Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Panopticul autobuzelor MAZ
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2008 08:52:03    Titlul subiectului: Panopticul autobuzelor MAZ 98685

Autobuze prezentate in acest topic: 605, 606, 608, 609, 610. 612, 614 (imediat mai jos), 616, 617, 619, 620, 624, 625, 628.


A sosit timpul sa incepem prezentarile specifice pentru MAZ-urile galatene; primul care s-a "inscris" la "sedinta foto" a fost MAZ-ul cu numarul de inmatriculare GL-58-PMG, sau, mai pe scurt: 614.
Din punct de vedere al asamblarilor si sincronizarilor de echipamente, 614 inregistreaza "minusuri" pentru suprastructura si "plusuri" pentru partea tehnica, aceasta "evaluare" corespunzand in mare parte si pentru celelalte MAZ-uri.
Functionarea motorului este silentioasa, sistemul de franare este prompt iar suspensiile sunt moi (dubla perna). Autobuzul se poate inclina pe partea dreapta la oprirea in statii, pentru a facilita accesul/coborarea pasagerilor din salon.
Prezentarea exterioara a MAZ-urilor pare mai "aerodinamica" decat cea a ROCAR-urilor sau a DAB-urilor. In plus, aspectul frontal, promovand sistemul de iluminare exterioara pe baza de sase lumini la care se adauga si indicatorii de schimbare a directiei (semnalizarile), detaliile rotunjite cat si combinatia de culoare dau modelului un aspect futuristic, ceva asemanator cu o "nava de extrateresti", dupa cum a afirmat, jovial, unul dintre soferi. In cazul lui 614, iluminarea frontala se realizeaza cu 2 lampi (timp de seara - faruri) respectiv 4 lampi (timp de noapte - 2 faruri si 2 proiectoare). Din cate am fost informat, celelalte doua lampi, amplasate spre planul central, sunt utilizate in conditii meteo nefavorabile (ceata, ploi sau ninsori torentiale, care ingreuneaza vizibilitatea). Stergatoarele de parbriz functioneaza in conditii optime; au curse regluate si nu lasa "brazde". De asemenea, suprafata de contact se realizeaza pe toata lungimea lamei de sters.
Indicatorii laterali de culoare portocalie sunt, in prezent, functionali integral.
Posteriorul pastreaza trasaturile line ale caroseriei. Iluminarea posterioara se realizeaza prin opt indicatori grupati in sase soclii circulari: practic s-a respectat varianta "clasica" dar sub o alta organizare (indicatorii pentru marsarier si semnalizare sunt inclusi in aceelasi soclu).
In cazul lui 614, sistemul de iluminare exterioara este functional integral.
Sistemul de balizare al MAZ-urilor pare sa fie pozitionat mult mai bine decat in cazul DAC-urilor si totodata intr-o maniera 'aproximativa" cu cea adoptata de uzinele de la Silkenborg pentru modelul de DAB adus la Galati. Diferenta este ca soclii pentru acesti indicatori sunt amplasati la interior. Prin urmare, functionarea acestora este ferita de factorii meteorologici care ar fi putut grabi uzura (ruginirea soclilor, arderea becurilor indicatoare,...). 614 beneficiaza integral de acesti indicatori.
POZA 1: 614 (GL-58-PMG) - vedere frontala;
POZA 2: 614 (GL-58-PMG) - vedere laterala;
POZA 3: 614 (GL-58-PMG) - vedere posterioara.



2207 - 614 vedere frontala (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.17 kb
 Vizualizat:  de 36080 ori

2207 - 614 vedere frontala (20.09.2008).jpg



2118 - 614 vedere laterala (18.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.22 kb
 Vizualizat:  de 36080 ori

2118 - 614 vedere laterala (18.09.2008).jpg



2211 - 614 vedere posterioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.06 kb
 Vizualizat:  de 36080 ori

2211 - 614 vedere posterioara (20.09.2008).jpg




Ultima modificare efectuată AmiralAOV la Joi 26 Noi 2009 12:23:28, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2008 09:43:23    Titlul subiectului: 98689

La interior, 614 este echipat cu banchete din plastic, imburetate, invelite in material textil de culoare portocalie cu modele gri. O parte din aceste banchete au brate de sustinere pentru calatori.
Un aspect mai putin placut l-am constatat in cazul organizarii acestor banchete in salon: o parte dintre ele sunt urcate pe aparatori, la o inaltime considerabila pentru pasageri, altele sunt inghesuite (aspect in zona usii II).
Stratul exterior al mochetei nu pare nici pe departe la fel de rezistent ca cel din dotarea DAC-urilor sau DAB-urilor. Zonele de imbinare ale portiunilor de mocheta nu sunt protejate nici macar cu benzi metalice, prin urmare, acestea vor ceda primele, conducand intr-un final timpuriu la distrugerea intregii mochete.
Din punct de vedere estetic, in salon predomina variatia cromatica gri-portocaliu, care aminteste de saloanele troleibuzelor Astra/Ikarus; 614 beneficiaza de bare de sustinere pentru pasageri de culoare portocalie, imbinate prin procese de sudura "grosiere", panouri laterale si de 'trecere" superioara de culoare gri, perforatoare de bilete de culoare portocalie, numeroase profile realizate din mase plastice dure, de culoare gri. In cazul lui 614, izolatia geamurilor nu pare sa inregistreze probleme.
Tavanul este protejat din panouri cu gaurele, de culoare alba. Motivul pentru care s-au amplasat aceste profile este de a impiedica formarea condensului (izolatie, diferente de temperatura,...) intre tavan si plafonul fals (curentii de aer produsi vor putea circula mult mai usor intre cele doua suprafete). Spre deosebire de DAB-uri, trapele pentru aerisirea salonului sunt prevazute cu manere "coborate" pana la o inaltime accesibila pentru manevrarea lor. Suplementar, exista sisteme de ventilatie pe baza de curenti de aer. La 614, atat trapele cat si sistemul de ventilatie amintit sunt functionale.
Iluminarea in salon se realizeaza prin lampi cu neoane dispuse pe doua randuri si protejate in doua "tronsoane" semisferice. La 614 s-a intrerupt ramura stanga insa sunt numeroase MAZ-uri care utilizeaza ambele ramuri.
Barele de sustinere veritcale sunt curbate, in mare parte pentru a preveni deformarile timpurii. Imbinarile principale sunt realizate cu profile metalice formate din doua jumatati (ca si in cazul DAB-urilor sau DAC-urilor). Barele de sustinere orizontal-superioare sunt prevazute cu numeroase curele de sustinere pentru pasageri. Din pacate, acestea sunt mult mai subtiri si mai slab asamblate decat cele de la Cobre, DAB-uri sau Astra/Ikarus-uri si nu cred ca vor rezista prea mult.
Un alt aspect "de comoditate" a fost adoptarea geamurilor transparente (profil mare), in locul panourilor de protectie din zona usilor. Avand in vedere gabaritul acestor geamuri cat si metoda de fixare, exista riscul ca acestea fie sa se sparga in timpul aglomeratiei din salon, fie sa cedeze din elementele de prindere.
Cabina soferului este organizata intr-o maniera simplista. Bordul este un "paralelipiped gri", aflat in contrast cu modul sofisticat de prezentare al panourilor de comanda.
POZA 1: 614 - salonul;
POZA 2: 614 - spatiu pentru persoanele cu dezabilitati locomotoare;
POZA 3: 614 - peretele despartitor dintre salon si cabina soferului;
POZA 4: 614 - plafonul;
POZA 5: 614 - cabina soferului, vedere exterioara;
POZA 6: 614 - bordul, vedere exterioara;
POZA 7: 614 - bordul, vedere interioara.



