Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Discutii generale despre transportul in comun din Arad
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2008 21:07:14    Titlul subiectului: 101042

Deocamdata daca ajungi la gara te asteapta un santier unde in statile de autobus e plin de moloz peste care trebuie sa treci ca sa urci in autobus, asta daca iti zice cineva unde opreste autobusul si ca nu trebuie bilet ca de cate ori vin de la Paulis ma intreaba lumea cum ajung fie in centru, fie inspre Vlaicu si de unde ia bilet
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2008 21:40:05    Titlul subiectului: 101048

Aici e problema de P.R. Ar trebui niste afise puse in fostele statii, pentru a informa lumea despre schimbarile temporare care au loc in transportul in comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2008 22:07:09    Titlul subiectului: 101049

Asta as putea sa spun si eu... ca am fost la sfarsitul lui august in Arad... si la gara (pe langa ca stiam ca tramvaiele nu circula si ca transportul spre UTA este gratuit) nu am stiut unde este statie de autobuz... apoi am vazut un autobuz care venea de pe o straduta (pe langa cladirea ASTRA parca)... eu asteptandu-ma sa vina dinspre Palatul CFR Rolling Eyes

Iar la Podgoria la fel.. asteptand autobuzul de Podgoria-UTA, am asteptat in 'fata' catedralei ca sa intreb dupa 20 de minute (pe un sofer de autobuz - cred ca avea capat de linie Zimandu Nou (corectati-ma daca gresesc) - ) spunandu-mi-se ca opreste in cu totul alta parte... Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2008 22:40:12    Titlul subiectului: 101050

@ o_serar: ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui, inclusiv denumirile Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2008 23:27:46    Titlul subiectului: 101054

Wu nu am spus absolut nimic in legatura cu moderzinarea, stiu chiar foarte bine cum e in alte tari europene dar, la noi sunt puse doar ca la finalul campaniei sa se poata zice..am facut aia, aia si aia(dar unele au rost unele nu)

-in alte orase europene, nu se folosesc LCD-uri, in mijloacele de transport, se folosesc ecrane cu LED-uri de o culoare, care sunt mult mai ieftine si mai practice. Instalarea unor televizoare, nu imi ofera numai un singur mesaj...publicitate, ca doara nu o sa merg sa vad Matrix in tramvai Laughing Daca e pentru publicitate, asta inseamna ca nu vor mai fi tramvaiele "scuipate" cu tot felu de afise. Dar ma indoiesc de asta.

-biletele, aici e problema, de ce au instalat asemenea automate, care iti ofera valabilitate din momentul in care au fost emise. In schimb, ar putea "socoate" bilete a caror valabilitate sa inceapa din momentul in care le-am compostat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2008 00:21:46    Titlul subiectului: 101055

Plesh a scris:
-biletele, aici e problema, de ce au instalat asemenea automate, care iti ofera valabilitate din momentul in care au fost emise. In schimb, ar putea "socoate" bilete a caror valabilitate sa inceapa din momentul in care le-am compostat.

Ma intreb cum va fi la gara unde vine trenul, coboara 300 persoane sa zicem din care vreo 50 vor bilet, ce fac, stau la rand la automat sau totusi va fi un chiosc.
Mai am o problema cu abonamentele, nu doar ca nu poti lua abonament pe 30 zile cum ar fi normal in orice zi a lunii, trebuie sa iei pe o luna cap-coada si daca apar automate peste tot nu mai ai de unde, acum in Vlaicu e UTA si Fat Frumos, evident ca multi nu mai iau nici bilet, nici abonament ca de la UTA e gratis si zilnic controlorii, care de fapt sunt vatmani, prind multi fara bilet

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2008 09:54:52    Titlul subiectului: 101066

srazvi a scris:
Plesh a scris:
-biletele, aici e problema, de ce au instalat asemenea automate, care iti ofera valabilitate din momentul in care au fost emise. In schimb, ar putea "socoate" bilete a caror valabilitate sa inceapa din momentul in care le-am compostat.

Ma intreb cum va fi la gara unde vine trenul, coboara 300 persoane sa zicem din care vreo 50 vor bilet, ce fac, stau la rand la automat sau totusi va fi un chiosc.


Pai si inainte cand erau chioscurile cum era??? Nu tot la coada se statea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2008 16:15:20    Titlul subiectului: 101084

Ba da se statea la coada civilizat intr-o statie mare si pe alocuri acoperita, nu la un automat intr-o statie de jumate de metru latime fara cos de gunoi in care n-ai loc sa treci pe langa cineva mai plinut!
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2008 21:47:32    Titlul subiectului: 101092

srazvi a scris:
Ba da se statea la coada civilizat intr-o statie mare si pe alocuri acoperita, nu la un automat intr-o statie de jumate de metru latime fara cos de gunoi in care n-ai loc sa treci pe langa cineva mai plinut!


