Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele BMC Procity 320 SLF
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 19:43:42    Titlul subiectului: Autobuzele BMC Procity 320 SLF 143231

"RAT Brașov își ia 15 autobuze Euro 5 cu 3,8 milioane de euro

Regia vrea să le plătească în rate vreme de 65 de luni, banii urmând a fi obțiunuți din surse proprii și subvenții de la bugetul local.

Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov va organiza pe 17 iunie o licitație pentru achiziția în leasing a 15 autobuze noi, cu norma de poluare Euro 5, se arată într-un anunț lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Valoarea contractului este de 15,45 milioane de lei (3,8 milioane de euro) fără TVA. Potrivit anunțului, fondurile necesare pentru achiziționarea autobuzelor va fi acoperită din surse proprii ale regiei și subvenții de la bugetul local, potrivit Ziarului financiar.

Rate pe 5 ani. Durata contractului va fi de 65 de luni, iar rambursarea creditului se va realiza în 59 de rate lunare egale, care vor include și valoarea reziduală. „Odată cu oferta se va prezenta și desfășurătorul ratelor care va cuprinde cele 59 de rate, capitalul, dobânda (calculată la sold), taxa administrativă, rata de leasing, taxele vamale (dacă este cazul), respectiv TVA-ul", se spune în caietul de sarcini.
Ce autobuze vrea RAT. “Autobuzul va trebui să aibă o capacitate de transport de minim 95 călători din care 27-35 pe scaune. Noile autobuze vor fi dotate cu un sistem vizual și auditiv de informare a călătorilor amplasat în interiorul salonului format din indicator vizual de tip LCD care să afișeze denumirea stației sau alte mesaje text prin rulare, instalație completă care va include un microfon pentru informarea călătorilor ce va fi comandat de la postul de conducere și va avea difuzoare în compartimentul călătorilor. Sistemul audio va fi prevăzut cu dispozitiv pentru anunțare automată a stațiilor. De asemenea, autobuzele vor trebui să fie dotate cu radio CD player cu MP3, camere video pentru supravegherea la fiecare ușă, cu posibilitatea înregistrării, stocării și descărcării imaginilor, echipament de transfer date wireless și software pentru gestionarea, programarea sistemului și autotest”.
Alte condiții. În prezent, parcul RAT Brașov este format din 202 autobuze și 45 de troleibuze. Potrivit caietului de sarcini, ofertantul este obligat să dețină în proprietate sau pe bază de contract, pe teritoriul României, preferabil în Brașov sau împrejurimi, un atelier service acreditat de producătorul autobuzului, pentru satisfacerea obligațiilor de garanție care va fi de 36 de luni de la achiziție sau la 200.000 de kilometri parcurși."


sursa: http://www.brasovultau.ro

Corect ar fi fost 15 troleibuze si exitinsa reteaua de troleibuz spre Brintex si Livada Postei, dar noi traim in tara lui Voda Papura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2011 14:22:02    Titlul subiectului: 143325

Nu inteleg de ce le mai trebuie autobuze solo de 12 m cand e nevoie de autobuze articulate, oricum parcul de autobuze nu e folosit la capacitatea reala.
Parcul de troleibuze e imbatranit, din anul 2000 incoace sau adus numai vehicule second hand, ar fi fost mai bine sa se aduca troleibuze noi si nu autobuze.
Nu se spune nimic in articol despre rampa de acces pentru persoane cu handicap locomotor in autobuze, sa nu mai vorbim de sistem pentru numararea calatorilor, astfel s-ar putea urmari mai usor numarul calatorilor fraudulosi, dar ramane de vazut, nu mai e mult pana la licitatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2011 19:47:17    Titlul subiectului: 143337

Ia deschide e-licitatie.ro si sapa acolo, dai click la anunturi de participare, unde pui drept cautare judetul Brasov.
Dupa ce stai cu ochii in ecran vreo 30 min., o ora, gasesti anuntul, cu toate datele si un fisier cu caietul de sarcini, sau cum ii zice.
Auditie placuta!



Binder1.pdf
 Descriere:
Date despre licitatia referitoare la cele 15 autobuze.

