Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 17:56:30 Titlul subiectului: |
201561 |
|
Din 15 iulie, programul liniei 17B se va schimba. Am pozat noul porgram in statia "Halta Timisul de Jos" (sens spre Brasov). Daca, dimineata, programul autobuzelor de pe aceasta linie era sincronizat cu al trenului R3001 (care sosea dinspre capitala), ei bine, de saptamana viitoare nu va mai fi aceeasi sincronizare (pozele 1-2).
Autobuzul este folosit de turistii care vin cu trenul in Timisul de Jos si vor sa faca o drumetie de la Dambul Morii, in masivul Piatra Mare (pozele 3-4)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.88 kb |
Vizualizat: |
de 10069 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.41 kb |
Vizualizat: |
de 10069 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.13 kb |
Vizualizat: |
de 10069 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.96 kb |
Vizualizat: |
de 10069 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 18:41:59 Titlul subiectului: |
201571 |
|
Nu cunosc situația, dar întreb: nu e normal să fie sincronizat cu trenul? În ce context se petrece această reorganizare?
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 21:22:44 Titlul subiectului: |
201621 |
|
Adică e full de turiști și ei țin mașinile în garaj asigurând o cursă la 2 ore in wechend. Ce să facă turiștii? să meargă cu UBER sau cu ocazie? Nici Codreanu nu prea execută toate cursele prin zonă.
Traseul trebuia scurtat să meargă doar până la Roman sau Saturn sau Dârste nu la Gara Brasov.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 07:29:20 Titlul subiectului: |
201626 |
|
Cel putin pe perioada verii sunt multi turisti care viziteaza masivul Piatra Mare, unde se gaseste Canionul 7 Scari (principala atractie a masivului). Atat dinspre Bucuresti dar si din Brasov.
Macar sambata si duminica, ar trebui sa fie mai multe ture, sincronzate si cu mersul trenurilor de la halta Timisul de Jos, care este principalul acces spre Piatra Mare, daca vii cu trenul.
Acum nu stiu ce este in mintea celor de la RATBv, pentru ei ce scop are linia 17b.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 09:53:06 Titlul subiectului: |
201637 |
|
Cred că e, așa cum ai zis și tu, o metodă mai ușoară să ajungi la canion. Oricum, poate linia aceasta nu are atât potențial pe cât se zice - zic și eu, nu cunosc situația - și de aceea au mai tăiat turele, sau e o decizie neinspirată, cum face STB-ul nostru. Cât despre sincronizarea cu trenurile, probabil s-au gândit "la ce trebuie să se mai sincronizeze la Timișul de Jos din moment ce ai trenuri InterRegio din Brașov direct?". E mai profitabil pentru ei să aducă turiștii în oraș.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 11:06:20 Titlul subiectului: |
201650 |
|
La linia 17b in timpul săptămânii pana in data de 15.07.19 se făceau cate 15 curse(zilele lucrătoare) pe zi(linia era deservita de un singur autobuz) si 7 curse in weekend.
Din 15.07.19 se fac 27 de curse in timpul săptămânii (linia fiind deservita de 2 autobuze) si 9 curse in weekend.
Aceasta suplimentare a numărului de curse sa facut la cererea Spitalului Sfântul Constantin caresa deschis in zona Darste.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 11:28:34 Titlul subiectului: |
201654 |
|
Am inteles, deci autobuzele deservesc mai mult spitalul din Darste.
Atunci de ce nu se scurteaza pana acolo ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 21 Iul 2019 10:31:25 Titlul subiectului: |
201760 |
|
Pentru că în weekend sunt mulți oameni dimineață ce fac drumeții la 7 Scări.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 04 Aug 2019 16:52:12 Titlul subiectului: |
201962 |
|
Au reușit să vândă 2 Maz-uri verzi primăriei din Făgăraș ca să-și organizeze ăia ceva transport pe acolo cu 1-2 autobuze cu intervale de succedare la 1-3 ore. Adică n-ar fi prea greu pentru ele.
