Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 14 Iul 2009 12:03:57 Titlul subiectului: |
114005 |
|
Linia 30 a existat si in 2004/2005, iata o poza veche deja cu V2A-2S #4044 la 04.12.2004.
Nu stiu insa daca era pe acelasi traseu cu cel indicat de voi.
Parca imi aduc aminte vag ca era singura linie de tramvai care circula prin fata "noului" pe atunci mall din Vitan...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.06 kb |
Vizualizat: |
de 24878 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.86 kb |
Vizualizat: |
de 24878 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 14 Iul 2009 12:29:41, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Iul 2009 12:07:13 Titlul subiectului: |
114006 |
|
La un moment dat li s-a prelungit traseul, nu mai intorceau la Dristor, ci faceau stanga pe Mihai Bravu, apoi la intersectia cu sos. Vitan faceau dreapta si mergeau pana la Unirii (cap comun cu linia 32).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 01:51:25 Titlul subiectului: |
114332 |
|
In Piata Iancului, chiar si inainte de reabilitarea caii de rulare a tramvaiului 34, exista o bucla de intoarcere, bucla care a fost si ea reabilitata, o data cu restul sinei de pe Mihai Bravu. Stie cineva sa-mi zica ce tramvaie intorceau acolo si in ce perioada? Eu stiu de o serie de tramvaie care intorceau la Muncii acu ceva ani dar in Piata Iancului chiar nu stiu...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 09:07:33 Titlul subiectului: |
114342 |
|
Nu intorcea nici o linie la Iancului. O perioada tramvaiul 13 (care ulterior a devenit 46) facea stanga de pe Mihai Bravu pe Sos. Iancului. Acum 15-16 ani s-a petrecut si o tragedie, in urma careia 3 calatori (inclusiv un copil) care asteptau tramvaiul in refugiul de statie sensul spre Obor, au murit. Un 34 s-a grabit sa prinda semaforul, a trecut normal cu trei boghiuri peste macaz, dar al patrulea boghiu s-a dus la stanga, urmarea fiind ca partea din spate a tramvaiului a intrat in refugiul de statie de pe contrasens omorandu-i pe cei calatori care se aflau in partea din fata a refugiului. Tin minte ca in perioada aceaa 13 fusese desfiintat, iar 46 avea alt traseu, macazul nefiind folosit, dar nici nu era curatat. Fusese ceva scandal la vremea aceea.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 11:07:18 Titlul subiectului: |
114351 |
|
Daca ar fi sa se apuce de modernizat si portiunea aceea de la Pasajul Muncii, eu as imparti linia 34 in doua:
1) Banu Manta - Iancului (sa intoarca in acea bucla)
2) Romprim - Dristor.
Astfel nu am mai avea nevoie nici de linii naveta (poate suplimentate 311, 135).
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 24 Iul 2009 22:51:50 Titlul subiectului: |
114502 |
|
Catalin Ghita a scris: | Nu stiu insa daca era pe acelasi traseu cu cel indicat de voi.
Parca imi aduc aminte vag ca era singura linie de tramvai care circula prin fata "noului" pe atunci mall din Vitan... |
Linia 30 avea traseul Fizicienilor- Piata Unirii. Catre Piata Unirii la intersectia Mihai Bravu- Camil Ressu- Calea Dudesti o lua la stanga pe linia 19 apoi traseul de baza a lui 27. La intoarcere tot la acea intersectie mergea inaite pe linia 34 iar apoi lua curba la dreapta pe str. Dristorului.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Feb 2010 10:47:15 Titlul subiectului: |
123652 |
|
Stie cineva ce linii au folosit bucla abandonata de la Eroii Revolutiei?
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 14 Feb 2010 11:46:36 Titlul subiectului: |
123656 |
|
E vorba de liniile care vin dinspre Viilor (actual 7, 8, 25) si fac stanga spre Timpuri Noi (actualul 19) ? Caci daca e vorba de capatul de la Sura Mare, acela nu e deloc abandonat.
Personal nu tin minte sa fi fost folosite vreodata in serviciu regulat, poate in timpul unor devieri si/sau lucrari. Oricum e bine ca exista, reteaua de tramvai a orasului ar fi bine sa aiba mai multe astfel de macaze chiar nefolosite pentru a avea flexibilitate in a devia traseele cand e nevoie.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Feb 2010 13:15:03 Titlul subiectului: |
123660 |
|
Da, de liniile respective este vorba. Momentan sunt acoperite de gramezi de zapada, iar in mod normal sunt folosite pe post de parcare.
