Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Neoplan, operate de TCE SA (fostul RATP)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2013 09:03:20    Titlul subiectului: 163647

Pentru a mai putea circula,Troleibuzele "Proiect Volosevici" au nevoie de... proptele!

Conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti da din colt in colt, atunci cand vine vorba despre troleibuzele Neoplan, achizitionate pe vremea cand la sefia acestei institutii subordonate Consiliului Local se afla controversatul Radu Popescu. Actualul director al RATP Ploiesti, Cristian Iancovici, cauta cu disperare variante pentru ca troleele "Proiect Volosevici" sa ramana in circulatie pe strazile din municipiu.

Problema este ca piese de schimb pentru troleibuzele Neoplan – care au fost fabricate in serie limitata – nu se stie, de fapt, daca exista in intreaga lume. Asa ca, desi au costat circa 150.000 de euro (bucata)– second-hand – mijloacele de transport in comun mentionate au mari probleme in a mai ramane in circulatie, iar zilele le sunt numarate.
O tentativa de a gasi, totusi, vreun furnizor de piese de schimb pentru troleibuzele Neoplan care mai sunt pe traseu, in Ploiesti, va avea loc la mijlocul lunii aprilie, cand Regia Autonoma de Transport Public organizeaza o licitatie tocmai pentru a le revigora. Pentru ca au nevoie de nenumarate "proptele", pentru troleele Neoplan N6121 este nevoie, conform caietului de sarcini intocmit de RATP, de componente auto mecanice si electrice care nu prea se gasesc – sau nu se gasesc deloc – pe piata. Dar, cum incercarea moarte n-are, conducerea regiei va pune la bataie circa 671.000 de lei pentru resuscitarea acestor mijloace de transport in comun. Daca vor fi prezentate oferte, dupa selectie se va incheia un acord-cadru cu o durata de opt luni, urmand ca, ulterior, sa se parafeze doua contracte subsecvente. Urgenta gasirii pieselor de schimb reiese chiar si din documentatia de atribuire publicata in Sistemul Electronic de Achizitii Publice: "Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa atribuirea acordului-cadru, pentru cantitatile minime prevazute". Urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate trimestrial, in raport de necesitatile autoritatii contractante, RATP Ploiesti.
O lista imensa de componente electrice si mecanice cuprinzand "necesarul" de piese a fost intocmita si face parte din documentatia de atribuire a acordului-cadru. Astfel, de la curele de transmisie pentru usi, lampi de semnalizare si pivoti de directie, troleibuzele second-hand Neoplan – aflate acum in pragul "pensionarii" – au nevoie, printre multe altele, inclusiv de discuri de frana si de calculator pentru caldura!
Prin umare, troleibuzele Neoplan s-au dovedit a fi aratoase, dar si... gaunoase si o investitie prost facuta la vremea cumpararii acestora, in urma cu trei ani si jumatate.


Sursa:ziarulprahova



l_54517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.08 kb
 Vizualizat:  de 10200 ori

l_54517.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2013 17:06:15    Titlul subiectului: 163744

Cand au fost achizitionate aceste troleibuze, se stia "istoricul" lor ? Adica, cati kilometri au (asta banuiesc ca se stia), daca au mai avut probleme tehnice, etc ? Este important sa se stie lucrul asta cand achizitionezi un vehicol second-hand, mai ales daca se vor gasi piese de schimb pentru ele.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2013 18:46:47    Titlul subiectului: 163745

Asa-mi plac cei care achizitioneaza ceva doar ca e frumos, fara sa puna specialistii sa le spuna si cat se vor putea folosi de produsul respectiv...

Electronica, electronica, electronica... Un domeniu care evolueaza rapid si care te lasa in fundul gol cand tehnologia evolueaza si pentru vechile tehnologii nu se mai ofera suport. Este pretul pe care il plateste si Ploiestiul cu aceste troleibuze, este pretul pe care il platesc si altii care se uita cu nesat la tramvaiele nemtilor, fabricate prin anii '80-'90, pe care le viseaza la ei in oras - ca, deh, au aspect mai apropiat de zilele noastre - fara sa ceara parerea unor specialisti in electronica. Mai grava e lipsa sau numarul mic de electronisti (in general, 1-2, desigur, neintrebati) prezenti in astfel de regii la primul moment al unor astfel de achizitii. Tara jenanta...

Astea nu erau troleibuze care sa inlocuiasca parcul de pana atunci. Fie se pastrau vechile troleibuze, simple, fie - daca nu se mai gasesc troleibuze simple de achizitionat de prin Europa - se luau unele noi, moderne, sofisticate, dar pentru care sa existe posibilitatea asigurarii intretinerii niste ani buni de-acum inainte. Dar, unde nu-i cap...

