Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Neoplan, operate de TCE SA (fostul RATP)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 21:57:08    Titlul subiectului: 99825

Acest vehicul nu va fi achizitionat de catre RATP Ploiesti.Asta s-a decis.
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 22:06:38    Titlul subiectului: 99997

Si au argumentat cumva de ce nu achizitioneaza acest troleibuz?Care ar fi motivul,pretul troleului sau calitatea lui?Sau se gandesc si cei din Ploiesti sa aduca ceva MAZ Evil or Very Mad ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 22:32:58    Titlul subiectului: 99998

@ itb 139: am gasit o informatie privind neoplan-urile, pe cateva forumuri/site-uri, cica Regia Autonoma de Transport Public din Ploiesti ar dori sa achizitioneze 20 de Neoplan-uri. Nu este o stire sigura! Cu privire la achizitionarea Maz-urilor nu am gasit nici-o informatie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 25 Oct 2008 16:22:52    Titlul subiectului: 100021

Nu se ia nici Neoplan , nici Maz!Se va aduce ceva nou , cel mai probabil!
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 20:00:31    Titlul subiectului: 'seara 102190

Am vazut in aceasta seara pe la 18:30 troleul Neoplan in centru,spre Podul Inalt.Se pare ca avea si calatori.Stie cineva de vreo achizitie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 18:51:37    Titlul subiectului: 102224

Aseara din cate au vazut ochii mei chiar la 18:28 era in centru blocat in trafic pe linia 44 spre Malu.Rosu cu calatori. Are si nr de parc din acela galben de regie cum au si celelalte trolee din Brasov, Bucuresti sau Timisoara. Astazi a circulat din nou tot pe 44.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sonyericsson w700i



Data înscrierii: 19/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Oct/2022
Mesaje: 52
Locație: Ploiesti (Nord)

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 18:59:12    Titlul subiectului: 102225

Exact asta am vazut si eu. Era blocat la Hale Coreco.

Mii de scuze pentru calitatea pozelor dar nu aveam blitz la telefon in momentul acela.



DSC08818.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.84 kb
 Vizualizat:  de 20241 ori

DSC08818.JPG



DSC08841.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.82 kb
 Vizualizat:  de 20241 ori

DSC08841.JPG



DSC08845.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.82 kb
 Vizualizat:  de 20241 ori

DSC08845.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 20:39:13    Titlul subiectului: 102229

Deci se va cumpara acest troleibuz?

Daca da, chiar dacă nu sunt din Ploiești zic ca NU merita banii. Daca totuși se cumpără bafta multa sa nu se ardă cum s-a ars acela din Elveția...

Sunt troleibuze mult mai performante decat acel Neoplan. ATAT. Bafta Ploiesti cu viitoarea achizitie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 22:03:32    Titlul subiectului: 102243

Decat nimic sunt bune si Neoplanurile, unde mai pui ca, calatorul de rand nu stie ce probleme au avut in Elvetia etc ba din contra sunt foarte multumiti de cum arata numai zic ca astia mici au inceput sa se pozeze cu el si in el Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 22:19:06    Titlul subiectului: 102245

Troleul Neoplan a primit deja numarul de parc PLOIESTI PH 701! De cumparat nu stiu daca se cumpara!
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2008 10:43:37    Titlul subiectului: troleibuzul Neoplan 102283

M-am dat ieri pe 202 cu Neoplanul pana la Gara de Sud.Fugea de manca pamantul,pe bulevard si nu numai.Se infige si e silentios cand e la semafor si/sau statii.Oare vor fi aduse asemenea trolee in Ploiesti?daca da,cate bucati?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2008 23:12:19    Titlul subiectului: 102325

Informatii, mai bine zis zvonuri circula mii.Dar din moment ce troleul a revenit, e clar ca exista un anumit interes pentru el!Ramane de vazut ce se va face cu el, daca se va achizitiona sau nu!
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 10 Dec 2008 18:10:18    Titlul subiectului: Troleul 823 in presa ploiesteana 102376

Detalii pe
http://telegrafuldeprahova.ro/index.php?act=show&idart=11761&p=r

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2008 19:44:06    Titlul subiectului: 102407

Troleul este in depou momentan.
I se va face un soft prin care calatorii sa fie atentionati sa nu mai stationeze pe scari.
Din pacate la unii bunul simt lipseste cu desavirsire, ei stand in calea usilor sau mai rau rezemati de ele....

