|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 30 Apr 2013 14:48:29 Titlul subiectului: |
164319 |
|
Am fost si m-am plimbat cu noul Routemaster produs de Wright sub licenta Volvo (sper sa nu gresesc. Autobuzul este hibrid, si cat se poate de modern la ora actuala. Designul este ca acum 100 ani, dar realizat in stil modern cu materiale foarte bune. Este deosebit. Deocamdata sunt doar cateva exemplare la traseu pe linia 38 Victoria - Hackney Central. Cica de la vara mai vin vreo 100 si vor intra pe linia 24 Pimlico - Hampstead Heath (votat cica cel mai frumos traseu din Londra) pe care o vor asigura integral. Pana in 2015 vor mai aparea 500 de astfel de masini care vor inlocui cel mai probabil Diesel-urile clasice.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 05 Iun 2013 18:32:25 Titlul subiectului: |
164931 |
|
Londra a primit o aprobare de buget de 5 miliarde de £ pentru reinnoirea parcului de autobuze cu vehicule de tip hibrid. Mai bine zis pentru finalizarea acestui program care la ora actuala cuprinde peste 500 de astfel de vehicule.
Linia de tren/metrou Crossrail va primi numele de Linia Reginei Elisabeta, la finalizarea proiectului in 2018. Deja s-a ajuns cu constructia tunelului la Canary Wharf, din spre estul orasului.
O idee mai nastrusnica le-a venit politcienilor care se ocupa de politicile de transport in comun in Londra. Avand in vedere ca la urmatorul buget partea referitoare la subventiile pentru transportul londonez va fi drastic redusa, pentru a pastra preturile la nivelul actual se doreste inchirierea sau schimbarea numelor unoir statii cu numele unor agenti economici care ar plati gras, chipurile, pentru aceasta forma de publicitate. Totusi TfL si primarul se opun argumentand ca costurile pentur refacerea semnalizarii si a hartilor ar fi mult prea mari, iar avantajul final va fi mult prea mic. Ideea este inca indezbatere publica.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 10 Iun 2013 01:02:50 Titlul subiectului: |
165044 |
|
Nu stiu daca am mai povestit, dar datorita crizei si problemelor financiare, firma care construia taxiurile londoneze a fost vanduta. Ea a fost aachizitionata de o firma chinezeasca, care s-a angajat sa pastreze linia designului clasic, emblema de netagaduit a Londrei, la fel ca si autobuzul etajat si cabina de telefon, etc. Totusi, pentru a veni in intampinarea cerintelor zilei de azi, firma s-a angajat sa faca un design interior mai confortabil pentru soferi si pasageri, si sa apeleze la niste motoare noi, mai performante si mai ecologice. Mai mult firma urma sa scoata pe piata prima flota de taximetre lodoneze ELECTRICE. Se pare ca masinile s-au facut, problema este ca doar o singura statie de incarcare din cele 1300 ale EDF din Londra este compatibila cu ce au facut chinezii. Statia respectiva ar fi in Hackney, undeva in estul Londrei. Sa vedem ce solutii vor adopta autoritatile pentru a remedia situatia... Poate le-or pune trolee sau pantografuri la taxiuri, nu? Bineinteles ca nu, aici nu e Congo Kinshasa... Vor pune inginerii la treaba pentru a face modificarile de rigoare...
