Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Linii de tramvai abandonate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 6071
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 13:03:57    Titlul subiectului: 114005

Linia 30 a existat si in 2004/2005, iata o poza veche deja cu V2A-2S #4044 la 04.12.2004.
Nu stiu insa daca era pe acelasi traseu cu cel indicat de voi.
Parca imi aduc aminte vag ca era singura linie de tramvai care circula prin fata "noului" pe atunci mall din Vitan...



4044-30-DW 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.06 kb
 Vizualizat:  de 11999 ori

4044-30-DW 1.jpg



mic.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.86 kb
 Vizualizat:  de 11999 ori

mic.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 14 Iul 2009 13:29:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 6385
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 13:07:13    Titlul subiectului: 114006

La un moment dat li s-a prelungit traseul, nu mai intorceau la Dristor, ci faceau stanga pe Mihai Bravu, apoi la intersectia cu sos. Vitan faceau dreapta si mergeau pana la Unirii (cap comun cu linia 32).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 02:51:25    Titlul subiectului: 114332

In Piata Iancului, chiar si inainte de reabilitarea caii de rulare a tramvaiului 34, exista o bucla de intoarcere, bucla care a fost si ea reabilitata, o data cu restul sinei de pe Mihai Bravu. Stie cineva sa-mi zica ce tramvaie intorceau acolo si in ce perioada? Eu stiu de o serie de tramvaie care intorceau la Muncii acu ceva ani dar in Piata Iancului chiar nu stiu...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 6385
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 10:07:33    Titlul subiectului: 114342

Nu intorcea nici o linie la Iancului. O perioada tramvaiul 13 (care ulterior a devenit 46) facea stanga de pe Mihai Bravu pe Sos. Iancului. Acum 15-16 ani s-a petrecut si o tragedie, in urma careia 3 calatori (inclusiv un copil) care asteptau tramvaiul in refugiul de statie sensul spre Obor, au murit. Un 34 s-a grabit sa prinda semaforul, a trecut normal cu trei boghiuri peste macaz, dar al patrulea boghiu s-a dus la stanga, urmarea fiind ca partea din spate a tramvaiului a intrat in refugiul de statie de pe contrasens omorandu-i pe cei calatori care se aflau in partea din fata a refugiului. Tin minte ca in perioada aceaa 13 fusese desfiintat, iar 46 avea alt traseu, macazul nefiind folosit, dar nici nu era curatat. Fusese ceva scandal la vremea aceea.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 12:07:18    Titlul subiectului: 114351

Daca ar fi sa se apuce de modernizat si portiunea aceea de la Pasajul Muncii, eu as imparti linia 34 in doua:
1) Banu Manta - Iancului (sa intoarca in acea bucla)
2) Romprim - Dristor.
Astfel nu am mai avea nevoie nici de linii naveta (poate suplimentate 311, 135).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 24 Iul 2009 23:51:50    Titlul subiectului: 114502

Catalin Ghita a scris:
Nu stiu insa daca era pe acelasi traseu cu cel indicat de voi.
Parca imi aduc aminte vag ca era singura linie de tramvai care circula prin fata "noului" pe atunci mall din Vitan...

Linia 30 avea traseul Fizicienilor- Piata Unirii. Catre Piata Unirii la intersectia Mihai Bravu- Camil Ressu- Calea Dudesti o lua la stanga pe linia 19 apoi traseul de baza a lui 27. La intoarcere tot la acea intersectie mergea inaite pe linia 34 iar apoi lua curba la dreapta pe str. Dristorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 11:47:15    Titlul subiectului: 123652

Stie cineva ce linii au folosit bucla abandonata de la Eroii Revolutiei?
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Iul/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 12:46:36    Titlul subiectului: 123656

E vorba de liniile care vin dinspre Viilor (actual 7, 8, 25) si fac stanga spre Timpuri Noi (actualul 19) ? Caci daca e vorba de capatul de la Sura Mare, acela nu e deloc abandonat.

Personal nu tin minte sa fi fost folosite vreodata in serviciu regulat, poate in timpul unor devieri si/sau lucrari. Oricum e bine ca exista, reteaua de tramvai a orasului ar fi bine sa aiba mai multe astfel de macaze chiar nefolosite pentru a avea flexibilitate in a devia traseele cand e nevoie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 14:15:03    Titlul subiectului: 123660

Da, de liniile respective este vorba. Momentan sunt acoperite de gramezi de zapada, iar in mod normal sunt folosite pe post de parcare.

