Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Nicorita - Piata Chirila -Doi Baieti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 12:25:07    Titlul subiectului: 116467

Totusi vad un lucru ciudat. Una din liniile principale lipseste pe o portiune unde ar fi trebuit sa se intersecteze cu liniile care pleaca spre rond.

Poate au de gand sa faca "de mana" acele intersectii. Nu stiu ce sa cred dar daca va fi asa se vor uza repede si trecerea peste ele va fi in hopuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 13:59:43    Titlul subiectului: 116473

Si-au concentrat atentia asupra liniei din rond, astfel incat pana pe 20 septembrie sa poata fi reluata circulatia macar intre Tg. Cucu si Tatarasi Nord. Va aparea si bucata aia, vor fi facute si incrucisarile cumva, oricum calitatea e discutabila inclusiv la macazuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2019
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 15:49:57    Titlul subiectului: 116482

Apropo,acele macazuri sunt ruginite si probabil vechi. Nu ar fi trebuit sa existe niste conditii legate de achizitia materialelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Sep 2009 09:28:16    Titlul subiectului: 116505

De calitatea materialelor utilizate nu se ocupa nimeni? Inspectorii Primariei dorm in front? Daca reabilitam linia ca apoi sa o avem crapata si mai stiu eu cum (ca tot vine iarna) mai bine stam acasa si dormim in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Sep 2009 21:34:49    Titlul subiectului: 116639

Dupa-amiaza zilei de 9 septembrie:

- prioritare sunt lucrarile din zona rondului din Tatarasi Nord, astfel incat sa fie reluata cat mai repede circulatia tramvaielor catre Tg. Cucu
- s-a lucrat si la refacerea retelei de contact, fiind montate deocamdata traverseele
- din pacate, unele temeri exprimate recent pe forum erau justificate...



IMG_5741.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.66 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5741.JPG



IMG_5745.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.08 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5745.JPG



IMG_5747.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.93 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5747.JPG



IMG_5749.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.7 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5749.JPG



IMG_5750.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.71 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5750.JPG



IMG_5751.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.73 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5751.JPG



IMG_5755.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.47 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5755.JPG



IMG_5756.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.51 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5756.JPG



IMG_5763.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.61 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5763.JPG



IMG_5761.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.05 kb
 Vizualizat:  de 10089 ori

IMG_5761.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 14:25:32    Titlul subiectului: 116705

Imi imaginez ca exista in contractul cu Themeli prevederi legate de garantia lucrarii si ca aceasta firma care ne-a scos peri albi pana acum va fi sanctionata daca lucrarea se va dovedi deficitara. Si dupa tot ceea ce se spune aici despre calitatea materialelor, nu ma indoiesc ca va fi, intr-un timp mult mai scurt decat se astepta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2020
Mesaje: 1175
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 15:24:06    Titlul subiectului: 116709

Depinde de contract si de dedesubturile obtinerii lui. Daca lucrarea isi va dovedi proasta calitate dupa expirarea garantiei pe o durata suspect de mica, nu mai conteaza pentru ei. Nu vi se pare cunoscuta acordarea de garantie pe 3-6 luni la lucrari?
Nu stiu daca este cazul aici, dar intarzierile in lucrarile firmei Thembeli au fost remarcabile pe Calea Giulesti la Bucuresti, iar lucrarile lasa de dorit pe diverse portiuni. Si asa cum a spus si Radu, calitatea macazurilor, de exemplu, este indoielnica, plus ca din cate stiu macazurile ar trebui sa poata fi actionate electric, ceea ce am vazut la macazurile din rondul Canta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 22:35:27    Titlul subiectului: 116722

Continua lucrarile prioritare din rondul Tatarasi Nord, pentru redeschiderea circulatiei spre Tg. Cucu. Maine va incepe lucrul la reteaua de contact (deja au fost montate pasaricile).

foto: 11 septembrie 2009



IMG_5830.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.45 kb
 Vizualizat:  de 9987 ori

IMG_5830.JPG



IMG_5831.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.69 kb
 Vizualizat:  de 9987 ori

IMG_5831.JPG



IMG_5838.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.16 kb
 Vizualizat:  de 9987 ori

IMG_5838.JPG



IMG_5839.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.18 kb
 Vizualizat:  de 9987 ori

IMG_5839.JPG



IMG_5837.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.76 kb
 Vizualizat:  de 9987 ori

IMG_5837.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 22:41:06    Titlul subiectului: 116765

Astazi au fost facute probe in rondul din Tatarasi Nord, vagonul 430 parcurgand de 3 ori portiunile care vor fi redate circulatiei tramvaielor in prima faza.
Nu am imagini de la prima parcurgere (eram in drum spre Tatarasi, venind de la probele facute pe Arcu), astfel incat le voi prezenta pe ultimele doua. Nu au aparut probleme deosebite.

