Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 31/Ian/2017
Mesaje: 288
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 18:16:19    Titlul subiectului: M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti 100772

Tronsonul Gara de Nord - Laromet cand va fi gata? Care este stadiul lucrarilor?
Iar magistrala Ghencea - Patelimon e doar in faza de proiect (egal cu zero) sau se misca ceva?
Vreau si eu daca nu va suparati sa-mi spuneti care sunt toate magistralele din prezent,adica statiile de capat ale fiecareia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 20:39:20    Titlul subiectului: 100777

boy4ever a scris:
Tronsonul Gara de Nord - Laromet cand va fi gata? Care este stadiul lucrarilor?
Iar magistrala Ghencea - Patelimon e doar in faza de proiect (egal cu zero) sau se misca ceva?
Tronsonul Gara de Nord-Laromet este finalizat partial , adica portiunea GN2-1Mai, lucrandu-se cu mare elan in continuare pana la Laromet Very Happy ... Termene de finalizare au tot fost date si nu au fost respectate . Ultima varianta ar fi 2010 , dar in continuare nu sunt fonduri suficiente...
Despre Ghencea-Pantelimon (mai exact pana la Universitate in prima faza , ca tronsonul Universitate-Pantelimon este deja prea indepartat ) ultima veste este ca se organizeaza licitatie . Dar daca pana acum se stia ca va porni din Ghencea , va avea aproape 9 km , 13 sau 14 statii si va dura 10 ani, in 03.11 Ministerul Transporturilor a anuntat organizarea licitatiei pt 6,1 km si 8 statii (deh , este recesiune si au mai taiat din fonduri.. Very Happy ), iar durata de executie s-a redus la 42 luni .
Exact ce spuneam , se fac planuri care se schimba din mers ....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 12:27:53    Titlul subiectului: 100808

Problema e ca in ritmul redus de construire a statiilor de metrou, e greu sa faci un plan pentru tot orasul, pentru ca te-ai putea trezi ca o zona pe care mizai cu 20 de ani in urma a devenit cartier de batrani / bogatasi (deci persoane care nu folosesc metroul).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionelus



Data înscrierii: 21/Dec/2008
Ultima vizita: 20/Aug/2015
Mesaje: 17
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 18:10:01    Titlul subiectului: Tronsonul 1 Mai - Laromet 102842

In 2010 se va pune in functiune tronsonul 1 Mai - Bazilescu (cu statiile Pajura si Parc Bazilescu) si apoi in etapa a II-a lucrarile la tronsonul Bazilescu - Laromet.

Santier statia Parc Bazilescu



Statia Parc Bazilescu.jpg
 Descriere:
Santier statia Parc Bazilescu
 Mărime fișier:  1.54 MB
 Vizualizat:  de 30184 ori

Statia Parc Bazilescu.jpg



Santier statia Parc Bazilescu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.61 kb
 Vizualizat:  de 30173 ori

Santier statia Parc Bazilescu.jpg



Santier metrou Podul Constanta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  496.68 kb
 Vizualizat:  de 30169 ori

Santier metrou Podul Constanta.jpg



Santier metrou Podul Constanta_.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  521.29 kb
 Vizualizat:  de 30169 ori

Santier metrou Podul Constanta_.jpg



Santier metrou Podul Constanta__.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.25 kb
 Vizualizat:  de 30169 ori

Santier metrou Podul Constanta__.jpg



Santier metrou Podul Constanta___.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.25 kb
 Vizualizat:  de 30169 ori

Santier metrou Podul Constanta___.jpg



Santier metrou Podul Constanta____.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.25 kb
 Vizualizat:  de 30169 ori

Santier metrou Podul Constanta____.jpg



Santier metrou langa podul Constanta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.53 kb
 Vizualizat:  de 30169 ori

Santier metrou langa podul Constanta.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 22:33:14    Titlul subiectului: 102848

Sper din suflet ca aceste poze sunt facute in urma cu 10 ani si ca acum deja au terminat de placat cu marmura statiile... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 19:31:30    Titlul subiectului: 103197

Din pacate cred ca pozele sunt facute cam prin luna august-septembrie si iarasi din pacate ele sunt cat se poate de reale!!Stiu ca ai fost ironic dar din pacate asta este adevarul,trei statii facute in vreo 10-15 ani Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionelus



Data înscrierii: 21/Dec/2008
Ultima vizita: 20/Aug/2015
Mesaje: 17
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 11:50:02    Titlul subiectului: 1Mai-Laromet 103748

Un articol din presa romana:
http://stiri.rol.ro/content/view/120007/2/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Dec/2016
Mesaje: 149
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:03:04    Titlul subiectului: 106659

Linia M4 pe portiunea Gara de Nord - Basarab foloseste acelasi tunel ca si linia M1 sau are tunel separat (desi nu i-as vedea sensul)?
Intreb deoarece ma cam induce in eroare harta Metrorexului pentru ca M1 si M3 pe portiunea comuna Nicolae Grigorescu si Izvor sunt reprezentate intr-un fel iar M1 si M4 pe tronsonul mai sus mentionat in alt fel.