Oare vor fi atat de inguste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 16 Noi 2008 20:05:46    Titlul subiectului: 101185

-CAND?-

-Aseara dupa meci, mi-am zis sa iau tramvaiu de la uta pana la fat-frumos, ca nu "m-am mai dat" de mult si am fost curios cat de scurt e timpul cu semafoare.
-Pe langa ca am stat aproape 20 de minute dupa tramvai, am si fugit dupa el in statie(vatmanul fiind nehotarat unde sa opreasca).
Dupa plimbare, am tras niste concluzii, pe langa ca semafoarele nu sunt setate si la fiecare intersectie trage o frana seaca vatmanu' dupa care accelereaza instant, tramvaiele merg exagerat de incet, bun am inteles ca pana in octombrie trebuia facut rodaju' da e deja noiembrie, iarba nu exista si viteza e la fel ca inainte de lucrari + pe vlaicu dupa ora 8 se intalnesc doar 2 tramvaie de linia 3, si linia 6 din jumatate in jumatate de ora Crying or Very sad

>>Totusi, CAND au de gand sa isi revina din aceasta amorteala si lene vesnica?<<
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 16 Noi 2008 20:38:59    Titlul subiectului: 101189

Sincer nu stiu. Dar in privinta semafoarelor iti pot spune ca acestea se vor transforma in "inteligente" de-aia dupa terminarea COMPLETA a lucrarilor BERD. In rest, fiind sambatea seara, nu ma mira ce spuneai referitor la orarul tramvaielor. Stim cu totii ca in weekend e dezastru, circuland fiecare al 2-lea tramvai fata de perioade similare din timpul saptamanii.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 20:19:10    Titlul subiectului: 102196

Aglomeratia ~ o problema mai peste tot. Nu este vina in intregime a nimanui....nici a calatorului, nici a vatmanului(deoarece de multe ori am auzit calatori cerand explicatii de la anumiti vatmani) , nici a dispecerului. A nimanui. Dar totusi, ar trebui sa procedam si noi putin mai diferit si sa incercam sa fim mai intelegatori.

Saptamana aceasta am avut posibilitatea sa fiu prezent la doua cazuri destul de neplacute ale aglomeratiei. Erau orele de varf si ma grabeam si eu sa ajung undeva si in statie la podgoria venise tocmai tramvaiul pe care il asteptam eu. Am observat ca tramvaiul a fost foarte aglomerat si am preferat sa astept urmatorul tramvai, in ciuda grabei mele. In cel de al doilea caz, eu am urcat printre primii in tramvai si am putut observa cum un grup de persoane pur si simplu se inghesiau sa isi faca loc pe treptele vagonului, usa acestuia nereusind a se inchide. Merita oare tot acest efort zadarnic pentru doar alte cateva minute?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 25 Dec 2008 20:00:28    Titlul subiectului: 103034

http://i47.photobucket.com/albums/f176/Dr2006/PozeLok/hcl.jpg


Lamuriti-ma va rog frumos....Am gasit aceasta lista pe itnernet(am mai postat-o intr-un topic invecinat) si acolo printre alte vagoane casate sunt trecute pe aceea lista si cuplul #31-#32 si vagonul Mulhein GT 4 #230. Sa fi fost oare o simpla greseala trecerea acelor vagoanbe pe aceea lista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 25 Dec 2008 23:33:55    Titlul subiectului: 103049

In evidenta CTP, acestea apar ca fiind casate. Insa ele nu au fost pur si simplu distruse. Este, cred, o chichita contabila. Din pacate, pentru ca figureaza ca fiind casate, vagoanele respective nu mai pot circula dpdv legal...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 02:18:33    Titlul subiectului: 103059

quiksilver a scris:
Este, cred, o chichita contabila.

Ele au fost donate muzeului de la Ghioroc pentru a fi expuse acolo, deci perioada de viata a lor s-a incheiat. Altfel spus nu vom mai vedea nici un timis circuland Confused

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 10:09:56    Titlul subiectului: 103070

^Cel mai probabil de asta au trecut si cuplul #31-#32 pe aceea lista. Insa cum de l-au trecut si pe vagonul Mulhein GT 4 #230 ? Si daca stam sa ne gandim ca dpdv legal nu va mai fi pus in circulatie, incep sa imi explic si de ce nu prea l-am mai vazut in circulatie cu remorca #185, care nu este si trecuta acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 16:41:34    Titlul subiectului: 103266

Sub link-ul urmator puteti gasi cateva poze cu timis-ul #31-#32 in depoul Ghioroc si o poza cu remorca vagonului #230, #185, care ma tot gandesc cum de a ajuns acolo.

http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1153&highlight=sageata+verde



PS: Tot pe aceelasi forum am putut gasi o poza frumoasa cu remorca #312. Very Happy Multumesc celui care a postat-o!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 17:19:17    Titlul subiectului: 103932

