Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Dezafectarea liniei de tramvai Elena Doamna-Podu Ros
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Apr 2011 05:22:42    Titlul subiectului: 129 142272

Renașterea transportului ecologic în Centrul Civic dincolo de ... titlul articolului ...

Buna Ziua Iasi în editia de Miercuri 6 Aprilie 2011 a scris:
Goanga electorala: Din toamna vom merge cu tramvaiul pe la Hala
Ion MUSET

Sefii primariei sustin ca tramvaiele Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor circula pana la sfarsitul anului pe bulevardul Anastasie Panu. Promisiuni de acest gen au fost facute, insa, si in alti ani, de catre primarul Gheorghe Nichita, dar iesenii nu s-au ales decat cu niste linii acoperite cu asfalt chiar de societatea de casa a primariei - Citadin SA.

Acum, sefii municipalitatii afirma ca reabilitarea liniilor de tramvai dintre Elena Doamna si strada Palat va incepe in luna august. Pana atunci, oficialii din Palatul Roznovanu spera sa finalizeze o alta investitie, care pare sa nu se mai termine, si anume pasajul de la Hala. Sefii primariei au emis zilele trecute autorizatia de construire pentru reabilitarea ambelor sensuri de cale de rulare.

Reamintim ca, odata cu inceperea lucrarilor la pasajul de la Hala, muncitorii Citadin au acoperit liniile cu asfalt. "Va trebui sa predam amplasamentul constructorului Martin Rose. Acesta se va ocupa de lucrare, valoarea ei ridicandu-se la peste 2 milioane euro. Noi speram ca pana in iulie sa finalizam lucrarile la pasajul de la Hala Centrala, iar din luna august vom trece la reabilitarea liniei", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei.

Conform autorizatiei de construire, germanii de la Martin Rose vor acorda o garantie de minim doi ani, iar strazile, trotuarele si spatiile verzi din zone vor trebui refacute in totalitate. "Vom stabili graficul de executie a lucrarilor in functie de banii disponibili. Lucrarea va fi executata tot de Martin Rose, in baza unui act aditional incheiat la contractul original. Astfel, valoarea lucrarilor suplimentare va fi de pana in 20 la suta din totalul lucrarilor initial contractate", a adaugat Chirica.

Modernizarea liniilor de tramvai de la Iasi a inceput in 2008, vizand reabilitarea a 16,4 km cale de rulare. Fondurile necesare investitiei au fost alocate dintr-un imprumut acordat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si de la bugetul local, valoarea acesteia depasind 20 milioane euro.


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mie 06 Apr 2011 19:10:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
jax



Data înscrierii: 09/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 34
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Apr 2011 12:38:18    Titlul subiectului: 142290

Stie cineva pana unde va fi reabilitata linia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Apr 2011 13:27:38    Titlul subiectului: 138 142447

Anunțul de atribuire a contractului de reabilitare :

Sursa

Citat:
Anunt de atribuire numarul 105274/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700064 , Romania , Punct(e) de contact: Magdalena Popa , Tel. 0232/258190 , Email: licitatii@primaria-iasi.ro , Fax: 0232/258190 , Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare cale rulare tramvai, tronson Str.Elena Doamna - Str.Palat - Lucrari similare

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Lucrari
Executarea

Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare cale rulare tramvai, tronson Str.Elena Doamna - Str.Palat conform Caietului de sarcini

II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu

II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)

II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2,350,000 EUR

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii

Negociere fara anunt de participare

Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:

Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI

Contract nr: 21261 Denumirea: Reabilitare cale rulare tramvai tronson Str.Elena Doamna -Str.Palat lucrari similare
V.1) Data atribuirii contractului 3/10/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

MARTIN ROSE ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: BLV. LIVIU REBREANU, NR. 57 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300210 , Romania , Tel. 0256303004 , Email: martinrose5@yahoo.com , Fax: 0256303005

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2441379.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2350000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 10,087,610 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Imbunatatirea Infrastructurii Transportului Public"

VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: Str.A.Panu nr.25 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700060 , Romania , Tel. 0232260600 , Email: tribunalul-iasi-info@just.ro , Fax: 0232260411 , Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700064 , Romania , Tel. 0232258190 , Email: licitatii@primaria-iasi.ro , Fax: 0232258190 , Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 14:26
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Apr 2011 16:55:04    Titlul subiectului: 140 142485

Adevărul în editia de Luni 11 Aprilie 2011 a scris:
Palasul dă peste cap traficul din Centru. Vezi aici principalele modificări ale circulației auto din jurul Palatului Culturii
Gabriela Toma

Reporterii „Adevărul de Seară" prezintă în exclusivitate toate intersecțiile și restricțiile de circulație din jurul ansamblului rezidențial. Printre cele mai importante schimbări se numără transformarea străzii Sf. Lazăr în sens unic, amenajarea unui nou sens giratoriu în Podu Roș și lărgirea străzii Palat cu câte o bandă pe sens.

Constructorul ansamblului rezidențial Palas a realizat un studiu de trafic privind organizarea circulației auto și pietonale din jurul Palatului Culturii. Proiectanții au pus pe hârtie o serie de soluții care vor fi implementate gradual, imediat ce Palasul va fi dat în funcțiune.

Studiul de trafic se află în aceste zile pe masa Comisiei de Circulație din cadrul Primăriei. Modificările din trafic vor fi puse în aplicare după ce aleșii își vor da avizul.



Tramvaie pe strada Palat

Pe bulevardul Anastasie Panu, studiul prevede să se păstreze cele două semafoare, dar să se renunțe la trecerile de pietoni. Proiectantul studiului a menținut semaforizarea la intersecția cu bulevardul Ștefan cel Mare.
Pe strada Palat, toate intersecțiile vor fi reorganizate. Șoferii vor putea utiliza două noi benzi, construite pe ambele sensuri prin îngustarea trotuarelor. În plus, municipalitatea va reintroduce circulația tramvaielor.
Prima intersecție va fi între strada Palat și prima arteră de acces în Palas. Pe noua stradă se va circula în dublu sens, doar că la ieșirea din ansamblul rezidențial, va fi interzis virajul la stânga.Important este că în interiorul ansamblului rezidențial toate străzi vor fi cu restricții de viteză la 30 de kilometri la oră.

La a doua intersecție dintre străzile Palat și Sf. Andrei vor fi păstrate cele două semafoare și va fi introdus un al treilea pe strada Palat.

A patra intersecție, între Palat și Sf. Constantin și Elena va fi mai simplă. „Pe această stradă se preconizează dirijarea vehiculelor de transport marfă din complexul Palas. Restul mașinilor vor avea acces interzis", a spus Lidia Gaiginschi.

Intersecția dintre străzile Palat și Sfântul Lazăr va fi amenajată cu sens giratoriu cu o bandă, iar mașinile care coboară pe strada Palat pot să-și continue drumul înainte spre Podu Roș sau pot intra în sensul giratoriu din fața BCR pentru a ajunge pe Sf. Lazăr, prevăzută cu sens unic dinspre Podu Roș.
Prima intersecție pe Sf. Lazăr va fi cu strada de acces în Palas, prevăzută cu trecere de pietoni, semafor și indicator pentru obligatoriu la stânga.

O altă intersecție aglomerată va fi între străzile Sf. Lazăr, Smârdan și strada de acces în Palas. Aceasta va fi intens semaforizată cu treceri de pietoni. Șoferii nu vor avea voie să parcheze pe străzile din jurul Palasului, fiind obligați să folosească doar locurile amenajate de investitor.


________________________________________________________________

*** În "harta" prezentată de Adevărul apare și o stație de tramvai la Sala Polivalentă , așadar se pune problema apariției unei noi stații de tramvai intermediare între Podu Roș și Hotel Moldova !?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Apr 2011 18:43:48    Titlul subiectului: 148 142590

S-a stabilit ... Palas semper , aliquando vero pro ipsa Iasi : Tertium non datur :

Adevărul în editia de Joi 14 Aprilie 2011 a scris:
Șefii din Primărie au avizat schimbările de trafic din jurul Palasului. Vezi aici noile reguli de circulație din Centru
Gabriela Toma

Reprezentanți din Primărie, Poliție, Consiliu Local și Iulius Group s-au reunit astăzi în Comisia de Circulație pentru a decide cum va fi organizată circulația auto în zona centrală a orașului, în special în jurul Palasului.

