Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

STB - Probleme de Management, Marketing, Resurse Umane
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 13:29:34    Titlul subiectului: 156097

RATB vinde autobuze, tramvaie si troleibuze vechi, precum si alte materiale. Informatia se gaseste pe site-ul RATB: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=237

Citat:
Vă inștiințăm ca Regia Autonomă de Transport București intenționează să valorifice următoarele materiale aflate în stoc. Termen valabilitate ofertă : o lună. RATB își rezervă dreptul de a modifica listele, fără preavizare.


Lista precisa a stocului se gaseste aici: http://www.ratb.ro/docpdf/Stocuri%20vanzare.pdf

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gogoneata



Data înscrierii: 02/Dec/2011
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Aug 2012 10:44:40    Titlul subiectului: Pentru a afla numarul blatistilor ar fi fost mai simplu 158163

Exista pe cel putin 100 autobuze sisteme de numarat calatori, dar nu functioneaza corect din cauza celor de la Thoreb care pana acum de 6 ani nu au facut functionale la capacitatea care le-a fost ceruta in caietul de sarcini.A
utobuzele au iesit din garantie. Nu ar fi fost normal ca perioada de garantie sa incepa in momentul cand totul era perfect functional, asa cum a fost cerut si platit? Din cate se aude o mare parte din cei care aveau datoria ca sa verifice sa se implementeze sistemele au ajuns in functii de conducere la Thoreb Romania.
Acum platesc tot fraierii care cumpara abonament sau bilet
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Aug 2012 14:50:22    Titlul subiectului: Re: Pentru a afla numarul blatistilor ar fi fost mai simplu 158173

gogoneata a scris:
Din cate se aude o mare parte din cei care aveau datoria ca sa verifice sa se implementeze sistemele au ajuns in functii de conducere la Thoreb Romania. Acum platesc tot fraierii care cumpara abonament sau bilet

Din motivul asta sunt impotriva scumpirii titlurilor de calatorie la RATB sau metrou. De ce sa platesc eu pentru tampeniila facute de altii. Acesta se numeste furt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 22:27:31    Titlul subiectului: 162498

Citez a doua parte a articolului referitor la numarul de calatori amendati zilnic de controlorii RATB. Prima parte a acestui articol l-am citat la topicul "Controlorii RATB. Pro si contra". De ce citez a doua parte a articolului la acest topic ? fiindca se refera la niste rezultate financiare ale regiei. Articolul se gaseste aici (cu mentiunea ca voi cita doar a doua parte a lui, in acest post).

Citat:
Câți bani a încasat RATB din vânzarea titlurilor de călătorie

În ciuda faptului că, în perioada 2010 – 2012, Regia a implementat mai multe proiecte de diversificare a modalităților de achziționare și plată a călătoriei, a intensificat activitatea de informare a publicului călător cu privire la oferta tarifară, la procesul de validare, a derulat acțiuni de conștientizare a călătorilor asupra importanței validării și achitării taxei de călătorie, încasările din vânzarea titlurilor de călătorie au scăzut.

"Pe fondul crizei economice generale, am înregistrat o scădere a veniturilor realizate din vânzarea titlurilor de călătorie. Astfel, sumele încasate din vânzarea titlurilor de călătorie în perioada 2010-2012 s-au ridicat la 188 milioane lei în anul 2010, 180 milioane lei în anul 2011 și 175 milioane lei în anul 2012. Nivelul încasărilor înregistrate din suprataxă, raportat la încasarea din titluri de călătorie, reprezintă un parametru ce evidențiază câteva aspecte majore: puterea de cumpărare a călătorilor, prezența corpului de control în mijloacele de transport în comun, existența pe piața de resort a altor operatori de transport concurenți, cuantumul suprataxei/amenzii aplicate nu este suficient de mare pentru a determina călătorul să aleagă să plătească taxa de călătorie. La acestea se adaugă și comportamentul speculativ al unora dintre călători, care, deși dețin un titlu de călătorie (portofel electronic), validează doar în momentul controlului. Având în vedere rețeaua de transport distribuită la nivelul Capitalei, numărul de linii și vehicule aferente și mai ales, ținând cont de faptul că transportul urban suprateran este de tip deschis (neexistând echipamente ce permit accesul în mijlocul de transport condiționat de plata călătorie sau validarea unui titlu tip abonament), activitatea de control a vehiculelor și a tuturor călătorilor este una dificilă, deși corpul de control face verificări pe toată durata de desfășurare a activității de transport, inclusiv în zilele de weekend", au explicat reprezentanții RATB.