Descărcare
 Nume fișier:  Binder1.pdf
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Descărcat:  de 2090 ori


_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2011 23:10:23    Titlul subiectului: 143342

Fisierul atasat de Ionescu se refera la amenajarea capetelor de linii Saturn, Roman, Rulmentul, Triaj, ca tot veni vorba de amenajarea acestor capete de linii sa ne amintim ca in anul 2009 chiar inainte de alegerile prezidentiale capetele de la Roman si Saturn au fost amenajate iar acum se incearca cheltuirea altor bani pe aceleasi terminale. Dupa cateva luni de la "modernizarea" celor doua terminale au aparut si gropi din cauza lucrarilor de mantuiala.
Nu voi intelege niciodata de ce se modernizeaza ambele terminale Saturn si Roman aflate la 200 de metri distanta cand se poate realiza un singur terminal, ar fi mai usor si pentru calatori si pentru buzunarul contribuabilului de rand la bugetul local, sa intelegem ca ce s-a realizat pana acum sunt bani aruncati in vant? Doua terminale nu isi mai au rostul nici din punctul de vedere al fluxului de calatori, in anii '80 cand mii de oameni se imbarcau/debarcau de la platformele industriale Roman, Prefa si Metrom se justifica acum ar fi de ajuns unul singur. Despre acest subiect s-a mai discutat si la rubrica Propuneri.

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2039&postdays=0&postorder=asc&start=50

Iata si fisierul atasat cu licitatia celor 15 autobuze.



Binder1.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Binder1.pdf
 Mărime fișier:  932.44 kb
 Descărcat:  de 586 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 18:11:23    Titlul subiectului: 145310

Ieri 30 iunie au fost prezente in curtea regiei trei modele de autobuze pentru prezentare in urma licitatiei MAZ 203, BMC 250 SLF si ASTRA BUS CITELIS. Ciudat este prezenta autobuzului MAZ 203 la licitatie, in caietul de sarcini se specifica clar cutia de viteze automata cu 6 trepte, pe site-ul reprezentantei www.MAZ.ro puteti verifica cum acest autobuz are cutie de viteze automata cu 4 trepte deci este descalificata din start la licitatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 12:30:26    Titlul subiectului: 145381

Maz-uri probabil ca nu vor mai lua, ca o fi fost evident cat de bine s-au descurcat in Brasov in 7 ani. Un sfert din ele sunt stricate si vreo 2 descompletate, fara sa aibe un nr foarte mare de km parcursi. Dar prezenta Maz ului care nu corespunde cerintelor (cu toate ca cerintele sunt aiurea) arata faptul ca cei care promoveaza Maz in Romania au ceva radacini bune pe undeva. De ce nu o fi prezent si Roman, ca acum patronul este membru PDL? Mai mare rusinea sa ai fabrica de autobuze in oras si sa cumperi din Belarus si din Turcia niste Low end-uri mai scumpe cam cu 40%. Asa ne promovam orasul si tara.
Cat despre necesitatea a 10 autobuze solo acum:
Da, sigur ca vor trebui cumparate autobuze cat mai multe (parca ar avea un abonament RAT-ul la furnizorii externi de masini). O fi asa mare lipsa de autobuze solo la Brasov sau trebuie facute afaceri cat mai se pot face pentru rotunjirea veniturilor actualilor oameni din primarie??

Mai bine sa se cumpere vreo 150 autobuze solo ca in 2006 sa avem de rezerva. Eventual sa le tinem sigilate sa nu rugineasca. Evil or Very Mad Daca tot merge invers treaba.

Nu este clar ca sunt autobuze solo in parcul regiei care ies foarte rar la traseu cu toate ca au fost luate noi si duc lipsa in schimb de soferi? Acele autobuze au fost cumparate pe post de muzeu sau depozit de piese?