Autoritățile au avizat o mare parte din modificările cuprinse în studiul de trafic comandat de investitorul de Palas. Circulația auto va fi dată peste cap din această vară, atunci când lucrările la pasajul subteran de la Hala Centrală vor fi finalizate. Restul schimbărilor în trafic vor apărea treptat, din toamnă, pe măsură ce constructorul ansamblului rezidențial va inaugura fiecar din corpurile din cadrul Palas.

„Am analizat toate intersecțiile care vizează circulația în jurul Palas. Într-un an sau un an de jumătate în funcție de cum va finaliza investitorul și cum vom reuși și noi să proiectele europene pe străzile Sf. Lazăr, Palat și Anastasie Panu vor fi implementate soluțiile“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

-Construcția unui sens giratoriu de mici dimensiuni în fața băncii BCR. „Aceasta va permite ca șoferii care coboară pe strada Palat și nu-i interesează decât accesul spre Sf. Lazăr să nu mai fie obligați să intre în girația din Podu Roș. Astfel mai eliberăm un pic accesele din Nicolina, șoseaua Națională și Socola", a spus Mihai Chirica.

Intersecția semaforizată între străzile Sf. Lazăr și Smârdan, care va funcționa și ca zonă de acces spre parcările subterane și complexele comerciale.

-Sens unic pe strada Smârdan, dinspre Bucșinescu. În paralel, strada Grigore Ghica Vodă va funcționa cu sens unic în sens invers.

-Reorganizarea traficului în zona Tribunalului. Șoferii vor circula în sens unic pe direcția de intrare pe strada din spatele Tribunalului cu ieșire obligatorie spre Anastasie Panu. Este prevăzută semaforizarea între strada Timpului la Moldova Mall cu Anastasie Panu.

-Reluarea circulației tramvaielor pe strada Palat. „Din analiza străzii Palat, s-a adus în discuție divizarea circulației cu tramvaiul în sensul că pe strada Palat să fie doar coborâre, iar pe strada Sf. Lazăr să fie urcarea tramvaiului astfel încât să fie o circulația inelară pe un singur fir. Trebuie să analizăm să vedem dacă gabaritul străzii Lazăr poate permite circulația cu tramvaiului. În toate formulele este prinsă extinderea cu o bandă de circulație pe strada Palat să putem gestiona mai bine traficul“, a spus Chirica.

-Construcția unei străzi de legătură între podul Cantemir și strada Palat. Oficialii din Palatul Roznovanu au demarat procedurile pentru eliberarea autorizațiilor de demolare ale caselor care sunt între noua strada și Sf. Andrei. Aceștia au mai realizat măsurători topografice și au reînceput procedurile de expropriere ale ieșenilor cu case din zonă.


______________________________________________________________

Evenimentul în editia de Vineri 15 Aprilie 2011 a scris:
Centrul Iașului va arăta altfel
Nelu Păunescu

Linii de tramvai pe strada Sf. Lazăr, imobile demolate pe strada Sf. Andrei pentru crearea unei artere cu două sensuri, exproprieri pentru o legătură directă între strada Palat și bdul Cantemir, sensuri unice în jurul ansamblului Palas și zeci de semafoare. Acestea sunt câteva dintre ideile, dar și certitudinile creionate de Primărie pentru crearea unei circulații fluente în jurul ansamblului Palas

