Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Neoplan, operate de TCE SA (fostul RATP)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2011 21:45:41    Titlul subiectului: 146657

Citat:
O sa le pandesc si eu pe 5911, 5915, 5919 si 5920 zielele urmatoare sa le vad cum se comporta.


5919 sta deoarece are geamul din spate ( asa zisa luneta) sparta.
5920 , 5911 si 5915 la traseu.Oricum se circula cu efectiv redus de vehicule, deoarece este vacanta.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2011 22:45:38    Titlul subiectului: 146669

Corespondenta numerelor troleibuzelor Neoplan..doar la cateva momentan:
5901-816
5904-817
5905-803
5907-810
5914-811
5920-810
5921-821
5922-804
5923-812
5924-814

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 23:40:52    Titlul subiectului: 147395

Avem deja primele 2 trolee defecte... ambele cu axa C... 5919 si 5921.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 21:38:04    Titlul subiectului: 148039

5919 in continuare defect, 5921 la traseu! Very Happy
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2011 21:52:34    Titlul subiectului: 150545

5919 a intrat pe traseu, unul a primit si o vopsea noua.
Toate merg, mai asteptam cauciucurile de iarna Very Happy

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2011 21:51:59    Titlul subiectului: 151518

Defect axa C-5914, la care se adauga 5905 cu o alta defectiune.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TrollinoCzech



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Iun/2013
Mesaje: 3
Locație: Jirkov (Cehia)

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 16:29:18    Titlul subiectului: Neoplan N6121 157351

Hello, I have a question for you. Which Neoplan are now shut down, or even eliminated? On the Internet I found mostly photos, where are Neoplan weaned, and most of them missing some parts. So therefore I ask what is the situation at all. Thank you. Arrow
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2012 21:52:00    Titlul subiectului: 157522

Defecte si implicit retrase sunt 5912, 5914 si 5919, toate cu partea electronica defecta.
Troleele 800, 801 si troleul albastru raman pentru piese.
Din 801 nu a mai ramas mare lucru, decat caroseria.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 00:06:04    Titlul subiectului: 157524

Exista vreo sansa, in viitorul apropiat, ca acestea sa revina? Sunt defectiuni care ar putea fi onorate pe baza... "donoarelor prezente" sau e "game over" pentru inca un episod din achizitiile nu tocmai inspirate ale vestului?
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 18:39:26    Titlul subiectului: 157553

5914 este pe tusa din perioada Craciunului.
Nu stiu daca a devenit donor, din exterior arata intreg.Insa exista o mare problema si anume ca aceste vehicule sunt prototipuri,piesele pentru ele se fac pe baza de comanda.Comanda costa,vehiculul sta imobizat pana la sosirea componentelor necesare samd.
Nu este ca la Fbw sau Berliet,unde piese se gaseau.
Sincer nu pot sa stiu care va fi soarta lor, la RATP apele sunt tulburi momentan, nu stiu cine se ocupa de ele si, mai ales, daca se ocupa.
Insa daca in 2 ani de zile avem deja 3 vehicule cazute..se ridica un semn de intrebare...

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2012 20:48:56    Titlul subiectului: 158519

Situatie trolee defecte/donoare:
Defecte:
5902-motor ars si axa C defecta
5919- axa C defecta
Donoare: pe langa 800, 801 si electrobuzul albastru, il bagam la capitolul donoare, fara o mare bucurie si pe 5914.Momentan...ptr ca oficialii RATP au zis ca si acest troleu se va repara.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 12 Oct 2012 21:09:27    Titlul subiectului: 159582

Situatie trolee:in afara de 5914 si 5919(care asteapta piese) toate sunt functionale. 5914 si 5919 au defect GRUPUL (cine poate sa imi explice si mie ce este acest GRUP ii raman dator).
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2012 21:44:41    Titlul subiectului: 159838

Defecte:5913, 5914 si 5919.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:02:12    Titlul subiectului: 162199

Defecte: 5904, 5914 si 5919.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 290
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:39:30    Titlul subiectului: 162214

bogdan a scris:
5914 si 5919 au defect GRUPUL (cine poate sa imi explice si mie ce este acest GRUP, ii raman dator).
Probleme cu transmisia adica. La grupul diferential banuiesc ca face referire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
robert174



