Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

50 de troleibuze noi
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2018 18:21:42    Titlul subiectului: 50 de troleibuze noi 195683

http://newsby.marianandrei.com/solaris-trollino-troleibuz-cluj/

Citat:
Conform actualizărilor depuse pe SEAP, SOLARIS BUS & COACH cu Solaris Trollino 18 este singura ofertă depusă la licitația de 50 de troleibuze noi, articulate, lansată în luna mai de primăria Cluj Napoca. În prezent oferta se află în evaluare, termenul maxim de finalizare fiind 31.12.2018. Contractul va fi sub forma unui acord cadru pentru 1-50 de troleibuze ce vor fi livrate în termen de 48 de luni. Valoarea totală a contractului este de 123 milioane lei, fără TVA, fondurile fiind asigurate prin Programul Operational Regional – POR și buget local.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
danny_cbu



Data înscrierii: 01/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Iul/2023
Mesaje: 22
Locație: Sibiu; Cluj

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2018 09:26:07    Titlul subiectului: Re: 50 de troleibuze noi 195699

lapgellert a scris:
http://newsby.marianandrei.com/solaris-trollino-troleibuz-cluj/



In acest caz, ne putem astepta la o extindere a retelei de troleibuz? Clujul chiar ar avea nevoie. 9, 24, 24B, 48 ar fi linii pe care s-ar preta
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2018 09:32:53    Titlul subiectului: 195700

Poate. Ar fi foarte fain. La un moment dat erau planuri si pt. linia 32
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2018 14:24:32    Titlul subiectului: 195706

Pe 32 s-au băgat electrice, iar odată cu sosirea a încă 12 și după aceia a încă 18 e posibil să devină linie exploatată integral de elctrice, slabe șanse să mai facă rețea de troleibuz pe acolo.

Prima oară să o modernizeze pe cea existentă și după aia să sperăm la extinderi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 14/Sep/2021
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2018 22:32:58    Titlul subiectului: 195722

Mai era vorba si de 46B ca va fi linie de troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2018 18:29:54    Titlul subiectului: 195734

Citat:
Mai era vorba si de 46B ca va fi linie de troleibuz.


https://www.clujmanifest.ro/politicadministrativ/troleibuz-sau-tramvaie-pe-calea-dorobantilor/

Extinderea transportului electric este curpinsă și în studiul de mobilitate. Intenționăm să extindem acest tip de transport pe străzile Brâncuși, Fabricii, Calea Florești”, a declarat Neag.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DaniiGH



Data înscrierii: 06/Apr/2018
Ultima vizita: 17/Mai/2021
Mesaje: 52
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2018 20:22:49    Titlul subiectului: 195741

(offtopic)
pe fabricii exista deja o retea veche nefolosita din cate stiu.Poate o pot ,,reconditiona" si ny va fi mare lucru.Pe Calea Florestiar trebui extinsa doar de la statia Gradini Manastur (unde 1/6/7 o iau pe sub pod,un macaz care ar continua linia peste pod)pana la Depoul Bucium.pe Brancusi parca au mai fost ceva discutii pentru ,,electrificare"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2018 19:01:15    Titlul subiectului: 195789

Parca este linie si pe Muncii, deci si 48 are sanse. Daca 48 va deveni troleibuz, atunci poate si 33.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2018 21:36:19    Titlul subiectului: 195790

Dar cu reteaua de pe Campul Painii si Bulgarilor?nu sunt sanse sa readuca 23 troleibuz,nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2018 06:28:28    Titlul subiectului: 196137

Solaris a câștigat licitația pentru cele 50 de troleibuze. Prețul aproximativ de achiziție a fost de 455.000 de euro fără TVA, mai exact 2.466.000 lei TVA inclus.

Primele sosesc la sfârșitul lui 2019.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 58
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2018 08:35:10    Titlul subiectului: 196315

Solaris: 50 de troleibuze pentru România

Solaris Bus & Coach a semnat un contract de livrare a 50 Trollino 18 către orașul Cluj-Napoca.