E greu in capitala cu astfel de linii. Imediat se duce vorba ca pe acolo nu circula tramvaie in mod regulat si se transforma ad-hoc in parcare.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 01:05:10    Titlul subiectului: 123693

Bucla respectiva - de langa fosta benzinarie a servit in trecut pentru transport regulat pentru linia inelara 26. La un moment dat au facut o strapungere prin spatele liceului Autobuzul, trasesera linie dubla, dar nu stiu daca a fost folosita, dupa aia au scos-o si au avut in intentie sa mute capatul de la Sura Mare, pusesera chiar macaze din Viilor (nu stiu cum statea treaba pe Serban Voda - mult timp liniile de care se spune au stat deconectate de la retea (fara macaze) si au fost reconectate din nou pentru a fi folosite in cazuri speciale. Cazul e identic cu bucla ce uneste linile lui 20 si 35 la Virgiliu (asta a fost folosita intens - 26, apoi cu alte trase deviate un timp la Gara, 3, 27, 34, dupa care a ramas si va ramane tot de serviciu, in cazuri speciale.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 17:46:57    Titlul subiectului: 123914

In spate la Sura Mare era pe vremuri o bucla prin spatele Liceului, si era si un PECO Wink
Dar linia de pe Cutitul de Argint mai exista? N-am mai trecut de mult pe acolo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2010 02:12:04    Titlul subiectului: 123928

De bucla aia ziceam, au vrut s-o puna prin spatele liceului, trasesera linie dubla, s-au razgandit, au scos si au vrut sa mute capatul de la Sura Mare acolo, montasera doar macazele, si atat. Linia de pe cutitul de Argint nu mai exista de mult, din 1986 - in locul ei au facut strapunngerea de pe Dr Istrati.
PECO-ul ala e statie de microbuze acum. Nu stiu cum a putut sa functioneze benzinaria aia acolo, cu o linie de tramvai langa ea...

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramway2010



Data înscrierii: 08/Apr/2010
Ultima vizita: 15/Mar/2017
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Mai 2010 20:18:09    Titlul subiectului: Bucla de la Piata Iancului 127484

Prin anii '70-'75, pentru o foarte scurta perioada (nu mai mult de cateva sapatamani sau luni), a functionat linia de tramvaie 21 barat, care circula pe sos. Colentina, pana la intersectia cu Stefan cel Mare si Mihai Bravu, iar apoi pe Mihai Bravu, pana la Piata Iancului, unde intorcea pe bucla ce mai exista si acum.
Pe linia respectiva functionau numai 3 tramvaie (de tip V56, cu o singura remorca), motiv pentru care veneau extrem de rar. Din acest motiv, interesul calatorilor a fost foarte scazut, astfel ca linia a fost desfiintata repede.
In rest, dupa cate stiu (cel putin de prin 1969 pana azi), bucla nu a mai fost utilizata drept capat de linie.

_________________
tramway2010
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Iun/2017
Mesaje: 48
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 23 Feb 2014 03:29:08    Titlul subiectului: 171383

La intersectia Calea Rahovei-George Cosbuc si Str. Tudor Vladimirescu exista urme ale unei linii care traversa Calea Rahovei...ca si cum ar fi venit dinspre Eroii Revolutiei pe Soseaua Viilor-Str. Odoarei-Tudor Vladimirescu.
Ce linie a circulat pe acolo ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 23 Feb 2014 18:48:12    Titlul subiectului: 171394

Ar fi trebuit sa circule tramvai pe acolo asa ca au montat in avans piesele de intersectie si macazele profitand de lucrarile la linia lui 32, pentru a nu mai inchide ulterior intersectia cu alt santier. Asa au facut si la intersectia cu Dr IStrati, dar au scos macazul la modernizarea liniei. Planul nu s-a mai pus in aplicare. Pana in 1987 tramvaiul circula pe relatia Panduri-Tudor Vladimirescu-Viilor, pana la deschiderea Arterei de Trafic Greu (9, 11, 20, 25, 26, 12 si alte linii deviate de lucrari prin centru - 15, 23, 39).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2014 19:35:48    Titlul subiectului: 174173

In urma unui drum pe Bd. Camil Ressu am observat ca, la intersectia cu Bd. Nicolae Grigorescu, exista o bucla, construita in asa fel incat atat tramvaiele care vin dinspre Calea Dudesti, cat si cele care vin dinspre Complexul RATB Titan pot intoarce acolo.
Am "pescuit" doua poze de pe Google Maps.
Aceasta bucla a servit ca un capat de linie "de sine statator", sau era folosita pe perioada unor lucrari, semicurse etc.? Ce linii au intors acolo?



bucla intoarcere c.ressu 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 7086 ori

bucla intoarcere c.ressu 1.jpg



bucla intoarcere c.ressu 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 7086 ori

bucla intoarcere c.ressu 2.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2014 19:56:39    Titlul subiectului: 174174

