Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

BRAICAR: Linii temporare. Devieri. Suspendari
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 00:58:40    Titlul subiectului: 140875

Si de ce nu au pus autobuze pe linia 22? Cei din Radu Negru ajung pe Dorobanti cu 23, dar cei din Vidin cu ce ajung pe Dorobanti? Doar cu privatii de pe linia 8. Deci Braicar si-a taiat singur craca de sub picioare daca nu a pus un autobuz pe 22, asa cum au facut si Transurbul care a inlocuit liniile de tramvai cu autobuze.

Microbuzul are acelasi itinerar cu linia 22? Adica Intre Vidin-Dorobanti-Radu Negru sau doar intre Apollo si Plantelor? Parerea mea e ca trebuia sa bage un autobuz pe linia 22. Si adica la microbuzul ala care face doar distanta de o statie, mai trebuie si sa platesti bilet? Daca esti din Vidin si sa ajungi la Piata Mare, trebuie sa iei tramvaiul 21 pana la Plantelor Apoi microbuzul pana la Apollo, apoi tramvaiul 23 pana la Piata mare? Deci in loc de 1,2 lei, dai 3,6 lei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 18:30:50    Titlul subiectului: 140924

Microbuzul 8 privat nu are traseu Plantelor - Apollo. El circula pe directia Calea Galati - Stefan cel Mare - Eremia Grigorescu - Gara CFR - Eremia Grigorescu - Dorobanti - Bariera - Viziru. Deci nu are nici o legatura cu traseul tramvaiului 22. Peste cateva saptamini o sa fie santier intre Apollo si Calea Calati (pe Dorobanti)... totul decopertat. Pe unde sa mai circule autobuz sau microbuz?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2011 17:18:23    Titlul subiectului: 141017

Sheena a scris:
Si de ce nu au pus autobuze pe linia 22? Cei din Radu Negru ajung pe Dorobanti cu 23, dar cei din Vidin cu ce ajung pe Dorobanti?
Este un microbuz GRATUIT ce face legatura intre Plantelor si Apollo, iar imbarcarea pentru cei ce vor sa ajunga in Plantelor se pare ca se face de la Stefan cel Mare, colt cu G-ral E. Grigorescu.
Din pacate Braicar-ul nu a pus niciun afis despre locul de imbarcare in microbuzul ce face legatura intre Plantelor si portiunea functionala din Dorobanti! Evil or Very Mad

Un update: Microbuzul ce face legatura intre Plantelor si partea operabila a Dorobantiului are o frecventa de circa 20 de minute si circula pe urmatoarea ruta: Plantelor-B-dul Dorobanti-Calea G-ral E. Grigorescu Gara CFR si retur.



IMG_1234.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.49 kb
 Vizualizat:  de 13052 ori

IMG_1234.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 12 Mar 2011 16:11:49    Titlul subiectului: 141041

In ziarul Arcasul de vineri 11 martie 2011, era anunt publicat de conducerea SC Braicar SA, in care se specifica faptul ca microbuzul nu circula gratuit, fiind valabila calatoria doar cu abonamente Braicar sau bilete de 1,2 Lei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 12 Mar 2011 16:41:50    Titlul subiectului: 141042

Probabil ca te referi la acea reclama publicitara care apare pe site-ul acestui ziar si care face referire la micribuzele/autobuzele de pe traseul spre Selgros (reclama este facuta de Selgros si nu este vreun comunicat de-al Braicar-ului)!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 74
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2011 13:59:09    Titlul subiectului: 143849

De astazi, 25 mai 2011, liniile de tramvai 22 si 23 sunt suspendate pe timpul lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaiului de pe B-Dul Dorobantilor.
Lucrarile au avansat pana in str. G-ral Eremia Grigorescu (Garii).
Tot de astazi s-au introdus 4-5 midibuse sa deserveasca calatorii care au legatura zonele din B-Dul Dorobantilor. Traseul este deocamdata provizoriu cu specificatia ca pe timpul lucrarilor vor circula numai midibuze.
Frecventa este de 15 minute, iar ruta este urmatoarea: Pod Brailita - Calea Galati - Dorobanti - Apollo - G-ral Eremia Grigorescu - Piata Mare - Str. Scolilor - Str. Tineretului - Bariera Calarasilor, cu mentiunea ca midibuzele vor fi deviate pe Str. Grivitei odata cu avansarea lucrarilor de reabilitare.