Le-au spălat și curățat, arată bine cam ca cele vestice primite SH. Nu credeam că mai sunt capabili cei din Brașov să mai spele și curețe mașinile și să mai valorifice câte ceva. Dacă maz-urile la fix 14 ani vechime reușesc să mai aibă și o a doua viață e un progres. Cam ca și O305 care pe la 18 ani erau aduse la bv sau mai noile citaro.
Cred că ar fi rentabil dacă ar reuși să vândă pentru utilizare la alții măcar vreo 30 din mașinile funcționale și semifuncționale care zac în mare parte neamortizate la cheltuieli.
Plus ceva disponibilizări din birourile ălea ale ratbv arhipline de femei studenți copii și rubedenii și tot soiul de oameni pe posturi făcute la dedicație care sug doar banii de la stat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Aug 2019 17:57:44 Titlul subiectului: |
202125 |
|
Sa vedem ce s-a intamplat dupa schimbarea orarului liniei 17B. Sambata dimineata otarul lui 17B nu mai este sincronizat cu cel al trenului R3001, care ajunge la 9:50 in halta Timisu de Jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.46 kb |
Vizualizat: |
de 9683 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 13 Aug 2019 23:31:48 Titlul subiectului: |
202160 |
|
Și ăia merg pe jos pe marginea drumului național și e pericol de accidente.
Păi RATBV are interesul de a umbla cu autobuzele goale și să ia subvenție ca să țină miile de angajați din birouri cotizanți politic unii.
Având in vedere că turiștii ajută la creșterea veniturilor municipiului și județului trebuia RATBv să pună la dispoziție chiar gratis autobuz pentru 2 stații cât merg ăia pe acolo. Și așa au casat mașinile funcționale.
Probabil s-au plâns șoferii că se umple mașina când prinde trenul acolo și n-are nici bilete destule și au cerut schimbarea orarului ca să circule cu mașina goală.
Ce poate fi mai frumos decât să iei 1000 euro salar lunar și să umblii cu o mașină goală în plimbare de colo colo.
Așa cum cară gratis votanții pensionari și elevii tot votanți sau viitori votanți ai lui "zeus" în recunoștință pentru pomenile cu transportul gratis și bursele ălea date unora mai piloși.
Până nu va fi schimbat moldoveanul de pe căpița de bani și conducerea cotizantă PMP a RATBv nu o să fie normalitate la Brașov.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 04 Noi 2019 20:23:58 Titlul subiectului: |
203828 |
|
Ce mai e pe forumul acesta?? Nu mai scrie nimeni?
Ce se mai aude?
Am auzit că tovarășul prim secretar comunist violonist profesor de sport educatie si fizică vrea să mai bage niște bani la partid și la campanie și chiar la vile că 6 case fiind puțin pentru unii deja și se pregătește să cumpere din banii statului de la așa zisul "fond de mediu" alte 50-100 de dube străine cu baterii tot străine care să le plimbe prin șchei cu 2-3 călători până pe la Petrele lui solomon și pline cu sardele până la Piața unirii.
Știți ceva de asta??
Mă gândesc ce numere de parc vor aloca. Poate in continuare la 800-900. Asta inseamnă că deja au vreo 500 de mașini în garaj fără trasee însă și fără cerere de transport care ruginesc acolo.
Că de transport preorășenesc nu prea e vorba, la realizări. Un autobuz la Cristian și unul la Sânpetru in 6 ani de studii de fezabilitate care au indopat puternic cu bani firmele "agreeate".
Se pare că Transbus Codreanu a scăzut tarifele și este preferat mai departe de călători (având și autobize mai mari și mai rapide destinate traseelor interurbane) iar cu RATBV circulă doar elevii și mocangiii cu gratuități totale.
Propun să se ofere să cumpere autobuzele și pentru alte municipii dacă tot s-a spart seiful cu bani publici aici la Brașov.