In alta ordine de idei, in discutia degenerata de la Brasov, cu amarita aia de greva a soferilor RAT am aflat ca domle, traiesc pe alta planeta! Initial am luat-o ca pe un soi de ofensa, dar gandind la rece am descoperit ca, domnule, baietii astia au dreptate! Sunt in maxim adevar pe alta lume. De exemplu, ca urmare a achizitionarii Fordului meu Focus SH, la 1200 lire, ca sanu aud vorbe de lauda si alte astea, mi-a trebuit o modalitate de parcare a masinii. Eu nu locuiesc decat in zona 2 a orasului, ca asa am gasit. In Lewisham (la sud de Greenwich) de-a lungul strazilor principale, exista asa-numitele CPZ, zone cu parcare supravegheata, adica unde ai voie sa parchezi, doar daca platesti la masinuta sau daca ai permis de parcare de rezident. Am fost curios sa vad cum se desfasoara procesul de emitere a unui astfel de act. Initial m-am gandit eu, in prostia mea, ca o fi ca la Romania. Du-te fa o cerere la ADP, du-te iar depune dosarul, du-te iar, vezi daca s-a aprobat dosarul, iar du-te ca sa iti dea contractul samd. Totusi, traind in alte zile, am zis. Hai sa o fac ca in secolul 21. Am dat o banala cautare pe Google: lewisham parking permit. Primul link a fost norocul! Era chiar la primaria de sector, chiar sectiunea emitere permise de parcare. Si ce vad acolo? Ca tot sectorul e impartit pe zone, care au semne cu litere corespunzatoare unei portiuni unde ai voie sa parchezi. Recte, pentru adresa mea era zona F care incepe la 3 strazi est de locuinta mea si se termina la trei strazi vest de aceeasi locuinta. Deasemenea zona F se intinde si pe vreo 2 mile sud de casa mea. Practic in virtutea acestui permis, eu am voie sa parchez un de vrea muschiul meu la rigola pe vreo 12 stradute, in functie de locurile goale in vigoare. Parca e de pe alta planeta nu? cand te gandesti la fostele cruci de Bucuresti si nu numai.... Exact, alt univers.
Deci cum functioneaza o zona cu parcare supravegheata? De luni pana vineri de la 7 dimineata la 7 seara (orele pot varia) ai voie sa parchezi la rigola de-a lungul liniei galbene (uneori si rosie daca e permis prin semne) daca platesti la masinuta, maxim permis 3 ore (poate varia). In rest liber. Totusi permisul iti permite parcarea si in intervalul de control. Controlul este facut de asa-zisii controlori de parcare care toata ziua umbla creanga pe aceste strazi verificand permisele si impartind amenzi in stanga si in dreapta. Sunt cea mai scuipata si injurata breasla din Londra, evident!!
Bun, dar cum am obtinut permisul? Va urma...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 11 Iun 2013 15:25:14 Titlul subiectului: |
165072 |
|
Ramesesem dator cu restul povestii. Permisul l-am obtinut din fata calculatorului. Foarte clar si comod. Am deschis un formular online in care am completat datele de adresa si numarul de inamatriculare a masinii, precum si tipul de permis pe care il vreau. Initia era o greseala in formular, dar in urma unui e-mail trimis de mine, in 24 de ore s-a reparat problema. Permisul a venit dpa trei zile lucratoare, prin posta. Foarte simplu si curat pe asta planeta. Fara complicatii, fara scandal.
Ce-ar presupune un astfel de sistem implementat la Bucuresti, sa zicem? Pai divizia de IT a ADP-ului sa fie mai activa si convinsul popoulatiei ca locul de parcare nu e dat de la Dzeu. Adica parcarea sa se faca la fel pe zone si pe strazi, chiar daca trebuie sa vii inapoi la casa ta mergand 10-15 minute pe jos.
Am povestit toate astea nu ca titlu de lauda, cum s-ar crede, ci pentru ca sistemul de parcare face parte tot din transportul in comun... parcarea e o chestie pentru intreg publicul si afecteaza, dupa cum stim si activitatea de transport in comun, atunci cand este facuta aiurea.
Penttru ca est e tot o chestiune de interes public, as povesti si cum se procedeaza la vanzarea/cumpararea unui autoturism. Pentru ca lucrurile sunt atit de simple, incat in Romania, intr-adevar ai senzatia ca esti pe alta lume, desi, recunosc, procedura s-a simplifcat drastic si la noi.