Ce bataie de joc a fost cu achizitia de trolee super stricate la sfarsitul lui 2010, de ce nu se cumpara tot niste autobuze second hand cum au la RAGCPS Sacele, mai ieftine si suficient de bune? Uite ca totusi masinile RAGCPS, chiar daca sunt vechi, sunt mai folosite si mai bune decat acele troleibuze SH, pot asigura in conditii optime transportul). Daca masinile RAGCPS circula pline la ore de varf si ies aproape zilnic la traseu, in schimb Renault-urile RAT -ului din 10 bucati ies 1-2 pe zi la traseu, unele dintre ele odata pe luna sau la 2 luni din cauza defectiunilor existente si a lipsei soferilor pentru trolee.
Pai cat de noi or fi autobuzele care se vor lua acum, trebuie sa stim ca tot se vor mai cumpara si la anul vreo alte 10 autobuze (articulate, atunci ca ies O305G urile din servici pe atunci->motiv). Deci, ce criza dom'ne?? Daca ne lafaim si cumparam chestii foarte scumpe, ne permitem luxul sa tinem un parc de masini noi de 3 ori mai mare decat necesitatile orasului, si sa irigam buruienile din giratorii luate la preturi de 10 ori mai mari decat pretul lor normal. Ba mai facem si cate un patinoar la suprapret. Atunci unde e criza?? Aaa, este la omul de rand care nu face afaceri nici cu masini, nici cu flori nici cu asfalturi nici imobiliare. Pe omul ala sigur nu il va interesa ca ia din statie un BMC cumparat in 2011 sau un Conecto din 2004.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 13:17:48    Titlul subiectului: 145384

Baverescule te înțeleg și simpatizez cu cea ce ai expus, dar trebuie să te dezamăgesc. Adică conducerea actuală a orașului nu a ajuns acolo neinvitată ci prin vot „democratic”. Și din păcate nu numai prin voința gloatei ci și prin votul unor indivizi care culmea au chiar facultate dar pe care nu-i interesează că Scripcaru și „echipa” fură de rupe, ei sunt mulțumiți că a făcut orașul să arată bine - ei desigur confundând imaginea orașului cu cea a sensurilor giratorii asfaltate, a florilor puse la marginea unor șosele, etc... și pe ei ne-deranjându-i că o plimbare prin parcul central poate să-ți provoce boli de plămâni din cauza poluării... Trist dar adevărat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 22:18:30    Titlul subiectului: 145521

Intrebarea mea este: daca in Brasov s-a decis ca masinile mari, simple sau articulate, nu mai au voie, atunci de ce mai e nevoie de unele noi?
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 24 Aug 2011 11:27:20    Titlul subiectului: 147891

"RAT Brașov cumpără 15 autobuze noi cu 3,390 milioane de euro

Plata va fi făcută cu un avans de 5%, iar restul în 59 de rate lunare

Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov va semna în următoarele zile un contract pentru cumpărarea a 15 autobuze noi marca BMC modelul SLF M32 320 ProCity.
Contractul va fi semnat în urma organizării unei licitații, câștigate de producătorul turc de autobuze. Valoarea totală a contractului este 14,445 milioane lei (3,390 milioane de euro), fără TVA, în condițiile în care, înaintea desfășurării etapelor de licitație, suma estimată pentru realizarea achiziției a fost stabilită la valoarea de 15,45 milioane lei (3,62 milioane de euro), fără TVA.

Patru luni termen
de livrare
„La licitație s-au înscris patru firme prestigioase, care au prezentat produse de înaltă calitate, câștigătorul oferind autobuze care corespund optim nevoilor RAT Brașov atât în ceea ce privește raportul calitate/preț, cât și din perspectiva siguranță/costuri de exploatare și întreținere”, se arată în comunicatul regiei de transport.
Autobuzele vor fi livrate la sediul RAT Brașov în cel mult patru luni de la data semnării contractului, plata urmând a fi făcută cu un avans de 5%, iar restul în 59 de rate lunare, începând din momentul recepției.

101 de locuri, 27 pe scaune
Cele 15 noi autobuze solo, având un număr total de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune, vor completa actualul parc auto al RAT Brașov, în prezent format din 202 autobuze și 45 de troleibuze.