2213 - 614 interiorul (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.11 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2213 - 614 interiorul (20.09.2008).jpg



2217 - 614 spatiu pentru persoanele cu dezabilitati locomotoare (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.84 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2217 - 614 spatiu pentru persoanele cu dezabilitati locomotoare (20.09.2008).jpg



2221 - 614 vedere cabina (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.55 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2221 - 614 vedere cabina (20.09.2008).jpg



2225 - 614 plafonul fals (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.36 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2225 - 614 plafonul fals (20.09.2008).jpg



2227 - 614 cabina soferului (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.39 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2227 - 614 cabina soferului (20.09.2008).jpg



2212 - 614 cabina soferului vedere exterioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.75 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2212 - 614 cabina soferului vedere exterioara (20.09.2008).jpg



2222 - 614 bordul (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.96 kb
 Vizualizat:  de 36098 ori

2222 - 614 bordul (20.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2008 10:00:39    Titlul subiectului: 98690

Sistemul de actionare pentru usi manevreaza canatele cu destula dificulate. La 614, problema pare a fi in zona usii II, unde unul dintre canate pare sa se lase "cu greu convins" sa execute operatiunile impuse. Sa zicem ca aceste canate se misca incet ar fi un aspect relativ: ne-am obisinuit sa calatorim cu mijloace de transport care beneficiaza de sisteme "dure" de actionare a canatelor (troleibuzele Astra/Ikarus, ROCAR-urile de Simon, midibuzele Isuzu, Cobra sau Presitj,...) si prin urmare, ca galateni, avem tendinta sa ne ferim din calea usilor atunci cand mijlocul de transport ajunge in statii. Dar surpriza: Maz-urile nu prezinta gradul de actionare "violent" promovat de celelalte mijloace de transport.
614 (ca si celelalte MAZ-uri) beneficiaza de opritori pentru fiecare canat. Acestia sunt amplasati la capatul extrem al cursei. De asemenea, in pozitia de inchidere exista alte doua elemente care "dirijeaza" cursa canatelor. Sistemul de iluminare pentru accesul la usi se realizeaza prin lampi amplasate in partea superioara, la baza panoului de comanda. In total, sunt trei astfel de lampi, cate una pentru fiecare usa. La 614, sistemul de iluminare pentru accesul la usi functioneaza integral.
POZA 1: 614 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 614 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 614 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 614 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 614 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 614 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 614 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 614 - usa III vedere inferioara.



2224 - 614 usa I vedere superioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.78 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2224 - 614 usa I vedere superioara (20.09.2008).jpg



2223 - 614 usa I vedere inferioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.53 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2223 - 614 usa I vedere inferioara (20.09.2008).jpg



2208 - 614 usa II vedere exterioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.01 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2208 - 614 usa II vedere exterioara (20.09.2008).jpg



2219 - 614 usa II vedere superioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.46 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2219 - 614 usa II vedere superioara (20.09.2008).jpg



2218 - 614 usa II vedere inferioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.02 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2218 - 614 usa II vedere inferioara (20.09.2008).jpg



2210 - 614 usa III vedere exterioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.4 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2210 - 614 usa III vedere exterioara (20.09.2008).jpg



2215 - 614 usa III vedere superioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.03 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2215 - 614 usa III vedere superioara (20.09.2008).jpg



2205 - 614 usa III vedere inferioara (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.24 kb
 Vizualizat:  de 36096 ori

2205 - 614 usa III vedere inferioara (20.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 22:21:18    Titlul subiectului: 98796

Urmatorul MAZ pe care l-am fotografiat in detaliu are numarul de inmatriculare GL-41-PMG si ii corespunde numarul de parc 617.
Din punct de vedere tehnic, autobuzul se comporta ireprosabil. Precizez ca echipa de soferi care a lucrat pe DAB-ul DWP a fost “transferata” pe acest autobuz; cei doi soferi experimentati nu forteaza autobuzul si-l menajeaza pe traseu, prin urmare, exceptand cazul in care s-ar putea produce o “cadere” tehnica care sa nu depinda de modul de manevrare al mijlocului de transport, nu cred ca acest MAZ va crea probleme tehnice timpurii.
Ca aspect exterior, 617 a fost ferit pana in prezent de incidente neplacute. Sistemul de iluminare exterioara, cel de orientare laterala precum si cel de balizare sunt functionale integral. Aspectul cel mai nefavorabil se inregistreaza la izolatii, majoritatea imbinarilor de echipamente fiind “protejate” cu mase plastice sau profile cauciucate care nu sunt fixate corespunzator si care dau totodata impresia ca se pot desprinde relativ usor din locasurile originale.
POZA 1: 617 – vedere frontala;
POZA 2: 617 – vedere laterala;
POZA 3: 617 – vedere posterioara;
POZA 4: 617 – grilaj protector pentru sistemul de racire.



