Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Galerie forum (oras.stfp.net)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 24 Feb 2022 16:15:40    Titlul subiectului: Galerie forum (oras.stfp.net) 212603

Cred că știți cu toții galeria forumului cu mijloacele de transport din fiecare oraș al țării, mulțumită totuși ideei administratorului forumului când acest forum a luat naștere. Pe lângă foarte utilele fotografii cu mai toate mijloacele de transport văzute la stradă din anul 2005-6 și până în prezent, și până și starea aparent a fiecăruia (circulă/retras/casat/în reparații) și chiar și puținele fotografii de prin anii 2000, în rest n-am ce să reproșez în această privință. Doar că, revenind puțin, galeria este... neactualizată de mulți ani, nici măcar în privința stării multor mașini (care totuși, galeria începe să se mai actualizeze câte un pic), spre exemplu în capitală la tot ce nu-i Mercedes și Otokar, cu toate că la restul titlurile sunt scrise italic și încadrate într-o paranteză, ce face totuși de înțeles că respectivele mașini sunt măcar retrase (dar știm cu toții că 99% dintre ele sunt tăiate), dar dacă intrați pe fiecare, multe mașini apar ca circulând/existând, inclusiv și vreo 5 Saviem. Pe lângă că consider necesar actualizarea cam a fiecăruia în parte (adică tăiate), trebuie creată o iconiță și pentru autobuzele care sunt vândute (spre exemplu Ikarusurile 1, 44 și 66, mai ales cele vândute la un alt operator de transport, spre exemplu la 44 și 66 ajunse la Fetești, doar pe pagina de Fetești sub ele scrie ex. București și fostul număr de inventar, dar la București apar că încă aparțin de RATB). Cele vândute unor firme particulare mici sau care NU sunt de transport, cum este (sau era) Ikarusul 1 la groapa de gunoi Vidra, Saviemul 276 la Retromobil, Saviemul 331 la UPB, DAF-ul 893 la Teatrul Odeon (bine, acesta era doar închiriat de către ei) etc, scris doar vândut. La DAF-urile 849, 869 și 874 ”vândut la DLS” cu toate că acum sunt toate tăiate, cred că mai puțin unul dintre ele, nu mai știu exact care, respectivul cred că încă zace printr-o autobază DLS pe post de magazie. Dar faptul că sunt vândute de la RATB. Ca o actualizare măcar a Bucureștiului, și la Mercedes trebuie puțin intervenit. Sunt 2 autobuze euro 3 (poate mă ajută un coleg care sunt exact) care sunt donate la Chișinău, deci nu mai sunt nici măcar pe teritoriul României. Alte 4-5 sunt transformate, 4116 în GNC, 4117 în electric, 4142 în troleibuz și altul (dar nu din aceeași serie) în autovestiar, dar încă nu știu să circule. E posibil primele 3 să le vândă STB respectivilor dacă nu sunt bune de nimic.
La DAF, aproape toate sunt oficial tăiate (e posibil să mai existe unele pe la niște firme de dezmembrări, asta n-avem de unde ști) înafară de 703 și 870 care sunt încă în conservare (mă rog, e puțin spus conservare, pentru serviciul de zi cu zi nu o să mai circule niciodată). Iar vândute sunt 849, 860, 869, 874 și 893 cel puțin cele știute de mine. Am zis toate unde au ajuns înafară de 860, care se poate specifica ”vândut la MAI” cu toate că autobuzul este daună totală astăzi...
DAC-urile 1891, 2486 și încă vreo 2-3 nu sunt tăiate, sunt transformate în autovestiare (acum nu știu dacă mai și există, paremise că 2486 mai este sigur). În rest sunt toate oficial tăiate.
Ikarus sunt și ele cam 99% tăiate, cel puțin de către RATB. Cele 3 spuse mai sus trebuie puse ca vândute, iar la Fetești 44 (adică NFA) e tăiat iar 66 (adică NSL) a fost din nou... vândut și el, dar nu unui operator de transport. Că tot zic de Fetești, trebuie puse ca vândute și DAC-ul ”BRA” și Ikarusul ”GPD”, doar vândute. În rest, toate DAC-urile și Ikarusurile sunt istorie, la fel și cele 2 Van Hool de la ”altele”.
Rocar de Simon, singurul existent mai este doar 1270, la fel tot în conservare trebuie să apară, cu toate că practic zici că autobuzul abia a fost adus de la un remat...
Iveco sunt oficial tăiate toate.
Saviem mai există doar 276 din galerie, dar vândut (chiar dacă stă încă pe ograda STB-ului), restul sunt tăiate. Mai este 331 vândut dar nu există nici-o poză cu el de când aparținea de RATB, la fel aș fi înțeles și despre un alt Saviem dar nu știu dacă e chiar 332 crezut de mine, care ar fi ajuns prin Teleorman dar nu la un alt operator de transport.
La ”altele” mai există doar Rocarul Autodromo 98, care și el trebuie pus în conservare.
La troleibuze statistica e în mare parte corectă, DAC-urile sunt tăiate toate (înafară de 7289 cel puțin, care e ajuns la MAI, mă rog zic de cele care apar pe galerie), apare însă Rocar ca încă circulând și anume 7459 și 7460. Ultimul care a circulat este 7459, și asta în anul 2013. Dar încă există amândouă, și în mare parte întregi, trebuie puse doar iconițele de conservare (cele albastre ”zzz...”). Și din Ikarus sunt tăiate, ba chiar și primul Citelis (5312 parcă, defapt nu știu dacă e chiar tăiat, dar e...ars destul de mult, deci e total irecuperabil să mai circule vreodată). Saurer nu mai există 5005 demult, deci și astea sunt tăiate întotalitate.
La ex. autobuze, tot ce-i IK4 este oficial tăiat. La fel și Romanul 664, din DAC-uri nu știu exact care mai există. Autocarele la fel și ele sunt tăiate întotalitate... nu mai există nici măcar Ikarusul cu bot de Citaro.
La tramvaie... V2A la fel sunt tăiate și ele întotalitate înafară de 4042 care trebuie pus în conservare, el defapt de prin 2010 e în conservare. Deși mai sunt de intervenit pe la ”alte vehicule” (intervenții etc) dar nu cunosc situația exactă a fiecăruia, la Saviem-urile portocalii B 01 CWC/HXA etc sunt și ele istorie de ceva timp bun. La ”diverse” Rocarul microbuz din Ferentari e și el oale și ulcele demult...

