Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Discutii generale despre transportul in comun din Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 15 Apr 2009 18:35:43    Titlul subiectului: 109605

stfp a scris:
Cred ca merita notata si scaderea dramatica a prezentei publicitatii pe vehiculele RAT Brasov...
Nu sunt tot timpul la Brasov (of, din pacate!), dar zilele trecute am facut o vizita acolo. Chiar am fost curios sa vad autobuzele "nude", dar nu e chiar asa. De la MAN-uri si MAZ-uri la BMC-uri, toate isi poarta cu mandrie reclamele. Imi pare rau ca n-am avut camera la mine, am prins doar cateva masini cu telefonul mobil, dintre care un MAN articulat care mi-a placut.


man.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.19 kb
 Vizualizat:  de 12310 ori

man.jpg



man 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.28 kb
 Vizualizat:  de 12310 ori

man 2.jpg



bmc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.69 kb
 Vizualizat:  de 12310 ori

bmc.jpg



_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 09:34:40    Titlul subiectului: 109634

Nici nu am afirmat ca publicitatea a disparut - nici nu s-a intamplat asta, dealtfel - ci doar ca a scazut dramatic de la circa 100% la circa 60%. Adica daca acum 6 luni era practic imposibil sa gasesti un autobuz alb acum aproape unul din doua e asa. Si afirmatia asta nu am facut-o cu cifre din burta ci numarand in loturile de autobuze pozate cu aceste doua ocazii ( http://brasov.stfp.net/?lot=45&ttx=A%2a asta-toamna si respectiv http://brasov.stfp.net/?lot=47&ttx=A%2a acum o saptamana).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2009 01:28:22    Titlul subiectului: 112386

In perioada 20 mai - 6 iunie am folosit serviciile RAT pe timpul a 13 zile din care primele 10 cu abonament, iar pe ultimele 3 cu bilete, mergand in paralel cu masina. Mentionez ca folosind RAT si CFR am reusit sa ma incadrez in 90lei transport. Economia a fost importanta avind in vedere cheltuilelile masive pentru bugetul meu, pe care a trebuit sa le fac.
As dori sa las cateva impresii aici.
Plus:
- Respectarea destul de buna a graficelor orare din statii.
- Flexibilitatea, in sensul in care cu putin mers pe jos am ajuns cam in toate locurile in care mi-am propus. Mentionez ca nu au fost plimbari de placere, ci cu comisioane serioase de rezolvat. Utilizand graficele de pe internet, mi-am planificat calatorii mai lungi...
- Viteza de rulare.
- Mobilierul stradal.

Minus:
- Terminarea programului la 23.30 (22.30 in we). Dupa ora 21 cum am mai spus si in alte postari, ar fi luat in calcul posibilitatea rularii cu parc redus la 30 minute pe toate liniile importante, pana la 1.30.
- Intretinerea vehiculelor. Trebuie un pic mai mult. Mai ales la intretinerea interioara.
- Programele reduse la reteaua de distributie a tichetelor (pana la 20-21). Mai ales la cele prin terti, in unele statii chioscurile de presa se inchid la ora 16!! Astfel disparea posibilitatea cumpararii de tichete de calatorie! Poate bilete mai multe la soferi ar fi solutia printr-o gestiune cat se poate de putin complicata.
- In unele statii (exemplu Traian pe str Zizinului) au fost rupte programele noi si au ramas cele vechi afisate, provocind confuzii. Pentru remedierea problemei, poate ca ar fi utile niste casete inchise cu sticla sau plastic in care sa se puna aceste programe noi. Tot in aceeasi ordine de idei in unele statii lipseste programul de circulatie.
- Mobilierul de strada neingrijit sau vandalizat in unele locuri.
- Parcarea ilegala in alveolele special create.
- Lipsa unui sistem de comanda (prin GPS) care sa oblige semafoarele sa acorde culoarea verde prioritara cand apar vehiculele RAT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2019
Mesaje: 195
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 21:30:14    Titlul subiectului: Ionescu a spus 114247

