Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Discutii generale despre transportul in comun din Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2017 13:05:07    Titlul subiectului: 190578

Este adevarat. O petiție în acest sens trrbuie amplu redactată, astfel încât brașovenii să devină păsători și să înțeleagă acest posibil demers care tot în binele comunității s-ar face
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2017 13:29:09    Titlul subiectului: Troleibuzele si vehicularea autobuzelor cu baterii 190579

Petițile sunt fix pix. Sunt zeci de mii de petiții ptr orice și de aceea importanța lor este zero și tocmai de aceea nu sunt tratate cu seriozitate. Doar naivii pot crede că cu petiții rezolvi ceva.

Problema sună așa: practic cine ai fi dumneata sau altul sa faci petitie impotriva cand alesii au motivul ca sunt reprezentantii comunitatii si au fost votati si rasvotati
Iar brasovenii au votat si rasvotat cu buna stiinta un penal, deci sunt multumiti de el 101%

Ecologie si altele doar autoritățile pot implementa, și asta în caz că sunt conștienți de situație sau presați de autorități superioare gen Ministerul Mediului, guvern, comisia europeana. Ceea ce nu este cazul aleșilor cu liceul la seral și facultatea la id (ca să fie la CV) la 40 de ani, mânați doar de interese personale și de grup precum și apărători ai cercurilor de afaceri cotizante

Problema trebuia pusă în momentul desfințării tramvaiului și a liniilor grele de troleibuz (1,5,10B,31,32) nu acum când e fix pix câte troleibuze mai circulă. Sunt zile în care circulă 3-4 troleibuze pe 8 și niciunul pe 33, 10 și 7.
Dar intradevar e vorba de disparitia totala a lor si e greu de motivat in scris cum stam cu poluarea auto si ecologicul. Dar autobuzele cu baterii vor clati ele o parte din pacate, chit ca vor fi tot "fantome"

Sunt în joc cu noile achiziții zeci de mii de euro, bani necesari în primul rând clientelei politice, producatorilor auto străini germani (cărora suntem vasali inclusiv prin șeful statului numit) și bancilor gen BERD FMI care au nevoie de dobandă de undeva că altfel s-ar închide.

Este foarte clar interesul aberatiei sa te imprumuti pe multi ani de la BERD cand ai garajul cu un surplus mare si transporti gratuit 80% calatori care nu contribuie la bugetul de stat.
Dovada ambuteiajele pe strazi intre orele 7-9 dimineata si 15-18 seara

Puteau lua de la Steagu autobuze ieftine, aveau și piese și mentenanță și totul la ei în oraș, puteau negocia totul. Ce putea fi mai simplu? Doar că scopul numiților din primărie nu este creșterea producției orașului ci vânzarea terenurilor către alții ptr a lua șpăgi.

Daca cumparau masini de la steagu, efectul era evident scaderea somajului, cresterea veniturilor din impozite, cresterea economica locala, doar ca nu asta e interesul alesilor cu liceul la seral si facultate de sport la id in asa numitul "oras turistic" si nici al localnicilor mult prea ocupati cu maruntaiele zilnice

Părerea brașovenilor nu contează, ei n-au nici o părere despre transportul public oferit de RATBV SA câtă vreme contează doar gratuitățile date. Elevii cand termina studiile si nu mai au gratuitati isi iau autoturism, nu raman ei fideli RATBV ptr pomana din scoala.

80% din clientela RATBV o constituie elevii, studenții, pensionarii si angajatii rromi sau tigani de la spatii verzi si salubritate, deci câtă vreme e gratis nu mai are rost să faci mofturi ce anume vine în stație, cât întârzie sau și mai mari mofturi că vin unul după altul, sau culmea "că să fie cu captatori". Sunt cunoscute replicile: "ia taxiul", "mergi pe jos", "afara e vreme faina".

Asa numitele orare de vara "de vacanta" sunt edificatoare in acest sens. Culmea era sa fie orar de sambata toata vacanta de vara a elevilor, cum a fost pe 2 iunie care nu e zi libera ptr angajatii din alte ramuri de activitate.

Se rezolva si treaba cu ecologicul ca si slogan luand cateva autobuze pe baterii in locul troleibuzelor care vor perinda 2-3 trasee cu interval la 1-2 ore cu cativa calatori in ele intercalate cu cele diesel si gata. Am vazut prea multe ca sa nu putem anticipa. Ei abia au montat acum cativa ani in 5 luni 15 metri de sarma ptr troleibuze la megaterminale ca sa nu mai fie nevoie de tractarile troleibuzelor

Autobuzele pe baterii mai mult nu pot la Brasov, in primul rand ele sunt in stadiul experimental la nivel global, in al doilea rand exploatarea unui nr de peste 50 autobuze pe baterii zilnic inseamna sa ai o infrastructura serioasa ptr incarcat cu electricitate si mentenanta. Ori daca a fost greu sa mentii 20 de troleibuze pe care orice amarat de orasel cu peste 100 000 locuitori din saracia estului isi permite, atunci e clar ca dieselul este singura solutie de "criza" ca la orice firma care e tot pe pierdere

Si ar mai fi o problema, cum Brasovul e doar un oras de tranzit si comert, e greu cu specialistii in tehnica si electrotehnica. Ei daca au abia 1-2 electricieni si electronisti in tot RATBV cum ar putea asigura mentenanta a sute de troleibuze noi si second hand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Iun 2017 19:27:26    Titlul subiectului: 190609

Volvo-ul #64 a fost casat
Rocar-ul #84 a fost si el casat.
Urmeaza MAN-urile #767, #758, #759, un turn vechi, ramasitele MAZ-ului #654, si posibil si Volvo-ul #63 si Renault-ul #307 + MAZ-ul #656.

Scuzati calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul si peste gard.



MAN #758 si #759 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  335.19 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

MAN #758 si #759 (2).jpg



MAN #758 si #759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  513.64 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

MAN #758 si #759.jpg



MAN #767.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.48 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

MAN #767.jpg



MAN-ul 767, Volvo-ul #64 si MAZ-ul #654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  413.27 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

MAN-ul 767, Volvo-ul #64 si MAZ-ul #654.jpg



Ramasite #64 si #84.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  391.42 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

Ramasite #64 si #84.jpg



Ramasite #64, #84 + #767 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.29 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

Ramasite #64, #84 + #767 (2).jpg



Ramasite #64, #84 + #767.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

Ramasite #64, #84 + #767.jpg



Ramasite MAZ #654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  366.9 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

Ramasite MAZ #654.jpg



MAZ #656.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.72 kb
 Vizualizat:  de 16709 ori

MAZ #656.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Iun 2017 21:52:34    Titlul subiectului: bani imprumutati + achizitii inutile + servicii slabe 190614

#656 nici reparatie mai avansata nu a avut. Se vede și din poză aspectul vopselei.

