Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de trasee noi

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 00:42:10    Titlul subiectului: *Propuneri de trasee noi 96280

Cel putin eu as considera o necesitate infiintarea de noi trasee. Sunt destule fabrici sau firme cu activitate de noapte, unde lumea lucreaza in schimbul 2 sau 3 si care ar avea nevoie de asa ceva.
De exemplu eu as propune urmatoarele linii de noapte: 5 barat pe traseul: Chercea-Piata Mare-Fabrica de confectii-Viziru-Biserica Radu Negru-Billa-Centru
2 barat: Vidin-Hipodrom-Viziru
4 Barat: Gara-Viziru-Buzaului
13 barat: Chercea-Centru-Vidin
8 barat: Vidin-Bd Dorobanti-Piata Mare-Hipodrom-Buzaului-Viziru-Centru

Macar astea 5 si sa aiba, sa zicem, o frecventa de 20-25 minute, cred ca ar acoperi necesarul si pe timp de noapte. Si cred ca ar fi eficiente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 14:42:50    Titlul subiectului: 96302

Ar fi o idee geniala infiintarea traseelor de noapte, dar Braicar nu are atatia soferi incat sa infiinteze aceste trasee, dar nici autobuzele necesare.
Din cate mi-a povestit mie un sofer, se pare ca nu sunt prea bine platiti, dar nu au nici autobuze excelente.
Daca s-ar infiinta aceste trasee ar fi o pierdere inutila de timp, dar si de combustibil deoarece brailenii nu au chef sa astepte atat un autobuz.
Frecventa de 25 de minute este ziua pe traseul 10 care a inceput sa fie o bataie de joc pentru cei care au nevoie de a merge la gara.
Ganditi-va ce frecventa ar avea un autobuz noaptea,...eu cred ca dubla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 10:41:26    Titlul subiectului: O lista imaginara de trasee 98560

Eu acum aproape am terminat lista pentru o noua generatie de trasee Braicar Braila si as vrea sa ma ajutati acum sa fac o lista mai buna! deci sa imi raspundeti la ce trasee a-ti dori sa fie infiintate. In privinta disparitiilor unor linii nu vreau sa se creeze controverse dinainte. Si daca de ex din lista pe care o voi prezenta dispare o anumita linie, nu va face-ti griji, imi veti cere si o vom adauga la loc. Lista va fi finala pana cand toti membri activi ai acestui forum din Galati, vor fi de acord cu ea.

Va voi prezenta ultimele 2 variante de lista!

PRIMA VARIANTA

Trasee Autobuz:

Linia Traseu

1 ANL Lacul Dulce-Hipodrom-Str Scolior-Bd Cuza-Piata Traian-Gara
1b Gara-Str Grivitei-Piata Mare-Hipodrom-ANL Lacul Dulce
1d Autogara-Gara-Str Grivitei-Piata Mare-Hipodrom-Bd Dorobanti-Selgros
2 Hipodrom-Centru-Vidin (linie troleu)
2b ANL-Hipodrom-Centru-Vidin
3 ANL Brailita-Calea Galati-Calea Grivitei-Calea Calarasi-Viziru 1-Carrefour-Retur
3b Selgros-Sos Rm Sarat-Str Comuna din Paris-Sos baldovinesti Bd Dorobanti-Calea Galati-Centru si retur
4 Gara-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Viziru (linie troleu)
5 Chercea-Piata Mare-Viziru-Carrefour (linie troleu)
5b Chercea-Piata Mare-Pic-Viziru (linie troleu)
6 Hipodrom-Lacu Sarat
7 Carrefour-Parc Zoo-Hipodrom-Gara-Vidin
8b Gara-Bd Dorobantilor-Hipodrom (linie troleu)
9b Gara-Garii-Grivita-Piata Mare-Calea Calarasilor-Viziru-Varsatura-L.Sarat-Chiscani-Tichilesti (preorasenesc)
9c Gara-Garii-Piata Mare-Calea Calarasilor-Viziru-Carrefour
10 Gara-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Buzaului-Parc Zoo-Carrefour (linie troleu)
11 Centru-Bd Independentei-Sos Rm Sarat-Cazasu
11b Autogara Braicar-Str Grivita-Sos Ramnicu Sarat-Cazasu
12 Centru-Garii-Gara-Garii-Bd Independentei-Sos Ramnicu Sarat-Selgros si retur. (linie troleu)
12b Selgros-P-ta Mare Calea Grivitei-Calea Calarasilor-Bariera-Autogara Braicar si retur. (linie troleu)
13c Supermarket Armonia-Supermarket Dedeman-Soseaua Baldovinesti-Str Comuna din Paris-Piata Mare-Bd Independentei
-Centru-Gara-Trecere Bac

14 Carrefour-Viziru-Autogara-Braicar-Bd Dorobanti-Sos Rm Sarat-Selgros (linie troleu)
14b Gara CFR Galati Nord-Garii-Mazepa1-Tiglina 1-Spitalul Sf Andrei Galati-Poligon-Releu-Gara Galati Sud(Barbosi)-Vadeni-
Centura Brailei-Calea Galati- Strada Scolilor-Strada Pietatii-Autogara Braila (intersectorial)