Photo0763.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.68 kb
 Vizualizat:  de 12550 ori

Photo0763.jpg



Photo0765.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.43 kb
 Vizualizat:  de 12550 ori

Photo0765.jpg



_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"


Ultima modificare efectuată de către adelo_9149 la Mie 25 Mai 2011 23:08:06, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2011 15:23:53    Titlul subiectului: 143853

Ikarus-urile si cele cateva DAC-uri nu erau mai bune totusi? Sa vezi acum aglomeratie...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2011 18:53:49    Titlul subiectului: 143857

Pai nu puteau pune midibuzele de la inceput in locul microbuzelor? Si exact traseul asta? Apropo, microbuzele spre gara vor mai circula si ele sau in locul lor sunt midibuzele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 74
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2011 23:07:10    Titlul subiectului: 143860

In primul rand, cele 5 midibuse sunt inlocuite de BR-02-EZR, BR-02-WJA, BR-02-EZU si BR-02-EZS, iar suplimentar se vor introduce autobuzele trecute la rezerva. Cat despre microbuzul care facea legatura cu Garii, acesta a fost suspendat, iar la pod la Brailita s-a instalat o ghereta sa foloseasca drept dispecerat pentru cele 5 midibuse. De mentionat ca la finalizarea caii de rulare pana in Str. Apollo, vor circula tramvaie dinspre Vidin, facand legatura cu cartierul Nedelcu Chercea, si vor merge in paralel cu midibusele care sunt programate pentru traseul provizoriu spre Bariera.
_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2011 23:28:04    Titlul subiectului: 143861

Din ce spui inteleg ca midibuzele au fost redistribuite de pe traseele lor pe acest traseu provizoriu, fiind inlocuite pe traseele originale de Ikarus-uri? De ce nu au pus direct Ikarus-urile pe Dorobanti? Este mult mai solicitat traseul pe Dorobanti decat celelalte trasee de pe care proveneau midibuzele respective. Plus de asta, daca puneau autobuze din prima pe Dorobanti, puteau inlocui cu succes zic eu intregul traseu 22, nu doar o parte, nemaifiind nevoie de improvizatii.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2011 12:32:49    Titlul subiectului: 143886

La jumatatea lunii iulie, linia de tramvai Intersectie Calea Galati cu Bd. Dorobanti - Apollo, va fi data in folosinta. Intrucât vor incepe lucrarile si la cele doua poduri din Brailita (rutier si tramvai), circulatia tramvaielor spre Vidin va fi suspendata. Traseul liniei 21 va fi modificat, astfel ca din Calea Galati, tramvaiul va circula pe noua linie modernizata pana la Apollo si apoi spre cartielul Chercea si retur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 16:33:54    Titlul subiectului: 143970

Dar in luna august va incepe si reabilitarea Caii Calarasilor asa ca tramvaiul 21 va fi suspendat de tot .

Citat:
Si pentru ca lucrurile sa fie complete, ultimul tronson de artera rutiera pe care va incepe reabilitarea este pe Calea Galati pana dincolo de podul de la Brailita, cuprinzand in acelasi timp si bucata de strada de la Mircea Malaeru, pana in strada Costache Negruzzi.
Practic, contractul de finantare a fost semnat la finele lunii decembrie anul trecut, iar firma care lucreaza la strada Grivita a castigat si licitatia pentru aceasta lucrare.

De mentionat este faptul ca firmei castigatoare i s-a cerut prin proiect ca podul pentru linia de tramvai, si care face conexiunea cu cartierul Brailita sa fie schimbat in totalitate, iar podul rutier sa fie doar reabilitat. In plus, pentru ca toata lucrarea sa fie prevazuta conform ultimilor standarde, s-a impus ca lucrarile sa se desfasoare in aceeasi forma, adica, sa fie reabilitate inclusiv retelele de apa si canalizare. Mai exact sa fie inlocuite conductele si tevile de pe acest traseu.
Proiectul in sine are valoarea de peste 10 milioane de lei, din care banii Uniunii Europene vor fi in valoare de 6,6 milioane de lei, contributia de la bugetul national va fi de circa 1,5 milioane de lei, iar contributia beneficiarului se va ridica la valoarea de 2,1 milioane lei.