La Buzău, tot ce-i DAC și Ikarus sunt oficial istorie și ele (cred că firmele de remat le-au tăiat direct în garaj). Singurul Volvo (defapt sunt 2, celălalt e YYZ) sunt în conservare, chiar dacă au fost cumpărate în 2016 și nu vor mai circula vreodată din ce văd. La fel și BMC-urile portocalii (sunt și câteva galbene, dar nu știu exact care). La ex. autobuze BZ 04 LIU este și el istorie cred că o dată cu casarea ultimelor DAC-uri. Chiar și la Rm. Sărat, DAC-urile cu acel microbuz TV sunt la fel istorie și ele, cred că și BMC-urile Probus cu acel Iveco sunt măcar retrase.

La Ploiești, tot ce-i autobuz DAC e la fel istorie, deci încadrat titlu la fel și el într-o paranteză și scris italic. Ikarus nu mai circulă de anul trecut, majoritatea sunt tăiate, 2176 e vândut și se așteaptă alte 2-3 să fie vândute.
La troleibuze, FBW, Rocar și Berliet sunt tăiate 99% întotalitate. Mai există doar Rocarul 5205 care unge rețeaua. Trebuie făcută o iconiță și faptul că circulă dar nu mai este destinat serviciului comercial, ceva simbol mai special.
La ex. tramvaie... nu mai există Timiș-urile, nu știu alea 2 portocalii ce sunt 084 și 304, cred că măcar unul nu mai e. ș.a.m.d.