In alta ordine de idei voiam sa fac o remarca referitoare la schimbul de tura. Avand in vedere ca pe forum si si in altae imprejurari am auzit tot felul de traznai cu marile pierderi pentru ca nuj cine aduce autobuzul din garaj in loc sa fie nu-stiu-cati-soferi, as dori sa va zic cum e prin alta parte. Pai e fix asa: termina soferul tura, isi duce masina la garaj si intre timp vine altul cu o alta masina la lucru! nu vad unde este anormalul intr-o astfel de situatie.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 18 Iun 2013 19:15:41 Titlul subiectului: |
165232 |
|
In pagina de Metro a TfL de azi a aparut stirea, ca de sambata se aplica ideea de mult gandita ca linia 24 Pimlico - Hampstead Heath sa fie deservita in intregime de noile Boris Bus! Va fi interesant. Apropos traseul 24 este cel mai frumos din Londra. Pentru 1.4 sau 2.4 lire poti sa vezi de sus toate frumusetile orasului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.85 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.64 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.75 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.81 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.9 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.43 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.97 kb |
Vizualizat: |
de 16147 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 27 Iun 2013 16:31:56 Titlul subiectului: |
165371 |
|
Azi a aparut in ziar o noua evaluare a cifrelor din ultimul an referitoare la serviciul de transport pe Londra. S-a ajuns la un numar record de calatori transportati, cu o incarcare maxima a retelei de transport.
Apropos, dintr-o curiozitate si la o intrebare a unu prieten, am cautat si am gasit urmatoarele: Londra are 700 de trasee de autobuz, deservite zilnic de peste 7500 de autobuze la traseu dintr-un parc total de peste 8500. Dintre astea 400 la ora actuala sunt de tip hibrid/electric. Restul sunt pe Diesel sau pe gaz. Am facut o socoteala, Londra = 17 x Brasov = 2.5 x Bucuresti...
In alta ordine de idei, de ceva timp am inceput ujn proiect personal, neoficial, de a parcurge toti cei 400km de metrou (270 statii). am facut pana acum cam 10 magistrale si jumatate de la capete la capete. O sa pun si poze intr-un alt topic.
Ma gandesc cam cat mi-ar lua un proiect similar pe liniile de autobuz?) Acest proiect o sa il restrang la cartierul unde locuiesc, sau la un sector intreg....
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 22:42:52 Titlul subiectului: |
165427 |
|
Sfarsitul acesta de saptamina consemneaza o noua actiune de sarbatoare la metrou. In memoria celor 150 de ani ai metroului londonez, pe ramura parasita a Central Line intre Epping si Ongar se vor pune in circulatie trenuri de metrou cu locomotive pe abur de la anii 1900. Nu cred ca voi da cele 20 de lire sa calatoresc cu asa ceva, dar daca am timp, poate merg sa le vad gratis la Epping sau la Ongar. Sa vedem ce pot face.
Mai multe detalii, aici : http://www.ltmuseum.co.uk/whats-on/events/vehicles-on-the-move#steam
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 09 Iul 2013 16:03:12 Titlul subiectului: |
165627 |
|
Un tip destept a venit cu ceva inovativ pentru a imbunatati autobuzele. este un minimotor hibrid care rezolva multe probleme.
Mai multe, aici: http://www.standard.co.uk/lifestyle/london-life/can-this-25yearolds-invention-really-clean-up-londons-buses-8695753.html?origin=internalSearch
Alta chestiune este una care imi da dreptate si demonstreaza ca fac niste rationamente corecte atunci cand va spun ca tren, tramvai, metrou si alte astea nu le faci asa de dragu' de a le face, trebuie facute pe un fundament economic clar!! Asta apropos de Cluj, sau de Oradea, unde ...