A doua parcurgere:



IMG_5962.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.27 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5962.JPG



IMG_5964.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.11 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5964.JPG



IMG_5965.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.27 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5965.JPG



IMG_5966.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.13 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5966.JPG



IMG_5967.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.42 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5967.JPG



IMG_5968.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.42 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5968.JPG



IMG_5969.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.87 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5969.JPG



IMG_5970.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.35 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5970.JPG



IMG_5972.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.38 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5972.JPG



IMG_5973.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.67 kb
 Vizualizat:  de 9957 ori

IMG_5973.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 22:43:40    Titlul subiectului: 116766

A treia parcurgere:


IMG_5977.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.11 kb
 Vizualizat:  de 9955 ori

IMG_5977.JPG



IMG_5979.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.39 kb
 Vizualizat:  de 9955 ori

IMG_5979.JPG



IMG_5981.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.85 kb
 Vizualizat:  de 9955 ori

IMG_5981.JPG



IMG_5982.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.41 kb
 Vizualizat:  de 9955 ori

IMG_5982.JPG



IMG_5987.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.21 kb
 Vizualizat:  de 9955 ori

IMG_5987.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2009 07:53:32    Titlul subiectului: 116770

Observ de la aceste teste ca a cam disparut trotuarul de langa acel gard, pe unde obisnuiam sa merg spre scoala...
In alta ordine de idei ce alte lucrari de amenajare se vor face in zona? Se va crea un refugiu pe Ion Creanga pentru tramvaiele ce vor opri acolo? Se va amenaja unul nou si pentru tramvaiul 11? Auzeam ceva de o reorganizare a zonei, stie cineva cum va fi facuta? Va mai fi amenajat parculetul acela din mijlocul liniei de tramvai?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Scumpete



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Feb/2015
Mesaje: 31
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2009 19:55:11    Titlul subiectului: 116840

Pacat ca nu s-a montat linia mai spre centrul rondului (au fost mai inteligenti oamenii care au montat vechiul rond). Din poze zici ca tramvaiul intra in stalpul de langa gard; nu cumva oglinzile isi dau intalnire cu acel stalp ?
Are dreptate Tavinho; multa lume, majoritatea copii, traversau pe acel trotuar. Acuma pe unde vor merge ?

Legat de linie, au fost fotografiate metoda de imbinare si de turnare a chitului mastic, dar nu am vazut in nici o poza facuta in toate portiunile de reabilitare a caii de rulare metoda folosita pentru a curba linia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2009 20:40:33    Titlul subiectului: 116845

La 430 a piscat doar usor oglinda, insa problema cea mare va fi la ST-uri, in cazul in care vor folosi vreodata rondul dinspre Padurii. Pentru traseul 11 nu ar trebui sa fie probleme.
A se vedea si solutia ce a trebuit adoptata pentru retea, din cauza distantei foarte mici fata de stalp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 09:24:45    Titlul subiectului: 116866

Se pot remedia deficientele, eventual se lasa in stadiul actual pana la finalizarea rondului din partea de sud, iar apoi se poate interveni asupra acestuia.
Totusi, in ideea ca zona ramane configurata in acelasi mod, mi s-ar fi parut normal ca rondul sa fie parcurs invers, cu intrarea pe Ion Creanga la venire dinspre piata Chirila. De fapt proiectantul pare ca asa a gandit. Linia pe Ion Creanga este pe partea dreapta, iar rondul ar deveni perfect functional ca statie de calatori. Si aceasta modificare s-ar putea realiza pana la finalizarea lucrarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 16:30:13    Titlul subiectului: 116904

Din cate am vazut eu, sinele au fost aduse deja curbate. Pentru ajustari precise am vazut ca s-au folosit un fel de "spite".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scumpete



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Feb/2015
Mesaje: 31
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 17:13:10    Titlul subiectului: 116907

radub a scris:
A se vedea si solutia ce a trebuit adoptata pentru retea, din cauza distantei foarte mici fata de stalp.

