Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Discutii generale despre transportul in comun din Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 18:03:26    Titlul subiectului: 124928

Oare care ar fi sansele sa se incerce descarcarea intr-o noapte direct in Depoul Micalaca de pe calea ferata spre Timisoara?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 21:38:24    Titlul subiectului: 124932

^Mai ales ca ar fi si cea mai apropiata varianta prin exact distanta foarte mica dintre calea ferata inspre Timisoara si depoul Micalaca, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 22:04:11    Titlul subiectului: 124934

Exact! Desi calea ferata e una foarte circulata, singura problema serioasa pe care o vad e faptul ca acea cale e electrificata (pentru macara trebuie sa se desfaca firele de inalta tensiune). De asemenea, ma gandesc ca trebuie si desfiintata o parte semnificativa din gardul aflat intre depou si linie, dar asta e ceva mai usor de realizat. In rest mi se pare o solutie mult mai buna decat Astra Vagoane Marfa sau linia din Gai...

Inca o solutie e ca sa se descarce de pe tren pe trailer si apoi sa fie duse pana in depou sau in alt loc unde sa poata fi descarcate. Asta insa e o solutie la fel de complicata ca si cealalta pe care am propus-o.

Oricare varianta am discuta-o, logistica e mai greoaie decat vechiul sistem... Nu cumva doar inlocuiesc liniile vechi?

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 22:16:44    Titlul subiectului: 124938

Chiar daca in intervalul 1-4 nu prea circula trenuri de persoane, linia spre Timisoara e circulata de marfare. Plus complicatia cu firul de contract, plus aprobarile de la CFR. In zona barierei Gai este un fir de CF nefolosit, de pe care vagoanele descarcate nu ar incurca pe nimeni. Ele ar putea fi puse pe sine pe linia spre Gai, iar de acolo preluate de alte vagoane si trase pana la depoul UTA. EU o solutie mai viabila nu vad.

Din cate am inteles, tramvaiele Astrei nu vor fi construite in Gradiste, ci la fosta fabrica Strungul, proprietate a celor care detin si Astra Vagoane Calatori. Probabil se va face un racord de tramvai din curtea Astra Vagoane spre Cocorilor sau depoul UTA (daca se poate), insa la fabrica Strungul nu mai pot ajunge trenurile.

Acum, ar mai fi o idee, poate cam traznita. Daca cei de la Astra au preluat fabrica Strungul, ar fi de asteptat sa poata ajunga la locatie si pe CF. Ma gandesc ca ar fi greu sa isi duca toate utilajele cu TIR-urile. In aceste conditii, CF industriala spre Strungul poate nu este desfiintata, ci ...reabilitata pe banii patronatului! Dar de chestia asta urmeaza sa ne convingem peste cateva zile. Oricum, trenurile nu mai puteau ajunge efectiv pana in curtea Aris (Strungul) deoarece la vreo 100 de metri dupa intersectia cu strada Cocorilor, linia era blocata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 22:36:39    Titlul subiectului: 124940

Informatia cu fabricarea tramvaielor la Strungul e corecta si o stiu din surse 100% sigure. De fapt birourile celor care vor fabrica tramvaiele se afla deja la Strungul. Sincer si eu ma gandesc tot la o reabilitare a acelor sine, mai ales ca se laudau ca tramvaiele vor fi testate atat in fabrica cat si in afara ei.
Mai mult, vom fi privilegiati prin faptul ca Astra isi va testa tramvaiele si pe liniile CTP-ului pe viitor. Aceasta veste nu poate decat sa ne bucure pe noi, pasionatii transportului in comun din Arad, avand sanse sa mai prindem cate o imagine in exclusivitate Smile. Asa ca stimati colegi forumisti, pregatiti-va aparatele foto!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 18:13:25    Titlul subiectului: 124973

Din pacate pentru cei de la Astra, ce folos sa-si testeze toate modelele pe 1000 mm? Si eu stiu ca vor construi o linie de incercare in interiorul fabricii pentru 1435 mm. Sigur, in visele noastre de forumisti pasionati de tramvaie, de ce sa nu ne imaginam reabilitarea CF industriale cu tot cu fir aerian deasupra, pana pe la Gara Bujac? Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 19:55:46    Titlul subiectului: 124978

De visat putem visa Laughing Vorbind sincer, acolo unde exista interes (a se citi profit) se pot face multe. Cred ca cei de la Astra au dovedit si pana acum ca fac fata unor provocari si mai mari decat o simpla reabilitare... Esti tu atat de sigur ca nu is vor testa macar unele modele pe encartmanent metric?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 24 Mar 2010 00:38:17    Titlul subiectului: 124992