2256 - 617 vedere frontala (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.24 kb
 Vizualizat:  de 35990 ori

2256 - 617 vedere frontala (21.09.2008).jpg



2263 - 617 vedere laterala (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.94 kb
 Vizualizat:  de 35990 ori

2263 - 617 vedere laterala (21.09.2008).jpg



2259 - 617 vedere posterioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.05 kb
 Vizualizat:  de 35990 ori

2259 - 617 vedere posterioara (21.09.2008).jpg



2260 - 617 aspect zona posterioara, sistemul de racire (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.4 kb
 Vizualizat:  de 35990 ori

2260 - 617 aspect zona posterioara, sistemul de racire (21.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 22:55:15    Titlul subiectului: 98799

Desi a trecut putin timp de la introducerea acestor autobuze pe traseele locale, semnele de neglijenta “lasate” de calatori incep sa se accentueze. In salonul lui 617, profilele din plastic in zonele posterioare prezinta deja dungi, urme si zgarieturi (simboluri ale inghesuielii specifice orelor de varf), o parte din banchete sunt patate iar cateva din elementele de etansaneitate sunt partial desprinse.
Aspectul cel mai neplacut este modul de aranjare al bachetelor precum si sistemul de prindere al acestora; dupa cum am mai mentionat, scaunele sunt pozitionate functie de echipamente, la diferite inaltimi, iar majoritatea dintre acestea se fixeaza de structura salonului cu bare inclinate. Personal, acest mod de sustinere nu mi se pare prea rezistent, as fi preferat varianta mai sigura, oferita de uzinele din Silkenborg pentru modelul de DAB existent si in Galati.
In prezent, sistemul de iluminare a salonului este functional pe ramura dreapta a sensului de mers. Ca si in cazul lui 614, afisajul interior amplasat deasupra peretelui separator dintre cabina si salon nu este functional, rolul acestuia fiind suplinit de perforatoarele electronice de bilete, care – dupa cum am mai anuntat – prezinta data si ora.
POZA 1: 617 – salonul, vedere frontala;
POZA 2: 617 – salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 617 – plafonul;
POZELE 4, 5, 6: 617 – pozitionare banchete;
POZA 7: 617 – profil metalic transversal pentru sustinere banchete.



2252 - 617 salonul (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.92 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2252 - 617 salonul (21.09.2008).jpg



2246 - 617 vedere posterioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.89 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2246 - 617 vedere posterioara (21.09.2008).jpg



2253 - 617 plafonul (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.83 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2253 - 617 plafonul (21.09.2008).jpg



2295 - 617 organizare banchete (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.24 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2295 - 617 organizare banchete (21.09.2008).jpg



2296 - 617 organizare banchete (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.99 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2296 - 617 organizare banchete (21.09.2008).jpg



2298 - 617 organizare banchete (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.89 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2298 - 617 organizare banchete (21.09.2008).jpg



2302 - 617 suport sustinere bancheta (25.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.11 kb
 Vizualizat:  de 35985 ori

2302 - 617 suport sustinere bancheta (25.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 23:09:55    Titlul subiectului: 98800

Cabina soferului se prezinta sub un aspect simplu, inca nepersonalizat. Am remarcat ca toti soferii cand ajung la capat de linie seteaza electronic afisajul traseului. Acest proces se desfasoara la ambele capete.
Un aspect relativ dificil il constituie orientarea in oglinzile laterale; in cazul lui 617, acestea se "lasa" cu greu reglate. Un alt aspect negativ este redat de modul in care s-a echipat partea superioara a cabinei; masele plastice prinse in elementi de plastic sunt deformate in unele portiuni (deformari rezultate in urma fixarii grosiere). Mai mult, pentru cablatura nu s-au montat suporti de sustinere si prin urmare, aceste fire au tendinta de a aluneca peste profilul superior, pe suprafata interioara a parbrizului, stanjenind astfel vizibiliatea.
POZA 1: 617 - cabina soferului, vedere exterioara;
POZA 2: 617 - bordul, vedere exterioara;
POZA 3: 617 - bordul, vedere interioara.



2254 - 617 vedere exterioara cabina soferului (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.55 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2254 - 617 vedere exterioara cabina soferului (21.09.2008).jpg



2261 - 617 bordul, vedere exterioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.34 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2261 - 617 bordul, vedere exterioara (21.09.2008).jpg



2251 - 617 bordul (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.45 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2251 - 617 bordul (21.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 23:21:44    Titlul subiectului: 98802

Spre deosebire de 614, sistemul de deschidere al usilor pentru 617 este mai ferm. Canatele culiseaza fluent intre cele doua limite de actionare. Sistemul de iluminare pentru accesul in salon este functional integral, actionarea acestuia realizandu-se doar cand sistemul de iluminare pentru salon este activ iar canatele nu sunt inchise.
Ca si in cazul DAB-urilor, zonele de acces in zona usilor a fost marcata prin culoarea galbena. Pentru MAZ-uri s-a preferat ca intregul spatiu in care actioneaza canatele sa fie indicat prin galben.
POZA 1: 617 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 617 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 617 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 617 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 617 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 617 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 617 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 617 - usa III vedere inferioara.



2250 - 617 usa I vedere superioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.29 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2250 - 617 usa I vedere superioara (21.09.2008).jpg



2249 - 617 usa I vedere inferioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.98 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2249 - 617 usa I vedere inferioara (21.09.2008).jpg



2257 - 617 usa II vedere exterioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.08 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2257 - 617 usa II vedere exterioara (21.09.2008).jpg



2248 - 617 usa II vedere superioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.36 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2248 - 617 usa II vedere superioara (21.09.2008).jpg



2247 - 617 usa II vedere inferioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.11 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2247 - 617 usa II vedere inferioara (21.09.2008).jpg



2258 - 617 usa III vedere exterioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.22 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2258 - 617 usa III vedere exterioara (21.09.2008).jpg



2245 - 617 usa III vedere superioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.63 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2245 - 617 usa III vedere superioara (21.09.2008).jpg



2244 - 617 usa III vedere inferioara (21.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.89 kb
 Vizualizat:  de 36140 ori

2244 - 617 usa III vedere inferioara (21.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 13:21:01    Titlul subiectului: 98973

Urmatorul MAZ pe care am reusit sa-l fotografiez are numarul de inmatriculare GL-37-PMG si ii corespunde numarul de parc 605. Autobuzul este intrebuintat deseori pe traseul 102 si, in ciuda aglomeratiei sau a conditiilor meteorologice precare (ploaie, noroi, umezeala) il remarc mereu curat si ingrijit, atat la exterior cat si in salon.
Comportamentul “tehnic” al acestuia este ireprosabil. Din punct de vedere al aspectului exterior nu am sesizat zgaraieturi sau indoituri, semn ca autobuzul este menajat pe traseu si manevrat cu grija.
Sistemele de iluminare exterioara, de iluminare laterala si de iluminare de balizare sunt functionale integral.
POZA 1: 605 – vedere frontala;
POZA 2: 605 – vedere laterala;
POZA 3: 605 – vedere posterioara;
POZA 4: 605 - masca pentru aerisirea motorului;
POZA 5: 605 - masca pentru evacuare aer cald.



