Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 16:23:43    Titlul subiectului: 156993

Sincer, pana nu vad un comunicat de presa oficial din partea Metrorex in privinta asta nu o sa mai cred nimic.

Tot ce se stie, oficial vorbind, este ca va fi, intr-adevar o autogara in statia Lac Straulesti. Nu s-a pomenit nimic de vre-un stadion, debarcader sau alte chestii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 21:33:54    Titlul subiectului: 157006

Hopa si stadionul... Embarassed


stadion.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.32 kb
 Vizualizat:  de 9787 ori

stadion.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 14:08:27    Titlul subiectului: 157069

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Lucrarile-extinderea-Magistralei-metrou-incepe_0_731926983.html

"Lucrările pentru extinderea Magistralei 4 de metrou vor începe în această vară

6 iulie 2012

Autor: Adrian Dădârlat

Licitația pentru extinderea Magistralei 4 de metrou cu încă două stații a fost adjudecată, iar lucrările vor începe în această vară, a anunțat astăzi Gheorghe Udriște, directorul general al Metrorex.

În această vară vom demara lucrările la prelungirea liniei 4 de la stația Parc Bazilescu până la stația Lac Străulești”, a spus Udriște.

Licitația pentru execuția structurii de rezistență pentru tuneluri, a galeri și stațiile de metrou Laminorului și Străulești a fost lansată la sfârșitul anului trecut.

Contractul care a fost atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea rețelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi stații. Astfel, au fost prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 kilometri cale dublă), structura aferentă celor două stații (Laminorului și Lac Străulești), depou de metrou, terminal multimodal și Park&Ride, precum și principalele dotări cu instalațiile și echipamentele necesare pentru punerea în funcțiune cu călători a obiectivului.

Potrivit Metrorex, prin această extindere se urmărește realizarea unui sistem de transport integrat și neconcurențial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străulești în ideea de a stimula renunțarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane și urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafață prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străulești – parcare și autogară (Park & Ride Străulesti) pentru calătorii din zona periurbană de nord vest a Capitalei."


Iata ca incep si astia sa se destupe la minte, cel putin declarativ, se vorbeste despre "sistem de transport integrat și neconcurențial", dupa 20 de ani de piraterie mascata frumos sub denumirea de "concurenta", facuta in special de "piratii" cu acte cu maxi-taxi-urile... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2012 16:30:53    Titlul subiectului: 157071

Cine a adjudecat "cascavalul"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 16:07:04    Titlul subiectului: 157227

Metrorex a semnat contractul pentru extinderea retelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Laminorului - Lac Straulesti

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-12778966-metrorex-semnat-contractul-pentru-extinderea-retelei-metrou-tronsonul-parc-bazilescu-laminorului-lac-straulesti.htm

"Metrorex a semnat joi contractul de executie a lucrarilor pentru extensia retelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Lac Straulesti, magistrala 4, se arata intr-un comunicat de presa al Metrorex. Contractul in valoare de 714.731.097 lei, fara TVA, a fost castigat, prin licitatie, de un consortiu de patru firme, condus de compania italiana Astaldi.

Asocierea care a castigat contractul reuneste firmele:
•ASTALDI S.p.A. - Lider Asociere;
•S.C. SOMET S.A.;
•S.C. TIAB S.A.,
•S.C. UTI CONSTRUCTION & FACILITY MANAGEMENT S.A
Potrivit Metrorex, contractul vizeaza extinderea retelei de metrou, a Racordului 2 al Magistralei 4, cu doua statii - Laminorului si Lac Straulesti. Cele patru firme urmeaza sa realizeze elementele de structura, respectiv lucrarile de structura tunel (1,3 km), structura aferenta celor 2 statii, depou de metrou, terminal multimodal si Park & Ride precum si principalele dotari cu instalatiile si echipamentele necesare pentru punerea in functiune cu calatori a tronsonului. Lucrarile urmeaza sa fie finalizate in termen de 30 luni.

Suma alocata extinderii este de 714.731.097 lei, fara TVA, finantarea fiind asigurata de la bugetul de stat, se arata in comunicatul Metrorex.

Metrorex informeaza ca prin lucrari se incearca "realizarea unui sistem de transport integrat si neconcurential prin implementarea unor poli de schimb", incercand astfel sa incurajeze pe participantii la trafic sa renunte la automobilele personale in favoarea transportului public in comun pentru deplasarile intraurbane si urbane.

