Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 23:28:52 Titlul subiectului: |
107125 |
|
Subscriu. Efectiv e o placere sa te plimbi cu ele, sunt silentioase, rapide si chiar daca sunt SH intr`adevar au fost o achizitie foarte reusita si chiar m-as bucura daca s-ar mai aduce astfel de tramvaie la Arad.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 23:38:29 Titlul subiectului: |
107128 |
|
Daca ar fi sa fac un pariu, as spune ca Bogestra 35 are ambele cabine funcionale deoarece este vagonul folosit in mai multe ocazii pentru tractari sau probe. Sa nu uitam ca, in urma cu ceva ani, o bogestra (34) pleca dimineata din Sambatanei, peste noapte ramanand in curba de laanga dispeceratul din zona drumului spre Combinatul Chimic. In rest, intr-adevar, cabinele nefolosite sunt "praf", si la propriu si la figurat.
Totusi, 9 M8S-uri pentru 15 s cred ca e mai mult decat de ajuns. In lipsa lor, liniile 10 si 12 sunt acoperite de cuplurile 301-311,303-313, 304-314, dar si de GT6-urile puse iin functiune de la depoul Micalaca. Astazi, 31-le a fost pe 12. In plu, cateva curse sunt ale celor din depoul UTA, care trimit, de obicei, vagoane GT8.
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 00:13:30 Titlul subiectului: |
107134 |
|
Probabil, daca arhitectii ar fi luat in calcul si viitoarele planuri (ideea de a cumpara tramvaie noi-cu obtiunea de 2 cabine) sa fi introdus zone posibile pentru devieri/intoarceri cum am observat in strainatate ca incep sa apara tot mai multe. am exemplificat aici:
-De exemplu in Lyon au folosit acest sistem la fiecare capat/intoarcere, deoarece ei s-au bazat doar pe un model de tramvai cu 2 cabine :
(poza este facuta de mine in urma cu 2 ani)
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 08:12:02 Titlul subiectului: |
107145 |
|
quiksilver a scris: | Daca ar fi sa fac un pariu, as spune ca Bogestra 35 are ambele cabine funcionale . | Cu siguranta. Si este valabil si pentru #43 si #44....si poate chiar pentru toate vagoanele pana la urma. Citat: | In rest, intr-adevar, cabinele nefolosite sunt "praf", si la propriu si la figurat. | ...Ma gandeam eu la ceva similar si chiar de aceea am intrebat si despre vagoanele remorca GT4...De ce anume si la figurat?
La propiu era de inteles, dar nu am inteles de ce nu mai pot fi folosite...Spre exemplu, imi amintesc foarte bine ca #43 circula intr-o vreme cu cabina B (cea cu posterul cu pisica....cred ca este B) iar dupa un anumit timp a circulat cu cabina A. Sa nu mai mentionam de GT4-uri....iar cel mai bun si recent exemplu ar fi #567.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 18:20:22 Titlul subiectului: |
107183 |
|
Praf la propriu pentru ca sunt abandonate si pline de praf, iar la figurat pentru ca nu mai pot fi folosite. Intr-adevar, 44-le circula pe linia 15s!
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 17:11:24 Titlul subiectului: |
107664 |
|
As veni cu o idee... nu s-ar putea folosi LINIA 2 doar pentru un sens de mers:
1. UTA - Cpt. Ignat - Piata Romana - Podgoria - Gara
decat inchiderea totala a circulatiei tramvaielor pe centru? si se va circula doar o parte cu autobuze...
iar dupa finalizarea celuilat tronson, sa se deschida:
2. UTA - Gara - Podgoria - Piata Romana - Cpt Ignat
Intradevar, va fi o problema... cand vor inchide zona Boul Rosu...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 23:01:42 Titlul subiectului: |
108848 |
|
Nu inteleg de ce a fost nevoie sa fie transferat GT8-ul 264 la depoul Micalaca, pe timul inchiderii circulatiei in zona Podgoria. Astazi l-am vazut in depou, pregatit fiind sa iasa pe linia 10. Langa el, cuplul de GT4 697+623 era pregatit de linia 12.