15 Autogara Braicar-Str Grivita-Sos Ramnicu Sarat-Cazasu-Tudor Vladimirescu-Han Conachi si retur
16 Vidin-Calea Galati-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Vizirului-Carrefour-Centura-Buzaului-Calea Calarasilor-Centru-Vidin
17 Vidin-Calea Galati-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Buzaului-Centura-Carrefour-Vizirului-Centru-Vidin
21c Gara CFR Galati Nord-Garii-Mazepa1-Tiglina 1-Spitalul Sf Andrei Galati-Poligon-Releu-Gara Galati Sud(Barbosi)-Vadeni-
Centura Brailei-Calea Galati- Strada Grivita-Strada Scolilor-Strada Pietatii-Autogara Braila (intersectorial)
24b Port Braila-Centru Braila-Calea Galati-Micro19-Gara Fluviala-Micro 39 (intersectorial)
30 Viziru-Centru-Calea Galati-Str Plantelor-Micro19-Sp Sf Andrei Galati-Bd Brailei-Garii-Gara Galati Nord (intersectorial)
31 Vidin-Calea Galati-Bd Independentei-Piata Mare-Hipodrom-Buzaului-Vizirului-Hipodrom-Piata Mare-Bd Independentei-
Calea Galati-Vidin
33 Acelasi traseu cu maxi-taxi 33
34 Acelasi traseu cu maxi-taxi 34
35 Acelasi traseu cu maxi-taxi 35 dar prelungit pana la supermarket Armonia cu trecere pe la Dedeman
36 Acelasi traseu cu maxi-taxi 36 dar prelungit pe centura pana la supermarket Armonia cu trecere pe la Carrefour
(o sa revin cu poze ca sa stii la ce prelungire m-am referit)
40 Acelasi traseu cu maxi-taxi 40
42 Acelasi traseu cu maxi-taxi 42
43c Dedeman-Comuna din Paris-Bd Dorobanti-Bariera Calarasi-Hipodrom-Buzaului-Parc Zoo-Carrefour-Centura-Vidin si retur
44 Viziru-Centru-Port
46b Carrefour-Viziru-Faleza-PIC-Port-Str Traian-Centru-Str Danubiului-Faleza-PIC-Viziru-Carrefour
8N Vidin-Bd Dorobanti-Piata Mare-Hipodrom-Buzaului-Parc Zoo
8Nb Gara-Bd Dorobantilor-Hipodrom (linie troleu nocturna)
13 N Chercea-Centru-Vidin

Trasee TRAMVAI

21 Vidin-Independentei-Radu Negru
21b Vidin-Independentei-Radu Negru-Lacul Sarat
22 Vidin-Bd Dorobanti-Radu Negru
22b Vidin-Bd Dorobanti-Radu Negru-L.Sarat
23 Chercea-Radu Negru
23b Chercea-Radu Negru-L.Sarat
24 Parc Monumnt-Lacul Sarat-Combinat
25 Parc Monumnt-Lacul Sarat
26 Vidin-Apollo-Chercea
21 N Vidin-Independentei-Radu Negru
22 N Vidin-Bd Dorobanti-Radu Negru



A DOUA VARIANTA

linii autobuze

Linia Traseu

1 ANL Lacul Dulce-Hipodrom-Str Scolior-Bd Cuza-Piata Traian-Gara
1b Gara-Str Grivitei-Piata Mare-Hipodrom-ANL Lacul Dulce
1d Autogara-Gara-Str Grivitei-Piata Mare-Hipodrom-Bd Dorobanti-Selgros
2 Hipodrom-Centru-Vidin (linie troleu)
2b ANL-Hipodrom-Centru-Vidin
3 ANL Brailita-Calea Galati-Calea Grivitei-Calea Calarasi-Viziru 1-Carrefour-Retur
3b Selgros-Sos Rm Sarat-Str Comuna din Paris-Sos baldovinesti Bd Dorobanti-Calea Galati-Centru si retur
4 Gara-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Viziru (linie troleu)
5 Chercea-Piata Mare-Viziru-Carrefour (linie troleu)
5b Chercea-Piata Mare-Pic-Viziru (linie troleu)
6 Hipodrom-Lacu Sarat
7 Carrefour-Parc Zoo-Hipodrom-Gara-Vidin
8b Gara-Bd Dorobantilor-Hipodrom (linie troleu)
9b Gara-Garii-Grivita-Piata Mare-Calea Calarasilor-Viziru-Varsatura-L.Sarat-Chiscani-Tichilesti (preorasenesc)
9c Gara-Garii-Piata Mare-Calea Calarasilor-Viziru-Carrefour
10 Gara-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Buzaului-Parc Zoo-Carrefour (linie troleu)
11 Centru-Bd Independentei-Sos Rm Sarat-Cazasu
11b Autogara Braicar-Str Grivita-Sos Ramnicu Sarat-Cazasu
12 Centru-Garii-Gara-Garii-Bd Independentei-Sos Ramnicu Sarat-Selgros si retur. (linie troleu)
12b Selgros-P-ta Mare Calea Grivitei-Calea Calarasilor-Bariera-Autogara Braicar si retur. (linie troleu)
13c Supermarket Armonia-Supermarket Dedeman-Soseaua Baldovinesti-Str Comuna din Paris-Piata Mare-Bd Independentei
-Centru-Gara-Trecere Bac