Potrivit autoritatii de transport subteran din Bucuresti, pentru realizarea nodului internodal din Zona Lac Straulesti vor fi amenajate terenurile la suprafata - parcare si autogara (Park & Ride Straulesti) pentru calatorii din zona periurbana de nord-vest a capitalei. Totodata, s-a avut in vedere dezvoltarea viitoare a localitatilor limitrofe Bucurestiului din zona de Nord, printre care Mogosoaia, Buftea si Chitila.
•Parcarea este gandita pentru cei care doresc sa-si continue calatoria spre oras cu metrou, avandu-se in vedere faptul ca DN 1A este o importanta cale de acces in Bucuresti.

•In aceeasi incinta va fi amenajat si terminalul intermodal pentru autobuze si microbuze (autogara) destinat calatorilor care vor sa utilizeze mijloacele de transport in comun orasenesc - RATB si METROU.

Proiectul permite posibilitatea extensiei liniei respective cu alte statii spre zona de nord-vest, inspre localitatile Mogosoaia si Buftea, informeaza Metrorex.

Metrorex a mai anuntat ca pregateste si urmeaza sa elaboreze studiul de fezabilitate care vizeaza extinderea liniei 4 de metrou de la statia Gara de Nord la statia Gara Progresu, realizandu-se astfel o legatura directa de tip metrou intre nord-vestul si sudul capitalei.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 16:33:02    Titlul subiectului: 157229

Daca suma este alocata de la bugetul de stat, eu personal am indoieli serioase ca platile vor fi facute la timp si ca numai in 2 ani jumate va fi gata lucrarea. Oricum parerea mea, 2 ani jumate pentru doua statii de metrou este extrem de mult, pe vremuri se faceau 10 kilometri de metrou in 2 ani jumate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 19:51:21    Titlul subiectului: 157237

Nu este mult, este ritmul "modern", poate chiar cel normal.
Pe vremuri se faceau 4km cale dubla si 2 statii/an, dar eram peste tot ce se construia in domeniu in acel moment. Nu ne credea nimeni ca lucrarile nu au inceput mai devreme decat declaram noi ca au inceput.
Unde mai pui ca tronsonul Universitate-Romana a fost construit in cca 3 luni cu exacavatie deschisa Exclamation . Ce vremuri..... Nu vom mai vedea asa ceva acum. Uita-te la M5 care deja are (mari) intarzieri, practic dupa un an nu se vede mare lucru in afara de zona Razoare.
Sa speram ca aceasta lucrare de extindere a M4 merita, eu am mari indoieli asupra ei si a M6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 20:30:24    Titlul subiectului: 157238

Ceea ce spui tu inseamna regres. Pe masura ce avansam in timp, avanseaza tehnica, timpul de lucru ar trebui sa scada. Mie nu mi se pare normal, ba din contra normal ar fi ca lucrarea sa fie gata in MAXIM un an. Doar avem tehnica moderna, nu mai avem scut semimecanizat. Asta inseamna progres in viziunea ta, sa faci o lucrare in timp mai lung ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 22:50:58    Titlul subiectului: 157243

Nu uitati ca se pune si depoul aici.

Tunelul se face repede, ca avem "lase frate", dar depoul + statiile nu se construiesc peste noapte.

Plus ca terenul din zona este foarte pretentios.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 08:59:36    Titlul subiectului: 157247

guest a scris:
Ceea ce spui tu inseamna regres.

