Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Panopticul autobuzelor MAZ
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 23:55:18    Titlul subiectului: 99751

Cabina soferului are aspect ingrijit si nu a fost, pana in prezent decorata in "stil personal". Bancheta soferului este invelita cu o husa protectoare. Una dintre regulile de baza prevede ca in cabina sa existe cel putin un extinctor; 624 este echipat cu unul, amplasat in spatele banchetei soferului, alte MAZ-uri beneficiaza chiar de doua astfel de dispozitive.
Imi amintesc ca in cabinele DAC-urilor si ROCAR-urilor, soferii aveau obiceiul de a monta o cutie/lada metalica cu dublu scop: pastrarea sculelor si rol de bancheta pentru cei care calatoreau in cabina; inca nu am sesizat la MAZ-uri acest aspect insa nu este exclus ca in viitorul apropiat sa se reia "obiceiul". In ceea ce-l priveste pe 624, in ziua in care am realizat fotografiile am remarcat un scaun pliant rezemat de peretele de langa bancheta soferului. Pentru toate exista un inceput...
Sistemele de aerisire amplasate in bord precum si cel de incalzire sunt functionale.
POZA 1: 624 - cabina soferului, vedere exterioara;
POZA 2: 624 - bordul, vedere exterioara;
POZA 3: 624 - bordul, vedere interioara.



2473 - 624 cabina, vedere exterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.9 kb
 Vizualizat:  de 12649 ori

2473 - 624 cabina, vedere exterioara (11.10.2008).jpg



2632 - 624 bordul, vedere exterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.84 kb
 Vizualizat:  de 12649 ori

2632 - 624 bordul, vedere exterioara (11.10.2008).jpg



2485 - 624 bordul (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186 kb
 Vizualizat:  de 12649 ori

2485 - 624 bordul (11.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 00:08:12    Titlul subiectului: 99752

Sistemele de actionare ale usilor manevreaza canatele lent dar sincron. Iluminarea pentru accesul in salon este activa pentru toate cele trei usi. Etansaneitatea este mult mai buna ca la alti colegi de lot.
POZA 1: 624 - usa I, vedere superioara;
POZA 2: 624 - usa I, vedere inferioara;
POZA 3: 624 - usa II, vedere exterioara;
POZA 4: 624 - usa II, vedere superioara;
POZA 5: 624 - usa II, vedere inferioara;
POZA 6: 624 - usa III, vedere exterioara;
POZA 7: 624 - usa III, vedere superioara;
POZA 8: 624 - usa III, vedere inferioara.



2487 - 624 usa I vedere superioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.81 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2487 - 624 usa I vedere superioara (11.10.2008).jpg



2486 - 624 usa I vedere inferioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.52 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2486 - 624 usa I vedere inferioara (11.10.2008).jpg



2630 - 624 usa II vedere exterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.45 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2630 - 624 usa II vedere exterioara (11.10.2008).jpg



2483 - 624 usa II vedere superioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.01 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2483 - 624 usa II vedere superioara (11.10.2008).jpg



2482 - 624 usa II vedere inferioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.49 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2482 - 624 usa II vedere inferioara (11.10.2008).jpg



2629 - 624 usa III vedere exterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.84 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2629 - 624 usa III vedere exterioara (11.10.2008).jpg



2478 - 624 usa III vedere superioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.94 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2478 - 624 usa III vedere superioara (11.10.2008).jpg



2477 - 624 usa III vedere posterioara (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.76 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

2477 - 624 usa III vedere posterioara (11.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 00:55:35    Titlul subiectului: 99755

Continui prezentarea MAZ-urilor cu cel care poseda numarul de inmatriculare GL-52-PMG si caruia ii corespunde numarul de parc 612.
Din punct de vedere tehnic, si acest MAZ isi efectueaza "serviciul" cu constienciozitate: motorul functioneaza ireprosabil, sistemul de franare este prompt iar suspensiile sunt moi. Nici 612 nu este fortat pe trasee; soferii care il conduc dau dovada de profesionalism si pot spune ca se descurca excelent in traficul infernal de la orele de varf. Alaturi de 613, 612 poate fi considerat un autobuz de viteza, care se adapteaza usor conditiilor de trafic fara a deranja confortul pasagerilor.
Profesionalismul soferilor isi spune cuvantul si in ceea ce priveste aspectul exterior al acestui MAZ; aceasta artata ca nou, tablele nu sunt zgaraiate sau deformate. Sistemele de iluminare exterioara, de orientare laterala cat si de balizare sunt functionale integral. Garnitura capacelului de la toba de esapament (amplasata in plan vertical) da semne de uzura, astfel ca la turatii mai mari ale motorului, presiunea gazelor evacuate face ca acel capacel sa sune deranjant peste buza exterioara a tobei de esapament.
POZA 1: 612 - vedere frontala;
POZA 2: 612 - vedere laterala;
POZA 3: 612 - vedere posterioara;
POZA 4: 612 - masca pentru ventilatie motor;
POZA 5: 612 - masca pentru evacuare aer cald de la motor.



2598 - 612 vedere frontala (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.4 kb
 Vizualizat:  de 12614 ori

2598 - 612 vedere frontala (12.10.2008).jpg



2600 - 612 vedere laterala (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.71 kb
 Vizualizat:  de 12614 ori

2600 - 612 vedere laterala (12.10.2008).jpg



2594 - 612 vedere posterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.09 kb
 Vizualizat:  de 12614 ori

2594 - 612 vedere posterioara (12.10.2008).jpg



2595 - 612 masca de aerisire motor (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.98 kb
 Vizualizat:  de 12614 ori

2595 - 612 masca de aerisire motor (12.10.2008).jpg



2596 - 612 masca de evacuare aer cald de la motor (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.65 kb
 Vizualizat:  de 12614 ori

2596 - 612 masca de evacuare aer cald de la motor (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 01:12:55    Titlul subiectului: 99756