Trollino 18 comandate sunt primele troleibuze articulate de la Solaris pe piața românească. Vehiculele vor fi echipate cu motoare de tracțiune cu o putere de 250 kW și cu un acumulator suplimentar de energie sub formă de supercapacitoare. În plus, autobuzele au aer condiționat, un sistem de informații pentru pasageri, touchscreens și camere de exterior și de interior.
Troleibuze vor fi livrate semi-anual în tranșe în viitor.


http://www.busfahrermagazin.de/solaris-50-o-busse-fuer-rumaenien-2208031.html



Solaris.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.97 kb
 Vizualizat:  de 15378 ori

Solaris.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DaniiGH



Data înscrierii: 06/Apr/2018
Ultima vizita: 17/Mai/2021
Mesaje: 52
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2018 00:11:54    Titlul subiectului: 197618

Se mai stie ceva nou despre aceste troleibuze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2018 14:44:42    Titlul subiectului: 197619

https://newsby.marianandrei.com/solaris-trollino18-cluj-napoca/

Citat:
Contractul este un acord cadru pentru cele 50 de troleibuze, urmând să fie semnate mai multe acorduri cu livrarea a câte 1-6 unități. Termenul pentru livrarea primului troleibuz este de maxim 10 luni de semnarea contractului.


Stirea e din 22 august, mai noua nu prea am gasit.
Daca contractul a fost semnat in septembrie, inseamna ca primul troleu o sa ajunga in vara anului viitor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
withoutname



Data înscrierii: 29/Ian/2019
Ultima vizita: 20/Mar/2022
Mesaje: 121

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2019 21:28:56    Titlul subiectului: 198806

Cineva stie ca de ce este nevoie de 50 de troleibuze articulate noi? In momentul prezent unde este infrastructura, liniile sunt deservite bine de troleibuze relativ moderne in stare exceptionala. S-ar putea extinde infrastructura, dar asta cred ca dureaza ani, si pana acum nu este nimic concret.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2019 21:35:43    Titlul subiectului: 198809

Depinde ce înseamnă pentru tine relativ moderne.
La standardele de acum, înafară de cele 15 Astra Town și - parțial - Citelis-urile lungi, toate sunt depășite. Agorele scurte nu au aer condiționat și un afișaj rudimentar (nici nu știu la câte mai e funcțional), Agorele lungi transformate din autobuze au acele ventilatoare și atât. Citelis-urile lungi au aer condiționat și un afișaj puțin îmbunătățit față de Agore, dar din nou atât.

Ce să vorbim de LCD-uri, panouri wide pentru afișarea traseului live, prize USB? Să nu mai zic de durata de exploatare mare la cele mai multe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alin10CFR



Data înscrierii: 07/Aug/2011
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 226
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2019 22:18:44    Titlul subiectului: 198812

Am citit pe un alt forum ca va incepe livrarea celor 50 de troleibuze ©koda 27 Tr.
https://www.skoda.cz/skoda-electric-znovu-uspela-v-rumunsku/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
withoutname



Data înscrierii: 29/Ian/2019
Ultima vizita: 20/Mar/2022
Mesaje: 121

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2019 22:46:35    Titlul subiectului: 198813

BusFan a scris:
Depinde ce înseamnă pentru tine relativ moderne.
La standardele de acum, înafară de cele 15 Astra Town și - parțial - Citelis-urile lungi, toate sunt depășite. Agorele scurte nu au aer condiționat și un afișaj rudimentar (nici nu știu la câte mai e funcțional), Agorele lungi transformate din autobuze au acele ventilatoare și atât. Citelis-urile lungi au aer condiționat și un afișaj puțin îmbunătățit față de Agore, dar din nou atât.

Ce să vorbim de LCD-uri, panouri wide pentru afișarea traseului live, prize USB? Să nu mai zic de durata de exploatare mare la cele mai multe.