Tramvaiul 230 am vazut la Ghioroc ca e legat de remorca restaurant, probabil sa ocupe cat mai putin spatiu
Azi am vazut prin Arad un minibus mai ciudat si l-am pozat cu telefonul:



Picture 039.jpg
 Descriere:
Bega Group
 Mărime fișier:  44.87 kb
 Vizualizat:  de 25103 ori

Picture 039.jpg



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 17:58:51    Titlul subiectului: 103972

Acel minibus circula de ceva vreme prin Arad.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 15:11:28    Titlul subiectului: 104006

Stiu ca e de vreo doi ani si ca e Hyundai dar nu e la fel ca celelalte, are o forma originala ca in ultimul timp mai rar vezi asa ceva Twisted Evil
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 14:17:36    Titlul subiectului: 106886

Nimeni nu zice niciunde ca de doua saptamani e inchisa circulatia tramvaielor intre Sambateni si Ghioroc, pe aceasta ruta existand un autobus care face transportul calatrorilor dus-intors!


Sambateni.JPG
 Descriere:
linia nefolosita din 14 februarie
 Mărime fișier:  90.32 kb
 Vizualizat:  de 24819 ori

Sambateni.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 17:51:49    Titlul subiectului: 106896

Nu pot sa cred! Atunci linia 12 pana unde circula ?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 18:15:40    Titlul subiectului: 106900

Pana la Sambateni, unde intoarce in acel triunghi...Ma intreb care ar fi cauza acestei intreruperi, ce nu a fost comunicata de catre conducerea CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 22:24:54    Titlul subiectului: M8S doar pentru L15s 107117

Ieri, a fost doar o informatie primita, astazi insa a devenit realitate.
Aceasta ii valabila pentru vagoanele M8S, care au fost mutate/transferate, de ieri seara-noapte, (poate inclusiv si azi dimineata), din depoul Micalaca, in cel de la Uta. Numarul lor, ar trebui sa fie 6, din cele 9; nu ma pot pronunta in schimb clar pentru acesta, deoarece, astazi dupa-masa, in jur de ora 17.00, in depoul Micalaca, doar unul din acest tip, era prezent, vazandu-se clar lipsa lor, in urma “golurilor” lasate, mai pe fiecare linie din depou, in parte, (ce inseamna, in acelasi timp si un anumit schimb destinat).
Toata aceasta “poveste” ii legata, de infiintarea noii linii L15s - Fat-Frumos-Uta-Astra Sector II si retur, (44 de minute pentru o tura completa), pana cand se vor termina lucrarile noului racord de la Podogoria inspre Micalaca, la sfarsitul acestei luni (un fapt, confirmat si apreciat personal, asa cum se lucreaza, din cele vazute, mai in fiecare zi, cat si din partea Primariei, din cele aflate astazi de la stirile locale).
Prin acestea, doar un singur lucru as dori ca sa subliniez si anume, ca aceste vagoane sunt singurele, de la noi, care au ambele cabine complet echipate si usi functionale pe ambele parti, care pot asigura siguranta conducerii cat si a circulatiei cu calatori.
Ii a treia oara, cand aceste vagoane reusesc cu brio ca sa faca fata, din punct de vedere al traseelor si programelor de circulatie deservite, pe langa noua linie actuala, L15s, si anume:
- dupa de s-a pus in functiune, “S”-ul de la statia Vladimirescu II, liniile 9 si 10, cu acest capat de linie, a fost deservit, numai de aceste vagoane;
- cat si acum, pana week-end-ul trecut, - o perioada ce a durat aproape doua saptamani -, cat timp a fost restrictionata circulatia tramvaielor pana la Ghioroc, din cauza zapezii (un “motiv” invocat de catre cei de la CTP, care m-a lasat pur si simplu fara nici un cuvant); limitarea acestora a fost restrictionata, la inceput, pana la Mandruloc, apoi la Cicir, iar dupa aproape o saptamana, Sambateni; transportul pentru destinatia finala fiind asigurata de catre un singur autobus articulat; fiecare dintre mijloacele de transport asteptand sosirea “perechii”, conform orarului de plecare si sosire al tramvaielor in statia respectiva, pentru a prelua calatorii.
Sper sa nu ma intelegeti gresit, dar eu pana acum, - recent vorbind, (si mai ales de cand dureaza lucrarile BERD), legat de exemplele descrise si nu numai -, nu am vazut si nici nu am aflat, ca vreun vagon rezident din depoul Uta, sa aibe ambele cabine in functiune si sa fi circulat pe anumite trasee, fie el tip Boghestra sau Z-GT8, (seria “17...”), si nici de prin vara anului trecut, cand, diferite tipuri de vagoane din depoul Uta, au fost gazduite temporar, la Micalaca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 23:15:19    Titlul subiectului: 107122

De aici se vede ca M8S-urile au fost o decizie inspirata de achizitie!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community