Citat:
desfiintarea liniei 37 si mutarea curselor pe linia 1
Si iata ca Ionescu a ajuns la vorba mea de acum aproape un an. Atunci spuneam ca 37 la ce frecventa are si cu cine se suprapune e cam inutil. Inutil daca vrei sa iei abonament, ca daca mergi gratis sau cu bilet e util si o cursa pe zi pt unii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2009 00:00:04    Titlul subiectului: 114286

Nu ma refeream la utilitate, pentru ca am circulat cu dansul undeva dupa ora 18 seara si erau cam toate scaunele ocupate. Eu doar am spus ca se poate modifica linia 1 pentru a prelua linia actuala 37 pe un traseu usor modificat. Astfel, transportu lcelor din zona se va efectua cu autobuze de mare capacitate (nearticulate), ramine si traseul liniei 1 chiar dac pe aceste curse se prelungeste cu maxim 20 minute.
Mai mult, aceasta ar putea fi cuplata cu o sugestie pe care am facut-o mai demult, si anume, anumite curse ale liniei 1 sa mearga pana la Autogara Bartolomeu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2019
Mesaje: 195
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2009 13:29:56    Titlul subiectului: 114295

Ar fi intradevar o chestie buna, mai ales ca acum 1 nu mai merge pana in Prund si s-a castigat timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 8025
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 11:22:09    Titlul subiectului: 115568

Cred ca ar putea fi urmat modelul clujean, si anume autobuzele liniei 20, care urca la Poiana Brasov sa fie dotate cu suporturi pentru transportat biciclete. Am vazut destui biciclisti care se urca la Poiana pentru a practica mountainbiking, cu bicicletele in autobuz, parcate in zona de mijloc a acestuia. Referitor la aceste autobuze, ultima oara cand am urcat la poiana, si la dus si la intors autobuzele mi s-au parut mult mai lente ca datile trecute, nedepasind viteza de 30-40 km/ora, in spatele lor formnandu-se o mica coada de masini. Au inceput sa dea semne de oboseala Conecto-urile de pe aceasta linie ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 15:29:34    Titlul subiectului: 115598

guest a scris:
... Au inceput sa dea semne de oboseala Conecto-urile de pe aceasta linie ?...
Nu, au inceput sa dea dovada de normalitate... Nici cu masina mica pe acel drum nu ar trebui sa se circule cu mai mult de 40km/h!
Nu uita ca din cauza vitezei acum 2 ani s-a rasturnat un autobuz tot pe drumul Poienii!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 8025
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 13:35:12    Titlul subiectului: 118984

Ieri cand m-am intors de la Poiana Brasov la Livada Postei, autobuzul nu a mai mers cu viteza melcului, ci cu viteze cuprinse intre 60-70 km/ora, mai normale dupa parerea mea. Imi place cum se compoarta autobuzele Mercedes Conecto in pante si pe serpentine.

Cand m-am dus inspre gara cu autobuzul 4, pe ultima portiune a traseului am fost martor si la "o intrecere" intre soferul autobuzului in care eram si autobuzul de pe linia 32 (un MAZ). Cu o statia inainte de gara autobuzul in care eram i-a taiat fata lui 32 chiar la intrarea in statie. Soferii de pe autobuzele brasovene mai au tendinta sa se ia la intrecere sau este doar un caz izolat ? Mai ales de cand a fost adoptat acest sistem de sensuri unice pe bulevardele din apropiere de zona centrala, pe unele portiuni sunt si 5 benzi pe sens.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Oct 2009 16:40:52    Titlul subiectului: 119046

Pentru prima parte ar trebui raportat ca un abuz si inconstienta coborarea Sirului Poienii cu asemenea viteze!! Mai ales ca acum 2 ani aproape, s-a intamplat un accident destul de grav cu connecto 611 la orele diminetii intr-o curba depe acest drum.
Referitor la intrecere, parerea mea este ca nu era chiar intrecere in mijlocul zilei, ci mai degraba incercarea de a recupera la orar ceva intarziere din trafic sau din alte motive.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Mar 27 Oct 2009 23:22:05    Titlul subiectului: 119064

Este cu siguranta vorba de recuperare din timpi pierduti. In Brasov soferii RAT nu fac intrecere, eventual isi fac loc unul altora pentru ca se stiu traseele cu probleme in respectarea graficelor.(intre noi fie vorba, mai toate au).

