|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 27 Iun 2018 21:28:50 Titlul subiectului: |
195504 |
|
Mi aduc aminte exact de el pt ca avea acele autocolante albe pe geamuri si fusta rosie! Si nici nu arata rau...parea ca un troleibuz in conservare...initial eram tentat sa zic ca l-am vazut mai aproape ca timp insa retin faptul ca troleibuzele inca mai circulau in Constanta-deci clar 2010! Sincer nu am inteles niciodata prezenta acelui troleibuz pana la aceasta discutie! Probabil constantenii stiu cand s-a desfiintat depoul de la Delfinariu! Sa-l fi mutat in alt depou atunci sau sa l fi dus undeva la Remat? Vazandu-l in zona aceea nu stiu unde putea fi dus...
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Iun 2018 20:53:53 Titlul subiectului: |
195522 |
|
Sherifu a scris: | Este vorba de #477.
Nu mai retineam ca a existat pana asa de tarziu, in 2009. Aveam impresia ca a disparut mai devreme.
@Rocar, ai cumva poza aceasta cu el la rezolutie mai mare ? |
Chiar pana in 2010. A stat cateva luni singur in autobaza, dupa ce restul autobuzelor au fost mutate.
Poza se afla numai in acest articol de presa, inainte sa o postez pe TramClub. Alta rezolutie nu avem, momentan. Pun link-ul, aparut in 2015. In link se vede mai mare, dar cand o downloadez, tot la rezolutie mica mi-o da. Asa ca i-am facut un print screen.
Rocar a scris: | Ceea ce este interesant este ca în acel depou au fost destul de multi pasionați în acea perioada ca sa pozeze depoul. Nimeni nu a spus nimic despre existenta vreunui articulat... |
[quote="Dr2006" in 2007] În vara anului trecut, când am fost la Constanța, mi s-a spus că singurul articulat existent este magazia din Autobaza Nr. 2 (lângă Delfinariu). [/quote]
Am recitit topic-ul de troleibuze, intr-adevar utilizatorul Dr2006 a specificat ca in 2006 i s-a spus ca ultimul articulat din Constanta s-ar afla la Delfinariu. Insa asta ar fi singura informatie, fara poze sau alte detalii.
Volvo a scris: | Posibil să fi fost în autobaza din capătul din Inel II, unde parcau Rocarurile de pe 48/48B și de acolo să fi fost adus.
Am o curiozitate. Până în 2010 când au fost mutate, MAZ-urile de pe 40 mai parcau aici sau erau și de pe alte linii? |
Asa am crezut si eu pana am recitit topicul destinat troleelor.
In depou erau mai multe randuri de autobuze, ceea ce ma face sa cred ca apartineau mai multor linii...
Sa obesrvam si un Ik4, autobuz de interventie. In acea perioada, 3 Ik4 erau garate aici, la Delfinariu... Au ramas doua, unul rosu si altul albastru... Cel verde a fost casat. Ultima data cand l-am vazut, urca pe Soveja, inspre Galerii, prin 2010.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.68 kb |
Vizualizat: |
de 13347 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 25 Sep 2018 00:01:01 Titlul subiectului: Vă mai amintiți? De la troleibuzul 40 la autobuzul |
196511 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
De-a lungul timpul, troleibuzele din Constanța au suferit modificări. Începând din anul 2001, treptat, locul acestor mijloace de transport în comun este luat de autobuze.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Astăzi aflăm povestea fostei linii de troleibuz 40 și a actualei linii de autobuz 5-40
Linia de troleibuz 40 avea dispeceratul la intrarea în stațiunea Mamaia, în zona Pescărie.
Traseul continua pe bulevardul Mamaia, prin zona Capitol.
Capătul de linie era la Gară, în zona peronului în care opreau și liniile 41 și 43.
Una dintre primii linii în care locul troleibuzelor a fost luat de autobuze este 40. Inițial au fost păstrate traseul și indicativul de linie (40).