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2013 19:55:22    Titlul subiectului: 163746

S-a vorbit, se vorbeste si se va vorbi in continuare despre aceste trolee.Un lucru este cert: ne-am cam furat-o.Observ ca pe site-ul www.ratph.ro a aparut o noua licitatie pentru ele. Probabil ca se asteapta acele piese care tine imobilizate trei troleibuze( grupul).
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2013 20:13:50    Titlul subiectului: 5914 descompletat 163747

5914


P3230209.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.98 kb
 Vizualizat:  de 10100 ori

P3230209.jpg



_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 11 Iul 2013 10:04:59    Titlul subiectului: 165648

Ploiești: Troleibuz lovit de fulger

Un incident mai puțin obișnuit s-a produs sâmbătă, la Ploiești.
În jurul orelor 13,30, în zona Gării de Sud, ramele de contact ale unui troleibuz aparținând RATP au fost lovite de un fulger. Angajații Inspectoratului pentur Situații de Urgență au intervenit de urgență pentru evitarea unui incendiu. Potrivit acestora, incidentul nu s-a soldat cu victime sau pagube materiale importante.

http://www.observatorulph.ro/ultima-ora/26803-ploiesti-troleibuz-lovit-de-fulger
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 14 Iul 2013 22:22:09    Titlul subiectului: 165706

Din pacate, o veste tragica a indurerat zilele trecute sectia Troleibuze a RATP Ploiesti. Soferul troleului 5905, dl Tatomir, un infocat suporter al echipei Petrolul Ploiesti, si-a pierdut viata.
Poate ca ati auzit la TV de suporterul petrolist care a cazut din tren. Ei bine, acest suporter era dl Tatomir. A lasat in urma un copil .
Poate ca cele 4 imagini pe care le voi pune vor exprima stima si respectul pe care le-a primit din partea colegilor de la sectia Trolee, din partea LUPILOR-GALBENI si din partea apropiatilor.

Nu putem trece cu vederea si gestul facut de galeria echipei Rapid.
Respect, baieti!
Dumnezeu sa il odihneasca!!



65895_10201060629509452_1249224194_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.55 kb
 Vizualizat:  de 9791 ori

65895_10201060629509452_1249224194_n.jpg



1001498_10201060629709457_984700949_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.38 kb
 Vizualizat:  de 9791 ori

1001498_10201060629709457_984700949_n.jpg



1002764_10201060609588954_704651349_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.96 kb
 Vizualizat:  de 9791 ori

1002764_10201060609588954_704651349_n.jpg



1004001_10201060630149468_1072441410_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.21 kb
 Vizualizat:  de 9791 ori

1004001_10201060630149468_1072441410_n.jpg



_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 15 Iul 2013 19:00:19    Titlul subiectului: 165719

Azi a revenit si troleul 5903... dupa ceva perioada de stat pe tusa.
Il gasiti pe traseul 44.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 05 Aug 2013 20:36:25    Titlul subiectului: 166211

In continuare defecte/donoare: 4, 12, 13, 14 si 19!
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Feb 2014 15:56:38    Titlul subiectului: 171457

Ingropat in zapada


free image hosting
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 22 Apr 2014 10:26:13    Titlul subiectului: 172525

Troleibuzele Neoplan second-hand mananca bani cu duiumul!

Chiar dacă au trecut câțiva ani de la achiziția „cu cântec” a troleibuzelor second-hand, realizată când fostul primar, Andrei Volosevici, ocupa scaunul de la etajul al treilea al Palatului Administrativ din Ploiești, Neoplanele rămân în actualitate.
Încă din momentul cumpărării celor 24 de troleibuze, s-a pus problema viabilității acestor mijloace de transport achiziționate dintr-un lot respins de alte primării din România și restituite de autoritățile elvețiene din Lausanne după ce unul dintre ele a luat foc în trafic.
Timp de trei ani, unele dintre aceste troleibuze – aspectuoase, dar „găunoase” – au devenit „furnizoare” de piese de schimb pentru cele aflate încă în serviciu, pe străzile din Ploiești. Din 2013 încoace, însă, a fost nevoie de cumpărarea de piese de schimb și de asigurarea unor servicii strict necesare pentru întreținerea Neoplanelor și menținerea lor în stare bună de funcționare.
O altă rundă de achiziție de piese de schimb pentru vestitele Neoplane a fost lansată de Transport Călători Express, termenul limită pentru depunerea ofertelor fiind 8 mai, dată la care va avea loc și licitația propriu-zisă.
Nu mai puțin de 123 de componente sunt necesare pentru troleibuzele Neoplan, printre care piese de schimb precum amortizoare, senzori pentru uși, pompe căldură, pompe servodirecție, pivoți direcție, geamuri sau curele de transmisie, multe fiind greu de găsit.
Potrivit reprezentanților Transport Călători Express, în anul 2013, s-au cheltuit pentru piese de schimb necesare troleibuzelor Neoplan 387.812 lei, iar pentru servicii – alte 89.300 de lei. Anul acesta, până în prezent, pentru piesele de schimb s-au cheltuit 155.067 de lei, iar pentru servicii – 63.700 de lei.
În urma licitației care se va desfășura la începutul lunii mai, se va încheia un acord-cadru pentru o perioadă de 12 luni, furnizarea pieselor de schimb urmând să fie realizată la comanda fermă a beneficiarului - Transport Călători Express - termenul de livrare fiind de 10 zile de la primirea comenzii de către câștigătorul licitației.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/173007/troleibuzele-neoplan-second-hand-mananca-bani-cu-duiumul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 11:16:19    Titlul subiectului: 173249