2327 - 605 vedere frontala (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.83 kb
 Vizualizat:  de 35940 ori

2327 - 605 vedere frontala (27.09.2008).jpg



2153 - 605 vedere laterala (18.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.09 kb
 Vizualizat:  de 35940 ori

2153 - 605 vedere laterala (18.09.2008).jpg



2155 - 605 vedere posterioara (18.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.93 kb
 Vizualizat:  de 35940 ori

2155 - 605 vedere posterioara (18.09.2008).jpg



2329 - 605 masca pentru aerisire motor (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.51 kb
 Vizualizat:  de 35922 ori

2329 - 605 masca pentru aerisire motor (27.09.2008).jpg



2330 - 605 masca pentru evacuare (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.46 kb
 Vizualizat:  de 35922 ori

2330 - 605 masca pentru evacuare (27.09.2008).jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 30 Sep 2008 14:35:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 13:57:56    Titlul subiectului: 98974

Echipamentele din interior nu prezinta semne de uzura sau deteriorare. Precum celelalte colege de lot, 605 este echipat cu banchete semi-imburetate, invelite cu material textil, cu spatare si sezuturi din mase plastice, bare de sustinere pentru echipamente si pentru calatori, de culoare portocalie, toate aflandu-se pana in prezent in pozitiile initiale, profile din mase plastice de culoare gri, intercalandu-se in unele portiuni cu bucati de vinilin de aceeasi culoare, plafon alb, prevazut cu gaurele pentru a impiedica formarea condensului si implicit a ruginii, mocheta rezistenta, gri, compusa din mai multe portiuni imbinate, din nefericire, prin “cordoane gumate” mult prea subtiri pentru traficul intens de pasageri.
Ca o particularitate, din cate am remarcat pana in prezent, 605 este singurul MAZ care anunta statiile precum si sosirea in aceste statii. De asemenea, in conditii joase de temperatura, sistemul de incalzire pentru salon (amplasat in extremitatile salonului) este functional. Aceelasi aspect l-am intalnit si la MAZ-ul cu numarul de parc 617.
Sistemul de iluminare pentru salonul lui 615 este functional pe ambele ramuri. Sistemul de ventilatie amplasat in plafon este, de asemenea, functional.
POZA 1: 605 – vedere frontala;
POZA 2: 605 – vedere posterioara;
POZA 3: 605 – peretele cabinei;
POZA 4: 605 – plafonul;
POZA 5: 605 – spatiu destinat persoanelor cu dezabilitati locomotoare;
POZA 6: 605 – aspect banchete din zona median-posterioara.



2304 - 605 vedere interioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.43 kb
 Vizualizat:  de 35936 ori

2304 - 605 vedere interioara (27.09.2008).jpg



2308 - 605 vedere posterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.08 kb
 Vizualizat:  de 35936 ori

2308 - 605 vedere posterioara (27.09.2008).jpg



2311 - 605 perete separator (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.64 kb
 Vizualizat:  de 35936 ori

2311 - 605 perete separator (27.09.2008).jpg



2321 - 605 plafonul (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.95 kb
 Vizualizat:  de 35936 ori

2321 - 605 plafonul (27.09.2008).jpg



2319 - 605 spatiu rezervat persoanelor cu dezabilitati locomotoare (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.13 kb
 Vizualizat:  de 35936 ori

2319 - 605 spatiu rezervat persoanelor cu dezabilitati locomotoare (27.09.2008).jpg



2322 - 605 banchete in zona median-posterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  294.71 kb
 Vizualizat:  de 35936 ori

2322 - 605 banchete in zona median-posterioara (27.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 14:12:19    Titlul subiectului: 98976

Sa vedem si cateva detalii ce tin de cabina soferului. Am remarcat din nou aspectul curat, ingrijit care domneste in aceasta incinta.
POZA 1: 605 - cabina soferului, panourile de comanda;
POZA 2: 605 - bordul (dupa cum am mai afirmat, proiectantii si implicit constructorii au conceput un element implicand o forma simpla, regulata);
POZA 3: 605 - cabina soferului, aspect superior (este practic portiunea din extremitatea stanga a cabinei, de unde soferul "re-stabileste" sau seteaza traseul. Operatiunea aceasta trebuie indeplinita la fiecare capat de linie);
POZA 4: 605 - cabina soferului: plafonul si sistemul de aer conditionat (suplementar, pe bord se mai gasesc doua fante de aerisire, utilizate de obicei pentru conditii medii de temperatura).



2315 - 605 bordul (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.76 kb
 Vizualizat:  de 35929 ori

2315 - 605 bordul (27.09.2008).jpg



2316 - 605 bordul (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.98 kb
 Vizualizat:  de 35929 ori

2316 - 605 bordul (27.09.2008).jpg



2317 - 605 interior cabina partea superioara, lateral stanga (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.25 kb
 Vizualizat:  de 35929 ori

2317 - 605 interior cabina partea superioara, lateral stanga  (27.09.2008).jpg



2318 - 605 cabina soferului, plafonul (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.26 kb
 Vizualizat:  de 35929 ori

2318 - 605 cabina soferului, plafonul (27.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 14:32:00    Titlul subiectului: 98979

Sistemul de actionare al usilor este lent. Consider totusi ca aceasta masura este buna, in special pentru oamenii varstnici care calatoresc in zona de manevrare a canatelor si reactioneaza mai greu in momentul in care usile sunt actionate.
Suprafata de activitate a canatelor este marcata cu mocheta de culoare galbena. De aceasta data, fabricantii s-au gandit sa "lege" mocheta "avertizoare" de restul portiunilor instalate pe podeaua salonului printr-un profil metalic. Din nou, inclin sa cred ca, avand in vedere ca portiunile respective sunt supuse traficului intens de pasageri, solutia adoptata nu pare a fi prea grozava...
Sistemul de iluminare pentru accesul la usi este functional integral. De asemenea, in zona superioara, izolatia dintre canate si tabla orizontala nu se realizeaza prea bine. Din pacate, aceasta vina apartine fabricantilor; desi exista gume cauciucate deasupra canatelor, acestea nu asigura inchiderea etansa. Conform unelor informatii pe care le-am primit, inclin sa cred ca fantele existente intre canate si tabla orizontala este un aspect "dorit" de fabricanti, in special pentru a asigura o ventilare minima a salonului. Judecand dupa pozitionare, nu prea dau crezare unui asemenea aspect...
POZA 1: 605 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 605 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 605 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 605 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 605 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 605 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 605 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 605 - usa III vedere inferioara.



