Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele MAZ din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 21:36:45    Titlul subiectului: 135140

Ar fi prea de tot sa caseze un troleibuz cumparat la prima mana fata de FPX care era la a doua..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 22:09:03    Titlul subiectului: 135143

Corect insa 1402 este destul de descompletat... S-a luat la inceput un echipament (daca nu ma insel, e vorba de compresor) pe urma si alte piese... Sunt convins ca o sa se refaca, dar va dura probabil ca-n cazul lui DWH.
Oricum, cand iei piese vitale de la o masina, degeaba incepi pe urma s-o carpesti, chiar daca inlocuitoarele sunt noi si efectuate de aceelasi producator. E vorba de acele reglaje de finete... Uite, cele mai clasice cazuri sunt 1409 precum si DWH.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 21 Oct 2010 21:57:31    Titlul subiectului: 135278

Stie cineva de ce nu mai circula troleibuzele de cateva zile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 17:13:24    Titlul subiectului: 135431

Troleibuzele circula (sambata cand am fost in Galati totul parea in regula).

Zilele acestea am reusit sa dau de #1402 care zace langa celelalte troleibuze (functionale).Dupa cum a mai subliniat si colegul Amiralul Byrd au inceput deja sa dispara cateva piese, eu am sesizat absenta unui capac, a oglinzilor si a stergatoarelor. Sad



IMG_3126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.08 kb
 Vizualizat:  de 11907 ori

IMG_3126.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Noi 2010 17:52:29    Titlul subiectului: 135713

1406 a cedat azi in statia Mazepa pe traseul 102,in ajutor venindu-i Asistenta Tehnica(TZG).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 22:10:12    Titlul subiectului: 135874

Astazi avem o surpriza, si anume troleibuzul 1402 a devenit iar activ. Se pare ca in cursul ultimelor doua saptamani s-a lucrat intens la el iar astazi ne bucuram sa-l remarcam din nou activ, pe linia 102. Felicitari celor care au lucrat la el, troleibuzul se comporta bine si sa speram ca nu va mai face probleme... Nici el si nici colegul 1409.
Mai jos iata-l pe 1402 - poreclit "Oglinzile Albe" la capat de linie in Micro 19, fotografiat in cursul acestei seri.



IMG_3547.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.37 kb
 Vizualizat:  de 11764 ori

IMG_3547.JPG



IMG_3548.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.65 kb
 Vizualizat:  de 11764 ori

IMG_3548.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 00:49:28    Titlul subiectului: 137528

Avem 13 troleibuze (superstitiosii sa scuipe in san) si din acestea, doar 9 sunt functionale. Doua absente la Astre, doua absente la MAZ-uri. Adica scor egal...
Din randul MAZ-urilor 1401 si 1403 lipsesc iar 1402 are aparitii ceva mai rare (mi se pare ca are un singur sofer titular). Mi s-a spus ca 1401 a suferit un accident frontal. 1403 ajunsese intr-o vreme s-arate ca naiba. Avea parbrizul spart (a fost schimbat ulterior), existau ceva probleme pe partea electrica precum si cu echipamentele din salon. Arata destul de bine pana sa se defecteze...
1400 are si el ceva probleme cu sistemul de actionare a usilor. Canatul drept al celei de-a treia usi e deja descentrat...
Prin urmare, greul zilelor muncitoare cade pe 7 troleibuze MAZ, mereu active... 0 si de la 3 in sus!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 17:37:39    Titlul subiectului: 137548

Sa oferim ceva informatii mai concrete, primite astazi: 1401 mai are necazuri in prezent cu computerul de bord iar la 1403 nu merg compostoarele (probleme tot de natura electronica).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Dec 2010 14:04:45    Titlul subiectului: 138161

N-au scapat de bolnavi... Cel mai nefericit troleibuz a ajuns 1400, a carui geamuri au fost manjite intr-un stil barbar in zona posterioara. Cele doua canate ale ultimei usi precum si geamurile laterale din partea stanga au primit semnaturile debililor care nu si-au gasit inca un loc in ospiciu. Si pentru ca opera acestor lichele sa fie completa, 1405 a primit si el "botezul" alaturi de alte cateva autobuze... Din cate spun soferii, tatuajele posterioare se fac undeva la capatul de linie din Parcul C.F.R. unde nu prea are cine sa supravegheze delicventa.


