Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Dezafectarea liniei de tramvai Elena Doamna-Podu Ros
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 12:01:21    Titlul subiectului: mesaje 102913

S-ar putea face si o petitie online? poate chiar pe situl RATP....un fel de "sa intrebam populatia"....sau pe oriunde, zic si pentru cei care nu au posibilitatea de a trimite mesaje primariei sau presei dar care vor sa ajute....e o idee...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 16:56:27    Titlul subiectului: 102932

Mesaje primariei Iasi se pot trimite pe www.domnuleprimar.ro , http://www.primaria-iasi.ro/content.aspx?item=1579&lang=RO sau redactate in scris si depuse la registratura primariei. Sondajele de opinie ar trebui facute in timpul anului scolar si universitar, pentru a prinde o mai mare masa a cetatenilor ce folosesc serviciile RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 20:33:15    Titlul subiectului: 104064

Au inceput sa soseasca si raspunsuri (probabil ca toti cei care am trimis mesaje am primit astfel de raspunsuri, in scris sau electronic, in functie de metoda de adresare aleasa de noi). Chiar daca portitele de scapare se vad in fiecare fraza, evolutiile de saptamana trecuta ne arata ca s-a facut un pas important. Esential e ca de acum sa-i mentinem pe directia asta...


Img_0327.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.12 kb
 Vizualizat:  de 20659 ori

Img_0327.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 21:05:01    Titlul subiectului: 104066

La mine a ajuns postasul ceva mai tarziu...


Copy of DSC00203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.34 kb
 Vizualizat:  de 20651 ori

Copy of DSC00203.JPG



raspuns.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.01 kb
 Vizualizat:  de 20649 ori

raspuns.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 18:45:28    Titlul subiectului: 104134

E bine ca s-a dat un raspuns oficial in acest sens si mai bine ca este unul aparent favorabil. Totusi pare cam dubios avand in vedere ca acelasi Mihai Chirica era cel care declara ce declara numai cu o luna in urma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 10:13:01    Titlul subiectului: linie 104188

Acum se mentioneaza si tronsonul Pd.Ros-CUG! sa traim sa o vedem si pe asta....dar la cum merg lucrurile in ultima vreme si la cate semne s-au dat in ultimii ani pt reluarea acelei legaturi spre CUG cu tramvaiul (zero) ma tem ca e doar la stadiul declarativ.....minciuni peste minciuni....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
nebunul



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 06/Oct/2010
Mesaje: 23
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 18:59:01    Titlul subiectului: succes!!! 104584

SALUTARI SI NUMAI BINE Exclamation

Primul meu post aici, desi va urmaresc de ceva timp si recunosc ca din cand in cand mai fur imagini si poze Wink Si ca sa nu mai lungesc vorba, vreau sa va felicit pentru initiativa de a le scrie celor de la Primaria Iasi cu referire la posibila dezafectare a statiei de tramvai de pe A.Panu. Bravo, o initiativa demna de respect ... si de urmat Idea

Va sustin si va doresc succes!

_________________
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1291
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 11:49:12    Titlul subiectului: 104615

Multumim pentru urari si sustineri, dar vreau sa vad si alte scrisori adresate primariei Iasi, prin care acesti "maestri" ai conducerii unei "metropole" dau explicatii pentru cele facute si se impiedica de oameni cu initiativa. Sustinerile astea nu-i afecteaza cu nimic, calea oficiala fiind cea de urmat. Doar atunci vor sti ca suntem multi si dorim ca transportul cu tramvaie sa se dezvolte in orasul nostru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 10:38:51    Titlul subiectului: 105670

Dupa ce "alesii" au "reusit" desfiintarea transportului cu troleibuze, aparitia in presa a zvonurilor despre distrugerea a inca unui tronson de linie de tramvai in Iasi m-a enervat la culme, asa ca am inaintat o petitie catre Primaria Iasi, solicitand revizuirea acelei decizii.

Iata mai jos textul petitiei pe care le-am trimis-o si raspunsul primit.
Din ce spun ei, cica nu vor sa desfiinteze linia, insa trebuie sa fim cu ochii pe ei, minciuna e ceva banal in Romania, din nefericire...