Bine, cred ca am gresit cand am spus "modele". Din cate stiu, deocamdata este vorba doar de modelul prezentat in poze, modelele fiind in functie de ecartament. Deja s-a spus ca primul tramvai va iesi pe strazile Aradului. Eu zic ca exista aspecte care sa necesite o proba si pe ecartament normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 00:13:03    Titlul subiectului: 125346

Intrati, va rog, aici: http://www.primariaarad.ro/proiecte.php. Uitati-va la proiectul pus pe data de intai aprilie. Pe scurt, primaria doreste scoaterea unor linii de tramvai (1-aproape de tot, 2, 5, 8 , 16 ,17) in ideea de a face economie si pentru ca liniile ramase ar putea suplini nevoile de transport. Practic, se taie anumite legaturi importante, multi aradeni urmand a fi nevoiti sa schimbe vehiculele pentru a ajunge de acasa la serviciu. Detaliile le gasiti insa in PDF-ul primariei, recomand chiar sa il salvati la voi pe calculator. Cuprinde si noile grafice de circulate. Conform legii, proiectul trebuie sa stea la transparenta 30 de zile, dupa care va intra la vot in Consiliul Local Municipal. Pentru a vedea alte comentarii ce imi apartin pe subiect, va invit pe blog.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 13:28:08    Titlul subiectului: 125378

Cei de la Primarie se pare ca nu sunt constienti de faptul ca la orele de varf sunt la fel de multi care calatoresc cu tramvaiul decat acum cativa ani. Au mai incercat sa scoata linia 2, si in urma petitiilor celor care locuiesc in Alfa si Confectii au introdus-o din nou. Cred ca linia 16 este mai importanta decat 15, deoarece este linia care leaga Centrul de Gradiste. Daca tot doresc sa renunte la una, cred ca acest lucru e lipsit de sens: scolile, unele locuri de munca, primaria, teatrul si alte institutii sunt in centru, nu in Vlaicu. Micalaca este, de asemenea, un cartier unde sunt foarte multi calatori cu tramvaiul. Daca vor sa faca economii pe seama lor, ar trebui sa scoata Tatrele si GT4 cu remorca, sau eventual sa circule tramvaiele mai rar (dar asteptatul pentru tramvaiul spre Centru sa nu depaseasca mai mult de 15 minute, iar cel spre Vlaicu 20).

Ma intreb ce vor sa obtina cu hotararea asta. Sa inchida treptat toate liniile pana vom avea un tramvai la 1-2 ore ca cei din Ghioroc? Sa platim 60 lei pe luna si sa calatorim intr-o contiuna aglomeratie si sa nu ajungem niciodata la timp?

Daca se va continua asa, e mai rentabil sa faci economii un an si sa iti iei o masina veche, decat sa mai alegi transport in comun in aceste conditii... Crying or Very sad Sau poate vor incepe sa apara si la noi privatii cu maxi-taxi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 08:37:46    Titlul subiectului: 130365

"Tehnică de mii de euro la CTP

ARAD. Compania de Transport Public investește în tehnică de calcul. Și nu este vorba despre un calculator-două, valoarea pusă la bătaie ridicându-se la nivelul de peste 29.300 lei, echivalentul a aproape 7.000 de euro.

CTP Arad a scos la licitatie achiziția de computere, echipamente informatice și software. Contractul a fost atribuit la finele lunii iunie, însă anunțul câștigării licitației a fost făcut abia acum. La licitație s-au „bătut” în oferte nu mai puțin de șapte firme, fiind declarată câștigătoare societatea Electronic Shop din Arad.

Compania care funcționează cu precădere datorită subvențiilor impresionante plătite din bugetul Consiliului Judetean Arad și din bugetul local, s-a dotat cu computere personale, ecrane plate, imprimante laser, pachete software pentru creare de documente și sisteme de operare.
"



news-20100718-01304474-455306407.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.53 kb
 Vizualizat:  de 11919 ori

news-20100718-01304474-455306407.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Vin 30 Iul 2010 10:04:14    Titlul subiectului: 130956

Cu toate ca sunt impatimit al transportului electric, ceea ce s-a decis in baza hotararii CLM nr. 165 din 30.06.2010 este ABSURD. Hotararea este mai lunga insa este strigator la cer ca in baza fluidizarii traficului sa desfiintezi statii de autobuz cum sunt cele de la Lebada, UTA, Gara, Miorita si multe altele in locatii cheie ale municipiului. Este strigator la cer sa interzici traficul de autobuze de la Atrium Center pana la Podgoria (nici via Miron Costin si Lacului nu mai este permis) si sa ii constrangi pe transportatori ca intre Gara si Atrium sa trebuiasca sa o ia prin Gradiste, soseaua de centura, Calea 6 Vanatori pentru a putea a ajunge la Atrium si mai departe pe Vlaciu catre Zona Industriala.
Au lovit in toate firmele din zona industriala, mii de oameni sunt nevoiti sa piarda mult mai mult timp cu transportul zilnic spre si dinspre serviciu. Ceea ce au facut ei denota ca nu au pic de cap, ca nu se gandesc la impactul economic al firmelor, la scaderea productivitatii. Cum fluidizezi traficul cand tu impingi pe centura cateva zeci de autobuze la ore de varf cand centura e oricum blocata? S-a ajuns la situatii de genul ca drumul pana acasa de la 30 de minute sa ajunga si la 2 ore. E inuman!