Nu este asa. Am spus, ritmul nostru de dinainte de 1989 nu era unul firesc. Si nu o spun eu, au spus-o cei care au vizitat lucrarile si care credeau ca noi am inceput sapaturile mult inainte de 1975..
Atunci, daca cineva spunea ca trebuie terminata o lucrare in 2 ani in loc de 4 ani (in cinstea vreunui congres), fara vreo justificare tehnica sau economica, asa se facea ...Se aduceau forte suplimentare, se mobiliza armata, se oprea complet circulatia pe un bulevad important (a se vedea Magheru), se lucra inclusiv noaptea, se faceau diverse compromisuri (a se vedea citatul de mai jos..) , astfel incat lucrarea sa "mearga" mai repede. Nu inseamna ca asa era si normal...
Acum, cand lucrarile sunt executate de firme private, care mai trebuie sa obtina si profit, nu numai laudele "tovarasilor", lucrurile nu mai stau asa. Unei firme ii este imposibil sa mobilizeze forte suplimentare pentru a lucra mai repede fara sa-si afecteze profitabilitatea. Sau ar putea, dar asta inseamna costuri pe masura, ceea ce beneficiarul nu este dispus sa plateasca....Probabil ca daca am plati dublu, ar fi gata intr-un an, dar merita ? Si asa aceasta lucrare nu prea merita nici la banii actuali, dar sa platim in plus. Bine ca s-au economist 55 mil euro..
La M4 timpul este putin cam mare, insa, repet, nu putem avea ritmul de dinainte de 1989. Si nu scutul/TMB dau viteza de inaintare ci, dupa cum vedem la M5, statiile nu sunt gata ca sa poate introduce TMB-urile. Si nu sunt gata din diverse motive. Pe langa lipsa fortei de munca suficiente, mai intampina si "greutati" de ultima ora. Vreun cablu pe care furnizorul de electricitate il deviaza dupa nu stiu cate luni pentru ca este si el firma privata si nu-l intereseaza de metrou (pe vremuri se dadea un ordin si a doua zi era deviat, altfel erau judecati pentru "subminarea economiei nationale"...), vreo conducta care trebuie si ea deviata, ba mai apar si vajnicii ecologisti care sunt impotriva taierii vreunui tufis sau copacel, etc...
Si ca sa vezi ca ritmul de dinainte de 89 era fortat, uite un citat :
"Scutul e un element din otel, manual, semimanual sau mecanic. La noi scutul manual a fost de baza. Nu am avut mijloace mecanice, dar scutul fiind fortat sa inainteze foarte repede, muncitorii lasau sa se prabuseasca frontul de excavare, si de aia am avut in anii 90, la suprafata, toate liniile de tramvai ondulate si a trebuit sa le refacem. Pentru ca in subteran nu se lucra dupa o tehnologie de meseriasi, ci furandu-ne caciula".
http://stiri.rol.ro/sapaturi-mecanizate-cu-mineri-dupa-indicatii-manuale-487409.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 12:22:10    Titlul subiectului: 157256

@sab daca in contractele cu Astaldi ar fi fost prevazute si penalitati serioase pentru intarzieri sa vezi ce ar fi tras oamenii sa fie gata lucrarile (ma refer si la linia Bucuresti Constanta , Pasajul Basarab si la M5).Pune un 100.000 euro/zi si sa vezi ce or sa muncesca 24 din 24 plus ca se vor duce peste furnizorii de energie electrica, apa, gaze.
Sincer, de profit nu ii plang eu - e ultimul lucru la care m-as gandi (daca ne uitam la regii asfaltului cred ca ne dam seama ca profiturile sunt foarte mari).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 19:29:47    Titlul subiectului: 157441

Cum va arăta stația Laminorului de pe Magistrala 4.
http://b365.realitatea.net/cum-va-arata-statia-laminorului-de-pe-magistrala-4-galerie-foto_181390.html

Alegerile Metrorex pentru stația Laminorului de pe Magistrala 4 nu au fost pe placul arhitecților din Comisia de Urbanism. "Arată ca o grămadă de fiare. Laughing Laughing Toate arată la fel", a spus arhitectul Bogdan Bogoescu. El a recomandat arhitecților implicați în proiect să modifice designul acestei stații, astfel încât să se diferențieze de cele deja existente.

"Metrorex nu vrea alte variante. Accesul în stație va fi la fel ca la celelalte", au spus realizatorii proiectului.

Membrii Comisiei de Urbanism au amânat însă subiectul pentru următoarea ședință.

Metrorex a semnat, săptămâna trecută, contractul de executie a lucrarilor pentru extensia retelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Lac Straulesti, magistrala 4, cu o asociatie condusa de firma italiana Astaldi.

Valoarea contractului este de 714.731.097 lei, fata TVA, finantarea urmand a fi asigurata prin alocatii de la bugetul de stat, iar lucrarile vor fi finalizate in 30 de luni, se precizeaza intr-un comunicat al Metrorex.

Lucrarile vor fi executate de o asociere formata din ASTALDI S.p.A. - lider asociere, S.C. SOMET S.A., S.C. TIAB S.A. si S.C. UTI CONSTRUCTION & FACILITY MANAGEMENT S.A.

"Contractul care va fi atribuit inglobeaza totalitatea lucrarilor necesare pentru extinderea retelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu doua noi statii, fiind prevazute in acest sens lucrarile de structura tunel (1,3 km), structura aferenta celor 2 statii (Laminorului si Lac Straulesti), depou de metrou, terminal multimodal si Park & Ride precum si principalele dotari cu instalatiile si echipamentele necesare pentru punerea in functiune cu calatori a obiectivului", se arata in comunicat.

Extinderea Magistralei 4 de metrou pe secțiunea Parc Bazilescu - Lac Străulești va modifica radical zona de nord a Capitalei.