Oricum, e bine sa vada ca se ia pozitie si ca nu sunt chiar de capul lor... Evil or Very Mad



Iasi2009-02-06.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.83 kb
 Vizualizat:  de 20344 ori

Iasi2009-02-06.JPG



RaspunsPrimariaIasi2009-02-05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.44 kb
 Vizualizat:  de 20344 ori

RaspunsPrimariaIasi2009-02-05.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nebunul



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 06/Oct/2010
Mesaje: 23
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 17:48:16    Titlul subiectului: 105976

Poate ca e putin off topic, dar minunati-va la ce solutii pentru decongestionarea traficului ne propun autoritatile. E greu sa-i faci sa gandesca altfel cand orice gogoman are masina in ziua de azi. Imi vine sa ma urc pe pereti cand vad cum la Londra, Paris, Berlin etc autoritatile renunta la sosele in favoarea aleilor pietonale si investitiilor in transportul public ... iar noi suntem pe invers.
Question http://www.bzi.ro/Se-largeste-bulevardul-stefan-cel-Mare-A43622.html


PS dedicatie pentru primaria Iasi http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/839052/Arhitecti-straini-sar-in-ajutorul-Capitalei/


SOLUȚIA LONDONEZĂ - Transport public din taxe pe parcare
Aflat pentru a treia oară în București, directorul Agenției de Dezvoltare din cadrul Primăriei din Londra, Peter Bishop, crede că cele mai mari probleme de aici sunt traficul, parcările și distrugerea spațiului public.

„Trebuie găsită o strategie de a-i convinge pe oameni să renunțe la mașini, dar nu-i poți opri dacă nu le oferi o alternativă. Aceasta trebuie construită. Totuși, trebuie ca oamenii să înțeleagă că e inacceptabil să conducă și să parcheze în centrul Bucureștiului gratis. Costul condusului în oraștrebuie să se regăsească în transportul pu blic. Altfel spus, să se plătească taxe pentru par care, iar banii obținuți trebuie in vestiți în cel mai bun sistem de trans port din toate ora șele europene. Poate dura trei, patru sau cinci ani până când oamenii vor începe să gândească: «Aș putea să conduc, dar mai bine iau autobuzul - e mai rapid, mai plăcut, mai ecologic și mai ieftin». Aproape toate orașele din Europa au făcut asta“, a spus specialistul britanic.

El a dat exemplul londonezilor, care plătesc 10 lire numai pentru a intra în oraș, iar pentru a parca, în anumite locuri, sunt taxați cu 10 lire pe oră. Desigur, au avut timp să se obișnuiască cu ideea, ținând cont că acest sistem a fost implementat în urmă cu 20-30 de ani.

În mod paradoxal, Londra a ales ca strategie lipsa parcajelor. „Nu avem aproape deloc, am plănuit chiar restricții de construire a parcărilor. Dacă un dezvoltator vrea să construiască case în centru, permitem doar ca jumătate dintre apartamente să aibă parcare, iar clădirile noi de birouri nu au deloc, pentru că, dacă ar exista, oamenii ar fi încurajați să le folosească“, a menționat Bishop. O altă strategie din Londra permite construirea centrelor comerciale doar în zonele străbătute de multe rețele de transport în comun.


SOLUȚIA PARIZIANĂ - Edilii trebuie să ia măsuri nepopulare
„Trebuie rezolvate problemele legate de proprietatea terenului, pentru ca primăria să poată implementa o politică de dezvoltare trebuie să fie proprietarul funciar. Când exploatarea terenului trebuie făcută în interes public într-un oraș, e nevoie de un acord pentru a reuni terenurile în zone și a permite o dezvoltare urbană coe rentă, nu se poate face pe bucățele. Abia apoi intervin regulile care trebuie să fie foarte clare. Dacă acestea ne permit să construim patru etaje și cineva vine, cumpără și vrea să construiască 20 de etaje pentru că e terenul lui, nu este posibil, trebuie ca terenul să se supună unei reguli comune de utilitate publică“, crede arhitectul Francis Soler.

El a precizat că Parisul s-a confruntat cu aceeași situație, dar a fost reglată după război, pe baza unor reguli foarte stricte. „Acolo unde regulile sunt desuete, primarul trebuie să spună că interesul general primează, să discute cu oamenii, cu comunitatea profesională și să le fixeze. Acum, în Franța facem invers, încercăm să dăm regulilor suplețe și să negociem, cu multă responsabilitate, dezvoltarea orașului“, a menționat Soler. El crede că rolul primarului este foarte important și că acesta trebuie să impună măsuri drastice, chiar dacă sunt nepopulare.

„La Paris, primarul a decis să realizeze o politică de transport puternică. Mașinile sunt împinse afară nu numai din cauza aglomerației, ci și a poluării. Am dezvoltat transportul în comun, avem culoare de autobuze din ce în ce mai largi, în timp ce spațiul pentru mașini se micșorează. Mergem cu autobuzul, cu metroul, cu bicicleta sau pe jos, iar sistemul Velib a avut un succes nebun! Dar nu spunem că facem alternative, le facem“, a spus arhitectul.

