Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 20:45:38 Titlul subiectului: |
100577 |
|
Linia 20 de autobuz a circulat destul de des intr-un timp, pana la 3 autobuze in orele de varf. Asta era cand fabrica UTA mai functiona. In fine, o ruta de autobuz ce ar putea fi expolatata mai des ar putea fi 46, Pta Romana-SAnpaul, care pe modelul 39, s-ar putea transforma in 46b, cu ruta Pta Romana-L.Blaga-Marasesti-Calea Victoriei-UTA-Poetului-BAT. Raman insa la concluzia ca din moment ce nu avem nici macar o singura ruta de autobuz care sa circule regulat, troleibuzele raman o utopie.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 09 Noi 2008 13:46:22 Titlul subiectului: |
100812 |
|
Absolut nu! Iar cateva din motivele dupa care m-am format aceasta parere se afla deja postate pe pagina anterioara.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 00:09:17 Titlul subiectului: |
100940 |
|
Uitati ce am gasit (de pe siteul ICIMului): http://www.icimsa.ro/700x464/podcaleferatapesteraulmures.jpg despre podul acesta este vorba? cumva liniile de pe mijloc au ecartament de 1000mm sau este mai ingust? mam gandit ca poate vor trece tramvaiele pe acolo... oricum daca da... atunci va fi restrictionat traficul tramvaielor in detrimentul CFR-ului
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 00:46:47 Titlul subiectului: |
100943 |
|
Contrasina aia are un ecartament mai mic de 1000mm si nu are nicio legatura cu o eventuala folosire a acesteia de catre tramvaie. Parerea mea.
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 01:07:46 Titlul subiectului: |
100945 |
|
vezi ca poza nu e facuta in intregime, acolo exista doar linia CFR, cea care ti se pare tie ca e ecartament ingust, e dublaj(sau ceva de genu ii zice) se gasesc la poduri, viaducte...etc.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 10:37:38 Titlul subiectului: |
100956 |
|
Nu, e vb de podul rutier chiar de LANGA "Podul Rosu" (cum e cunoscut in Arad). Acel pod rutier a fost realizat pe vremea lui Ceasca, avand in proiect inclusiv spatii pe mijloc pt liniile de tramvai. Insa din lipsa de fonduri, si avand in vedere ca constructia lui a durat cam 15-20 de ani, s-a renuntat la liniile de tramvai. In momentul de fata podul nu cred ca ar mai face fata, neavand nici latimea necesara pentru a face loc si tramvaielor, deoarece tot traficul greu spre si dinspre Timisoara e deviat pe acolo. Poate dupa ce se va realiza centura completa impreuna cu podul nou de care se tot vorbeste de ani buni, se va mai elibera si acest pod, si atunci am putea vorbi de tramvaie. Mai repede de atat, ma indoiesc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.01 kb |
Vizualizat: |
de 12529 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 21:35:29 Titlul subiectului: |
107392 |
|
As veni si eu cu o parere,si anume ca nu cred ca ar mai fii loc si de un trolebuz in Arad,si asa avem un trafic aglomerat,orasul este mic,cred ca este suficient autobuzul si tramvaiul,la cum sunt parcate masinile in oras nu stiu pe unde ar mai circula si troleul.Si autobuzele au probleme pe unele strazi cum ar fii L. Blaga pt ca unii soferi nu stiu parca, sau parcheaza in curba strazii iar autobuzul este cam greu de manevrat,iar soferii nu se pot tine de program si intarzie.
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 22:53:41 Titlul subiectului: |
107402 |
|
S-a discutat mai demult despre problema asta, si s-a ajuns la concluzia ca nu ar fi indicat sa fie introduse trolebuze, dar..la ce spui tu, orasul nostru nu este deloc mic, Aradul este extins pe o suprafata foarte mare, avem zone rezidentiale imbinate cu sectoarele Astra I si II, zone industriale imbinate cu comerciale si rezidentiale, Aradul ocupa o suprafata foarte mare si pacat ca nimeni nu stie defapt cat de mare este centrul nostru->cetatea. Incearca sa masori extremitatile in Google Earth si ai sa-ti dai seama :wink
-Iata diferentele intre cateva orase: (distanta calculata intre extremitati)
Arad 12Km-la cei aproximativ 180 de mii de locuitori
Timisoara 13Km-la peste 300 de mii de locuitori
Oradea 9Km-peste 200 mii.loc.
Cluj 9.5 Km-peste 300 mii.loc.
Bucuresti 21Km (aprox) peste 2 milioane loc.
-Mentionez ca am calculat cu rigla din google earth printr-o linie dreapta de la cea mai mare extremitate la cealalta, iar orasul nostru, este destul de aerisit si rasfirat pe langa restul oraselor mari din "zona" si Bucuresti.
-Cetatea noastra are circumferinta de un Km, imaginati-va un cerc exact intre Uta si Gara...eu zic ca e destul de mare, si acel spatiu nu este folosit la nimic.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 01 Mai 2009 23:38:11 Titlul subiectului: |
110328 |
|
Troleibuzele sunt indiscutabil mai silentioase si ecologice. Oricine ar dori sa le vada in locul autobuzelor. Din punct de vedere financiar, este imposibil. O astfel de oportunitate ar exista, zic eu, poate peste vreo zece ani, cel putin. Problema este aceiasi si in ce priveste extinderea linilor de tramvai, dar cel putin aici exista o baza (experienta, depouri...).
|
|
Sus |
|
|
|