29.12.2010 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.94 kb
 Vizualizat:  de 11490 ori

29.12.2010 002.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Dec 2010 16:50:50    Titlul subiectului: 138176

Nu se poate semna un contract cu Jandarmeria, sau sa se incheie o colaborare cu politia sau politia comunitara ? Soluita ar fi amendarea drastica a respectivilor sau a parintilor lor (daca sunt copii), eventual ore de munca in folosul comunitatii. Ceea ce fac respectivii este o bataie de joc la adresa muncii altora.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Dec 2010 17:39:07    Titlul subiectului: 138180

Decat un contract scump mai bine sa fie montate camere. Asa pot fi depistati mai repede si calatorii fraudulosi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 01:23:44    Titlul subiectului: 138208

Propunerea e buna insa partea materiala cam scartaie. Discutand cu o parte dintre colaboratorii mei, am ajuns la concluzia ca daca mijloacele de transport ar fi avut punct de distributie intern al biletelor (taxatoare) ar fi fost mult mai bine, masina beneficiind de o supraveghere mult mai buna decat in prezent, atat interior cat si exterior.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 02:08:17    Titlul subiectului: 138215

peisaj_urban a scris:
Decat un contract scump mai bine sa fie montate camere

Amiralul Byrd a scris:
ropunerea e buna insa partea materiala cam scartaie.

Mă distrează faza asta cu propunerile cu camere de luat vederi... așa din curiozitate, ați luat vreodată în considerare gândul că pe făptuitor s-ar putea să-l doară acolo unde soarele nu răsare vreodată de faptul că este în fața camerei de filmat și că-și va efectua fapta oricum? Mai ales că acele înregistrări în marea lor majoritate sunt vizionate post-factum oricum?

Ce să mai vorbim de situația în care făptuitorul are mai mulți de 3 ani și poartă cagulă, de ex... la ce ne ajută camera de filmat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 12:14:20    Titlul subiectului: 138232

Lucrurile nu stau chiar asa.

1. Am avut autobuze cu camere de vedere (imitatii) care au redus numarul celor care mazgaleau in veselie. Rezultatul s-a simtit iar oamenii n-au mai stat ore intregi cu nasul in tinner sau acetona pentru a reda din nou curatenia masinii;

2. Majoritatea "mazgacilor" sunt elevi de scoala sau de liceu (mai sunt insa si exceptii). Ii vezi pe camera odata, de doua ori, ii recunosti cand se urca la tine in masina (sau in statie) si stii cand sa opresti si sa mergi pentru a-l surprinde in "action";

3. Pe orice teribilist il doare acolo unde soarele n-ajunge niciodata pana in momentul in care este descoperit, urecheat sau "prins intre usi" (o metoda mai veche aplicata intr-un alt oras). De stiut ca in mare parte, sunt anumiti eroi care fac manjeli. Daca s-ar gasi care sunt si-ar fi sanctionati corespunzator, poate nu si-ar mai permite sa recidiveze;

4. Camerele exterioare sunt foarte bune pentru masinile care stationeaza la capetele de linie. Eventual, daca soferul ar vedea ceea ce integistreaza aceste camere (asta este, intr-adevar, o masura cam exagerata pentru prezentul nostru cenusiu) ar sti cand copiii ii manjesc posteriorul autobuzului si i-ar "intercepta";

