Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trolebuze in Arad, ar merge sau nu?
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 15:25:35    Titlul subiectului: Trolebuze in Arad, ar merge sau nu? 100349

Am deschis acest topic, deoarece am o curiozitate despre parerea voastra cu referire la acest subiect, "Trolebuze in Arad"

-Aradul in ultima vreme, s-a dezvoltat destul de vizibil(cu referire la constructii de locuinte care vor forma viitaore cartiere) iar reteaua noastra de tramvai se face tot mai mica, iar cu toate vagoanele, incet incet apare acea imagine, pe care mi-o aduca aminte din copilarie, tramvaie arhi-pline cu usile deschise, imagini pe care incep sa le vad si azi. Liniile de autobuze sunt 6 la numar, un numar destul de mic cu o acoperire foarte mica.
Asa ca, hai sa discutam si despre viitor, si am gasit o harta pe care v-oi face, sau v-om face modificari pentru a ne imagina o retea de transport completa a aradului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 15:41:01    Titlul subiectului: 100350

Pun prima varianta, cea standard, pe care avem doar liniile de tramvai.



Pe aceasta retea, circula nu mai putin de 22 de linii, ceea ce mie mi se pare exagerat de mult.
-Cei care stiti reteaua de tramvaie din Oradea, mi se pare una din cele mai simple, si aici ma refer la numarul de linii-5 si sunt facute in asa fel incat sa nu se suprapuna, si sa ai legatura directa cu oricare din ele.
-La noi, e o mare suprapunere de linii, iar una din cele mai nefolositoare mi se pare ca este linia 1, care face acelasi traseu cu linia3 si jumatate cu 2, mi se pare ca e folosit un numar de vagoane degeaba pentru linia 1, cand vad ca pe linia 6 (linie simpla) si linia 15(linie-dubla pana la pod si simpla) tramvaiele nu numai ca circula extrem de greu, dar sunt si ultra-pline si sunt trimise si vagoane mici pe acele linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 16:00:22    Titlul subiectului: 100351

Pe aceasta am adaugat noile zone rezidentiale la care s-au inceput lucrarile, nu si cele care sunt inca pe proiect



Este vorba de
-1)Zona rezidentiala A-Red+Arad Pallace
-2)Cartierul de vile din Subcetate
-3)Cartierul de legatura dintre Arad si Vladimirescu
-4)Zona noului spital judetean +cartier de vile
-5)Cartierul de blocuri de la Kaufland(cred ca tot de A-Red face parte)

-Cu noile zone plus cele care vor mai "pata" harta Aradului, cums puneam, reteaua se face tot mai mica, asa ca astept parerile voastre si in acest timp ma voi apuca de harta trlebuzelor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2018
Mesaje: 974
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 16:34:41    Titlul subiectului: 100353

Troleibuzele nu ar fi deloc o solutie pentru Arad, din punctul de vedere al traficului. Reteaua de tramvaie din Arad este foarte extinsa si acopera majoritatea cartierelor. Unde nu avem tramvaie, strazile sunt atat de inguste incat si autobuzele au probleme. Cel mai simplu ar fi sa inlocuim rutele de autobuze cu tramvaie, nu? Cea mai circulata linie de autobuz este 41, ori haideti sa ne imaginam retea de troleibuz pe str Lucian Blaga. Aradul are o structura tip retea, cu un centru (Podgoria), si mai multe raze, acoperite de retelele de tramvai. Nu are rost sa te gandesti la introducerea troliebuzelor, cand noi nu avem o ruta de autobuz care sa circule frecvent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 17:35:16    Titlul subiectului: 100355

nimeni nu a spus ca MAINE, ci sa ne imaginam pe viitor...noile zone ba chiar unele si de acuma, nu sunt acoperite in totalitate, iar in marile orase nu din tara, ci din occident, astea sunt solutiile, cat mai multe retele...ca sa ai transport din orice loc in altul, si mult mai ieftin ca plata pe benzina lunar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 18:00:13    Titlul subiectului: 100357