Mai trebuie mentionat ca CTP-ul a pierdut in urma cu un an jumate contractul cu multe firme pentru ca ofereau niste servicii de tot rahatul si in plus de asta nu erau curiosi de nicio sugestie de imbunatatire a situatiei. Din cauza aceasta, aceasta hotarare a CLM e cel putin curioasa si ciudata pentru mine unul.

Imi pare rau insa nu asa incurajezi lumea sa foloseasca transportul oferit de CTP. Astea sunt practici comuniste venite cu dedicatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 30 Iul 2010 17:41:39    Titlul subiectului: 130979

Nu e normal, si proprietarii de firme private pot actiona in judecata Primaria si sunt aproape sigur ca vor castiga, din moment ce toti trebuie sa respecte niste reguli, nu doar unii!

Totusi, ca si pasionat de tramvaie nu pot sa nu sper ca linia de tramvai pana in zona industriala nu a fost degeaba construita!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 21:27:14    Titlul subiectului: 131278

Pai sa fii sigur ca cei din zona industriala de vest nu vor sta cu mainile in san. Deja s-au unit si au adresat o intampinare adresata primariei.

Cat despre linia de tramvai, si eu sunt pasionat, insa asa cum e ea acum, e aproape inutila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 18:29:37    Titlul subiectului: 131790

O primă concluzie a studiului de trafic realizat pe bani europeni: "În Arad nu există calitate urbanistică"
12 august 2010 00:24

"Expertul german a fost foarte reținut �n legătură cu condițiile de trafic din municipiu, accentu�nd lipsa de eficiență �n organizarea circulației

�Studiul privind dezvoltarea rețelei de circulație a orașului Arad�, realizat �n cadrul unui proiect cu finanțare europeană derulat de primăriile din Arad și Gyula, a ajuns la faza prezentării unor date intermediare, culese din teren. Evenimentul a avut loc la Arad, �n prezența unor edili din cele două orașe, prezentarea fiind realizată de Manfred Brenner, chiar directorul firmei care a c�știgat licitația pentru realizarea studiului. Conform studiului, populația Aradului a ajuns la 160.000 mii locuitori, numărul de mașini personale ajung�nd la 273/1000 locuitori, acesta dubl�ndu-se constant, din cinci �n cinci ani, �ncep�nd cu 1990. Arădenii efectuează zilnic un număr de trei deplasări pe zi, 40 % fiind efectuate pe jos sau cu bicicleta.
Același procent este regăsit și �n cazul deplasărilor cu mașina personală sau cu taxi, diferența fiind ponderea transportului �n comun, considerat a fi total necompetitiv și �ncurajator pentru creșterea ponderii transportului motorizat. �Sistemului de transport public din oraș �i lipsește tot ce trebuie pentru a fi competitiv�, a spus Brenner, subliniind minusurile (unele cunoscute-stații prea str�mte) transportului public din oraș. Centrul orașului ar fi sufocat de mașini, prețul orei de parcare fiind considerat prea mic față de cel al unui bilet de tramvai. �Aradul este predestinat pentru circulație pietonală și cu bicicleta. Ca pieton nu �ți face plăcere să circuli prin oraș, care e structurat ca un oraș vechi tipic european. Dar calitatea urbanistică nu există, lipsesc drumurile pietonale�, a spus Brenner. O altă concluzie: un drum pe centura de nord ține 37 de minute, pe c�nd prin oraș doar 19 minute, rezult�nd o lipsă de eficacitate a centurii generată �n special de barierele lăsate foarte des. (L.C.)"


www.observator.info

Studiul realizat de nemti este intr-o faza de mijloc, avand culese cateva date. Concluziile lor au facut pur si simplu praf transportul in comun din Arad, spunand ca incureajaza cetatenii sa mearga cu masina. Din pacate,probabil din considerente de imagine, nu vom avea acces la datele complete ale studiului de trafic, sau "Master-planul de transport si mobilitate" al municipiului Arad. Pretextul este ca datele culese pana acum sunt doar preliminare si vor fi folosite pentru elaborarea unor concluzii. Studiul va fi gata in toamna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2010 13:47:30    Titlul subiectului: 131847

