Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 15:13:29 Titlul subiectului: |
113916 |
|
Zarea va primi 3,5 mil. lei de la Metrorex, pentru un teren din Bucureștii Noi
Producătorul de băuturi alcoolice și vinuri spumante Zarea București ar putea primi 3,5 milioane de lei (0,8 mil. euro) de la Metrorex pentru exproprierea unui teren de 2.095 de metri pătrați din cartierul Bucureștii Noi, potrivit unui comunicat al companiei transmis Bursei de Valori București (BVB).
Metrorex va organiza o licitație la sfârșitul lunii iulie pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate în vederea construcției Magistralei IV de metrou, pe tronsonul Gara de Nord-Gara Progresul, valoarea estimativă a contractului fiind de 36,61 milioane de lei, fără TVA. În prezent, Magistrala IV este formată din patru stații pe tronsonul 1 Mai-Gara de Nord, urmând ca în 2010 să fie finalizat tronsonul 1 Mai-Laromet și în 2012 tronsonul Laromet-Zarea.
sursa: http://standard.money.ro/articol_102712_58/zarea_va_primi_3_5_mil__lei_de_la_metrorex__pentru_un_teren_din_bucurestii_noi.html
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 19:17:36 Titlul subiectului: |
113930 |
|
survola a scris: | Zarea va primi 3,5 mil. lei de la Metrorex, pentru un teren din Bucureștii Noi
Producătorul de băuturi alcoolice și vinuri spumante Zarea București ar putea primi 3,5 milioane de lei (0,8 mil. euro) de la Metrorex pentru exproprierea unui teren de 2.095 de metri pătrați din cartierul Bucureștii Noi, potrivit unui comunicat al companiei transmis Bursei de Valori București (BVB). |
De unde se vede ca cele mai tari afaceri se fac cu statul. 400 euro/mp, pe un teren care nu primeste autorizatie pentru nicio constructie serioasa, sub el fiind tunelul metroului. Acelasi pret il cer bisnitarii din Bucurestii Noi pentru terenuri cu autorizatii de constructie P+4. Da, dar e fix la bulevard, veti zice...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 19:32:52 Titlul subiectului: |
113932 |
|
Si unde ar fi viitoarea statie "Zarea" ? Pe la "2 Cocosi" ? Pe acolo ar trebui sa fie urmatoarea statie dupa Laromet. Harta mai contine o curiozitate, si anume nu stiu cum ar putea sa aiba M 4 ramura spre Baneasa de la 1 Mai. Evident teoretic e posibil, dar practic ma intereseaza.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 19:48:11 Titlul subiectului: |
113933 |
|
Este vorba de varianta de metrou catre Otopeni care s-a vehiculat la un moment-dat Gdn2-1 Mai-Bd Expozitiei-Pta Presei Libere s.a.m.d.
Daca vor insista asupra ideii ca aeroportul trebuie sa aiba neaparat legatura directa cu GdN probabil ca o vor realiza...O vad mai repede decat o alta legatura cu Gdn prin Victoriei.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 20:11:41 Titlul subiectului: |
113935 |
|
De acord, dar cum rezolva problema la 1 Mai ? Sau va fi o alta statie pe Ion Mihalache ? Ca sa transformi actuala statie in nod nu este asa de simplu, vreo 3 ani tot trebuie inchisa total. Refuz sa cred in solutia atasata. Si asa va fi deranj mare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.66 kb |
Vizualizat: |
de 20766 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Iul 2009 08:37:29 Titlul subiectului: |
113947 |
|
Extras dintr-un articol mai vechi:
"Solutiile tehnice privind realizarea legaturii retelei de metrou au ales urmatoarea varianta: sensul dus spre Aeroportul Henri Coanda se va desprinde cu traseul din galeria de metrou existenta PLS Bucegi-Pod Constanta, dintr-o plecare deja conformata si in curs de executie, iar pentru sensul intors de la Aeroportul International desprinderea va fi facuta in fata statiei 1 Mai (Chibrit) prin demontarea unei portiuni din tunelul existent si introducerea unui macaz de racord."
Sincer, eu n-am vazut acea plecare "deja conformata si in curs de executie", dar daca exista e intre apeducte si PLS Pod Constanta.