Iata si linkul care mi-a creat confuzia:
http://www.metrou.ro/metrorex.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:08:10    Titlul subiectului: 106662

Gandindu-ne la distanta dintre statiile Gara de Nord 1 si Gara de Nord 2 tind sa cred ca sunt tunele separate. In plus, din Basarab se vede lumina farurilor aprinse ale metroului stationat la Gara de Nord 2, in timp ce inspre Gara de Nord 1 nu se vede nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:13:38    Titlul subiectului: 106665

Sunt tunele separate.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Dec/2016
Mesaje: 149
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:20:21    Titlul subiectului: 106666

Ce i-a determinat sa faca asta? Oare nu era mai economic sa foloseasca acelasi tunel sau probabil ar fi fost mult prea aglomerat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 23:45:58    Titlul subiectului: 106676

The_Kid a scris:
Ce i-a determinat sa faca asta? Oare nu era mai economic sa foloseasca acelasi tunel sau probabil ar fi fost mult prea aglomerat?
Citeste putin istoria acestor tunele, e scrisa la "Infrastructura metroului". Nu puteau, Laromet - GdN 2 e o bucatica dintr-o magistrala mai mare care trebuie sa ajunga pe Giurgiului. Din start Basarab s-a proiectat sa arate asa cum e ea acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 09:59:12    Titlul subiectului: 106744

Pe amplasamentul fabricii Laromet urma sa se construiasca un mare ansamblu de blocuri pentru locuinte, zona pe macheta arata superb si unul din marile avantaje era constructia metroului. Din pacate in actuala situatie economica totul a ramas la stadiul de planseta, sper ca macar linia de metrou sa fie finalizata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionelus



Data înscrierii: 21/Dec/2008
Ultima vizita: 20/Aug/2015
Mesaje: 17
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 13:54:42    Titlul subiectului: Pajura 106753

Imagini cu intrarile in statia Pajura:
Sursa: http://www.ro-trans.com/index.php/topic,723.msg7865.html#msg7865

Intrari



Pajura-Intrare sudica.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.13 kb
 Vizualizat:  de 29289 ori

Pajura-Intrare sudica.jpg



Pajura-Intrare sudica_.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.93 kb
 Vizualizat:  de 29289 ori

Pajura-Intrare sudica_.jpg



Pajura-Intrare nordica.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.15 kb
 Vizualizat:  de 29289 ori

Pajura-Intrare nordica.jpg



Intrari Pajura.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  367.27 kb
 Vizualizat:  de 29289 ori

Intrari Pajura.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 13/Feb/2017
Mesaje: 112
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 16:02:48    Titlul subiectului: 107789

Lucrarile la acest tronson nu au incetat, in zona parc Bazilescu se lucreaza .
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionelus



Data înscrierii: 21/Dec/2008
Ultima vizita: 20/Aug/2015
Mesaje: 17
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2009 14:32:37    Titlul subiectului: Statii 108206

Statii si santiere:

Santier la podul Constanta




Statia Pajura


Statia Parc Bazilescu




Intrare in tunel la Zarea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 18:15:22    Titlul subiectului: 108269

Am trecut de curand prin zona in lucru a M4 si am luat niste imagini de la nivelul solului.
Pana la urma sub podul Constanta se face o statie? Lucrarile au acum o forma pe mai multe nivele. Poate e vorba de inca un spatiu tehnic...



DSC00184m.JPG
 Descriere:
lucrari la podul Constanta
 Mărime fișier:  110.75 kb
 Vizualizat:  de 28566 ori

DSC00184m.JPG



DSC00187m.JPG
 Descriere:
lucrari la peretii statiei Parcul Bazilescu
 Mărime fișier:  145.11 kb
 Vizualizat:  de 28566 ori

DSC00187m.JPG



DSC00189m.JPG
 Descriere:
nivelul ultim al statiei de la Parcul Bazilescu
 Mărime fișier:  137.06 kb
 Vizualizat:  de 28566 ori

DSC00189m.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 00:32:08    Titlul subiectului: 108296

La Podul Constanta au fost bagate cartitele atat spre 1 Mai cat si spre Zarea.

Eu nu sunti convins ca era TOT tunelul sapat. Oricum pe acolo s-au bagat cartitele - 4 la numar. Asta garantat 100%. O gura de alimentare pentru cartite am impresia ca a fost undeva mai inspre liniile Cfr. Dar categoric cele 4 cartite pe acolo s-au introdus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 13/Feb/2017
Mesaje: 112
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 14:50:37    Titlul subiectului: 108323

Nu bag mana in foc pentru portiunea cuprinsa intre Pod Constanta si Depoul Bucurestii Noi. Amenajarea de santier de langa Pod Constanta exista din 1990, acolo erau depozitate la vedere si acele prefabricate folosite la structura tunelului.

