adevarata, decat prin schimbarea inelelor ! Dar dureaza de foarte multa vreme !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 19:20:19    Titlul subiectului: 110516

Intrebare : Oare "tunelul deformat" de pe sensul NG - 1 Decembrie nu este cumva corectarea unei curbe la stanga pentru o ipotetica inelara sud ? Dupa cum am mai spus pe forum, racordul NG 2 - Dristor I era in lucru din 1 ian 1989. Revolutia l-a prins intr-un anumit stadiu de executie. Acel racord oricum trebuia facut, ca sa poata introduce metrourile pe noul tronson. Gandirea lor de atunci sa fi fost totusi inelara sud ? Eu lansasem o intrebare, ce santier este deschis acolo de la inceputul existentei liniei NG - 1 Decembrie ?. La suprafata nu se observa nici o deformatie a solului daca cumva tunelul ar fi deformat ! Ar fi trerbuit sa fie o lasare, ceva. O tasare a tunelului a fost si la curba de intrare in statia NG venind de la Titan, la 3 -4 luni de la deschidere, numai ca metroul nu a fost oprit nici o secunda !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2009 06:18:38    Titlul subiectului: 110549

Nu cred. Linia actuala pe care se circula intre NG2 si 1 Decembrie nu are niciun semn care sa arate o intentie de curba si cred ca acolo s-ar fi observat cel mai bine. Cred ca la momentul abandonarii lucrarilor tunelul era executat numai pana in locul unde au fost introduse "cartitele", la ceva distanta de NG. Dealtfel de acolo pana la NG2 (si probabil la fel este si pe sensul celalalt) tunelul pare executat mai recent, este tot circular, dar are asta structura. Cred ca intentionat au lasat portiune aceasta la sfarsit pt ca implica oprirea circulatiei pe M1.
Parerea mea este ca in momentul inceperii lucrarilor acest tronson nu mai facea parte dintr-o viitoare magistrala inelara (care in toate hartile ulterioare pleaca de la Dristor, nu mai pleaca de la LdC). Ori se dorea racord ca la GdN2 (sa nu uitam denumirea oficiala a santierului...), ori intr-adevar se dorea un alt capat pentru Industriilor, fiind dificil de asigurat frecventa pe M1 odata cu deschiderea tronsonului GdN-Dristor 2. De la Republica se pleca in doua directii, frecventa era destul de ridicata, iar cele doua ramuri erau inegale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 18:10:59    Titlul subiectului: 110963

Stiti ce nu inteleg eu la NG ? OK, nu inteleg eu multe, dar niste lucruri sar in ochi, si anume : chiar nu puteau gasi o varianta mai logica pentru iesirea din NG spre LdC ? Trebuie sa pornim de la un lucru evident, la un moment dat pe M 1 trebuia oprita circulatia, chiar daca nu cadea regimul Ceausescu. Parerea mea personala e ca daca o opreau atunci, o opreau numai pentru vreo 6 luni, nu mai mult. Dar asta e altceva. Eu tot vad NG ca o statie cu 4 linii la nivel si cu o iesire de felul acesta : Liniile spre 1 Decembrie sa se fi intersectat cu actualele linii acolo unde este legatura intre sensuri la NG 1, iesirea spre Dristor I. Sau o statie cu numai 2 linii (NG 1), si sa fi spart la iesirea spre Titan, inclusiv o linie de legatura intre sensuri la iesirea spre Titan. Bine, s-ar fi asteptat metrourile intre ele, dar ar fi fost o solutie. Oricum acum daca se va infiinta M 3 Militari - LdC, cei de la NG spre centru o sa cam aleaga metrourile la plesneala, mai ales ca sunt sigur ca nu va veni la NG un metrou / un metrou. Dar asta e. Tot ca o fantezie de a mea, desi in principiu nu sunt de acord, o statie de metrou intre NG si Dristor. Sau macar sa fie o linie naveta de tramvai Dristor - LdC, sau macar Dristor - NG, din 4 in 4 min. Si o forma de a nu plati decat o calatorie, nu doua.
Deci se urca omul in linia asta naveta a metrorexului, isi plateste calatoria cand urca cu cartela de metrou, se da jos la Dristor si cand intra la metrou sa valideze din nou cartela dar fara sa mai plateasca .Tehnic cred ca e posibil. Invers la fel, iese din metrou la Dristor se urca in naveta de suprafata a Metrorexului, isi valideaza din nou cartela evident fara sa plateasca si coboara unde trebuie. Intre Dristor si NG e totusi distanta prea mare !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 18:35:39    Titlul subiectului: 110964