Salonul lui 612 se pastreaza in conditii optime pentru transportul pasagerilor; nu am remarcat pana in prezent banchete uzate, panouri marcate de semne de grafitti sau mase plastice zgaraiate. Sistemele de ventilatie si de incalzire a salonului sunt functionale iar iluminatul interior este activ pe ambele ramuri.
Mentionez ca la autobuzele prezentate pana acum - cu exceptia lui 624 - ciocanele pentru spargerea geamurilor in caz de urgenta lipsesc. Nu stiu daca acestea au fost luate de catre mecanicii autobazei sau de calatori.
Elementele de etansaneitate ale lui 612 se dovedesc a fi rezistente si amplasate corespunzator. Totusi, ca si in celelalte cazuri, problemele care strica aspectul interior revin fabricantilor si vizeaza panourile laterale precum si cele de tranzit intre zonele laterale si cea superioara. Constat ca nici plafonul fals nu este confectionat dintr-un material prea rezistent, acesta prezentand deja cateva fisuri fine.
Afisajul interior nu este functional si nici dispozitivul prin care se anunta statiile de pe traseu.
POZA 1: 612 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 612 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 612 - panoul de afisare digital;
POZA 4: 612 - aspect din zona median-posterioara;
POZA 5: 612 - peretele separator intre cabina si salon;
POZA 6: 612 - aspect dn zona median-frontala;
POZA 7: 612 - spatiu destinat persoanelor cu handicap locomotor;
POZA 8: 612 - plafonul.



2574 - 612 salonul, vedere frontala (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.91 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2574 - 612 salonul, vedere frontala (12.10.2008).jpg



2578 - 612 salonul, vedere posterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.32 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2578 - 612 salonul, vedere posterioara (12.10.2008).jpg



2588 - 612 panoul digital (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.2 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2588 - 612 panoul digital (12.10.2008).jpg



2581 - 612 aspect din zona median-posterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  305.45 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2581 - 612 aspect din zona median-posterioara (12.10.2008).jpg



2582 - 612 peretele separator (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.27 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2582 - 612 peretele separator (12.10.2008).jpg



2586 - 612 vedere din zona median-frontala (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.83 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2586 - 612 vedere din zona median-frontala (12.10.2008).jpg



2587 - 612 spatiul destinat persoanelor cu dezabilitati locomotoare (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  325.92 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2587 - 612 spatiul destinat persoanelor cu dezabilitati locomotoare (12.10.2008).jpg



2589 - 612 plafonul (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.3 kb
 Vizualizat:  de 12612 ori

2589 - 612 plafonul (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 01:18:43    Titlul subiectului: 99757

Cabina soferului are un aspect simplu dar ingrijit. Am observat ca scaunul soferului este invelit cu o husa protectoare iar podeaua este protejata de mochete cauciucate. De asemenea, sistemele de aerisire existente in bord, precum si de incalzire sunt functionale.
POZA 1: 612 - cabina soferului, vedere exterioara;
POZA 2: 612 - bordul, vedere exterioara;
POZA 3: 612 - bordul, vedere interioara.



2590 - 612 usa I si cabina soferului (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.17 kb
 Vizualizat:  de 12611 ori

2590 - 612 usa I si cabina soferului (12.10.2008).jpg



2599 - 612 bordul, vedere exterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.54 kb
 Vizualizat:  de 12611 ori

2599 - 612 bordul, vedere exterioara (12.10.2008).jpg



2583 - 612 bordul, vedere interioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.01 kb
 Vizualizat:  de 12611 ori

2583 - 612 bordul, vedere interioara (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 01:29:45    Titlul subiectului: 99758

Canatele sunt actionate lent si sincron. Sistemul de iluminare pentru accesul in salon este functional integral. Etansaneitatea canatelor cat si cea extrema, pentru tablele laterale si superioare, este optima. Opritorii si barele de sustinere fixate in canate sunt in pozitiile initiale.
POZA 1: 612 - usa I, vedere superioara;
POZA 2: 612 - usa I, vedere inferioara;
POZA 3: 612 - usa II, vedere exterioara;
POZA 4: 612 - usa II, vedere superioara;
POZA 5: 612 - usa II, vedere inferioara;
POZA 6: 612 - usa III, vedere exterioara;
POZA 7: 612 - usa III, vedere superioara;
POZA 8: 612 - usa III, vedere inferioara.



2585 -612 usa I, vedere superioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.95 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2585 -612  usa I, vedere superioara (12.10.2008).jpg



2584 -612 usa I, vedere inferioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.67 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2584 -612  usa I, vedere inferioara (12.10.2008).jpg



2591 - 612 usa II, vedere exterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.16 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2591 - 612 usa II, vedere exterioara (12.10.2008).jpg



2579 - 612 usa II vedere superioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.52 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2579 - 612 usa II vedere superioara (12.10.2008).jpg



2580 - 612 usa II vedere inferioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.52 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2580 - 612 usa II vedere inferioara (12.10.2008).jpg



2593 - 612 usa III, vedere exterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.48 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2593 - 612 usa III, vedere exterioara (12.10.2008).jpg



2577- 612 usa III, vedere superioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.73 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2577- 612 usa III, vedere superioara (12.10.2008).jpg



2576 - 612 usa III, vedere inferioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.1 kb
 Vizualizat:  de 12610 ori

2576 - 612 usa III, vedere inferioara (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 02:50:32    Titlul subiectului: 99760

Postarile urmatoare au in prim-plan MAZ-ul cu numarul de inmatriculare GL-55-PMG, caruia ii corespunde numarul de parc 610.
Ca si in prezentarile realizate anterior, comportamentul tehnic al acestui MAZ este ireprosabil iar aspectul exterior nu a suferit pana in prezent incidente. Sistemele de iluminare exterioara, laterala si de balizare sunt functionale integral. Autobuzul este condus cu profesionlism, nu am remarcat fortari in trafic sau manevre eronate care ar putea grabi deteriorarea tehnica sau care ar putea pune in pericol viata pasagerilor. Traseele pe care 610 ruleaza cel mai des sunt 9, 22 si 102.
POZA 1: 610 - vedere frontala;
POZA 2: 610 - vedere laterala;
POZA 3: 610 - vedere posterioara;
POZA 4: 610 - masca pentru aerisire motor;
POZA 5: 610 - masca pentru evacuare aer cald de la motor.