E greu in capitala cu astfel de linii. Imediat se duce vorba ca pe acolo nu circula tramvaie in mod regulat si se transforma ad-hoc in parcare.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 15 Feb 2010 00:05:10 Titlul subiectului: |
123693 |
|
Bucla respectiva - de langa fosta benzinarie a servit in trecut pentru transport regulat pentru linia inelara 26. La un moment dat au facut o strapungere prin spatele liceului Autobuzul, trasesera linie dubla, dar nu stiu daca a fost folosita, dupa aia au scos-o si au avut in intentie sa mute capatul de la Sura Mare, pusesera chiar macaze din Viilor (nu stiu cum statea treaba pe Serban Voda - mult timp liniile de care se spune au stat deconectate de la retea (fara macaze) si au fost reconectate din nou pentru a fi folosite in cazuri speciale. Cazul e identic cu bucla ce uneste linile lui 20 si 35 la Virgiliu (asta a fost folosita intens - 26, apoi cu alte trase deviate un timp la Gara, 3, 27, 34, dupa care a ramas si va ramane tot de serviciu, in cazuri speciale.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Sâm 20 Feb 2010 16:46:57 Titlul subiectului: |
123914 |
|
In spate la Sura Mare era pe vremuri o bucla prin spatele Liceului, si era si un PECO
Dar linia de pe Cutitul de Argint mai exista? N-am mai trecut de mult pe acolo
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 21 Feb 2010 01:12:04 Titlul subiectului: |
123928 |
|
De bucla aia ziceam, au vrut s-o puna prin spatele liceului, trasesera linie dubla, s-au razgandit, au scos si au vrut sa mute capatul de la Sura Mare acolo, montasera doar macazele, si atat. Linia de pe cutitul de Argint nu mai exista de mult, din 1986 - in locul ei au facut strapunngerea de pe Dr Istrati.
PECO-ul ala e statie de microbuze acum. Nu stiu cum a putut sa functioneze benzinaria aia acolo, cu o linie de tramvai langa ea...
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
tramway2010
Data înscrierii: 08/Apr/2010 Ultima vizita: 01/Dec/2018 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Mai 2010 19:18:09 Titlul subiectului: Bucla de la Piata Iancului |
127484 |
|
Prin anii '70-'75, pentru o foarte scurta perioada (nu mai mult de cateva sapatamani sau luni), a functionat linia de tramvaie 21 barat, care circula pe sos. Colentina, pana la intersectia cu Stefan cel Mare si Mihai Bravu, iar apoi pe Mihai Bravu, pana la Piata Iancului, unde intorcea pe bucla ce mai exista si acum.
Pe linia respectiva functionau numai 3 tramvaie (de tip V56, cu o singura remorca), motiv pentru care veneau extrem de rar. Din acest motiv, interesul calatorilor a fost foarte scazut, astfel ca linia a fost desfiintata repede.
In rest, dupa cate stiu (cel putin de prin 1969 pana azi), bucla nu a mai fost utilizata drept capat de linie.
_________________ tramway2010 |
|
Sus |
|
|
Sherifu
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2020 Mesaje: 62 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 23 Feb 2014 02:29:08 Titlul subiectului: |
171383 |
|
La intersectia Calea Rahovei-George Cosbuc si Str. Tudor Vladimirescu exista urme ale unei linii care traversa Calea Rahovei...ca si cum ar fi venit dinspre Eroii Revolutiei pe Soseaua Viilor-Str. Odoarei-Tudor Vladimirescu.
Ce linie a circulat pe acolo ?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 23 Feb 2014 17:48:12 Titlul subiectului: |
171394 |
|
Ar fi trebuit sa circule tramvai pe acolo asa ca au montat in avans piesele de intersectie si macazele profitand de lucrarile la linia lui 32, pentru a nu mai inchide ulterior intersectia cu alt santier. Asa au facut si la intersectia cu Dr IStrati, dar au scos macazul la modernizarea liniei. Planul nu s-a mai pus in aplicare. Pana in 1987 tramvaiul circula pe relatia Panduri-Tudor Vladimirescu-Viilor, pana la deschiderea Arterei de Trafic Greu (9, 11, 20, 25, 26, 12 si alte linii deviate de lucrari prin centru - 15, 23, 39).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 06 Aug 2014 18:35:48 Titlul subiectului: |
174173 |
|
In urma unui drum pe Bd. Camil Ressu am observat ca, la intersectia cu Bd. Nicolae Grigorescu, exista o bucla, construita in asa fel incat atat tramvaiele care vin dinspre Calea Dudesti, cat si cele care vin dinspre Complexul RATB Titan pot intoarce acolo.
