Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Dezafectarea liniei de tramvai Elena Doamna-Podu Ros
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Aug 2009 09:08:03    Titlul subiectului: 115927

Citeste mai sus si da-ti singur seama de ce Palas-ul e la baza lucrarii de la Hala....sper doar sa nu fie si la baza disparitiei tramvaiului de acolo...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 20:23:45    Titlul subiectului: 116032

Dintr-un articol de azi din Evenimentul am extras urmatoarea declaratie a primarului:

Citat:
Noul proiect tehnic întocmit datorită necesității conservării vestigiilor prevede realizarea unui pasaj care, de la 950 metri pătrați, a ajuns la 3.870 metri pătrați. Va avea două componente: cea pietonală și un pod pe care va fi amplasată linia de tramvai. Valoarea proiectului este dublă. Față de cele 91 de miliarde de lei vechi alocate acum patru ani, s‑a ajuns la 187 miliarde, și din cauza cheltuielilor cu restaurarea ruinelor.


Toate ziarele de azi au scris despre povestea de la Hala Centrala, insa doar in Evenimentul apare si mentiunea de mai sus cu privire la cele doua componente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 21:38:14    Titlul subiectului: 116036

Are cineva idee cum va arata pasajul din ceea ce s-a scris in Evenimentul in legatura cu cele doua componente? Eu credeam ca pasajul va fi complet acoperit si strada va fi refacuta. Totusi daca exista un pasaj pietonal si un pod pentru linia de tramvai, masinile pe unde vor mai circula?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2009 06:32:46    Titlul subiectului: 116047

Eu n-as crede nimic din ce spun ziarele despre solutia tehnica, nu fiindca ar minti, ci ca de multe habar n-au (sa ne aducem aminte si de pasajul din Bucuresti denumit "eroarea secolului" dar care in final a fost construit fara probleme)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 15:53:10    Titlul subiectului: 116090

In Boklanda se lasa cu mare usurinta sa se degradeze cladiri monument istoric, pentru ca apoi sa se demoleze singure sau ajutate discret si sa se vanda bine terenul de sub ele.
In acest timp, circulatia, inclusiv a transportului in comun, este ingreunata de drumuri pietruite din vremea regelui (unul sau mai multi dintre ei) si neasfaltate din motiv de "monument istoric".
La fel si acest subsol de vama care are o valoare istorica cat o casa cu felinar rosu din aceeasi perioada.
Dezgustatori sunt acesti "arheologi", de fapt niste "fetite" scoase la inaintare de pestii cei mari care darama alte temelii mai vechi prin compexul numit pallas, la doar 500m mai incolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Ian 2010 00:26:31    Titlul subiectului: 122144

Evenimentul, 11 ianuarie 2010 a scris:
Promisiunile autorităților în privința pasajului Hala Centrală...
Groapa din buricul târgului

În 2000, primarul Constantin Simirad a semnat cu Conest SA un contract pentru construirea pieței subterane Hala Centrală și a unui pasaj pietonal. Firma a amenajat piața subterană, care a fost dată în folosință în 2003. Pasajul nu a mai fost însă început, pentru că la sfârșitul acelui an, dl Simirad a plecat ambasador în Cuba. Proiectul a fost reactivat apoi și s-au comandat săpături în primăvara anului 2006. S-a lucrat tot cu firma Conest. Contractul inițial, de 6,4 milioane lei, a fost actualizat periodic și majorat prin mai multe acte adiționale. De la valoarea inițială s-a ajuns la 9,1 milioane în anul 2009. Suprafața construită s-a mărit de la 925 la 1.828 de metri pătrați, iar numărul metrilor cubi de pământ scos de acolo s-a triplat, de la 5.400, la 17.700.

Mai mult, în septembrie 2009, Consiliul Local Municipal a aprobat alocarea a încă aproximativ 15 milioane de lei pentru continuarea lucrărilor. Primele 5 milioane au și fost date firmei Conest, pentru lucrări de hidroizolație la piața subterană și pentru pavimentul de deasupra pieței.

Pe data de 15 ianuarie, la Primărie va avea loc o licitație privind desemnarea firmei care va executa tuneluri pentru pietoni, pasajul pietonal, pavimentul pentru esplanada pietonală dintre pasaj și Hala Centrală și care va reface infrastructura și pavimentul esplanadei. Municipalitatea a pus la bătaie 10 milioane de lei și a impus un termen maxim de execuție de 12 luni. Însă, oricât ar fi de optimiști, reprezentanții Primăriei admit că termenul nu va fi respectat.