2621 - 610 vedere frontala (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166 kb
 Vizualizat:  de 12605 ori

2621 - 610 vedere frontala (12.10.2008).jpg



2601 - 610, vedere laterala (12.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.44 kb
 Vizualizat:  de 12605 ori

2601 - 610, vedere laterala (12.11.2008).jpg



2619 - 610 vedere posterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.05 kb
 Vizualizat:  de 12605 ori

2619 - 610 vedere posterioara (12.10.2008).jpg



2622 - 610 masca pentru aerisire motor (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.69 kb
 Vizualizat:  de 12605 ori

2622 - 610 masca pentru aerisire motor (12.10.2008).jpg



2623 - 610 masca pentru evacuare aer cald (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.91 kb
 Vizualizat:  de 12605 ori

2623 - 610 masca pentru evacuare aer cald (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 03:13:19    Titlul subiectului: 99761

Pana in prezent, salonul lui 610 si-a pastrat aspectul ingrijit. Panourile care asigura trecerea intre zonele laterale si zona superioara sunt fixate corespunzator, sistemul de iluminare este functional alternativ (ambele ramuri sau o singura ramura, de preferinta fiind cea dreapta) sistemul de aerisire si cel de incalzire sunt, de asemenea, functionale.
In cazul lui 610, aspectele mai putin placute - din nou imputabile fabricantilor - vizeaza garniturile din salon (sub forma de benzi cauciucate, slab amplasate) cat si panourile laterale, din mase plastice, deformate intr-un grad redus (probabil datorita fixarii).
Avantajele panourilor din mase plastice ar fi ca, in comparatie cu cele din pal presat cu care erau dotate DAC-urile, ROMAN-urile si ROCAR-urile, se deformeaza mult mai putin si in conditii mai dure. Pe de alta parte, acestea sunt casante si subtiri.
Daca ar fi sa citez pe unul dintre soferii de MAZ cu care am discutat recent, "daca baietii de la Minsk ar fi inlocuit macar 50% din elementele plastice ale salonului cu altele metalice, lemnoase, acoperite cu vinilin sau mochetate, functie de scop si amplasament, s-ar fi obtinut un autobuz al naibii de aspectos".
POZA 1: 610 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 610 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 610 - peretele separator dintre cabina si salon;
POZA 4: 610 - spatiul destinat persoanelor cu handicap locomotor;
POZA 5: 610 - aspect din zona median-posterioara;
POZA 6: 610 - plafonul.



2603 - 610 salonul, vedere frontala (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.11 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

2603 - 610 salonul, vedere frontala (12.10.2008).jpg



2604 - 610 salonul, vedere posterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.45 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

2604 - 610 salonul, vedere posterioara (12.10.2008).jpg



2610 - 610 peretele separator dintre cabina si salon (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.04 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

2610 - 610 peretele separator dintre cabina si salon (12.10.2008).jpg



2611 - 610 zona pentru persoane cu dezabilitati locomotoare (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  275.23 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

2611 - 610 zona pentru persoane cu dezabilitati locomotoare (12.10.2008).jpg



2607 - 610, aspect din zona median-posterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.51 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

2607 - 610, aspect din zona median-posterioara (12.10.2008).jpg



2615 - 610 plafonul (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.18 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

2615 - 610 plafonul (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 03:22:31    Titlul subiectului: 99762

Cabina confera un aspect ingrijit, simplu, poate chiar sobru intrucat nu am remarcat semne de "personalizare" a acestui spatiu. Sistemul de aerisire si de incalzire sunt functionale. Am omis sa precizez ca, toate MAZ-urile au geamul lateral de la cabina soferului prevazut cu sistem de dezaburire pe timp friguros. Principalul scop al acestuia este de a asigura vizibilitatea soferului in oglinda laterala. De asemenea, si parbrizul este dotat cu un astfel de dispozitiv.
POZA 1: 610 - usa I si cabina, vedere exterioara;
POZA 2: 610 - cabina, prim-plan;
POZA 3: 610 - bordul.



2616 - 610 usa I si cabina soferului (12,10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.58 kb
 Vizualizat:  de 12603 ori

2616 - 610 usa I si cabina soferului (12,10.2008).jpg



2624 - 610 cabina soferului, prim-plan (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.84 kb
 Vizualizat:  de 12603 ori

2624 - 610 cabina soferului, prim-plan (12.10.2008).jpg



2612 - 610 bordul (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.97 kb
 Vizualizat:  de 12603 ori

2612 - 610 bordul (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 03:28:40    Titlul subiectului: 99763

Sistemele de actionare ale usilor functioneaza corespunzator, canatele sunt reglate iar elementele de etansaneitate isi indeplinesc scopul. Sistemul de iluminare pentru accesul in salon este functional integral.
POZA 1: 610 - usa I, vedere superioara;
POZA 2: 610 - usa I, vedere inferioara;
POZA 3: 610 - usa II, vedere exterioara;
POZA 4: 610 - usa II, vedere superioara;
POZA 5: 610 - usa II, vedere inferioara;
POZA 6: 610 - usa III, vedere exterioara;
POZA 7: 610 - usa III, vedere superioara;
POZA 8: 610 - usa III, vedere inferioara.