Trei ani garanție
Mașinile au o perioadă de garanție de 36 de luni sau 200.000 de km, pentru elementele de caroserie acordându-se o perioadă de garanție de 10 ani.
Licitația s-a desfășurat pe 17 iunie, dar anunțarea câștigătorului a fost amânată după ce una dintre companiile care s-au înscris la licitație a depus o contestație la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, care a fost soluționată prin respingerea acesteia ca neîntemeiată.

„Rampă” pentru cărucioare
Autovehiculele noi sunt în întregime cu podea joasă, fără trepte, având suspensii care asigură reglarea automată a ținutei de drum în funcție de sarcină și un sistem de înclinare la bordură. Pentru a asigura condiții civilizate de transport persoanelor cu dizabilități și a celor care sunt însoțite de copii în cărucior, RAT a achiziționat autobuze ce sunt prevăzute la ușa din mijloc cu o rampă mecanică pentru accesul cărucioarelor. Autobuzele cumpărate sunt dotate cu trei uși duble, instalație de aer condiționat, sistem de încălzire suplimentar și sistem electronic de informare.

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU Data: 24 aug 2011
"

Sursa: http://bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=66030

NP. Incredibil. Autobuze cu AC si sistem de informare a calatorilor... Cat vor tine oare BMCurile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 14:30:35    Titlul subiectului: 148024

FBW58 a scris:
"Cele 15 noi autobuze solo, având un număr total de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune...
101 locuri in total la 15 autobuze? Cat fac 101: 15? Very Happy Very Happy
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Oct 2011 08:51:03    Titlul subiectului: 149822

Am inteles ca vor fi BMC-uri, ce model ce tip ?? O poza daca se poate cu acest model care va ajunge la Brasov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bmc671



Data înscrierii: 22/Oct/2011
Ultima vizita: 24/Dec/2011
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 24 Oct 2011 20:47:21    Titlul subiectului: 149827

BMC SLF M32 320 Procity

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Din_decembrie_vom_circula_cu_autobuze_noi_0_578342217.html

"Din decembrie vom circula cu autobuze noi

24 octombrie 2011

Autor: Flavia Cistian

Autobuzele vor veni până în luna decembrie

Cele 15 autobuze pe care Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov le-a achiziționat în urmă cu puțin timp vor începe să fie livrate începând cu luna decembrie.

Autobuzele vor fi livrate în loturi de câte cinci, astfel că în cursul lunii ianuarie toate vor ajunge la Brașov. „După ce toate formalitățile vor fi încheiate vom stabili pe ce rute vor circula aceste autobuze", a declarat purtătorului de cuvânt al RAT Brașov, Silviu Ștefan, citat de www.bzb.ro.

Autobuzele achiziționate până acum sunt marca BMC, modelul SLF M32 320 ProCity. Cele 15 autobuze care vor veni au o capacitate de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune, și sunt în întregime cu podea joasă, fără trepte, având un sistem de înclinare la bordură. „Pentru a asigura condiții civilizate de transport persoanelor cu dizabilități și a celor care sunt însoțite de copii în cărucior, RAT a achiziționat autobuze ce sunt prevăzute la ușa din mijloc cu o rampă mecanică pentru accesul cărucioarelor",a mai declarat Silviu Ștefan pentru sursa citată.

Autobuzele au o perioadă de garanție de 36 de luni sau 200.000 de km, pentru elementele de caroserie acordându-se o perioadă de garanție de 10 ani."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bmc671



Data înscrierii: 22/Oct/2011
Ultima vizita: 24/Dec/2011
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2011 18:43:45    Titlul subiectului: 149848

Pe ce trasee credeti ca ar trebui sa circule noile autobuze? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2011 19:16:56    Titlul subiectului: 149849

Probabil ca vor circula pe 5, acolo intra acum noutatile, asa cum intrau altadata pe 11.
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 18:38:32    Titlul subiectului: 151605

Am citit pe forumul Transport Public ca au sosit de saptamana trecuta 4 autobuze noi BMC SLF 320 Procity.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2012 18:15:27    Titlul subiectului: 151844

Cateva poze cu cele 4 BMC-uri Procity 320 SLF.