Și totuși fondul ăla nenorocit de mediu nu era mai bine să-l spargă in ceva așa incât să nu mai pută aerul a borhot fermentat și bălegar de la gropile de gunoi din jurul "municipiului"??
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Noi 2019 21:36:07 Titlul subiectului: |
203832 |
|
Cat ii iese comisionul ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 05 Noi 2019 12:00:35 Titlul subiectului: |
203843 |
|
Ce 500 de masini? De unde ai scos cifra asta? Doar din numerele de parc?
Atunci nu stii de ce au ajuns aici. mai exact la 910. Pentru ca primele autobuze aduse noi si apoi SH au primit indicativul 500 de la 32BV500 (numarul de inmatriculare).
Pana cand s-a trecut pe formatul actual numerele de parc la autobuze era format din ultimele 3 sau 4 cifre de la numarul de inmarticulare.
De aceea am avut 471x pentru ca era inmatriculat 31BV471x.
Cand s-a trecut la formatul actual s-a continuat de la 500-568 (noi si SH), dupa aceea s-a inceput cu 600-910 si s-a completat 580-589 (MB Citaro SH).
Multe din numerele vechi sunt casate.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 05 Noi 2019 21:48:36 Titlul subiectului: |
203855 |
|
Îți iese și ție ceva firimituri din îmbuibarea lăutarului?
Un răspuns despre comision am dori să avem.
Nu sunt chiar 500 dar este o risipă mare. Orașul cum am mai spus are și alte priorutăți decât achiziția interminabilă de autobuze străine cu care să care țiganii și cerșetorii.
Sunt proști care mai plătesc impozite aici.
Evident calitatea aerului nu o imbunătățești punând dube cu baterii prin centru cum vrea violonistul mafiot , ci evident altfel.
Ălea cu baterii sunt încă in stadiu imatur de dezvoltare tehnică.
Nu ține bateria nici la telefon sau smartwatch și vrei să țină la transport de mari sarcini de zeci de tone??
Și uite așa șcheienii vor fi iar condamnați după nici un an la îmbulzeală în dube pe traseul Piața unirii Livada poștei.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 06 Noi 2019 10:03:38 Titlul subiectului: |
203861 |
|
@Baverescu: sunt 150 de vehicule E6 luate anul acesta. Au mai ramas vrei 150 din cele achizitionate in 2006. Si sunt 10 SH in circulatie care s-au cumparat in 2016.
Ce ne mai agitam atat cu sute de SH cumparate?
Vreti numar concret?
- inceputul anilor 2000:
-- Mercedes Benz 0305G - 17 buc (cele mai bune busuri)
-- Neoplan N4004 - 7 buc
- 2012:
-- Mercedes Benz O405G cu variantele lui - 10 buc
- 2016:
-- Mercedes Benz O530 (Citaro) - 10buc
Deci in 20 de ani au venit, ATENTIE, 44 de SH in orasul nostru. Vi se pare mult?
Uitati-va la alte orase, comparati, analizati si dupa aceea sa comentati.
Daca vreti o lista concreta va pot atasa si un PDF.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 06 Noi 2019 19:28:02 Titlul subiectului: |
203867 |
|
Era altă discuție.
Nu ne agităm cu SH cumpărate ci cu noi străine cumpărate deși e exces de vehicule. Câte 10 SH sunt insemnifiant la cele cu sutele noi luate in alți ani.
Cu datele tale 150+150+20 egal 320 mașini, care stau preponderent și ruginesc pe banii contribuabililor.
Iar 320 mașini e enorm pentru ce transport se oferă. Se suprapun până și liniile cu o mașină pe zi cu cele cu o mașină pe oră. Cum să lași atunci autoturismul nefolosit in așa situații??
Și nu doar atât, să mai adăugăm că la cele 320 mai vor să se adauge altele 30 sau 50 iarăși ca să se facă vreo 350-370 bucăți. Aproape de 500 cât am apreciat eu in mesajul inițial. 500 pot fi socotind cele casate prematur.