În zona stației Străulești, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea stația de metrou Străulești, care va fi ridicată sub formă de depou cu șase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în stația de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spații verzi pe acoperiș. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o stație de metrou din București îl reprezintă parcările de pe laturile stației-depou. Practic peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieși la suprafață.

Pasaj rutier și o arteră nouă pe malurile lacurilor Străulești și Grivița

Circulația rutieră va fi reorganizată în zonă. "Pentru fluentizarea traficului, se propune realizarea nodului rutier denivelat Străulești. În intersectia menționata, str. Ionescu – Sisești va fi conexată cu pasaj rutier superior cu str. Godeanu. La nivelul solului, se va realiza legătura Bucurestii Noi – șos. București – Târgoviște și relațiile între aceste artere și celelalte străzi convergente", se precizează în proiect.

Proiectul prevede și construirea unor artere rutiere noi. Astfel, "strada care pornește din nodul rutier bd. Bucureștii Noi – str. Gh. Ionescu Șisești – Godeanu, urmează malul de lac, până la limita cimitirului Străulești și continuă spre sud-est, la limita parcelelor – foste baze sportive – aflate pe malul lacului Grivița, spre incinta fabricii Laromet".

În zona nodului rutier Străulești, se vor realiza și spații și amenajări destinate pietonilor și bicicliștilor, în legătură cu zona lacurilor. De asemenea, bd. Laminorului, bd. Bucureștii Noi și strazile convergente vor fi extinse și modernizate.

Debarcader și ecluză pe lacul Străulești

Odată cu extinderea magistralei de metrou vor fi realizate, în zona adiacentă a lacului Străulești, o serie de lucrări complexe. Conform proiectului, vor fi refăcute și dezvoltate baza sportivă, dar și echipamentele publice și dotările comerciale de pe malul lacului.

În plus, zona lacului Străulești va fi transformată într-un important spațiu de agrement. Astfel, se propune, amenajarea unui debarcader pe lac și a unei ecluze de trecere pentru ambarcațiuni mici.

În prezent, magistrala 4 are șase stații: Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița, 1 Mai, Pajura și Parc Bazilescu. Odată cu finalizarea ultimelor două stații, Laminorului și Lac Străulești, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.



laminorului_86233600.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.84 kb
 Vizualizat:  de 9302 ori

laminorului_86233600.jpg



lamonorului2_91995900.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.71 kb
 Vizualizat:  de 9302 ori

lamonorului2_91995900.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 21:13:52    Titlul subiectului: 157447

Din nou irealitatea nu stie sa faca diferenta intre Statia Straulesti si Depoul Straulesti....

Si au zis Pajura in loc de Jiului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 23:31:13    Titlul subiectului: 157459

elef a scris:
@sab daca in contractele cu Astaldi ar fi fost prevazute si penalitati serioase pentru intarzieri sa vezi ce ar fi tras oamenii sa fie gata lucrarile (ma refer si la linia Bucuresti Constanta , Pasajul Basarab si la M5).Pune un 100.000 euro/zi si sa vezi ce or sa muncesca 24 din 24 plus ca se vor duce peste furnizorii de energie electrica, apa, gaze.
Sincer, de profit nu ii plang eu - e ultimul lucru la care m-as gandi (daca ne uitam la regii asfaltului cred ca ne dam seama ca profiturile sunt foarte mari).

Sincer, nu ca mi-ar fi foarte dragi 'regii asfaltului', dar imi displac si mai mult 'folcloristii' care o 'cobzaresc' dupa ureche...
Ia vezi matale mai intai aici...:
http://economica.rtv.net/un-rege-al-asfaltului-isi-surclaseaza-concurenta-top-4-constructori-la-profit_29076.html
In afara de primul loc, ce are un profit 'suspect' de bun, ceilalti se situeaza 'la firul ierbii'...ceea ce demonstreaza ca intre timp, altele sunt actualele 'conducte' majore de sifonare a banului public...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 16:13:09    Titlul subiectului: 158679

Am fost azi la capătul tunelurilor dinspre Bazilescu spre Laminorului.
Se pregătește terenul pentru mașinile de săpat.
În rest nimic...
Citat:
Da ? poate vezi tu inelele tunelului pe partea de la peron, eu nu le-am vazut... N-am spus "demolare totala", demolarea poate sa fie si partiala. Daca nu se demola (partial) nu puteai "sa te sui" in metrou.