Șefii municipalității spun că pasajul va fi, în final, ceva ”super”. Se crede chiar că turiștii vor da năvală să vadă niște pereți din piatră de prin secolul al XVII-lea. "Pasajul va căpăta destinație turistică, datorită conservării ruinelor descoperite. Nu va fi un pasaj neprietenos, precum cel din Piața Unirii", promit conducătorii Primăriei.

Numai că, până atunci, sunt necesare multă muncă, răbdare și o grămadă de bani. „Pentru aceste lucrări vom aloca bani de la bugetul local. Chiar dacă este un an de criză, vor fi sumele necesare, deoarece este vorba de o investiție cu prioritate”, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei, care admite însă că amploarea lucrărilor va depăși finalul anului 2010. „Dacă reușim să punem planșeul de deasupra pasajului, este foarte bine. Înăuntru se poate lucra fără ca traficul de suprafață să fie afectat. Important este să acoperim groapa”, mai spune dl Chirica.

Și, chiar dacă admitem că la finalul lui 2010 „groapa din centrul Iașului” va fi acoperită, coșmarul nu se va încheia. Pe bdul Anastasie Panu circulau tramvaie înainte de începerea lucrărilor la pasaj. Liniile au fost acoperite cu asfalt și vor trebui descoperite și înlocuite dacă va fi cazul. „Linia, în lungime de 2,5 kilometri de cale simplă pe traseul Elena Doamna – Palat va fi reabilitată de firma Martin Rose, care a câștigat o licitație organizată de noi pentru reabilitarea mai multor tronsoane de cale de rulare”, a mai spus directorul tehnic al Primăriei.

În aceste condiții, e clar că încă vreo doi ani bdul Anastasie Panu va fi în șantier. Spre necazul ieșenilor. (C.Negoiță)


Ziarist Negoita, santierul pentru tramvai va fi spre binele iesenilor. Spre necazul iesenilor e aceasta inutilitate de pasaj.

In privinta tramvaiului, pare a fi o declaratie care ne-ar alimenta optimismul. Sper ca nu doar pana la urmatoarea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Ian 2010 00:36:24    Titlul subiectului: 122145

Util , inutil, de l-ar termina odata daca tot l-au inceput. Sa speram totusi ca vor mai circula si tramvaie pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Ian 2010 11:10:43    Titlul subiectului: 122371

Buna ziua Iasi, 16 ianuarie 2010, a scris:
Se reia circulatia tramvaielor pe A. Panu

La sfarsitul acestui an, circulatia tramvaielor va fi reluata in zona A. Panu, acolo unde se desfasoara lucrari la Pasajul Hala Centrala. Cel putin asta preconizeaza edilii. La licitatia organizata ieri de primarie pentru finalizarea lucrarilor de la pasaj s-a prezentat o singura firma. Este vorba de Conest SA, firma care a realizat si prima parte a lucrarilor. In prima faza si-au manifestat intentia si alte firme, dar nu au participat la sesiunea de deschidere a ofertelor. In aceste conditii, oferta constructorului a fost de 10,1 milioane lei, in conditiile in care prevederea bugetara a fost stabilita la 10,2 milioane lei. "Au fost depuse trei scrisori de intentie, dar numai o singura firma a depus oferta. Am verificat existenta documentelor de eligibilitate. Au venit si cu proiectantul MVM pentru partea de proiectare de la esplanada. Au ofertat o durata de executie a lucrarii de 12 luni. La finalul anului 2010 se va putea circula prin pasaj si se va relua si circulatia tramvaielor", a spus Dumitru Tomorug, director investitii. Lucrarile constau in finalizarea lucrarilor de construire a pasajului pietonal, proiectarea solutiei de paviment pentru esplanada pietonala dintre pasaj si Hala Centrala si refacerea infrastructurii si pavimentului esplanadei conform proiectului ce va fi elaborat. Toate astea, dupa ce edilii au observat infiltratii pe portiunea esplanadei Hala Centrala. In aceste conditii, firma care va castiga licitatia va trebui sa se ocupe de consolidare. Pana acum, de lucrari s-a ocupat firma Conest SA. Lucrarile la pasaj au fost intrerupte pentru o perioada de timp anul trecut, din cauza descoperirii unor ruine care prezentau urme din secolul al XVII-lea.