In conditiile in care depoul respectiv are deja destule GT6 (4 in circulatie: 302, 31, 35 si 74), are cele trei "omide scurte" (301+311, 303+313 si 304+314), plus "omida" 1014+1054. Iata ca nici teoria cu interdictia tramvaielor GT4 pe Ghioroc nu tine datorita exemplului de mai sus. In aceste conditii, de ce sa fi fost nevoie de 264 la Micalaca? Oare pentru a mai "da de lucru" unui vatman de la UTA in aceste vremuri cu cele mai putine tramvaie prin Arad de pe la inceputul extinderii retelei?
Ar mai fi o "teorie" ca sa zic asa. Lui 264 (poate si lui 263 sau disparutelor 258, 260 cu remorcile lor) i se pregateste mutarea la Micalaca, pe modelul din trecut al omidelor scurte. Asta inseamna ca, in curand, o parte din vagoanele GT4 vor fi casate. Oricum, cele mai nou-sosite vagoane din Innsbruck trebuie si ele sa inlocuiasca ceva, iar cum Timisuri nu mai avem...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 01 Apr 2009 10:23:40 Titlul subiectului: |
108866 |
|
o_serar a scris: |
Intradevar, va fi o problema... cand vor inchide zona Boul Rosu... |
Va fi o problema pentru cei din zona Aradul Nou, unde probabil se vor (re)introduce autobuze. Tramvaiele care vin dinspre Alfa insa vor putea intoarce cu usurinta, existand deja un macaz.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 18:28:45 Titlul subiectului: |
109367 |
|
Am observat ca a fost scoasa linia 15s de pe site-ul CTP-ului. Banuiesc ca o data cu legatura Vlaicu-Micalaca.
Deci... noua statie de la Banc Post, deserveste doar pentru 15 si 15b sau opresc si 7,9,11,17?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 19:54:37 Titlul subiectului: |
109376 |
|
E statie pentru toate tramvaiele
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 20:41:04 Titlul subiectului: |
109379 |
|
Intr-un fel ma gandesc ca poate sa fie destul de iritant pentru celalalte linii avand in vedere distanta extrem de mica intre statia de la Podgoria si implicit statia Banc Post.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 14 Iul 2009 14:13:00 Titlul subiectului: |
114010 |
|
Se pare ca avem un vizitator (parea din strainatate) care a facut poze la tramvaie in zona Lebada cand am trecut eu pe acolo. Daca cumva citeste aceste randuri, il rog sa posteze imaginile si opiniile pe acest forum.
-----------------------------
It seems like we have a visitor (seamed from a foreign country) who took pictures of trams in the Lebada area when I was passing by. If he gets to read this, I would kindly ask him to post his images and opinions on this forum.
later: Era de fapt srazvi...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 08:43:32 Titlul subiectului: |
114291 |
|
Anunt de astazi din Arad Expres.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.33 kb |
Vizualizat: |
de 20321 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 18:58:41 Titlul subiectului: casat |
115243 |
|
Astazi am auzit vestea cea trista: 30 de tramvaie din Arad vor fi casate curand, 5 la depoul Micalaca si 25 la depoul UTA.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 23:28:47 Titlul subiectului: |
115262 |
|
25 de la depoul UTA? 30 de vagoane in total? Sincer, nu vad rostul unei astfel de decizii, avand in vedere ca si reabilitarea liniilor de tramvai se va incheia odata si odata. Ce sa casezi de la UTA, cand ai ramas fara T4R? Cate vagoane pot fi defecte de acolo? Stim de 44, 45, 1121, dar in rest s-ar parea ca se va renunta la vagoane functionale. Sincer, cred ca este doar un alt zvon pe timp de criza.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 00:22:57 Titlul subiectului: |
123780 |
|
Admin Edit: discutie mutata de aici: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=12221
Ce nu inteleg eu este de ce, daca CTP nu va mai face angajari, vagoanele de scoala 87 si 127 circula "in draci". Cred ca sunt destul de multi cursanti care fac acum scoala, si nu vad de ce ar face cineva cursul de vatman daca nu ar avea sanse mari sa fie angajat la CTP.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 01:23:37 Titlul subiectului: . |
123781 |
|
CTP nu face angajari la birouri ca sunt deja prea multe persone, dar de vatmani are nevoie. Zilele trecute a inceput inca un curs de scolarizare.