Traseul tunelui de la Pajura la Zarea era/este vizibil la suprafata, terenul fiind un pic lasat

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionelus



Data înscrierii: 21/Dec/2008
Ultima vizita: 20/Aug/2015
Mesaje: 17
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 16:46:51    Titlul subiectului: 108326

survola a scris:

Pana la urma sub podul Constanta se face o statie?
Nu se face statie nici la Podul Constanta nici la Zarea doar la Pajura si Parc Bazilescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 18:10:30    Titlul subiectului: 108329

In zona Pod Constanta nu se vorbea de subtraversarea unor apeducte ?
Portiunea care nu s-a sapat este intre Zarea si Laromet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 17:33:59    Titlul subiectului: 109350

Am fost ieri pe jos de la statia "Pajura" la Laromet. Doua observatii :
1) Statia "Pajura" si "Parc Bazilescu" mi s-au parut prea apropiate, una din ele cred ca nu a fost in proiectul initial, cel de dinainte de 1989. Nu stiu care dintre ele. "Pajura" e gata la suprafata, iar la "Parc Bazilescu" se lucra cu spor.
2) Nu inteleg de ce au facut aceeasi greseala cu gurile de acces precum au facut cei de dinainte de 1989 ! Ar fi trebuit obligatoriu ca la cele 2 statii sa existe si o subtraversare pe partea cealalta a drumului ! Asa cum au facut subtraversarea de la Basarab fara sa opreasca circulatia trenurilor, o puteau face si pe sub B-dul Bucurestii Noi !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 09:20:42    Titlul subiectului: 109396

S-ar putea sa ai dreptate. Exista multe harti in care nu apare statia "Parc Bazilescu" sau vreo alta statie intre Pajura si Laromet. Si mai este ceva.. este foarte curios cum de nu exista tunel sapat intre Zarea si Laromet.
Cam tot ce este de dinainte de 1989 era executat intr-o proportie mai mica sau mai mare, ori aici se pare ca nu este nimic sapat si de la Zarea la Laromet nu este decat "o aruncatura de bat".
1.Exista o harta care s-a distribuit gratuit acum ceva timp la metrou (postata de Catalin Ghita la sectiunea "harti") in care nu apare nicio statie la Bazilescu.
2.Harta existenta pe site-ul Metroul SA http://www.metroul.ro/image/harta_metr.jpg
(ei se ocupa de proiectarea metroului..)
3.harta postata de rosetti61 care dateaza din 1990 si despre care s-a mai discutat



harti gratuita.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.68 kb
 Vizualizat:  de 28060 ori

harti gratuita.gif



Harta_METROUL SA.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.76 kb
 Vizualizat:  de 28060 ori

Harta_METROUL SA.jpg



metrou_proiecte_884(1990).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.52 kb
 Vizualizat:  de 28060 ori

metrou_proiecte_884(1990).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 14:10:52    Titlul subiectului: 109400

Tunelul cred ca e sapat pana la Parc Bazilescu.Nu stiu precis unde e "Zarea", dar nu poate fi prea departe de Parc Bazilescu. Parerea mea e ca au pus cartitele numai in directia "Pajura" - "Laromet", de aceea s-au oprit la "Zarea", desi repet, nu stiu exact unde e.Ceea ce ma mira este ca in dec 89 nu s-au apucat deloc de "Laromet".Am o presupunere, si anume erau bani foarte putini pentru metrou la vremea aceea, contrar cu ce se spunea.Oricum o statie se facea in 2 ani, deci oricum nu puteau fi gata cu ea in August 1991 cum se spunea in reportaj.Cred ca ei stiau de aceasta intarziere si de aceea nici nu au pus cartitele si in directia "Laromet" - "Pajura". Din schitele postate de Sab se deduce clar ca statia aparuta dupa 1989 este "Parc Bazilescu"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 14:58:18    Titlul subiectului: 109401

Statia Parc Bazilescu este chiar inainte de parc, iar tunelul se pare ca este sapat pana in partea cealalta a parcului, unde se vad doua guri prin care probabil au fost introduse utilajele care au efectuat sapaturi. Acolo este Zarea. Pana la Laromet mai este foarte putin.
In unele harti si articole (inclusiv wikipedia) se vorbeste de o statie la Zarea, dar care in mod ciudat este plasata dupa Laromet. Shocked
Putin mai sus a postat Ionelus niste imagini, inclusiv una cu zona Zarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Următoare
Pagina 1 din 28

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community