Urmeaza, ca in cel mai scurt timp, un alt proiect major de reabilitare sa fie semnat, in cauza fiind vorba de Calea Calarasilor, pe tronsonul dintre Bariera Calarasilor si Piata Independentei. Dupa toate acestea, mai sunt avute in vedere doua proiecte, unul privind reabilitarea platoului din fata Primariei, iar al doilea se refera la refacerea Esplanadei brailene, practic, bucata de traseu cuprinsa intre trotuarul de la Calea Calarasilor pana la platoul unde este amplasata scena de pe Esplanada."


Sursa: http://www.ziare.com/braila/stiri-actualitate/drumurile-noastre-toate-2185886


Iar apoi ceva de calea Calarasilor si calea Galati:

Citat:
Astfel, pentru modernizarea Căii Călărașilor, pe tronsonul cuprins între Bdul. Independenței și Bdul. Dorobanților, s-a obținut o finanțare de 9,3 milioane de euro. Lucrările vor viza înlocuirea rețelelor subterane de utilități, refacerea carosabilului și a căii de rulare a tramvaielor. Din momentul deschiderii șantierului, termenul de execuție a fost prevăzut pentru 9 luni. Reabilitarea Căii Galați, între Bdul. Dorobanților și Str. Mircea Mâlăeru, va costa 2,5 milioane de euro. Aici se va interveni asupra rețelelor de apă, canalizare etc, precum și a carosabilului și liniilor de tramvai. Prioritară este, însă, consolidarea celor două poduri de la Brâilița, cel rutier și cel pe care trec tramvaiele.

Aceste pasaje reprezintă singura legătură directă între zona Brâilița-Vidin și restul municipiului, având nevoie urgentă de lucrări de reparații. Termenul de execuție estimat de proiectant este de 11 luni. Modernizarea platoului din fața Palatului Administrativ a atras fonduri de 1,3 milioane de lei, iar lucrarea ar trebui terminata în 13 luni. Sumele uriașe de bani au provocat deja isteria contestațiilor Directorul Iuliana Neagu ne-a declarat că, din momentul atribuirii lucrărilor, respectarea termenelor de execuție va fi urmărită foarte strict. "Constructorii care nu se încadrează în grafic vor fi penalizați financiar", afirmă șeful Direcției de Proiecte de Dezvoltare din cadrul Primăriei. Rămâne de văzut cât de mult îi va impresiona pe constructori genul acesta de declarații. Până la întârzierile de execuție ne vom confrunta, însă, mai mult ca sigur, cu întârzierile provocate de contestarea licitațiilor de atribuire. "Hora" a început deja, după cum ne-a spus chiar primarul Aurel Simionescu.

Acesta ne-a informat că primul proiect pentru care s-a licitat a fost cel cu monitorizarea video a municipiului. Au participat mai multe firme, iar după aflarea câștigătorului a plouat efectiv cu contestații. S-a făcut licitație și pentru lucrarea de modernizare a Căii Călărașilor, câștigător fiind același consorțiu care se ocupă în prezent de bulevardul Dorobanților, adică asocierea de firme "Max Boegl - Tancrad". Bineînțeles, un alt participant la licitație a făcut contestație, iar procedura trebuie să se reia.

"Din această cauză, mai devreme de luna august nu avem cum să pornim lucrările pe Călărași", ne-a declarat primarul Simionescu. Singurul proiect care va începe până la sfârșitul acestei luni este cel de reabilitare a Căii Galați, pe tronsonul menționat mai sus. Aici câștigător a fost desemnat consorțiul format din firmele "Tehnologica Radion" București - "Tancrad" Galați, iar faza contestațiilor este deja depășită.

Primarul ne-a mai informat că sunt foarte mari șanse ca, în toamna acestui an, odată cu lucrările la Calea Călărașilor, să înceapă și reabilitarea platoului din fața Palatului Administrativ și a fântânii de pe Esplanada. "Vrem să deschidem șantierul în același timp, ca să nu ne aflăm în situația de a termina una și a începe alta."


Sursa : http://www.guvernarelocala.ro/servicii-publice-locale/spatii-verzi-si-parcuri/braila-de-vis

Deci in concluzie Calea Galati va incepe in iunie iar Calea Calarasilor in August.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 18 Iul 2011 18:41:42    Titlul subiectului: 146078

Pana la urma s-au bagat midibuze si pe linia 23? Daca eu, din Chercea, vreau sa ajung la Apollo, cum fac? Ca nu mai circula de mult particularii cu 42.