Fii mai explicit.

rgv a scris:
mi s-ar fi parut normal ca rondul sa fie parcurs invers, cu intrarea pe Ion Creanga la venire dinspre piata Chirila. De fapt proiectantul pare ca asa a gandit. Linia pe Ion Creanga este pe partea dreapta

Si cum ai vrea sa circulam noi, ca in tarile unde au autovehiculele cu volanul pe partea dreapta si merg invers ca la noi ?

just me a scris:
Din cate am vazut eu, sinele au fost aduse deja curbate. Pentru ajustari precise am vazut ca s-au folosit un fel de "spite".

Nu m-am referit neaparat la curbele din rond ci la toata linia reabilitata (pod alexandru, canta, gara). Linia a fost adusa dreapta, au pozitionat-o una dupa alta iar urmatoarele fotografii arata ca linia este deja imbinata, dar nu este macar o fotografie cum curbeaza linia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 18:13:57    Titlul subiectului: 116910

Scumpete a scris:
radub a scris:
A se vedea si solutia ce a trebuit adoptata pentru retea, din cauza distantei foarte mici fata de stalp.

Fii mai explicit.

A fost nevoie sa se faca o improvizatie: consola.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 19:24:05    Titlul subiectului: 116919

Scumpete a scris:
multa lume, majoritatea copii, traversau pe acel trotuar. Acuma pe unde vor merge ?

Prin interiorul rondului nu se poate face un trotuar?
De asemenea, nu vad de ce acel stalp nu s-ar fi putut instala si el pe partea din interiorul rondului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 21:53:49    Titlul subiectului: 116930

radub a scris:
La 430 a piscat doar usor oglinda, insa problema cea mare va fi la ST-uri, in cazul in care vor folosi vreodata rondul dinspre Padurii. Pentru traseul 11 nu ar trebui sa fie probleme.
A se vedea si solutia ce a trebuit adoptata pentru retea, din cauza distantei foarte mici fata de stalp.
...
A fost nevoie sa se faca o improvizatie: consola.

E clar, daca si in zilele de azi asa se pune problema la RATP Iasi, aproape ca nu-si mai au loc comentariile.

Scumpete a scris:
rgv a scris:
mi s-ar fi parut normal ca rondul sa fie parcurs invers, cu intrarea pe Ion Creanga la venire dinspre piata Chirila. De fapt proiectantul pare ca asa a gandit. Linia pe Ion Creanga este pe partea dreapta

Si cum ai vrea sa circulam noi, ca in tarile unde au autovehiculele cu volanul pe partea dreapta si merg invers ca la noi ?


Pai chiar asa este acum, la iesire din rond, pe Ion Creanga (si spre intersectie) tramvaiele merg pe contrasens.

Inclin sa cred ca ori zona va fi reconfigurata, ori acolo nu ar trebui sa fie nicio statie de calatori (exceptie doar in cazul in care s-ar folosi tramvaie cu usi pe ambele laturi).

Plus urcarea si coborarea calatorilor, unde se face acum (daca se face)? In strada? Shocked Intre gard si tramvai???!!! Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 23:14:27    Titlul subiectului: 116936

rgv a scris:
radub a scris:
La 430 a piscat doar usor oglinda, insa problema cea mare va fi la ST-uri, in cazul in care vor folosi vreodata rondul dinspre Padurii. Pentru traseul 11 nu ar trebui sa fie probleme.
A se vedea si solutia ce a trebuit adoptata pentru retea, din cauza distantei foarte mici fata de stalp.
...
A fost nevoie sa se faca o improvizatie: consola.

E clar, daca si in zilele de azi asa se pune problema la RATP Iasi, aproape ca nu-si mai au loc comentariile.