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2008 09:04:29    Titlul subiectului: Troleibuzul Neoplan 102434

Am asistat si eu la o discutie cu un calator care statea in calea usilor si nu puteau fi inchise.Noroc cu soferul care l-a atentionat. Am ajuns la concluzia ca nu sunt pentru noi astfel de vehicule.
Civilizatia noastra e departe. Vrem sa avem conditii, dar nu stim sa pastram nimic Evil or Very Mad Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 21:42:43    Titlul subiectului: 125258

Azi au venit primele 2 bucati.
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 05 Apr 2010 16:19:13    Titlul subiectului: 125458

Intre timp au ajuns la 4 bucati; printre cele 4 se numara si cel care a fost in probe in anul 2008...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 12:14:50    Titlul subiectului: 126205

În sfârșit, Primăria Ploiești a cumpărat 24 troleibuze

Primăria Ploiești a cumpărat, prin licitație deschisă, 24 troleibuze, cu 12,6 milioane lei, de la compania MHS Truck& Bus SRL din București, importator al autovehiculelor MAN în România, potrivit unui anunț al primăriei de pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice, e-licitație.ro.
Troleibuzele urmează să fie livrate Regiei Autonome de Transport Public Ploiești în următoarele luni. Acest contract va fi finanțat din creditul luat de Primăria Ploiești de la BCR, de 29,4 milioane euro.
Licitația deschisă prin care a fost atribuit acest contract a fost organizată de primărie la 4 decembrie 2009, unde singurul ofertant a fost MHS Truck& Bus SRL.
Ținând cont de starea mizeră a troilebuzelor care circulă la ora actuală prin Ploiești, putem spune că era timpul pentru înnoirea Parcului Auto al RATP, cu atât mai mult cu cât prețul unui bilet, de 1,5 lei e exagerat. Rămâne de văzut cum se va descurca primăria cu împrumutul!


http://www.stiriprahova.ro/



IMG_5644.JPG
 Descriere:
foto: (marian andrei)
 Mărime fișier:  188.13 kb
 Vizualizat:  de 16572 ori

IMG_5644.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 20:31:00    Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan 126215

"Potrivit Hotnews, care citează publicația elvețiană, troleibuzele second hand vor ajunge în parcul RATP Ploiești, după ce au fost refuzate, tot din motive tehnice, și de Primărie Budapesta. Troleibuzele sunt dotate cu două motoare, electric și clasic, fiind fabricate de compania germană Neoplan. Potrivit publicației elvețiene, prețul plătit de Primăria Ploiești pentru fiecare din cele 24 de troleibuze reprezintă 15% din valoarea de 1,5 milioane de franci, cu care a fost comercializat de nou acest mijloc de transport controversat. „Există în derulare un contract pe baza căruia urmează să fie cumpărate mai multe troleibuze, dar ca până în acest moment ele nu au fostz plătite. Vom demara o anchetă pentur a vedea dacă este vorba de mijloacele de transport cu probleme tehnice din articolele de presă străină”, a declartat Andrei Volosevici, primarul Ploieștiului."

Sursa : www.observatorulph.ro

„Sunt convins că niciunul din cele zece troleibuze care au ajuns la noi nu a luat foc pentru că, după un astfel de incident, nu mai poate fi folosit. Prețul pe care ar urma să-l plătim firmei MAN București este de 150.000 de euro, inclusiv TVA, pentru un troleibuz. Vom trimite o adresă firmei de la care urmează să cumpărăm troleibuzele să ne spună dacă este vorba de același lot cu probleme, la care se face referire în presă”, a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploiești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Apr 2010 15:02:53    Titlul subiectului: 126302

Un articol suspect de a fi tendentios despre achizitia noilor troleibuze...

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Arse_la_Lausanne-dar_bune_pentru_0_251375049.html

"Ploiești: Arse la Lausanne, dar bune pentru Ploiești

Dana Mihai

Marți 27 apr 2010

Troleele vechi vor fi înlocuite cu mașini noi… predispuse la incediu.

24 de troleibuze din Lausanne, scoase din trafic pentru că două au luat foc în 2005, vor circula pe străzile din Ploiești.

Incendiul accidental care a dus la distrugerea celor două trolee a determinat autoritățile elvețiene să le scoată din serviciu, iar printr-un acord cu Neoplan, constructorul german, acestea au fost repatriate în Germania.