O durată normală de utilizare a autobuzelor de acest tip este de 15 ani cu câte 16 ore pe zi, (sunt si date specificate prin ofertele furnizorilor) după care o parte din exemplarele mai ingrijite pot fi reparate și vândute recuperându-se din bani. Asa se intâmplă în Germania, Franța, Belgia, Elveția, Olanda.

Totusi vorbim de masini germane nu romanesti, si nici MAZ-urile nu sunt mai prejos fiind imbatabile prin consum mic pret de achizitie mic si rezistenta mare


Brașovul a cumpărat din Germania în anul 2000 autobuze cu 18 ani de utilizare și au mai mers între 5 și 14 ani.

La noi in Brasov mașini noi merg in general 10 ani cu câte 4-8 ore la 2 zile + pauze de câte 2 luni în fiecare an și deja trebuie schimbate. Practic asta înseamnă că MAN aceastea ar fi avut calitatea DAC-urilor, ceea ce evident că e fals. Altfel managerii ratbv si din primarie cum ar fi putut să justifice că mașinile nu merg și nu pot asigura cursele decat 70% cum spuneau.

Asta înseamnă să faci risipă ptr că nu te caută nimeni și nu dai socoteală nicăieri.


Din schema de achiziții rezultă că se vor aduce încă 105 autobuze și zero troleibuze, dar dacă deja se vorbește de lipsă de șoferi întrebarea va fi cine le va conduce pe cele noi. Posibil șoferii de pe cele vechi, că angajați noi nu prea vin. Asta va însemna un nr de aproxmativ 90-100 autobuze fără șofer care vor sta degeaba din care conform scrisurilor 45 se casează, adică practic mașini ce nu au nici 15 ani de utilizare.

Ei probabil speră la recuperarea de ceva "ciubucuri" din fier vechi și demontatul rețelelor de troleibuz ramase (ca si e un motiv asta ca sa nu mai ia troleibuze) decat sa vanda masinile functionale mai scump. Vor scoate la licitatie poate cateva bucati dar preturile nu vor fi deloc atractive dupa cum stim, privatii preferand SH-urile mai ieftine de pe la diversi importatori.

Cat despre salariile soferilor, evident ele nu pot creste ptr ca ratbv e firma de stat. Daca ar creste atunci ar insemna cresterea cheltuielilor si a biletului implicit si alungarea ultimilor calatori platitori

Interesant va fi ce marca vor cumpara, ca cu MAN s-au pacalit ca service in cadrul rat nu au mai facut, cu MAZ cred ca nu se mai baga ca-i prea controversat, BMC nu mai este, cu Roman SA ca e romanesc. Si doar n-o sa ia de la I Nicolae masini si sa-l imbogateasca cand el e contracandidatul lui Butuza "asfaltangiul cu contracte cu statul" in topul bogatasilor regionali. Acesta-i motivul ptr care nu se iau masini de la steagu.

Si cateva cuvinte realiste despre mult vehiculata "zona metropolitana" pe care troneaza domnul de la Rasnov din aceeasi orientare politica cu resedinta asteptand sa "dospeasca" afacerile. Aceasta "zona metropolitana" care in mare nu ofera nimic nici in cele mai bune asteptari platitirilor de taxe si impozite decat un posibil operator de transport cu autobuzul cu gratuitati unor categorii ce nu muncesc. Si probabil si multe curse lipsa cum ne-am obisnuit deja in interiorul orasului, ca daca tot ai monopol ce mai conteaza.

Ratbv nu e capabil sa asigure cursele nici pt interiorul orasului decat la 66% cum au si declarat, asadar ptr zona metropolitana nici atat. Ei si sa aiba un buget cat municipiul bucuresti nu ar fi in stare sa-l foloseasca bine ptr cetateni.
Firmele Codreanu, Dalmaco, Superunivers Trans, Geluvio, Servici sacelene si altii macar asigura cursele regulate fara sa fie vreuna lipsa pe trasee de zeci de km si fara subventie la la stat pe tot felul de drumuri prin localitati rurale unele chiar neasfaltate, concurand si cu cfr calatori care au subventie
Nu stiu ce impact asupra cetatenilor va fi cand ratbv va deservi aceste zone limitrofe si vor lipsi unele curse. Vor sta oamenii in statii 4 ore sa astepte urmatoarea cursa? Nu mai merg la lucru la ora stabilita?


Si ca sa ne facem o imagine reala cum se sta si la alte capitole legate de "starea orasului"
"Gospodarul" orasului chiar nu mai are nimic de facut. Mai mare rusinea ca din noiembrie pana in martie adica 5 luni au stat gramezile de zapada neagra de la noxe pe marginea strazilor, o adevarata otrava respiratorie ptr cetateni. Sau drumul din zona CET nu este asfaltat de pe vremea lui Ceausescu. Au ramas aceleasi placi montate in anii 80, iar podul de acolo e un pericol avand balustada rupta intr-o parte si e plin de gropi. Deci ar fi de facut si de cheltuit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2017 22:45:18    Titlul subiectului: Despre stirea cu extinderea ratbv catre Prejmer 190741

E vorba si de orientarea politica a primariilor respective.
Imi amintesc cand Scripcaru insista sa preia prin 2008 RAT-ul traseul la Sanpetru (intradevar propunerea de atunci scripcareza insinua troleibuze pe un traseu neelectrificat), primaria de acolo aflata in opozitie cu cea brasoveana s-a impotrivit, azi cand sunt in aceeasi "caldare" doresc sa vina RAT-ul.

Prejmerenii s-au cam saturat de preturile mari de la dubele "SuperUnivers Trans" si probabil spera la bilet de 2 lei. Mare va fi deceptia cand vor lipsi cursele si vor primi in loc de un alt autobuz intarziat inlocuitor raspunsul "luati alt mijloc de transport"

De fapt cu asa numita Asociație Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Brașov va fi un IJTL cu nume pompos, consum mare si servicii care le vedem si azi cum sunt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2017 05:10:46    Titlul subiectului: 190888

Incepand de azi soferii RATBv sunt in greva japoneza. Au fost agatate panglici albe de oglinzi si sunt distribuite flyere in interiorul autobuzelor si troleibuzelor.