Problema e ca doar 30% reusesc sa ia examenul de obicei.
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 15:29:43 Titlul subiectului: |
123796 |
|
Nelamurire: am auzit ca CTP plateste scoala vatmanilor, in speranta ca ii poate angaja pe viitor, dupa promovarea examenului. Daca cineva nu il ia, ce se intampla? Pe scurt, oare cum se procedeaza daca se ofera acest "training" gratuit, iar persoana in cauza nu poate sa-si ia permisul
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 18:06:00 Titlul subiectului: |
123804 |
|
Sint vatman in Orasul Iasi.
Sint curios daca cei de la CTP ar primi vatmani de la Iasi prin transfer la salariu care il cistig de 1100lei lunar as fi curios de ce salariu are un vatman vechi cu expierenta de 15 ani.
Astept un raspuns corect.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 18:25:10 Titlul subiectului: |
123809 |
|
^ Asta e o intrebare pe care ar trebui sa o adresezi direct celor de la CTP, intrucat ei stau foarte prost la capitolul comunicare on-line si deci nu cred ca vei primi raspuns aici sau pe forumul lor oficial.
Daca primesti vreun raspuns, te rog anunta-ne si pe noi pentru ca suntem curiosi.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 20:00:16 Titlul subiectului: |
123816 |
|
Ca si nou angajat la CTP Arad salarul este de 880 lei.
|
|
Sus |
|
|
Philips SV
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 31/Iul/2023 Mesaje: 3 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 21 Feb 2010 14:00:13 Titlul subiectului: |
123940 |
|
Cati Km are reteaua totala de tramvaie in Arad?
_________________ "UTA" |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 21 Mar 2010 23:58:40 Titlul subiectului: |
124902 |
|
Calea ferata industriala ce ducea spre Strungul a fost demontata. Deci, daca nu se va reface linia spre Cpt Ignat, am avea probleme destul de mari la descarcarea unor noi vagoane din import. Solutiile ar putea ramane Astra Vagoane Marfa sau undeva in zona Fat Frumos-Bariera Gai. Eu cred ca ultima varianta este cea mai plauzibila, mai ales acolo spre bariera Gai.
|
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 22 Mar 2010 03:54:47 Titlul subiectului: |
124904 |
|
E cam imposibil spre Gai, sunt 2 linii de tren si bariera e praf de fiecare data cand trece cate un tren...e dezastru ce cozi se formeaza. Nu cred ca vor sa riste cei de la CTP sa descarce tramvaiele acolo. Cea mai ok solutie ar fii ca atunci cand vor reabilita in Gradiste, sa faca un macaz cu intrare in sectorul de vagoane calatori de la ASTRA, si asa de acolo v-or fi scoase noile tramvaie aradene
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 22 Mar 2010 17:53:19 Titlul subiectului: |
124926 |
|
In plus, acolo unde-i bariera spre Gai circula cam o data la 2-3 ore si personalul de Nadlac. Cred ca le e imposibil sa descarce tramvaiele intr-un interval atat de scurt de timp... Si sa nu uitam ca astfel se blocheaza o importanta artera de circulatie. E aproape ca si cum ar face asemenea manevra la intrarea in Micalaca sau blocand podul de Gradiste.
|
|
Sus |
|
|
|