În aceeași perioadă, fosta linie de autobuz 6 (Gara CFR – Centru – Campus Universitar) a devenit linia 40C și i s-a menținut traseul.
Fostul dispecerat de la Pescărie a fost demolat și mutat la Gară. Pe locul acestuia se construiește acum o clădire...(http://www.radiovacanta.ro/2018/08/03/foto-va-mai-amintiti-transportul-in-comun-din-constanta-linia-de-troleibuz-40/)
Sursa: www.radiovacanta.ro
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 25 Sep 2018 15:31:40 Titlul subiectului: Zona Halta Traian Constanța |
196514 |
|
Această fotografie a fost făcută astăzi, 25 septembrie 2018, în zona Halta Traian, pe strada Eliberării din Constanța, la capătul de linie al autobuzului 51.
Pe unul dintre stâlpi a rămas prinsă și uitată, o plăcuță de stație a fostului tramvai 105.
[/code]
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 13009 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 26 Sep 2018 00:42:18 Titlul subiectului: De la troleibuzul 41 la autobuzul City Tour |
196516 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Astăzi aflăm povestea fostei linii de troleibuz 41 și a actualei linii de autobuze etajate City Tour
Linia de troleibuz 41 asigura legătura între zona Butoaie din stațiunea Mamaia și Gara CFR. Mijloacele de transport în comun circulau în toate cele 12 luni ale anului, în paralel cu linia 40...(http://www.radiovacanta.ro/2018/08/10/va-mai-amintiti-ii-de-la-troleibuzul-41-la-autobuzul-city-tour/)
Sursa: www.radiovacanta.ro
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 27 Sep 2018 00:08:48 Titlul subiectului: Vă mai amintiti? Povestea liniei 42 |
196519 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
De-a lungul timpul, troleibuzele din Constanța au suferit modificări. Începând din anul 2001, treptat, locul acestor mijloace de transport în comun este luat de autobuze.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Astăzi aflăm povestea liniei 42. Istoria liniei 42
Una dintre puținele linii de transport în comun care și-au menținut traseul după transformarea din troleibuz în autobuz este 42... (http://www.radiovacanta.ro/2018/08/17/va-mai-amintiti-ii-povestea-liniei-42/)
Sursa: www.radiovacanta.ro
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 27 Sep 2018 23:44:53 Titlul subiectului: Vă mai amintiti? De la troleibuzul 43 la autobuzului 2-43 |
196527 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
De-a lungul timpul, troleibuzele din Constanța au suferit modificări. Începând din anul 2001, treptat, locul acestor mijloace de transport în comun este luat de autobuze.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Astăzi aflăm povestea fostei linii de troleibuz 43 și a liniai de autobuz 2-43.
Una dintre cele mai circulate linii de troleibuz era 43. Traseul făcea legătura între cartierul Tomis Nord, centrul orașului și Gara CFR.
Dar de unde pornește istoria liniilor 43 și 2-43?
Potrivit wikipedia, liniile de troleibuz 42 și 43 erau linii surori. Ambele porneau de la capătul de linie Tomis Nord – complex Cireșica...(http://www.radioconstanta.ro/2018/08/24/va-mai-amintiti-de-la-troleibuzul-43-la-autobuzul-2-43/)
Sursa: www.radioconstanta.ro
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 02 Oct 2018 00:19:33 Titlul subiectului: Va mai amintiti? Linia de troleibuz 44 |
196583 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
De-a lungul timpul, troleibuzele din Constanța au suferit modificări. Începând din anul 2001, treptat, locul acestor mijloace de transport în comun este luat de autobuze.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Astăzi aflăm povestea liniei 44.
Una dintre puținele linii care au menținut traseele fostelor troleibuze este 44.