Asta dupa ce negocierile desfasurate in perioada februarie - iunie, intre sindicate si conducerea RATBv au esuat, conducerea nefiind de acord cu marirea salariilor. Un sofer are salariul de 1450 lei net, lucreaza intre 10-12 ore zilnic, are doar 5-6 libere pe luna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2017 14:51:08    Titlul subiectului: 190891

Cum să fie bani când:
- directorii au salarii peste 8000 lei si eficienta lor este zero. Nu sunt evaluați realist de nimeni. Un indicator de evaluare al lor ar trebui să fie creșterea numărului de călători plătitori transporatați și de bilete și abonamente vândute. Nu că ar fi proști neapărat ci ptr că au acest interes dovedit inclusiv prin eliminarea aproape totala a transportului electric ieftin și suprapunerea orarelor cu intenția alungării călătorilor spre firmele de taxi ale tovarășilor din conducere.
Nu cred că poate fi o intenție de a circula autobuzele unul în spatele celuilalt, este și enervant.
Posibil domnul director general sa nu aiba nimic in comun cu meseria, este doar un post cald si bine platit de unde sa poata cotiza din salariu mai departe la micutul partid PMP al lui T Băsescu. Nu știam de unde au avut atâția bani de campanie electorală.

- 50 % din trasee sunt imbecil gândite și produc doar pierderi, baza fiind tot cele rămase dinainte de 2004. Ce eficiență să ai dacă plimbi toată ziua zeci de kilometri mașini goale pe 10, 34B, 19, 41, 17B, 37 în loc să faci trasee mai scurte și cu posibilități reale de transbordare în stații și terminale. Traseul 19 am înțeles că a fost făcut ptr a transporta o mână de copii din cartierul Timiș-Triaj la Școala nr 31 din triaj dimineața la 7 sau 8 și înapoi la orele 13 și atât. Și care-i scopul de a merge atunci până în Noua acel traseu când există din triaj traseul 21. Care-i scopul de a merge 17B până la gara Brasov când putea avea capătul la Steagu sau putea întoarce chiar în Dârste.

-ce eficiență să aibe cele 2 megaterminale de la Steagu între care lumea circulă pe jos ocolind prin parcarea de la MCdonalds ca la țară. Ar putea dacă tot e "țărănie" să tragă toate mașinile la un singur terminal iar celalat să-l închirieze ptr buticuri

- sunt mai mulți angajați de balast decât șoferi. La o firmă de transport șoferii și mecanicii sunt baza, nu cei care se joacă prin birouri pe PC-uri sau stau la cafele.
- rubedeniile și urmașii până la grade îndepărtate nu plătesc transportul public
- funcționarea este doar pe subvenții în mare parte
- se lucrează în pierdere din motive dorite (dă doamne să se strice toate mașinile ca să luăm altele ca să mai avem și ceva comisioane și câte un cadou personal - cam asta e lozinca)
- conducerea și inclusiv primăria nu dorește eficientizare câtă vreme s-au chinuit mult să reușească suprapunerea traseelor. Ce poate fi mai anapoda decat să se suprapună și trasee care merg și un tur pe oră sau chiar la 2 ore și apoi pauză 1-2 ore.
Nesuprapunerea existentă uneori o putem datora condițiilor de trafic care mai fac să mai întârzie unul sau să ajungă altul mai repede, astfel mai poți face o transbordare sau din contra aștepți încă 15-20 minute în stație pe trasee care acum 20 de ani erau cu intervale de succedare la 5 minute

Cred că cei de la BERD au rămas "mască" când i-au văzut pe ăștia că vor să ia un credit maxim ptr a cumpăra numai autobuze. Mai lipsea un credit ptr flori

Deci acestea fiind spuse nu putem susține un asemenea mamut să devină operator regional ca să continue bataia de joc pe picior și mai mare. Și pe lângă aceasta banii plătiți de contribuabili și călătorii cu bilete și abonamente merg la partide și în cercurile politice nicidecum în necesitățile de transport ale brașovenilor

Degeaba teoretic vor să mai adune bani de unde se poate că faza cu închiriatul de autobuze cu diverse ocazii nu prea are loc ptr că prețurile sunt prea mari. Chiar dorea cineva ptr un grup să închirieze un autobuz i-am recomandat să sune și la rat bv, nici nu știa că se poate dar tot nu a apelat la ei, tot codreanu și alții sunt mult mai avantajoși. Și ăstea sunt afaceri micuțe în care nu se descurcă "mamutul" de imbecil ce e condus. Și din ce vedem în poze tocmai autobuzele cu reclame pe ele sunt inactive și descompletate, întrebarea este dacă ele au afișat suficient timp pe străzi reclamele ptr care firmele respective au platit.


Ultima modificare efectuată de către Baverescu la Mar 04 Iul 2017 19:40:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2017 19:39:23    Titlul subiectului: 190893

Citat:
Grevă japoneză a șoferilor RAT Brașov, nemulțumiți de salariile prea mici
4 iulie 2017 3:43 PM de Teodora Nicolae
Autobuzele Regiei Autonome de Transport Brașov care au plecat astăzi pe traseu au avut legate de oglinzi banderole albe, în semn de protest. Călătorii au primit fluturași în care Sindicatul Liber 2015 RAT Brașov le cere să fie solidari cu șoferii nemulțimiți de nivelul scăzut de salarizare. „Sindicatul Liber 2015 RAT Brașov își cere scuze pentru disconfortul pe care îl va crea dacă se va ajunge la declanșarea conflictului de muncă, în urma eșuării negocierilor salariale pe anul 2017 la TATBV S.A.“, au scris sindicaliștii în nota de informare către brașoveni. Potrivit acestora, din cei 840 de angajați RAT, 441 au salariul minim pe economie, salariul mediu de încadrare fiind de 1580 de lei. „Principala revendicare este majorarea salarială pentru șoferii RAT Brașov. Avem contract colectiv de muncă semnat pe doi ani, dar în care este specificat foarte clar că renegocierea grilei de salarizare se face anual. Grila se poate negocia și de două ori pe an. Daca nu vom obține nimic, vom face o pichetare a Consiliului Local sau a Prefecturii, conform Legii 60“, a declarat Ioan Draghici, lider Sindicatul Liber 2015 RAT Brașov.