Agora si Agora L sunt in total 25 sau maxim 30, majoritatea fiind autobuze solo, acestea s-ar putea schimba. Restul sunt Citelisuri de maxim 8-9 ani, si Astra Town de 2 ani. Oricum, sunt foarte bine venite aceste troleibuze noi, numai ca ar fi pacat ca jumatatea sa parcheze in depou nefolosit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2019 00:38:24    Titlul subiectului: 198814

Ar merge refacute trasee desfiintate cu multi ani in urma: ma refer la zona strada Fabricii-Bulevardul Muncii-Str.Campul Painii! Cred ca s-ar putea introduce troleibuzele vechi pe aceste linii! Nu mai zic de linii metropolitane transformate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2019 08:43:48    Titlul subiectului: 198818

https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/--124950.html

Citat:
"Proiectul de extindere a transportului în comun în Zona Metropolitană Cluj continuă deci cu succes și sper să putem merge mai departe cu creșterea calității serviciilor de transport pentru clujeni din toate punctele de vedere", scrie Boc pe Facebook, precizând că CTP Cluj analizează oportunitatea și posibilitățile de finanțare pentru extinderea liniei de troleibuz către Apahida. "Mai multe detalii despre acest proiect voi oferi odată ce analizele sunt definitivate", promite Boc.

Articolul e din 2014, dar de atunci, nu prea au terminat linia, sau nici macar nu au inceput.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2019 08:52:19    Titlul subiectului: 198819

Scrie clar analizăm oportunitatea și căutăm posibile finanțări. Nu scrie nicăieri că ne apucăm de treabă...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2019 19:45:20    Titlul subiectului: 198854

Clujul foloseste la ore de varf 70-75 troleibuze concomitent. Citelis si Urbanway cumuleaza 40 de troleibuze cu facilitati moderne de baza. Insa trebuie sa ne gandim si la faptul ca in timpul orelor de varf nu de putine ori troleibuzele circula supraincarcate, semn ca CTP nu asigura o capacitate optima pentru un minim de confort. 15-20 de troleibuze articulate moderne in plus de abia vor creste frecventele suficient pentru a satisface actuala cerere si pentru a creste usor calitatea transportului in comun. De fapt, sunt de parere ca eventuale extinderi ar duce necesarul optim la peste 100 de troleibuze la ore de varf. Pana acum directia de investitii a CTP/RATUC a fost pe innoirea parcului si mult prea putin pe cresterea capacitatii. Cred ca a sosit momentul ca fiecare 2 autobuze casate sa fie inlocuite de 3 autobuze noi, altfel transportul public va pierde contactul cu dezvoltarea galopanta a orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 16:26:20    Titlul subiectului: 199201

Troleibuzele noi articulate sunt asamblate la Astra ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 18:35:29    Titlul subiectului: 199219

Da ultimul lot cele mov sunt asamblate la Astra Arad .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 20:41:27    Titlul subiectului: 199230

Am pozat un troleu articulat, pe linia 1. Se descurca destul de bine in trafiucul aglomerat, din oprele de varf.
De asemenea, am vazut un troleu nou, articulat, circuland pe linia 5, ceea ce este un lucru bun, am vazut ca a inceput sa se aglomereze linia 5.
Ce tip de troleibuze sunt cele asamblate la Astra Arad ?



Cluj, 28 februarie 052.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.43 kb
 Vizualizat:  de 13257 ori

Cluj, 28 februarie 052.jpg



Cluj, 28 februarie 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.65 kb
 Vizualizat:  de 13257 ori

Cluj, 28 februarie 049.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 21:18:16    Titlul subiectului: 199238

Este modelul Iveco Urbanway 18, produs de Astra sub numele de Astra Town 118 în 20 de exemplare, ultimul fiind livrat la un an de la plasarea comenzii. Are și topic dedicat, mai în josul subforumului. De menționat că au cam 2-3 ani vechime, deci nu sunt chiar "noi". L-am prins pe 118 acum un an pe 5, mi s-a părut ok, acum nu am circulat cu ele în detaliu ca să-mi fac o imagine finală asupra lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community