Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Aug 2010 11:38:43    Titlul subiectului: 132622

Atat bogdaneftimie cat si eu sau Flo ne-am spus niste pareri, nimic mai mult. Daca aveai argumente ca solutia aleasa este buna puteai sa le expui. La fel si cu faptul ca solutia aleasa permite conectarea ulterioara a unui alt posibil acces de pe trotuarul opus (desi mie nu imi este nici acum clar cum o sa se faca).
Asa cum a spus si Flo, nu toti suntem ingineri sa stim cum sa "citim" planuri. Faptul ca poate aici se emit anumite opinii care pot fi cateodata departe de adevar nu inseamna decat ca pur si simplu nu avem informatiile pe care poate tu le ai.

Revenind...Responsabilitatea pentru realizarea pasajelor de subtraversare ar trebui sa fie a primariei, dar ATENTIE, numai pentru pasajele care pot fi folosite independent de metrou (gen Universitate si cum probabil ca va fi si la Moghioros).
La pasajele care sunt folosite exclusiv pentru metrou (gen NG, Gorjului) eu cred ca responsabilitatea revine Metrorex. Altfel ce faci cand acele pasaje se inchid ? (in timpul noptii sau chiar in timpul zilei in cazul grevelor de la metrou cand sunt acoperite cu grilaje...).
Este insa alt mod de a pasa responsabilitatea atunci cand nu vream sa facem ceva. Pana la urma acel pasaj la Bazilescu ar fi servit exclusiv clientilor metroului, doar nu ne imaginam ca el putea fi folosit si de altcineva. Doar scarile rulante duc direct la peronul statiei de metrou (chiar ma intreb cum or arata scarile fixe, unde dau si ce bine o sa fie de folosit atunci cand nu merg rulantele, in cazul altei solutii se puteau folosi doua rulante, una pana in vestul si alta de acolo spre suprafata, sansele sa nu mearga amandoua simultan sunt mai mici). Atunci cine ar fi folosit "pasajul" ipotetic in alte scopuri astfel incat investitia sa fie suportata de altcineva? Nu este un loc unde sa justifice un pasaj in scop pur pietonal pe care sa-l suporte primaria.

Insa hai sa lamurim si la Bazilescu unde ar da un pasaj pietonal/un acces de pe trotuarul celalalt ? Aici ?



Bazilescu2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.98 kb
 Vizualizat:  de 14561 ori

Bazilescu2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 12:41:36    Titlul subiectului: 132666

E-licitatie ne anunta ca ofertele pentru "Magistrala 4. Racordul 2. Zona 1 Mai - Bazilescu. Instalatii de telecomunicatii, radiocomunicatii, TVCI, informare dinamica, ceasoficare, instalatii de detectie incendiu si efractie. Instalatii taxare automata. Retea de transmisie prin fibra optica." se vor depune in data de 13.10.2010. Asta inseamna ca lucrarile vor incepe efectiv de abia la anul.

Considerand ca alte pachete importante de lucrari gen finisaje spatii publice statii, escalatoare, etc nici macar nu au fost scoase la licitatie, termenul pentru PIF de 2011 vehiculat (inca) de conducerea Metrorex este absolut fantezist.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Emilianm



Data înscrierii: 07/Aug/2008
Ultima vizita: 30/Aug/2010
Mesaje: 2
Locație: (Belgia)

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 15:04:59    Titlul subiectului: 132667

Am si eu o intrebare scurta (nu am urmarit in mod special acest topic) : cand se estimeaza ca se vor deschide noile staii de metrou de pe aceasta linie? (ma refer in special la Bazilescu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 15:07:10    Titlul subiectului: 132669

Estimarea Metrorex este 2011.