Sindicaliștii cer salarii similare cu ale șoferilor din celelelte societăți de transport public din țară, unde salariul de încadrare al unui șofer RAT este de 2000 de lei. Situația este cu atât mai gravă cu cât la Brașov lucrează cu 80 de soferi mai puțini decât prevede organigrama, iar în locul lor lucrează prin rotație toți cei 260 de șoferi angajați, care ajung să lucreze în medie 250 de ore pe lună, în timp ce legea permite efectuarea a unui număr de maximum 212 ore lună, mai spun sindicaliștii


Încă nu se pot oferi majorări salariale

Pe de altă parte, reprezentanții societății de transport public RAT Brașov susțin că încă nu există resurse financiare pentru a satisface revendicările sindicaliștilor. Ultimele majorări salariale s-au produs la creșterea salariului minim. Majorările salariale se vor face și în funcție de problemele financiare ale societății, care a încheiat anul trecut cu o pierdere de 3,5 milioane de lei. „Nu suntem în prezența unei forme de protest prevăziue de lege, ci este o exprimare a unei stării de numlțumire a unora dintre angajații societății. Se impun niște precizări:există un contract colectiv de muncă valabil până în luna mai a anului 2018. Salariile actuale ale tuturor angajaților sunt cele negociate și înscrise, anul trecut, în contractul colectiv de muncă. De la începutul lunii februarie, au fost mai multe negocieri cu reprezentanții sindicali, fiind cunoscute și analizate revendicările acestora. În cadrul acestor întâlniri, s-a convenit asupra unui grafic, care prevede ca până la sfârșitul acestei luni să li se ofere un răspuns. Această manifestare este neanunțată și prin ea se încearcă să se pună presiune pe factorii de decizie“, a declarat Silviu Ștefan, purtător de cuvânt RAT Brașov.

Programul de circulație al autobuzelor nu a fost afectat în niciun fel de greva japoneză a șoferilor RAT Brașov, care va mai dura cel puțin două zile, potrivit sindicaliștilor.


http://www.bizbrasov.ro/2017/07/04/greva-japoneza-soferilor-rat-brasov-nemultumiti-de-salariile-prea-mici/


Astazi am auzit destul de multi calatori care ii incurajau in demersul lor pe soferi si chiar ii felicitau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2017 19:50:42    Titlul subiectului: 190894

Si cateva poze de azi:


Mesaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.97 kb
 Vizualizat:  de 16362 ori

Mesaj.jpg



120.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.15 kb
 Vizualizat:  de 16362 ori

120.jpg



122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.98 kb
 Vizualizat:  de 16362 ori

122.jpg



638.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.97 kb
 Vizualizat:  de 16362 ori

638.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 14:32:48    Titlul subiectului: Mesaj despre greva japoneză 190904

Este doar un mic episod din serialul "butoiul local de stat aflat în culmea proprietatea privată a penalilor protejati de dna".
Are cineva curaj dintre greviști să publice un fluturaș de salariu?

Nu de alta, dar meseria de șofer (și mecanic auto) este una dintre cele mai căutate și plătite suficient de bine în România și în UE. Salariile în domeniu sunt mult peste medie. Se știu evident ce salarii enorme comparativ cu alte categorii sociale din România au șoferii de camion care merg în alte țări. De asemenea locurile de muncă sunt foarte multe.

Cine se angajează la "mamutul" ce constituie cireașa de pe tort a penalilor locali suportă consecințele că sunt tratați poate mai rău decât la privații care umblă după profituri. Și tocmai ptr că ratbv parcă nu e firmă de transport ci firmă de orice altceva având mai mulți angajați de alte munci decât șoferi și mecanici

Deci acestea fiind spuse, și considerând situația fiecăruia ca fiind personală și particulară, cine îi ține la RATBV dacă sunt așa mici salariile și așa multe ore pe zi de lucru? Probabil unii preferă munca în oraș și să nu dormi în cabină, dar asta înseamnă în final și "riscurile meseriei" adică salariul mai mic.

E și aberant să ceri salarii mari comparabile cu cei de la privat când ești "boss" în oraș nu la sute de km de familie, ai servici stabil, nu ai "target" de indeplinit, ai prioritate în trafic și bandă dedicată (astea la orașele cu "apă caldă", se putea și la Brașov dacă nu erau la conducere "veneticii" cu liceul la seral răsvotați de cei asemeni lor) și nu dormi în cabină în parcări, n-ai nici treabă cu facturări și alte treburi ce nu țin de șoferie.

Cum de s-a întâmplat ca tocmai de greva japoneză să nu lipsească așa multe mașini de la traseu?
Trebuia greva mai ca lumea cu asigurat 33% din transport că și așa e program de vară. Nici nu era diferență mare, că de la vreo 66% cât asigură în mod normal din diverse motive mai scădeau puțin și era 33%, practic orar de duminca. Si niste banere puse pe masini în față, lateral și în spate să vadă toată lumea nu doar cei câțiva pensionari și câțiva călători cu bilet ce mai circulă vara.

Nu bag mâna în foc dar aceste greve cred că sunt și prilejul ca ratbv să ceară în consiliul local mărirea prețului biletelor și abonamentelor care oricum sunt cele mai scumpe din țară.

Să mai taie de pe la flori scripcarul și să dea la șoferi, sau să mai taie de prin primele și premiile oferite managerilor ratbv de-a lungul anilor tocmai ptr rezultatele dezastruoase și pierderile creeate numite în cadrul ceremoniilor "realizări și dezvoltări urbane".

Viitorul nu sună deloc bine astfel cu asemenea circumstanțe, cu asemenea servicii nu poți nicidecum obliga firmele să nu-și transporte singure angajații și să nu oprească în stații. Asta e poate singurul folos al democrației ptr care s-a murit în 1989 că în rest impresia e că devenim sclavi pe terenurile de stat aflate de fapt in proprietatea privată a găștilor politice votate și răsvotate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 13:18:17    Titlul subiectului: Masini bune vor fi aruncate la fier vechi 191058

Conform datelor publicate, in perioada urmatoare toate Mercedes Conecto (2004) si MAN cu cutie manuala (2002) vor fi casate. Nici macar vandute. Culmea ironiei ca aceste Conecto sunt mai noi decat vechiturile Citaro aduse recent de la firma de partid din Sibiu si sunt toate in stare buna deservind traseul de Ppoiana.

Si apropo de Citaro, dintre ele tot mereu e cate unul sau doua cu defectiuni spre deosebire de Conecto.
Conecto sunt singurele apreciate si de soferi si de altii dintre toate "rablele" noi sau vechi cumparate dupa 2002. Posibil o parte din piesele de Conecto se vor potrivi la unele Citaro.

Motivele casarii premature pentru Conecto ar fi "grija" nemarginita pentru handicapati. De parcă dânșii ar contribui din plin la buget, când ei au gratuități la totul și tot "boii" care mai muncesc în acest oraș îi țin.

De parca MAN-urile BMC din 2006 ar avea podea joasa, pai tocmai ca nu au.
Nu intelesesem de ce in ultima perioada acestea ce vor fi retrase sunt la traseu mai mult decat restul. De asemenea O405 vor fi casate si ele, apropo de topicul de comparatie cu longevitatea O305, se pare ca O405 vor fi rapuse inainte de termen de marlanie si nu de uzura pentru ca O405 sunt inca "pe val" in Europa de centru cea saraca, iar piese exista din abundență.