Si nimeni nu s-a gandit ca acest studiu sa se faca inainte de reabilitare, cred ca era mult mai important decat acuma.
In cazul de fata, studiul pare a fi facut degeaba, fiindca nu se mai pot repara greselile majore, sau se pot repara...in ani de zile (tipic romanesc).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 23:43:09    Titlul subiectului: Ordinea de zi 16.08.2010 131936

Printre altele, în ordinea de zi a Primăriei Municipiului Arad din data de 16.08.2010, se află și un punct important pentru noi, cei pasionați de tramvaie, cât și pentru cei care folosesc din nevoi mijloacele de transport în comun ale Companiei de transport public Arad. Așadar, iată despre ce este vorba (am îngroșat conținutul care ne privește):

"ORDINEA DE ZI
a Ședinței Consiliului Local al Municipiului ARAD
din data de 16-08-2010

Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
În temeiul prevederilor art.39 alin.(2) și art.68 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

D I S P U N E

Articol unic. Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în ședință publică extraordinară pentru ziua de luni, 16 august 2010, orele 14, 00, care va avea loc în sala 60, B-dul Revoluției nr.75, cu următoarea
O R D I N E D E Z I


1. Proiect de hotărâre nr.225/2010 privind constatarea încetării mandatului de consilier local al doamnei Hotăran Teodora-inițiativa primarului
2. Proiect de hotărâre nr.228/2010 privind actualizarea componenței comisiei de validare a Consiliului Local al Municipiului Arad, desemnată prin Hotărârea nr.1/2008, cu modificările și completările ulterioare- inițiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr.226/2010 privind validarea mandatului de consilier local al domnului Melinte Lilian Marian- inițiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr.227/2010 privind actualizarea componenței comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad- inițiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr.213/2010 privind aprobarea studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiție „Amenajare piste de cicliști pe Faleza Mureș” -inițiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre nr.209/2010 privind unele măsuri pentru reprezentarea intereselor Municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor la SC COMPANIA DE APĂ Arad SA -inițiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre nr.175/2010 privind aprobarea ajustării prețurilor/tarifelor la serviciile publice de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare, operator SC COMPANIA DE APĂ Arad SA -inițiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre nr.229/2010 privind aprobarea acordării ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea de preț și tarif la energia termică livrată populației către SC CET HIDROCARBURI SA Arad și SC COMPANIA DE APĂ Arad SA” -inițiativa primarului
9. Proiect de hotărâre nr.224/2010 cu privire la aprobarea noilor indicatori tehnico-economici și a Proiectului Tehnic privind lucrările de „Amenajare acces Ștrand Neptun”, cu modificările prevăzute prin dispozițiile de șantier nr. 1/05.06.2010, nr.2/15.06.2010, respectiv nr.3/06.07.2010- inițiativa primarului
10. Proiect de hotărâre nr.191/2010 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal „Construire imobil P+(2+3) E cu funcțiuni mixte (locuințe+funcțiuni complementare), beneficiar Pușcașu Horațiu Mircea și Pușcașu Simona-Manuela, str.Paris nr.5, proiect nr.95/2009, elaborat de către SC Stacons SRL”-inițiativa primarului.
11. Proiect de hotărâre nr.214/2010 privind aprobarea organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad și a statului de funcții modificate în vederea încadrării în normativele de personal stabilite conform art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010-inițiativa primarului.
12. Proiect de hotărâre nr.215/2010 privind aprobarea organigramei Filarmonicii de Stat Arad și a statului de funcții modificate în vederea încadrării în normativele de personal stabilite conform art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010-inițiativa primarului.
13. Proiect de hotărâre nr.216/2010 privind reorganizarea unor instituții publice de cultură de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: Teatrul de Marionete Arad și Casa de Cultură a Municipiului Arad, în vederea încadrării în normativele de personal stabilite conform art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010-inițiativa primarului.
14. Proiect de hotărâre nr.230/2010 privind aprobarea organigramei Teatrului Clasic „Ioan Slavici” Arad și a statului de funcții-inițiativa primarului.
15. Proiect de hotărâre nr.208/2010 privind numirea doamnei Erika Stark în funcția publică de conducere de director executiv al Direcției de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad -inițiativa primarului.
16. Proiect de hotărâre nr.71/2010 ed.1.rev.1. privind modificarea anexei 1 a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local nr.52.847/2009 și introducerea unui abonament unic pentru toate mijloacele de transport din municipiul Arad -inițiativa primarului
17. Proiect de hotărâre nr.231/2010 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.106/2009, cu modificările și completările ulterioare, privind înființarea serviciului comunitar de transport public local și a Regulamentului de organizare și funcționare a acestuia în municipiul Arad-inițiativa primarului
18. Proiect de hotărâre nr.232/2010 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.297/2009, pentru aprobarea unor măsuri în vederea realizării obiectivului de investiție «Reabilitarea clădirii Colegiului „Moise Nicoară” Arad» -inițiativa primarului.
19. Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna august 2010 și principalele activități pentru luna septembrie 2010.
20. Notificări concedii.