Nimic din ce există acum în jurul ansamblului Palas nu va mai fi ca înainte. În maxim un an și jumătate, circulația în jurul acestui proiect, creat în parteneriat public - privat între municipalitatea ieșeană și SC Iulius Group, va fi schimbată radical. În cadrul ședinței Comisiei de Circulație de ieri, reprezentanții Primăriei, ai Poliției Rutiere, ai dezvoltatorului ansamblului Palas sau ai RATP au pus cap la cap piesele schițate pentru viitoarea circulație care va înfășura zona din jurul Palasului. Printre măsurile asupra cărora membrii comisiei au convenit pentru punerea în practică se numără crearea unui sens unic de urcare de pe strada Smârdan spre str. Sf. Lazăr, crearea unei girații în dreptul BCR pentru legătura dintre strada Palat și str. Sf. Lazăr, crearea unei artere cu dublu sens între str. Sf. Andrei și str. Palat, precum și crearea unei pasarele între strada Palat și zona Cantemir. „În cadrul acestei ședințe am analizat toate intersecțiile din jurul Palasului. În ce privește intersecția dintre strada Smârdan și str. Sf. Lazăr, au fost propuse anumite variante, care urmăresc semaforizarea intersecției sau crearea unui sens unic dinspre Bucșinescu spre Sf. Lazăr. Circulația dinspre Podu Roș pe str. Sf. Lazăr va fi cu sens unic până la intersecția cu str. Grigore Ghica Vodă, arteră care va fi la rândul ei cu sens unic spre strada Elena Doamna, cu coborâre spre Tudor Vladimirescu. Bulevardul Anastasie Panu nu va putea să fie legat cu strada Sf. Lazăr decât prin strada Palat sau, cel mai facil, pe dublul sens care va fi creat din dreptul Halei Centrale până la intersecția dintre strada Grigore Ghica Vodă și fundacul care dă în spatele Tribunalului, intersecție care va fi semaforizată. Șoferii care se vor încadra spre Palatul de Justiție vor avea posibilitatea să iasă numai pe Anastasie Panu, deoarece acea zonă va fi cu sens unic”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

Strada Sfântu Andrei va rămâne o amintire?

În ce privește accesul în complexul Palas, acesta se va face prin intermediul a două puncte dispuse spre strada Sf. Lazăr și a altora două care dau spre str. Palat. „Ideal ar fi fost dacă circulația pe zona centrală ar fi căpătat o soluție girantă, în sens unic. Discuțiile s-au prelungit însă pe existența liniilor de tramvai, care distrug conceptul de circulație circulară. Pentru că există liniile de tramvai de pe strada Palat, s-a impus apariția unei girații în zona BCR, care va permite șoferilor care coboară pe str. Palat și care doresc să ajungă în Tudor sau înapoi în zona centrală să nu mai facă sensul giratoriu din Podu Roș, ci să facă direct stânga spre strada Sf. Lazăr.O altă idee avansată a vizat crearea unei linii de tramvai pe strada Sf. Lazăr, pentru legătura cu Nicolina”, a declarat Mihai Chirica. Strada Palat va rămâne în continuare cu sens unic, cu posibilitatea de a i se crea trei benzi de circulație pe sensul de coborâre spre Podul Roș. „Zona nu este generoasă ca tramă stradală, de aceea eu am optat pentru circulația cu tramvaiul pe strada Palat, pentru că oamenii care locuiesc în Nicolina sunt interesați de magistrala spre Centru și Copou. În paralel, am început să lucrăm la demolarea tuturor caselor de pe strada Sf. Andrei pentru a crea o arteră cu dublu sens. Pe această arteră deținem majoritatea imobilelor, iar acolo unde nu suntem proprietari, le vom cumpăra. Pe lângă această arteră, pe care dorim să o lărgim, avem în vedere și unele exproprieri între strada Palat și bdul Cantemir, acolo pe unde urmează să fie construită pasarela de legătură între aceste două zone”, a declarat Mihai Chirica. Potrivit acestuia, orizontul de timp în care se vor produce toate aceste modificări va fi de maxim un an și jumătate, timp în care dezvoltatorul ansamblului Palas își va finaliza lucrările, iar Primăria va reuși să demareze proiectele pe finanțare europeană care se vor suprapune pe zonele vizate, printre care proiectul axei culturale. Singura problemă care ar putea să amâne acest termen optimist avansat de reprezentanții Primăriei va fi rtidicată de exproprieri.