14 Carrefour-Viziru-Autogara-Braicar-Bd Dorobanti-Sos Rm Sarat-Selgros (linie troleu)
14b Gara CFR Galati Nord-Garii-Mazepa1-Tiglina 1-Spitalul Sf Andrei Galati-Poligon-Releu-Gara Galati Sud(Barbosi)-Vadeni-
Centura Brailei-Calea Galati- Strada Scolilor-Strada Pietatii-Autogara Braila (intersectorial)


15 Autogara Braicar-Str Grivita-Sos Ramnicu Sarat-Cazasu-Tudor Vladimirescu-Han Conachi si retur
16 Vidin-Calea Galati-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Vizirului-Carrefour-Centura-Buzaului-Calea Calarasilor-Centru-Vidin
17 Vidin-Calea Galati-Bd Cuza-Calea Calarasilor-Buzaului-Centura-Carrefour-Vizirului-Centru-Vidin
21c Gara CFR Galati Nord-Garii-Mazepa1-Tiglina 1-Spitalul Sf Andrei Galati-Poligon-Releu-Gara Galati Sud(Barbosi)-Vadeni-
Centura Brailei-Calea Galati- Strada Grivita-Strada Scolilor-Strada Pietatii-Autogara Braila (intersectorial)
24b Port Braila-Centru Braila-Calea Galati-Micro19-Gara Fluviala-Micro 39 (intersectorial)
30 Viziru-Centru-Calea Galati-Str Plantelor-Micro19-Sp Sf Andrei Galati-Bd Brailei-Garii-Gara Galati Nord (intersectorial)
31 Vidin-Calea Galati-Bd Independentei-Piata Mare-Hipodrom-Buzaului-Vizirului-Hipodrom-Piata Mare-Bd Independentei-
Calea Galati-Vidin
35 Acelasi traseu cu maxi-taxi 35 dar prelungit pana la Mall Armonia cu trecere pe la Dedeman
36 Acelasi traseu cu maxi-taxi 36 dar prelungit pe centura pana la Mall Armonia cu trecere pe la Carrefour
43c Dedeman-Comuna din Paris-Bd Dorobanti-Bariera Calarasi-Hipodrom-Buzaului-Parc Zoo-Carrefour-Centura-Vidin si retur
44 Viziru-Centru-Port (dube)
46b Carrefour-Viziru-Faleza-PIC-Port-Str Traian-Centru-Str Danubiului-Faleza-PIC-Viziru-Carrefour
8N Vidin-Bd Dorobanti-Piata Mare-Hipodrom-Buzaului-Parc Zoo (circula intre ora 19.00 si ora 4.00)
8Nb Gara-Bd Dorobantilor-Hipodrom (linie troleu nocturna)
13 N Chercea-Centru-Vidin (circula intre ora 19.00 si ora 4.00)


Dupa ultima sfatuire cu Stefan_br

Trasee TRAMVAI

21 Vidin-Independentei-Radu Negru
21b Vidin-Independentei-Radu Negru-Lacul Sarat
22 Vidin-Bd Dorobanti-Radu Negru
22b Vidin-Bd Dorobanti-Radu Negru-L.Sarat
23 Chercea-Radu Negru
23b Chercea-Radu Negru-L.Sarat
24 Parc Monumnt-Lacul Sarat-Combinat
26 Vidin-Apollo-Chercea
21 N Vidin-Independentei-Radu Negru
22 N Vidin-Bd Dorobanti-Radu Negru-Combinat
23 N Chercea-Bd Dorobanti-Calea Galati-Bd Independentei-Calea Calarasi-Dep. R Negru-L Sarat-Combinat si retur

* Liniile 21N, 22N si 23N vor circula intre orele 22.00 si 5.00
*Liniile 8N, 8Nb si 13N vor circula intre orele 19.00 si 4.00
* Liniile 2b, 3 si 3b sa circule la interval de 30 min intre orele 06.00 si 22.00
* celelalte linii la intervale de 5 sau 10 min intre 4.00 si 00.00

@Stefan_br

1. Am mai introdus si o linie 7 care sa fie pe linia lui maxi-taxi 8 dar mai prelungita

2. Am pus si penultima lista si ultima lista dupa ultimele sfaturi ale tale.

@ ceilalti useri: Orice user e binevenit sa mai contribuie cu idei la imbunatatirea listei.

Sa speram ca intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat vom avea un transport metropolitan civilizat si ara maxi-taxi. Poate unele dube apartinand de Braicar.

Apropo de asta, voi care sunteti mai priceputi asa la rentabilitatea traseelor, daca a-ti putea lua ambele mele variante de liste si sa puneti in paranteza patrata [] in dreptulul traseelor, ce marca de autobuz/midibuz/tramvai ar putea deservi cel mai rentabil acel traseu.

Si daca aveti vreo obiectie impotriva fecventei traseelor, sunt binevenite.

M-am gandit la aceasta lista, poate mai trag cu ochiul pe aici si cei de la Braicar.