P R I M A R
Gheorghe FALCĂ



Vizat pentru legalitate
S E C R E T A R
Lilioara Stepanescu

IF/IF ex.3, Dosar Dispoziții Primar 2010
Dosar ședință CLMA 16.08.2010
Dosar ordine de zi ședințe CLMA 2008-2012

Cod PMA -S1-15
"

Sursa: Primăria Municipiului Arad

Aș dori să menționez faptul că am primit o invitație din partea primăriei de a participa la această ședință și v-aș ruga dacă doriți și credeți că aveți idei de îmbunătățire a situației, să-mi trimiteți în mesaj privat cele propuse de dvs. și voi ține cont de ele trecându-le pe o coală pe care o voi înregistra cu număr în speranța că se va ține cont și de aceste idei.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 12:27:53    Titlul subiectului: 131940

Draga Zgarcanstein,ne-ai putea ajuta,pe toti Tram-clubistii printr-o prpunere in Consiliul Local,celor prezenti de a imbunatati transportul in comun,in vederea modernizarii vagoanelor TATRA T4D prin montarea de aparate conditionate in vagoanele de tramvai in favorizarea calatorilor si a vatmanilor,avand in vedere ca i-a obligat sa poarte uniforma.Tot odata se mai poate adauga Domnului primar Gheorghe Falca ca totusi tramvaiele TATRA sunt mult mai bune si mai rezistente decat TG8 sau TG6 sau TG4,ar putea tine comnt de asta si sa scoata la strada mai des tatrele si sa nu le ocoleasca,chiar daca consuma mai mult curent decat tramvaiele TG.Prin imbunatatirea vagoanelor cu aer conditionat eu zic ca ar fi mai multi calatori,ba chiar mai mult as spune ca ar "exploda" nr de calatori care vor circula cu tramvaiul in Arad datorita faptului ca afara este cald,vorbim pe perioada de vara,atunci cand au un drum mai lung de parcurs pe aceasta canicula se pot feri de soare si lesinuri pe strada datorate caldurii prin simplul fapt de cumpararea unui bilet de tramvai si o calatorie cu tramvaiul,avand aer conditionat,ridicandu-se deja la standarde Europene.Eu consider ca s-ar imbunatatii situatia tramvaielor si cresterea calatorilor.Dar dupa cum am spus mai sus,asta e parerea mea,daca vreti o puteti sustine si voi pentru a imbunatati situatia transportului in comun,doar traim o parte din noi aici in Arad si macar noi sa ne sustinem punctul de vedere,la care avem dreptul.
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 14:55:05    Titlul subiectului: 131946

Dar de ce sa tot traga de adunatura aia de fier care se numeste tatra si sa nu schimbe parcul incet incet...ceea ce se si intampla. Ce rost ar avea sa bage aer conditionat in tatre, sa consume de 2 ori mai mult? Eu zic ca aradul are in depouri tramvaie ce fac parte de mult din cartile de istorie, daca ar fii sa ne raportam la standarde europene, eu zic ca trebuie schimbat tot de la ZERO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 18:42:27    Titlul subiectului: 131956

Cateva lucruri care cred eu ca ar trebui sa fie avute in vedere cand se pune problema abonamentului unic:

-Ce fac ei e, din cate am inteles, o practica ilegala, pentru ca nu ar avea voie sa oblige clientul care vrea un serviciu sa cumpere inca un serviciu complementar. Abonamentul unic la acel pret (60 lei) este o solutie buna doar atunci cand se ofera si alternativa cumpararii unui abonament pe o singura linie, sa zicem cu 45 lei.
-Inainte de scumpire ar trebui analizata situatia in prealabil, atat din partea conducerii (ma refer aici la cei care au studii de economie, si cum stim bine ca primarul e inginer, nu economist, nu ar trebui sa vina de unul singur cu astfel de initiative), cat si din partea celor care folosesc zilnic mijloacele de transport, atat la orele de varf cat si in afara lor. Cu o suma minima alocata pe aceasta chestie ar putea sa se alcatuiasca o analiza cat de cat obiectiva a situatiei. Fara studiu nu se poate lua nicio dezicie corecta.
-Daca tot se scumpeste biletul, macar sa se vada imbunatatiri in calitatea transportului pentru ca acesti bani sa se poata justifica. Exemple: curatenia din tramvaie care lasa de dorit sau faptul ca vara este foarte cald si geamurile nu se deschid doar cativa centimetri (Tatre T4D, GT8-uri). Aici iarasi cu o minima investitie calitatea transportului se poate imbunatati.
-Politia Comunitara e ok la controale, mai ales ca sunt in subordinea municipalitatii. Atata tot ca pot fi usor depistati de cei care calatoresc fara bilet. O sugestie simpla: sa faca controalele in imbracati in civil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Razboinicul_Luminii