2614 - 610 usa I, vedere superioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.72 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2614 - 610 usa I, vedere superioara (12.10.2008).jpg



2613 - 610 usa I, vedere inferioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.76 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2613 - 610 usa I, vedere inferioara (12.10.2008).jpg



2617 - 610 usa II, vedere exterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.13 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2617 - 610 usa II, vedere exterioara (12.10.2008).jpg



2609 - 610 usa II, vedere superioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.18 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2609 - 610 usa II, vedere superioara (12.10.2008).jpg



2608 - 610 usa II, vedere inferioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.72 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2608 - 610 usa II, vedere inferioara (12.10.2008).jpg



2618 - 610 usa III, vedere exterioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.76 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2618 - 610 usa III, vedere exterioara (12.10.2008).jpg



2606 - 610 usa III, vedere superioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.22 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2606 - 610 usa III, vedere superioara (12.10.2008).jpg



2605 - 610 usa III, vedere inferioara (12.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.46 kb
 Vizualizat:  de 12602 ori

2605 - 610 usa III, vedere inferioara (12.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 23:22:55    Titlul subiectului: 100788

Continui prezentarea MAZ-urilor cu cel care are numarul de inmatriculare GL-48-PMG si caruia ii corespunde numarul de parc 609.
Din punct de vedere tehnic, comportamentul lui 609 este ireprosabil. Aspectul exterior nu a fost afectat pana in prezent de incidente din trafic sau imprudente comise de soferi. Sistemul de iluminare exterioara este partial functional (unul dintre indicatorii de pozitie este momentan ars) insa sistemele de iluminare laterala si superioara sunt functionale integral. Din pacate, ca la majoritatea MAZ-urilor, garnitura de protectie a capacelului pentru toba de esapament (amplasament superior) a cedat favorizand astfel producerea unui zgomot metalic rezultat in urma atingerii dintre capacelul respectiv si marginea circulara a tobei. Un alt aspect mai putin placut il constituie tablele laterale, usor ondulate in anumite "puncte de prindere" (in special in zonele superioare si inferioare de fixare a geamurilor). Vina apartine in totalitate producatorilor; consider ca un plus de atentie la anumite imbinari cat si modul de fixare al unor echipamente ar fi dat o cu totul alta imagine unui model de autobuz cu dotari tehnice exceptinale.
La exteriorul lui 609 nu am sesizat geamuri fisurate sau probleme cu afisajul electronic exterior. Raman insa valabile operatiunile clasice:
-inserarea traseului la fiecare capat de linie;
-regimul stand-by;
-dezactivarea afisajului exterior (precum si blocarea perforatoarelor electronice) in momentul in care cheia este scoasa din contact.
Sa vedem un set de poze cu exteriorul MAZ-ului 609:
POZA 1: 609 - vedere frontala (in parcul Transurb);
POZA 2: 609 - vedere frontala (la capatul liniei 102);
POZA 3: 609 - vedere laterala (in parcul Transurb);
POZA 4: 609 - vedere posterioara (in parcul Transurb);
POZA 5: 609 - vedere posterioara (la capatul liniei 102);
POZA 6: 609 - masca sistemului de absorbtie pentru aer;
POZA 7: 609 - masca sistemului de evacuare aer cald.



2744 - 609 vedere frontala (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.71 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2744 - 609 vedere frontala (25.10.2008).jpg



2870 - 609 vedere frontala (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.62 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2870 - 609 vedere frontala (05.11.2008).jpg



2748 - 609 vedere laterala (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.64 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2748 - 609 vedere laterala (25.10.2008).jpg



2749 - 609 vedere posterioara (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.2 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2749 - 609 vedere posterioara (25.10.2008).jpg



2875 - 609 vedere posterioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.64 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2875 - 609 vedere posterioara (05.11.2008).jpg



2877 - 609 masca absorbtie aer rece (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.99 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2877 - 609 masca absorbtie aer rece (05.11.2008).jpg



2876 - 609 masca evacuare aer cald (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.02 kb
 Vizualizat:  de 12446 ori

2876 - 609 masca evacuare aer cald (05.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 23:56:43    Titlul subiectului: 100790

Interiorul lui 609 a inceput deja sa fie "personalizat" prin diverse semne de grafitti. Nu este singurul autobuz aflat in aceasta postura: am mai sesizat astfel de exemple negative si la colegii de lot 41-PMG si 46-PMG.
Daca am excepta aceste "simboluri de creativitate distructiva si nejustificata", putem afirma ca interiorul lui 609 se prezinta in conditii optime pentru transportul pasagerilor. Sistemul de incalzire este functional integral, la fel si sistemul de aerisire prevazut cu capace si ventilatoare. Izolatia este buna; nu am sesizat pana in prezent infiltratii in conditii de deplasare pe vreme cu factor de umiditate crescut.
Sistemul de afisare interioara pentru traseu nu este functional, rolul acestuia fiind "preluat" de perforatoarele digitale.
Ca aspect estetic interior, nesincronizarile vizeaza imbinarile panourilor superioare si de trecere (intre zona superioara si zonele laterale) cat si o parte dintre garniturile care asigura etansaneitatea panourilor precum si a altor echipamente care intra in dotarea salonului. Sistemul de iluminare este functional pe ambele ramuri; la capat de linie, din motive de economie (protejarea bateriei) se lasa activa doar o singura ramura (cea dreapta). Mentionez ca aspectele mentionate mai sus, privitoare la modul de asamblare al salonului, sunt imputabile fabricantilor.
609 este unul dintre MAZ-urile conduse cu grija si protejate de soferii sai. Nu am sesizat bruscari sau fortari ale acestui autobuz pe parcursul calatoriilor efectuate. Am apreciat modul in care se prezinta cabina soferului (din pacate nu am reusit sa realizez o poza datorita vizibilitatii scazute): podeaua este protejata cu mocheta de culoare verde, scaunul soferului este protejat cu invelitoare iar langa acesta a fost adaugat un scaunel de dimensiuni reduse, pentru unul dintre pasagerii care calatoresc in cabina, alaturi de sofer.
Un set de poze cu interiorul lui 609:
POZA 1: 609 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 609 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 609 - peretele separator dintre cabina si salon;
POZA 4: 609 - bordul;
POZA 5: 609 - spatiul destinat persoanelor cu dezabilitati locomotoare;
POZA 6: 609 - aspect din zona median - posterioara;
POZA 7: 609 - partea dreapta a salonului;
POZA 8: 609 - plafonul.