Pe scurt, mult trambitatul proiect High Speed Rail 2 care trebuia sa reduca timpul de calatorie intre Londra si Nord cu vreo 25-30 minute, e un mare fiasco. Asta a declarat acum cateva zile lordul laburist-comunist care a lansat aceasta idee cu surle si trambite pe timpul jalnicei guvernari Brown. HS2 e bazat pe estimari economice complet gresite, costa de doua ori si ceva mai mult decat s-a prevazut initial, afecteaza si mediul, si nu va aduce nici un beneficiu economic nici cetatenilor si nici statului. Culmea culmilor este ca cei care acum sunt cei mai impotriva sunt chiar Comunistii care au lansat proiectul, care acum a ajuns la 70 de miliarde de lire sterline.
http://www.standard.co.uk/panewsfeeds/mandelson-warning-on-hs2-mistake-8685050.html?origin=internalSearch
Cum bine spunea cineva, de banii astia, refaci infrastructura existenta si pui trenuri mai comode si mai rapide. In sprijinul propozitiei de mai sus vin cu faza simpatica de tip CFR a week-endului cand South West Trains a impus celebrele la noi restrictii de viteza pe anumite tronsoane, pentru ca s-a incins linia la peste 50 de grade Celsius...
http://metro.co.uk/2013/07/08/trains-disrupted-by-weather-being-too-hot-3874280/
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:15:08 Titlul subiectului: |
165681 |
|
Avand cateva ore libere in seara cand m-am intors la Londra, de la Cardiff, am zis sa profit sa acord si pasiunii mele pentru transportul public o "felie" din putinul timp disponibil. si pentru ca nu puteam face prea multe intr-un timp foarte scurt, am ales sa vad si eu pe viu noile autobuze ale Londrei, asa-zisele "Boris-bus"uri.
Si ca sa incerc sa fac 2 lucruri simultan, il contactasem in prealabil pe colegul Ionescu, ca sa ne si vedem pe viu cu aceasta ocazie, urmand sa experimentam impreuna noile autobuze.
Cum trenul meu de la Cardiff ajungea in statia London Paddington, am stabilit initial sa ne gasim la Victoria, ulterior planul s-a modificat si am zis sa ne gasim la Trafalgar Square din 2 motive, odata pentru a ne fi facil sa gasim autobuzele, ele circuland integral (doar) pe linia 24, si pe de alta parte pentru a ajunge mai usor de la Paddington.
Ideea s-a dovedit "buna", in sensul ca fiind weekend erau lucrari la NorthernLine, asa ca Ionescu al nostru a intarziat "numai" vreo jmatate de ora... bine, eu nu m-am suparat, a fost un prilej sa fac poze autobuzelor care tranzitau zona, mai greu a fost cu sotia si cumnatul, care se plictiseau...
In fine, sa incepem cu autobuzele pozate prin Londra, mare parte in Trafalgar Square.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.95 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.09 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.07 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.54 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.85 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.66 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.26 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.46 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.83 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.44 kb |
Vizualizat: |
de 15971 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:19:57 Titlul subiectului: |
165682 |
|
Alt set de poze.
Remarcati in ultima poza numarul de pe plafonul autobuzului celor de la StageCoach.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.63 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.99 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.39 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.04 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.15 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.86 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.12 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.69 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.95 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.29 kb |
Vizualizat: |
de 15968 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:23:23 Titlul subiectului: |
165683 |
|
Ultimul set de autobuze londoneze...
In poza cu WVL434 mi-ai atras atentia ferestrele 2 si 3 de la "etaj", oare de ce or fi mai mici de inaltime, e ceva in spatele lor sau e o ranforsare a caroseriei ?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.63 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.54 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.46 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.9 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.01 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.53 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.94 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.58 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.01 kb |
Vizualizat: |
de 15952 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:34:17 Titlul subiectului: |
165684 |
|
Acum sa vedem si autobuzele care au facut obiectul scurtei plimbari, asa-zisul "Nou Autobuz pentru Londra", inspirat din design-ul vechiului Routemaster si se pretinde ca ar fi primul autobuz in 50 de ani care ar fi fost proiectat special pentru Londra.
