Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Sâm 08 Noi 2008 18:16:19 Titlul subiectului: M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti |
100772 |
|
Tronsonul Gara de Nord - Laromet cand va fi gata? Care este stadiul lucrarilor?
Iar magistrala Ghencea - Patelimon e doar in faza de proiect (egal cu zero) sau se misca ceva?
Vreau si eu daca nu va suparati sa-mi spuneti care sunt toate magistralele din prezent,adica statiile de capat ale fiecareia.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Noi 2008 20:39:20 Titlul subiectului: |
100777 |
|
boy4ever a scris: | Tronsonul Gara de Nord - Laromet cand va fi gata? Care este stadiul lucrarilor?
Iar magistrala Ghencea - Patelimon e doar in faza de proiect (egal cu zero) sau se misca ceva? | Tronsonul Gara de Nord-Laromet este finalizat partial , adica portiunea GN2-1Mai, lucrandu-se cu mare elan in continuare pana la Laromet ... Termene de finalizare au tot fost date si nu au fost respectate . Ultima varianta ar fi 2010 , dar in continuare nu sunt fonduri suficiente...
Despre Ghencea-Pantelimon (mai exact pana la Universitate in prima faza , ca tronsonul Universitate-Pantelimon este deja prea indepartat ) ultima veste este ca se organizeaza licitatie . Dar daca pana acum se stia ca va porni din Ghencea , va avea aproape 9 km , 13 sau 14 statii si va dura 10 ani, in 03.11 Ministerul Transporturilor a anuntat organizarea licitatiei pt 6,1 km si 8 statii (deh , este recesiune si au mai taiat din fonduri.. ), iar durata de executie s-a redus la 42 luni .
Exact ce spuneam , se fac planuri care se schimba din mers ....
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Noi 2008 12:27:53 Titlul subiectului: |
100808 |
|
Problema e ca in ritmul redus de construire a statiilor de metrou, e greu sa faci un plan pentru tot orasul, pentru ca te-ai putea trezi ca o zona pe care mizai cu 20 de ani in urma a devenit cartier de batrani / bogatasi (deci persoane care nu folosesc metroul).
|
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Dum 21 Dec 2008 18:10:01 Titlul subiectului: Tronsonul 1 Mai - Laromet |
102842 |
|
In 2010 se va pune in functiune tronsonul 1 Mai - Bazilescu (cu statiile Pajura si Parc Bazilescu) si apoi in etapa a II-a lucrarile la tronsonul Bazilescu - Laromet.
Santier statia Parc Bazilescu
Descriere: |
Santier statia Parc Bazilescu |
|
Mărime fișier: |
1.54 MB |
Vizualizat: |
de 49284 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.61 kb |
Vizualizat: |
de 49273 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
496.68 kb |
Vizualizat: |
de 49269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
521.29 kb |
Vizualizat: |
de 49269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.25 kb |
Vizualizat: |
de 49269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.25 kb |
Vizualizat: |
de 49269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.25 kb |
Vizualizat: |
de 49269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.53 kb |
Vizualizat: |
de 49269 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Dec 2008 22:33:14 Titlul subiectului: |
102848 |
|
Sper din suflet ca aceste poze sunt facute in urma cu 10 ani si ca acum deja au terminat de placat cu marmura statiile...
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 19:31:30 Titlul subiectului: |
103197 |
|
Din pacate cred ca pozele sunt facute cam prin luna august-septembrie si iarasi din pacate ele sunt cat se poate de reale!!Stiu ca ai fost ironic dar din pacate asta este adevarul,trei statii facute in vreo 10-15 ani
|
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 22:03:04 Titlul subiectului: |
106659 |
|
Linia M4 pe portiunea Gara de Nord - Basarab foloseste acelasi tunel ca si linia M1 sau are tunel separat (desi nu i-as vedea sensul)?
Intreb deoarece ma cam induce in eroare harta Metrorexului pentru ca M1 si M3 pe portiunea comuna Nicolae Grigorescu si Izvor sunt reprezentate intr-un fel iar M1 si M4 pe tronsonul mai sus mentionat in alt fel.