Asta ar fi o solutie, inlocuirea lui 41 si inlocuirea liniei 15 pana la sens-la Metro. + zona din sub-Cetate si Bujac

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 20:48:40    Titlul subiectului: 100384

[quote="Plesh"]Asta ar fi o solutie, inlocuirea lui 41 si inlocuirea liniei 15 pana la sens-la metro. + zona din sub-cetate si bujac

Sunt de acord cu inlocuirea lui 41, dar inlocuirea liniei 15 nu o consider foarte realizabila, nici foarte fezabila...

Eu as avea alta idee: Linii de tramvai in zona Bujac, care sa inceapa undeva din zona str Cocorilor, si sa treaca aproximativ prin zona marcata de tine, dar cu capat de linie undeva in zona Industriala.
Un alt lucru pe care il consider necesar pe termen mediu este realizarea transportului intre Vladimirescu si Arad pe 2 linii, nu pe una singura, ca si pana acum, si o linie care sa deserveasca aceasta zona minim la fiecare 30 minute (desi la acest interval si o linie e de ajuns).
Interesant ar fi si sa se realizeze unirea liniei de tramvai din zona Billa cu cea din zona Garii Aradul Nou.

Per general, nu cred ca o linie de troleibuze ar deservi bine Aradul nici pe zonele vechi, nici pe cele noi. Consider in continuare necesara extinderea retelei actuale de tramvaie in zonele in plin proces dezvoltare.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 22:05:29    Titlul subiectului: 100388

arthurarad a scris:

Interesant ar fi si sa se realizeze unirea liniei de tramvai din zona Billa cu cea din zona Garii Aradul Nou.


-Da, eu stiam de acel pod ca e construit pentru a sustine si linii de tramvai, si stiam ca e un proiect mai vechi al primariei, trecerea liniilor prin sub-cetate.

-Eu ma refeream in mare parte la sistemul de transport, cu mai putine linii de tramvai, dar mai multe modalitati de a avea legaturi, cu o statie tip terminal la podgoria(nu linie infundata), adica locul de unde se poate lua orice numar catre orice zona.

-Extinderea retelei de tramvai, ne-ar face sa ajungem in scurt timp ca Bucurestiul, o inodatura de linii fara nici un sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2018
Mesaje: 974
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 23:28:01    Titlul subiectului: 100398

O parte din farmecul Aradului este dat si de tramvaie. Asa ca eu cel putin nu as ceda "nicio palma de linie" in favoarea troleibuzelor, sau si mai rau, autobuzelor. Despre linia 41, repet, daca ar fi extrem de solicitata, poate ar putea fi modificata in troleibuz. Insa cum sunt doar vreo 20 de curse pe zi in zilele lucratoare, nu cred ca va ajunge cineva prea repede la concluzia ca ar merita introduse troleibuzele acolo.

Cat despre zonele de dezvoltare ale Aradului, tin sa reamintesc ca exista retea spre extremitati (Vladimirescu, Zona Industriala, CET), plus ca exista un proiect de extindere a retelei spreiesirea cate Zadareni. De exemplu, liniile catre CET sau Zona Industriala isi asteapta inca utilitatea, odata cu dezvoltarea in zona a unor centre comerciale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 01:12:26    Titlul subiectului: 100407

Plesh a scris:

-Eu ma refeream in mare parte la sistemul de transport, cu mai putine linii de tramvai, dar mai multe modalitati de a avea legaturi, cu o statie tip terminal la podgoria(nu linie infundata), adica locul de unde se poate lua orice numar catre orice zona..



Nu stiu daca spatiul ar permite ceea ce spui tu... Ar insemna un numar enorm de mare de autobuze/troleibuze, in special in orele de varf, cand si asa e traficul dezastruos!!!