Spre exemplu sensul giratoriu de la judeteana, este mai nou un factor de intarziere pentru 5B, 7, 3, 10, 30, 31, 32 pe sensul Carpatilor- Calea Bucuresti.
La ora de varf se sta acum mai mult decat atunci cand era semafor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Ian 2010 14:59:14    Titlul subiectului: 121894

Astazi, a dat ninsoarea in Brasov. Stratul are o grosime mica. Circulatia s-a desfasurat in conditii de iarna, dar fluid si fara probleme. La fel este si cu respectarea programelor din statii.
Din punct de vedere al starii carosabilului, din circuitul de 10 km facut pe strazile orasului, doar pe Saturn la jumatatea distantei dintre Piata Astra si Gemenii sunt 2 gropi, una de mari dimensiuni ca suprafata pe banda 1, si cate va mici pe banda a 2-a aproape de semafor. In rest, pe soselele asfaltate acum 1-3 ani nu sunt probleme. Pe carosabil este dat cu ceva material antiderapant, nisip cu sare, cred. Giratoriile sunt curatate si se traverseaza bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 02 Mar 2010 13:10:15    Titlul subiectului: 124207

Cu ce "realizari" se mandreste tovarasul Scripcaru in urma mandatului 2004 - 2008:

http://www.georgescripcaru.ro/content/view/23/46

"Asigurarea unui transport civilizat si eficient; subventionarea transportului în comun pentru pensionarii în vârsta de peste 65 de ani si pentru elevi

Am realizat:

- Pensionarii cu vârsta de peste 65 ani beneficiaza de bilete gratuite pentru transportul în comun pe raza municipiului Brasov înca de la începutul anului 2005. Gratuitatea a fost extinsa din aprilie 2008 la toate categoriile de pensionari în intervalul orar 8,30 - 14,00, iar pensionarii cu vârsta de peste 62 de ani si venituri de pâna la 602 lei beneficiaza si de 30 de calatorii gratuite lunar.

- Elevii din institutiile de învatamânt din municipiu beneficiaza de reducerea cu 50% a pretului abonamentului.

- Parcul auto al RAT Brasov a fost total modernizat. În perioada 2004 - 2007, au fost achizitionate un numar de 169 autobuze, dupa cum urmeaza:

* 45 autobuze MAZ (10 buc. în 2004 si 35 buc. în 2005).
* 15 autobuze Mercedes Conecto în anul 2005.
* 81 autobuze MAN (din care 25 de mare capacitate) din credit BERD.
* 28 autobuze BMC de mica capacitate din credit BERD.

Pentru transportul electric au fost achizitionate 22 troleibuze de mare capacitate la mâna a doua, cu consum de energie specifica (Kw/km) cu 30% mai mic decât cele cu actionare clasica.

- A crescut gradul de acoperire a cererii de transport a cetatenilor prin crearea unor noi linii:

* linia 1 barat Triaj - Stadionul Tineretului
* linia 5 barat Roman - Stadionul Tineretului
* linia 21 Triaj - Noua
* linia 29 Gara Brasov - str.Fundaturii
* linia 36 Livada Postei - Independentei
* linia 37 Livada Postei - Craiter
* linia 40 Saturn - Stupini Centru
* linia 41 Livada Postei - Stupini
* linia 42 Gara Brasov - Timis Triaj
* linia 43 Livada Postei - Colina Universitatii

- S-a îmbunatatit ritmicitatea curselor, prin circulatia pe toate liniile dupa grafice orare afisate în statii.