Mai multe detalii gasiti aici, au si un filmulet interesant cu asamblarea unui autobuz
http://www.tfl.gov.uk/corporate/projectsandschemes/15493.aspx
Sa vedem si cateva poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.81 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.65 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.87 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.87 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.5 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.5 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.15 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.6 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.22 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.82 kb |
Vizualizat: |
de 15951 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:38:12 Titlul subiectului: |
165685 |
|
Desi initial, din ce am vazut pe net, nu mi s-au parut prea reusite, cand le-am vazut pe viu si am mers cu ele pot spune ca am devenit "fan", mi se par extrem de bine facute.
Am remarcat faptul ca dispun de doua (!) randuri de scari pentru urcarea pe puntea superioara si au ... 3 usi de acces, lucru cu care noi suntem obisnuiti, insa e ceva destul de neobisnuit pentru Londra, unde autobuzele au de obicei 2 usi sau chiar una.
Hai sa mai vedem cateva poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.84 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.48 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.36 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.71 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.86 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.08 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.9 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.43 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.33 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.24 kb |
Vizualizat: |
de 15950 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:48:59 Titlul subiectului: |
165686 |
|
Acum cateva detalii cu autobuzul care acum imi place foarte mult.
Interesanta si neobisnuita mi se pare usa 3, unul dintre canatele usii, cel dinspre spate, e curbat ! Nu-mi reamintesc sa mai fi vazut asa ceva la alte vehicule
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.77 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.18 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.04 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.04 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.93 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.12 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.12 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.06 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.06 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 11:56:50 Titlul subiectului: |
165688 |
|
Cateva poze cu indicatoare de statii, orare, cu deja celebrele "spider map", dar si cu un indicator care mie mi s-a parut interesant: "Sfarsitul benzii (speciale) pentru autobuze" !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.28 kb |
Vizualizat: |
de 15947 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.02 kb |
Vizualizat: |
de 15947 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.44 kb |
Vizualizat: |
de 15947 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.28 kb |
Vizualizat: |
de 15947 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.67 kb |
Vizualizat: |
de 15947 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.74 kb |
Vizualizat: |
de 15947 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Iul 2013 11:58:02 Titlul subiectului: |
165710 |
|
La intoarcerea spre Westferry, unde am locuit peste noapte, am zis sa mergem cu trenurile "overground", de la Hampstead Heat. S-a dovedit o idee foarte "buna": daca in prima parte a intarziat prietenul Ionescu, de data asta trenurile nu au mai venit deloc in sensul dorit de noi ...
Pana la urma, dupa vreo 30-40 de minute pierdute, ne-am orientat in utlimul moment sa luam macar un tren in directia opusa, de la alt peron, ca sa ne vedem macar plecati de acolo si sa ajungem intr-o alta statie de unde sa avem conexiuni catre destinatia dorita de noi.
Motivul intarzierii si apoi al anularii trenurilor a fost o defectiune la sistemul de semnalizare, deci se poate si la ei... Ce-i drept a existat o diferenta majora, in sensul ca noi, calatorii, am fost informati atat despre motivul perturbarilor, cat si despre functionarea trenurilor pe celelalte linii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.91 kb |
Vizualizat: |
de 15913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.77 kb |
Vizualizat: |
de 15913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.74 kb |
Vizualizat: |
de 15913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.57 kb |
Vizualizat: |
de 15913 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Iul 2013 12:28:27 Titlul subiectului: |
165712 |
|
Emirates Air Line este "telecabina" care traverseaza Tamisa.
In afara de partea relativ spectaculoasa de a admira privelistea aeriana a Londrei dintr-un "mijloc de transport public", parte a TfL, "telecabina" asta leaga ... nimic de nimic, nu prea inteleg ce utilitate are, in afara de atractie turistica.