Stau și mă întreb de unde vă tot vin ideile astea Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 17:25:10    Titlul subiectului: 158686

Nu stiu de unde scoti tu mortii astia ingropati de multa vreme... Smile
Daca imi aduc bine aminte, citatul se refera la o discutie legata de faptul ca nu s-a instalat un macaz la Bazilescu. Eu am intrebat care este ratiunea pentru care nu s-a facut acest macaz, iar raspunsul a fost ca nu s-a dorit demolarea tunelului si ca la Bazilescu nu s-a demolat nimic, s-a pastrat tunelul existent.
Citatul dat de tine argumenta faptul ca oricum la Bazilescu s-a demolat o parte din tunel, deci nu era mare lucru daca se mai demola inca o parte si se instala un macaz.
Nu inteleg... ce n-ai inteles... Laughing
Utilitatea acestui macaz cred ca nu o contesta nimeni azi, mai ales ca planul pentru prelungirea M4 prevede un macaz la Laminorului si altul la urmatoarea statie. Culmea este ca utilitatea macazului de la Laminorului este legata numai de perioada cat M6 se va" intepa" in M4, in rest este cvasi inutil.
Spre deosebire, un macaz la Bazilescu era folositor multi ani pentru M4, astfel incat sa nu se mai circule ca acum. Bineinteles, era folositor si pentru M6, dar mai mult si important, pentru M4. Dar asta este, mortii cu mortii, noi cu M4 pe ambele linii in ambele sensuri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 22:45:01    Titlul subiectului: 158699

Citat:
Citatul dat de tine argumenta faptul ca oricum la Bazilescu s-a demolat o parte din tunel, deci nu era mare lucru daca se mai demola inca o parte si se instala un macaz.

În primul rând nu e "un macaz", ci, poate, o "diagonală" sau o "bretea".
Iar dacă n-a fost prevăzut în proiect, nu s-a făcut. Stația însăși este aproape de tunel, mă refer la capetele stației, și este și în curbă. Pentru o legătură între linii trebuie să lași loc, nu poți să demolezi tunelul oricum.
Așa s-a făcut la toate stațiile, zonele unde sunt macaze se află în casetă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 22:45:33    Titlul subiectului: 158700

# bogdan2011 Ăsta e un bluff mare cat Muntele Everest !
Am fost azi la capătul tunelurilor dinspre Bazilescu spre Laminorului.
Se pregătește terenul pentru mașinile de săpat.


Ha ! Ha ! Ha ! Repet, tu esti sigur de "miscarile" de la PLS Zarea ? Nici vorba de pregatirea vreunui teren.
a) De unde sti ca PLS Zarea este PLS si nu PSS ?
b) Inainte de ce spui tu trebuie pregatit putin terenul de ceva expropieri / demolari.
La PLS Zarea se efectueaza ceva lucrari ce tin de tunelul actual si nu de cel viitor.
bogdan2011 a scris:
În primul rând nu e "un macaz", ci, poate, o "diagonală" sau o "bretea".

Asta e evident, macazul nu îl pui acolo asa, sa fie, sa te uiti la el. Cand sab a spus ca acolo nu e macaz s-a referit la diagonala / bretea. Nu inteleg cum ai reusit sa intelegi altceva.

bogdan2011 a scris:
Iar dacă n-a fost prevăzut în proiect, nu s-a făcut.

Sab s-a referit la cu totul altcava. Fiind cap de linie ( provizorie ) ar fi trebuit sa fie un macaz acolo.. Asa e logic, mai ales ca provizoriatul poate dura si cativa zeci de ani.
bogdan2011 a scris:
Stația însăși este aproape de tunel, mă refer la capetele stației, și este și în curbă. Pentru o legătură între linii trebuie să lași loc, nu poți să demolezi tunelul oricum.

Vezi ca scoti afirmatia din context si nu e fair play.
1) Adica cum statia este aproape de tunel ? Tu stii exact cum s-a construit statia ? Oricum, in orice directie ai lua-o toate statiile de metrou din toate colturile lumii sunt aproape de tunel. Oricum nu are logica ce ai spus.
2) Daca linia e in curba ce importanta are ? La Raul Doamnei ( Drumul Taberei ) este exact acelasi lucru, e ditamai curba acolo si s-au putut pune macaze, chiar cu unul in plus decat era necesar Laughing
Lasand la o parte faptul ca macazurile ar fi trebuit sa fie puse in partea spre Jiului unde nu e curba.
bogdan2011 a scris:
Așa s-a făcut la toate stațiile, zonele unde sunt macaze se află în casetă.