_________________
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1291
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 20:26:40    Titlul subiectului: 105983

As mai aduce o completare referitoare la Paris. In ultimii ani acolo a reaparut tramvaiul, in timp ce la noi, prin unele parti, se intampla exact invers. Poate ar trebui dat factorilor de decizie din Iasi modelul francez (in ceea ce priveste transportul in comun).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 20:41:55    Titlul subiectului: 105986

Deci:

- dispar copacii de pe partea dreapta (adio miros de tei)
- stalpii vor fi mutati => posibil stalpi diferiti fata de cei care raman pe partea stanga
- ancorele de prindere a retelei de tramvai vor fi prelungite pana la noii stalpi, insa mi-e teama in privinta consolelor de la troleibuze (nu stiu daca vor mai fi mutate)

Cel mai grav e faptul ca strada Palat va cadea prada materialelor de constructie, dintr-o strada ce incanta privirea va ajunge mai rau decat a ajuns bulevardul Socola dupa recenta largire.

Cateva imagini (nu surprind perfect zona verde, in plus era si primavara, insa cine nu cunoaste orasul isi poate face o idee - e vorba despre partea dreapta pe sensul de coborare) - e de mentionat ca piatra cubica a fost scoasa si s-a turnat asfalt:



IMG_5482.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.41 kb
 Vizualizat:  de 20224 ori

IMG_5482.JPG



IMG_5511.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.56 kb
 Vizualizat:  de 20224 ori

IMG_5511.JPG



IMG_5515.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.64 kb
 Vizualizat:  de 20224 ori

IMG_5515.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 09:21:23    Titlul subiectului: 106008

Cred ca una din fotografiile lui Radub trebuie "completata". Nesimtirea conducerii acestei "metropole" este inimaginabila. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


FOTO (Medium).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.39 kb
 Vizualizat:  de 20185 ori

FOTO (Medium).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2009 10:29:53    Titlul subiectului: 106057

Raspunsul primarului
20 Ianuarie 2009

Stimate domnule Crenganis,

Intreruperea circulatiei tramvaielor in zona str. A. Panu – Podu Ros este impusa de executia lucrarilor la obiectivul de investitii Pasaj pietonal Hala Centrala.

Dupa incheierea lucrarilor la acest obiectiv se va relua circulatia tramvaielor. Nu a fost adoptat nici un act normativ prin care sa se legifereze dezafectarea caii de rulare pe tronsonul A. Panu – Podu Ros.


In functie de alocatiile bugetare se vor face investitii si pentru reabilitarea caii de rulare pe tronsonul Podu Ros – C.U.G.

Cu stima,

Gheorghe Nichita

http://domnuleprimar.ro/28165-Transportul-comun-promovat-auzit-uimire-posturile-radio.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2009 07:04:11    Titlul subiectului: 106580

"Greșeala occidentalilor, repetată de ieșeni?

Renunțarea la transportul electric s-a dovedit a fi o greșeală în multe orașe europene, care investesc acum sume importante pentru reintroducerea tramvaielor. În loc să învețe din greșelile vecinilor occidentali, mai-marii Iașului au renunțat deja la o parte din transportul electric și nu exclud posibilitatea desființării altor trasee de tramvai.

Încă din 1997, a devenit istorie linia Podu Roș – CUG II, iar acum se dorește desființarea celei de pe bdul Anastasie Panu și Podu Roș. Aceasta a fost închisă circulației tramvaielor de un an și jumătate, cînd au început lucrările la pasajul subteran de la Hala Centrală. Reprezentanții municipalității consideră inutilă reintroducerea tramvaielor după finalizarea lucrărilor, pe motiv că "acum se circulă foarte bine, iar traficul este fluent". Mai mult, ei cred că nici prin Podu Roș n‑ar trebui să mai treacă vagoane, idee susținută la un moment dat și de Poliția Rutieră.

Conducerea RATP crede însă că tramvaiele de pe Anastasie Panu ar trebui reintroduse cît mai curînd. "Traseele 1 și 13 transportau călătorii dinspre Podu Roș și Țesătura către Copou și Tătărași. Acum aceștia folosesc autobuzele și traseul 41 a devenit suprasolicitat. Am primit foarte multe solicitări din partea ieșenilor privind reintroducerea acestor tramvaie. Trebuie să gîndim și ca simplul cetățean care folosește transportul în comun, și nu doar ca șoferii", ne‑a spus dl Adrian Mihai, purtătorul de cuvînt al RATP, care consideră că ar trebui avută în vedere experiența altora. "În foarte multe orașe europene tramvaiul a fost eliminat în urmă cu mulți ani. Ulterior, s-a văzut că această decizie a fost greșită și s-a decis reintroducerea tramvaielor", a adăugat dl Mihai.