Cateva poze cu cabinele propriu-zise.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.03 kb |
Vizualizat: |
de 15910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.02 kb |
Vizualizat: |
de 15910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.84 kb |
Vizualizat: |
de 15910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.1 kb |
Vizualizat: |
de 15910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.46 kb |
Vizualizat: |
de 15910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.3 kb |
Vizualizat: |
de 15910 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Iul 2013 12:30:30 Titlul subiectului: |
165713 |
|
Acum cateva imagini aeriene, cam asta se vede din cer".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.06 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.09 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.41 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.68 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.48 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.75 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.92 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.71 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.65 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.92 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Iul 2013 12:32:39 Titlul subiectului: |
165714 |
|
Alte cateva vederi aeriene...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.88 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.38 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.18 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.76 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.38 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.15 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.03 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.17 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.27 kb |
Vizualizat: |
de 15907 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Iul 2013 12:33:53 Titlul subiectului: |
165715 |
|
Si acum cateva detalii care mie mi s-au parut interesante.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.48 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.92 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.56 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.91 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.96 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.3 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.59 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.3 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 15 Iul 2013 15:05:41 Titlul subiectului: |
165716 |
|
Ceea ce v-a povestit Catalin este corect. Am intarziat intr-adevar pentru ca nu am verificat de dinainte mersul trenurilor si informatiile despre lucrarile ingineresti deja programate care au perturbat circulatia in zona unde locuiesc. Mea culpa, nu am facut ceea ce predic. Adica tuturor le spun uitati-va pe net inainte si eu fix asta nu am facut. Colac peste pupaza si metroul suferea de aceleasi probleme, dar am vazut in timp real pe mobil si m-am repliat pe alta ruta.
Tot la fel s-a intamplat si seara cu trenul defect care a facut zdrente intoarcerea noastra la casele noastre. Cu toate astea, cred ca a remarcat si Catalin, posiblitatea imediata de ruta alternativa. Totul este interconectat intr-o asa retea ca, desi faci 10 ore pana acasa, esti 100% sigur ca ajugi, chiar daca ocolesti destul. Ceea ce nu prea se intampla in multe locuri.
E la felde adevarata si grija de informare permanenta a cetateanului, lucru cam unic prin Europa. Nici chiar in Olanda sau in Germania nu se vorbeste atita la microfon in transportul public, pe cat se face in Londra. Ba la Roma, chiar deloc, esti pr cont propriu.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 08 Aug 2013 19:45:26 Titlul subiectului: |
166294 |
|
Dupa linia 24 si experimentul reusit cu noile autobuze, cele mai noi pornite de la zero in 50 ani pentru oras, se pare ca proiectul se va extinde, urmand ca alte doua linii sa treaca partial sau total pe noile autobuze hibride. Este vorba de liniile 9 si 390. Se pare ca si efectul ecologic este major resimtindu-se scaderi ale emisiilor poluante care vor duce la o micsorare totala cu vreo 20600 tone de gaze pe an pana la sfarsitul implementarii acestui program. Se pare ca dupa 15000 de mile si aproape 8 luni de testari au constatat ca autobuzele lui Boris emit doar un sfert din gazele pe care le-ar scoate un autobuz hibrid conventional cum ii zic ei. Deci se poate!
In alta ordine de idei revin protestele cetatenilor fata de preturile exorbitante la trenuri, indreptandu-i pe multi catre mult mai lentele autocare. De-aia, dupa cum se stie, si dupa cum ar trebui sa intelegem si noi, transportul ferat a fost si va fi cel mai scump! Atit pentru marfa, cat si pentru cetateni. Avantajele lui sunt doar de ordin al marimii si capacitatii sau al reducerii timpului de calatorie si nicidecum al costului.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 29 Oct 2013 18:31:55 Titlul subiectului: |
168454 |
|
Intors la Anglia dupa o escala acasa, apoi la Napoli, apoi la Roma, datorita complexului de imprejurari si preturi la Ryanair, am decis sa aterizez la Londra si sa ma duc la Sheffield cu autocarul. Afacerea a fost buna, pe de-a intregul, pentru ca autocarele cu totul ca sa vin la si sa ma intoc de la Londra m-au costat £40. La dus, deoarece era unica varianta de noapte, am luat National Express, cursa 240 Bradford - Heathrow T4, care opreste in Sheffield si ma lasa si la aeroportul de la Luton. Problema nu este nici autocarul, nici pretul de £22, ci timpul nene. Datorita itinerarului foarte intortocheat, oprind in mai toate orasele pana la Luton am facut 125 de mile in 4h si 50 minute, de mi-a intrat os prin os. E clar ca next time, prefer sa ramin in faliment, dar ma voi duce cu masina in fix 2 ore. La intoarcere, aterizand pe aerportul de la Stansted (Essex), am luat un Terravision pana la Victoria, iar de la autogara Victoria am luat Megabus 3 ore si jumate fara oprire pana la Sheffield. Asta a costat luat de penet cu 2 saptamini inainte numai £6.