- Au fost amenajate adaposturi pentru calatori în 104 statii, iar în capatul de linie Livada Postei a fost reorganizat transportul si au fost amenajate adaposturi pentru toate liniile care deservesc zona.

- La capatul de linie Bartolomeu a fost realizat un punct de transfer modern, care asigura legatura între transportul urban, interurban si international, fiind astfel eliminata deplasarea pe jos a calatorilor pentru schimbarea tipului de mijloc de transport.

- Se continua modernizarea capetelor de linie pentru 5 locatii, pentru capetele de linie Saturn si Roman, documentatiile fiind finalizate.

- S-a schimbat, de asemenea, structura transportului în comun din municipiu, fiind introduse autobuze pe multe linii deservite de troleibuze, în scopul cresterii mobilitatii.
"

Sublinierile imi apartin.

Cum s-a marit mobilitatea prin introducerea autobuzelor in locul troleibuzelor ?!? Puteau sa imbunatateasca mobilitatea troleibuzelor, daca asta era scopul, da' multi vad, putini cunosc, asa ca, daca le bagam niste vorbe d-astea pompoase si aia nu le inteleg, zic ca asa e ... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 22:21:18    Titlul subiectului: 124277

S-a marit mobilitatea prin introducerea autobuzelor in locul troleibuzelor? Adica Maz-urile care se tarasc prin oras cu 30 Km/h si polueaza aerul inseamna mobilitate? Pai si troleibuzele merg aproape la fel, mai putin la macaze, pentru ca nu e reteaua intretinuta, daca chiar vroiau mareau "mobilitatea" troleibuzelor si intretineau reteaua nu o demontau! Cei de la biroul transporturi din Primaria Brasov ar trebui sa vizioneze niste filmulete de pe Youtube cu troleibuzele elvetiene cum circula! Elvetienii si in general in Europa de Vest stiu ce inseamna "mobilitate" si ce inseamna retele intretinute.
Care linia 1b ? Care nu mai este pentru ca nu sa facut o bucla de retea de pe 15 noiembrie pe Toamnei in noul sens giratoriu?
Bine, este in locul ei linia 23b, dar nu e aceeasi linie, nu e acelasi traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 14:53:54    Titlul subiectului: 125848

Saptamana trecuta am fost intr-o vacanta in Brasov iar impresiile pe care mi le-a lasat urbea de la poalele Tampei au fost bune. Pe parcursul sederii mele in acest oras am avut ocazia sa circul cu diferite autobuze ale R.A.T.Bv. si am ramas placut impresionat de curatenia din mijloacele de transport in comun, curatenie care nu se prea pastreaza prin unele orasele din Baragan. Ce-i drept am intalnit in multe autobuze tot felul de desene si mazagaleli de prost gust facute de diferite persoane ce nu au auzit de civilizatie sau bun simt, dar am trecut cu vederea acest defect intalnit si prin strainatate.
Frecventa de trecere prin statie a unor linii de autobuz precum 36, 51 sau 17 mi s-a parut destul de buna, iar in autobuze nu am prea vazut aglomeratie sau cersetori, mai putin pe traseul 2 unde am nimerit intr-o zi un autobuz cam aglomerat, dar in comparatie cu Braila as putea spune ca a fost destul de lejer.

Statiile R.A.T.Bv. pe care le-am vazut mi s-au parut destul de curate, fara mizerie (probabil ca exista si in Brasov statii neingrijite, dar nu am avut ocazia sa vad) iar acele bilectomate intalnite prin unele orase, din Romania, erau inexistente, biletele fiind cumparate de la gheretele din statie. Inca un aspect pozitiv pe care l-am vazut in Brasov au fost terminalele de la Gara si Livada Postei unde oamenii asteptau pe un peron asfaltat, curat, unde te puteai adaposti de ploaie, nu ca in Braila unde unele capete de linie arata ca un cos de gunoi.