Si am o intrebare Auzeam ca 2B a fost infiintat la cererea calatorilor. Eu cred ca asta e doar o lauda a lor. Nu pot sa cred ca le-a propus cineva mai ales ca sunt cam ursuzi si nu prea asculta de parerile calatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 03:48:47    Titlul subiectului: 106003

Ca trasee de tramvai, propun:

-linia 21: Radu Negru, Dorobanti, Independentei, Radu Negru
-linia 21B: Radu Negru, Independentei, Dorobanti, Radu Negru

-linia 22: Vidin, Dorobanti, Independentei, Vidin
-linia 22B: Vidin, Independentei, Dorobanti, Vidin

-linia 23: Chercea (posibilitate de prelungire pana la Dedeman), Dorobanti, Cal. Galati, Independentei, Bariera, Parc Monument (sunt sigur ca in varianta asta n-o sa mai circule 23-ul aproape gol ca acum)
-linia 24: Parc Monument, Radu Negru, Lacu Sarat, Chiscani, CET Chiscani (si-asa combinatul este pe duca... Sad daca totusi se reuseste salvarea lui miraculoasa, se poate infiinta o linie de troleibuz pana acolo, dupa modelul liniei intre Piatra Neamt si Savinesti)
-linia 25: Pod Brailita (capat la bucla dezafectata de acolo), Dorobanti, Radu Negru, Lacu Sarat

Am ales codificarea traseelor astfel incat sa fie usor de retinut si sa fie facute cu usurinta niste asociatii (traseele "barate" le-am ales pe cele care au sensul de dus pe Independentei pentru ca brailenii spun simplu "bulevard"... asa se retine mai usor Very Happy si stii ca atunci cand vrei sa mergi pe "bulevard" urci intr-un "barat", indiferent daca pleci din Radu Negru sau din Vidin...)

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 23:48:58    Titlul subiectului: 106208

Ca trasee de troleibuz, propun:

-linia 1: Hipodrom (capat scoala 3), str. Pietatii, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, str. Garii (Victoriei, E. Grigorescu cum vreti sa-i ziceti), Gara CFR si retur.

-linia 2: Hipodrom, str. Pietatii, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, cal. Calarasi, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, cal. Galati, Vidin, cal. Galati, Centru, str. C. Hepites, str. A. Aslan, str. Scolilor, str. Pietatii, Hipodrom.

-linia 4: Viziru (capat benzinaria MOL), cal. Calarasi, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, str. Garii, Gara CFR, str. Garii. bd. Al. I. Cuza, str. Polona, Centru, str. C. Hepites, str. A. Aslan, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, cal. Calarasi, Viziru.

-linia 10: Parc Zoo, sos. Buzaului, cal. Calarasi, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, str. Garii, Gara CFR, str. Garii. bd. Al. I. Cuza, str. Polona, Centru, str. C. Hepites, str. A. Aslan, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, cal. Calarasi, sos. Buzaului, Parc Zoo.

-linia 12: Complex Armonia, sos. Focsani, str. Comuna din Paris, sos. Rm. Sarat, str. 1 Decembrie, bd. Al. I. Cuza, str. Polona, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, str. 1 Decembrie, sos. Rm. Sarat, str. Comuna din Paris, sos Focsani, Complex Armonia.

-linia 15: Viziru, cal. Calarasi, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, cal. Galati, Vidin, cal. Galati, Centru, str. C. Hepites, str. A. Aslan, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, cal. Calarasi, Viziru.

-linia 16B: Parc Zoo, sos. Buzaului, cal. Calarasi, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, cal. Galati, Vidin, cal. Galati, Centru, str. C. Hepites, str. A. Aslan, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, cal. Calarasi, sos. Buzaului, Parc Zoo.

-linia 18: Combinatul de hartie, sos. Vizirului, cal. Calarasi, Bariera si retur (linia asta se poate face in cazul in care se reuseste salvarea miraculoasa a combinatului... desi nu prea cred Sad ).

Traseele de troleibuz le-am gandit in asa fel incat sa intretaie liniile de tramvai (reteaua troleibuzului sa fie radiala si cea de tramvai circulara).

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată Kaustik la Mar 17 Feb 2009 16:53:45, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 01:01:04    Titlul subiectului: 106214

Iata aici o harta cu sistemul de sensuri unice pe care eu le-as introduce in zona centrului vechi. Sensurile unice sunt vitale in cazul introducerii troleibuzului pe unde am propus eu ca si in cazul aparitiei de noi trasee (strazile respective s-ar aglomera datorita traficului si a nesimtitilor care parcheaza pe margine si strazile ar fi impracticabile pentru mijloacele de transport in comun ca autobuzele sau troleibuzele)


Sensuri unice.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.43 MB
 Vizualizat:  de 15735 ori

Sensuri unice.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Auras



Data înscrierii: 20/Ian/2009
Ultima vizita: 03/Feb/2010
Mesaje: 3
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 10:21:01    Titlul subiectului: 106224

Ca traseu de tramvai as propune urmatoarele:

26 - Brailita (Bucla dezafectata) - Dorobanti - Parc Monument - Independentei - Brailita
26B - Brailita - Independentei - Parc Monument - Dorobanti - Brailita
27 - Cherchea - Dorobanti(spre brailita) - Independentei - Parc Monument - Radu Negru - Zoo ( o noua bucla creata cu legatura la depou)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 13:14:19    Titlul subiectului: 106230