Bucla a fost dintotdeauna acolo si a servit pana in anii 60 drept capat de linie, apoi a fost folosita temporar. A aparut in 1934 si a rezistat in timp, nefiind inlaturata ca altele, pe masura extinderii si modernizarii retelei - Colentina (2000), Halele Obor (1978), Puisor (198x), Aparatorii Patriei si Piata Sudului (1982), Piata/Parcul* Rahova (2002), Lujerului (1967)

Tramvaiele din oras se opreau pentru inceput la Dristor, iar de aici mergea tramvaiul 18 pana in Dudesti-Cioplea. In anii 50-60 a existat o linie de felul lui 38 care circula intre Dudesti si Catelu, tot cu numarul 18, ce mai apoi a fost comasata cu linia 19.

Liniile care au intors de-alungul timpului aici au fost 4, 15, 18, 19, 27 si 38.

* Parc vine de la parcelare

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Doban4



Data înscrierii: 04/Aug/2014
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2014 22:01:52    Titlul subiectului: 175822

Voi mai tine-ti minte sau poate mi se pare mie dar nu exista o statie pe linia 21 acolo unde se afla acum statia Cremenita.Daca tin mine statiile erau despartite de zona de pietoni.Adica cum treceai de Blocuri spre Parcul Plumbuita. Question
_________________
Lumea se mai schimba dar nu si transportul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Doban4



Data înscrierii: 04/Aug/2014
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2015 00:50:30    Titlul subiectului: 177104

Ce linii de tramvai aveau capatul la I.M.G.B.;la I.N.M.B. si la I.C.M.E.?
_________________
Lumea se mai schimba dar nu si transportul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 24/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2015 21:07:22    Titlul subiectului: 177127

La I.M.G.B. erau 9 si 46 din cate stiu.
La I.N.M.L. cred ca era 14.
La I.C.M.E. nu stiu deloc.

_________________
Bucuresti: Orasul santierelor nesfarsite
Köln: Un oras fara santiere nesfarsite
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
laur5287



Data înscrierii: 11/Dec/2008
Ultima vizita: 16/Iul/2017
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2015 00:28:13    Titlul subiectului: 177133

La I.C.M.E. mergea linia 28 de la Granitul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2015 02:19:04    Titlul subiectului: 177137

INMB - Institutul National de Metrologie Bucuresti, daca despre el e vorba a fost capat de autobuz pentru 181. Tramvaiul 14 a avut capat pe Splai, la Ciurel, tot langa un institut de cercetare pentru mediu.
La IMGB prima linie cu capat acolo a fost 22 in 1968 (Sura Mare - IMGB, prelungita apoi la SF Vineri), apoi i-a urmat 9 in 1970; pentru o scurta perioada de timp au mai intors 14 si 34.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 24/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2015 10:53:35    Titlul subiectului: 177139

Da, asta cu 14 e foarte adevarata, la fel si cu 181, care din pacate linia 181 a fost desfiintata. Referitor la linia 14, cred ca avea traseul Granitu' - I.N.M.L
_________________
Bucuresti: Orasul santierelor nesfarsite
Köln: Un oras fara santiere nesfarsite
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Doban4



Data înscrierii: 04/Aug/2014
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2015 12:13:45    Titlul subiectului: 177146

Dar prima data cand 22 circula pana la I.M.G.B. era o dublura pentru 21,Pentru acesta prima data circula Cart. Andronache-Aparatori Patriei.Si in referitor cu traseele explicate de voi sa le clarificam.
La I.M.G.B. opreau linile:9,14,22,34,46.(Evident nu in acelasi timp)
La I.N.M.L. oprea linia:14.(Sa nu se confunde cu faptul ca avea capatul la I.M.G.B.)
Si la I.C.M.E. oprea linia 28.(Aceasta linie era singura care mergea de la Granitul la I.C.M.E.)
Capatul de la I.M.G.B. este desfiintata din anii '90.
Dar capetele de la Gara de Nord si Est pentru linia 52(ambele
capete) si 34(doar la Nord) si 46(tot la Nord) si 24(tot la Nord) si 20(tot la Nord).Adica ar trebui sa fie refositite aceste capete ca nu mai sunt fuctionale de la mijlocul anilor '90.

_________________
Lumea se mai schimba dar nu si transportul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 1026
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2015 23:59:28    Titlul subiectului: 181481

Nu stiu de ce mi aduc aminte ca pe la Catedral Plaza exista o linie de tramvai. A circulat vreodata tramvai pe str. Luterana?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community