Măcar un moderator să menționeze starea fiecăruia corectă, și dacă vor colegii care cunoaște fiecare oraș să spună situația exactă.

La Cluj, la autobuze Saviem, DAC, Rocar, Rocar de Simon, MAN, Ikarus sunt și ele 99% istorie. Mai există la Saviem, defapt un Renault 294, Rocarul de Simon 663 și altele nu știu.
Troleibuze, tot ce-i Rocar și DAC nu mai circulă. Mai există parcă un 312E, ambele DeSimon și DAC-ul 117E 007, în rest cam nimic. Trecute ca ”în conservare”, cu toate că nu mai e conservarea pe o care o știam noi...
La tramvaie, KT4D știu că nu mai circulă, Timiș și Tatra știu că sunt istorie. Poate doar un cuplu Timiș să mai existe...
La ex. autobuze/tramvaie, nu mai există nimic. Microbuzul TV nu știu să mai existe.

E mult de intervenit, la fiecare oraș în parte. Oricum ce-i Ikarus, DAC, Saviem e clar că fără prea mari întrebări nu mai există cam nimic în restul orașelor înafară de Ploiești și Tg. Jiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 24 Feb 2022 19:50:41    Titlul subiectului: 212604

Continuând lista cu ce știu exact, și la Bacău din ce m-am consultat cu un coleg multe mașini sunt și acolo istorie. MAN-urile vechi (alea 3), FBW și Grivbus sunt istorie și cred că și unele Mercedes (cum ar fi BC 04 JLI, și cred că și din O 405-uri).
La Brăila maxim dacă mai circulă doar acest MAN, pe lângă Probus și ce au mai luat ei în ultimii ani) în rest DAC, Ikarus și DAF sunt la fel evaporate și ele. Nu cred că mai există nici Ikarusul 263 #389 parcă. Nici ciudățenia aia de microbuz ZIL.

Și la Brașov trebuie făcută curățenie. Multe MAN-uri sunt retrase și chiar și tăiate, MAZ-urile sunt retrase întotalitate și cred că și tăiate (2 sunt însă vândute la Făgăraș), din Mercedesuri vechi nu mai e nimic. Și BMC (Probus cel puțin) sunt retrase și unele au ajuns pe la alți operatori din țară, alea 3 midibuze Neoplan nu mai există demult, Rocarul de Simon e și el istorie, de DAC-uri nu mai zic.
Troleibuzele DAC sunt la fel și ele istorie întotalitate, a mai circulat însă 212E-ul #84 până acum câțiva ani ca ungător.
FBW și Volvo sunt retrase, unele chiar și tăiate, Renault Berliet cred că mai e doar unul și ăla ungător (dacă mai e și ungător), Mercedesul ăla, Graf/Stift și Vetter sunt tăiate întotalitate. Tramvaiele la fel, nici nu zici că a circulat vreodată tramvai prin Brașov...
La ex. autobuze/troleibuze/tramvaie, și acolo nu mai există nimic...

La Constanța autobuzele DAC nu mai există, sunt 2 vândute la CTP Iași, din MAZ-urile 103 unele sunt tăiate. Troleibuzele nu mai există niciunul... doar cele 5 UE412 la Piatra Neamț, retrase și ele. De tramvaie nu mai zic, ce mai există în conservare? nu cred că mai e nici măcar plugul ăla, ce să mai deszăpezească și unde? la ex. autobuze într-adevăr mai sunt cele 2 IK4.