De exemplu, în Genova, transportul cu tramvaiul a fost desfiintat în 1893, fiind însă reintrodus în 1990 metroul ușor. "La fel s-a întîmplat și în Dublin, în Irlanda, unde s-a renunțat la tramvai în anii 1896 și 1959, fiind reintrodus în 2004. Dintre orașele mai cunoscute care au reintrodus tramvaiele în circulație sau și-au planificat acest lucru amintim Maastricht, Sevilia, Zaragoza, Barcelona, Valencia, Madrid, Nottingham, Londra, Manchester, Birmingham, Lyon, Strasbourg", a precizat dl Mihai.

În afară de faptul că transportul cu tramvaiul este mult mai sigur și confortabil decît cel cu autobuzul sau cu microbuzul, este și mai profitabil. Lăsînd la o parte faptul că transportul electric este mult mai ecologic, pentru a transporta călătorii care încap într-un tramvai este nevoie de două autobuze, deci de combustibil, întreținere și salariile șoferilor pentru două vehicule. În plus, din cauza drumurilor proaste, întreținerea unui autobuz este mult mai costisitoare decît a unui tramvai care are linia proprie. Amintim și costurile extrem de mici de achiziție ale unui tramvai de către RATP – 250 de euro/bucată!

Reprezentanții regiei intenționează să obțină fonduri europene pentru reabilitarea liniei care leagă Podu Roș de CUG (traseul 9). "Dacă renunțăm la linia de pe Anastasie Panu, investiția la calea de rulare care merge către CUG nu ar mai fi justificată", a adăugat dl Mihai. Pentru aceste lucrări, municipalitatea ar avea nevoie de aproximativ 4,5 milioane de euro. (A.Rusu)
"

Evenimentul, 23 februarie 2009
http://www.evenimentul.ro/articol/greseala-occidentalilor-repetata-de-ieseni.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 15:51:02    Titlul subiectului: 107732

Un uitilizator al forumului skyscrapercity ne anunta prin poze si scris ca au reinceput sapaturile de la Hala Centrala. Cand se va termina pasajul de acolo?
Poate nu o sa opreasca circulatia tramvaielor intre Hotel Europa si Podu Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
nebunul



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 06/Oct/2010
Mesaje: 23
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 00:56:10    Titlul subiectului: 107760

Postat de LuluMOB pe skyscrapercity

Citat:
Au reinceput sapaturile in fata Halei Centrale.





_________________
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1291
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 21:29:56    Titlul subiectului: 114389

Se mai stie ceva in legatura cu stadiul lucrarilor la pasaj? Am vazut muncitori pe acolo, dar prin ziare nu am gasit nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 17:01:45    Titlul subiectului: 115722

Nu cred ca va mai circula prea curand vreun tramvai pe aceasta linie. Din cate am inteles banii cu care urma sa fie modernizata linia au fost realocati pentru linia din Canta pentru a moderniza-o complet.

Intrucat o parte din linie a fost asfaltata, nu vad alta posibilitate de a pune in functiune linia decat renovarea si modernizarea ei. Dar banii nu sunt, asa ca va avea de asteapat mult timp.

In plus si lucrarile la pasaj merg cu pasul melcului, din cate vad va mai dura ani buni pana cand se va termina toata aiureala asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 17:13:09    Titlul subiectului: 115723

La pasaj am vazut ca se lucreaza, se turnasera ceva "betoane", ca nu stiu care e scopul lor, probabil structuri de rezistenta. Daca ajunge cineva prin zona poate ne trimite si niste poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 10:24:05    Titlul subiectului: 115877

Din ce vad, ruinele alea nu prea sunt pe directia tramvaiului....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 13:15:33    Titlul subiectului: 115895

Aproximativ spre strada Sf. Lazar:


Spre Hotel Europa:


Spre Hala Centrala:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 18:46:11    Titlul subiectului: 115904

Nu pot sa nu remarc tufisurile alea mari si lipsa oricarui randament. Nu vad aproape nicio diferenta fata de pozele precedende,doar cativa pereti si stalpi care puteau fi ridicati intr-o saptamana fara probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 20:44:14    Titlul subiectului: 115911

Se stie clar de ce se trage grosolan de timp la lucrarea cu pricina. Motivul e acel ceva al carui nume incepe cu "P" si se termina cu "alas".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 22:53:44    Titlul subiectului: 115917

Ce treaba ar avea acel "motiv" cu pasajul din fata Halei? Vrei sa spui ca daca se termina pasajul se reabiliteaza linia si ar fi nemultumit altcineva de circulatia tramvaielor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community