Am "pescuit" doua poze de pe Google Maps.
Aceasta bucla a servit ca un capat de linie "de sine statator", sau era folosita pe perioada unor lucrari, semicurse etc.? Ce linii au intors acolo?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 19967 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 19967 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 06 Aug 2014 18:56:39 Titlul subiectului: |
174174 |
|
Bucla a fost dintotdeauna acolo si a servit pana in anii 60 drept capat de linie, apoi a fost folosita temporar. A aparut in 1934 si a rezistat in timp, nefiind inlaturata ca altele, pe masura extinderii si modernizarii retelei - Colentina (2000), Halele Obor (1978), Puisor (198x), Aparatorii Patriei si Piata Sudului (1982), Piata/Parcul* Rahova (2002), Lujerului (1967)
Tramvaiele din oras se opreau pentru inceput la Dristor, iar de aici mergea tramvaiul 18 pana in Dudesti-Cioplea. In anii 50-60 a existat o linie de felul lui 38 care circula intre Dudesti si Catelu, tot cu numarul 18, ce mai apoi a fost comasata cu linia 19.
Liniile care au intors de-alungul timpului aici au fost 4, 15, 18, 19, 27 si 38.
* Parc vine de la parcelare
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Dum 30 Noi 2014 21:01:52 Titlul subiectului: |
175822 |
|
Voi mai tine-ti minte sau poate mi se pare mie dar nu exista o statie pe linia 21 acolo unde se afla acum statia Cremenita.Daca tin mine statiile erau despartite de zona de pietoni.Adica cum treceai de Blocuri spre Parcul Plumbuita.
|
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Vin 06 Feb 2015 23:50:30 Titlul subiectului: |
177104 |
|
Ce linii de tramvai aveau capatul la I.M.G.B.;la I.N.M.B. si la I.C.M.E.?
|
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2015 20:07:22 Titlul subiectului: |
177127 |
|
La I.M.G.B. erau 9 si 46 din cate stiu.
La I.N.M.L. cred ca era 14.
La I.C.M.E. nu stiu deloc.
|
|
Sus |
|
|
laur5287
Data înscrierii: 11/Dec/2008 Ultima vizita: 10/Iun/2023 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2015 23:28:13 Titlul subiectului: |
177133 |
|
La I.C.M.E. mergea linia 28 de la Granitul.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 08 Feb 2015 01:19:04 Titlul subiectului: |
177137 |
|
INMB - Institutul National de Metrologie Bucuresti, daca despre el e vorba a fost capat de autobuz pentru 181. Tramvaiul 14 a avut capat pe Splai, la Ciurel, tot langa un institut de cercetare pentru mediu.
La IMGB prima linie cu capat acolo a fost 22 in 1968 (Sura Mare - IMGB, prelungita apoi la SF Vineri), apoi i-a urmat 9 in 1970; pentru o scurta perioada de timp au mai intors 14 si 34.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Dum 08 Feb 2015 09:53:35 Titlul subiectului: |
177139 |
|
Da, asta cu 14 e foarte adevarata, la fel si cu 181, care din pacate linia 181 a fost desfiintata. Referitor la linia 14, cred ca avea traseul Granitu' - I.N.M.L
|
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Dum 08 Feb 2015 11:13:45 Titlul subiectului: |
177146 |
|
Dar prima data cand 22 circula pana la I.M.G.B. era o dublura pentru 21,Pentru acesta prima data circula Cart. Andronache-Aparatori Patriei.Si in referitor cu traseele explicate de voi sa le clarificam.
La I.M.G.B. opreau linile:9,14,22,34,46.(Evident nu in acelasi timp)
La I.N.M.L. oprea linia:14.(Sa nu se confunde cu faptul ca avea capatul la I.M.G.B.)
Si la I.C.M.E. oprea linia 28.(Aceasta linie era singura care mergea de la Granitul la I.C.M.E.)
Capatul de la I.M.G.B. este desfiintata din anii '90.
Dar capetele de la Gara de Nord si Est pentru linia 52(ambele
capete) si 34(doar la Nord) si 46(tot la Nord) si 24(tot la Nord) si 20(tot la Nord).Adica ar trebui sa fie refositite aceste capete ca nu mai sunt fuctionale de la mijlocul anilor '90.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 14 Sep 2015 22:59:28 Titlul subiectului: |
181481 |
|
Nu stiu de ce mi aduc aminte ca pe la Catedral Plaza exista o linie de tramvai. A circulat vreodata tramvai pe str. Luterana?
|
|
Sus |
|
|
|