De asemenea, sunt perfect de acord cu quiksilver referitor la a nu ceda
Citat:
"nicio palma de linie" in favoarea troleibuzelor

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 13:51:38    Titlul subiectului: 100420

Eu nu sunt de acord cu trolebuze in Arad pentru ca tramvaiul este foarte bine gandit in Arad, ar fi mult mai ok extinderea tramvaiului acolo nu este sau acoperirea este deficitara.
Trlebuzele se misc greu in trafic, raman blocate in trafic, nu au o capacitate mare de transport, deci nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 10:39:39    Titlul subiectului: 100474

Ok, trafic dezastros, e in Arad de cativa ani...si numarul masinilor tot creste(din ce motive, habar-nam) dar, noi, in Arad avem doar un punct principal, Podgoria, unde e cel mai mare dezastru si are o arhitectura oribila, pe langa asta..e si strabatuta de tramvaie.
-Am fost aseara pe acolo si am vazut cum au modificat liniile noi, si structura triunghiulara pe care o aveau. NU inteleg, daca tot s-au pus sa modifice zona, cu platou fara trafic in fata la catedrala(asa cum tot ziceau), de ce nu s-au gandit la o solutie mai costisitoare acum, dar mai folositoare pe viitor, un pasaj subteran pentru tramvaie, ceva de genu asta:



-albastru-intrarea in pasaj
-rosu-linia subterana
-verde-statiile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Noi/2018
Mesaje: 294
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 15:04:06    Titlul subiectului: 100484

Vorbeai de cartiere rezidentiale,de vile...
Nu vad cata nevoie au de transport in comun,mai ales de troleibuze sau tramvaie! Chiar crezi ca aia care au vile si sunt mari oameni se preteaza sa mearga cu troleul? Sa fim seriosi... au masini personale!
Parerea mea e ca ne agitam degeaba,discutii inutile!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 15:13:27    Titlul subiectului: 100485

Plesh a scris:
NU inteleg, daca tot s-au pus sa modifice zona, cu platou fara trafic in fata la catedrala(asa cum tot ziceau), de ce nu s-au gandit la o solutie mai costisitoare acum, dar mai folositoare pe viitor, un pasaj subteran pentru tramvaie, ceva de genu asta


Pentru ca un pasaj subterean COSTA... ori gandeste-te, daca s-a renuntat si la drumurile pt biciclisti din zona Vlaicu, tot din considerente financiare, cum ar face rost de finantare pentru pasaj? Plus ca in Arad avem experiente neplacute cu pasajele (vezi mini-pasajul de la Billa, mereu problematic la cea mai mica ploaie).
Ideea de pasaj NU e rea, dimpotriva, chiar ft buna. Dar pt posibilitatile si limitarile actuale ale orasului, nu consider a fi un lucru util...

Eu vad lucrurile putin diferit: in urmatorii 10-15 ani cel mult, realizarea unui sistem de transport EXTREM de punctual si bine pus la punct, care sa permita atingerea oricariu punct din oras cu tramvaiul, si accentuarea traficului prin metode nepoluante (pe jos, bicicleta, etc.) prin realizarea unor zone special destinate acestora.
Un alt sistem cel putin interesant ar fi inclusiv atasarea de tramvaie a vagoanelor pt suport de biciclete, dupa cum exista in unele poze din acest forum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 15:17:27    Titlul subiectului: 100487

boy4ever a scris:
Vorbeai de cartiere rezidentiale,de vile...
Nu vad cata nevoie au de transport in comun,mai ales de troleibuze sau tramvaie! Chiar crezi ca aia care au vile si sunt mari oameni se preteaza sa mearga cu troleul? Sa fim seriosi... au masini personale!
Parerea mea e ca ne agitam degeaba,discutii inutile!