Călătorii clandestini pot achita suprataxa în valoare de 50 lei, în maximum 48 de ore de la primirea procesului-verbal. Cei care nu plătesc suprataxa în maximum 48 ore trebuie să achite 150 lei în termen de o lună. Amenzile neachitate în termen legal sunt direcționate de RATB către direcțiile locale de taxe și impozite și reținute în conturile acestor instituții.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 15:02:59    Titlul subiectului: 167352

Acum un minut, pe Napoca FM, s-a anunțat arestarea preventivă - pe 29 de zile - a fostului director RATB. Să fie vorba de d-l Jianu?

Adevărul a scris:
Radu Jianu, fost director al Departamentului Achiziții Publice din RATB, a fost reținut sâmbătă de procurori, după ce ar fi pretins și primit bani pentru a interveni în favoarea a două firme ce urmăreau să obțină un contract privind valorificarea și dezmembrarea vehiculelor din parcul propriu al regiei. Alături de acesta au mai fost reținute alte două persoane, cei trei urmând să fie prezentați instanței cu propunere de arestare preventivă.

Potrivit comunicatului Direcției Naționale Anticorupție (DNA), „procurorii efectuează acte de urmărire penală față de inculpații: Radu- Viorel Jianu, la data faptelor, director al Departamentului Achiziții Publice din cadrul Regiei Autonome de Transport București (RATB), în sarcina căruia s-a reținut infracțiunea de trafic de influență, în formă continuată, Gani Mehmet Kiyak, reprezentant de drept al SC Plast Line SRL, în sarcina căruia s-a reținut infracțiunea de cumpărare de influență, în formă continuată, și Marian Brebeanu, reprezentant de drept al SC Bursa Metal SRL, în sarcina căruia s-a reținut infracțiunea de cumpărare de influență, în formă continuată“. „Inculpaților Kiyak Mehmet Gani, Brebeanu Marian și Jianu Radu - Viorel li s-au adus la cunoștință acuzațiile, iar vineri și sâmbătă, procurorii anticorupție au dispus reținerea acestora pentru 24 de ore, urmând a fi prezentați la Tribunalul București cu propunere de arestare preventivă pentru 29 de zile“, au mai precizat sursele citate. CARE SUNT ACUZAȚIILE PROCURORILOR Mai exact, în perioada septembrie 2011 - mai 2012, în calitate de director al Departamentului Achiziții Publice din RATB, Jianu a pretins în mod direct și indirect, de la ceilalți doi inculpați, suma de 60.000 de dolari (30 de dolari/tonă deșeuri de metal la o cantitate totală de 2.000 de tone), pentru a interveni pe lângă membrii comisiei de vânzare prin negociere directă din RATB, astfel încât firmele Bursa Metal și Plast Line să obțină un contract privind valorificarea și dezmembrarea vehiculelor din parcul propriu al regiei, în speță a unui număr de 256 mijloace de transport casate ce urmau a fi dezmembrate și valorificate ca deșeuri, iar ulterior, contractul să fie prelungit printr-un act adițional. Astfel, Jianu a primit de la reprezentanții celor două firme, direct sau indirect, suma totală de 153.000 de lei (în trei tranșe 80.000 de lei, 33.000 de lei, 40.000 de lei), precum și de la un intermediar (persoană denunțătoare), suma de 20.000 lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 06:20:17    Titlul subiectului: 180338

Un articol referiot la salarizarea angajatilor RATB. Acesta se gaseste [url=Sporurile pe care RATB le acordă angajaților]aici[/url].

Citat:
Regia Autonomă de Transport București e bună de plată după ce trei directori demiși în 2013 au dat instituția în judecată, iar acum trebuie repuși în funcție. Cei trei vor primi, în total, 360.000 de lei, adică salariile pe ultimii doi ani. Suma se adaugă datoriilor regiei de transport care au ajuns să depășească 450 de milioane de lei. În ciuda datoriilor uriașe, RATB e darnică cu angajații săi. Acordă 54 de prime și sporuri care, anual, înseamnă un sfert din subvenția primită de la Primăria Capitalei, adică de la bucureșteni.