2313 - 605 usa I vedere superioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.77 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2313 - 605 usa I vedere superioara (27.09.2008).jpg



2312 - 605 usa I vedere inferioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.17 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2312 - 605 usa I vedere inferioara (27.09.2008).jpg



2323 - 605 usa II vedere exterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.86 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2323 - 605 usa II vedere exterioara (27.09.2008).jpg



2310 - 605 usa II vedere superioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.85 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2310 - 605 usa II vedere superioara (27.09.2008).jpg



2309 - 605 usa II vedere inferioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.48 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2309 - 605 usa II vedere inferioara (27.09.2008).jpg



2324 - 605 usa III vedere exterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.31 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2324 - 605 usa III vedere exterioara (27.09.2008).jpg



2307 - 605 usa III vedere superioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.7 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2307 - 605 usa III vedere superioara (27.09.2008).jpg



2306 - usa III vedere inferioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.75 kb
 Vizualizat:  de 35924 ori

2306 - usa III vedere inferioara (27.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 21:00:29    Titlul subiectului: 99004

Unul dintre MAZ-urile cu care am avut ocazia sa calatoresc deseori poarta numarul de inmatriculare GL-43-PMG si ii corespunde numarul de parc 606.
Ca si in cazul lui 605, acest MAZ este manevrat cu grija si nu am remarcat pana acum fortari sau alte aspecte negative care sa duca la uzura prematura a mijlocului de transport.
Din punct de vedere tehnic, motorul si celelalte echipamente raspund excelent la comenzile soferului. Pana in prezent, 606 nu a creat probleme de ordin tehnic si judecand dupa modul in care este intretinut si manevrat, va avea viata lunga sub egida autobazei galatene.
Aspectul exterior al lui 606 nu a avut de suferit pana acum incidente care sa il afecteze. Sistemul de iluminare exterioara, sistemul de iluminare orientativa si cel de iluminare de balizare sunt functionale integral.
POZA 1: 606 - vedere frontala;
POZA 2: 606 - vedere laterala;
POZA 3: 606 - vedere posterioara.



2130 - 606 vedere frontala (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.29 kb
 Vizualizat:  de 35887 ori

2130 - 606 vedere frontala (29.09.2008).jpg



2130 - 606 vedere laterala (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.45 kb
 Vizualizat:  de 35887 ori

2130 - 606 vedere laterala (29.09.2008).jpg



2130 - 606 vedere posterioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.57 kb
 Vizualizat:  de 35887 ori

2130 - 606 vedere posterioara (29.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 21:16:36    Titlul subiectului: 99007

Salonul se prezinta in conditii impecabile pentru transportul pasagerilor; am remarcat curatenia interioara si ma bucur ca pana acum nu au aparut urme de vandalism sau grafitti.
Dotarile interioare corespund cu cele prezentate deja in cazul celorlalte MAZ-uri. Suplementar, geamurile cabinei au fost invelite in zona inferioara cu autocolant negru, fapt ce asigura o oarecare intimitate soferului. Alte autocolante au fost atasate in partea inferioara a geamului rabatabil de langa bancheta soferului.
Nu am sesizat elemente sau echipamente nefunctionale in interiorul salonului. Sistemul de iluminare este functional pe ambele ramuri.
POZA 1: 606 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 606 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 606 - peretele separator intre cabina si salon;
POZA 4: 606 - spatiu destinat persoanelor cu dezabilitati locomotoare;
POZA 5: 606 - bordul;
POZA 6: 606 - usa I, cabina soferului vedere exterioara.



2337 - 606 salonul, vedere frontala (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.23 kb
 Vizualizat:  de 35884 ori

2337 - 606 salonul, vedere frontala (29.09.2008).jpg



2334 - 606 salonul, vedere posterioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.13 kb
 Vizualizat:  de 35884 ori

2334 - 606 salonul, vedere posterioara (29.09.2008).jpg



2342 - 606 peretele separator (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.51 kb
 Vizualizat:  de 35884 ori

2342 - 606 peretele separator (29.09.2008).jpg



2338 - 606 spatiu destinat persoanelor cu handicap locomotor (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.64 kb
 Vizualizat:  de 35884 ori

2338 - 606 spatiu destinat persoanelor cu handicap locomotor (29.09.2008).jpg



2404 - 606 bordul (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.86 kb
 Vizualizat:  de 35884 ori

2404 - 606 bordul (29.09.2008).jpg



2403 - 606 usa I, bordul vedere exterioara(29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.44 kb
 Vizualizat:  de 35884 ori

2403 - 606 usa I, bordul vedere exterioara(29.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 21:25:55    Titlul subiectului: 99008

Manevrarea canatelor se realizeaza sincron si lent. Sistemul de iluminare aferent accesului la usi este functional integral. Etansaneitatea canatelor pare mult mai buna ca la celalalte MAZ-uri, in plus, spatiile existente intre tabla laterala si extremitatile superioare ale canatelor este mult mai reduse.
POZA 1: 606 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 606 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 606 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 606 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 606 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 606 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 606 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 606 - usa III vedere inferioara.



2344 - 606 usa I vedere superioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.93 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2344 - 606 usa I vedere superioara (29.09.2008).jpg



2343 - 606 usa I vedere inferioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.26 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2343 - 606 usa I vedere inferioara (29.09.2008).jpg



2401 - 606 usa II vedere exterioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.74 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2401 - 606 usa II vedere exterioara (29.09.2008).jpg



2340 - 606 usa II vedere superioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.7 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2340 - 606 usa II vedere superioara (29.09.2008).jpg



2339 - 606 usa II vedere inferioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.44 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2339 - 606 usa II vedere inferioara (29.09.2008).jpg



2402 - 606 usa III vedere exterioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.93 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2402 - 606 usa III vedere exterioara (29.09.2008).jpg



2336 - 606 usa III vedere superioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.19 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2336 - 606 usa III vedere superioara (29.09.2008).jpg



2335 - 606 usa III vedere inferioara (29.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.8 kb
 Vizualizat:  de 35881 ori

2335 - 606 usa III vedere inferioara (29.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2008 23:47:51    Titlul subiectului: 99145

Din primul lot de MAZ-uri, cel mai "nefericit" pare sa fie GL-54-PMG, caruia ii corespunde numarul de parc 619.
Din punct de vedere tehnic, autobuzul se comporta ireprosabil. Din pacate, aspectul exterior a avut de suferit in zona posterioara, unde, in urma unui incident, geamul lateral de dupa cea de-a treia usa a fost spart. In prezent, acesta nu a fost schimbat si, mai mult, profilul acestuia s-a curbat vizibil spre exterior. Se pare ca o parte dintre calatori nu apreciaza eforturile Transurb-ului depuse pentru achizitia acestor autobuze cat si operatiunile ce trebuiesc indeplinite pentru inlocuirea unor elemente si echipamente din salon, operatiuni care de-altfel ar putea fi evitate...
In rest, din punct de vedere exterior autobuzul se prezinta impecabil, si cu exceptia mentionata anterior nu am remarcat alte aspecte negative. Sistemele de iluminare exterioara, de orientare precum si de balizare sunt functionale integral.
POZA 1: 619 - vedere frontala;
POZA 2: 619 - vedere lateral posterioara.
*Fotografiile de mai jos au fost realizate in prima zi de functionare a lui 619 (15.09.2008).