2858 - 609 salonul, vedere frontala (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.88 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2858 - 609 salonul, vedere frontala (25.10.2008).jpg



2857 - 609 salonul, vedere posterioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.76 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2857 - 609 salonul, vedere posterioara (05.11.2008).jpg



2865 - 609 peretele separator (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.14 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2865 - 609 peretele separator (05.11.2008).jpg



2868 - 609 bordul (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.51 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2868 - 609 bordul (05.11.2008).jpg



2863 - 609 spatiu pentru persoanele cu handicap locomotor (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.2 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2863 - 609 spatiu pentru persoanele cu handicap locomotor (05.11.2008).jpg



2878 - 609 banchete din zona median-posterioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.49 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2878 - 609 banchete din zona median-posterioara (05.11.2008).jpg



2861 - 609 vedere salon lateral dreapta (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.74 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2861 - 609 vedere salon lateral dreapta (05.11.2008).jpg



2869 - 609 plafonul (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.23 kb
 Vizualizat:  de 12442 ori

2869 - 609 plafonul (05.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 23:58:50    Titlul subiectului: 100791

iata si doua poze cu semnele de grafitti despre care aminteam anterior. In cea de-a treia poza este redata cabina soferului (vedere exterioara).


2879 - 609 banchete afectate de grafitti (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.25 kb
 Vizualizat:  de 12441 ori

2879 - 609 banchete afectate de grafitti (05.11.2008).jpg



2880 - 609 panou afectat de grafitti (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.14 kb
 Vizualizat:  de 12441 ori

2880 - 609 panou afectat de grafitti (05.11.2008).jpg



2872 - 609 usa I vedere exterioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.96 kb
 Vizualizat:  de 12441 ori

2872 - 609 usa I vedere exterioara (05.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 00:04:52    Titlul subiectului: 100792

Sistemul de actionare al usilor functioneaza corespunzator iar canatele sunt sincronizate astfel incat sa asigure o buna etansaneitate. Sistemul de iluminare aferent celor trei usi este functional integral. Opritoarele care marginesc cursa canatelor sunt in pozitiile initiale.
POZA 1: 609 - usa I vedere superioara;
POZA 2: 609 - usa I vedere inferioara;
POZA 3: 609 - usa II vedere exterioara;
POZA 4: 609 - usa II vedere superioara;
POZA 5: 609 - usa II vedere inferioara;
POZA 6: 609 - usa III vedere exterioara;
POZA 7: 609 - usa III vedere superioara;
POZA 8: 609 - usa III vedere inferioara.



2867 - 609 usa I vedere superioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.25 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2867 - 609 usa I vedere superioara (05.11.2008).jpg



2866 - 609 usa I vedere inferioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.17 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2866 - 609 usa I vedere inferioara (05.11.2008).jpg



2873 - 609 usa II vedere exterioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.58 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2873 - 609 usa II vedere exterioara (05.11.2008).jpg



2864 - 609 usa II vedere superioara (05,11,2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.13 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2864 - 609 usa II vedere superioara (05,11,2008).jpg



2862 - 609 usa II vedere inferioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.78 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2862 - 609 usa II vedere inferioara (05.11.2008).jpg



2874 - 609 usa III vedere exterioara (05.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.13 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2874 - 609 usa III vedere exterioara (05.11.2008).jpg



2860 - 609 usa III vedere superioara (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.09 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2860 - 609 usa III vedere superioara (25.10.2008).jpg



2859 - 609 usa III vedere inferioara (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.99 kb
 Vizualizat:  de 12440 ori

2859 - 609 usa III vedere inferioara (25.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 00:44:31    Titlul subiectului: 100878

Din momentul achizitiei si pana in prezent, pe traseele din Galati sunt utilizate frecvent 27 de MAZ-uri din cele 30 achizitionate. Cele trei protejate sunt 620 (GL-74-PMG), 625 (GL-76-PMG) si 629 (GL-61-PMG). Dintre acestea, pe 629 l-am remarcat in ultimele doua saptamani pe traseul 9 iar pe 620, doar de doua ori, in cursul saptamanii curente. Pe 625 nu l-am observat pana in prezent pe vre-unul din traseele detinute de Transurb. Banuiesc ca intarzierea trimiterii celor 3 MAZ-uri in circuitul urban depinde de factori economici. Ele pot fi considerate autobuze "de rezerva" pentru urmatoarele situatii:
-defectarea unuia dintre MAZ-urile active;
-suplinirea unor trasee (necesar de mijloace de transport);
-variatia turelor de repartizare a soferilor.
MAZ-ul cu numarul de inmatriculare GL-74-PMG, caruia ii corespunde numarul de parc 620, pare sa-mi sustina observatiile postate mai sus; din punct de vedere tehnic, 620 are un comportament ireprosabil, aspectul exterior se prezinta "imaculat" si ferit totodata de incidente, anvelopele nu prezinta semnele de uzura superficiala (ca in cazul MAZ-urilor utilizate frecvent) iar interiorul pastreaza inca mirosul tipic de fabrica. De asemenea, sistemele de iluminare exterioara, de iluminare laterala cat si de iluminare de balizare sunt functionale integral. Din pucnt de vedere al repartizarii soferilor, as putea spune ca 620 este pe maini bune; soferii care il conduc sunt oameni cu experienta (pe unul dintre acestia il cunosc din vedere, a lucrat pe unul dintre ROCAR-urile 412 si stiu ca are mare grija de vehiculele pe care le conduce).
Mai jos, cateva poze cu exteriorul lui 620:
POZA 1: 620 - vedere frontala (in autobaza Transurb);
POZA 2: 620 - vedere laterala (capat de linie 102);
POZA 3: 620 - vedere posterioara (in autobaza Transurb);
POZA 4: 620 - vedere posterioara (capat de linie 102);
POZA 5: 620 - masca sistem de aerisire (capat de linie 102);
POZA 6: 620 - masca sistem de evacuare (capat de linie 102).