______________________________________________________________

Citat:
„Zona nu este generoasă ca tramă stradală, de aceea eu am optat pentru circulația cu tramvaiul pe strada Palat, pentru că oamenii care locuiesc în Nicolina sunt interesați de magistrala spre Centru și Copou."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Mai 2011 15:29:07    Titlul subiectului: 224 143657

radub a scris:
Incepand de marti, 10 aprilie 2007, traseele de tramvai 1 si 13 vor fi deviate prin Tudor Vladimirescu, din cauza lucrarilor la pasajul subteran de la Hala Centrala, care se estimeaza ca vor dura pana in luna octombrie.
__________________________________________________________________

În sfârșit după lupte seculare care au durat numai 6 ani se închide șantierul de la Hala Centrală și totodată se va redeschide circulația cu tramvaiele ... bani avem ... executant avem ...
Buna Ziua Iasi în editia de Miercuri 18 Mai 2011 a scris:
Circulatia pe pasajul de la Hala Centrala se deschide in octombrie

Astazi, reprezentantii Primariei Iasi, in frunte cu directorul tehnic Mihai Chirica, au efectuat o vizita de lucru la pasajul de la Hala Centrala. Constructorii spera sa dea drumul circulatiei rutiere pana pe data de 16 octombrie, urmand ca dupa aceasta data sa continue lucrarile in interior. Santierul are 1400 metri patrati: 700 pentru spatii comerciale, 200 pentru vestigiile arheologice descoperite in urma sapaturilor, iar restul pentru caile de acces .

Legat de calea de rulare ... Domnul Director tehnic Mihai Chirica a spus ...

Citat:
Până la sfârșitul lunii iulie vom putea finaliza tot ce înseamnă pe zonă ,inclusiv partea de încercări pe pod , astfel încât de la începutul lunii august să ne putem apuca de asfaltarea zonei și redarea circulației . [...] Zona este afectată de un proiect european care vizează refacerea în totalitate a părții de carosabil și trotuare , pe bani europeni , și pe banii municipalității refacerea căii de rulare [...] . Este prinsă în bugetul proictului Hala Centrală , refacerea căii de rulare pe zona de pasaj !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 06:29:27    Titlul subiectului: 227 143683

Evenimentul în editia de Joi 19 Mai 2011 a scris:
Pasajul de la Hala Centrală va fi gata în acest an
N. Păunescu

Ieri, imensa groapă de deasupra vestigiilor de la Hala Centrală a fost acoperită cu 26 de traverse, închizându-se astfel plafonul de deasupra pasajului pietonal

„Astăzi am reușit să realizăm prima etapă din lucrările la structura pasajului Hala Centrală, urmând ca mâine să începem lucrările de betonare a grinzilor și de hidroizolație. Sperăm ca la 1 iulie să se poată intra cu lucrări de finisaje, iar în perioada iulie - august să înceapă și lucrările de asfaltare a părții carosabile de deasupra pasajului. Vrem ca până pe 14-16 octombrie, înainte de Sărbătorile Iașului, să putem da drumul la circulația auto. În ce privește calea de rulare care va traversa centrul noii artere, de aceste lucrări se va ocupa RATP, cu Martin Rose”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei Iași.[...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 18:26:14    Titlul subiectului: 259 144251

Reabilitarea cale de rulare Anastasie Panu-Strada Palat a intrat sub incidența proiectului „Dezvoltare retea rutiera în zona culturala, istorica si turistica a Municipiului Iasi” alături de tronsoanele din zona Copou :Al. Gr. Ghica Voda (între Triumf si Agronomie), bd.Carol I, str. G. Muzicescu ! Very Happy

Sursa document atașat!



Fisa_proiect_retea_rutiera_zona_culturala.pdf
 Descriere:
Fișa proiectului "Dezvoltare retea rutiera în zona culturala, istorica si turistica a Municipiului Iasi"

Descărcare
 Nume fișier:  Fisa_proiect_retea_rutiera_zona_culturala.pdf
 Mărime fișier:  45.86 kb
 Descărcat:  de 266 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 22:19:20    Titlul subiectului: 144270

E posibil ca acest lucru sa insemne ca banii economisiti, alocati initial pt lucrare, ar putea fi directionati catre alte bucati de linie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2020
Mesaje: 8019
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 13:11:02    Titlul subiectului: 144951

Luni incep lucrarile pe A. Panu. Cred ca putem inchide acest subiect, cu multumirea ca sperantele si actiunile noastre nu au fost fara sens.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community