2082 - 619 frontal (15.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.23 kb
 Vizualizat:  de 35789 ori

2082 - 619  frontal (15.09.2008).jpg



2068 - 619 lateral posterior (15.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.55 kb
 Vizualizat:  de 35789 ori

2068 - 619 lateral posterior (15.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Oct 2008 00:06:21    Titlul subiectului: 99146

In salonul lui 619 au inceput sa apara primele semne de uzura; unul dintre sistemele de ventilatie amplasate in plafon, in urma actionarii, a ramas fara doua suruburi de fixare, zonele inferioare ale profilelor din plastic sunt "marcate" de urme, simboluri ale aglomeratiei, o parte dintre panourile lateral-superioare au garnituri slabe, altele (zona median-posterioara) au fost pozitionate in graba. Vin aapartine fabricantilor, care au cam dat zor la realizarea salonului. Dispozitivul de incalzire este functional, banchetele, panourile din duplex cat si barele de sustinere nu prezinta semne de deteriorare. Sistemul de iluminare este functional pe ambele ramuri.
POZA 1: 619 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 619 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 619 - perete separator intre cabina si salon;
POZA 4: 619 - plafonul;
POZA 5: 619 - cabina soferului, vedere exterioara;
POZA 6: 619 - bordul.



2349 - 619 salonul, vedere frontala (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.7 kb
 Vizualizat:  de 35787 ori

2349 - 619 salonul, vedere frontala (27.09.2008).jpg



2350 - 619 salonul, vedere posterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.43 kb
 Vizualizat:  de 35787 ori

2350 - 619 salonul, vedere posterioara (27.09.2008).jpg



2353 - 619 perete separator (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.86 kb
 Vizualizat:  de 35787 ori

2353 - 619 perete separator (27.09.2008).jpg



2357 - 619 plafonul (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.21 kb
 Vizualizat:  de 35787 ori

2357 - 619 plafonul (27.09.2008).jpg



2358 - 619 usa I si cabina soferului (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.8 kb
 Vizualizat:  de 35787 ori

2358 - 619 usa I si cabina soferului (27.09.2008).jpg



2356 - 619 bordul (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.94 kb
 Vizualizat:  de 35787 ori

2356 - 619 bordul (27.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Oct 2008 00:16:15    Titlul subiectului: 99147

Sistemul de actionare al usilor functioneaza corespunzator, canatele sunt centrate iar sistemul de iluminare aferent acestora este functional integral.
POZA 1: 619 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 619 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 619 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 619 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 619 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 619 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 619 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 619 - usa III vedere inferioara.



2355 - 619 usa I vedere superioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.23 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2355 - 619 usa I vedere superioara (27.09.2008).jpg



2354 - 619 usa I vedere inferioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.67 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2354 - 619 usa I vedere inferioara (27.09.2008).jpg



2360 - 619 usa II vedere exterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.46 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2360 - 619 usa II vedere exterioara (27.09.2008).jpg



2352 - 619 usa II vedere superioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.02 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2352 - 619 usa II vedere superioara (27.09.2008).jpg



2351 - 619 usa II vedere inferioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.76 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2351 - 619 usa II vedere inferioara (27.09.2008).jpg



2361 - 619 usa III vedere exterioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.21 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2361 - 619 usa III vedere exterioara (27.09.2008).jpg



2348 - 619 usa III vedere superioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.19 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2348 - 619 usa III vedere superioara (27.09.2008).jpg



2347 - 619 usa III vedere inferioara (27.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.74 kb
 Vizualizat:  de 35786 ori

2347 - 619 usa III vedere inferioara (27.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 13:27:13    Titlul subiectului: 99184

Urmatorul MAZ pe care am sa-l prezint are numarul de inmatriculare GL-42-PMG si ii corespunde numarul de parc 608.
Am constatat ca nu toate MAZ-urile au probleme cu etansarea in zona superioara a usilor: printre autobuzele care au garnitura cauciucata deasupra canatelor se numara si 608. Din punct de vedere tehnic, nimic de reprosat iar aspectul exterior nu a suferit pana in prezent incidente. In trafic, 608 raspunde exemplar la comenzi si este manevrat cu grija de soferii care il conduc. Sistemele de iluminare exterioara, de iluminare laterala si de balizare sunt functionale integral.
POZA 1: 608 - vedere frontala;
POZA 2: 608 - vedere laterala;
POZA 3: 608 - vedere posterioara;
POZA 4: 608 - masca pentru aerisire;
POZA 5: 608 - masca pentru evacuare.



2458 - 608 vedere frontala (04.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.4 kb
 Vizualizat:  de 35726 ori

2458 - 608 vedere frontala (04.08.2008).jpg



2494 - 608 vedere laterala (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.08 kb
 Vizualizat:  de 35726 ori

2494 - 608 vedere laterala (04.10.2008).jpg



2126 - 608 vedere posterioara (15.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.15 kb
 Vizualizat:  de 35726 ori

2126 - 608 vedere posterioara (15.09.2008).jpg



2463 - 608 masca pentru ventilatie motor (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.1 kb
 Vizualizat:  de 35726 ori

2463 - 608 masca pentru ventilatie motor (04.10.2008).jpg



2498 - 608 masca evacuare aer cald (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.61 kb
 Vizualizat:  de 35726 ori

2498 - 608 masca evacuare aer cald (04.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 14:14:34    Titlul subiectului: 99188

Elementele si echipamentele din salonul lui 608 au fost realizate, finisate si montate de catre constructori cu mult mai multa atentie decat in cazul altor autobuze din lot. Am sesizat ca izolatia geamurilor precum si curelele de fixare pentru panourile din zona superioara, cu trecere spre plafon sunt amplasate corespunzator si impiedica jocul elementelor pe parcursul unei calatorii desfasurata pe un teren relativ accidentat. De asemenea, elementele de sustinere pentru scaune sunt pozitionate corespunzator si impiedica producerea vibratiilor cu un caracter mai accentuat. Sistemele de ventilatie au fost deja intrebuintate de cateva ori insa nu au cedat din suruburi, cu toate ca metoda de fixare a acestora nu este prea buna.
Salonul lui 608 a fost scutit pana acum de bine-cunoscutele semne de grafitti, de semnele de uzura provocata in urma aglomeratiei precum si de violenta promovata de unii calatori care gasesc nimerit sa-si "refuleze starea de spirit" pe panouri, banchete sau geamuri.
Sistemul de iluminare interioara este functional pe ambele ramuri iar, in conditii de temperatura scazuta, soferul pune in functiune dispozitivul de incalzire interioara, existent in zonele extreme inferioare ale salonului.
Per ansamblu, interiorul lui 608 se prezinta in conditii optime si poate constitui - pana in prezent - unul dintre exemplele care sustin sloganul :"se poate calatori civilizat cu mijloacele de transport in comun".
POZA 1: 608 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 608 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 608 - aspect din zona usii II;
POZA 4: 608 - cabina soferului, vedere interioara;
POZA 5: 608 - usa I si cabina soferului, vedere exterioara.