Data înscrierii: 12/Sep/2009
Ultima vizita: 16/Aug/2010
Mesaje: 2
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 19:16:48    Titlul subiectului: Abonament unic 131959

Cred ca noul asa numit abonament unic este in mod clar un abuz al autoritatilor. Citeam ce scria arnold putin mai sus referitor la montarea de aparate de aer conditionat in tramvaie pentru comfortul pasagerilor. Cred ca ar trebui sa fie suficient de clar pentru toata lumea ca acest lucru nu o sa se intample intrucat este evident ca autoritatile care se ocupa de gestionarea transportului in comun nu urmaresc interesul cetateanului ci doar consolidarea propriului buget.
Chiar astazi am calatorit cu tramvaiul din Vladimirescu pana la teatru si am crezut ca o sa lesin din cauza caldurii. La asa temperaturi ridicate inregistrare afara inauntrul tramvaiului temperatura poate ajunge si la peste 40 de grade celsius asa ca mi se pare cel putin stupid ca vatmanilor sa le fie interzis sa circule cu usile deschise in conditiile in care in majoritatea tramvaielor geamurile nu pot fi deschise decat foarte putin.

In ceea ce priveste acest nou abonament unic mi se pare curios modul in care ctp-ul gestioneaza latura economica a transportului in comun. In conditiile in care deja o buna parte din liniile nerentabile din punct de vedere financiar au fost desfiintate sau sunt pe parcurs de a fi desfiintate nu inteleg cum poate fi sustinuta o noua necesitate de scumpire a biletelor si abonamentelor. Caci in fond in asta consta acest nou abonament unic, o forma mascata de scumpire.
Cred ca ctp-ul si primaria apeleaza la cea mai la indemana solutie, aceea de a umbla la preturi si nu dau dovada de competenta in managementul resurselor. Si ca sa va dau doar un exemplu de cum isi fura singuri caciula: S-a mers pe ideea controlarii biletelor de catre politistii comunitari pentru a diminua cheltuielile cu salariile insa acest lucru este de-a dreptul stupid, politistii comunitari sunt in uniforma iar omu care circula fara bilet ii vede in statie si se da jos. Sunt convins ca sumele economisite prin eliminarea controlorilor nu o sa acopere diminuarea veniturilor prin cresterea traficului fara bilet (care de altfel doar o sa mai creasca odata cu noul val de scumpiri) dar sigur ca noi nu o sa avem acces la informatii de genul.
Asta ca sa nu mai zic de alte masuri aberante precum cea a introducerii uniformelor pentru vatmani. Vom avea vatmani imbracati la patru ace in tramvaie jegoase.

Ar trebui sa fie aduse in atentia primariei toate aceste aspecte alaturi de inca unul extrem de important: venitul mediu al cetateanului care foloseste mijloacele de transport in comun se situeaza undeva intre 600-100/1200 de lei. In aceste conditii un profesor debutant cu un salariu de 600 de lei va ajunge sa dea 10% din salariu pentru abonamentul unic. Cred ca primaria si ctp-ul nu ar mai trebui sa ia masuri abuzive din pozitia de forta in care se afla: oamenii nu pot protesta prin boicotarea mijloacelor de transport in comun intrucat trebuie sa ajunga la munca deci sunt nevoiti sa suporte orice hotarare si masura luata de autoritati oricat de inechitabila ar fi aceasta.

Parerea unui economist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 23:13:15    Titlul subiectului: 131965

Zgarcanstein, din partea mea poti merge la sedinta si sa ii scupi fix intre ochi.

Sunt aproape sigur ca acel proiect subliniat include si renuntarea la urmatoarele linii de tramvai: 8, 10, 12 si 17. Va dau un link unde puteti vedea proiectul intreg: http://www.claudiucristea.ro/consiliul-local-al-municipiului-arad/12-august-2010-extraordinara

Uitati-va la intervalul de succedare al liniei 1, in anexa proiectului cu numarul 17. Este acelasi cu cel subliniat de Zgarcanstein deoarece initial, sedinta Consiliului Local trebuia sa aiba loc joi, dar din lipsa de cvorum a fost suspendata. Se vor mai taia si 4 linii de microbuz. Cred ca situatia economica de la CTP este deosebit de dezastruoasa...

