Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze Mercedes/Hess O405 si Volvo B10M ale RAT Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Vor rezista atat aceste autobuze cat au rezistat O305Gurile?
Da
36%
 36%  [ 18 ]
Nu
44%
 44%  [ 22 ]
Nu stiu
18%
 18%  [ 9 ]
Voturi totale : 49

Autor Mesaj
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2016 08:34:54    Titlul subiectului: 185929

Mulțumim pentru explicații.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2016 13:46:23    Titlul subiectului: 185930

Cu placere.

Kilometrajul avansat nu este in principiu o problema pentru diferitele modele de MB O 405 de dupa jumatatea anilor 1990. Cele fabricate pentru Freiburg (numere de parc de la 92x pana la 966) erau GN2 la care "problemele de copilarie" nu mai existau. Un MB O 405 G sau GN din 1997 este cu mult mai fiabil si in ziua de azi (bineinteles, intretinut corespunzator) ca un MB O 530 Citaro tot din 1997 care abia vedea in acel an pentru prima data lumina zilei.

Totul depinde de intretinere. Nici la VAG Freiburg si nici la BVB Basel 405-urile cu planseu partial coborat nu au avut probleme cu rugina, in alte parti (ex: SWB Bonn) modele din acelasi an erau complet mancate structural si curgea rugina de pe ele.

Am avut ocazia sa-l conduc o data pe 959 al VAG (unul din cele doua vopsite in rosu rubin, alaturi de 955) in 2003, cand avea cam sapte ani si 450.000km la bord - primul articulat pe care l-am condus vreodata si am ramas foarte placut impresionat de calitatea generala a masinii si de cea a finisarilor. Nu auzeai nici un zgomot, nu scartaia nici un panou.

L-am revazut si fotografiat in 2011 cand se stia ca va parasi parcul (nu a mai primit filtru de particule si a ramas Euro 2, cu placuta rosie, deci nu a mai avut voie sa circule in Freburg dupa 1.1.2012). Soferul mi s-a plans ca e vechi, ca franeaza prost, ca are cutie de viteza model vechi care tureaza mai mult si schimba mai tarziu ca pe Citaro FL G. "Insa nu scartaie si nu cad panourile de plastic prin el ca pe cele noi". Masina arata optic la exterior si la interior absolut impecabil. L-am intrebat cati km la bord are. "Oho, multi, are deja cam 480.000km pe ceas". Ignorantul - era un turc tanar, un copil de 25 de ani - nu stia ca intre timp daduse ceasul peste cap.

Dupa vanzare cele mai multe O 405 GN2 ale VAG au fost preluate de alte retele central europene - unele de BVB Basel, altele de orase mai mici din Germania. 959 de care scriu mai sus a ajuns - echipat intre timp cu filtru de particule si adus la standard Euro 4 - la transport scolari in nordul Germaniei in 2012-2013.

Cele patru 405 GN2 ex-BVB propuse pentru vanzare in Romania ar putea circula inca mult si bine daca vor fi intretinute in mod corespunzator. Insa stiind cum se intretin masinile in spatiul carpato-danubiano-pontic, imi este mila si imi pare rau de ele.

_________________
Toate cele bune,

H
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 23 Aug 2016 06:31:28    Titlul subiectului: 186208

Autobuzul 507 in curs de casare


IMG_20160819_185423.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Vizualizat:  de 11250 ori

IMG_20160819_185423.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ArMiN-MaRiAn



Data înscrierii: 07/Aug/2013
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 92
Locație: Sfantu Gheorghe

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2016 18:57:38    Titlul subiectului: 187024

507 a stat mult timp descomplectat in curtea Regiei Autonome din Triaj,respectiv Sectia 1 Transporturi.Acest Mercedes O405G a fost retras datorita unor probleme cu cutia de viteze din ce am auzit,dar cu timpul a fost descomplectat in cea mai mare parte,ramanand caroseria.In data de 24.10 daca nu ma insel,s.a inceput taierea acestuia,ramanand din el doar partea din fata a acestuia.In aceeasi zi in jurul orei 14 nu mai era nimic din el din pacate,acesta ramanand doar o amintire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 17:09:17    Titlul subiectului: 187964

#506, #510 și #508 fotografiate astăzi în Livada Poștei, respectiv Gara Brașov.

Din cauza soarelui puternic nu am putut realiza o fotografie mai clară. Sad



MB O405G #506 - RAT Brașov - 18.01.2017 - Copy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  403.53 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

MB O405G #506 - RAT Brașov - 18.01.2017 - Copy.JPG



MB O405G #510 - RAT Brașov - 18.01.2017 - Copy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  433.21 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

MB O405G #510 - RAT Brașov - 18.01.2017 - Copy.JPG



MB O405G #508 - RAT Brașov - 18.01.2017 - Copy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  328.4 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

MB O405G #508 - RAT Brașov - 18.01.2017 - Copy.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 04 Mar 2017 21:34:53    Titlul subiectului: 188712

In ultimele 2 saptamani am surprins urmatoarele Mercedesuri articulate la traseu:

#500, #503, #504, #506, #508, #509, #510
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2017 17:24:57    Titlul subiectului: 189111

Bună ziua! Aș dori să-mi actualizez lista vehiculelor RAT S.A. și dacă s-ar putea să mi se corecteze lista.

Nr - Nr. Înm - An. fab. - Proveniență - Nr. Vechi

500 - BV 11 PIF - ...... - BBOOGG Olten - 41
501 - BV 11 PIE - ...... - BBOOGG Olten - 17
502 - BV 11 PIY - ...... - ZVB Zug - .....
503 - BV 11 PJA - ...... - ZVB Zug - 73
504 - BV 11 PIL - ....... - ZVB Zug - 68
505 - BV 11 SEJ - ...... - ZVB Zug - .....
506 - BV 11 SEK - 1989 - Basel - 722
507 - BV 12 CVT - ..... - .............. - 8 - CASAT!
508 - BV 12 CVU - ..... - Klopfstein Laupen - .....
509 - BV 12 CVS - ..... - Konstanz - 42
510 - BV 13 AAL - ...... - Busverkehr Imfeld - 658

Mulțumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2017 20:57:49    Titlul subiectului: 189122

Scaunele de pe 507 au ajuns pe un MAZ galben 617 sau 620 daca imi aduc bine aminte
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2017 08:07:34    Titlul subiectului: 189127

507 - ex PostAuto Uznach - 8 -
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community