Cat despre troleibuze, evident ele vor aminti doar de comunism si anii 90 la Brasov. Daca tot vor fi aruncate, atunci de ce au mai facut un gresor nou, doar de dragul muncii in zadar si justificarii banilor aruncati inutil? Nu mai puteau trage de DAC-ul ala inca o perioada scurta? La fel ca si cu acel Vetter (206) revopsit din alb rosu demult care a circulat apoi cateva saptamani sporadic, apoi ruginind in garaj dupa ce reparatia lui a inghitit mii de euro.

Si sa intelegem ca imbecilii vor dori sa preia traseele externe cu masini cu podea joasa penru handicapati? Nu erau bune Conecto la acele trasee? De exemplu si pe 17B acum si pe Poiana si altele unde nu e nevoie de "mestecat" prea mult cu schimbatorul manual?

Si-au dat seama "baeții" cu liceul la seral ca transportul pe motorina este prea scump si costisitor, teribil, mai ramane sa descopere apa calda adica transportul electric cu fir. Însă până să descopere aceasta vor cheltui din banii bugetului la care ei nu contribuie, ci doar se înfruptă.

La troleibuze se va reveni dupa multi ani cand se vor schimba lucrurile si marlanii din conducerea Primariei si poate vor mai evolua si locuitorii, insa curiozitatea este cat va costa atunci o noua statie electrica de transformare si fire pentru troleibuze. Totul adus din import pe bani grei, desigur, și cu inaugurare cu mare tam tam. Ce vom înțelege atunci? ca Brașovul descoperă troleibuzul în anul 2040 la 150 ani de la inventare?

Si am vaga impresie ca pentru distrugerile in masa actuale nu va raspunde nimeni, tocmai ptr motivul ca "erau vechi, inutile atunci", sarma de cupru electrolitic era prea veche, eventual nu mai avea conductibilitate buna si devenise izolatoare in unele locuri astfel incat curentul electric patina la transformator iar statia de transformare si ea era veche si nu avea acces pentru persoanele cu dizabilitati.
Asta ca sa fim in ton cu realitatea din motivele expuse de acești tovarăși semidocți care nu avut repulsie pentru învățătură și tehnică și care distrug pe zi ce trece urbea care candva se lupta prin munca bunicilor si parintilor noștrii să devină un centru al tehnicii și urbanismului.



imagemtryrthr.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.24 kb
 Vizualizat:  de 16145 ori

imagemtryrthr.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 14:13:36    Titlul subiectului: 191062

Adica oamenii astia vor sa caseze 120 de autobuze si 24 de troleibuze (toatal 146 vehicule) intr-un timp asa de scurt? Banuiesc ca prima etapa de casare a inceput deja, de prin mai-iunie, odata cu Rocar-ul, Volvo-ul, autoturnul si cele cateva MAZ-uri... Iar a doua cred ca se va finaliza undeva prin mai-iunie 2018, la ritmul in care se taie autobuzele la noi...

Cum poti sa aprobi asa ceva? Este anormal sa casezi aproape 2/3 din flota unui oras, in conditiile in care le inlocuiesti cu ce? Doar nu cu microbuze...

Dupa valurile casarilor, din 225 de vehicule urmeaza sa ramana cu doar 79...

Asa se intampla cand cumperi numai SH-uri... Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 17:53:30    Titlul subiectului: 191091

Deja s-au casat MAN-uri din 2006: #758, #759 si #767 sunt istorie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2017 17:37:30    Titlul subiectului: Lupta pentru troleibuze va fi pierdută, câștigă risipa 191112

Sa facem o comparatie cu tarile civilizate.
Mercedes mai vechi si mai inferioare tehnologic, e vorba de O305 si O405 dupa 18 ani de folosire sunt revandute si recuperati din bani cu mult profit peste, pe cand la Brasov Mercedes Conecto mai bun si foarte recent adica din 2004 sunt date la gunoi dupa doar 13 ani.

Cat de tampit sa fi si ce spirit de managerie sa ai, ca sa vinzi la pret de fier vechi rematului masini mercedes din 2004 care au abia la jumate norma de uzura in loc sa preferi sa le dai la un pret accesibil firmelor private care se chinuie cu SH-uri de peste 25 de ani sa asigure diverse rute si transporturi de angajati.

Au facut acum cativa ani o licitatie fictiva de a vinde un mercedes o305 cu peste 30 de ani vechime, bineinteles la pretul cerut era complet neatractiv, deci acum ei nu vor face licitatie ptr masinile de doar 13-15 ani? Si daca vor face vor cere preturi mai mari decat la BusTrade asa incat sa nu se cumpere?

Avand in vedere placerea nebanuita si neschinbata de casari a actualilor penali ce conduc Brasovul concluzia este ca ei de fapt cotizeaza si la REMAT din banii publici ca e ceva "instalatie" de partid. Ar trebui si ei "casati" pentru consumul mare de bani si neproductivitatea pe masura.

Tocmai de aceea opinia mea este ca nu trebuie sa sustinem existenta mai departe a mamutului numit Ratbv si a niciunei firme care sa mai functioneze pe subventii, ci liberalizarea tuturor traseelor precum este acum cu transportul in judet. Asa e normal într-un mediu capitalist, iar un singur operator regional doar în comunism mai poate exista (si era fostul IJTL), nu este momentul tocmai acum pentru comunism de tip regional in care cetateanul să ajungă să fie exploatat și batjocorit. Monopol înseamnă batjocură, iar când este și de stat înseamnă și mai mult, pentru că în acel caz el se crede veșnic stăpân.
Toate acestea ar trebui să aibe ca efect reducerea taxelor și impozitelor.

Daca lupta pentru troleibuze si transportul electric a fost pierduta aproape definitiv va fi nevoie ca cei care sunt impotriva troleibuzelor si sunt si prieteni buni cu risipa sa fie la randul lor "casați" și încercat să aducem troleibuze chiar prin operatori privați cu acționariat străin care să primească prin licitare traseele orășenești. Deși aparent pare imposibil si necesita poate modificari legislative, pentru ca sub tutela protectiei de la primarie vor putea aparea "dubarii" care bineinteles nu sunt electrici si vor cotiza pe la partide pentru mentinerea traseelor ulterior in dauna unei concurente loiale.