2471 - 608 salonul, vedere frontala (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.58 kb
 Vizualizat:  de 35708 ori

2471 - 608 salonul, vedere frontala (04.10.2008).jpg



2111 - 608 salonul, vedere posterioara (15.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.06 kb
 Vizualizat:  de 35708 ori

2111 - 608 salonul, vedere posterioara (15.09.2008).jpg



2497 - 608 zona usii II (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.68 kb
 Vizualizat:  de 35708 ori

2497 - 608 zona usii II (04.10.2008).jpg



2495 - 608 bordul (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.34 kb
 Vizualizat:  de 35708 ori

2495 - 608 bordul (04.10.2008).jpg



2459 - 608 usa I vedere exterioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.87 kb
 Vizualizat:  de 35708 ori

2459 - 608 usa I vedere exterioara (04.10.2008).jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Dum 05 Oct 2008 14:28:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 14:25:26    Titlul subiectului: 99189

Sistemele de actionare pentru usi sunt functionale, insa par putin mai lente decat cele amplasate la unele autobuze din lot. Dupa cum am mentionat deja, etansaneitatea se realizeaza in conditii optime, canatele functioneaza sincron iar elementele de ghidare si incadrare pentru acestea sunt reglate si asigura totodata etansare perfecta intre canate. Nu am remarcat pana acum semne de uzura la dispozitivele de actionare si nici la elementele cauciucate, folosite pentru etansare.
Mocheta s-a dovedit pana acum rezistenta in zonele de trafic intens, pare a fi realizata din aceelasi material ca si cele pentru troleibuzele ASTRA/IKARUS 415 T. Sistemele de iluminare aferente accesului la usi sunt functionale integral.
POZA 1: 608 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 608 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 608 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 608 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 608 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 608 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 608 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 608 - usa III vedere inferioara.



2466 - 608 usa I vedere superioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.58 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2466 - 608 usa I vedere superioara (04.10.2008).jpg



2465 - 608 usa I vedere inferioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.87 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2465 - 608 usa I vedere inferioara (04.10.2008).jpg



2460 - 608 usa II vedere exterioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.11 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2460 - 608 usa II vedere exterioara (04.10.2008).jpg



2468 - 608 usa II vedere superioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.7 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2468 - 608 usa II vedere superioara (04.10.2008).jpg



2467 - 608 usa II vedere inferioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.81 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2467 - 608 usa II vedere inferioara (04.10.2008).jpg



2461 - 608 usa III vedere exterioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.75 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2461 - 608 usa III vedere exterioara (04.10.2008).jpg



2470 - 608 usa III vedere superioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.57 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2470 - 608 usa III vedere superioara (04.10.2008).jpg



2469 - 608 usa III vedere inferioara (04.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.27 kb
 Vizualizat:  de 35706 ori

2469 - 608 usa III vedere inferioara (04.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 22:27:24    Titlul subiectului: 99212

Un alt MAZ pe care am avut ocazia sa-l fotografiez are numarul de inmatriculare GL-57-PMG si ii corespunde numarul de parc 616.
Autobuzul se comporta exceptional din punct de vedere tehnic; si in acest caz am sesizat ca mijlocul de transport este condus cu prudenta, fara fortari in trafic sau la plecarea din statii. De asemenea, nu am sesizat nici manevre brutale: indiferent de conjunctura, soferul este stapan pe situatie si nu pericliteaza calatoria pasagerilor.
Exteriorul lui 616 a fost, pana in prezent, ferit de incidente. Sistemele de iluminare exterioara, de iluminare laterala precum si de iluminare de balizare sunt functionale integral.
POZA 1: 616 - vedere frontala;
POZA 2: 616 - vedere posterioara.



2548 - 616 vedere frontala (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.67 kb
 Vizualizat:  de 35662 ori

2548 - 616 vedere frontala (05.10.2008).jpg



2550 - 616 vedere posterioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.53 kb
 Vizualizat:  de 35662 ori

2550 - 616 vedere posterioara (05.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 22:50:24    Titlul subiectului: 99213

Salonul lui 616 nu prezinta semne de grafitti si nici nu a fost afectat de calatorii cu spirit "temperamental". Am remarcat aspectul ingrijit, in mare parte sustinut si de pasagerii care apreciaza eforturile Transurb-ului de a oferi mijloace de transport noi si moderne.
Echipamentele interioare "merg" pe aceeasi imbinare clasica pentru loturile de MAZ-uri cumparate: gri/plastic - portocaliu/metalic. Toate echipamentele sunt fixate corespunzator si se afla in pozitiile initiale. De asemenea, sistemul de incalzire al salonului este functional iar sistemul de iluminare intrebuinteaza ambele ramuri. In "stand-by" (perioada in care motorul este oprit la capat de linie) se lasa in folosinta o singura ramura de iluminare (cea dreapta).
POZA 1: 616 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 616 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 616 - peretele separator intre cabina soferului si salon;
POZA 4: 616 - zona pentru persoanele cu dezabilitati locomotoare;
POZA 5: 616 - plafonul;
POZA 6: 616 - detaliu plafon zona posterioara;
POZA 7: 616 - bordul.



2540 - 616 salonul, vedere frontala (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.33 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2540 - 616 salonul, vedere frontala (05.10.2008).jpg



2539 - 616 salonul, vedere posterioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.44 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2539 - 616 salonul, vedere posterioara (05.10.2008).jpg



2542 - 616 peretele despartitor (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.65 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2542 - 616 peretele despartitor (05.10.2008).jpg



2541 - 616 zona pentru persoane cu dezabilitati locomotoare (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.7 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2541 - 616 zona pentru persoane cu dezabilitati locomotoare (05.10.2008).jpg



2545 - 616 plafonul (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.29 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2545 - 616 plafonul (05.10.2008).jpg



2527 - 616 aspect plafon zona posterioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.47 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2527 - 616 aspect plafon zona posterioara (05.10.2008).jpg



2546 - 616 bordul (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.84 kb
 Vizualizat:  de 35659 ori

2546 - 616 bordul (05.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 23:03:00    Titlul subiectului: 99215

Sistemul de functionare al usilor este lent insa sincronizat si in momentul in care usile sunt inchise, etansaneitatea este aproape perfecta. Nu am remarcat pana in prezent semne de uzura a elementelor de etansaneitate. Sistemul de iluminare pentru accesul la usi este functional integral pe perioada in care canatele sunt deschise.
Un alt aspect pozitiv pe care l-am remarcat la 616 il constituie anuntarea statiilor de pe traseu, cu cateva secunde inainte ca autobuzul sa opreasca in acestea.
POZA 1: 616 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 616 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 616 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 616 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 616 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 616 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 616 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 616 - usa III vedere inferioara.



