Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 15:13:29    Titlul subiectului: 113916

Zarea va primi 3,5 mil. lei de la Metrorex, pentru un teren din Bucureștii Noi

Producătorul de băuturi alcoolice și vinuri spumante Zarea București ar putea primi 3,5 milioane de lei (0,8 mil. euro) de la Metrorex pentru exproprierea unui teren de 2.095 de metri pătrați din cartierul Bucureștii Noi, potrivit unui comunicat al companiei transmis Bursei de Valori București (BVB).

Metrorex va organiza o licitație la sfârșitul lunii iulie pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate în vederea construcției Magistralei IV de metrou, pe tronsonul Gara de Nord-Gara Progresul, valoarea estimativă a contractului fiind de 36,61 milioane de lei, fără TVA. În prezent, Magistrala IV este formată din patru stații pe tronsonul 1 Mai-Gara de Nord, urmând ca în 2010 să fie finalizat tronsonul 1 Mai-Laromet și în 2012 tronsonul Laromet-Zarea.

sursa: http://standard.money.ro/articol_102712_58/zarea_va_primi_3_5_mil__lei_de_la_metrorex__pentru_un_teren_din_bucurestii_noi.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 19:17:36    Titlul subiectului: 113930

survola a scris:
Zarea va primi 3,5 mil. lei de la Metrorex, pentru un teren din Bucureștii Noi

Producătorul de băuturi alcoolice și vinuri spumante Zarea București ar putea primi 3,5 milioane de lei (0,8 mil. euro) de la Metrorex pentru exproprierea unui teren de 2.095 de metri pătrați din cartierul Bucureștii Noi, potrivit unui comunicat al companiei transmis Bursei de Valori București (BVB).

De unde se vede ca cele mai tari afaceri se fac cu statul. 400 euro/mp, pe un teren care nu primeste autorizatie pentru nicio constructie serioasa, sub el fiind tunelul metroului. Acelasi pret il cer bisnitarii din Bucurestii Noi pentru terenuri cu autorizatii de constructie P+4. Da, dar e fix la bulevard, veti zice...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 19:32:52    Titlul subiectului: 113932

Si unde ar fi viitoarea statie "Zarea" ? Pe la "2 Cocosi" ? Pe acolo ar trebui sa fie urmatoarea statie dupa Laromet. Harta mai contine o curiozitate, si anume nu stiu cum ar putea sa aiba M 4 ramura spre Baneasa de la 1 Mai. Evident teoretic e posibil, dar practic ma intereseaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 19:48:11    Titlul subiectului: 113933

Este vorba de varianta de metrou catre Otopeni care s-a vehiculat la un moment-dat Gdn2-1 Mai-Bd Expozitiei-Pta Presei Libere s.a.m.d.
Daca vor insista asupra ideii ca aeroportul trebuie sa aiba neaparat legatura directa cu GdN probabil ca o vor realiza...O vad mai repede decat o alta legatura cu Gdn prin Victoriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 20:11:41    Titlul subiectului: 113935

De acord, dar cum rezolva problema la 1 Mai ? Sau va fi o alta statie pe Ion Mihalache ? Ca sa transformi actuala statie in nod nu este asa de simplu, vreo 3 ani tot trebuie inchisa total. Refuz sa cred in solutia atasata. Si asa va fi deranj mare


Statia 1 Mai.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.66 kb
 Vizualizat:  de 20530 ori

Statia 1 Mai.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2009 08:37:29    Titlul subiectului: 113947

Extras dintr-un articol mai vechi:

"Solutiile tehnice privind realizarea legaturii retelei de metrou au ales urmatoarea varianta: sensul dus spre Aeroportul Henri Coanda se va desprinde cu traseul din galeria de metrou existenta PLS Bucegi-Pod Constanta, dintr-o plecare deja conformata si in curs de executie, iar pentru sensul intors de la Aeroportul International desprinderea va fi facuta in fata statiei 1 Mai (Chibrit) prin demontarea unei portiuni din tunelul existent si introducerea unui macaz de racord."

Sincer, eu n-am vazut acea plecare "deja conformata si in curs de executie", dar daca exista e intre apeducte si PLS Pod Constanta.

Cu sensul "intors" de la aeroport nu pot decat sa ma bucur ca au schimbat traseul liniei, ca ar mai fi insemnat ca mai statea zona in santier 10-15 ani pe putin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 19:04:37    Titlul subiectului: 114382

adrian rosca a scris:
Sincer, eu n-am vazut acea plecare "deja conformata si in curs de executie", dar daca exista e intre apeducte si PLS Pod Constanta.