Iata si linkul care mi-a creat confuzia:
http://www.metrou.ro/metrorex.php
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 22:08:10 Titlul subiectului: |
106662 |
|
Gandindu-ne la distanta dintre statiile Gara de Nord 1 si Gara de Nord 2 tind sa cred ca sunt tunele separate. In plus, din Basarab se vede lumina farurilor aprinse ale metroului stationat la Gara de Nord 2, in timp ce inspre Gara de Nord 1 nu se vede nimic.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 22:13:38 Titlul subiectului: |
106665 |
|
Sunt tunele separate.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 22:20:21 Titlul subiectului: |
106666 |
|
Ce i-a determinat sa faca asta? Oare nu era mai economic sa foloseasca acelasi tunel sau probabil ar fi fost mult prea aglomerat?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 23:45:58 Titlul subiectului: |
106676 |
|
The_Kid a scris: | Ce i-a determinat sa faca asta? Oare nu era mai economic sa foloseasca acelasi tunel sau probabil ar fi fost mult prea aglomerat? | Citeste putin istoria acestor tunele, e scrisa la "Infrastructura metroului". Nu puteau, Laromet - GdN 2 e o bucatica dintr-o magistrala mai mare care trebuie sa ajunga pe Giurgiului. Din start Basarab s-a proiectat sa arate asa cum e ea acum.
|
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 09:59:12 Titlul subiectului: |
106744 |
|
Pe amplasamentul fabricii Laromet urma sa se construiasca un mare ansamblu de blocuri pentru locuinte, zona pe macheta arata superb si unul din marile avantaje era constructia metroului. Din pacate in actuala situatie economica totul a ramas la stadiul de planseta, sper ca macar linia de metrou sa fie finalizata.
|
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 13:54:42 Titlul subiectului: Pajura |
106753 |
|
Imagini cu intrarile in statia Pajura:
Sursa: http://www.ro-trans.com/index.php/topic,723.msg7865.html#msg7865
Intrari
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.13 kb |
Vizualizat: |
de 48390 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.93 kb |
Vizualizat: |
de 48390 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.15 kb |
Vizualizat: |
de 48390 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
367.27 kb |
Vizualizat: |
de 48390 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 16:02:48 Titlul subiectului: |
107789 |
|
Lucrarile la acest tronson nu au incetat, in zona parc Bazilescu se lucreaza .
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 14:32:37 Titlul subiectului: Statii |
108206 |
|
Statii si santiere:
Santier la podul Constanta
Statia Pajura
Statia Parc Bazilescu
Intrare in tunel la Zarea
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 18:15:22 Titlul subiectului: |
108269 |
|
Am trecut de curand prin zona in lucru a M4 si am luat niste imagini de la nivelul solului.
Pana la urma sub podul Constanta se face o statie? Lucrarile au acum o forma pe mai multe nivele. Poate e vorba de inca un spatiu tehnic...
Descriere: |
lucrari la podul Constanta |
|
Mărime fișier: |
110.75 kb |
Vizualizat: |
de 47667 ori |
|
Descriere: |
lucrari la peretii statiei Parcul Bazilescu |
|
Mărime fișier: |
145.11 kb |
Vizualizat: |
de 47667 ori |
|
Descriere: |
nivelul ultim al statiei de la Parcul Bazilescu |
|
Mărime fișier: |
137.06 kb |
Vizualizat: |
de 47667 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 00:32:08 Titlul subiectului: |
108296 |
|
La Podul Constanta au fost bagate cartitele atat spre 1 Mai cat si spre Zarea.
Eu nu sunti convins ca era TOT tunelul sapat. Oricum pe acolo s-au bagat cartitele - 4 la numar. Asta garantat 100%. O gura de alimentare pentru cartite am impresia ca a fost undeva mai inspre liniile Cfr. Dar categoric cele 4 cartite pe acolo s-au introdus.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 14:50:37 Titlul subiectului: |
108323 |
|
Nu bag mana in foc pentru portiunea cuprinsa intre Pod Constanta si Depoul Bucurestii Noi. Amenajarea de santier de langa Pod Constanta exista din 1990, acolo erau depozitate la vedere si acele prefabricate folosite la structura tunelului.