Ciprian BOARU

Draga utilizatorule silviu, ai incredere ca acest subiect nu a pornit de la fumigene si totul a fost cat se poate de real! In prezent exista motive de optimism (dincolo de cele date de articolele scrise prin ziare), dar nu uita nici o clipa ca Romania nu e precum tarile din Europa civilizata!

Editare, 17.01.2010: Uf, credeam ca sunt suficient de evidente aluziile la un anume forum cu tematica urbana...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Ian 2010 23:10:25    Titlul subiectului: 122400

Un singur mesaj am scris in subiectul asta si nu am fost pesimist. Eu cred ca Romania devine civilizata ca tarile din Occident. Ma bucur ca o sa il termine la sfarsitul acestui an. Cu totii asteptam asta. Am vazut stadiul lucrarilor in decembrie si inteleg care e situatia.
_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 11:59:52    Titlul subiectului: 122408

silviu a scris:
Un singur mesaj am scris in subiectul asta si nu am fost pesimist. Eu cred ca Romania devine civilizata ca tarile din Occident. Ma bucur ca o sa il termine la sfarsitul acestui an. Cu totii asteptam asta. Am vazut stadiul lucrarilor in decembrie si inteleg care e situatia.


Inseamna ca nu te prea uiti la TV sau pe strada. Ce zici ca si gardul statiei de tramvai de la Gara Nicolina, cel de pe sensul Bazar - Podu de Piatra, a fost lovit? Sau ca strazile arata ca dupa bombardamente, calatorii mananca seminte, si nu numai, nestingheriti in statii si in mijloacele de transport? Alt exemplu: un mare vitzoman a intrat ieri cu un Opel intr-un stalp langa trecerea de pietoni de la rond CUG, masina aratand ca un ghem de fiare. Oare mergem intr-un sens ascendent sau invers? Si ar fi o gramada de exemple... deschide ochii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 13:31:21    Titlul subiectului: 122418

silviu a scris:
Un singur mesaj am scris in subiectul asta si nu am fost pesimist. Eu cred ca Romania devine civilizata ca tarile din Occident. Ma bucur ca o sa il termine la sfarsitul acestui an. Cu totii asteptam asta. Am vazut stadiul lucrarilor in decembrie si inteleg care e situatia.


Eu cred ca totusi e mai bine sa nu spui hop pana nu sari. Desi suna foarte fumos termenul avansat de ei, cel de 12 luni, traim totusi in România si nu mai credem in minuni. Daca tin bine minte si termenul initial dat de constuctor pentru finalizarea pasajului era tot de un an (sau 2?) si iata cat timp a trecut de atunci si tot groapa avem in centru. Sper din toata inima sa se tina de cuvant si sa vedem din nou tramvaiele pe Anastasie Panu (si pe Podu-Ros - CUG.)

De asemenea si aceasta stire de la Tele M ma pune putin pe ganduri"

Citat:
Saptamana trecuta, primarul Gheorghe Nichita declara in emisunea "Iasiul in direct" ca pasajul de la Hala Centrala va fi ingropat din lipsa de fonduri.

Astazi, directorii din Primarie anuntau cu nonsalanta ca lucrarile merg inainte. Drept dovada, pe 15 ianuarie, va avea loc licitatia electronica pentru lucrarile suplimentare la pasaj, in valoare de 10 milioane de lei.Doua firme au cumparat caietul de sarcini.

"Daca nu exista aceasta ruina, pasajul in clipa de fata era de doi ani, era functional.Anul acesta sa speram ca vom reusi sa acceleram lucrarile pentru ca sa putem da drumul la trafic, sa acoperim santierul, sa dam drumul la strada, sa montam sina de tramvai, sa putem sa pornim traficul pe acea strada. Urmand ca in anii urmatori, de ce spun anii urmatori, daca am avea astazi sursa de finantare asigurata as putea spune ca in 2011 l-am putea termina. Dar nu am resursa de finantare asigurata pentru tot pasajul intrucat acolo avem nevoie in clipa de fata de inca 145 miliarde cel putin", a spus Gheorghe Nichita, primar mun. Iasi.