Echipamentele electrice ale Neoplanelor pica unul cate unul

Înainte de organizarea licitației pentru cumpărarea celor 24 de troleibuze Neoplan, la mâna a doua, pentru ploieștenii entuziasmați de carcasă, informația potrivit căreia două dintre ele au luat foc din cauza defecțiunilor la sistemul electric – în Elveția – i-a lăsat fără reacție pe foștii șefi din Primăria Ploiești și din Regia Autonomă de Transport Public Ploiești, actuala Transport Călători Express. Acum, societatea ploieșteană de transport public, prin conducerea actuală, încearcă să scoată castanele din foc fără să se ardă... O nouă cheltuială trebuie făcută pentru mult-hulitele trolee Neoplan, ale căror piese electrice au început să cadă la puțin timp de la achiziția dubioasă.
În prezent, reprezentanții Direcției Naționale Anticorupție – Serviciul Teritorial Ploiești încearcă să deslușească modul în care au fost cumpărate aceste mijloace de transport în comun care înghit fonduri cu nemiluita și pentru care pe piață nu prea există piese de schimb!
Despre faptul că Transport Călători Express are un parc de autobuze vechi s-a tot vorbit, de-a lungul timpului. De la începerea lucrărilor la liniile de tramvai au început să iasă pe străzi – recondiționate, cu chiu, cu vai – mijloace de transport în comun care erau numai bune pentru... casare! Și în care este nevoie de „injectarea” multor bani pentru a putea fi ținute pe linia de plutire. Una este, însă, să vorbești despre autobuzele îmbătrânite, iar alta să discuți despre cheltuieli masive pentru niște troleibuze cumpărate la sfârșitul anului 2009 și a căror speranță de viață era, de principiu, alta!
Potrivit reprezentanților Transport Călători Express, de la intrarea în vigoare a gratuității pe transportul public ploieștean, pentru persoanele care au venitul net sub 3000 de lei, numărul călătoriilor a crescut extrem de mult, de la aproximativ 6,5 milioane de călătorii lunar la circa 27 de milioane de călătorii lunar. Ceea ce înseamnă că și autobuzele și troleibuzele sunt suprasolicitate.
Acest lucru generează probleme, pentru că, zilnic, cel puțin șapte autobuze trebuie să intre în reparații. Dincolo, însă, de acest fapt, nici troleibuzele nu o duc prea bine. Au cam început să cadă piesele electrice, pentru repararea cărora este necesară intervenția unor firme de specialitate, care nu prea există în România. De aceea, la prima licitație pentru încheierea unui contract de servicii pentru repararea echipamentelor electrice pentru Neoplanele N6121 nu s-a prezentat nicio ofertă. Acum, se reia licitația și se speră ca procedura să aibă o finalitate, respectiv încheierea acelui contract de asigurare a serviciilor de reparații fără de care celebrele trolee second-hand, cumpărate cu 150.000 de euro bucata, pe timpul administrației Volosevici, vor fi bune doar de stat în... garaj!
În baza contractului de reparații, dacă acesta va fi semnat, vor trebui fie înlocuite, fie reparate piesele sau subansamblele electrice ale troleibuzelor, valoarea estimată fiind de minimum 341.000 de lei.
Astfel, la patru ani de la achiziționarea lotului de 24 de troleibuze Neoplan care au ajuns la Ploiești după ce au fost refuzate de mulții alții înainte, aceste mijloace de transport frumoase pe dinafară dar cam... găunoase la interior ar putea să riște să fie puse pe butuci, iar proiectul lui Andrei Volosevici să fie bun doar de aruncat!
Problemele nu se opresc aici: licitația pentru cumpărarea autobuzelor noi s-a amânat încă o dată, pentru că au apărut aceleași solicitări din partea firmelor interesate să încheie contractul de furnizare. Acestea doresc, din nou, garanții din partea municipalității pentru ca Transport Călători Express să-și poată achita leasingul pentru cele 15 autobuze cu podea joasă care ar putea să dea o gură de oxigen calității călătoriilor cu mijloacele de transport în comun din Ploiești.
În final, și o veste bună pentru călătorii din afara Ploieștiului: prețul abonamentelor pe mijloacele de transport ar putea fi redus, după ce proiectul de hotărâre a consilierilor locali va fi aprobat de aleșii ploieștenilor.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/177521/echipamentele-electrice-ale-neoplanelor-pica-unul-cate-unul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 22:44:57    Titlul subiectului: 173273