Cu sensul "intors" de la aeroport nu pot decat sa ma bucur ca au schimbat traseul liniei, ca ar mai fi insemnat ca mai statea zona in santier 10-15 ani pe putin.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 19:04:37 Titlul subiectului: |
114382 |
|
adrian rosca a scris: | Sincer, eu n-am vazut acea plecare "deja conformata si in curs de executie", dar daca exista e intre apeducte si PLS Pod Constanta. |
Se observa foarte bine "plecarea" intr-o poza atasata de Ionelus la pag 1 a topicului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.81 kb |
Vizualizat: |
de 20528 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Sep 2009 10:05:03 Titlul subiectului: |
116609 |
|
Statia din dreptul str.Pietei incepe sa fie degajata de panourile cu inscriptia ACM.Se lucreaza la tasarea pamantului de deasupra, s-au adus bordurile pentru trotuare, astept cu interes eliberarea intrarii pe str.Pietei.
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 30 Sep 2009 11:52:23 Titlul subiectului: |
117808 |
|
Azi dimineata am trecut prin dreptul santierului statiei Parc Bazilescu.
Au inchis sapatura, deja lucreaza la trotuarele din zona si la spatiile verzi.
Inseamna ca au terminat lucrarile la structura statiei, asa cum anuntau aseara pa Realitatea?
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2009 17:51:51 Titlul subiectului: |
117904 |
|
Are cineva idee care este termenul de finalizare al lucrarilor? Cel mai recent anuntat, adica
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2009 20:12:19 Titlul subiectului: |
117907 |
|
Strada Pietei s-a redeschis de cateva zile, se mai lucreaza la trotuare si la aleea dinspre bloc. Cred ca mai dureaza o luna pana le termina
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 09:26:52 Titlul subiectului: |
117923 |
|
Statia Laminorului nu exista deocamdata. Nici nu au fost sapate tunelurile pana acolo, acestea se opresc la Zarea. Si tinand cont ca dupa '89 nu s-a sapat nimic...
Statiile pe care speram sa le vedem deschise in 2-3 ani sunt Pajura si Parcul Bazilescu.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 11:59:04 Titlul subiectului: |
117933 |
|
Este problema de finantare. Daca ar fi fonduri suficiente, acest tronson ar fi deschis in cateva luni. Bani pentru noi rame Movia se gasesc, bani pentru finalizarea a doua statii de metrou, care sunt in lucru de vreo doua decenii mai greu. Totusi ar fi destui calatori pe acest tronson, in ultimii ani pana la statia 1 Mai a crescut fluxul de calatori.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 12:08:44 Titlul subiectului: |
117936 |
|
Intr-advar, zona este una destul de populata. Sambata seara, de exemplu, la ora 21:00, peronul statiei Basarab inspre 1 Mai era plin ochi, imi pare rau ca nu aveam camera sa fac o poza. Daca era sa ne luam dupa traficul de calatori, acest tronson era prioritar fata de NG2 - Anghel Saligny, dar cei din Metrorex au niste criterii mai aparte...
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 15:20:19 Titlul subiectului: |
117955 |
|
Am mai spus si o repet...Nici unul din cele 2 racorduri nu se justifica decat prin zonele industriale pe care le deserveau (dar care intre timp s-au dus pe copca), daca ar fi fost sa predomine criteriul rezidential in mod sigur nici unul nu ar fi trebuit inceput in 1989, ci M5 si de ce nu M6 Rahova-Colentina.
M4 este un racord care se opreste la GdN si care va ramane mult timp o linie secundara pana se vor decide sa o continue spre sudul Bucurestiului.
Este singura linie pentru care la ora actuala mai este nevoie de 2 schimbari (de ex daca vii de pe M2).
Tronsonul Ng2-LdC poate genereaza mai putini calatori la ultimele 2 statii, dar genereaza un flux foarte mare inca de la deschidere prin statia 1 Decembrie, poate comparabil cu tot M4.