Primăria nu ține cont de semnături sau apeluri din partea societății civile: scoate liniile 8, 10, 12 și 17?!
Lucian Cozma, 16 august 2010 00:44

Intervale de succedare halucinante: jumătate de oră pentru linia 1, �n zilele lucrătoare!

Consilierii municipali au fost convocați din nou �n șediță astăzi, pentru a umple golul lăsat la mijlocul săptăm�nii trecute, atunci c�nd doar nouă dintre ei s-au prezentat la ședința ordinară. Drept urmare aceasta nu s-a mai putut ține, iar votul asupra proiectelor de hotăr�re a trebuit să fie am�nat pe astăzi. Cele mai importante decizii, aparent, luate de consilierii municipali, vor fi cele legate de redimensionarea aparatelor administrative din Primărie și din unele instituții subordonate, �n conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului cu numărul 63/2010. �n urma restructurării se vor reduce 210 posturi, �nsă concedierile vor fi mult mai puține � �n jur de 30 persoane, cei mai mulți fiind polițiști comunitari. Vor ieși �nsă la pensie unii funcționari sau artiști din cadrul Filarmonicii Arad, dintre cei care au ajuns la v�rsta c�nd se pot retrage din activitate.

Eliminarea unor trasee, ascunsă �n spatele introducerii abonamentului unic
Primăria Municipiului Arad nu publică pe site proiectele de hotăr�re care intră �n dezbaterea consilierilor municipali, �nainte sau după ședință, așa cum se procedează la Consiliul Județean. Unele proiecte sunt afișate pe site, la �transparență�, urm�nd a intra la vot peste aproximativ o lună. Așa s-a �nta�mplat și cu acel proiect de eliminare a unor trasee de tramvai, proiect ce a st�rnit revolta unor organizații civice. S-au str�ns semnături �mpotriva ideii, societatea civilă și partidele de opoziție au protestat. Presa are un avantaj față de arădenii �obișnuiți�: primește proiectele de hotăr�re, �nainte de ședință, de la ofițerul de presă al Primăriei. Pentru ședința suspendată de joi, proiectul abonamentului unic avea numărul 17, fiind �nsoțit și de o anexă. Observator Arădean a publicat atunci faptul că unele trasee de microbus vor fi eliminate, după cum reieșea din anexă. Am omis �nsă accesarea secțiunii transportului cu tramvaiele, acolo unde apărea o situație similară celei care a st�rnit convulsie: eliminarea liniilor 8 și 17, de data aceasta �mpreună cu liniile 10 și 12. Practic, spre Ghioroc sau Vladimirescu vor pleca tramvaie doar din Vlaicu, iar micălăcenii nu vor mai avea patru trasee la dispoziție, ci doar două, cu tot disconfortul de rigoare. �n plus, �n anexă, la capitolul tramvaie, intervalele de succedare �ntre vagoane sunt foarte mari. De exemplu, �n zilele lucrătoare, �ntre orele 8-13 sau după ora 16, tramvaiele liniei 1 vor circula la un interval de jumătate de oră!!! La orele de v�rf vor circula la 15 minute, pe c�nd �n weekend: 30 de minute dimineața, 36 după-amiaza! Linia 6 va circula tot la 28, 30 sau 36 de minute. Cea mai bună frecvență o vor avea liniile 4 barat, 7 și 18: 10, 14 sau 18 minute! Spre Grădiște este menținută linia 16, �nsă intervalele sunt de 25 minute, �n timp ce pentru linia 15 sunt de 30 de minute. Concluzia: numărul tramvaielor spre Centru va scădea drastic, �ntrebarea fiind ce vor face Primăria și CTP-ul (greu de spus unde se iau deciziile) c�nd va �ncepe școala. Răm�ne de văzut dacă circulația cu tramvaiele �n orașul nostru va reveni la normal �ncep�nd cu 15 septembrie.

Alte proiecte la ședință
Primele proiecte de hotăr�re ce se vor afla pe masa consilierilor municipal la ședința de azi fac �nsă referire la validarea noului ales din partea PSD, Marian Melinte, acesta urm�nd să o �nlocuiască �n Consiliul Local Municipal pe Teodora Hotăran, plecată la muncă �n Italia. Consiliul Local Municipal mai trebuie astăzi să hotărască asupra aprobării noilor indicatori tehnico-economici ai noii parcări de la Ștrandul Neptun, o investiție care a crescut cu jumătate de milion (lei noi) față de ce s-a prognozat inițial. Pe urmă, la vot va mai intra un proiect legat de transportul �n comun: ajustarea traseelor și stațiilor de autobuz pentru cursele convenție care duc muncitorii spre zonele industriale ale orașului.