Atrag atenția, că situația va fi mult mai gravă când veți fi obligați prin HCL-uri să folositi ratbv-ul sau să parcurgeți zeci de km prin oraș să ajungeți în terminale pentru că doar acolo autobuzele firmelor și multinaționalelor vor mai avea drept legal să oprească. Stațiile nu pot fi proprietatea nici a primăriei nici a firmei de stat de transport, ele sunt parte din drum adica domeniu public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2017 17:51:36    Titlul subiectului: 191139

Vă invit pe cât mai mulți să semnați această petiție

https://campaniamea.de-clic.ro/petitions/sustine-troleibuzul-din-brasov
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 00:50:29    Titlul subiectului: 191167

https://www.facebook.com/events/1880882058828759/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22page%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22page_upcoming_events_card%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

Tradiția municipiului în transportul cu troleibuze începe la 1 mai 1959, iar rețeaua fir-contact s-a extins treptat, ajungând în 1987 să însumeze nu mai puțin de 109 km, fiind parcursă de 17 trasee.

În prezent, deși Brașovul mai are doar 25 de troleibuze, din care maximum 15 circulă la ore de vârf, capacitatea instalată de alimentare cu energie electrică a sistemului de troleibuze este dimensionată pentru 130 de vehicule electrice de mare capacitate, iar sistemul beneficiază încă de valoroase dotări imobiliare, ce ar asigura premiza unei dezvoltări viitoare sustenabile.

Administrația locală plănuieste desființarea sistemului de transport cu troleibuze în acest an, urmînd ca acestea să fie înlocuite cu autobuze diesel.

Societatea civilă este sensibilizată de acest subiect și va lua atitudine pentru a determina factorii de decizie să păstreze transportul cu troleibuze.

Asociația Visum organizează o conferință avînd ca subiect transportul electric la Brașov, unde se vor face prezentări și dezbateri despre beneficiile operaționale, tehnice și ecologice ale acestui tip de transport. Sunt invitate la acest eveniment persoane cu preocupări în domeniul transportului electric, cu experiență în domeniul transportului public și reprezentanți ai unor organizații de profil. Evenimentul dorește să contureze o viziune corectă asupra acestui tip de transport și să fie un apel important către administrația locală, către factorii de decizie în vederea păstrării și dezvoltării transportului cu troleibuze la Brașov.

Invitați:
Eric Trel (Amsterdam, Olanda), expert finanțări transporturi urbane
Tudor Măcicășan (Cluj-Napoca), specialist transporturi publice și trafic [consultant independent pe probleme de mobilitate urbană]
Gruia Hilohi (Brașov), arhitect-urbanist, cercetător în istorie urbană
Gabi Buhus (București), arhitect
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 13:13:55    Titlul subiectului: Despre petitii, efecte, idei si nerealizari 191175

Din păcate e lupta cu morile de vânt. Populația brașoveană nu e interesată de troleibuze, sunt niște mofturi care pentru ea nu sunt prioritare.

Ati vazut anul trecut o campanie cu petiții a brasovenilor prin care culmea prostiei, se dorea trecerea garii CFR calatori in subordinea primariei cu motivul populist de reamenajare a garii precum a altor locuri de tip terenuri de joaca sau de sport. Deci asta ca să înțelegeți cu ce minți și gândiri ridicole și fără viziune de viitor avem de-a face.

Motivul real nedivulgat era evident mutarea garii centrale undeva in alte locuri la zeci de km (precum aeroportul care nu incepe si nici nu se termina) cum se scapase pe el violonistul anul trecut prin presa. Si apoi valorificarea cu prietenii de pahar a terenurilor precum si cel al fostelor uzine.
Bineinteles ca treaba nu a reusit fiind mai mult decat imbecila si ilegala si asa decizie doar pe la Bucuresti se putea lua unde mai sunt totusi si oameni cu creier nu doar derbedei rasvotati.

Efectul pe termen lung care gloata nu-l stia era ca ajungeai sa mergi ca sa iei un tren pentru Bucuresti Cluj Constanta sau Budapesta la Bod sau Harman nu de la Gara Brasov.
Idei de tip gara subterana sunt aberante cata vreme nici macar pasaje pietonale subterane si supraterane sau poduri nu se pot construi si nici macar intretine cele cateva ramase din anii ceausisti.

Ati vazut poate chiar pe propria piele batjocura de pod de la Sanpetru (facut de o firma de casa locala) care nu e capabil de mai mult decat de trafic in regim de avarie, ceea ce a facut ca el sa nu fie acceptat de CNADR, fiind de fapt o constructie cu materiale tehnici si rezultate la nivel de pod rural din secolul 18 care risca sa se prabuseasca si la un galop de 10 cai cu trasuri.

Cam astea sunt ofertele si realizarile gastii violoniste, tehnici de ev mediu, aspect rural, eficienta zero, risipa maxima, imbogatirea pentru multe generatii a celor direct implicati in megaafaceri.

Brasoveanul de rand aflat la abia prima sau a doua generatie in pantofi (ca si violonistul) si chiriasul venit din zone si mai sarace ale tarii aici sunt orbi tot mereu si la votare si la orice mascota aruncata de presa aservita. Cum sa asteptam de la ei implicare sau macar semnarea unei petitii privind transportul electric si troleibuzele, poluarea si aspectul urbanistic?

Cat despre minciunile grosolane si motivele inaintate de primarie pentru achizitia autobuzelor diesel putem observa schimbarea acestor motive pe parcursul a numai un an. Daca anul trecut au motivat cresterea flotei pentru a prelua zona metropolitana acum invoca vechimea si necesitatea casarii dar si grija nesăbuită pentru handicapați iar zona metropolitană nemaifiind de actualitate.

Deci ei aveau în plan această achiziție oricum o dai, e vorba de niște bani care trebuie să circule și să îmbogățească anume grupuri autohtone și străine

Brașovenii nu mai doresc troleibuze după ce 12 ani primăria a avut grijă să le strice imaginea prin achiziția doar de troleibuze foarte vechi, nerespectarea orarelor, trasee imbecile, așa încât lumea să se scărbească de troleibuze.

Cea mai recenta realizare este distrugerea liniilor 7 si 30, asa incat sa folosesti noul 7 cu intervale stupide de succedare si capete de linii aleatorii este cea mai groaznica aventura de transport public. Doar cu ceva noroc poti folosi asa ceva, fara sa ai neplaceri, daca-ti planifici o calatorie cu linia 7 actuala cu sigurnata 60% ai sanse sa dai greș.

Și acum dacă s-ar dori se pot introduce troleibuze pe 23B, 32 cu puțin efort în refacerea rețelei în unele locuri. Cu banii dați pe un autobuz diesel nou se pot lua 10 troleibuze second hand care pot deservi o singură linie timp de câțiva ani, ieșind mai economicos chiar și așa. sau cu banii dați pe un diesel se poate lua un troleibuz nou care are durată de funcționare dubla.