Aceasta este declaratia-soc pe care a lansat-o primarul Gheorghe Nichita in urma cu 5 zile, anuntand ca va ingropa santierul de la Pasajul Hala Centrala. Asta dupa ce lucrarile din zona au mancat 10 milioane de lei.In timp ce edilul spune una, alta fac directorii din Primarie: Dumitru Tomorug, seful Biroului de Investitii a anuntat ca santierul de la Hala Centrala merge inainte. In consecinta, pe 15 ianuarie va avea loc licitatia electronica pentru lucrari suplimentare la pasaj. Totul va costa municipalitatea... alte 10 milioane de lei.

"Din informatiile furnizate de catre Directia de Investitii din cadrul Primariei Municipiului Iasi, circulatia pe B-dul Anastasie Panu va fi reluata in cursul acestui an, pentru ca vor fi realizate lucrarile pe partea carosabila, deci se va putea circula pe ambele benzi. Sigur ca lucrarile din pasaj care presupun conservarea ruinelor vor mai dura, de aceea s-a si facut anul trecut o licitatie pentru continuarea lucrarilor. Deocamdata nu stim cine si cum va executa aceste lucrari in continuare", a declarat Andrei Trofor, purtator de cuvant Primaria Mun. Iasi.

Doua firme au cumparat caietul de sarcini pentru licitatia de la pasajul Hala Centrala.Este vorba despre Ted Construct si Iasicon.Pentru a finaliza proiectul, municipalitatea mai are nevoie de inca 15 milioane de lei. Astfel proiectul final la pasajul Hala Centrala ajunge la cifra ametitoare de 25 de milioane de lei.(Andreea Marocico, Andrei Lisacoschi)(12 ianuarie 2010)


Sursa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 14:21:15    Titlul subiectului: 122420

TATRA a scris:
silviu a scris:
Un singur mesaj am scris in subiectul asta si nu am fost pesimist. Eu cred ca Romania devine civilizata ca tarile din Occident. Ma bucur ca o sa il termine la sfarsitul acestui an. Cu totii asteptam asta. Am vazut stadiul lucrarilor in decembrie si inteleg care e situatia.
Inseamna ca nu te prea uiti la TV sau pe strada. Ce zici ca si gardul statiei de tramvai de la Gara Nicolina, cel de pe sensul Bazar - Podu de Piatra, a fost lovit? Sau ca strazile arata ca dupa bombardamente, calatorii mananca seminte, si nu numai, nestingheriti in statii si in mijloacele de transport? Alt exemplu: un mare vitzoman a intrat ieri cu un Opel intr-un stalp langa trecerea de pietoni de la rond CUG, masina aratand ca un ghem de fiare. Oare mergem intr-un sens ascendent sau invers? Si ar fi o gramada de exemple... deschide ochii.
Ati putea sa imi trimiteti prin PM toate postarile aferente la cea ce ati scirs mai sus? Eu des am postat stiri si articole de pe presa de pe newsiasi.ro. Majoritatea informatiilor le am de acolo. Eu am vorbit despre masina care s-a accidentat sub pasajul ACB si daca aveam neplaceri legate de comprtamentul persoanelor in mijloacele de transport n-aveam decat sa le exprim la topicul "Spre un transport civilizat, la standarde europene..." Mi-am facut o impresie foarte buna curatenia in mijloacele de transport. Am circulat iarna asta des si cu mizeria care normal se creeaza in anotimpul asta, autobuzele si tramvaiele erau curate.
Vitezomanul care s-a izbit nu mi se pare sa aiba nici-o legatura cu RATP pentru ca nu implica nimic ce apartine de societate. Intradevar nu urmaresc stirile de la TV pentru ca in Italia Tele M nu este si unica sursa de informatii este internetul. Astept un PM din partea dumneavoastra.

Nu vrea sa se nasca o cearta din subiectele astea si prefer sa incheiem aici discutia pentru ca suntem deja off-topic. Eu si-asa scriu rar pe forum, nu are rostul sa continuam "care pe care" ca nu duce la nimic bun.