Totusi raman cu un gust amar cand ma gandesc ca in alti ani cand veneam la Brasov gaseam un oras intesat de troleibuze (nu ca in ziua de azi, plin de autobuze turcesti), lucru pe care nu-l vad si in ziua de azi gratie unor idei "marate" ale edililor acestui oras.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 09:36:13    Titlul subiectului: 126601

Ce s-a promis si ce s-a facut... si ce mai ramane de facut. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 05.05.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Brasov-_George_Scripcaru-_-Vrem_un_transport_bazat_pe_biocombustibil_0_256174474.html

Scripcaru: „Vrem un transport bazat pe biocombustibil“

Funcționarea autobuzelor cu biocombustibil rămâne la nivelul de promisiuneRealizarea unui sistem integrat de transport la nivel de metroplă este blocat. Criza economică și disputele din interiorul Agenției de Dezvoltare Metropolitană întârzie extinderea liniilor de transport în afara municipiului.

Primarul Brașovului: „Criza n-a blocat, doar amână finalizarea investițiilor"

George Scripcaru, primarul Brașovului: „CET este un blestem pentru Brașov"

George Scripcaru, primarul Brașovului: „Turismul depinde de infrastructură"

George Scripcaru: „Scandalul patinoarului a fost comandat"

George Scripcaru: „Aeroport sau aerodrom? Amândouă!"

George Scripcaru promitea, în ultima campanie electorală pentru alegerile locale, că, „în următorii ani, întregul parc de autobuze al RAT va funcționa cu combustibil ecologic, în acest scop urmând să se construiască o stație de producere a acestuia". În plus, spunea la acea vreme: „Voi realiza o linie de tramvai ușor, care va lega localitățile din jurul Brașovului. Tramvaiul va funcționa pe liniile de cale ferată existente sau nou înființate".

Edilul are un motiv de mulțumire: „Am reabilitat parcul auto al RAT în totalitate. Avem mijloace de transport în comun dotate cu motoare ecologice. Este adevărat că avem un proiect prin care să dotăm mașinile RAT cu instalații pe biocombustibil.Dar, deocamdată, suntem blocați că nu am găsit surse de finanțare. La această oră încercăm să găsim surse de finanțare externe bugetului local".

Scripcaru se mai plânge că nu a găsit înțelegere la unii dintre primarii localităților-satelit municipiului: „Pentru transportul ecologic, acolo unde am putut extinde rețeaua de troleibuze, am făcut-o. Din păcate, nu am reușit să extindem liniile în afara orașului. Din cauza unor primari, cum este cel de la Sânpetru, nu putem face legătura cu această comună, deși infrastructura e pusă la punct.

Puteam ajunge în comună cu liniile 2 sau 101. Avem în lucru un studiu pentru transportul integrat la nivelul întregii zone metropolitane, pe care-l depunem pentru finațare pe Planul Integrat de Dezvoltare, pentru accesarea de fonduri europene".

„Unda verde" mai are de așteptat

În privința relizării „undei verzi",pentru fluidizarea traficului, primarul Brașovului spune că acest lucru nu va fi posibil până când nu se va scoate integral traficul greu din oraș. Deocamdată, se caută soluții alternative, cum este cazul proiectului-pilot de la intersecțiile Patria și Ceasul Rău.

„Am eliminat semafoarele care anunțau timpul până se face verde și am instalat, la nivelul solului, senzori. În momentul în care se «încarcă» intersecția de la Patria, se deblochează pe Castanilor și invers. În funcție de rezultate, vom analiza unde se vor mai instala astfel de sisteme".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
The Almighty Theodore



Data înscrierii: 11/Mar/2010
Ultima vizita: 19/Aug/2019
Mesaje: 15
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 12 Dec 2010 16:15:42    Titlul subiectului: 137440

Are cineva poze cu Ikarusurile care circulau mai demult pe traseul Sacele-Brasov? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2019
Mesaje: 195
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 17:40:04    Titlul subiectului: 140153

Eu cred ca oamenii astia ori nu se pricep, ori fac super afaceri pe bani publici, daca ne gandim ca au oricum prea multe autobuze. Unele MAN-uri n-au iesit la traseu de un an. Si apropo de poluarea facuta de autobuze, este aproape ca si la Dacurile vechi. In 2006 am crezut ca 10 ani nu vor mai cumpara nimic (la cat tamtam a fost), dar sa cumperi in 5 ani inca 40 vehicole (adica vreo 25% din cate s-au luat la marea achizitie), cand altele stau degeaba cred ca arata clar ca cineva (in afara de contribuabili) profita din achizitiile publice.