Si sa nu uitam un lucru esential la NG-LdC si anume ca, dupa multe chinuri, "permutari" si reorganizari din partea Metrorex, acest tronson a fost inclus in noua M3, axa E-V a orasului si de aceea parerea mea este ca ar fi trebuit terminat inaintea tronsonului GdN2-1Mai. Asa s-ar fi usurat de multa vreme circulatia in centru, cei din Militari care reprezinta unul din cele mai populate cartiere ale orasului (incomparabil cu ce deserveste M4...) nu ar fi fost nevoiti sa suporte calvarul de la Eroilor atatia ani, samd.
Si cred ca mai este un aspect. M4 a necesitat investitii importante (sa ne uitam numai la statia GdN2 ) precum si lucrari dificile (amintesc doar strapungerea fostei M3 in zona Basarab si subtraversarea apeductelor in zona Pod Constanta). Aceste investitii nu se vor recupera prea curand din traficul de calatori pe care in gereneaza/il va genera chiar si dupa deschiderea celor 2 noi statii (este foarte adevarat ca acest trafic a crescut pe M4 in ultimii ani, dar in general numarul celor care circula cu metroul este din ce in ce mai mare pe masura ce traficul de suprafata devine un calvar). Pajura este departe de cartierul cu acelasi nume, iar Parc Bazilescu are este drept cateva blocuri prin preajma, dar prea putin ca sa justifice o statie de metrou (care de altfel reprezinta o improvizatie facuta fata de planul initial). De aceea nici nu se grabesc sa termine acest tronson si nimeni nu asigura finantare, din motive de rentabilitate.
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Mar 06 Oct 2009 02:20:22 Titlul subiectului: |
118078 |
|
Intre cele doua intrari ale statiei Pajura se afla defuncta fabrica Textila Dacia. Exista aprobat (se gaseste pe site-ul pmb) un PUZ pentru aceasta zona cu cladiri de pana la P+14 (fara pic de respect pentru zona de case din jur, as adauga). Se zvoneste ca "investitorii" canadieni - de fapt de prin Cipru - au disparut din Romania si noua dezvoltare e incerta. Pe alt topic am aratat ca si mall-ul planificat pe locul fostei Laromet deocamdata e in asteptare. Prin urmare, fluxuri in crestere de calatori din zona inca nu se intrevad.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Oct 2009 05:51:29 Titlul subiectului: |
118079 |
|
Zona genereaza un flux insemnat de calatori, deja. Este de ajuns sa mergi cu 97, linia care traverseaza cartierul, dimineata sau seara ca sa observi asta.
Intr-adevar, racordul NG2 - Anghel Saligny avea prioritate pentru a se contura in sfarsit un traseu pentru M3. Ca importanta insa, garantez ca statiile Pajura si Bazilescu nu vor fi in nici un caz pustii, asa cum sunt Nicolae Teclu si Anghel Saligny.
In alta ordine de idei, prefer ruinele Textila Dacia si Laromet decat alte mall-uri si cladiri de prost gust, care au invadat tot Bucurestiul... Groaznic.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 23:10:37 Titlul subiectului: |
119019 |
|
In sfarsit s-au terminat lucrarile de reamenajare a zonei afectate de lucrarile de la statia Bazilescu. Saptamana trecuta s-au montat ultimele borduri si s-au retras utilajele iar astazi 26.10.2009 a fost nivelat ultimul morman de pamant. Mai raman de montat garduletele si plantat gazon si floricele dar presupun ca treaba asta o s-o faca primaria si nu Metrorex.
Hmm, 5 ani de zile pentru structura unei statii de metrou e un record demn de invidiat Pe unde mai pui ca lucrarile de subtraversare a apeductelor de la Podul Constanta sunt departe de a fi incheiate, dar nu-i nimic, conform strategiei MT, acestea vor fi incheiate in cursul trimestrului IV al anului in curs.
Si o veste buna: s-au scos in sfarsit la licitatie calea de rulare si instalatiile generale ale tronsonului de metrou 1 Mai-Bazilescu. Banii cam lipsesc, in rest avem 'di tati'.
"Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Instalatii generale: electrice (MT, JT, iluminat spatii tehnice), sanitare,ventilatie. Finisaje / compartimentari spatii tehnice.
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Instalatii generale: electrice (MT, JT, iluminat spatii tehnice), sanitare,ventilatie. Finisaje / compartimentari spatii tehnice.