DSCN1068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.7 kb
 Vizualizat:  de 29319 ori

DSCN1068.jpg



DSCN1070.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  395.12 kb
 Vizualizat:  de 29319 ori

DSCN1070.jpg



DSCN1071.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.23 kb
 Vizualizat:  de 29319 ori

DSCN1071.jpg



DSCN1072.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  390.97 kb
 Vizualizat:  de 29319 ori

DSCN1072.jpg



DSCN1073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  391.71 kb
 Vizualizat:  de 29319 ori

DSCN1073.jpg



DSCN1074.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.54 kb
 Vizualizat:  de 29319 ori

DSCN1074.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 16:05:39    Titlul subiectului: 153319

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/De_maine-brasovenii_vor_circula_cu_autobuze_de_lux_FOTO_0_650335340.html

"De mâine, brașovenii vor circula cu autobuze „de lux“

21 februarie 2012

Autor: Ionuț Dincă

Noile autobuze RAT Brașov.

Mijloacele de transport în comun, care au un sistem modern de informare a călătorilor, atât vizual, cât și auditiv, au GPS, iar șoferii nu vor mai putea să „fenteze” graficele de circulație sau să economisească motorina cu scopul de a valorifica apoi.

Cele 15 autobuze au venit în serii de câte cinci, începând din luna decembrie, dar vor ieși abia de mâine pe traseu, fiindcă abia acum conducerea Regiei a rezolvat înmatriculare și înscrierea lor în circulație.

Acestea sunt marca BMC, fabricate în Turcia, și pot transporta un număr maxim de 101 călători, dintre care 27 pe scaune. Acestea au podeaua coborâtă pe toată lungimea (fără trepte pentru urcare) și un sistem de reglaj automat al ținutei de drum în funcție de sarcină și cu posibilitatea de înclinare la bordură în stații, pentru a facilita accesul persoanelor cu handicap locomotor. De asemenea, acestea sunt singurele din parcul auto al RAT care au și aer condiționat.

Informare modernă a călătorilor

Stațiile sunt afișate pe o tabelă electronică în interior, dar sunt anunțate și prin sistemul audio al autobuzului, venind astfel în sprijinul celor care au hadicap auditiv sau vizual.

„Acest sistem de afișaj este coordonat prin GPS, astfel că, atunci când autobuzul pleacă din stație, este anunțată următoarea oprire, iar când se apropie de stație se anunță din nou numele acesteia“, a explicat Augustin Pulpea, directorul RAT Brașov.

Noile autobuze vor cicula, de mâine, pe liniile: 1, 4, 5, 6, 17, 22, 31, 34, 35 și 36. Trecerea lor prin stații va fi marcată pe programele de circulație, cu roșu, cu mențiunea: „Autobuz echipat cu rampă pentru accesul persoanelor cu handicap”.

Șoferii, monitorizați

Datorită sistemelor moderne cu care sunt echipate mașinile și șoferii sunt atent monitorizați. „Șoferii nu se mai pot scuza că nu se pot încadra în grafic, fiindcă computerul de bord stochează, prelucrează și furnizează informații referitoare la funcționarea și exploatarea autobuzului, respectiv: viteză de deplasare, depășirea vitezei legale, turația excesivă a motorului. Totodată, și consumul de carburant este monitorizat“, a precizat primarul George Scripcaru.

Valoarea totală a contractului este de 14,445 milioane lei, fără TVA, finanțator fiind BCR LEASING IFN SA. Fondurile necesare realizării achiziției provin din subvențiile de exploatare primite de la Consiliul Local Brașov și din veniturile proprii ale Regiei. Ele vor fi achitate pe o perioadă de cinci ani. Termenul de garanție al autovehiculelor este de trei ani sau 200.000 de kilometri, iar pentru caroserie perioada de garanție este de 10 ani."



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.91 kb
 Vizualizat:  de 28784 ori

4.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 20:19:39    Titlul subiectului: 153346

Care "veniturile proprii ale Regiei"?? Cand RAT are pierderi cat aveau toate uzinele brasovene dupa '90. Chiar era nevoie de aceste masini? E garajul gol sau plin de harburi de 40 ani defecte cunva si nu stim??