Traseul 27 s-ar suprapune mult cu 23-ul meu (mai bine zis 100%). Smile Pe 27 l-as face asa:

-linia 27: Chercea, Dorobanti, Bariera, Independentei, Pod Brailita (un "anti-23" daca vrei sa-i zici asa)

Dar deja sunt multe trasee de tramvai, apar suprapuneri, parcul de tramvaie e redus (traseele pe care le-am facut eu le-am facut asa fel incat de exemplu pe 21B sa circule jumatate din numarul tramvaielor care circula acum pe 21-ul actual si pe 22B sa circule cealalta jumatate - practic parcul ramane acelasi doar ca se redistribuie echivalent) si apare imaginea tramvaielor care circula goale. Pentru cineva care de exemplu vrea sa ajunga din Vidin in Radu Negru ia un 16B.

Traseele de troleibuz le-am conceput ca sa strabata orasul radial si de la un capat la celalalt astfel incat sa lege "buclele" tramvaiului. Pe 15 sau 16B de exemplu OBLIGATORIU trebuie sa circule troleibuze articulate pentru ca traseele strabat orasul de la un capat la celalalt pe principale artere.

Pentru cineva din Chercea care ar vrea sa ajunga in Viziru sau Radu Negru exista autobuze (inca n-am venit si cu propunerea de trasee de autobuze Smile ... in orice caz au sa urmeze regula legarii intre ele a traseelor de tramvai si troleibuz, pentru a le "usura munca", pentru a nu se umple pana la refuz).

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 18:16:24    Titlul subiectului: 106245

Ca trasee de autobuze, propun:

-linia 31: Hipodrom, str. Pietatii, str. Scolilor, bd. Dorobantilor, str. 1 Decembrie, bd. Independentei, cal. Galati, str. Industriilor, Liceul Progresu si retur (aproximativ acelasi traseu cu 31-ul de acum dar mai scurt).

-linia 33: ANL Brailita, str. C. Petrescu, cal. Galati, bd. Dorobantilor, str. Carantinei, bd. Al. I. Cuza, str. 1 Decembrie, sos. Rm. Sarat, Liceul Agricol si retur.

-linia 35: Laminorul Viziru, str. Mecanizatorilor, cal. Calarasi, str. Celulozei, SANAB, Complex Pic, bd. Dorobantilor, cal. Calarasi, bd. Al. I. Cuza, str. 1 Decembrie, sos. Rm. Sarat, str. Al. Vlahuta, str. Magaziilor, Soroli Cola si retur.

-linia 36: Parc Zoo, sos. Buzaului, cal. Calarasi, bd. Independentei, str. 1 Decembrie, bd. Dorobantilor, str. Garii, Gara CFR, Autogara si retur.

-linia 37: Gara CFR, str. Garii, str. Grivitei, cal. Calarasi, Viziru si retur (fostul autobuz 7).

-linia 38: Liceul Progresu, str. Industriilor, cal. Galati, bd. Dorobantilor, str. Bratesului, str. I. Ghica, str. Siretului, Gara CFR, str. Garii, bd. Dorobantilor, sos. Rm. Sarat, str. Comuna din Paris, sos. Focsani, capatul in dreptul strazii Decebal (langa liniile de tren) si retur (un 8 de acum modificat putin si trecut in Chercea).

-linia 40: Hipodrom, str. Pietatii, str. Scolilor, str. Grivitei, cal. Galati, Vidin si retur.

-linia 41: Carrefour, sos. Centurii, sos. Buzaului, Bariera, str. Pietatii, str. Scolilor, bd. Dorobantilor, sos. Rm. Sarat, str. Comuna din Paris, capatul la sos. Baldovinesti (in dreptul ANL-urilor) si retur.

-linia 42: ANL Lacu Dulce, str. Dorului, str. Deltei, str. Scolilor, bd. Dorobantilor, Bariera, cal. Calarasi, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, cal. Galati, bd. Dorobantilor, str. Garii, Gara CFR, str. Garii, bd. Dorobantilor, cal. Galati, Centru, str. C. Hepites, str. A. Aslan, str. Scolilor, bd. Al. I. Cuza, cal. Calarasi, Bariera, bd. Dorobantilor, str. Scolilor, str Deltei, str Dorului, ANL Lacu Dulce.

-linia 45: Carrefour, cal. Calarasi, str. Grivitei, cal. Galati, str. W. Maracineanu, str. Sevastopol, str. Ulmului, str. Mircea cel Mare, str. W. Maracineanu, cal. Galati, str. Grivitei, cal. Calarasi, Carrefour.

-linia 46: Sat Lacu Sarat, sos. Buzaului, Bariera, Hipodrom si retur (acelasi autobuz 6).

-linia 51: Sat Cazasu, sos. Rm. Sarat, str. 1 Decembrie, bd. Al. I. Cuza, str. Polona, Centru, str. Oituz, str. Gradinii Publice, bd. P. Istrati, bd. Al. I. Cuza, str. 1 Decembrie, sos. Rm. Sarat, sat Cazasu (acelasi autobuz 11).