Se observa foarte bine "plecarea" intr-o poza atasata de Ionelus la pag 1 a topicului.



plecare pod Conatanta.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.81 kb
 Vizualizat:  de 20292 ori

plecare pod Conatanta.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 11:18:56    Titlul subiectului: 114750

http://www.mediafaxfoto.ro/preview.php?id=3610393

http://www.mediafaxfoto.ro/preview.php?id=3610387

Cine are abonament la mediafax foto poate sa vada mai clar detaliile statiei Bazilescu si galeriei de la podul Constanta (plan, sectiuni, etc) in pozele mentionate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Sep 2009 10:05:03    Titlul subiectului: 116609

Statia din dreptul str.Pietei incepe sa fie degajata de panourile cu inscriptia ACM.Se lucreaza la tasarea pamantului de deasupra, s-au adus bordurile pentru trotuare, astept cu interes eliberarea intrarii pe str.Pietei. Very Happy
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 30 Sep 2009 11:52:23    Titlul subiectului: 117808

Azi dimineata am trecut prin dreptul santierului statiei Parc Bazilescu.
Au inchis sapatura, deja lucreaza la trotuarele din zona si la spatiile verzi.
Inseamna ca au terminat lucrarile la structura statiei, asa cum anuntau aseara pa Realitatea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Oct 2009 17:51:51    Titlul subiectului: 117904

Are cineva idee care este termenul de finalizare al lucrarilor? Cel mai recent anuntat, adica Very Happy
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Oct 2009 20:12:19    Titlul subiectului: 117907

Strada Pietei s-a redeschis de cateva zile, se mai lucreaza la trotuare si la aleea dinspre bloc. Cred ca mai dureaza o luna pana le termina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 09:26:52    Titlul subiectului: 117923

Statia Laminorului nu exista deocamdata. Nici nu au fost sapate tunelurile pana acolo, acestea se opresc la Zarea. Si tinand cont ca dupa '89 nu s-a sapat nimic... Very Happy

Statiile pe care speram sa le vedem deschise in 2-3 ani sunt Pajura si Parcul Bazilescu.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 11:59:04    Titlul subiectului: 117933

Este problema de finantare. Daca ar fi fonduri suficiente, acest tronson ar fi deschis in cateva luni. Bani pentru noi rame Movia se gasesc, bani pentru finalizarea a doua statii de metrou, care sunt in lucru de vreo doua decenii mai greu. Totusi ar fi destui calatori pe acest tronson, in ultimii ani pana la statia 1 Mai a crescut fluxul de calatori.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 12:08:44    Titlul subiectului: 117936

Intr-advar, zona este una destul de populata. Sambata seara, de exemplu, la ora 21:00, peronul statiei Basarab inspre 1 Mai era plin ochi, imi pare rau ca nu aveam camera sa fac o poza. Daca era sa ne luam dupa traficul de calatori, acest tronson era prioritar fata de NG2 - Anghel Saligny, dar cei din Metrorex au niste criterii mai aparte...
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 15:20:19    Titlul subiectului: 117955

Am mai spus si o repet...Nici unul din cele 2 racorduri nu se justifica decat prin zonele industriale pe care le deserveau (dar care intre timp s-au dus pe copca), daca ar fi fost sa predomine criteriul rezidential in mod sigur nici unul nu ar fi trebuit inceput in 1989, ci M5 si de ce nu M6 Rahova-Colentina.
M4 este un racord care se opreste la GdN si care va ramane mult timp o linie secundara pana se vor decide sa o continue spre sudul Bucurestiului.
Este singura linie pentru care la ora actuala mai este nevoie de 2 schimbari (de ex daca vii de pe M2).
Tronsonul Ng2-LdC poate genereaza mai putini calatori la ultimele 2 statii, dar genereaza un flux foarte mare inca de la deschidere prin statia 1 Decembrie, poate comparabil cu tot M4.
Si sa nu uitam un lucru esential la NG-LdC si anume ca, dupa multe chinuri, "permutari" si reorganizari din partea Metrorex, acest tronson a fost inclus in noua M3, axa E-V a orasului si de aceea parerea mea este ca ar fi trebuit terminat inaintea tronsonului GdN2-1Mai. Asa s-ar fi usurat de multa vreme circulatia in centru, cei din Militari care reprezinta unul din cele mai populate cartiere ale orasului (incomparabil cu ce deserveste M4...) nu ar fi fost nevoiti sa suporte calvarul de la Eroilor atatia ani, samd.
Si cred ca mai este un aspect. M4 a necesitat investitii importante (sa ne uitam numai la statia GdN2 ) precum si lucrari dificile (amintesc doar strapungerea fostei M3 in zona Basarab si subtraversarea apeductelor in zona Pod Constanta). Aceste investitii nu se vor recupera prea curand din traficul de calatori pe care in gereneaza/il va genera chiar si dupa deschiderea celor 2 noi statii (este foarte adevarat ca acest trafic a crescut pe M4 in ultimii ani, dar in general numarul celor care circula cu metroul este din ce in ce mai mare pe masura ce traficul de suprafata devine un calvar). Pajura este departe de cartierul cu acelasi nume, iar Parc Bazilescu are este drept cateva blocuri prin preajma, dar prea putin ca sa justifice o statie de metrou (care de altfel reprezinta o improvizatie facuta fata de planul initial). De aceea nici nu se grabesc sa termine acest tronson si nimeni nu asigura finantare, din motive de rentabilitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Mar 06 Oct 2009 02:20:22    Titlul subiectului: 118078