C�t de gravă este situația financiară a Companiei de Transport Public Arad?
Biletele se scumpesc. Din informațiile noastre, 90% dintre abonamentele arădenilor sunt pe o singură linie, deci aceștia vor trebui să plătească �n plus cu 11 lei pentru abonamentul unic. Liberalii spuneau săptăm�na aceasta că pe angajații CTP �i așteaptă șomajul tehnic, prevestind vremuri mult mai grele. Se elimină trasee de tramvai, remorcile unor vagoane sunt lăsate �n depou pe motiv de economie. Experții germani �au desființat�, practic, la mijlocul săptăm�nii trecute transportul �n comun cu tramvaiele, spun�nd că acesta �ncurajează arădenii să circule cu autoturismul personal. Elemente �de finețe� ale proiectului BERD au fost greștie, tot �n opinia experților germani. Ce se �nt�mplă �n aceste condiții la CTP, av�nd �n vedere tabolul sumbru pe care �l construiesc aceste elemente?
[/i]

www.observator.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 17:00:44    Titlul subiectului: 132824

Poate ar fi bine sa purtam doar aici discutiile despre transportul aradean de criza.
Azi, pe linia 18 au circulat atat T4R 163, cat si cuplul de...GT4 608+584. Oare au reatasat ultimele doua vagoane numai pentru reclama? Acum mi-am adus aminte, reclame au si 623 sau 604.
Probabil ca unele cupluri de GT4 au revenit pentru liniile de Ghioroc deoarece vagoanele GT6 pe care le-au trimis incolo in ultima vreme nu au facut fata. Adica au scaune mult mai inconfortabile si mai putine, mai bine trimiteau GT4 simplu. Inca o chestie. Daca studiati noul orar, veti vedea ca cele mai multe curse de linia 12 se regasesc la linia 11 (plecare Podgoria la 10, 14 sau 1Cool. Asta pt ca incolo chiar sunt rentabile cursele, doar ca in Vlaicu este mai usor sa tii oprit vagonul (pe varianta spre Gai sau in depoul UTA) pana la urmatoarea cursa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vatman



Data înscrierii: 09/Iun/2011
Ultima vizita: 15/Ian/2012
Mesaje: 3
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 18:38:00    Titlul subiectului: Diferente intre vatmani 145173

Am rugamintea la conducere sa nu mai faca diferente intre vatmani, pe unii ii tolereaza, pe altii nu.
Unii poarta zilnic costumul sau cel putin sunt imbracati adecvat, altii vin in bermude cu maiou sau in trening. Sub deviza: pentru unii muma, pentru altii ciuma, cereti-le explicatii si acestora.
Cu linia6, o problema: Pe cei care nu au vagonul bun, puneti-i pe 6[Tatra], nu pe cei ce au vagoanele lor bune ii puneti pe Tatra, iar cei fara vagon pe nemtesc. Cum e posibil? Dati tramvaie bune la toti criminalii de vagoane, iar pe titularii acestora pe Tatre?! Si faceti programul in asa fel incat sa-i multumiti pe toti, nu unii titulari pe linii faine ca15, 9, altii pe18, 4!
Prin ROTATIE, fiecare sa faca zilnic alta linie, sa nu mai existe discutii intre colegii, ca: Esti pilos, platesti bine ...etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 23:19:05    Titlul subiectului: 145200

In privinta uniformelor, este intr-adevar curios cum unii vatmani le poarta pe cand altii vin "casual" la servici. Nu stiu cine spala uniformele. Daca CTP nu da in fiecare dimineata o uniforma spalata vatmanului, atunci nu cred ca ar trebui sanctionati cei care nu le poarta. Eventual sa li se impuna doar o anumita tinuta - nu maieu sau la bustul gol...

Despre vagoane si linii, nu inteleg unele diferente. Ca opinie generala, sunt desconsiderate Tatrele in raport cu "vagoanele nemtesti"? De ce? Cine sunt vatmanii care strica vagoane, "vitezomanii"? Ce avantaje aduc liniile 15 sau 9? E timpul mai scurt, mai putin trafic? Mie nu mi se pare ca sunt tot aceiasi vatmani sau vagoane pe liniile aradene, cu unele exceptii care tin mai mult de strategia celor din CTP. Nu inteleg de ce se chinuie calatorii cu tatre solo pe linia 6 dar in fine...sa ne aducem aminte de vremuri apuse. La linia 18 ma gandesc ca este problema cu retragerea vagoanelor de Micalaca. In rest ce ar putea fi?

Realizez ca suntem off topic, probabil vor fi mutate ultimele doua replici. Pentru "vatman": discutiile cred ca sunt interesante, dar pentru reclamatii de acest tip exista si forumul CTP. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community