Codificarea traseelor am ales-o dupa modelul celei din Bucuresti (troleibuzele au distribuite cifrele intre 1 si 20, tramvaiele cifrele intre 21 si 30 si autobuzele cifrele peste 31). Traseele de autobuz sunt concepute in asa fel incat sa realizeze legatura intre traseele de tramvai si cele de troleibuz. Prin urmare, traseele de autobuz sunt cu gradul de libertate de creeare si modificare cel mai mare, atata vreme cat nu apar suprapunerile si dublarile.

Aceste propuneri de trasee (tramvai, troleibuz si autobuz) eu le vad cele mai bune si nu are chiar nicio importanta in curtea cui sunt (Braicar sau firme private de transport calatori) atata vreme cat ofera conditii de transport rapid si comfortabil la un pret rezonabil. Bineinteles ca datorita structurii geometrizate regulate a tramei stradale brailene se pot concepe nenumarate variante de trasee dar acestea mi se par foarte bune, simetrice si armonios construite.

Ca trasee nocturne, daca va fi vreodata nevoie, se pot pastra aceleasi variante de traseu si dupa ora 23, acelea importante care strabat orasul de la un capat la altul (de exemplu 15, 16B, 23, 35 si oricare din traseele de autobuze care servesc zone cu fabrici ori firme cu program in timpul noptii). Ca gratuitati pentru pensionari, le-as lasa liber acestora sa-si aleaga cate un traseu din fiecare categorie (tramvai, troleibuz sau autobuz - deci trei trasee gratuite la alegere) cu care circula frecvent, nu numai gratuit pe tramvai sau numai pe troleibuz.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 06:03:16    Titlul subiectului: 140207

Jack2010 a scris:
De fapt la traseul 5 am observat ca circula foarte aglomerat intre Piata Mare si Sos. Focsani. Ma gandesc ca pe acest interval s-ar putea infiinta un traseu paralel cu 5, deservit tot de Ikarusuri, cu un grafic facut exact ca la 2 barat, sa plece de la Piata Mare cu cca 2 minute inaintea sosirii unui 5 din Viziru.

Traseul paralel cu 5, intre Piata Mare si Focsani, de care vorbesti tu, este "anticul" 13 Golesti - Piata Mare - Soroli Cola, doar ca acum este in curtea privatilor si este deservit de microbuze... N-ar fi rau daca ar reveni la Braicar, ca sa fie deservit iarasi de autobuze, asa cum ar putea reveni 16 si 17 care, surprinzator, au inceput sa fie solicitate iar, ca si rute... Doar ca Braicar-ul cam duce lipsa de vehicule, degeaba se bate cu pumnu-n piept... Ar trebui "reactivate" DAC-urile si DAF-urile pentru implinirea unor astfel de propuneri...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 14:14:25    Titlul subiectului: 140219

13,16 si 17 iar la Braicar ...

In primul rand (dupa cum ai spus si tu) Braicar-ul nu are autobuze (soferi cred ca are) pentru a prelua aceste 3 trasee.
In al doilea rand ele sunt atribuite unor firme private ce au platit o suma de bani pentru a putea opera pe aceste trasee.
In cel de-al treilea rand aparitia autobuzelor (fie ele si de capacitate mica sau medie) va afecta calatorii care nu vor mai astepta un microbuz 3-4 minute (cum este in cazul 16 si 17), ci 6-8 minute.

In Braila consider ca pe viitor ar trebui regandit tot sistemul de transport public si sa se infiinteze o zona metropolitana pentru a se pune la punct si legatura orasului cu satele si comune invecinate.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 14:37:26    Titlul subiectului: 140223

Cand erau la Braicar, 13-le venea o data la 30 minute si 16 si 17 venea o data la o ora.
E mai bine acum ca privatii au stiut sa le rentabilizeze. Daca se intorc iarasi la Braicar mai circula cucu cu ele caci iar vor beneficia de un grafic cum e 3-ul. Credeti ca daca la 3 ar fi autobuz si ar avea un grafic de 15 minute, nu ar fi calatori? Ar fi, dar pe aia de la Braicar ii doare in cot. In plus puteti sa va milogiti voi mult si bine, cel putin 5 ani de acum incolo, aceste trasee tot pe mana privatilor va ramane pana la urmatoarea licitatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 14:59:02    Titlul subiectului: 140224

Sheena a scris:
Cand erau la Braicar 13-le venea o data la 30 minute si 16 si 17 venea o data la o ora.
Incorect! 13-le tin minte ca venea cam la 15-20 de minute in vremurile lui bune si era deservit de autobuze articulate, desigur ca in ultima perioada a existentei lui sub tutela Braicar a fost lasat de izbeliste (intentionat).