Poate veni un moment in care vor alege si ei transportul in comun. Cat timp crezi ca va mai dura aceasta "grandomanie" a unora de a lua masina de fiecare data cand merg in oras? Daca de ex. un tramvai ajunge mai repede decat masina (prin sistemul de verde permanent) si mai si curcula cu viteze mai mari decat cele permise pt auto (primarul promitea viteze de pana la 70 km/h), pot fi cu adevarat o alternativa viabila, in special in orele de varf!!!
Stiu ca in Romania acest lucru suna departe de adevar, dar uitati-va ca in tarile dezvoltate ale UE, multi renunta la stresul si nervii din masina pt o alternativa mai ieftina, mai rapida, mai ecologica. Poate cu putina munca de convingere, acest "trend" va prinde si la noi.


Ultima modificare efectuată de către arthurarad la Lun 03 Noi 2008 20:23:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 19:09:07    Titlul subiectului: 100500

Arthur are dreptate, anul trecut am fost in Lyon si am stat o saptamana acolo, la cat de simplu e sistemul lor de metrou+tramvai+trolebus+autobuz, l-am invatat in 2 zile. Iar, faza cu fiecare are masina personala...e aici tin sa-ti spun ca acolo nici nu voriau sa auda de masini, ei pe post de transport in comun au si biciclete. Din nord pana la gara, adica ceva de genul Podgoria-Aradu' Nou faceam 15 minute cu metrou si trolebuz, cu schimb, si asa v-a fi si la noi "boy4ever" nu stii cum v-a fi aici, se vor instala sisteme GPS pe toate tramvaiele, ele vor avea sistem de schimbare a culorii semaforului, adica semaoare inteligente...cum le mai spune, si speram ca si la noi, pe distanta Vlaicu-Podgoria(macar) sa ajungem la un timp de 10 minute maxim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Noi/2018
Mesaje: 294
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 19:38:47    Titlul subiectului: 100504

Asta e valabil doar in cazul tramvaielor,dar troleibuzele si autobuzele intotdeauna se vor pierde in traficul sufocant cu care au inceput sa se confrunte cam toate orasele Sad si nu vedeti,in Romania se renunta la tramvai,nici vorba de extindere a vreunei retele. Ce vreti,asta e democratia!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 20:19:11    Titlul subiectului: 100512

boy4ever a scris:
Asta e valabil doar in cazul tramvaielor,dar troleibuzele si autobuzele intotdeauna se vor pierde in traficul sufocant cu care au inceput sa se confrunte cam toate orasele Sad si nu vedeti,in Romania se renunta la tramvai,nici vorba de extindere a vreunei retele. Ce vreti,asta e democratia!


Tind sa te contrazic in ceea ce priveste Aradul. Tendinta ultimilor ani in orasul nostru este de dezvoltare si reabilitare a cailor de rulare, in nici un caz de desfiintare. Aradului ii circula tramvaiul prin "vene", fiind unul din putinele orase din tara unde liniile de tramvai urbane depasesc ca numar liniile de autobus/troleibus. Poate si de aceea, desfiintarea sau neextinderea pe viitor a unor linii ar insemna un atac masiv in mandria si placerea de a fi aradean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 21:38:45    Titlul subiectului: 100517

Si tin sa mai adaug la ceea ce a zis Arthur, Aradul e al 2-lea oras dupa Bucuresti ca extindere, Km de linie Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 22:21:12    Titlul subiectului: 100521

Plesh a scris:
Si tin sa mai adaug la ceea ce a zis Arthur, Aradul e al 2-lea oras dupa Bucuresti ca extindere, Km de linie Very Happy


asa asa Wink Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Noi/2018
Mesaje: 294
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 22:45:23    Titlul subiectului: 100525

Da,stiam. Sper sa fie asa si sa se extinda reteaua de tramvaie,chiar m-as bucura. Pacat de Brasov si Constanta Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 01:43:00    Titlul subiectului: 100530

arthurarad a scris:
dar uitati-va ca in tarile dezvoltate ale UE, multi renunta la stresul si nervii din masina pt o alternativa mai ieftina, mai rapida, mai ecologica. Poate cu putina munca de convingere, acest "trend" va prinde si la noi.