Ti-am spus ca scoti lucrurile din context si nu e bine.
1) Asta stim toti de aici
2) Sab a spus exact acelasi lucru, dar nu inteleg de ce ai scos tu fraza din context, ca se intelege cu totul altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 01:01:12    Titlul subiectului: 158704

Citat:
La PLS Zarea se efectueaza ceva lucrari ce tin de tunelul actual si nu de cel viitor.

Cei de acolo mi-au spus că se lucrează la tunelul actual + lărgirea gropii.
Probabil că acolo o să fie stația, având în vedere că o bucată de teren de după bucla tramvaiului este pregătită pentru săpat. Și logic că tot pe acolo or să fie băgate și frezele.
Citat:
Asta e evident, macazul nu îl pui acolo asa, sa fie, sa te uiti la el. Cand sab a spus ca acolo nu e macaz s-a referit la diagonala / bretea. Nu inteleg cum ai reusit sa intelegi altceva.

Păi hai să vorbim cum trebuie...
Citat:
Sab s-a referit la cu totul altcava. Fiind cap de linie ( provizorie ) ar fi trebuit sa fie un macaz acolo.. Asa e logic, mai ales ca provizoriatul poate dura si cativa zeci de ani.

În proiect nu este cap de linie. În proiectul inițial, Larometul (sau Laminorului, cum i-o zice acum) era capăt de linie. Iar în proiectul actual, la Străulești e capăt.
Citat:
1) Adica cum statia este aproape de tunel ? Tu stii exact cum s-a construit statia ? Oricum, in orice directie ai lua-o toate statiile de metrou din toate colturile lumii sunt aproape de tunel. Oricum nu are logica ce ai spus.

Dacă te-ai uita la multe dintre stații, între peroane și tunel există o casetă largă pe unde s-a făcut accesul de la suprafață. Acum nu știu exact ce metode au și cum au săpat stația, dar, după cum arată, n-a fost prevăzută o zonă cu macaze.
Din proiectul inițial țin minte că lipsea. Erau Grivița, 1 Mai, Pajura, Laromet. Bănuiesc că s-a săpat tunelul apoi s-a decopertat de la suprafață și s-a construit stația. Cum a fost făcută și Dristor 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 08:33:36    Titlul subiectului: 158707

Cei de acolo ti-au spus probabil corect - daca i-ai intrebat cu respect si ai dat peste cineva mai sociabil, dar e bine sa nu mai pui de la tine.
Asadar cei de aici ( de pe forum ) spun ca la PLS Zarea deocamdata e liniste, nu se continua lucrarile, sunt numai niste lucrari de intretinere pentru tunelul actual pana la Parc.
La PLS Zarea nu va fi nici o statie de metrou, statia de metrou va fi undeva intre strazile Episcop Vulcan si Durau si va fi exact pe mijlocul actualului bulevard.
Adica cum o bucata de teren de dupa bucla tramvaiului este pregatita pentru sapat ? Acolo ( probabil ca ai inclus si benzinaria ) sunt niste pereti mulati ai fostei statii Laromet de pe vremea comunistilor, proiect abandonat in totalitate.
Ce intelegi tu prin "freze" ? Poate TBM, si poate numai unul, pentru aproximativ 1 km si jumatate de tunel cale simpla nu-ti trebuie 2 TBM - uri.
Problema macazelor usor ma deranjeaza, este exact acelasi lucru cu "frezele tale".
Este un mod de exprimare foarte decent si logic cu "macazele", iti spun eu de acum cand pronunti cuvantul "macaz" te gandesti si la "diagonala", lasand la o parte aspectul ca nici "diagonala" nu cred ca este denumirea stiintifica a liniei.
Problema macazelor ( a diagonalelor, poftim ) la capete de linie provizorii se pune din alt punct de vedere.
Spune-mi si mie, daca tot e la Straulesti cap de linie, de ce la "Laminorului" s-a prevazut "diagonala'' ?
Mai ales ca Bazilescu se profileaza a fi un cap de linie "definitiv'' ( adica pentru multi ani de acum incolo ). Orice om cu cap pune un macaz ( o diagonala ) la un cap de linie, chiar si provizoriu.
Ultimele tale declaratii vizavi de statii sunt hazlii rau de tot, pentru ca :
O statie de metrou nu inseamna peronul. Intr-o statie de metrou se includ si accesele in statie. Expresia "caseta larga" nu are nici o acoperire academica, este un "jargon", o cutuma. exact ca "macazele lui sab". Vad ca noua ne faci observatie pentru o exprimare academica, dar folosesti si tu cutume mai putin stiintifice.
Un exemplu clasic de statie fara "caseta larga" este Unirii ( M 2 ), dar daca ma muncesc mai gasesc exemple ( Izvor bunaoara este fara ''caseta larga" ).
Parerea mea sincera este ca nu stii cum a fost construita statia Parc Bazilescu si oricum nu are nici o legatura cu tehnologia de constructie a statiei "Dristor 1".
La "Parc" nu "s-a sapat tunelul" ci pur si simplu "l-au gasit acolo" si au trebuit sa faca ceva cu el.
La Dristor 1 nu s-a sapat intai tunelul / nu l-au gasit acolo, ci pur si simplu au pus mai putin boltari ca sa poti avea acces la peron. E o diferenta mare intre Parc si D 1.
In incheiere, 2 intrebari :
1) De unde stii ca la Zarea va fi un PLS si nu un PSS ?
2) Daca ai auzit de ceva demolari acolo, pentru ca fara ele nu se poate continua spre Laminorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 08:46:19    Titlul subiectului: 158708