După aproape doi ani de proces, cei trei directori demiși în 2013 au fost repuși în funcție. Florinel Badea, Virgil Chiru și Constantin Duchin trebuie să fie acum și despăgubiți cu valoarea salariului pe 20 de luni, a primelor de sărbători și a diverselor sporuri, plus tichetele de masă.

Vasile Petrariu, lider al Sindicatului Transportatorilor din București: „Foștii directori aveau în jur de 6.000-7.000 de lei, salariul de încadrare, fără indemnizații de conducere și spor de vechime”.

Cornel Pieptea, viceprimar al Capitalei: „Suma care trebuie plătită: aproximativ 360 de mii de lei. Am solicitat deja conducerii RATB-ului să identifice persoanele care se fac vinovate în vederea recuperării prejudiciului”.

Sunt cheltuieli care împovărează bugetul societății, deja supus presiunilor pentru salariile angajaților. Un raport al Autorității Municipale de Reglementare în domeniul Serviciilor Publice arată că RATB are în acest moment aproape 11.000 de angajați, cam cu 3.000 mai mult decât ar avea nevoie în realitate - 9.050 angajați, iar pentru salariile lor regia plătește anual 505 milioane de lei, adică aproape întreaga subvenție primită de la primărie. Din totalul numărului de angajați, 261 au funcții de conducere.

Numărul șefilor a crescut cu 100 în ultimii șapte ani. Ca să le achite un salariu mediu lunar de 4.000 de lei, Regia cheltuie anual 4.800.000 de lei. Atâta ar costa și producția unui tramvai nou, performant.

Cornel Pieptea, viceprimar al Capitalei: „Consiliul General are control doar prin planul de administrare pe care îl dă Consiliului de Administrație”.

Angajații RATB au salarii cuprinse între 1.000 de lei, pentru un casier, și 2.500 de lei, cât primesc un șofer sau un vatman. Suma crește când se adaugă cele 54 de sporuri și prime.

Vasile Petrariu, lider al Sindicatului Transportatorilor din București: „Majoritatea drepturilor din contractul colectiv de muncă sunt cele prevăzute de legislația în vigoare. Mă refer la Codul Muncii. Clar că nu beneficiază un singur salariat de toate cele 54 de sporuri”.

Practic, aproape un sfert din banii primiți de RATB de la primărie se duce pe aceste bonusuri. Unele ajung chiar și la 150 la sută din salariu. Primele de vacanță reprezintă 80 la sută din leafa pe o lună, la final de an se acordă al 13-lea salariu, iar nașterea unui copil este răsplătită cu 1.850 de lei. Toate acestea în condițiile în care RATB e cel mai mare datornic la bugetul de stat, cu restanțe de peste 450 de milioane de lei.

Cornel Pieptea: „Într-adevăr, conform contractului colectiv de muncă, la nivelul RATB-ului, sporurile, primele și bonificațiile sunt în cuantum de 164 de milioane de lei. Asta pentru cei 10.600 de angajați. Trebuie ținut cont că cei 4.000 de angajați care sunt șoferi, vatmani lucrează în condiții speciale”.

În timp ce nimeni nu își asumă un plan coerent de reformă la RATB, patru directori generali s-au perindat la conducere în ultimii doi ani. Regia primește anual 530 de milioane de lei de la Primăria Capitalei și are venituri proprii de 170 de milioane de lei. Anul 2014 l-a încheiat cu pierderi de 47 de milioane de lei și cu o lungă listă de alte nevoi financiare care cad tot în sarcina banului public.

Ce sporuri acordă RATB

-spor de noapte - 25%

-spor de sărbători legale - 100%

-spor pentru ore suplimentare - 100%-150%

-spor de vechime - 5%-25%

-spor de conducere - 16%-18%

-primă anuală - echivalentul unui salariu

-primă de Paști, Crăciun - 500 de lei

-primă de vacanță - 80% din salariu

-primă pentru nașterea unui copil - 1.850 lei

-primă pentru șoferi - 3 zile în plus de concediu anual

sursa: raport AMRSP
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community