De banii cheltuiti se putea cumpara 40 de autobuze articulate second -hand ca cele din 2000 si 2008 si aveai intr-adevar confort pe traseele aglomerate.

Am vazut si eu acel vehicol pe 6 care e si in poza, probabil fiind acelasi, insa in poza se vede ca afisajul nu arata prea bine desi eu l-am vazut in realitate si era f bun afisajul. Am vazut si un vehicol cu 22 pe b-dul Garii si inca unul, nu mai stiu ce numar, si afisajele erau ok.

"Monitorizare" ca la acele camere nefunctionale si inexistente cumparate acum cativa ani pentru autobuze si montate pe la vilele sefilor.

Ce se spune in articol este praf in ochi pentru ca sistem de informare al calatorilor a avut si tramvaiul acum 30 ani si Rocarul de Simon acum 15 ani. Asa ceva trebuia sa existe si la MAN macar. Deci daca s-a cheltuit bani inzecit de mult pe "criza asta" cu asemenea "lucruri moderne" care nu ajuta pe nimeni e rusinica.
Sa vedem ce confort mai au calatorii nostrii cand pe la 6, 30 dimineata se urca la capatul "Saturn" vreo 12 "rromi" garcineni cu galeti si lopeti si ocupa tot spatele masinii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2012 17:36:28    Titlul subiectului: 160653

Am mers cu un BMC din cele noi intre Livada si Patria, intr-o zi de luni. Autobuzele se prezinta excelent. Sistemul informatic mergea foarte bine, viteza de deplasare buna, confort ok! Sa speram ca tin tot asa!

Am vazut si cum se folosesc elementele pentru handicapati. Pe 35 dupa ce a incarcat toata lunmea, autobuzul a tras linga refugiu, soferul a lasat masina "pe vine", a venit a deschis trapa. Omul si insotitorul s-au urcat, soferul a cerut calatorilor eliberarea spatiului unde sa intre scaunul, apoi a inchis trapa si usa, a ridicat masina si au plecat. Smile Foarte frumos si corect!

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 19 Iun 2013 17:59:25    Titlul subiectului: 165244

Autobuze BMC pozate la sfarsitul lunii mai


P1290836-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.92 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1290836-crop.JPG



P1290993-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.42 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1290993-crop.JPG



P1300233-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.79 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1300233-crop.JPG



P1300453-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.79 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1300453-crop.JPG



P1300496-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.74 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1300496-crop.JPG



P1300507-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.96 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1300507-crop.JPG



P1310170-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.98 kb
 Vizualizat:  de 26164 ori

P1310170-crop.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2016 14:51:40    Titlul subiectului: 187429

Astăzi-dimineață, BMC-ul #771 a avut „onoarea” de a circula, la schimbul I, pe linia 37, fiind al doilea ce a circulat pe această linie, primul fiind unul dintre #772 și #773, cele cu reclama la HornBach, pe 05 august 2016.
Ușor ușor ajung pe toate liniile, acestea ajungând și pe liniile de troleibuz 3, 7, 8, și când erau, 11 și 30, dar și pe liniile de autobuz 20, 23B, 32
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2016 23:08:09    Titlul subiectului: 187442

Pe 37 nu e o noutate. Am vazut un BMC pe aceasta linie cand inca mai circula pana in Livada. Cred ca in septembrie 2015
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2016 19:27:48    Titlul subiectului: 187452

Pentru mine a fost a doua oară când le văd pe 37 și prima dată când am și mers cu ele pe 37.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Dum 15 Ian 2017 15:10:15    Titlul subiectului: 187898

Că tot vorbeam de BMC-uri și de linia 37:
-> https://flic.kr/p/R1ZJmQ



IMG_1864 - Copy - Copy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  391.21 kb
 Vizualizat:  de 19903 ori

IMG_1864 - Copy - Copy.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 15 Ian 2017 19:28:12    Titlul subiectului: 187904

Stai linistit, ca ieri pe linia 15 a fost tot BMC, si la fel avea afisat doar indicativul liniei, fara traseul pe care circula (Triaj-Indepedentei).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community