Până la noile realegeri se vor face și achizițiile de autobuze, așa că motivul va fi maxim pentru realegerea "celui mai iubit conducător" care din nou a facut ceva și nu orice ci a "modernizat" transportul public din asa zisul oras care in 27 de ani de la caderea comunismului nu a reusit nici sa inaugureze trecerile de pietoni subterane ce erau in proiect demult.

Cat despre marele regres economic si "ruralizarea" urbei ce sa mai amintim, nici comparatii nu se pot face cand altii tocmai in China au deja trenuri urbane de mare viteza si alte minuni tehnologice la care noi nici nu indraznim sa le imaginam vreodata la Brasov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2017 19:10:09    Titlul subiectului: 191273

Un mic Update al situatiei troleibuzelor:

#62 - functional, dar nu circula deoarece nu mai are titular, dupa ce acesta a plecat
#63 - e descompletat, nu mai are nici-o sansa sa iasa la traseu
#65 - circula foarte rar
#66 - e functional, dar nu are cine sa il conduca
#68 - circula zilnic la ambele schimburi
#69 - circula zilnic cate un schimb. Acesta este condus de titularul lui #808
#70 - circula zilnic la schimbul 1
#71 - e tot defect, deocamdata e surprinzator de intreg
#72 - circula zilnic cate un schimb
#120 - circula zilnic la schimbul 2, acesta afost defect aproximativ 2 saptamani cu sursa
#121 - circula zilnic la ambele schimburi
#122 - circula zilnic, in general doar la un schimb
#123 - circula zilnic la schimbul 1
#124 - e defect cu logica, a tot iesit in probe, inclusiv ieri
#126 - circula zilnic la ambele schimburi
#127 - circula zilnic, in general doar schimbul 2
#128 - e tot mai descompletat, nu mai are logica, supape si cilindri la usi, butoane din bord, tragatori, compresor, nu mai are nici captatori si nici baza lor de pe acoperis
#130 - circula zilnic la ambele schimburi
#131 - circula zilnic la ambele schimburi
#307 - e descompletat
#308 - circula zilnic la schimbul 1, in general doar pe linia 33 in timpul saptamani iar in Weekend circula pe linia 7; deabia a fost reparat marti dupa ce a stat 2 saptamani pe dreapta din cauza unui arc rupt pe diferential
#310 - circula zilnic la schimbul 1, in general doar pe linia 3 in timpul saptamani, iar in weekend circula pe linia 7
#311 - e functional, a fost transformat in GRESOR, dar nu sunt bani de vaselina asa ca sta in garaj nemiscat
#808-ul din pacate se pare ca nu mai poate fi reparat, iar titularul a inceput sa isi mute diverse lucruri de pe el pe Volvo-ul #69.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2017 21:16:38    Titlul subiectului: Anul 2006, transport ecologic sau praf în ochi 191317

Aceste imagini imi amintesc de debutul marii distrugeri a transportului electric. Era o distrugere camuflată, troleibuzele aduse erau o tranzitie catre "total Diesel" sau "total motorina, total canista".

Erau troleibuze fabricate în 1976 ce aveau 30 ani deja și erau aduse în Brașov să înlocuiască tramvaiul și să producă prin vechimea lor intenționat probleme de tot felul și să compromită definitiv imaginea transportului electric. În 2008 deja o parte din ele erau defecte așa încât au adus Volvo-urile mai noi.

Și totuși rezistaseră 30 ani (chiar 35-36 ani că și prin 2012 mai erau pe la traseu unele), iar autobuzele cumpărate la noi pe bani grei nici 15 ani.

Chiar și troleibuze DAC au fost în "probe" pe linia 8 prin august-septembrie 2006 deși ele nu au circulat niciodată pe linia 8. Ce rol or fi avut probele cu troleibuze Dac pe linia 8 atunci? Consumul de curent? Semnarea unor condici cu ore de munca?

Adică iei 200 de autobuze diesel noi prin imprumut BERD pe mulți ani dar te zgârcești teribil la troleibuze și iei cele mai vechi posibile și distrugi și tramvaiul care era mai nou și 80% din rețeaua de troleibuz care exista atunci.


Deznodământul final, deși îl prevedeam ca o premoniție, îl vom avea în curând, adică lipsa totală și a troleibuzelor și a tramvaielor și achiziția periodică de autobuze spre bucuria fabricilor străine și a importatorilor dar și a cumpărătorului bineînțeles că doar nu cumpără pe banii lui, și la orice achiziție bagă ceva și-n propriul sac.



0061_prb_783_205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.88 kb
 Vizualizat:  de 15496 ori

0061_prb_783_205.jpg



0058_prb_471_791.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.55 kb
 Vizualizat:  de 15496 ori

0058_prb_471_791.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 21:18:25    Titlul subiectului: Ilegalitate 198012

Citat:
însă noul Plan tarifar include și un nou titlu, respectiv cel de ”Bilet cu suprataxă pentru nevalidare abonament – 10 lei”.
asta e complet ilegală și ar trebui acționat în instanță.
Având în vedere că multe autobuze au validatoarele defecte, și doar câte unul e funcțional din cele 2 sau 3.

Ce păzesc în consiliul local reprezentanții opoziției?
Dau mâna cu hoții și mai doresc să fie votați?

Ai abonament, ai achitat deci au obligația asigurării serviciului fără alte condiții.

Luxemburgul a introdus transportul public gratuit, iar la mizeria numită Brașov se scumpesc biletele și abonamentele.

"Un nou titlu", credeam că s-au destupat la minte și au mai preluat din țările cu apă caldă câte ceva, mă gândeam la un abonament pe 2 săptămâni, alte oferte flexibile cum au alte orașe. Când ei hopa, amendă că ai abonament și nu vrei cu taxiul, sau nu vrei să le dai șpagă.

Abonamentul s-a scumpit de aproape 3 ori in 10 ani, adică de la 30 lei la aproape 90 lei, deși salariile călătorilor nu s-au triplat.
Sunt cele mai scumpe din țară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2019 13:58:58    Titlul subiectului: Mare tun mare 198118

Mare tun mare se pare că au reușit cu aceste achiziții. Mai ceva ca pe vremea lui Băsescu.

Dar să vă spun care e cauza ptr care nu se cumpără troleibuze și tramvaie deloc.
Tocmai ptr ca autobuzele sunt mult mai slabe și se strică foarte repede, și e motiv de a tot achizitiona si sparge banii pentru comisioane și furturi.