Apropo, azi am vorbit cu un sofer de pe linia de autobuz albastra si mi-a spus ca un bilet validat in autobuzul 22, daca se schimba la Bariera cu autobuzul 21, biletul de pe 22 e valabil si pe 21 pana la Scoala 1. La fel si un bilet vlidat pe 21 dinspre Scoala 1 e valabil pe 22 daca schimbi la Bariera. (Pana la Pod Brailita).
Nu am intrebat daca se permite 3 schimburi cu acelasi bilet ca sa poti merge de la un cap la altul al traseului 22 pe el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 19 Iul 2011 14:38:18    Titlul subiectului: 146113

Pe linia 23 nu s-au bagat midibuse. In schimb, incepand de luni 18 iulie, s-au bagat midibuse pe linia 21 (BMCuri), iar pe traseul 10 circula autobuze Graf Steyr (pe GPL) Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 15:57:08    Titlul subiectului: 146157

Datorita lucrarilor de reabilitare a strazii Grivita, incepute si pe sectorul intre Calea Calarasi si str. 1 Decembrie, traseele Braicar circula deviat, pe ambele sensuri, astfel: de la intersectia Calea Calarasilor cu str. Grivitei, prin Calea Calarasilor, bd. Independentei, str. Sf. Constantin, str. Stefan cel Mare, apoi str. 1 Decembrie 1918 si traseul de baza (pentru liniile catre vestul orasului 5, 12 si 14) sau mai departe pe str. Stefan cel Mare, str. Garii, str. Grivitei si traseul de baza (pentru linia 3).
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 21:38:52    Titlul subiectului: 146229

Linia de tramvai 21 a fost suspendata temporar, pentru lucrari de reabilitare a caii de rulare. In locul liniei de tramvai a fost introdusa o linie de autobuz, incepand cu 18.07.2011, pe urmatorul traseu: Scoala 1, str. Gr. Alexandrescu, sos. Buzaului, cal. Calarasilor, bd. Independentei, cal. Galati, str. Ulmului, Scoala 20, cu intoarcere prin str. O. Doicescu (Sevastopol), str. W. Maracineanu, apoi traseul de ducere. Vehiculele efectueaza opriri in statiile cunoscute ale tramvaiului, cu exceptia statiei din Bariera, unde efectueaza oprire in statia "str. Franceza" a celorlalte linii curente de autobuz. Abonamentele eliberate pe tramvai sunt valabile pe aceasta linie de autobuz.

Linia este deservita de midibuze BMC. Iata mai jos midibuzul BR-03-FHG, la capatul de la Scoala 20.



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.77 kb
 Vizualizat:  de 12027 ori

Imag005.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Joi 21 Iul 2011 23:12:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 22:45:14    Titlul subiectului: 146233

Pentru a evita zona dificila a lucrarilor de pe Dorobanti, midibuzele care deservesc traseul substituent al tramvaiului 22 circula pe urmatorul traseu: Cimitir Sf. Maria (Pod Brailita), Calea Galati, str. Grivitei, str. Apollo, bd. Dorobantilor, Bariera Calarasilor, bd. Dorobantilor, str. Garii (g-ral E. Grigorescu), str. Grivitei, Calea Galati, Cimitir Sf. Maria (Pod Brailita).

Midibuzele efectueaza opriri in statiile: Pod Brailita (capat), Dorobanti (pe Calea Galati), Carpati (pe str. Grivitei), Apollo (pe Dorobanti, pe sensul catre Bariera si pe Grivitei, pe sensul catre Pod Brailita), Garii (pe Dorobanti), Piata Halelor (pe Dorobanti), str. Sf. Constantin (pe Dorobanti), str. Tineretului (pe Dorobanti), Bariera (capat).

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 11:19:10    Titlul subiectului: 146246

De ce nu se prelungeste traseul autobuzului 22 pana la scoala 20, respectiv scoala 1?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 16:36:40    Titlul subiectului: 146267

Pentru ca un traseu mai lung, cu numarul actual de vehicule care sa zicem ca l-ar deservi, ar insemna frecventa mai proasta.

Ca sa asiguri totusi frecventa mai buna pe traseul prelungit, e necesar sa pui mai multe vehicule pe el, asta inseamna ca trebuie sa le scoti de undeva... De unde sa le scoti decat de pe alte trasee din oras, rezultand frecvente proaste pe traseele obisnuite de autobuze.

Ca sa asiguri o frecventa buna pe traseele temporare, dar fara sa afectezi traseele normale, trebuie sa ai autobuze mai multe, plus soferii aferenti... Destul de simplu... Nu exista una fara alta, este o interdependenta...