Se intreabă cineva din ce cauză nu se cumpărau atatea autobuze și troleibuze când exista uzina ROCAR?

Si la pierderile inregistrate de RAT in ultimii ani, managerul general si subalternii merita din plin "premiile pentru cel mai bun manager si cea mai profitabila firma".

Bine ca se dau bani gramada pentru patinoare, sali de sport, ghivece si podoabe, iar altii nu au canalizare, apa curenta, drumuri si electricitate.

Posibile scuze si raspunsuri:
- "cele romanesti erau proaste", bine si atunci cele de acum de ce nu fac față cate 18 ore pe zi timp de 10 ani ca cele vechi care erau si mult mai puține?
- " pierderile se datoreaza pretului fix al biletului si abonamentelor din 2007 si gratuitatilor oferite in trecut" . Oricum au existat gratuitati si reduceri si inainte.

Si sa nu uităm cât de "superfiabile" sunt troleibuzele Renault achizitionate printr-o firma a unui cunoscut membru PDL. Cred ca nici Dacurile vechi nu se defectau asa des ca astea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2019
Mesaje: 195
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2011 13:28:10    Titlul subiectului: 150222

Intr-adevar, cum se mai spunea undeva pe linia 8 nu se respecta absolut deloc orarele, iar intre orele 9 si 13 vehiculele circula la intervale uneori de peste 12 minute. poate cineva sa confirme? Am abonament pe acest traseu si constat cu stupoare ca orarele sunt degeaba iar intervalul de asteptare intre vehicule este foarte mare. Cand am avut pe 21 eram multumit. Acolo se respecta orarul, chiar daca erau 2-3 curse pe ora.

Cat despre vehicule pot spune ca sunt in stare buna, exceptand partea din spate in interior unde golanii/copiii etc au distrus chiar si plasticurile de la geam in unele vehicule, nu mai zic de scaune, graffiti, lambriuri.
Nu stiu de ce nu se face un control la unele ore bine stiute si identificati/ amendati autorii acestor distrugeri. Unele scaune au tapiteria refacuta sau inlocuita pentru ca fusese taiata sau rupta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2012 11:23:46    Titlul subiectului: 152240

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Troleibuzele_si_tramvaiele_ruginite_din_Brasov-vedete_de_film_VIDEO_0_632336954.html

"Troleibuzele și tramvaiele ruginite din Brașov, vedete de film

22 ianuarie 2012

Autor: Ionuț Dincă

Tramvaiele care circulau în Brașov, după 1990, erau adevărate „piese de muzeu“

Doi englezi pasionați de domeniul transporturilor au filmat de-a lungul mai multor decenii autobuze, camioane, tramvaie și troleibuze din jurul lumii. Acum, au creat câteva pelicule, pe care le vând celor care doresc să vadă cum a evoluat transportul sau sunt pasionați de acest domeniu.

Pentru Dave și Mandy Spencer, originari din Cheshire, Marea Britanie, filmatul și pozatul autovehiculelor, în special a mijloacelor de transport în comun, a devenit un hobby încă din anii ’80.

Ei au făcut înconjurul lumii și în 1996 au ajuns și în Brașov, unde au surprins o parte din activitatea RAT Brașov. Acest filmuleț a fost pus cap la cap cu alte cadre surprinse în România și poate fi cumpărat de pe internet, în schimbul sumei de 12 lire sterline. „Nu suntem o casă de producție Hollywood-iană. Filmele produse de noi sunt în stare pură, adică sunetul este cek surprins pe peliculă, fără a avea adăugate comentarii sau muzică“, se precizează pe site-ul PMP Film Production.