Autobuze pe baterii? cred că e o glumă proastă. Probabil vor zace și nici km necesari casării nu-i vor avea.

Cred că mafia și-a vazut împlinit visul de zeci de ani, au reinființat IJTL-ul comunist în propria subordine cu transport județean unde pot fura banii statului ca din dulapul propriu. Cu așa ceva pot da la 5 ani tunuri de câteva sute de miliarde de euro pe motivul necesarului de autobuze.

E și interesul primordial acesta, dacă observăm că e suficient ca ele să circule goale, nu-i nevoie de clienți, doar sistemul complet cretinoid de tarifare uniformă ptr toate rutele și cursele e mai mult decât nerentabil ptr călători. Adăugând și orarele mult chinuite ptr a suprapune cursele și a creea goluri de câte 15-30 minute în succedarea vehiculelor, avem tabloul perfect al unor tunuri din bani publici exact ca achiziția de farfurii de miliarde la CFR prin 2003.

Până una alta nealizările sunt cel mai scump bilet si abonament din țară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2019 21:06:00    Titlul subiectului: Noi turcisme scumpe pe imprumut 198647

Ne mirăm de ce a crescut euro?
Păi și pt că se împrumută ca porcii acești tembeli ca să folosească banii în scop propriu. Nici la Londra nu arunca autobuzele dupa 10 ani. Tin etajatele alea cate 30 ani, sunt parte a peisajului, sunt parte a traditiei.

La 5 lei biletul chiar nu mai contează aceste vești fake cu introducerea a 5 autobuze vopsite verzi și anunțate cu tentă electorală pe trambulina comunistă RTT cu microfoane defecte.

S-au împrumutat pe 10 ani în timp ce uzina locală de autobuze putrezește iar lumea pleacă sclaveți prin Italia la cules fructe. Rușinică mare penalului analfabet pt modul sublim de a ingropa industria locală. Și să nu mai zic de bețele in roate băgate autobuziștilor care transportă angajații multinaționalelor din zonă prin interdicțiile de a opri în stații.

Iar pe linia 8 se chinuie cu troleibuze vechi de 40 de ani cu o rețea de 60 de ani doar ca să spună că și în Brașov sunt troleibuze. Te uiți pe situl RATBV și vezi o poză falsă cu troleibuze în prin plan de parcă ar fi jumate parcul circulat doar cu acele Volvo gălbui, culmea e că ele reprezintă 1% din parcul existent însă au scaune mai confortabile și decât noile turcisme.

Nu era nevoie de alte "maz"-uri tot verzi, lumea se multumea cu cele din 2004-2005 și biletul cu același preț ca în București. Aia însemna să atragi clientelă.

Se pare că femeia pesedistă din Bucuresti dă clasă moldoveanului analfabet de la Brasov și în materie de transport public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 14 Apr 2019 20:25:54    Titlul subiectului: 200266

Altă glumă a secolului: brașovenii își pot utiliza cardurile de călătorie RATBV și la București, în vehiculele STB. În paralel, bucureștenii ce încearcă să valideze cardurile STB la Brașov vor avea un gust amar, căci nu le merg cardurile la validatoarele RATBV. Very Happy Very Happy Very Happy Iată o discuție de pe MetrouUșor ce arată acest lucru:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=20&t=65&start=392#p309855
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 26 Apr 2019 19:09:22    Titlul subiectului: 200462

Programul vehiculelor RATBV din perioada sărbătorilor:
https://ratbv.ro/noutati/program-circulație-in-perioada-sarbatorilor-pascale_309/
Citat:
RATBV S.A. aduce la cunoștința clienților săi faptul că în perioada Sărbătorilor Pascale mijloacele de transport public de călători vor circula conform unor orare adaptate la cerințele de mobilitate existente în aceste zile, după cum urmează:

- Vineri, 26 aprilie 2019 – program zi lucrătoare – între orele 05.30 și 23.30;
- Sâmbătă, 27 aprilie 2019 – program zi de sâmbătă – între orele 06.30 și 22.30;
- Duminică, 28 aprilie 2019 – program zi de duminică – între orele 06.30 și 22.30;
- Luni, 29 aprilie 2019 – program zi de duminică – între orele 06.30 și 22.30;
- Marți, 30 aprilie 2019 – program zi lucrătoare – între orele 05.30 și 23.30;
- Miercuri, 01 mai 2019 – program zi de sâmbătă – între orele 06.30 și 22.30.

Facem mențiunea că liniile care în zilele de vineri și sâmbătă au program prelungit, vor circula conform acelui program.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 21 Mai 2019 15:55:26    Titlul subiectului: 200860

Am găsit un articol apărut chiar azi în presă despre transportul public din principalele orașe ale țării.

Fiecare cam ce poate afișa.
Brașovul e omis. Nu are ce afișa deși e ca și Constanța de mare chiar in unele statistici este peste. Evident transport public înseamnă și electric și tramvai și troleibuz nu neapărat baterii costisitoare.



https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-23153532-fotogalerie-cum-arata-mijloacele-transport-public-din-principalele-orase-din-romania.htm?pbox

Mă și gândesc dacă era cuprins și Brașov ce imagine sinistră ar fi arătat, ceva aproximativ demn de mediul rural, de aceea și lipsește și nici n-a prezentat interes pentru reporteri.
Ar fi fost ceva de genul: "parcul regiei locale de transport brașovene cuprinde aproximativ 250 autobuze dintre care sunt folosite aproximativ 135 pe cele 30 linii de autobuz interne și 3 externe (17B, 28, 110), 20 de troleibuze second hand aduse in 2008 si 2013 fabricate in anii 70-80 care deservesc o singură linie de troleibuz. (Chiar ar fi culmea să mai se amintească de linia 33 care poartă un singur troleibuz.)
În 2018 si 2019 au fost cumpărate cu credit BERD 120 autobuze Menarinibus de la Karsan Turcia pentru inlocuirea celor MAN și MAZ cumpărate noi în 2005 in 2005 2006 și a celor mercedes second hand aduse din 2008. Începând din anul 2004 au fost achiziționate în fiecare an autobuze în funcție de necesități pentru că se defectezează foarte des conform celor declarate de reprezentanții locali. De asemenea se are în vedere achiziția cu fonduri europene nerambursabile la 20 troleibuze deși rețeaua este incompletă și nu se are în vedere refacerea ei, dar și a 50 de autobuze electrice și hibrid cu bani din imprumuturi BERD necesare și pentru cele 20 de trasee externe care vor fi preluate începând din acest an. Deși la Brașov există și o uzină care fabrică autobuze nu au fost achiziționate niciodată produse de la ea"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 9 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community