Adăugire
O405 au fost aduse in 2008 nu 2012. Adică la un an și jumătate de la tunul din 2006 au sesizat culmea că nu au destule articulate și au mai luat acele o405g plus troleele Volvo alte 10 bucăți.
Acuma trag de troleibuze Volvo și renault fabricate pe vremea lui Ceaușescu în ideea inutilă de a arăta că mai sunt și troleibuze și nu doar autobuze, iar in 2005-2008 au aruncat toate troleibuzele românești la nici 10 ani vechime că nu ar fi avut unde să folosească Maz-urile și MAN-urile cumpărate atunci.. Treaba se repetă și acum adică aruncă pe cele din 2006 că să aibă unde folosi ce au cumpărat recent și cumpără în exces ca să obțină comisioane.
În concluzie prea multe cumpărături din import, prea mulți bani aruncați la străini ca să își facă vilele mafioții locali.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Noi 2019 00:59:24 Titlul subiectului: |
203869 |
|
Mai avem productie locala ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 07 Noi 2019 08:55:22 Titlul subiectului: |
203870 |
|
Buna,
Nu mai discut despre acest subiect.
Atasez un PDF in care se vede evolutia.
- Rosu: casate
- Galben: retrase
- Verde: active
- Alb: comandate // neajunse inca in parcul RATBv
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
ratbv 2019 v1.pdf |
Mărime fișier: |
715.13 kb |
Descărcat: |
de 307 ori |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Noi 2019 15:50:14 Titlul subiectului: |
203886 |
|
Zilele trecute a fost postat un link catre un site cu situatia parcului de autobuze si de troleibuze din Brasov. Fiindca postarea a disparut, voi posta eu din nou acest link: http://phototrans.eu/24,25996,0.html[/quote:d7e9dcc35a
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 07 Noi 2019 17:04:55 Titlul subiectului: |
203888 |
|
Adică un parc supradimensionat de 3 ori decat necesarul.
Dovada că jumate din el ruginește din lipsă de trasee și călători.
Și să ne amintim cum în anii 2000-2003 violonistul se opunea achiziției de autobuze și troleibuze pe motiv că sunt destule. Cum a preluat mandatul in 2004 au inceput curgerea de autobuze străine și cheltuieala cu comisioanele. Nu degeaba averea lui a ajuns de la 0 lei in 2004 fiind chiriaș la RIAL in blocurile de la Uzina 2 la câteva milioane de dolari actualmente plus infiltrarea prietenilor săi din satul natal in contractele cu statul in municipiul Brașov.
Și ca să revenim la subiect unde domnul "FBW58" cu bună știință ne arunca praf in ochi vorbind doar de 44 autobuze second hand adică de o cifră de 10 ori mai mică față de tot parcul achiziționat, probabil familiarizat cu măritul prețului la achizițiile publice de 10 100 ori cum se face, prezint cu bună aproximație câte vehicule s-au luat din 2004 până acum.
ASftfel avem așa
- 30 autobuze maz și conecto in 2004
- 45 maz in 2005
- 140 in 2006 man si bmc (aproximaziv)
- 10 trolee sh fbw tot in 2006
- 10 articulate O405g in 2008
- 10 trolee Volvo tot in 2008
- 10 renault in 2011
- 15 BMC in 2012
- 10 trolee fbw galbene in 2013
- 15 citaro in 2016
- 10 bmc mici albastre in 2017
- 105 karsane in 2019
......
Că or fi 5-10 mașini în plus sau in minus e nesemnificativ având in vedere amploarea nr de mașini total.
Total până acum aproximativ 410 automobile și incă se spune că nu sunt destule.
La astea adaugăm și cele rămase dinainte de 2004 și ajungem la exorbitanta sumă de 500 masini străine aduse. Cu sau fara cele aduse inainte de 2004 putem concluzina ca peste 500 mașini in total ar fi fost aduse din import in defavoarea economiei locale, sh-urile luate de la un prieten de partid din sibiu iar restul prin imprumuturi bancare.