Recent, pe site-ul youtube a fost postat și un promo de prezentare a mijloacelor de transport în comun din Brașov. Imaginile au fost surprinse în 1996, când mai exista linia de tramvai 101 și când circulau doar tramvaie, autobuze și troleibuze din producția autohtonă. Majoritatea mijloacelor de transport în comun care circulau atunci erau produse înainte de 1989, fiind ruginite și scârțâind din toate încheieturile.

Click pe video pentru a vedea cum se desfășura transportul în comun, în Brașov, în 1996"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2012 21:14:04    Titlul subiectului: vrv 152891

Ar mai trebui un pic luati de guler cei de la RAT de catre DNA, ce cauta aceleasi masini de ridicare auto de la firmele private care faceau ridicarile in curtea RAT cu autocolant RAT Brasov pe ele!
S-a spus ca de acum incolo numai RAT se ocupa de ridicari, au facut licitatie si au cumparat aceste masini si nu stim noi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2019
Mesaje: 195
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2012 16:22:47    Titlul subiectului: Despre faptul ca nu merg automatele din unele staii 156081

Banii sunt directionati la campanie si afise. Deocamdata nu se mai face nimic util nici nu se mai tund gardurile vii dintre blocuri. Este insa mare grija sa se mai infiinteze niste linii de transport inutile. Vad ca parca 8-le merg ceva mai repede si mai des de cateva zile. Dupa alegeri, daca ies tot astia se revine la obiceiul lor cu 3 ture vehicule pe ora si intervale de 15 minute. (ca la linia 23, numai ca acela merge dupa orar).

O politica cu transportul mai idioata decat asta nu se poate. Se ofera gratuitati totale pentru pensionari si copii in timp ce oamenii activi incadrati in munca (care de fapt sustin intreaga societate prin impozite) si care ar avea nevoie de transport public pentru a merge la servici sunt taxati (ca oricum sunt si foarte prosperi avand salarii de la 1000 euro in sus). Super, pai in halul asta sa nu ne mire cantitatea mare de autobuze private, autoturisme si tot felul. In acest fel transportul public nu-si mai are rostul.

Cine-si mai permite sa intarzie la servici pentru ca un traseu e deservit prost si se fura din curse sau nu se gasesc bilete? Abonamente poti lua doar din capetele de linii, nu mai zic de structura idioata a traseelor si a statiilor?

Cine nu foloeste sau vine ca turist in Brasov sa fotografieze blocuri si masini poate sa spuna ca e bun si s-a facut mult, dar cat s-a cheltuit ce pierderi sunt si la ce s-a ajuns e o rusine.

Nasol ca pe strazi circula si cate 10 linii de transport (care ne polueaza) insa nu poti folosi decat una daca ai abonament si astepti zeci de minute in statii. Solutia optima este taxiul si masina personala evident ca toti oamenii activi sau sa ne mutam in alt oras ca Brasovul e doar pentru handicapati, copii, pensionari si turisti.

Impresia totala este ca se lucreaza pentru altcineva si nu pentru cetateni.

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 02 Iun 2012 10:25:59    Titlul subiectului: 156129

Pare foarte pesimist mesajul de mai sus, dar eu as intari aceste cuvinte spunand ca nu folosesc aproape deloc transportul public in Brasov, prefer mersul pe jos, desi de la mine de acasa (Lanii) si pana in centru e destul de departe, sau masina proprie cand nu ies singur, am bagaje de carat sau e vreme rea.
Necazul e ca si gasirea unui loc de parcare e extrem de problematica (mi s-a intamplat odata sa ocolesc orasul de trei ori pana am gasit loc in apropierea Casei Armatei)!
Iar de emigrat ... da, am facut prostia asta, dar nu e mai bine nici in Rosiori. Noroc ca e un oras mic si te mai poti descurca si cu "josul".