Data înscrierii: 18/Feb/2013
Ultima vizita: 07/Aug/2015
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2013 00:15:45    Titlul subiectului: 163027

stfp a scris:
In acest topic: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10598 cineva l-a vazut in Bucuresti inca din 2 octombrie; apare si o fotografie datata 9 octombrie.
Da, intr-adevar, prima oara troleibuzul Neoplan a fost adus la Bucuresti pentru probe in Depoul Bujoreni, am vazut chiar 5-6 asfel de troleibuze in Depoul Bujoreni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 22:46:35    Titlul subiectului: 163422

Doar 17 troleibuze second-hand Neoplan mai circula pe strazile din Ploiesti

* Cumparate cu 150.000 de euro bucata, sapte dintre acestea au ajuns "donoare"
* Piese de schimb pot fi doar comandate la un singur producator


Afacerea "Troleibuzul" sau proiectul lui Volosevici care a zgariat retina ploiestenilor si vopseaua troleelor timp de aproape un an s-a dovedit, inca de la organizarea licitatiei si pana in prezent, o achizitie dubioasa. Desi toata presa locala si, partial, cea nationala au facut valuri, la sfarsitul anului 2009, atunci cand a fost organizata procedura de selectie a unei societati care sa furnizeze Primariei Ploiesti nu mai putin de 24 de troleibuze second-hand, nimeni si nimic nu i-au impiedicat pe organizatorii licitatiei sa mearga mai departe.

Deja a ajuns de notorietate faptul ca lotul de trolee Neoplan cumparat "de bun" de la o societate importatoare din Romania la pretul de circa 150.000 de euro bucata a fost subiect de presa inclusiv in Lausanne, Elvetia, acolo unde unul dintre acestea a luat foc in trafic.
Revenind la prezent, adaugam ca la sfarsitul saptamanii trecute s-a recunoscut pentru prima data, oficial, ca multe dintre aceste troleibuze Neoplan sunt trecute pe linie moarta, fiind folosite drept surse de piese de schimb pentru cele care mai circula pe strazile Ploiestiului. Invitat la o emisiune de la Prahova TV, noul director al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Cristian Iancovici, a facut o declaratie oarecum nelinistitoare: dintre cele 24 de troleibuze achizitionate, mai sunt inca in traseu doar 17, pentru ca, din cauza problemelor de diferite tipuri, celelalte sunt tinute in garaj, fiind folosite pentru piese de schimb. Dupa plecarea lui Radu Popescu din functia de sef al RATP Ploiesti, angajatii regiei au inceput sa dezvaluie, pe un site specializat al transportatorilor de persoane, informatii despre transformarea unor troleibuze in "donoare". Unul dintre utilizatori preciza, la sfarsitul lunii august: "5914 (n.n. – numarul de serie) este pe tusa din perioada Craciunului. Nu stiu daca a devenit donor, din exterior arata intreg. Insa exista o mare problema si anume ca aceste vehicule sunt prototipuri, piesele pentru ele se fac pe baza de comanda. Comanda costa, vehiculul sta imobilizat pana la sosirea componentelor necesare (...). Sincer, nu pot sa stiu care va fi soarta lor, la RATP apele sunt tulburi momentan (n.n. - la data postarii mesajului, inca nu fusese selectat noul director), nu stiu cine se ocupa de ele si, mai ales, daca se ocupa. Insa, daca in doi ani avem deja vehicule cazute... se ridica un semn de intrebare...".
Mijloacele de transport in comun de 150.000 de euro bucata au fost inclusiv in vizorul reprezentantilor Camerei de Conturi Prahova, care au scos la iveala si alte posibile "ciudatenii" legate de derularea contractului de furnizare a celor 24 de troleibuze.
In procesul verbal incheiat la sfarsitul lunii aprilie 2012 de catre reprezentantii Camerei de Conturi Prahova, dupa efectuarea auditului financiar aferent activitatii derulate de RATP anul trecut, se vorbeste despre "plati nelegale" de 446.603,60 de lei plus dobanda aferenta (31.050 de lei), dintr-un credit bancar, achitate de Primaria Ploiesti societatii care a furnizat cele 24 de troleibuze Neoplan, in urma incheierii contractului nr. 5691/26.03.2010.
Din constatarile Camerei de Conturi Prahova reiese ca unele prevederi ale acestui contract nu au fost respectate, cu referire directa la graficul de livrare a troleibuzelor. Potrivit punctului 8 al contractului de furnizare, societatea care a castigat licitatia pentru cele 24 de troleibuze (de altfel, singura care s-a prezentat la procedura de achizitie) era obligata sa livreze produsele in termen de 15 zile de la emiterea comenzii de catre RATP Ploiesti, in conformitate cu un grafic de livrare. De asemenea, furnizorul se obliga "sa despagubeasca achizitorul (n.n. – Primaria Ploiesti) impotriva oricaror reclamatii si actiuni in justitie, in legatura cu produsele achizitionate si daune-interese, costuri, taxe si cheltuieli de orice natura". Camera de Conturi Prahova a sesizat ca furnizorul troleibuzelor nu si-a respectat obligatiile contractuale de livrare conform graficului (care stabilea furnizarea in patru loturi, la date precise, respectiv 31.03.2010, 16.04.2010, 7.05.2010 si 21.05.2010), reiesind ca, de fapt, livrarile au fost efectuate in perioada 21.05.2010 – 15.10.2010. Grav este ca, potrivit auditorilor publici, "facturile aferente livrarilor au fost emise de furnizor in perioada 8.04.2010 – 1.02.2011".
O problema a fost si cresterea cotei taxei pe valoarea adaugata, incepand cu 1 iulie 2010, care a modificat, potrivit Camerei de Conturi Prahova, datele problemei, aratand ca "prin majorarea cotei de TVA la 24%, furnizorul a emis facturi si a solicitat plata suplimentara peste prevederile contractuale privind valoarea troleibuzelor livrate dupa aceasta data. Ca urmare a derularii necorespunzatoare a contractului, Primaria Ploiesti a platit nejustificat, peste prevederile contractului de furnizare, suma de 446.603,60 de lei, reprezentand diferenta de taxa pe valoarea adaugata calculata pentru cele 17 troleibuze livrate dupa ultimul termen de livrare". Asadar, consecintele economico-financiare ale abaterii de la prevederile legale au constat in "imobilizarea fondurilor publice pentru plati nedatorate, al caror cuantum a depasit prevederile asumate de entitate prin contractul de furnizare". Printre persoanele cu atributii, considerate vinovate de aceste abateri, a fost mentionat inclusiv fostul director al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu, cel care avea obligatia sa urmareasca derularea contractului, adica livrarea troleibuzelor la termen.