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 18:16:53    Titlul subiectului: 127415

Ce tip de macaz este/a fost utilizat la incrucisarea din Podu Ros (Sala Polivalenta---Pod Cantemir) ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 19:55:52    Titlul subiectului: 127416

Macazuri Voestalpine cu limba elastica (flexibila).
Inimile de incrucisare sunt facute in regie proprie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Mai 2010 13:56:20    Titlul subiectului: 127467

Ce termen ar fi rezonabil pentru efectuarea lucrarilor de reabilitarea a caii de rulare pe traseul Podu Ros-Hala Centrala-Elena Doamna? (in conditiile finalizarii pasajului HC si a existentei fondurilor necesare reabilitarii!)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 10:20:06    Titlul subiectului: Propunere... 127770

Avand in vedere ca autobuzele RATP pe traseul lor din zona Podu Ros spre zona Copou "utilizeaza" linia de tramvai din fata Palatului Culturii , consider ca ar fi o "solutie" utilizarea aceluiasi tronson pentru retur (urcarea/coborarea calatorilor pe tronsonul de retur Copou-Podu Ros sa se faca in statia de tramvai din fata Hotelului Moldova--paralel cu statia de tur Podu Ros-Copou).

Astfel se vor evita aspectele neplacute legate de traversarea pin fata Prefecturii-- cum ar fi unele defectiuni tehnice la mijloacele de transport in comun,(cauzate de piatra cubica din zona) sau timpii mari de stationare la semafoarele din zona...aceasta "modificare" scurtand si timpii de parcurgere a tronsoanelor si mai presus de toate se va separa traficul rutier de cel al transportului public Exclamation Exclamation Cool...! Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Iul 2010 14:28:54    Titlul subiectului: 129563

Daca s-ar adopta solutia asta ar ingreuna si mai mult traficul din zona deoarece vor fi nevoite sa acorde de 2 ori prioritate autobuzele. O data cand intra pe tronsonul respectiv si o data la iesire, pe langa faptul ca la iesire e si periculoasa zona din cauza vizibilitatii pe care soferul nu prea o are. Cum este acum este bine chiar daca nu sunt de acord cu mersul autobuzelor pe linia de tramvai spre copou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Iul 2010 16:57:08    Titlul subiectului: Cosminache 129659

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/ a scris:
Edilii acoperă hăul din centrul orașului cu promisiuni
Alina Stan
Vineri 9 iul 2010

Șefii Primăriei promit că luna viitoare ieșeni vor putea circula peste pasajul de la Hala Centrală

Directorii din Palatul Roznovanu au anunțat vineri că până la sfârșitul lunii august se va putea circula peste deasupra șantierului de la Hala Centrală. „Vom da drumul la circulație spre strada Sf. Lazăr. Lucrările în întregime vor fi finalizate abia anul viitor", a anunțat Dumitru Tomorgu, director de investiții în cadrul Primăriei.

La începutul anului, Primăria a organizat o nouă licitație pentru finalizarea lucrărilor la pasajul pietonal de la Hala Centrală, investiție începută în 2006. Contractul a fost câștigat de firma Conest, aceeași care a executat de la început lucrările.


http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Edilii_acopera_haul_de_la_Hala_Centrala_cu_promisiuni_0_295170968.html

___________________________________________________________________________________

Buna Ziua Iasi a scris:
Pasajul de la Hala Centrala, deschis partial la sfarsitul verii
Vineri, 09 Iulie 2010

Reprezentantii Primariei Iasi au anuntat astazi ca de la sfarsitul lunii august se va putea circula pe deasupra santierului pasajului de la Hala Centrala. Lucrarile vor fi gata in intregime abia anul viitor.

Dupa finalizare, pasajul va constribui la fluidizarea circulatiei in zona si va reprezenta un adevarat punct turistic pentru ca acolo au fost descoperite vestigiile unei case construite in secolul al XVIII-lea, pe ruinele unui imobil mai vechi, din secolul al XVII-lea. Vor exista trei puncte de acces in pasaj, iar in interior vor fi amenajate si spatii comerciale.


http://www.bzi.ro/pasajul-de-la-hala-centrala-deschis-partial-la-sfarsitul-verii-178323