5. Contract cu Jandarmeria este pentru verificarea biletelor nu si pentru bezmeticii dependenti de markere si spray-uri. Asta ar insemna ca in fiecare masina sa fie cel putin un paznic care sa stea cu ochii pe calatori, lucru greu de realizat. De unde atatia oameni si-atatea salarii?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 31 Dec 2010 16:50:35    Titlul subiectului: 138278

Ce cateva zile a revenit in peisajul local 1401.Debutul acesta a fost pe traseul 104 pe care il deserveste incontinuare de cand a reiesit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Ian 2011 21:58:40    Titlul subiectului: 138411

1400 sau 1402 are lipsa o aeroterma. Am observat azi ca aeroterma de sub scaunul singurel din stanga usii de mijloc, in sensul urcarii, lipseste.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 11:33:36    Titlul subiectului: 138456

Aseara a fost randul lui 1406 sa se dea in spectacol... Totul a inceput la macazul din Tiglina II care desparte linia 102 de 104. 1406 era la 102. In momentul in care s-a actionat macazul iar tangoanele au trecut prin dreptul sau, s-a auzit o bubuitura destul de puternica, urmata de flame - nu am putut vedea ceea ce s-a intamplat intrucat eram in salon. Cert este ca unul dintre tangoane a sarit de pe fir si dupa ce am mers aproximativ 400 de metri (eram deja mai sus de fosta MHC) soferul a oprit si timp de cateva minute s-a chinuit sa repare tangonul (nu stiu ce o fi avut, am sa revin ulterior cu informatii). Nu am fost evacuti din troleu - desi majoritatea calatorilor se asteptau la asta - si am pornit mai departe, spre capatul de linie, cu 1406 functional "temporar"; zic asa fiindca la capat de linie soferul i-a tras ambele tangoane jos si se pare ca astepta interventia...


1406.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.11 kb
 Vizualizat:  de 11214 ori

1406.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 06 Ian 2011 04:21:34    Titlul subiectului: 138499

Nu m-as mira ca:
-ori tragatorul sa fire prost reglat, adica sa "compenseze" forta arcului si astfel tangonul sa nu apese pe fir suficient de tare
-ori arcul sa fie slabit (desi e cam nou troleibuzul pentru asa ceva).
In ambele cazuri, cred ca Transurb ar fi indreptatit sa atraga atentia productorului ca lucrurile sunt suficient de grave incat sa dea nastere la o tragedie. Daca flama in cauza era urmata de o "cascada" de scantei iar acestea ar fi produs un incendiu sau ar fi cazut pe caciula vreunui trecator?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Ian 2011 13:04:14    Titlul subiectului: 138512

Ieri, mi s-a spus ca un alt troleibuz era in pana in zona Banci - din pacate nu i-am aflat numarul, iar astazi, o alta defectiune de natura tehnica: 1404 s-a defectat la plecarea din statia Trei Star.


06.01.2011 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.49 kb
 Vizualizat:  de 11145 ori

06.01.2011 001.jpg



06.01.2011 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.89 kb
 Vizualizat:  de 11145 ori

06.01.2011 003.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 22:02:08    Titlul subiectului: 138831