Poate ar trebui, totusi, sa dezvolti. Eu unul nu am inteles...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 23:27:31    Titlul subiectului: 116937

radub a scris:
La 430 a piscat doar usor oglinda, insa problema cea mare va fi la ST-uri, in cazul in care vor folosi vreodata rondul dinspre Padurii. Pentru traseul 11 nu ar trebui sa fie probleme.
A se vedea si solutia ce a trebuit adoptata pentru retea, din cauza distantei foarte mici fata de stalp.


Inseamna ca nu trebuie sa ne facem griji ca doar a piscat usor oglinda. E un pic absurd. In acel loc probabil trebuia macar un metru distanta de la stalp pana la oglinda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2009 00:01:49    Titlul subiectului: 116938

Am raspuns strict unei intrebari, aratand ca pentru tipul de tramvai care a facut probele nu a existat decat o mica problema comparativ cu situatiile care ar putea sa apara in cazul altor tipuri de tramvaie, cu alte dimensiuni. De asemenea, am spus ca stalpul respectiv nu ar trebui sa puna probleme tramvaielor de pe 11 - deci, o simpla constatare, luand in calcul situatia care exista pe teren. Cat despre improvizatie, am spus ca oamenii nostri au fost nevoiti sa gaseasca o solutie pentru problema de retea aparuta acolo din vina altora.

Povestitorii nu au nici o vina. Nici cei care matura mizeria facuta de altii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2009 10:43:36    Titlul subiectului: 116951

Iti pui mainile in cap cand vezi ce solutii se adopta si cand auzi de improvizatii, toate la costuri de zeci de milioane de dolari.
Nu are relevanta cine esti in lantul produsului respectiv, proiectant, executant, beneficiar, fiecare are partea lui de responsabilitate comuna in aceeasi ecuatie si vorbim aici de un sector public!!

Raman la parerea ca nu banii reprezinta motivatia principala in lipsa rezultatelor de calitate ci nepasarea, autosuficienta si indolenta, deci intr-un cuvant, atitudinea (aici intra si hotia, spaga, politica, justitia, ce vreti). Si asta se vede oriunde in Romania ultimilor 7 ani (cand, efectiv, a plouat cu galeata de bani in Romania) in orice domeniu public, indiferent de cati bani se aloca (de multe ori s-a ajuns la acelasi nivel sau chiar peste nivelul din Europa de vest sau America de nord), nu se lucreaza mai bine decat acum 20 sau 40 ani (cand costurile erau de 20-40 ori mai mici), iar rezultatele sunt de cele mai multe ori si in cel mai fericit caz mediocre.

In fine, vorbim vorbe.
Atat se poate, atat se face.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2009 12:44:21    Titlul subiectului: 116954

O problema de mai sus foarte bine ridicata: unde vor fi de acum inainte refugiile pentru calatori? Statiile, locul de coborare si urcare, daca vreti....Trotuarul ala care a disparut (si nu stiu de ce, se putea foarte bine pastra amplasamentul vechi al liniei) era foarte bun pentru coborare, apoi cel al liniei 11 ramane cel de pana acum pentru urcare, dar cel pentru linia 7 care inteleg ca va circula in Tatarasi Nord o perioada? Unde coboara oamenii? In strada? De unde se urca? De pe trotuarul de langa scoala ca si pana acum?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2009 21:38:20    Titlul subiectului: 117160

Situatia de pe acest tronson la data de 19 septembrie:

- s-a ajuns cu montarea liniei aproape de Tatarasi Sud;
- a inceput montarea liniei la traversarea V. Lupu/Pictorului (curbarea sinelor se realizeaza din aproape in aproape);
- se pregateste montarea liniei in curba de la Flora;
- rondul din Tatarasi Nord este complet, urmand a se finaliza incrucisarile si linia de pe sensul spre Piata Chirila.



IMG_6137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.19 kb
 Vizualizat:  de 9509 ori

IMG_6137.JPG



IMG_6126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.19 kb
 Vizualizat:  de 9509 ori

IMG_6126.JPG



IMG_6125.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.26 kb
 Vizualizat:  de 9509 ori

IMG_6125.JPG



IMG_6130.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.9 kb
 Vizualizat:  de 9509 ori

IMG_6130.JPG



IMG_6139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.51 kb
 Vizualizat:  de 9509 ori

IMG_6139.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 6 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community