Traseul tunelui de la Pajura la Zarea era/este vizibil la suprafata, terenul fiind un pic lasat
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 16:46:51 Titlul subiectului: |
108326 |
|
survola a scris: |
Pana la urma sub podul Constanta se face o statie? | Nu se face statie nici la Podul Constanta nici la Zarea doar la Pajura si Parc Bazilescu.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 18:10:30 Titlul subiectului: |
108329 |
|
In zona Pod Constanta nu se vorbea de subtraversarea unor apeducte ?
Portiunea care nu s-a sapat este intre Zarea si Laromet.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 17:33:59 Titlul subiectului: |
109350 |
|
Am fost ieri pe jos de la statia "Pajura" la Laromet. Doua observatii :
1) Statia "Pajura" si "Parc Bazilescu" mi s-au parut prea apropiate, una din ele cred ca nu a fost in proiectul initial, cel de dinainte de 1989. Nu stiu care dintre ele. "Pajura" e gata la suprafata, iar la "Parc Bazilescu" se lucra cu spor.
2) Nu inteleg de ce au facut aceeasi greseala cu gurile de acces precum au facut cei de dinainte de 1989 ! Ar fi trebuit obligatoriu ca la cele 2 statii sa existe si o subtraversare pe partea cealalta a drumului ! Asa cum au facut subtraversarea de la Basarab fara sa opreasca circulatia trenurilor, o puteau face si pe sub B-dul Bucurestii Noi !
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Apr 2009 09:20:42 Titlul subiectului: |
109396 |
|
S-ar putea sa ai dreptate. Exista multe harti in care nu apare statia "Parc Bazilescu" sau vreo alta statie intre Pajura si Laromet. Si mai este ceva.. este foarte curios cum de nu exista tunel sapat intre Zarea si Laromet.
Cam tot ce este de dinainte de 1989 era executat intr-o proportie mai mica sau mai mare, ori aici se pare ca nu este nimic sapat si de la Zarea la Laromet nu este decat "o aruncatura de bat".
1.Exista o harta care s-a distribuit gratuit acum ceva timp la metrou (postata de Catalin Ghita la sectiunea "harti") in care nu apare nicio statie la Bazilescu.
2.Harta existenta pe site-ul Metroul SA http://www.metroul.ro/image/harta_metr.jpg
(ei se ocupa de proiectarea metroului..)
3.harta postata de rosetti61 care dateaza din 1990 si despre care s-a mai discutat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.68 kb |
Vizualizat: |
de 47161 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.76 kb |
Vizualizat: |
de 47161 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.52 kb |
Vizualizat: |
de 47161 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Apr 2009 14:10:52 Titlul subiectului: |
109400 |
|
Tunelul cred ca e sapat pana la Parc Bazilescu.Nu stiu precis unde e "Zarea", dar nu poate fi prea departe de Parc Bazilescu. Parerea mea e ca au pus cartitele numai in directia "Pajura" - "Laromet", de aceea s-au oprit la "Zarea", desi repet, nu stiu exact unde e.Ceea ce ma mira este ca in dec 89 nu s-au apucat deloc de "Laromet".Am o presupunere, si anume erau bani foarte putini pentru metrou la vremea aceea, contrar cu ce se spunea.Oricum o statie se facea in 2 ani, deci oricum nu puteau fi gata cu ea in August 1991 cum se spunea in reportaj.Cred ca ei stiau de aceasta intarziere si de aceea nici nu au pus cartitele si in directia "Laromet" - "Pajura". Din schitele postate de Sab se deduce clar ca statia aparuta dupa 1989 este "Parc Bazilescu"
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Apr 2009 14:58:18 Titlul subiectului: |
109401 |
|
Statia Parc Bazilescu este chiar inainte de parc, iar tunelul se pare ca este sapat pana in partea cealalta a parcului, unde se vad doua guri prin care probabil au fost introduse utilajele care au efectuat sapaturi. Acolo este Zarea. Pana la Laromet mai este foarte putin.
In unele harti si articole (inclusiv wikipedia) se vorbeste de o statie la Zarea, dar care in mod ciudat este plasata dupa Laromet.
Putin mai sus a postat Ionelus niste imagini, inclusiv una cu zona Zarea.
|
|
Sus |
|
|
|