Acum acest 2011 are 12 luni, deci poate fi la mijlocul anului, poate fi la sfarsitul lui. Lucrarile sunt departe de a fi spre terminate pentru Bazilescu + Pajura...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 20:16:10    Titlul subiectului: 132685

Cu sau fara pasaje pietonale, cu responsabilitati pasate de la unii la altii este totusi jenant, ce s-a realizat in acest tronson. Sa ne readucem putin aminte. Tronsonul Gara de Nord II-Basarab-Grivitei-1 Mai dat in folosinta in primavara anului 2000, desi lucrarile incepusera inainte de 1990. Din 2000 au mai trecut 10 ani jumate. Ce s-a mai dat in folosinta pe noul tronson ? Cate statii ? Laughing
Degeaba avem discutii si discutii aici, dezbateri peste dezbateri. Este JENANT si toti cred ca au partea de vina pentru situatia asta.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 20:26:37    Titlul subiectului: 132687

Ai absoluta dreptate, si nu e numai JENANT, e absolut DUREROS!
Ce-i mai rau e ca nu sunt auspicii favorabile ca sa se incheie cat de curand capitolul asta din istoria constructiei retelei de metrou... Crying or Very sad
adrian rosca a scris:
E-licitatie ne anunta ca ofertele pentru "Magistrala 4. Racordul 2. Zona 1 Mai - Bazilescu. Instalatii de telecomunicatii, radiocomunicatii, TVCI, informare dinamica, ceasoficare, instalatii de detectie incendiu si efractie. Instalatii taxare automata. Retea de transmisie prin fibra optica." se vor depune in data de 13.10.2010. Asta inseamna ca lucrarile vor incepe efectiv de abia la anul.
Durata estimata de executie pentru pachetul de instalatii de curenti slabi e de 6-8 luni, si nu pericliteaza termenul de punere in functiune care oricum nu poate fi decat spre toamna lui 2011.
Dar sa vedem mai intai ce surprize ne rezerva bugetul MT pentru 2011... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 22:17:10    Titlul subiectului: 132690

Citat:
Durata estimata de executie pentru pachetul de instalatii de curenti slabi e de 6-8 luni
Corect, absolut corect. Doar ca curentii slabi nu se afla pe drumul critic. Revenind la ideea ca pachete importante de lucrari nu au fost inca scoase la licitatie si coroborand cu performanta actualilor constructori la Nicolae Grigorescu - Linia de Centura (numar de acte aditionale, extensii de timp, etc), cred ca un termen realist de PIF ar fi undeva in a doua jumatate a anului 2012. Daca o sa fie mai devreme, dau o bere Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 17:11:56    Titlul subiectului: 132729

De pe site-ul www.mt.ro citire:

"Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că, stațiile Pajura și Parc Bazilescu, de pe tronsonul de metrou 1 Mai-Parc Bazilescu, vor fi puse în funcțiune cu călători în prima parte a anului 2011.
În vederea realizării acestui obiectiv, S.C. METROREX S.A, societate sub autoritatea M.T.I., și S.C. T.I.A.B. S.A. au încheiat, la data de 20 august 2010, contractul de lucrări având ca scop dotarea cu instalații generale (electrice, ventilație, sanitare) și finisaje spații tehnice a tronsonului de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, respectiv a stațiilor Pajura și Parc Bazilescu.
Prin punerea în funcțiune a acestor stații se va asigura prelungirea traseului de circulație a metroului pe Linia 4 Gara de Nord – 1 Mai, până la stația Parc Bazilescu.
Valoarea contractului este de 21,9 mil. Lei, iar finanțarea este asigurată din surse de la bugetul statului. Durata de executie a lucrărilor este de 6 luni."