Pe o hartă a RATC din 1998 se observă cum arată sistemul de transport public din Constanța. Troleibuzele de pe linia 44 făceau legătura între zonele Poarta 1, centru, Casa de Cultură, Institutul de Marină și Energia...(http://www.radioconstanta.ro/2018/08/31/va-mai-amintiti-linia-44-de-la-troleibuz-la-autobuz/)
Sursa: www.radioconstanta.ro
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 02 Oct 2018 00:21:26 Titlul subiectului: Va mai amintiti? Linia 48...de la troleibuz la autobuz |
196584 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
De-a lungul timpul, troleibuzele din Constanța au suferit modificări. Începând din anul 2001, treptat, locul acestor mijloace de transport în comun este luat de autobuze.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Astăzi aflăm povestea liniei 48
Una dintre puținele linii de transport în comun care și-au menținut traseul după transformarea din troleibuz în autobuz este 48. De altfel, ultimele două linii de troleibuz din Constanța, 48 și 48B au circulat până în anul 2010. Ele au fost înlocuite cu autobuze MAZ. Potrivit wikipedia, la scurt timp după aceasta, linia de autobuz 48B a fost și ea desființată, pe motiv de nerentabilitate...(http://www.radioconstanta.ro/2018/09/07/va-mai-amintiti-linia-48-de-la-troleibuz-la-autobuz/).
Sursa: www.radioconstanta.ro
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 03 Oct 2018 23:50:32 Titlul subiectului: Despre linia 49 |
196608 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Vă mai amintiți de linia 49?
Potrivit Wikipedia, liniile de troleibuz 49 și 51 au fost linii surori. Troleibuzele de pe această linie au circulat până în anul 2004, când mijloacele de transport în comun electrice au fost înlocuite cu autobuze MAZ 103... (http://www.radioconstanta.ro/2018/09/14/constanta-va-mai-amintiti-a-fost-odata-troleibuzul-49/)
Sursa: www.radioconstanta.ro
Ultima modificare efectuată de către bancila83 la Mie 03 Oct 2018 23:54:42, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 03 Oct 2018 23:53:55 Titlul subiectului: Linia 51 |
196609 |
|
Prima linie de troleibuz din Constanța a apărut în anul 1959. Avea o lungime de 10,4 km și era deservită de mijloace de transport românești tip TV2E, potrivit www.ratc.ro.
La 1 ianuarie 1980, IJTL (Întreprinderea Județeană de Transport Local, actuala RATC) avea 640 de autobuze, 123 de troleibuze, 48 de taximetre și 973 de autovehicule de transport marfă.
Câțiva iubitori ai transportului în comun au păstrat fotografii care atestă faptul că în municipiul Constanța au circulat tramvaie și troleibuze.
Linia 51 – de la troleibuz la autobuz
Una dintre primele linii de transport în comun de pe care troleibuzele au fost înlocuite cu autobuze este 51... (http://www.radioconstanta.ro/2018/09/21/va-mai-amintiti-transformarea-liniei-51/)
Sursa : www.radioconstanta.ro.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 10 Mar 2019 20:59:52 Titlul subiectului: Lucrări Pod Butelii |
199341 |
|
De săptămâna viitoare se vor relua lucrările de reparații la podul de la Butelii, pe sensul de mers CET - Cora.
Așadar, este posibil să demareze scoatarea ultimelor șine ale tramvaiului 102. Poate reușește cineva să facă o poză cu ele pentru posteritate...
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 17:49:33 Titlul subiectului: |
199373 |
|
Am reușit să fac câteva poze podul de la Butelii, a cărui reabilitare a fost reluată de astăzi. S-a închis circulația pe sensul spre Cora și se circulă în ambele direcții pe sensul spre CET. Șinele de tramvai de pe linia 102 încă nu au fost scoase pe sensul pe care se lucrează, însă sunt ruginite.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.89 kb |
Vizualizat: |
de 11469 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.74 kb |
Vizualizat: |
de 11468 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.61 kb |
Vizualizat: |
de 11467 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 18:02:42 Titlul subiectului: |
199374 |
|
Asta este...
Vor mai rămâne cele de la benzinaria de pe Soveja, și cele din spatele fostului depou de tramvaie...