Si, intr-un final, ce-ti trebuie traseul de autobuz 22 sa fie prelungit? Poti merge cu acelasi bilet pe ambele linii temporare de autobuz 21 si 22. Mergi cu 22 pana in Bariera sau la Plantelor, de unde schimbi si iti continui drumul in Radu Negru sau Vidin... Autobuzele merg destul de sincronizat, ai coborat din 22, trebuie sa apara si 21... Singura problema ar fi legatura proasta din Bariera, unde trebuie sa mergi pe jos de la catedrala, pana la Franceza...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 22:27:16    Titlul subiectului: 146277

Datorita inceperii lucrarilor de reabilitare a liniei de tramvai pe segmentul Bd. Dorobantilor - Pod Brailita, incepand de azi, 22 iulie:
Midibusele traseului „Albastru” (substituent liniei 22) circula deviat pe str. Calea Galati - str. Plantelor - Str. Carantinei - str. Grivitei - str. Eremia Grigorescu - Bd. Dorobantilor. De la statia situata langa scoala 18 mai opresc pe str. Grivitei colt cu str. Eremia Grigorescu si apoi pe Bd. Dorobantilor vis-a-vis de Pompieri. La str. Carpati nu opresc nici macar microbuzele traseului 3, si asta pentru ca tablita statiei lipseste cu desavarsire (pe sensul spre Piata Mare)

Autobuzele traseului 2 circula si ele deviat astfel:
Sensul spre Vidin > Calea Galati - Bd. Independentei - Str. Carantinei - Str. Plantelor - Calea Galati
Sensul spre Hipodrom > Calea Galati - Str. Plantelor - Str. Carantinei - Str. Stefan cel Mare - Calea Galati

Acelasi traseu deviat si pentru midibusele traseului „Alb” (substituentul liniei 21)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2011 00:16:47    Titlul subiectului: 146303

Traseele 2 si 21 nu sunt deviate cum spui tu. Ambele circula pe traseul de baza in ambele sensuri, pana la intersectia Calea Galati cu str. Grivitei, apoi deviat prin str. Grivitei, str. Carantinei, str. Plantelor, Calea Galati, apoi traseul de baza catre Vidin. Autobuzele liniei 21 trebuie sa efectueze opriri in statiile tramvaiului, la Stefan cel Mare, ai uitat?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2011 00:55:27    Titlul subiectului: 146307

Acum, in prima zi de traseu deviat, fiecare sofer de autobuz circula pe strada care-i convenea mai mult (Bd. Independetei, Str. Stefan cel Mare si spre dupa amiaza str. Grivitei) toate avand corespondenta in str. Carantinei. Ma bucur ca in sfarsit s-a adoptat traseul prin str. Grivitei care este modernizata complet pe portiunea Calea Galati - Str. Carantinei.
Odata cu avansarea lucrarilor de reabilitare pe portiunea Calea Galati intersectie cu Bd. Dorobantilor - Str. Mircea Malaeru, traseul deviat va fi din nou modificat astfel: Calea Galati - Str. Grivitei - Str. Carantinei - DN 22B - Str. Mircea Malaeru - Calea Galati. (traseul deviat al autobuzelor 2, 21, 22 si microbuz 3 in dimineata primei zile de incepere a lucrarilor, cand probabil nu se stia exact de unde se deschide santierul).
Da, autobuzul 21 traseu „alb” opreste in statiile tramvaiului, statia Grivitei fiind mutata cca 50 metri, pana in dreptul restaurantului Modern.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 08:31:20    Titlul subiectului: 146435

Liniile 2, 2b, 3, 21 si 22 au revenit - deocamdata - pe traseele de baza, prin Calea Galati.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Mar 26 Iul 2011 21:58:35, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 21:56:05    Titlul subiectului: 146608

Str. Sf. Constantin, sectorul dintre str. Mihai Bravu si str. Stefan cel Mare, a fost redeschisa circulatiei rutiere de ceva zile, astfel ca vehiculele liniilor 3, 5, 12, 14 circula pe o noua ruta modificata, de la intersectia Calea Calarasilor cu str. Mihai Bravu, in ambele sensuri, prin str. Mihai Bravu, str. Sf. Constantin, str. Stefan cel Mare, apoi str. 1 Decembrie si traseul de baza pentru liniile catre vestul urbei sau in continuare pe str. Stefan cel Mare, str. Garii (g-ral E. Grigorescu), str. Grivitei si traseul de baza pentru linia 3.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community