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2019
Mesaje: 195
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 05 Iun 2012 20:50:02    Titlul subiectului: 156290

Citat:
Frecventa de trecere prin statie a unor linii de autobuz precum 36, 51 sau 17 mi s-a parut destul de buna,
17 e mai tot timpul plin de cand exista el asa ca frecventa mai mica nici nu se putea.
Citat:
iar in autobuze nu am prea vazut aglomeratie
Pentru ca cei care lucreaza nu mai folosesc demult transportul cu RAT Bv Nu ai prins anii '90 -98 macar sa vezi ce insemna "ora de varf " sau ora 2-3 la capatul saturn macar ca exemplu sau dimineata. Nu mai zic de perioada comunista cu uzine cu 20 000 oameni din care cel putin jumatate foloseau transportul in comun. Pai atunci avea o utilitate transportul public. Acum transporta "aer" insa, ceva handicapati, copii la scoala, poate si ceva pensionari cu pensii foarte mici gratie "pomanei electorale " data din 1 iunie. Ma mir ca nu au scris votati "omul" Scripcaru si PDL pe biletele gratuite. Macar stiau toti ce rol au ele.
Citat:
George Scripcaru promitea, în ultima campanie electorală pentru alegerile locale, că, „în următorii ani, întregul parc de autobuze al RAT va funcționa cu combustibil ecologic, în acest scop urmând să se construiască o stație de producere a acestuia". În plus, spunea la acea vreme: „Voi realiza o linie de tramvai ușor, care va lega localitățile din jurul Brașovului. Tramvaiul va funcționa pe liniile de cale ferată existente sau nou înființate".
Au trecut 4 ani si nimic. Probabil dupa 10 mandate va face, sigur.
Citat:
Este adevărat că avem un proiect prin care să dotăm mașinile RAT cu instalații pe biocombustibil.Dar, deocamdată, suntem blocați că nu am găsit surse de finanțare. La această oră încercăm să găsim surse de finanțare externe bugetului local".
Dar pentru cele 15 BMC -uri au fost surse de finantare?
Citat:
. Avem mijloace de transport în comun dotate cu motoare ecologice
N-am stiut ca motoarele diesel (Man, Maz, BMC) vechi de 7-9 ani si neintretinute care fac fum si zgomot sunt si "ecologice". Troileibuzele si tramvaiele probabil ca "poluau" nefiind ecologice.
Citat:
Din cauza unor primari, cum este cel de la Sânpetru
Nu oricine e partas la "afacerile" care baga bani in PDL si magnatii sai.
Citat:
la Sânpetru, nu putem face legătura cu această comună, deși infrastructura e pusă la punct.
Care infrastructura, drumul facut acum 100 ani?? Probabil ar fi vrut Scripcaru sa-l mai peteceasca Butuza pe bani grei ca sa circule odata pe zi un amarat de BMC pus exact la orele cand circula si Codreanu doar pentru a "fura" calatorii cum se intampla pe traseul Timisu de sus.
Citat:
În privința relizării „undei verzi",pentru fluidizarea traficului, ... este cazul proiectului-pilot de la intersecțiile Patria și Ceasul Rău.
Vorbe-n vant, tot giratoriul facut la suprapret si plin cu bolovani si ghivece foarte scumpe e solutia adoptata. Ei nu sunt in stare sa intretina si repare niste automate de bilete sau partea electrica la troleibuze si vorbesc de senzori de trafic.
_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 21/Aug/2019
Mesaje: 1242
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 30 Iun 2012 21:17:45    Titlul subiectului: 156893

De cand au venit Renault-urile au inceput sa aiba probleme si serviciul de transport public este afectat prin scoaterea unei ture din linile 5b si 8. S-a ajuns ca pe linia 8 la unele ore sa se circule la 13- 15 minute, ceea ce este inadmisibil pe o linie pe care tramvaiele circulau la 5- 6 minute si este o aglomeratie de nedescris, datorita faptului ca troleibuzele articulate trebuie sa deserveasca si linii pe care ar trebui sa circule Renault-uri si sunt diverse probleme cu aceste troleibuze, de la motor, echipamente auxiliare etc.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 2 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community