După cum vedem nr sh-urilor e de aproximativ 10 ori mai mic așadar putem chiar să-l neglijăm și să considerăm că mesajul lui FBW58 conform căruia s-au adus "doar" 44 sh-uri in 25 de ani e fără sens in discuția noastră..
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 08 Noi 2019 08:58:32 Titlul subiectului: |
203898 |
|
Si mai vin vreo 50 noi.
Te rog nu comenta daca nu stii realitatea. Ai fost in depou? Ai vazut ce vehicule sunt acolo? 400 de vehicule nici nu poti depozita in cele trei garaje ale RATului.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Noi 2019 09:04:07 Titlul subiectului: |
203900 |
|
Exista date oficiale cu situatia parcului auto&electric din Brasov ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Noi 2019 13:11:54 Titlul subiectului: |
203905 |
|
Nu țin să fiu carcatos sau altceva, dar Brașovul nu a avut și niște autobuze Volvo închiriate la un moment dat sau numai cei din Săcele au avut?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 09 Noi 2019 17:53:02 Titlul subiectului: |
203930 |
|
Lenta, da intradevăr au fost ținute temporar vreo 5 Volvo, adică acelea cu burduf luate ulterior de Săcele, plus incă unul roz care ulterior cativa ani a functionat pentru o altă firmă privată.
FBW58, ce vrei să zici cu "situația din depouri"? În primul rând depouri sunt la transportul pe șine nu la cel auto.
La auto se numește autobază.
Ce să caut in "depouri"? E cumva ziua porților deschise și nu știm noi?
Presupun că vrei să te plângi că e mare lipsă de mașini și ar mai trebui cheltuiți bani de la contribuabili ca să se mai cumpere alte câteva sute. Tu deplângi o inteprindere de stat de transport care indoapă câte 40% din bugetul local? Ce să zici atunci de Transbus Codreanu care nu are subvenție deloc sau de Servicii săcelene care se descurcă onorabil cu un buget de un milion de ori mai mic?
Este vina primăriei că cumpără tot vehicule slabe care țin câțiva ani în exploatarea de aici care culmea consta in neindeplinirea normei de rulaj.
Și e chiar interesant să constați că vechile dac 112 de prin alte orașe au funcționat mai mult decât man maz bmc mercedes karsan. Ce să întelegem? că Dac erau mai fiabile probabil SAU că cei de pe la brașov sunt prea proști și strică mașinile prea des.
O să deplângi poate situația peste vreo 2 ani să vezi atunci meniarini pe butuci cu zecile că materialele par slăbuțe, și ceea ce e cel mai important mașinile cu baterii încă necumpărate stând degeaba din lipsa bateriilor.
Și toate astea cu un preț al biletelor crescut din nou.
Că tocmai și de aceea mai nou coada de mașini de la Sânpetru ajunge până la Ceasul rău la orele 8-10 dimineața și apoi în sens invers după orele 16.
Lumea nu ia autoturismul din lux ci din necesitate, transportul public oferit de operatorul de stat nu corespunde cerințelor a 80% din locuitori. E inutil, ar putea fi și desfințat că și așa mașinile sunt goale iar străzile pline. Asta-i realitatea și realizările a 20 de ani scripcărezi.
Cumpărarea de autobuze străine cu baterii străine e o prostie pentru că
- bateriile străine ocupă loc util în autobuz și nu e loc pentru călători
- nu țin bateriile nici un an. De câte ori incarci bateria ca să circule autobuzul 16 ore pe zi? Evident că vor circula abia 2-3 ore.
- când e ger se descarcă complet, trebuind să le ții la căldură
- când e caniculă se incing și iarăși se accelerează reacțiile chimice interne și se descarcă trebuind să le răcești
Cei din Cluj deja s-au lămurit de autobuzele pe baterii. Un experiment pe banii proștilor.
|
|
Sus |
|
|
|