Cred ca nu prea stau bine la aritmetica, caci nu prea imi ies calculele. Probabil ca vor sa inaugureze statiile fara finisaje si alte componente esentiale, iar transportul sa se realizeze cu drezina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 17:32:49    Titlul subiectului: 132730

Acum au in derulare contractul de lucrari de cale de rulare si contractul de instalatii si spatii tehnice.
Urmeaza curentii slabi si licitatia de finisaje spatii publice care e pe teava. Calculele 'hartiei' ar permite 'calendarul' anuntat de MT.
Eu astept sa vad si bugetul pe 2011 si pana atunci raman la estimarea mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 20:56:00    Titlul subiectului: 132737

Va rog sa ma lamuriti intr-o problema, cred eu, destul de simpla. Unde se afla subtraversarea apeductelor, inainte sau dupa statia Parc Bazilescu? Va intreb asta fiindca pe de o parte s-a muncit din greu pentru realizarea ei, iar din alte surse aflu ca de fapt tunelul era sapat pana la Parc inca de pe timpul lui nea Nicu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 22:14:23    Titlul subiectului: 132741

Apeductele nu au nici o legatura cu Statia Parc Bazilescu, ci cu Podul (CFR) Constanta. Apeductele sunt in zona podului, sa spun asa, la 50 - 100 metri de linia CFR, partea spre Chibrit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 10:12:14    Titlul subiectului: 132757

Tunelul era intr-adevar sapat, dar doar de la Podul Constanta la Zarea. Bucata de legatura cu Gara de Nord-1 Mai lipsea cu desavarsire, probabil din motive de apeducte.

In alta ordine de idei, pachetul de lucrari adjudecat de Somet cuprinde montarea caii de rulare si a sinei a treia pana la PLS Zarea sau doar pana la Bazilescu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 11:56:21    Titlul subiectului: 132761

Pana la Bazilescu + 140m pe fiecare tunel cat sa incapa un tren la parcare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 21:38:43    Titlul subiectului: 132791

Acum cred ca am inteles: tunelul fusese sapat pana la Zarea, lasand acea discontinuitate intre Chibrit si Podul Constanta. Cu alte cuvinte, lipseau doua portiuni din traseu: cea cu apeductele si restul de tunel nesapat pana la Laromet. Din pacate, cei care au scris pana acum nu s-au exprimat in modul acesta clar si explicit. Multumesc pentru lamuriri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 14:25:11    Titlul subiectului: 132821

Citat:
Pana la Bazilescu + 140m pe fiecare tunel cat sa incapa un tren la parcare.

Este permisa indrumarea unui tren cu calatori impotriva altuia stationat la o distanta de 20 m de punctul e oprire? Probabil intrarea in statie se va face cu viteza redusa (15 km/h).
Dupa opritorul fix tunelul cam ce lungime mai are? Va fi obturat cu vreun perete de tabla sau va ramane deschis pana la putul de la Zarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 21:07:05    Titlul subiectului: 132837

De la Bazilescu la Zarea sunt doua tunele de cca 500m fiecare.
Si referitor la intrebarea cu obturarea, e de la sine inteles ca in zonele cu sina a 3-a sub tensiune e prohibit accesul 'aurolacilor'!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 21:34:29    Titlul subiectului: 133070

Încă două stații de metrou în 2011

Metrorex va inaugura, în vara anului viitor, două noi stații de metrou, Pajura și Parc Bazilescu, în prelungirea Magistralei 4 Gara de Nord -1 Mai. Stațiile, a căror construcție a început în urmă cu 20 de ani, vor fi dotate cu lifturi, cititoare de carduri Activ și cartele Metrorex, dar și cu ecrane ce vor afișa intervalul de succedare a trenurilor.

Metrourile vor parcurge distanța dintre Gara de Nord și Parcul Bazilescu în 12 minute. „Lucrările sunt aproape gata, acum se lucrează la amenajarea interiorului, la instalații, iar dacă nu ne dă peste cap planurile vreo licitație, în iunie inaugurăm stațiile", a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udriște
Licitațiile se vor face pentru a se stabili furnizorii care vor „mobila" stația, contra sumei de 75 de milioane de euro, bani pe care Metrorex susține că-i are deja. Deși schița prevede ca Magistrala 4 să se termine cu stațiile Laminorului și Zarea, directorul Metrorex spune că lucrările nu se vor termina acolo, ci undeva în zona Lacului Străulești
.