16-le si 17-le nu veneau la o ora, dar nici nu stateai 5-8 minute, situatia s-a inrautati si in acest caz atunci cand s-a luat deiciza de a-l da in atribuirea privatilor.
Citat:
Credeti ca daca la 3 ar fi autobuz si ar avea un grafic de 15 minute, nu ar fi calatori?
3-ul vine cam la 15-20 de minute iar daca comaparam numarul de calatori cu minutele de asteptare as spune ca se incadreaza bine insa adimineata ar trebui incurajata suplimentarea 3-ului cu inca 2 grafice sau in loc de 3 microbuze sa fie 3 BMC-uri.
Sa nu uitam ca in acest moment situatia nu permite un grafic de 10 minute pentru un traseu ca 3-ul. O alta piedica pentru acest traseu este reprezentata de dubele Reanault ce-l deservesc, multi nici nu stiu ca daca au bilet sau abonament pot urca in microbuz iar unii nu au cum datorita bagajelor voluminoase.
Citat:
In plus puteti sa va milogiti voi mult si bine, cel putin 5 ani de acum in colo,aceste trasee tot pe mana privatilor va ramane pana la urmatoarea licitatie.
Nu cred ca s-a milogit cineva in cadrul acestui topic, eu personal am clarificat cateva aspecte si am completat cu alte idei.
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 18:16:26    Titlul subiectului: 140230

Eu am dat telefon la Braicar prin noiembrie si mi s-a spus ca graficul e la 40 minute. Era la 20 minute cand era si 3 barat asta vara. De cand a disparut 3 barat e iarasi la 40 minute. Oricum maine o sa mai dau din nou telefon sa vad ce mi se va spune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 15/Noi/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 21 Feb 2011 01:53:04    Titlul subiectului: 140238

Microbuzele traseului 3 circula la 20 minute (in general). Gradul de ocupare este aproape 100 % toata ziua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 21 Feb 2011 12:54:23    Titlul subiectului: 140252

Am dat telefon la Braicar si mi-a raspuns un domn care m-a intrebat pentru cand doresc sa stiu si eu am spus ca as vrea sa stiu in intervalul intre 12 si 17 si mi-a spus doar plecari de la ANL 12.15, 13.15, 14.15. Deci, in concluzie, mi-a spus intervale de o ora. Daca circula la 15-20 minute cum spuneti voi, de ce nu mi-a spus asa? Nu mai inteleg nimic. Eu 3-ul il vad foarte rar.
Jack 2010, tu cand ai calatorit ultima data cu 3? Iti mai amintesti? Sau nici nu ai calatorit, dar faci afirmatii gratuite?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 15/Noi/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 21 Feb 2011 16:41:16    Titlul subiectului: 140263

Circul aproape zilnic cu microbuzul 3, si acesta este intervalul de succedare prin statii: 15...20 minute. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 77
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 14:59:04    Titlul subiectului: 140326

Traseul 3 are o frecventa de 15 minute pana la ora 13:30, iar dupa aceasta ora succesiunea de trecere prin statii pana la ora 22:00 este de 30 de minute. Adica din 4 microbuze, unul se retrage la ora 13:30 si este trimis la Fila Conf iar celalalt se retrage la ora 15:30 sa faca cursa de apa de la Chiscani, ramand doar 2 la traseu cu frecventa aceea de 30 de minute.
_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 16:11:01    Titlul subiectului: 140331

Aha, eu le observam numai pe acelea de dupa masa, cu frecventa de 30 minute. Dar datoria traficului acea frecventa se poate transforma in 35-38 minute. Acum inteleg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 154
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2012 20:06:42    Titlul subiectului: 2nou2 2n2 154300

Ar trebui sa fie si o legatura intre ANL Lacu Dulce si capatul autobuzului 4. Dar fara schimburi de autobuze. M-am gandit ca ar trebui sa exsiste traseul 2n. Traseul 2n are ruta:
Tur: ANL Lacu Dulce - Bariera - Bl. C1 (cartier Viziru 3) - Bl. C1 (cartier Radu Negru)
Retur: Bl. C1 (cartier Radu Negru) - Bl. turn 1 - Albina - Fabrica de covoare - Bariera - ANL Lacu Dulce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2012 13:22:43    Titlul subiectului: 154318

Cand te gandesti sa creezi o ruta de transport public, trebuie sa ai in vedere permanent fluxul de calatori care exista la un moment dat pe o anumita directie, dupa aceea trebuie sa te gandesti de ce anume va fi deservita ruta aceea, adica vehicule de capacitate mare (tramvaie), vehicule de capacitate medie (autobuze) etc.

Daca exista un flux foarte mare pe directia Brailita - Radu Negru (am dat un exemplu), atunci pui tramvaie. Daca exista un flux mediu pe directia Viziru - Gara, dar care are sanse sa creasca la anumite ore, atunci pui autobuze scurte cand fluxul este moderat si cateva ture deservite de articulate in intervalele orare in care te astepti sa creasca fluxul. Bine, astea sunt niste exemple simpliste, fluxurile se determina in alte moduri, exista studii (sau, ma rog, ar trebui sa existe studii...).

Nu stiu ce flux ar fi pe directia mentionata de tine... Daca ar fi unul important (totusi am dubii in privinta asta), atunci s-ar renta, dar daca fluxul asta ar fi format din 2 persoane care circula de 3 ori pe saptamana... nu se merita sa circule nici BMC-uri macar... Smile

O treaba mai buna pentru locuitorii cartierului ANL Lacu Dulce ar fi fost, in schimb, existenta unei rute care sa lege Gara de zona centrala si de cartierul lor (un 4b), sunt repere mult mai importante in oras acestea...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Joi 22 Mar 2012 19:41:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2012 16:39:21    Titlul subiectului: 154320

Kaustik a scris:
O treaba mai buna pentru locuitorii cartierului ANL Lacu Dulce ar fi fost, in schimb, existenta unei rute care sa lege Gara de zona centrala si de cartierul lor (un 4b), sunt repere mult mai importante in oras acestea...
A existat traseul 1 si 1barat prin 2004/2005. Cand veneau de la gara urmau traseul fostului troleibuz 1 iar la intoarcere de la b-dul Cuza mergeau spre Centru, apoi spre gara ca 4 si 10.