2819 - 620 vedere frontala Iin autobaza Transurb)(25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.87 kb
 Vizualizat:  de 12370 ori

2819 - 620 vedere frontala Iin autobaza Transurb)(25.10.2008).jpg



2939 - 620 vedere laterala (la capat de linie 102)(10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.91 kb
 Vizualizat:  de 12370 ori

2939 - 620 vedere laterala (la capat de linie 102)(10.11.2008).jpg



2816 - 620 vedere lateral posterioara (in autobaza Transurb)(25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.91 kb
 Vizualizat:  de 12370 ori

2816 - 620 vedere lateral posterioara (in autobaza Transurb)(25.10.2008).jpg



2938 - 620 vedere posterioara (la capat de linie 102)(10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.77 kb
 Vizualizat:  de 12370 ori

2938 - 620 vedere posterioara (la capat de linie 102)(10.11.2008).jpg



2743 - 620 masca sistem de absorbtie aer rece (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.47 kb
 Vizualizat:  de 12370 ori

2743 - 620 masca sistem de absorbtie aer rece (25.10.2008).jpg



2742 - 620 masca sistem evacuare aer cald (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.42 kb
 Vizualizat:  de 12370 ori

2742 - 620 masca sistem evacuare aer cald (25.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 01:05:59    Titlul subiectului: 100880

Salonul lui 620 arata ca nou si pana in prezent nu am remarcat semne de uzura cauzate de transportul calatorilor. In plus, elementele de etansaneitate sunt prinse mult mai bine ca la alte MAZ-uri, panourile superioare (de trecere intre plafon si zonele laterale) par amplasate cu mai multa grija de producatori iar cele laterale nu prezinta grad semnificativ de deformare la montaj. Un alt aspect pozitiv il constituie modul de fixare si etansare al geamurilor; prinderea acestora fiind net superioara fata de cele existente la alte MAZ-uri. Sistemul de incalzire cat si cel de anuntare a statiilor ce intra in componenta traseului sunt functionale. Sistemul de aerisire cat si cel de ventilatie sunt functionale iar iluminarea in salon se realizeaza fie pe ambele ramuri, fie pe partea dreapta a sensului de mers, din motive de economie. In plus, pe panourile superioare, in suporturile speciale exista inca ciocanelele pentru spart geamurile in caz de incendiu.
Cabina soferului se prezinta simpla dar intretinuta si curata. Am remarcat totusi cateva elemente "personalizatoare" (cateva bannere minuscule precum si invelitoarea de la scaunul soferului, toate facand referinta la pasiunea pentru fotbal). In timpul sedintei foto nu am remarcat aspecte negative cauzate de pasageri.
POZA 1: 620 - salonul, vedere frontala;
POZA 2: 620 - salonul, vedere posterioara;
POZA 3: 620 - peretele separator intre cabina si salon;
POZA 4: 620 - spatiul pentru persoanele cu dizabilitati locomotoare;
POZA 5: 620 - bordul;
POZA 6: 620 - plafonul cu sistemul de iluminare;
POZA 7: 620 - cabina, vedere exterioara.



2918 - 620 salonul vedere frontala (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.71 kb
 Vizualizat:  de 12368 ori

2918 - 620 salonul vedere frontala (10.11.2008).jpg



2921 - 620 salonul, vedere posterioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.19 kb
 Vizualizat:  de 12368 ori

2921 - 620 salonul, vedere posterioara (10.11.2008).jpg



2928 - 620 peretele separator (11.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.2 kb
 Vizualizat:  de 12368 ori

2928 - 620 peretele separator (11.10.2008).jpg



2927 - 620 spatiul pentru persoanele cu handicap locomotor (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.18 kb
 Vizualizat:  de 12368 ori

2927 - 620 spatiul pentru persoanele cu handicap locomotor (10.11.2008).jpg



2931 - 620 bordul (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.85 kb
 Vizualizat:  de 12368 ori

2931 - 620 bordul (10.11.2008).jpg



2933 - plafonul (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.97 kb
 Vizualizat:  de 12368 ori

2933 - plafonul (10.11.2008).jpg



2934 - 620 cabina vedere exterioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.78 kb
 Vizualizat:  de 12364 ori

2934 - 620 cabina vedere exterioara (10.11.2008).jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 11 Noi 2008 01:21:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 01:10:58    Titlul subiectului: 100881

Sa vedem si alte fotografii relaizate in salonul lui 620:
POZA 1: 620 - aspect din zona stanga a salonului;
POZA 2: 620 - aspect din zona dreapta a salonului;
POZA 3: 620 - vedere din zona mediana a salonului;
POZA 4: 620 - banchete din zona posterioara.



2922 - 620 - aspect zona stanga a salonului (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.31 kb
 Vizualizat:  de 12367 ori

2922 - 620 - aspect zona stanga a salonului (10.11.2008).jpg



2926 - 620 vedere din partea dreapta a salonului (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.99 kb
 Vizualizat:  de 12367 ori

2926 - 620 vedere din partea dreapta a salonului (10.11.2008).jpg



2929 - 620 vedere din zona mediana a salonului (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.94 kb
 Vizualizat:  de 12367 ori

2929 - 620 vedere din zona mediana a salonului (10.11.2008).jpg



2937 - 620 banchete din zona posterioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.04 kb
 Vizualizat:  de 12367 ori

2937 - 620 banchete din zona posterioara (10.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 01:18:52    Titlul subiectului: 100882

Sistemul de actionare a usilor dirijeaza canatele intr-o mainera mai energica in comparatie cu cele cu care sunt dotate alte MAZ-uri. Desigur, nu se ajunge la iuteala cu care se actioneaza canatele troleibuzelor ASTRA/IKARUS sau cele ale midibuzelor ISUZU...
Canatele sunt centrate si realizeaza, in momentul inchiderii, o etansaneitate perfecta. De asemenea, in partea superioara, spatiul liber, existent intre canate si tabla superioara este de dimensiuni reduse. Sistemul de iluminare pentru accesul in salon este functional integral.
POZA 1: 620 - usa I, vedere superioara;
POZA 2: 620 - usa I, vedere inferioara;
POZA 3: 620 - usa II, vedere exterioara;
POZA 4: 620 - usa II, vedere superioara;
POZA 5: 620 - usa II, vedere inferioara;
POZA 6: 620 - usa III, vedere exterioara;
POZA 7: 620 - usa III, vedere superioara;
POZA 8: 620 - usa III, vedere inferioara.