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 18:05:06 Titlul subiectului: |
199375 |
|
Iertare pentru calitatea pozelor...
|
|
Sus |
|
|
Vatmanul constantean
Data înscrierii: 13/Oct/2018 Ultima vizita: 16/Iul/2020 Mesaje: 43
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 21:30:38 Titlul subiectului: |
199380 |
|
Rocar a scris: | Asta este...
Vor mai rămâne cele de la benzinaria de pe Soveja, și cele din spatele fostului depou de tramvaie... |
Cele de pe Soveja de care spui sunt doar placile de beton, fara sine, folosite la pavarea acelei alei. Sunt curios daca la fosta bucla de intoarcere din Poarta 6 a fostei linii de tramvai 104 a mai ramas ceva.
Sper sa apuc ziua in care am putea asista la cea de a treia introducere a tramvaiului la Constanta ...
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 13 Mar 2019 13:39:39 Titlul subiectului: |
199404 |
|
Așa arată acum spațiul pe care au fost șinele de tramvai de pe podul de la Cora, pe sensul de mers spre Tomis 3. Pozele sunt făcute dintr-un autobuz Isuzu Citiport.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.88 MB |
Vizualizat: |
de 11363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.2 MB |
Vizualizat: |
de 11360 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 13 Feb 2020 09:52:45 Titlul subiectului: |
205614 |
|
Se continuă cu o eroare și aici pe forum-ul nostru și pe alte forum-uri ! Traseul nr. 50 , a fost traseu de autobuz și mergea de la Gara CFR ,bd 1 Decembrie 1918 , Casa de Cultură , Complex Dacia , apoi vira la stânga pe bd.Tomis , bd.Aurel Vlaicu, Sat Vacanță. Era un traseu unde marea majoritate a autobuzelor erau Ikarus 280 articulate de culoare vișinie ! Traseul a funcționat , cu apoximație, între anii 1980- 1985. Peste vreo 2 ani a apărut linia de troleibuz 50, Piața Unirii>Farmacia Miga>str.Mircea cel Bătrân>bd.Mamaia >Pescărie> Hotel Caraiman (zona Butoaie în Mamaia).
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 10 Ian 2022 05:39:37 Titlul subiectului: |
212215 |
|
De cate ori gasesc filmulete vechi de prin tara ma simt in largul meu...
Am dat de cateva filmulete din Constanta, din anii 1993, 1994, 1998 si 1999.
Acum, trebuie sa recunoastem ca nu sunt foarte calitative, dar se observa destul de clar aspectele din viata cotidiana.
Cum era de asteptet, Daciile 1300-1310 predominau in trafic, dar mai apar si alte modele de masini... Pe langa ARO, Trabant si alte modele din est, se mai zaresc si modele vestice, fie ele din gama de lux, precum Porsche 924, Mercedes W126, Mercedes W201, fie ele din categoria masinilor simple, de clasa medie sau joasa, precum diverse modele Renault, Fiat, Opel etc.
Incep cu filmuletul din 1993.
https://www.youtube.com/watch?v=joEDYOgDG2s
Prima poza, cu un tramvai V3AC, si multe Dacii...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.03 kb |
Vizualizat: |
de 3347 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 10 Ian 2022 05:45:52 Titlul subiectului: |
212216 |
|
In acest filmulet din 1993, apar mai mult troleibuze.
DAC 117E, pe Bd.Tomis, in urcare dinspre zona "Dacia" spre Spitalul Mare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.8 kb |
Vizualizat: |
de 3345 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 10 Ian 2022 06:00:10 Titlul subiectului: |
212220 |
|
DAC 117E vazut in departare, in Centrul Vechi, in culoarea maro inchis cu dungi albe.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.97 kb |
Vizualizat: |
de 3334 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 10 Ian 2022 06:01:13 Titlul subiectului: |
212221 |
|
Un DAC 117E scund, in stanga imaginii, pe Bd. Ferdinand.
Dacia 1310 CN1 si Porsche 924
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.93 kb |
Vizualizat: |
de 3333 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|