Prin 2006/2007 am vazut dubitele Braicar-ului operand traseul 42, actualmente modificat si deservit de privati.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 154
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2012 19:32:51    Titlul subiectului: coooooontinnngduardcee 154324

Am uitat sa va spun ca o sa fac o lista de trasee care sunt propuse de mine. Lista continua cu traseul 2+3. Mai exact un fel de "mix" intre traseele de autobuz 2b si 3.
Ruta: ANL Lacu Dulce-Bariera-Centru-Calea Galati-ANL Brailita si retur.
Sosirea primelor doua linii propuse de mine:
2n-4 autobuze; diferenta dintre autobuze este o ora. Plecari tur: 11:00, 12:00, 13:00, 14:00. Plecari retur: 13:00, 14:00, 15:00, 16:00;
2+3-2 autobuze. Autobuz 1: Tur: 7:40 Retur: 10:00. Autobuz 2: Tur: 18:50 Retur: 21:10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2012 20:29:35    Titlul subiectului: 154327

stefan_br a scris:
A existat traseul 1 si 1barat prin 2004/2005. Cand veneau de la gara, urmau traseul fostului troleibuz 1 iar la intoarcere de la b-dul Cuza mergeau spre Centru, apoi spre gara ca 4 si 10.

Nu chiar... Doar microbuzele lui 1b aveau drum prin cartierul Lacu Dulce, cu capatul la ANL-uri, microbuzele de pe 1 intorceau in Hipodrom, la acelasi rondou unde intorc 2 si 6 si unde intorceau troleele.

Traseul 1 deservit de microbuzele Renault ale BRAICAR a fost, intr-adevar, o incercare de "inviere" a fostului 1 deservit de troleibuze, intr-o varianta asemanatoare cu ruta acestora din urma, diferente existand doar pe directia Hipodrom - Gara, cand, de la intersectia str. Sf. Constantin cu bd. Al. I. Cuza, microbuzele mergeau pe Cuza, apoi Calarasi, Centru, Galati, N. Balcescu, Garii, la fel ca autobuzele de pe 4 si 10, asa cum bine ai zis,... initiativa fara succes insa.

In schimb 1b avea unul din capete la ANL Lacu Dulce, microbuzele mergeau apoi la fel ca 1, dar nu mai ajungeau la gara, ci isi continuau drumul pe bd. Al. I. Cuza dupa ce ieseau de pe Balcescu, pana la str. Sf. Constantin si in continuare pe Sf. Constantin, pana la ANL-uri. Traseul acesta a aparut dupa insuccesul reactivarii lui 1 in varianta "moderna" si in virtutea finalizarii unui numar mare de blocuri in noul cartier din Lacu Dulce, pentru a asigura locuitorilor proaspat mutati aici o oarece legatura cu restul orasului. Abia apoi, dupa insuccesul si acestui traseu, a "rasarit" linia 42, ca legatura intre ANL Lacu Dulce, zona centrala si gara...

stefan_br a scris:
Prin 2006/2007 am vazut dubitele Braicar-ului operand traseul 42, actualmente modificat si deservit de privati.

Personal consider ca "imbarligatura" de traseu 42 de acum (n-am circulat inca, zic din ce am citit pe unde merge) este total inutila... Trebuia "lasat" sa circule ca fostul 1b, dar sa nu fie "intors" pe Cuza, ci "lasat" sa continue pe Garii, pe la Gara, apoi prin Chercea, pe unde l-au "dosit" acum...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2012 21:20:38    Titlul subiectului: Re: coooooontinnngduardcee 154330

alexioanpopa a scris:
2n-4 autobuze; diferenta dintre autobuze este o ora. Plecari tur: 11:00, 12:00, 13:00, 14:00. Plecari retur: 13:00, 14:00, 15:00, 16:00;
2+3-2 autobuze. Autobuz 1: Tur: 7:40 Retur: 10:00. Autobuz 2: Tur: 18:50 Retur: 21:10.

Ce scrii tu aici este pura aberatie! Un traseu de autobuz (dupa cum spunea si Kaustik) se face dupa ce se face un sondaj in urma caruia sa se stabileste daca un tarseu anume este rentabil si cu ce tip de mijloc de transport sa fie operat.
In prezent Braicar-ul nu are autobuze sa-si opereze actualele linii d-apoi sa se apuce sa fabrice trasee dupa cum viseaza noaptea. Tot vad ca arunci in discutii ANL Brailita, sa stii ca au intrat privatii si pe acolo deci niciun om normal la cap nu ar sta o ora dupa autobuzul inchipuit de tine cand are din 8 in 8 minute o duba care-l duce (inghesuit, sifonat sau zgaltait, dar il duce) in partea cealalta a orasului.

La Braicar as dori sa vad mai mult profesionalism, sa vad si eu ca stiu cum sa-si dremuiasca actualele trasee apoi daca exista vointa si fonduri poate se mai poate imbunatatii.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community