În 2007, un astfel de troleu a fost în probe și la Budapesta, dar s-a confruntat din nou cu probleme tehnice. La începutul lui 2008, un exemplar a fost testat inclusiv în Ploiești și scos repede de pe străzi pentru defecțiuni, se pare la sistemul informatic.

Cumpărate într-un final de RATP Ploiești, mașinile sunt, în opinia autorităților, numai bune pentru a asigura transportul public în municipiu.

Este adevărat că funcționează atât cu motor disele cât și cu electricitate și par de-a dreptul luxoase în comparație cu rablele prăfuite din Ploiești, dar ce te faci cu riscul de lua foc în trafic? "În urma semnalelor repetate în presă, am decis ieri să demarăm o anchetă și să cerem un punct de vedere vânzătorului și constructorului în privința incidentelor din trafic. Noi am dat curs contractului, dar, în funcție de răspuns, vom decide dacă să-l continuăm sau nu", ne-a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploiești.

Miștouri elevețiene

Potrivit www.24heures.ch, un site elvețian de știri, sub titlul „Brûlés à Lausanne, ils finissent en Roumanie", adică ceva de genul „Arse la Lausanne, sfârșesc în România", jurnaliștii de acolo au povestit aventura prin care au trecut troleibuzele până să ajungă la ploieșteni.

Conform jurnaliștilor elevețieni, aceste troleibuze au fost achiziționate cu 15% din prețul unuia nou, ceea ce ar însemna 225.000 franci bucata. Oricum, la câți bani au costat, să sperăm că acestea sunt dotate măcar cu extinctoare... funcționale.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 30 Apr 2010 22:03:48    Titlul subiectului: 126463

Ploieșteni, poftiți în trolee! Sigur, pot lua foc, dar ard atât de frumos...

Despre achiziționarea dubioasă a troleibuzelor elvețiene care au obiceiul tâmpit de a lua foc în trafic a aflat acum toată țara, grație talentului presei centrale de a copia anchetele noastre, fără să ne trimită măcar felicitări. Cum despre troleurile astea noi am scris încă de acum un an, când licitația era în faza de plasare a șpăgii, azi am zis să ne distrăm puțin pe seama lui Volosevici, care va fi nevoit să le explice organelor (da, s-a făcut o plângere) de ce a achiziționat el niște troleibuze care nu merg și pe care nimeni nu le-a vrut.

Până să închidem ediția (deci am scos un text, să-i facem loc ăstuia), trimișii noștri speciali la ședința de Consiliu Local ne-au informat că directorul tehnic al RATP a admis nu doar că primele zece troleibuze sosite la Ploiești nu funcționează, ci și că două dintre ele sunt cele care au luat foc la Lausanne. Desigur, au fost reparate, ne-a asigurat directorul tehnic al instituției. Cu toate astea, nici unul dintre cele zece
troleibuze nu poate fi pus imediat în funcțiune.
Hoția, în cazul acestei achiziții, este evidentă. Tot ce s-a întâmplat, de la cerințele din caietul de sarcini și până la acoperirea intenționată a faptului că troleibuzele nu funcționează, confirmă această ipoteză. Dar, pentru că deocamdată nu am găsit modalitatea în care s-a plasat șpaga, vom numi ceea ce s-a petrecut prostie în stare pură.
Vă reamintim, după ce două dintre troleibuze au luat foc în trafic, tot lotul a fost retras din circulație, în Elveția. De acolo, după câțiva ani în care au întreprins un adevărat turneu mondial, acestea au ajuns în Ungaria. Au fost refuzate și au venit în România, unde toate orașele mari în care au rulat demonstrativ le-au întors spatele. La Ploiești însă, firma a avut noroc și a reușit să facă nu doar un caiet de sarcini care-i asigura victoria, ci și să obțină un preț foarte bun, din care noi bănuim că șpaga depășește 30%. Deci, calici ăștia portocalii!

http://www.altphel.ro/index.php?IDA=252



getpz.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.36 kb
 Vizualizat:  de 16336 ori

getpz.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 03 Mai 2010 18:48:27    Titlul subiectului: 126553

Dupa semnalele din presa, receptia troleibuzelor Neoplan a fost suspendata

In urma aparitiei in mass-media a informatiilor referitoare la achizitia celor 24 de troleibuze din lotul refuzat de toata Europa - dupa ce doua dintre ele au luat foc, in trafic, in orasul elvetian Lausanne - s-a decis suspendarea receptiei celorlalte 14, pana la clarificarea situatiei.