Cineva din Ploiesti ne poate spune si care e situatia exacta? Care troleibuze stau cazute?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 05 Iun 2014 19:55:35    Titlul subiectului: 173302

Din cate am observat sunt 7 bucati cazute.Foarte frumoase, foarte incapatoare dar foarte sensibile la articulatii si mai ales partea electronica.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 416
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Iun 2014 20:58:08    Titlul subiectului: 173304

E posibil sa fi fost afectate de mai multi factori, infrastructura proasta, o intretinere proasta si sa nu uitam de faptul ca un timp au stat ingropate in zapada in curtea depoului.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2014 21:20:22    Titlul subiectului: 175524

Avem nu 3 ci 4 vehicule donoare:5901, 5904, 5914 si 5919.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2014 13:31:43    Titlul subiectului: 176068

Troleibuzele Neoplan au primit reclame. Nu stiu cate vor fi, deocamdata 5920 si 5911.








temp image upload
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan Costin



Data înscrierii: 20/Mar/2014
Ultima vizita: 08/Mar/2015
Mesaje: 40
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 25 Ian 2015 14:04:03    Titlul subiectului: 176710

5905, 5907, 5908 și 5922 au fost colantate cu reclama B&B. Smile
_________________
Cioara își laudă puiul !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2015 19:26:56    Titlul subiectului: 177059


upload images free


free image host


screen capture tool


free upload
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan Costin



Data înscrierii: 20/Mar/2014
Ultima vizita: 08/Mar/2015
Mesaje: 40
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2015 10:16:23    Titlul subiectului: 177817

Cea mai proastă idee cu reclamele astea, nu vezi nimic din troleibuz când plouă afară ! Evil or Very Mad
_________________
Cioara își laudă puiul !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2015 23:27:43    Titlul subiectului: 180114

Astazi un troleibuz Neoplan de pe linia 202 a mers cu 2 din cele 4 usi deschise din cauza ca sistemul de aer conditionat era defect si au facut calatori scandal, in troleibuz se simtea ca la 50 grade.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 25/Apr/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Mie 21 Oct 2015 21:26:05    Titlul subiectului: 182198

Cand erau aduse cu trenul.

Nu stiu de ce Ploiestiul a mai luat aceste troleibuze. Chiar daca sunt avansate dpdv tehnic si au un aspect estetic foarte frumos, cred ca era mai bine sa repare Renaulturile si Rocarurile, respectiv FBWurile, troleibuzele astea au lasat o gaura neagra in TCE Ploiesti si la primarie Rolling Eyes

_________________
DAF, Rocar de Simon si Iveco Rules!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Oct 2015 20:37:31    Titlul subiectului: 182295

Esti sigur de ceea ce spui ? Adica toata lumea le lauda ca sunt unele dintre cele mai bune troleibuze din tara si vi tu sa spui asta ? Te invit la Ploiesti sa dai o tura cu ele, apoi o sa-ti schimbi parerea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan.M



Data înscrierii: 13/Iun/2016
Ultima vizita: 30/Iun/2016
Mesaje: 2
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2016 17:54:03    Titlul subiectului: 185660

As dori sa stiu daca se pot cumpara piese pentru troleibuz, m-ar interesa mai ales motore si pedale de acceleratie sau informatii despre motore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan.M



Data înscrierii: 13/Iun/2016
Ultima vizita: 30/Iun/2016
Mesaje: 2
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2016 17:08:47    Titlul subiectului: Curiozitati 185776

As dori sa stiu mai multe informatii despre motoarele electrice (de exemplu: cati kw are, la ce tensiune se alimenteaza etc.) cu care sunt dotate troleibuzele Neoplan, daca ma poate ajuta cineva.


 Descriere:
 Mărime fișier:  935.03 kb
 Vizualizat:  de 3541 ori




Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community