Mai omule, aia spargeau acolo "tavanul" gropii. Terenul despre care vorbesc este DUPA benzinarie, imprejmuit si e un afis pus in legatura cu lucrarile la metrou.

Citat:
Este un mod de exprimare foarte decent si logic cu "macazele", iti spun eu de acum cand pronunti cuvantul "macaz" te gandesti si la "diagonala", lasand la o parte aspectul ca nici "diagonala" nu cred ca este denumirea stiintifica a liniei.

Cand spui macaz, eu ma gandesc la electromecanismul de macaz sau la schimbatorul de cale. Denumirea corecta la ceea ce vrei tu sa zici este ori diagonala, ori bretea.

Citat:
Spune-mi si mie, daca tot e la Straulesti cap de linie, de ce la "Laminorului" s-a prevazut "diagonala'' ?

Pentru ca in proiectul initial Straulesti nu exista si Laminorului era capat de linie. Rolling Eyes

Citat:
Mai ales ca Bazilescu se profileaza a fi un cap de linie "definitiv'' ( adica pentru multi ani de acum incolo ). Orice om cu cap pune un macaz ( o diagonala ) la un cap de linie, chiar si provizoriu.

Nu si cand in proiectul initial Bazilescu nu era cap de linie. Ba chiar nici nu exista ca statie. Mai ales ca modalitatea actuala de circulatie, cu intrare pe linii de la 1 Mai, asigura un interval ok.

Citat:
O statie de metrou nu inseamna peronul. Intr-o statie de metrou se includ si accesele in statie.

N-ai inteles nimic. Mai citeste odata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 09:14:12    Titlul subiectului: 158712

bogdan2011 a scris:
Pentru ca in proiectul initial Straulesti nu exista si Laminorului era capat de linie. Rolling Eyes .

Asta dovedeste o aberatie. Ca, daca proiectul se modifica, nu suntem in stare sa-l adaptam....
1. Bazilescu nu exista in proiectul M4. S-a construit totusi, cu rol de capat de linie provizoriu. Ca atare, trebuia sa aiba un macaz sau o bretea. Orice s-a construit la noi si in lume ca si capat de linie (final sau provizoriu) are asa ceva.
2. Deci Bazilescu, care a luat locul statiei Laromet (ca si capat de linie) nu a putut beneficia de macaz, in schimb acum, ca se construieste Laminorului, este musai sa aiba macaz "ca asa era in proiectul din 1989", chiar daca acest macaz nu mai este necesar ... Smile Nu am cheltuit niste bani cu cap la Bazilescu ( pentru ca nimeni nu si-a pus problema ca ar fi necesar asa ceva acolo, bazandu-se pe faptul ca odata si odata se va construi si Laminorului, nu se stie cand, dar SIGUR se va construi candva...). Este un bluf/cacialma ca la poker. In anii 2000 cand s-a luat decizia de a se construi Bazilescu, nimeni, dar absolut nimeni, nu putea baga mana in foc ca se va construi Laminorului si cand se va intampla.
Deci am vrut sa facem economii la Bazilescu, in schimb cheltuim acum fara cap la Laminorului, unde facem ditamai macazul in X INUTIL.
Am cerut si eu o explicatie pentru care se face macaz la Laminorului. Singura explicatie a fost ca "este necesar pentru M6". Cam ciudat, tot ce se face acum pe M4 este necesar pentru... M6. Depoul, macazul, etc..
Asta este... Pacat.
P.S Ce-as rade ca acum, cu ocazia rectificarilor bugetare, sa se anuleze prelungirea M4 sau sa se amane pentru ani buni... Ramanem cu eterna circulatie pe doua linii in ambele sensuri, ceea ce, in opinia mea, este o ABERATIE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 10:20:46    Titlul subiectului: 158716