Incep s-apara primele semne de uzura in cazul unor troleibuze... La 1405 de exemplu, in dreptul celei de-a doua usi, ambelele elemente pentru ghidajul canatelor au disparut (de fapt au cedat sub incaltarile calatorilor) iar profilul galben care inveleste sasiul in dreptul aceleiasi usi a inceput sa se roada - unde s-a vazut dupa aproape doi ani o asemenea uzura la DAC-uri sau ROCAR-urile galatene?! In plus, la majoritatea troleibuzelor, panourile superioare s-au umflat excesiv. Intrucat fabricantii au facut o mare bataie de joc, poate ca ar trebui comandate profile de genul celor utilizate de producatorii Isuzu-urilor sau Cobrelor. Se credea ca acele gaurele din plafoane vor ajuta la uniformizarea temperaturii dintre exterior si suprafata superioara a salonului... Fir-ar ea de fizica! Intre tabla caroseriei si panouri nu este decat o izolatie... imaginara. Putina spuma ca deh, bureti sau vata de sticla costa scump...
Nici la 1403 nu s-a facut treaba prea buna... Troleul asta cred c-a fost cel mai nefericit in toamna anului trecut, cand avea parbrizul spart iar in dreptul primei usi bara de sustinere se desprinsese (cu tot cu geamul acela de sticla) iar sus, in zona de trecere dintre plafon si lateral, un panou se "zbantuia" in voia drumului (accidentat, fireste). Astazi, 1403 are parbriz nou (de fapt il are de la inceputul iernii) iar bara aceea de sustinere a fost fixata cu un singur surub timid dar ambitios. Cat despre panoul acela... mai danseaza si acum.
1400 a candidat pentru cel mai nefericit troleu al iernii... Si daca s-ar fi dat un premiu pentru asa ceva, cred ca l-ar fi luat fara mari probleme: zona posterioara a fost vandalizata de grafferi... doua canate si geamurile laterale. Ei bine, zonele au fost curatate in urma cu cateva zile si acum 1400 arata mult mai bine. Din pacate, din cele 5 perforatoare din salon, doar 3 sunt functionale... Cele din zona frontala fac nazuri: primul este blocat mereu - ma mir ca soferii nu se duc sa-l deblocheze (sa curete fanta aceea sau ce naiba o fi avand). Al doilea nu mai are tus. Culmea, cele doua aparate sunt defecte de aproximativ o luna si nimeni nu ia masuri sa le repare.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 14:57:52    Titlul subiectului: 138850

Mi s-a spus ca astazi s-a defectat si 1409. Are probleme cu bobina de contactor. Se mai spune ca in garaj este un troleibuz cu probleme (probabil este 1402) de la care se intentioneaza, in prima faza, imprumutarea bobinei respective. Daca nu... atunci se face comanda si mai dureaza.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Ian 2011 02:15:55    Titlul subiectului: 138942

In postarea anterioara vorbeam despre un troleibuz cu probleme... Ieri am primit si confirmarea oficiala, da, este vorba despre "Oglinzile Albe", adica MAZ-ul 1402. Fir-ar ea de treaba... troleibuzul asta a trecut prin multe reparatii dintre care, ultima, datorita unui imprumut de echipamente de la el, desi era functional (!!!) Acum, angrenajele nu mai sunt cele fixate din fabrica... Iar garantia s-a dus. Carpeala romaneasca la o masina reglata corespunzator dar subreda din multe puncte de vedere isi spune din nou cuvantul. Dumnezeu stie cand 1402 va aparea din nou pe trasee... Ma indoiesc ca-l vor face donor dupa aproximativ doi ani de functionare!
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Feb 2011 22:07:00    Titlul subiectului: 140294

Avem doua troleibuze de viteza, desigur, in limitele impuse de lege. Este vorba de 1401 respectiv 1409. Singurele zone in care aceste doua troleibuze merg ceva mai lent sunt Inelul de Rocada si Centru. In rest... sunt mai eficiente si mai rapide decat autobuzele si chiar decat microbuzele privatilor.
1409 este cel mai ingrijit dintre MAZ-urile 203T... Soferii au mare grija de el, atat tehnic cat si d.p.d.v. estetic. 1401 nu beneficiaza de ingrijiri "particulare" dar isi face treaba intr-un mod exemplar.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Feb 2011 23:25:58    Titlul subiectului: 140299

1409 este singurul troleibuz cu boxe prin care se emite si muzica de la un anume post de radio pe langa binecunoscuta voce ce anunta statiile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 22:45:53    Titlul subiectului: 140361

Amiralul Byrd a scris:
Avem doua troleibuze de viteza, desigur, in limitele impuse de lege. Este vorba de 1401 respectiv 1409.
Prin ce difera cele 2 troleibuze de restul? Sau, cu alte cuvinte, de ce celelalte troleibuze nu ar fi de viteza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community