Alte aberatii..Probabil pe una din "schemele" astea se uita Udriste. Deci Zarea va exista ca statie, ba chiar este dupa Laminorului.. Very Happy



Harta metrou gresita 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.19 kb
 Vizualizat:  de 13578 ori

Harta metrou gresita 1.jpg



Harta metrou gresita 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.32 kb
 Vizualizat:  de 13578 ori

Harta metrou gresita 2.jpg




Ultima modificare efectuată sab la Mie 08 Sep 2010 21:41:30, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 21:38:39    Titlul subiectului: 133071

De aici si ametelile cum ca Zarea ar fi o statie, si inducerea in eroare. In loc sa spuna ca Zarea este o locatie intermediara intre Parc Bazilescu si Laminorului, ei iau de buna ce se aude in stanga si dreapta, si apoi scriu ca Udriste a spus asa si asa...

Pana la Laminorului, mai avem distanta de cativa ani (cu ajutorul lui Dumnezeu putem atinge din nou vreo 20 de ani) mai ales ca daca a mers o data, merge si a doua oara...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 21:43:26    Titlul subiectului: 133072

Hartile astea nu le deseneaza ziaristii, ele le sunt furnizate de cineva... Acolo trebuie cautati "vinovatii"..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 22:05:40    Titlul subiectului: 133075

E o confuzie la mijloc. Exista "doua Zări" (licenta poetica...) O Zare care s-a scufundat in PLS - ul din curtea proprie si o "Zare" activa care este dupa str Laminorului pe dreapta cum te duci spre Mogosoaia. (pana la cimitir)
Faptul ca Udriste vede prelungindu-se metroul spre Mogosoaia - asta este deja un mic delir din partea lui. Dar cu siguranta Zarea care inca produce vin spumant este dupa Laminorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 22:22:13    Titlul subiectului: 133077

Zarea care produce inca sampania aia adevarata este tot la PLS Zarea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 18:11:06    Titlul subiectului: 133137

S-a lansat si licitatia pentru finisaje spatii publice:
"S.C. METROREX S.A. a initiat prin publicarea in SEAP a anuntului de participare nr. 107493/08.09.2010 procedura de licitatie deschisa, avand ca obiect executia lucrarilor de finisaje spatii publice si instalatii aferente pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu....

Se vor asigura in cadrul contractului lucrarile de instalare a iluminatului spatiilor publice, montarea de lifturi si escalatoare, semnalistica si finisaje.
De mentionat faptul ca atribuirea contractului se inscrie in actiunile S.C. METROREX S.A. orientate in vederea punerii in functie in anul 2011 a doua noi statii de metrou, Statia Pajura si Statia Parc Bazilescu, aferente Racordului 2 al Magistralei 4. Se va asigura astfel prelungirea traseului de circulatie a metroului pe Racordul 2, de la Gara de Nord 2 pana la Statia Parc Bazilescu, in prezent trenurile de metrou circuland pana la Statia 1 Mai.
Valoarea contractului este de 27.800.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat. Durata estimata pentru finalizarea lucrarile care fac obiectul contractului este de 6 luni. "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 18:14:40    Titlul subiectului: 133138

Ieri s-a dat si ordinul oficial de incepere pentru TIAB la contractul de instalatii si spatii tehnice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rapidistu



Data înscrierii: 26/Iun/2009
Ultima vizita: 05/Mai/2015
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 10:18:03    Titlul subiectului: 133167

Asa va arata statia Parc Bazilescu la finalizare

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 13:59:54    Titlul subiectului: 133184

Nimic spectaculos de ordin vizual. Acelasi tipar al statiilor Grivita si 1Mai.
Pentru 20 de ani, macar sa fi schimbat si ei putin tiparul. Pacat pentru design...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 12 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community