2932 - 620 usa I vedere superioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.5 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2932 - 620 usa I vedere superioara (10.11.2008).jpg



2930 - 620 usa I vedere inferioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.35 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2930 - 620 usa I vedere inferioara (10.11.2008).jpg



2935 - 620 usa II vedere exterioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.76 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2935 - 620 usa II vedere exterioara (10.11.2008).jpg



2924 - 620 usa II vedere superioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.83 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2924 - 620 usa II vedere superioara (10.11.2008).jpg



2923 - 620 usa II vedere inferioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.82 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2923 - 620 usa II vedere inferioara (10.11.2008).jpg



2936 - 620 usa III vedere exterioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.27 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2936 - 620 usa III vedere exterioara (10.11.2008).jpg



2925 - 620 usa III vedere superioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.53 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2925 - 620 usa III vedere superioara (10.11.2008).jpg



2920 - 620 usa III vedere inferioara (10.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.52 kb
 Vizualizat:  de 12365 ori

2920 - 620 usa III vedere inferioara (10.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 22:43:43    Titlul subiectului: 110976

Au trecut aproximativ opt luni de cand autobuzele MAZ au intrat in circuitul urban galatean iar in cazul unora, semnele de deteriorare cauzate de pasageri cat si micile imprundente din trafic, comise de soferii amatori au inceput sa devina tot mai vizibile. Exista insa si exceptii. Si MAZ-ul cu numarul de parc 625 (GL-76-PMG) este una dintre ele...
Pana in prezent, 625 a deservit toate traseele locale destinate MAZ-urilor. A reusit de fiecare data sa scape "teafar" de "armele" calatorilor teribilisti sau iubitori de autografe... La exterior nu a suferit pana in prezent incidente care sa-i afecteze tablele, panourile de vizitare sau elementele sistemelor de iluminare. 625 este unul dintre vehiculele care apar mereu curate si ingrijite pe trasee. Sistemul de afisare exterior este functional integral, la fel si sistemul de iluminare, cel de semnalizare, de orientare laterala cat si cel de balizare.
Am remarcat deja ca o parte din capacele de protectie pentru jenti au inceput sa se desprinda de la unele autobuze - in special la cele care au alcatuit cel de-al doilea lot. 625, desi face parte din lotul din urma, si-a pastrat pana acum aceste capace.
Din punct de vedere tehnic, autobuzul se comporta impecabil. Este unul dintre acele mijloace de transport care nu este fortat sau condus brutal de soferii sai. Sa vedem cateva poze cu exteriorul acestui autobuz. Mentionez ca o parte din poze au fost realizate in cursul unei vizite anterioare la autobaza Transurb.



4121 - 625 vedere frontala (15.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.74 kb
 Vizualizat:  de 11984 ori

4121 - 625 vedere frontala (15.05.2009).jpg



4122 - 625 vedere laterala (15.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.2 kb
 Vizualizat:  de 11984 ori

4122 - 625 vedere laterala (15.05.2009).jpg



4123 - 625 vedere posterioara (15.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.85 kb
 Vizualizat:  de 11984 ori

4123 - 625 vedere posterioara (15.05.2009).jpg



2810 - 625 masca pentru evacuare (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.37 kb
 Vizualizat:  de 11984 ori

2810 - 625 masca pentru evacuare (29.11.2008).jpg



2811 - 625 masca pentru absorbtie (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.29 kb
 Vizualizat:  de 11984 ori

2811 - 625 masca pentru absorbtie (29.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 22:55:37    Titlul subiectului: 110977

La interior, salonul arata ireprosabil. Podeaua nu prezinta semne de uzura, barele de sustinere sunt toate in pozitiile initiale, nu prezinta zgaraieturi sau joc la suruburile de fixare. Panourile au scapat pana in prezent de semnele de graffiti, la fel si banchetele. Nu am sesizat probleme la sistemul de functionare al validatoarelor si nici la cel de afisaj interior, amplasat deasupra cabinei. Elementele de etansaneitate par mult mai bine amplasate decat la alti colegi de lot ai lui 625. Panourile superioare si cele lateral-superioare sunt fixate corespunzator. De obicei, sistemul de anuntare al statiilor era functional insa nu si in cursul ultimei calatorii pe care am efectuat-o cu acest autobuz. Sistemul de aerisire este functional integral (trape active, geamuri cu deschidere, ventilatoare de curenti). Sistemul de iluminare pentru salon este activ pe ambele ramuri.


4104 - 625 salonul, vedere frontala (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.89 kb
 Vizualizat:  de 11982 ori

4104 - 625 salonul, vedere frontala (13.05.2009).jpg



4107 - 625 salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  397.03 kb
 Vizualizat:  de 11982 ori

4107 - 625 salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg



4108 - 625 salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.69 kb
 Vizualizat:  de 11982 ori

4108 - 625 salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg



4114 - 625 salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.51 kb
 Vizualizat:  de 11982 ori

4114 - 625 salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg



4111 - 625 peretele separator (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.03 kb
 Vizualizat:  de 11982 ori

4111 - 625 peretele separator (13.05.2009).jpg



4113 - 625 plafonul (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  383.3 kb
 Vizualizat:  de 11982 ori

4113 - 625 plafonul (13.05.2009).jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 15 Mai 2009 23:15:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 23:09:33    Titlul subiectului: 110978

Si cabina se prezinta intr-o stare ingrijita. Podeaua este prtoejata de cateva mochete groase, cauciucate, scaunul a primit o invelitoare de culoare vernil, geamul cu deschidere, amplasat in partea dreapta a soferului, are autocolant reflectorizant iar cel amplasat in partea de jos a peretelui despartior dintre cabina si salon este acoperit de un autocolant de culoare crem.


2812 - 625 bordul, vedere exterioara (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.31 kb
 Vizualizat:  de 11979 ori

2812 - 625 bordul, vedere exterioara (29.11.2008).jpg



4112 - 625 bordul (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.91 kb
 Vizualizat:  de 11979 ori

4112 - 625 bordul (13.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 23:14:40    Titlul subiectului: 110980

Usile sunt actionate intr-o maniera mai lenta ca la alti colegi de lot, fiind de multe ori fortate de calatorii grabiti. Etansaneitatea este buna, inclusiv cea superioara. Sistemul de iluminare pentru accesul in salon este functional integral.