2543 - 616 usa I vedere superioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.13 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2543 - 616 usa I vedere superioara (05.10.2008).jpg



2538 - 616 usa I vedere inferioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.76 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2538 - 616 usa I vedere inferioara (05.10.2008).jpg



2474 - 616 usa II vedere exterioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.15 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2474 - 616 usa II vedere exterioara (05.10.2008).jpg



2535 - 616 usa II vedere superioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.36 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2535 - 616 usa II vedere superioara (05.10.2008).jpg



2534 - 616 usa II vedere inferioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.72 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2534 - 616 usa II vedere inferioara (05.10.2008).jpg



2475 - 616 usa III vedere exterioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.58 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2475 - 616 usa III vedere exterioara (05.10.2008).jpg



2531 - 616 usa III vedere superioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.63 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2531 - 616 usa III vedere superioara (05.10.2008).jpg



2526 - 616 usa III vedere inferioara (05.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.07 kb
 Vizualizat:  de 35658 ori

2526 - 616 usa III vedere inferioara (05.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 22:09:23    Titlul subiectului: 99748

Un alt MAZ cu care am avut ocazia sa calatoresc si pe care am reusit sa-l fotografiez are numarul de inmatriculare GL-66-PMG si ii corespunde numarul de parc 624.
Cu putine exceptii, autobuzele MAZ ruleaza prin rotatie pe cele cinci trasee pe care le-au primit pentru deservire: 9, 20, 22, 102 si 104. MAZ-ul 624 a avut pana acum ca "preferinte" liniile 9 si 102.
Din punct de vedere tehnic, 624 functioneaza ireprosabil. Aspectul exterior nu a suferit pana in prezent coliziuni care sa duca la deformari ale tablelor exterioare sau zgaraieturi. Sistemele de iluminare exterioara, de orientare si de balizare sunt functionale integral. In plus, 624 a primit deasupra cabinei numarul "66", marcat cu autocolant negru. Scopul postarii acestui numar este de a facilita observarea si notarea numarului de autobuz la punctul de control de langa Palatul Telefoanelor.
Sa vedem si cateva poze exterioare cu 624:
POZA 1: 624 - vedere frontala (timp de zi);
POZA 2: 624 - vedere frontala (timp de noapte);
POZA 3: 624 - vedere laterala;
POZA 4: 624 - vedere posterioara;
POZA 5: 624 - masca pentru aerisire motor;
POZA 6: 624 - masca evacuare aer motor



2472 - 624 vedere frontala (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.8 kb
 Vizualizat:  de 35480 ori

2472 - 624 vedere frontala (11.10.2008).jpg



2635 - 624 vedere frontala (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.18 kb
 Vizualizat:  de 35480 ori

2635 - 624 vedere frontala (11.10.2008).jpg



2631 - 624 vedere laterala (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.56 kb
 Vizualizat:  de 35480 ori

2631 - 624 vedere laterala (11.10.2008).jpg



2476 - 624 vedere posterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.42 kb
 Vizualizat:  de 35480 ori

2476 - 624 vedere posterioara (11.10.2008).jpg



2633 - 624 masca sistemului de ventilatie motor (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.35 kb
 Vizualizat:  de 35480 ori

2633 - 624 masca sistemului de ventilatie motor (11.10.2008).jpg



2634 - 624 masca sistem de evacuare aer (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.58 kb
 Vizualizat:  de 35480 ori

2634 - 624 masca sistem de evacuare aer (11.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 22:39:00    Titlul subiectului: 99749

Interiorul lui 624 se prezinta in conditii optime pentru transportul pasagerilor. Nu am sesizat inca semne de uzura cauzate de pasageri, grafitti sau elemente distruse. De singurele aspecte negative pe care le-am remarcat se fac vinovati constructorii: o parte din panourile ce asigura trecerea intre zona laterala si cea superioara nu sunt pozitionate corespunzator (unele par "intinse" altele usor bombate) iar panourile laterale par si ele valurite in anumite zone.
Sistemul de izolatie al geamurilor este mult mai bun ca cele ale altor colegi de lot, trapele, sistemul de ventilatie precum si cel de incalzire este functional. Desigur, in interiorul autobuzelor MAZ exista indicatorii de avertizare pentru sofer. In mare parte, acesti indicatori - "STOP" - sunt utilizati:
-in cazul in care sunt calatori care nu au coborat la timp in statie;
-sunt calatori care se simt rau si doresc sa coboare intre statii;
-dispozitivele tehnice nu functioneaza corespunzator si emana miros de ars sau incins;
-aspecte violente generate de unii pasageri, care pot periclita sanatatea/viata celorlati calatori. In cazul lui 624, acesti indicatori sunt functionali.
Din pacate, ca si la celelalte MAZ-uri, panoul digital interior al lui 624 nu este functional.
Sistemul de iluminare este activ pe ambele ramuri. Se poate insa, ca la capat de linie sau in anumite conditii de vizibilitate (apus, vreme innorata, rasarit) sa se utilizeze doar o singura ramura, si anume cea din partea dreapta.
Mai jos, cateva aspecte din salonul lui 624:
POZA 1: 624 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 624 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 624 - spatiu destinat persoanelor cu dezabilitati locomotoare;
POZA 4: 624 - indicator pentru spatiul persoanelor cu dezabilitati locomotoare;
POZA 5: 624 - peretele despartitor intre cabina soferului si salon;
POZA 6: 624 - plafonul;
POZA 7: 624 - trapa pentru aerisire;
POZA 8: 624 - ventilator.

-



2480 - 624 salonul, vedere frontala (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.54 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2480 - 624 salonul, vedere frontala (11.10.2008).jpg



2429 - 624 salonul, vedere posterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.11 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2429 - 624 salonul, vedere posterioara (11.10.2008).jpg



2481 - 624 spatiu destinat persoanelor cu handicap locomotor (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.35 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2481 - 624 spatiu destinat persoanelor cu handicap locomotor (11.10.2008).jpg



2490 - 624 indicator pentru spatiul destinat persoanelor cu handicap locomotor (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.7 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2490 - 624 indicator pentru spatiul destinat persoanelor cu handicap locomotor (11.10.2008).jpg



2484 - 624 perete separator intre salon si cabina (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.03 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2484 - 624 perete separator intre salon si cabina (11.10.2008).jpg



2479 - 624 plafonul (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.66 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2479 - 624 plafonul (11.10.2008).jpg



2488 - 624 capac de aerisire (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.83 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2488 - 624 capac de aerisire (11.10.2008).jpg



2489 - 624 ventilator salon (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.03 kb
 Vizualizat:  de 35476 ori

2489 - 624 ventilator salon (11.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community