O sa insist un pic. Cine este megabus? O companie de transport americana, care pe filiera europeana a fost cumparata de Stagecoach, cel mai mare operator de transport european cica, si face curse interne si internationale cu autocarul si si cu trenul prin UK si overseas (asa se spune in engleza britanica la peste hotare, cred ca e lesne de inteles de ce, daca nu, va zic in privat). Au tot felul de autocare, unele chiar cu etaj!!
In fine toata aventura asta, sper unica, de a merge cu autocarul in jos spre Londra si inapoi, mi-a dat ocazia sa stau de vorba cu soferii. La dus, noaptea, Mandy, pe National Express, mica, grasa si urita, dar o dulceata. Fosta sofer de TIR, pusa pe liber si auto-recalificata la sofer de autocar, mi-a povestit o serie de chestii despre cum se desfasoara serviciile astea la firma lor. Mi-a dezvaluit ca, spre exemplu, la inceput aveau probleme cu soferii si bautura. Ganditi-va ca la inceput cand era disperare dupa bani, se angaja orice in Polonia, Romania, sau Dzeu stie de unde, iar astia, ca la ei acasa, dadeau cu sticla cu ceva timp inainte de munca. Si au fost multe probleme, iar in acelasi timp era greu sa ii dovedesti. Povesteste Mandy, ca odata, unu, englez, a plecat rupt de beat pe cursa asta Heathrow. Cum, necum, a ajuns aproape, dar la aeroport in loc sa o ia printr-un pasaj anume dedicat lor, tipu a luat-o pe linga pe culoarul cu limitator de inaltime. A trecut prin ala, lasand fara acoperis autocaru, cu aia disperati inauntu, i-a dus la terminal si a plecat linistit acasa... Acum nu se mai poate intampla deloc asa ceva. De ce? Pentru ca noile autocare au montate etiloteste automate, care te simt in repiratia cand te asezi pe scaun. Daca simt alcool sibaut cu 20 de ore inainte, aprinde o lumina rosie, nu lasa sa porneasca motorul si automat tromite un semnal la cea mai apropiata sectie de politie, precum si la dispecer. Consecintele sunt lesne de inteles.
Am aflat multe si la dus si la intors. Interesant este ca multi si-ar dori sa plece de la autobuzele locale spre aceste autocare, unde contactul cu lumea este minimal si mult mai linistit. Din pacate, nu mai e loc, ca sinceer, din dorinta de a conduce un monstru d-asta, m-as duce si eu. Sa nu neglijam nici banii, care pentru sporuri si ture de noapte pot conduce si la un venit de £3000 pe luna in manuta....
Descriere: |
Autogara Victoria, care este cat un aeroport... Imi place modul cum e aranhata, dreptunghiular, unde pe interiorul dreptunghiului vin si stau aia pe peron si ies prin exterior. |
|
Mărime fișier: |
747.07 kb |
Vizualizat: |
de 15227 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
573.94 kb |
Vizualizat: |
de 15227 ori |
|
Descriere: |
Autocarul celor de la Megabus, cu etaj, cu care am mers de la Londra la Sheffield. |
|
Mărime fișier: |
625.25 kb |
Vizualizat: |
de 15227 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|