___________________________________________________________________________________

Iasi Plus a scris:
Circulatie normala pe 'A.Panu' din toamna
Cristina Negoita

Reprezentantii municipalitaii sunt siguri ca, la sfarsitul lunii august, pasajul Hala Centrala va fi finalizat, cel putin la nivel de acoperis. In plus, si strada Anastasie Panu, ingustata acum din cauza lucrarilor de la pasajul subteran, va fi redata circulatiei auto. "Se va monta si linia de tramvai, insa despre reluarea circulatiei tramvaielor nu putem spune nimic deocamdata. Insa se va reda circulatiei si strada care face legatura intre Anastasie Panu si Sf. Lazar”, a spus Dumitru Tomiorug, directorul de investitii al Primariei. Tot in august, va fi si licitatia pentru continaurea lucrarilor la Piata Unirii, pentru care municiapalitatea a alocat 70.000 de lei.


http://www.iasiplus.ro/news/5/29538/Circulatie+normala+pe+A.Panu+din+toamna.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Iul 2010 08:31:51    Titlul subiectului: 129800

Cateva comentarii (dupa fiecare articol) care sa reaminteasca autoritatilor ca avem nevoie de tramvaiele 1 si 13 prin Podu Ros nu ar strica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 10:25:50    Titlul subiectului: Traseele 1 si 13-prin Podu Ros -str. Palat-str. A. Panu 130813

Recent am redactat catre Primaria Iasi urmatoarea petitie :

Citat:
Către Direcția Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Iași,


În legătură cu știrile relatate în ultimele zile de presa locală : Care ar fi termenul de reluare a circulatiei pe tronsonul Podu Ros-Palat-Hala Centrală-Elena Doamna ?
Există posibilitatea ca în următorul an (2011) să se reia circulația pe acest tronson , la nivelul din anii 2005-2006 ?

Consider că reluarea cât mai rapidă a circulatiei pe acest tronson va rezolva problema de trafic ce a avut ca punct de start incetarea circulației in zona Podu Roș către zona Copou cu ajutorul traseelor 1 și 13 tramvai !

Care ar fi necesarul financiar pentru restabilirea traficului cu ajutorul tramvaielor in zona mai sus aminitită și mai ales care ar fi un termen rezonabil pentru efectuarea lucrărilor la calea de rulare pe acest tronson ?

Ca locuitor al Iașului de 18 ani (de 13 ani efectuez ruta Podu Ros-Copou constant ) am observat traficul (de calători) efectuat cu tramvaiele 1 și 13 înainte de anul 2006 și după ,transport efectuat cu autobuzele ...


Așadar când se preconizează reluarea circulației cu tramvaiele în zona Podu Ros- Palat - Hala Centrală ... ? Locuitorii din zona Podu Ros au nevoie de transport electric în această zonă atât pentru ideea de ecologie , pentru rapiditatea dată de transportul cu ajutorul vagoanelor și mai ales pentru capacitatea mare de transport a tramvaielor din parcul RATP Iasi ( 147 -221 călători) în antiteză cu capacitatea autobuzelor (98 călători)!



În speranța că veți da curs acestei cereri , mulțumesc anticipat ,
Cosmin Sandu , Bd Socola , nr 1 ...



Astazi (28 iulie 2010 ) am primit raspunsul , sa-l vedem :

Citat:
Buna ziua

Stimate domn SANDU Cosmin,

Urmare a petitiei dumnevoastra, prin care solicitati informatii referitoare la reluarea circulatiei mijloacelor de transport in comun (tramvaie) de pe traseele numerele 1 si 13, prin Podu- str. Palat- str. A. Panu, va comunicam urmatoarele:

Datorita lucrarilor de investitii care sunt in derulare in zona Complexului Comercial Hala Centrala si a programului de investitii multianual, in care este inclusa pentru reabilitare si str. Palat, termenul minimal de reluare a circulatiei a tramvaielor pe sectorul mentionat ( Podu Ros-str.Palat-str.A. Panu), va fi 2012.

Va multumim pentru colaborare!