Acolo la NG exista un complex de factori. Imediat dupa iesirea din statie este curba spre Titan, ceea ce diminueaza foarte mult posibilitatea unei legaturi pe acea parte. Poate de aceea traseul noul tronson pare sa vina oarecum paralel cu M1 pentru ca singura posibilitate de legatura era pe partea pe care s-a executat noul peron.
NG1 se pare ca nu a fost gandita de la inceput ca statie unde tunelurile se despart dupa ce s-a mers pe un traseu comun asa cum au fost gandite de la inceput Eroilor si Crangasi (desi in cazul ultimei pare sa fie o greseala majora de executie pe care nu stiu cum o vor remedia vreodata). Ar fi trebuit in acest caz ca statia NG sa aiba de la inceput cel putin 3 peroane si mai mult ca sigur linia care vine de la 1 Dec ar fi trebuit sa treaca pe sub cele 2 linii ale M1 asa cum linia de la Grozavesti trece pe sub cele de Militari. Insa cred ca asta ar fi implicat ca statia NG sa fie mult mai spre Dristor decat este acum.
Deci este clar, acolo se intentiona altceva decat ce s-a facut.
In cazul in care acest tronson nu mai facea parte din inelara si totusi se dorea executarea inelarei incepand de la Dristor (asa cum apare in hartile de acum cu proiecte), atunci poate ca ar fi fost o solutie ca acest tronson LdC-NG sa fi fost prelungit pana la Dristor (chiar daca pt o statie se dubla traseul asa cum se face acum pe M4) si apoi noua linie s-ar fi continuat normal cu inelara .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 18:41:12    Titlul subiectului: 110965

Un astfel de sistem cu bilete a functionat o data si inainte de 1989 ! Se inchisese total Piata Romana, cand s-au facut niste interventii la ea inainte sa-i dea drumul. Au rupt M 2 in doua, IMGB - Unirii II si Victoriei II - Pipera. Treaba a durat vreo saptamana cred, eu am prins-o in 2 zile diferite.
1) Daca erai in metrou sa spunem la Unirii si vroiai sa-ti continui calatoria la Romana, la iesire luai un bilet roz (gen RATB, dar era a Metroului scria pe el bilet pentru statistica, te urcai intr-un autobuz special si te coborai la Romana.
2) Daca erai la suprafata luai un bilet albastru de la sofer, contra cost (1 leu ), te coborai la metrou si acolo nu mai plateai, dar trebuiai sa inapoiezi biletul la truncheti !
Daca veneai cu M 2 la Unirii II si vroiai sa ajungi la Pipera, obligatoriu trebuiai sa te duci cu M 1 pe varianta Unirii I - Victoriei I. Nu aveai voie sa folosesti autobuzul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 18:53:40    Titlul subiectului: 110966

E clar ca NG nu a fost proiectata pentru bifurcatie. Da, ar fi fost o varianta cu dublarea liniilor pe portiunea NG - Dristor III, eventual si cu o statie intermediara intre ele, tinuta la secret pana ce murea Ceausescu, (Brancoveanu, Romana, Basarab au fost astfel de statii "ascunse"). Oricum aici la NG ar fi trebuit sa faca racordul intre magistrale, dar nu era nici o problema. Atunci NG 1 + NG 2 sau Dristor I + III sau amandoua ar fi fost un soi de statii cu 4 linii paralele, dar 2 + 2 fara macaze, un gen de Basasrab care desi are 4 linii nu are nici un macaz, si ar fi facut inelara in continuare de la Dristor III
Revin cu o intrebare, oare cu ce se ocupa baietii acolo, pe M 4 dupa ce se iese de la NG spre 1 Decembrie ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 22:41:21    Titlul subiectului: 113066

Din cate am inteles de la 1 sau 2 iulie se va circula pe tot tronsonul Industriilor - Linia de Centura (Preciziei - Anghel Saligny dupa noile denumiri).
http://ratb.metrouusor.com/news_56_Incepand-cu-1-Iulie-2009-se-pune-in-functiune-M3-pe-relatia-Industriilor---Linia-de-Centura.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nightfever



Data înscrierii: 06/Iun/2009
Ultima vizita: 02/Iul/2009
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 22:51:35    Titlul subiectului: 113067

Da, de vreo saptamana s-a deschis linia 1 pe tronsonul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura pentru teste pe timpul noptii.
Daca totul merge cum trebuie, pe 1 se va da drumul liniei.
Problema e ca daca ramane vreun tren vechi blocat, nu poate fi tras de trenurile noi (Bombardier).

Citat:
Revin cu o intrebare, oare cu ce se ocupa baietii acolo, pe M 4 dupa ce se iese de la NG spre 1 Decembrie ?

Pe linia 1 au descoperit ca tot ce se afla sub tunel a fost maturat de un izvor de apa. A fost nevoie sa pompeze beton sub el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 11:40:55    Titlul subiectului: 113099

Macar daca ar binevoi sa curete ramele de metrou de mazgalelile acelea. Banuiesc ca vor utiliza rame IVA pentru inceput. Oricum trebuia demult extins acest tronson pentru ca altfel acele transbordari consuma foarte mult timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 20:09:07    Titlul subiectului: 113130

Oricum se vor mai scoate de la naftalina niste IVA. Apropo, are cineva idee cam cate rame vor reintra in parcul circulant? BM nu cred ca o sa vedem pe aceasta magistrala, pentru ca sunt un numar fix, exact cat e nevoie pentru M1 si M2 plus cateva rezerve, care pe M1 nu prea sunt de ajuns, din cand in cand mai scapa cate o IVA pe aceasta magistrala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 22:22:12    Titlul subiectului: 113150

Nu cred, teoretic daca aduni garniturile de pe M 3 si NG / Anghel Saligny iti mai trebuie maxim 3 garnituri in plus sa asigui frecventa de un metrou la 8 minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 22:34:04    Titlul subiectului: 113152

3mil a scris:
BM nu cred ca o sa vedem pe aceasta magistrala
Ba da, in week-end.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 4 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community