Intre cele doua intrari ale statiei Pajura se afla defuncta fabrica Textila Dacia. Exista aprobat (se gaseste pe site-ul pmb) un PUZ pentru aceasta zona cu cladiri de pana la P+14 (fara pic de respect pentru zona de case din jur, as adauga). Se zvoneste ca "investitorii" canadieni - de fapt de prin Cipru - au disparut din Romania si noua dezvoltare e incerta. Pe alt topic am aratat ca si mall-ul planificat pe locul fostei Laromet deocamdata e in asteptare. Prin urmare, fluxuri in crestere de calatori din zona inca nu se intrevad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Oct 2009 05:51:29    Titlul subiectului: 118079

Zona genereaza un flux insemnat de calatori, deja. Este de ajuns sa mergi cu 97, linia care traverseaza cartierul, dimineata sau seara ca sa observi asta.

Intr-adevar, racordul NG2 - Anghel Saligny avea prioritate pentru a se contura in sfarsit un traseu pentru M3. Ca importanta insa, garantez ca statiile Pajura si Bazilescu nu vor fi in nici un caz pustii, asa cum sunt Nicolae Teclu si Anghel Saligny.

In alta ordine de idei, prefer ruinele Textila Dacia si Laromet decat alte mall-uri si cladiri de prost gust, care au invadat tot Bucurestiul... Groaznic.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 23:10:37    Titlul subiectului: 119019

In sfarsit s-au terminat lucrarile de reamenajare a zonei afectate de lucrarile de la statia Bazilescu. Saptamana trecuta s-au montat ultimele borduri si s-au retras utilajele iar astazi 26.10.2009 a fost nivelat ultimul morman de pamant. Mai raman de montat garduletele si plantat gazon si floricele dar presupun ca treaba asta o s-o faca primaria si nu Metrorex.

Hmm, 5 ani de zile pentru structura unei statii de metrou e un record demn de invidiat Razz Pe unde mai pui ca lucrarile de subtraversare a apeductelor de la Podul Constanta sunt departe de a fi incheiate, dar nu-i nimic, conform strategiei MT, acestea vor fi incheiate in cursul trimestrului IV al anului in curs. Twisted Evil

Si o veste buna: s-au scos in sfarsit la licitatie calea de rulare si instalatiile generale ale tronsonului de metrou 1 Mai-Bazilescu. Banii cam lipsesc, in rest avem 'di tati'.

"Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Instalatii generale: electrice (MT, JT, iluminat spatii tehnice), sanitare,ventilatie. Finisaje / compartimentari spatii tehnice.
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:

METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante

- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Instalatii generale: electrice (MT, JT, iluminat spatii tehnice), sanitare,ventilatie. Finisaje / compartimentari spatii tehnice.
II.2) Tipul contractului

Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Instalatii generale: electrice (MT, JT, iluminat spatii tehnice), sanitare,ventilatie. Finisaje / compartimentari spatii tehnice.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
31321000-2 - Linii de curent electric (Rev.2)
45234125-8 - Statie de metrou (Rev.2)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.11.2009
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 31,300,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.Cool Informatii suplimentare
Nu este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii

Valoarea: 31,300,000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009."

"Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Cale de rulare si sina a-3-a. Îmbunatatirea gradului de etansare
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:

METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Email: srotau@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante

- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Cale de rulare si sina a-3-a. Îmbunatatirea gradului de etansare
II.2) Tipul contractului

Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Cale de rulare si sina a-3-a. Îmbunatatirea gradului de etansare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

45112420-5 - Lucrari de excavare de fundatii (Rev.2)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45234114-8 - Lucrari de constructii de rambleuri de cale ferata (Rev.2)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.11.2009
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 28,200,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.Cool Informatii suplimentare
Nu este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii

Valoarea: 28,200,000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009
"

Mai raman cateva pachete de scos la licitatie cum ar fi finisaje statii, curenti slabi (CCTV, detectie incendiu), ceasoficare, escalatoare, etc. etc, asa ca poate la sfarsitul anului viitor toate lucrarile vor fi adjudecate de diversi constructori gen Somet, Imsat, UTI si ale firme cu "lipici" la lucrarile Metrorex. Sau poate, de ce nu, o sa revina firma Bog'Art pe firmament ca doar tot ei au finisat primele 4 statii ale M4 pe vremea unui fost ministru al transporturilor si pot sa continue cu urmatoarele doua. Bineinteles, cu piatra de la o firma de pe platforma fostei intreprinderi Vulcan.

Iar dupa aceea va incepe sarabanda actelor aditionale la contractele respective, dar ce conteaza, pana la urma important ramane terminarea unor lucrari incepute acum 20 de ani si bineinteles punerea in functiune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Noi 2009 18:28:19    Titlul subiectului: 119767

Am fost astazi in zona. Mi se pare mie sau lucrarea este trecuta in conservare ? Ma asteptam sa se lucreze la finisaje, cand colo au fost sau vor fi inchise accesele in statie. Stie cineva lucruri mai concrete ? Accesele in statii sunt nefinalizate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Citaro_2



Data înscrierii: 02/Sep/2008
Ultima vizita: 07/Mai/2013
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Noi 2009 20:45:57    Titlul subiectului: 119780

Din cate stiu eu la Pajura au pus niste grilaje de fier, la teatrul Masca a fost lasata o parte neacoperita cum este la Piata Chibrit, aporape de Podul Constanta dar cred ca pe viitor va fi o iesire de metrou acolo iar iesirea spre Parcul Bazilescu are un mic gardulet de metal la intrare.
_________________
Un transport iesit din comun!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Noi 2009 20:54:57    Titlul subiectului: 119782

Sa speram ca nu este vorba de o conservare, deoarece de la bun inceput ideea a fost sa se lucreze pe pachete de lucrari, din motive de finantare.
La statia Bazilescu ACM 4 a terminat lucrarile din pachetul lor de lucrari adica structura statiei si refacerea pavajelor si spatiilor verzi. Finisajele si implicit amenajarea acceselor vor fi parte a unui alt pachet de lucrari, vezi si postarea mea anterioara.
Dar, orisicat, garduletele au fost montate iar spatiul verde a fost sapat in asteptarea ... trandafirilor. Doar minerii trebuie sa-si faca putin timp ca sa vina la plantat Smile

La Pajura se monteaza structuri de metal provizorii deasupra aceeselor, probabil ca sa le inchida cu tabla. Nu stiu daca vor incepe ceva lucrari mai serioase dupa aceea sau se doreste doar sa nu mai intre apa de ploaie in statie.

La Bazilescu, accesul dinspre Masca e inconjurat de o imprejmuire de santier albastra iar cel dinspre Bazilescu are niste placaj colorat in rosu si alb. Dar sub placaj sunt ramase niste armaturi din otel beton, probabil parte a viitoarei parti supraterane a accesului. Ideea cu placajul mi se pare cel putin ciudata si de sorginte comunista ca si atunci cand venea nea Nicu in vizita de lucru si legau activistii stiuletii cu sarma ca sa para ca s-a depasit recordul de productie la hectar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Noi 2009 12:39:45    Titlul subiectului: 120389

Intr-adevar, intrarile statiei Pajura au fost inchise cu tabla si grilaj, probabil ca sa nu mai intre apa de ploaie, zapada si sobolanii
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Noi 2009 13:20:20    Titlul subiectului: 120391

Oricum, e clar ca e o chestiune de durata pana vor deschide statiile, altfel nu se mai chinuiau sa faca grilajul.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Ian 2010 14:40:15    Titlul subiectului: 122100

Sunt in masura sa va prezint schema de amplasament a statiei "Laminorului" varianta 1989. Amplasamentul statiei, schema triajului si locul triajului sunt date aproape certe. Oricum ce am prezentat aici este una din variantele cu cele mai mari sanse sa fie puse in aplicare. Precum se stie inainte de 1989 se faceau mai multe variante pentru acelasi proiect, asa se obisnuia. Nu stiu dupa ce criterii se alegea varianta castigatoare. Erau inclusiv criterii politice.


Laminorului 1989.png
 Descriere:
Statia Laminorului - 1989
 Mărime fișier:  717.22 kb
 Vizualizat:  de 17741 ori

Laminorului 1989.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 3 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community