SURSA: ziarulprahova



p1660845_749_106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.26 kb
 Vizualizat:  de 7600 ori

p1660845_749_106.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 20:50:04    Titlul subiectului: 163548

Defecte:5904,5914 si 5919.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 21:39:38    Titlul subiectului: 163549

Pai din ce spui tu ar fi 3 defecte si nu 7! Acum nu stiu ce sa mai inteleg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 21 Mar 2013 20:10:05    Titlul subiectului: 163563

Eu am fost la depou si asta am vazut. Restul erau ok, nu erau trase pe linii moarte.Plus ca a inceput revizia troleelor FBW.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2013 22:29:37    Titlul subiectului: 163585

Asta inseamna ca vor sa le reintroduca, ori vor o marire a capacitatii pe linii, ori se vrea extinderea retelei, ori se gandesc ca daca se vor defecta mai multe Neoplanuri, sa introduca troleibuzele FBW in locu lor.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 23 Mar 2013 01:54:07    Titlul subiectului: 163590

Mergem pe presupuneri, intr adevar niste troleibuze parcate pe anumite culoare nu reprezinta garantia faptului ca acele troleibuze nu au blocul logic ars sau nu au anumite defectiuni mai grele, deci mergem pe stirea celor din Ploiesti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Dum 24 Mar 2013 22:16:59    Titlul subiectului: 163615

3 sunt defecte acum Exclamation Am auzit si eu de la mai multi care au vazut cu ochii lor ... nu va mai luati dupa presa ca nu dau niciodata date corecte in legatura cu subiecte legate de transportul in comun...mai ales ca unele edituri ofera intentionat date eronate din motive politice...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 25 Mar 2013 00:21:47    Titlul subiectului: 163618

3 sunt sigur defecte daca restul de 21 ies la strada in mod constant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 25 Mar 2013 21:17:39    Titlul subiectului: 163632

Nu va mai luati dupa presa.Situatia sta astfel:5904, 5914 si 5919 sunt defecte/donoare.Troleul albastru, precum si 800 si 801 sunt pentru piese venite.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community