Pe ecologie nimeni nu dă 2 bani, din păcate (că altfel aveam deja autoturisme care mergeau doar cu baterii), profiturile obținute din produsele pe bazăd e petrol (și, implicit, a vehiculelor care le utilizează) fiind imense. Cu toate astea, anumite orașe din diverse țări încearcă să facă ceva...

Singurele motive pentru care cei din Europa civilizată au renunțat la mașini: traficul infernal, combinat cu sancțiunile care încep de la 60 de euro pentru o mașină parcată neregulamentar (în vreme ce la noi poți să parchezi și pe linia de tramvai, că tot nu pățești nimic).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 10:06:13    Titlul subiectului: 100534

Dr2006 a scris:
în vreme ce la noi poți să parchezi și pe linia de tramvai, că tot nu pățești nimic



Cred ca la noi nimeni nu ar avea curaj sa opreasca masina pe linie. Si asta din mai multe motive:
1) Risti ca vatmanul sa se supere asa de tare, incat poate iti modifica si caroseria. Desi poate nu merita saraca masina.
2) Cel mai probabil masina ar fi tractata in maxim 10 minute, fiind dusa la compania care ridica masinile parcate neregulamentar. Si stiu cat de scumpe sunt amenzile/taxele celor de acolo...
Asa ca cel putin deocamdata, in Arad nu au curaj nici nesimtirea sa faca asta!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 10:25:02    Titlul subiectului: 100537

Bine, el ne zice de bucuresti, un oras foarte prost dezvoltat(ca infrastructura a transportului in comun) si cum se numea, cea mai poluata si aglomerata capitala din UE Laughing Normal ca la cat de incapabili sunt, si la atata tupeu jegos, ei au curajul sa parcheze unde vor si mai mult...sa si comenteze la un vatman...ca e dreptul lui sa parcheze Rolling Eyes
-Atata zic, la cat e Aradul de mic, avem mai multe spatii de joaca decat tot Bucurestiul...si faza cu amenzile, pei stii de ce nu se baga si la noi, fiindca ar fi prea multi bastani cu pile pe care tre sa-i rezolve prietenii lor, politzaii, si atunci nu ar fi rentabil, amenda tot ala cu casa si familie, om muncit...tot din buzunarul lui se v-a trage amenda...de parca nu se vede, la cat tupeu au bucurestenii si cu ce inteligenta parcheaza unde vor..asa ne conduc si tzara, cum isi conduc masinile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 11:54:14    Titlul subiectului: 100541

arthurarad a scris:
Dr2006 a scris:
în vreme ce la noi poți să parchezi și pe linia de tramvai, că tot nu pățești nimic

Cred ca la noi nimeni nu ar avea curaj sa opreasca masina pe linie. Si asta din mai multe motive:
1) Risti ca vatmanul sa se supere asa de tare, incat poate iti modifica si caroseria. Desi poate nu merita saraca masina.
2) Cel mai probabil masina ar fi tractata in maxim 10 minute, fiind dusa la compania care ridica masinile parcate neregulamentar. Si stiu cat de scumpe sunt amenzile/taxele celor de acolo...
Asa ca cel putin deocamdata, in Arad nu au curaj nici nesimtirea sa faca asta!

Au fost multe cazuri in care au stat tramvaiele, intre Bou Rosu si Teatru, cu orele ca unul a mai parcat pe liniile de tramvai.
In ceea ce priveste topicul, un troleibus ar fi bun pe Calea Victoriei, pe la spitalul judetean ca teoretic acolo sint doar liniile 20 si 21 iar in weekend nimic dar cum de 30 de ani n-au bagat autobus(era parca vorba odata prin anii '80), sigur n-o sa bage troleibus.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community