La Craiova toate DAC-urile sunt retrase, mai există doar câteva și alea destul de descompletate, BredaMenarini nu sunt doar alea 3, sunt cred că vreo 20 cel puțin, dar destule retrase și unul încendiat nu demult. Rocar de Simon sunt istorie dinaintea DAC-urilor, Ikarus cam o dată cu cele ale RATB, la ex. autobuze depanarea aia nu știu cât a rezistat.

La Focșani tot ce înseamnă DAC și Ikarus sunt istorie și ele.

La Făgăraș Ikarusul ăla 255 e demult evaporat, pe vremea când Făgăraș nu avea transportul propriu de călători și închiria mașini de la alții.

La Piatra Neamț ce mai există în materie de troleibuze mai sunt doar cele 5 DeSimon de la Constanța, care am înțeles că vor să fie vândute dar nu pentru transportul local dar nici pentru dezmembrare.
Autobuzele Iveco știu că mai există doar unul, și ăla 4774/NT 05 XBA.
DAC și Ikarus sunt istorie... mai nou cred că și Higer.
Precum și-n cam toate orașele...
La Roman acele 2 Iveco nu mai există demult.

Și la Pitești sunt majoritatea autobuzelor dispărute, mă rog istorie. Inclusiv și BMC-urile, sunt ajunse pe la Craiova și Satu Mare, MAZ-urile însă sunt, dar Ikarus, DAC, Rocar de Simon, Roman, Mercedes sunt istorie de ceva ani... ar mai exista în schimb unicul Rocar Montana, ce ar fi pe la București transformat în obiect static.

La Rm. Vîlcea nu știu și din Irisbus-uri dacă mai merg, de curând au ceva autobuze noi, DAC-urile articulate, Ikarus și Roman sunt istorie. Mai sunt câteva DAC-uri scurte în conservare, vreo 3 parcă, dar evident nu o să mai circule niciodată.

La Satu Mare nu mai circulă demult ultimul Roman 112, Ikarus sau DAC, cred că și Prestij, au mai fost acum nu foarte demult vreo câteva Ikarus în conservare (vreo 3 scurte și un articulat, dar am înțeles că au fost tăiate, cel puțin articulata). Troleibuzele nu mai există demult.

Eh, la Tg. Jiu situația nu-i departe de cea inițial scrisă. Doar că au fost retrase majoritatea troleibuzelor DAC (mă rog, Rocar), de când s-au îmbogățit cu Solaris. Autobuzele DAC încă există, și circulă, înafară de JIL și XKD care au fost retrase, XKC și YLV sunt tăiate împreună cu 3 articulate XKB, YLW și ZZB (doar că la articulate există o eroare, nu există XZJ, este tot XJZ, ultimul DAC 117UD din țară care încă circulă). Și la scurte, nu există XJC, e defapt XKC, ATC nu a aparținut niciodată de Transloc, a fost al Artego într-adevăr cum scrie și pe firmă dar a fost tăiat când s-a redus fabrica acum mai mulți ani... Grivbusul încă există, dar cică e casat însă au încercat să-l repare. La ”altele” alea sunt Scania, încă sunt și de curând Transloc a mai luat un autobuz asemănător lor la mâna a doua.

Voluntari s-a îmbogățit cu zeci de VDL-uri, nu mai circulă Probus la ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2022 23:10:04    Titlul subiectului: 212608

Citat:
La Făgăraș Ikarusul ăla 255 e demult evaporat, pe vremea când Făgăraș nu avea transportul propriu de călători și închiria mașini de la alții.
Ba avea transport în comun propriu realizat de SC Transbus SA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 26 Feb 2022 10:22:44    Titlul subiectului: 212610

Păi și primăria nu avea contract cu Codreanu? Că firma nu-i subvenționată de vreo primărie, e firmă particulară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Sâm 26 Feb 2022 19:04:20    Titlul subiectului: 212612

Ba da. Eu m-am legat strict de mențiunea „închiria mașini de la alții”. Nu era nicio închiriere, ci transportul în comun era realizat de o societate privată exact cum se întâmplă la Bacău.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community