Ponta a spus raspicat, iar cei dinainte de fapt au facut acelasi lucru :
Toate fortele concentrate asupra lui M 5, M 6 cu al sau depou din strand mai pot sa astepte.
Asadar caz inchis, Bazilescu cap de linie provizoriu definitiv.
Fara macaz. Oricum recunoaste ca la ce trafic are M 4 cred ca si macazele de la 1 Mai sunt in plus. Ar fi trebuit sa lase 2 metrouri, fiecare pe o linie, care sa faca naveta Parc - Basarab. O semicursa Parc - Basarab se face in aproximativ 8 - 10 minute, timp foarte decent pentru un asteptat in statie.
Si nu ne mai complicam nici cu intretinerea macazelor de la GdN 2 / 1 Mai.
Hai sa fim seriosi, asa cum m-am asteptat M 4 este o povara prea mare pentru bugetul nostru "consolidat".
# bogdan 2011, te astept in continuare sa raspunzi la cele 2 intrebari :
1) De unde stii ca la Zarea va fi un PLS si nu un PSS ?
2) Daca ai auzit de ceva demolari acolo, pentru ca fara ele nu se poate continua spre Laminorului.
Ai observat unde este noua statie "Laminorului".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 10:32:26    Titlul subiectului: 158717

Toate fortele concentrate pe M5 tronson Eroilor - pentru restul iar nu se mai cunosc datele problemei legate de resursele bugetare.
Daca va fi trecut la primarie, nu numai ca nu se va mai lucra pe mai multe fronturi in acelasi timp, dar si fondurile eu le vad mult mai mici.
In momentul de fata M4 Straulesti nu are niciun sens - exista transport de suprafata mai mult decat decent care sa lege cartierul de Piata Presei respectiv Pasaj Baneasa, poate pe viitor lega si cu M6 in zona aeroport Baneasa, si nu mai era nevoie sa duca depoul la Straulesti.
Oricum, cum Udriste nu mai este director la metrou, se mai schimba planurile (fiecare director cu ideile lui si propunerile lui)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 23:26:05    Titlul subiectului: 158729

Citat:
Ca atare, trebuia sa aiba un macaz sau o bretea.

Acest "trebuia" de pe un forum nu e totuna cu costurile, proiectul, structura de rezistenta samd. Ei s-au grabit sa deschida doua statii si n-au asteptat sa termine si capatul de linie, adica Laromet.
Citat:
in schimb acum, ca se construieste Laminorului, este musai sa aiba macaz "ca asa era in proiectul din 1989", chiar daca acesi maca nu mai este necesar

Pai nici macar tunelul pana la Straulesti nu e construit. Daca nu se va putea face circulatie ca pana acum, cu intrare pe la 1 Mai, Laromet va trebui sa aiba posibilitatea de rebrusare.
De fapt, proiectul initial s-a oprit si se fac studii din nou. Unul din studii propune extinderea liniei de la Straulesti pana la aeroport.
Deci ca adauga "macaz" sau nu tine de posibilitatea de a lucra si de costuri.
Citat:
in schimb cheltuim acum fara cap la Laminorului, unde facem ditamai macazul in X INUTIL.

Daca breteaua a fost prevazuta in proiect si este loc pentru ea, probabil va fi mai ieftin si posibil decat una la Bazilescu.
Citat:
Ar fi trebuit sa lase 2 metrouri, fiecare pe o linie, care sa faca naveta Parc - Basarab. O semicursa Parc - Basarab se face in aproximativ 8 - 10 minute, timp foarte decent pentru un asteptat in statie.

Si iti dai seama ce haos ar fi la Basarab, care nu e statie cu peron central?
Citat:
Si nu ne mai complicam nici cu intretinerea macazelor de la GdN 2 / 1 Mai.

S-o crezi tu ca e asa simplu. Sunt chestii de siguranta circulatiei riguros reglementate, reviziile nu se fac asa cand are lumea chef.
Citat:
1) De unde stii ca la Zarea va fi un PLS si nu un PSS ?

Nu stiu ce inseamna PLS si PSS.
Citat:
2) Daca ai auzit de ceva demolari acolo, pentru ca fara ele nu se poate continua spre Laminorului.

Nu am auzit pentru ca momentan se discuta mai multe proiecte. In functie de costuri si posibilitati, se poate demola sau sapa statie pe dedesubt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 25 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community