4119 - 625 usa I vedere exterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.99 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4119 - 625 usa I vedere exterioara (13.05.2009).jpg



4116 - 625 usa I vedere superioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.22 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4116 - 625 usa I vedere superioara (13.05.2009).jpg



4115 - 625 usa I vedere inferioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.44 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4115 - 625 usa I vedere inferioara (13.05.2009).jpg



4118 - 625 usa II vedere exterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.72 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4118 - 625 usa II vedere exterioara (13.05.2009).jpg



4110 - 625 usa II vedere superioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.65 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4110 - 625 usa II vedere superioara (13.05.2009).jpg



4109 - 625 usa II vedere inferioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.73 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4109 - 625 usa II vedere inferioara (13.05.2009).jpg



4117 - 625 usa III vedere exterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.4 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4117 - 625 usa III vedere exterioara (13.05.2009).jpg



4106 - 625 usa III vedere superioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4106 - 625 usa III vedere superioara (13.05.2009).jpg



4105 - 625 usa III vedere inferioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.5 kb
 Vizualizat:  de 11977 ori

4105 - 625 usa III vedere inferioara (13.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 12:27:53    Titlul subiectului: 120587

A sosit vremea sa prezint un alt autobuz MAZ, si anume cel cu numarul de inmatriculare GL-72-PMG (sau mai pe scurt, 628).
628 face parte din ultimul lot de autobuze livrat la Galati (din totalul de 30 comandate) si este unul dintre preferatele mele. Din punct de vedere tehnic nu a facut nazuri pana in prezent (exceptand cateva mici defectiuni care nu au influentat insa in mod negativ activitatea mijlocului de transport in comun), in plus este menajat si condus cu grija.
Din punct de vedere tehnic autobuzul se comporta ireprosabil iar exterior nu a suferit pana in prezent incidente care sa ii afecteze aspectul, de-altfel ingrijit si mereu curat.
Sistemele de iluminare exterioara sunt functionale integral. 628 si-a pastrat capacele laterale ale semnalizatoarelor cat si cele de protectie la roti (disparute la o parte dintre colegi).
Inainte de a trece la prezentarea in imagini as dori sa felicit pe cei doi soferi care isi efectueaza serviciul pe 628 atat pentru profesionalismul cu care conduc si trateaza acest mijloc de transport cat si pentru respectul si bunul simt de care dovada in relatia cu pasagerii.
Sa vedem acum cateva poze cu exteriorul lui 628:

Poza 1: 628 - vedere laterala;
Poza 2: 628 - vedere frontala;
Poza 3: 628 - vedere posterioara;
Poza 4: 628 - masca sistem absorbtie aer;
Poza 5: 628 - masca sistemului de evacuare aer cald (de la motor).



IMG_2922.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.29 kb
 Vizualizat:  de 11007 ori

IMG_2922.JPG



IMG_2921.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.58 kb
 Vizualizat:  de 11007 ori

IMG_2921.JPG



IMG_2920.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.39 kb
 Vizualizat:  de 11007 ori

IMG_2920.JPG



IMG_2918.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.09 kb
 Vizualizat:  de 11007 ori

IMG_2918.jpg



IMG_2919.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.5 kb
 Vizualizat:  de 11007 ori

IMG_2919.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 12:49:28    Titlul subiectului: 120588

Pana si modul de asamblare pare efectuat cu mai multa grija ca la alte mijloace de transport din lot, atat la exterior cat si la organizarea interiorului.
Spre marea noastra bucurie, banchetele au scapat de intepaturile de briceag sau manjelile de marker. Cel putin pana in prezent... Din pacate, nu aceelasi lucru se poate spune despre canatele usilor sau panourile laterale. Sper insa ca aceste semne sa dispara cat mai repede posibil, e pacat ca oamenii nu stiu sa aprecieze mijloacele de transport in comun si se manifesta in moduri atat de primitive...
In rest, dupa cum spuneam, asamblarea salonului lui 628 pare efectuata cu mai multa rabdare si precizie ca la alte MAZ-uri ale Transurb-ului. Panourile superioare nu prezinta nesincronizari semnificative in locatiile de trecere, echipamentele specifice (difuzoare, ventilatoare, ...) sunt functionale, banchetele nu prezinta joc (la fixari), sistemul de iluminare este activ pe ambele ramuri iar ultima oara cand am calatorit in salonul acestui autobuz, atat afisajul digital de prezentare a statiilor cat si modul sonor de anuntare al acestora erau functionale.
Sa vedem acum si cateva aspecte din salon, prezentate in doua seturi de poze realizate in mod circular:

Primul set:



IMG_2901.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.26 kb
 Vizualizat:  de 11002 ori

IMG_2901.JPG



IMG_2903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.11 kb
 Vizualizat:  de 11002 ori

IMG_2903.JPG



IMG_2910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.87 kb
 Vizualizat:  de 11002 ori

IMG_2910.JPG



IMG_2911.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.47 kb
 Vizualizat:  de 11002 ori

IMG_2911.JPG



IMG_2906.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.23 kb
 Vizualizat:  de 11002 ori

IMG_2906.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 12:51:03    Titlul subiectului: 120590

Al doilea set:


IMG_2909.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.07 kb
 Vizualizat:  de 11001 ori

IMG_2909.JPG



IMG_2912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.22 kb
 Vizualizat:  de 11001 ori

IMG_2912.JPG



IMG_2898.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.33 kb
 Vizualizat:  de 11001 ori

IMG_2898.JPG



IMG_2899.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.92 kb
 Vizualizat:  de 11001 ori

IMG_2899.JPG



IMG_2900.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.3 kb
 Vizualizat:  de 11001 ori

IMG_2900.JPG



IMG_2902.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.87 kb
 Vizualizat:  de 11001 ori

IMG_2902.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community