Intocmit,
SPATAREANU Petru
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 16:36:36    Titlul subiectului: Pasajul Hala Centrala 132727

Buna Ziua Iasi a scris:
Pasajul la Hala Centrala, gata abia in octombrie
Marti, 31 August 2010
Ciprian BOARU

Dupa ce edilii au anuntat ca circulatia rutiera s-ar putea relua pe pasajul de la Hala Centrala, pana la sfarsitul lunii august, acestia au facut public un nou termen. Soferii vor putea circula pe pasaj pe traseul A. Panu - Targu Cucu sau A. Panu - Sf. Lazar, incepand cu 16 octombrie. Insa lucrarile nu vor fi nici pe departe finalizate. "Pe 16 octombrie deschidem circulatia pe pasaj, dupa care inchidem cealalta parte, pe unde se circula in acest moment", a spus Mihai Chirica, director general Directia Tehnica si Investitii. In iarna, municipalitatea a organizat, pentru realizarea lucrarilor, o licitatie, castigata de Conest SA, firma care a realizat si prima parte a lucrarilor. In prima faza si-au manifestat intentia si alte firme, dar nu au participat la sesiunea de deschidere a ofertelor. In aceste conditii, oferta constructorului a fost de 10,1 milioane lei, in situatia in care prevederea bugetara a fost stabilita la 10,2 milioane lei. Lucrarile constau in finalizarea lucrarilor de construire a pasajului pietonal, proiectarea solutiei de paviment pentru esplanada pietonala dintre pasaj si Hala Centrala si refacerea infrastructurii si pavimentului esplanadei, conform proiectului elaborat. Toate acestea, dupa ce edilii au observat infiltratii pe portiunea esplanadei Hala Centrala. Lucrarile la pasaj au fost intrerupte pentru o perioada de timp, anul trecut, din cauza descoperirii unor ruine ce datau din secolul al XVII-lea.



Articolul complet se gaseste aici!


___________________________________________________________________________________
http://www.adevarul.ro/locale/iasi a scris:

Șantierul de la Hală, deschis și anul viitor
Alina Stan
Marți 31 aug 2010

Șefii Primăriei nu-și pot respecta angajamentele nici atunci când vine vorba despre acoperirea tranșeelor din oraș. Deși directorii din Palatul Roznovanu au anunțat în iulie că la sfârșitul lunii august se va putea circula peste pasajul pietonal de la Hala Centrală, șantierul este încă neacoperit.

Mai mult, șefii Primăriei lansează un alt termen de finalizare a lucrării și promit încă un șantier în aceeași zonă în care se sapă din 2006. „Conform graficului, pe 16 octombrie este termenul de finalizare a lucrărilor la pasajul pietonal și la bulevardul Anastasie Panu. După aceea, în această toamnă vom trece la zona dinspre esplanada de la Hala Centrală unde vom lucra la pasaj și la hidroizolația de la piață“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

Se lucrează în funcție de bani

La pasajul pietonal se va lucra și în 2011, chiar dacă șantierul trebuia închis încă din 2008. Pentru amenajarea trecerii subterane, municipalitatea va cheltui circa 24 de milioane de lei.


Articolul complet aici!/Sursa foto atasament



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.34 kb
 Vizualizat:  de 17251 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 15:04:44    Titlul subiectului: In sfarsit o veste buna ... 133122

Buna Ziua Iasi a scris:
Testele de la Hala Centrala au fost finalizate
Joi, 09 Septembrie 2010

Dupa ce timp de 3 zile, pasajul de la Hala Centrala a fost inundat, oficialii din primarie sustin ca nu au fost observate infiltratii. In aceste conditii traficul rutier dinspre A. Panu spre Sf. Lazar va fi reluat in jurul zilei de 14 octombrie. Cel putin asta isi dorec edilii.



Articolul se gaseste aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
primus



Data înscrierii: 20/Sep/2010
Ultima vizita: 20/Noi/2010
Mesaje: 2
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 10:00:02    Titlul subiectului: 133871

Asta-i de bine dar cum s-au sucit de la 2012 la 14 octaombrie 2010?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 14:54:33    Titlul subiectului: 133884

2012 e termenul estimativ de reluare a circulatiei tramvaielor pe strada Anastasie Panu. Incepand cu 14 octombrie (daca este sa dam crezare promisiunilor primariei) se va relua circulatia auto peste pasaj, asadar va fi refacuta legatura bd. A. Panu cu Sf. Lazar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
primus



Data înscrierii: 20/Sep/2010
Ultima vizita: 20/Noi/2010
Mesaje: 2
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 10:05:37    Titlul subiectului: 133918

Am trecut astazi prin zona, imi pare ca se pregatesc de asfaltare - mare parte din borduri sunt puse deja. Din pacate de la nivelul lucrarilor nu prea e clar pe unde ar putea circula tramvaiele, chiar si din 2012...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community