"Nu putem vorbi despre rezilierea contractului, pentru ca noi (n.n. – Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti) nu avem aceasta putere, dar putem spune ca am suspendat receptia troleibuzelor. Am cerut lamuriri legate de modul in care aceste troleibuze s-au comportat dupa ce au fost rechemate la fabrica si reparate. Pana acum, am primit o parte din documentele care sa arate starea in care se afla acestea si abia dupa ce le vom primi pe toate vom decide receptia celorlalte 14 troleibuze", ne-a declarat directorul RATP, Radu Popescu. Ciudata declaratie, din moment ce in caietul de sarcini al achizitiei se mentioneaza ca "fiecare troleibuz se va livra insotit de documentatia tehnica".
Desi Popescu spune ca nu au fost probleme cu cele zece troleibuze second-hand Neoplan, primite deja, surse din cadrul regiei afirma ca unul dintre acestea s-ar fi rupt in trafic, la probe, saptamana trecuta.
Primaria Ploiesti a pus, insa, carul inaintea boilor, adica nu a reparat strazile pentru ca troleibuzele sa poata circula fara sa dea in gropile orasului. Vineri, am "inspectat" sase dintre cele zece trolee sosite deja la Ploiesti, in garajul din zona Podu Inalt. Dupa cum se poate observa din fotografiile alaturate, podeaua troleibuzelor este atat de joasa, incat mare ar fi mirarea ca acestea sa poata fi puse in circulatie pe strazile din municipiu, care mai prezinta, uneori, gropi ce pot... suspenda un astfel de autovehicul, blocandu-l, pur si simplu, in trafic !
Mai mult decat atat, nu va asteptati sa vedeti prea curand in Ploiesti aceste troleibuze, pentru ca au aparatura de bord destul de complicata, incat scolarizarea personalului de exploatare – care, potrivit contractului, cade in sarcina castigatorului licitatiei, MHS Truck&Bus SRL Bucuresti – ar putea dura ceva vreme.
Reamintim ca fiecare dintre cele 24 de troleibuze second-hand Neoplan are o valoare de peste 130.000 de euro.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/69570/dupa-semnalele-din-presa-receptia-troleibuzelor-neoplan-a-fost-suspendata



l_32625.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.93 kb
 Vizualizat:  de 16245 ori

l_32625.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 03 Mai 2010 20:51:45    Titlul subiectului: 126556

Hmm..si ai timp sa crezi presa? Azi se faceau probe cu troleele in depou ... si ... erau toate intregi, nu mai credeti ziarele...
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 18:02:37    Titlul subiectului: 127091

Acum eu nu iau apararea nimanui, nici RATP-ului, nici importatorului troleibuzelor. Fiecare aveau si au un sens bine definit: RATP sa schimbe flota si importatorul sa vinda masinile. Nu comentez aspectul financiar, este peste puterile mele si peste puterile multora de pe acest forum. Insa sa ne gandim ca aceste vehicule se cumpara la doar 15% din valoarea lor. Nu neg faptul ca au o uzura capatata la Lausanne, nu neg faptul ca au stat ceva timp trase pe dreapta. Insa un vehicul articulat, cu o vechime pana in maxim 10 ani la un pret de 150000 Euro eu zic ca este o afacere foarte buna. Au existat si exista carcotasi care spuneau ca nu se incadreaza in curbe (zona Malul Rosu pentru cei ce stiu Ploiestiul, e vorba de intoarcerea de pe Soseaua Vestului spre terminalul de la Malul Rosu. Mai e si zona de iesire de pe strada Elena Doamna spre Catedrala). Aiurea... la lungime nu difera foarte mult fata de FBW-uri. Strazile pe unde vor merge sunt intr-o stare foarte buna ( cu cateva exceptii). Le-am vazut personal mergand prin depou...si credeti-ma, nu exista nici un motiv de ingrijorare.
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 19:13:25    Titlul subiectului: 127098

NU mi se par deloc niste curbe stranse ...
pentru pasionati ..un filmulet cu acest troleibuz ''la datorie'' :
http://www.youtube.com/watch?v=BaJ5lXnBszY

Pana la urma a ramas sistata aducerea si restului de troleibuze? Care mai e situatia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community