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Instalatii generale: electrice (MT, JT, iluminat spatii tehnice), sanitare,ventilatie. Finisaje / compartimentari spatii tehnice.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
31321000-2 - Linii de curent electric (Rev.2)
45234125-8 - Statie de metrou (Rev.2)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.11.2009
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 31,300,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II. Informatii suplimentare
Nu este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 31,300,000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009."
"Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Cale de rulare si sina a-3-a. Îmbunatatirea gradului de etansare
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Stefan Rotaru – Director Tehnic si Investitii , Email: srotau@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Cale de rulare si sina a-3-a. Îmbunatatirea gradului de etansare
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Magistrala 4. Racordul 2. 1 Mai - Bazilescu. Cale de rulare si sina a-3-a. Îmbunatatirea gradului de etansare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45112420-5 - Lucrari de excavare de fundatii (Rev.2)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45234114-8 - Lucrari de constructii de rambleuri de cale ferata (Rev.2)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.11.2009
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 28,200,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II. Informatii suplimentare
Nu este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 28,200,000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009"
Mai raman cateva pachete de scos la licitatie cum ar fi finisaje statii, curenti slabi (CCTV, detectie incendiu), ceasoficare, escalatoare, etc. etc, asa ca poate la sfarsitul anului viitor toate lucrarile vor fi adjudecate de diversi constructori gen Somet, Imsat, UTI si ale firme cu "lipici" la lucrarile Metrorex. Sau poate, de ce nu, o sa revina firma Bog'Art pe firmament ca doar tot ei au finisat primele 4 statii ale M4 pe vremea unui fost ministru al transporturilor si pot sa continue cu urmatoarele doua. Bineinteles, cu piatra de la o firma de pe platforma fostei intreprinderi Vulcan.
Iar dupa aceea va incepe sarabanda actelor aditionale la contractele respective, dar ce conteaza, pana la urma important ramane terminarea unor lucrari incepute acum 20 de ani si bineinteles punerea in functiune.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Noi 2009 18:28:19 Titlul subiectului: |
119767 |
|
Am fost astazi in zona. Mi se pare mie sau lucrarea este trecuta in conservare ? Ma asteptam sa se lucreze la finisaje, cand colo au fost sau vor fi inchise accesele in statie. Stie cineva lucruri mai concrete ? Accesele in statii sunt nefinalizate.
|
|
Sus |
|
|
Citaro_2
Data înscrierii: 02/Sep/2008 Ultima vizita: 07/Mai/2013 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Noi 2009 20:45:57 Titlul subiectului: |
119780 |
|
Din cate stiu eu la Pajura au pus niste grilaje de fier, la teatrul Masca a fost lasata o parte neacoperita cum este la Piata Chibrit, aporape de Podul Constanta dar cred ca pe viitor va fi o iesire de metrou acolo iar iesirea spre Parcul Bazilescu are un mic gardulet de metal la intrare.
_________________ Un transport iesit din comun! |
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Noi 2009 20:54:57 Titlul subiectului: |
119782 |
|
Sa speram ca nu este vorba de o conservare, deoarece de la bun inceput ideea a fost sa se lucreze pe pachete de lucrari, din motive de finantare.
La statia Bazilescu ACM 4 a terminat lucrarile din pachetul lor de lucrari adica structura statiei si refacerea pavajelor si spatiilor verzi. Finisajele si implicit amenajarea acceselor vor fi parte a unui alt pachet de lucrari, vezi si postarea mea anterioara.
Dar, orisicat, garduletele au fost montate iar spatiul verde a fost sapat in asteptarea ... trandafirilor. Doar minerii trebuie sa-si faca putin timp ca sa vina la plantat
La Pajura se monteaza structuri de metal provizorii deasupra aceeselor, probabil ca sa le inchida cu tabla. Nu stiu daca vor incepe ceva lucrari mai serioase dupa aceea sau se doreste doar sa nu mai intre apa de ploaie in statie.
La Bazilescu, accesul dinspre Masca e inconjurat de o imprejmuire de santier albastra iar cel dinspre Bazilescu are niste placaj colorat in rosu si alb. Dar sub placaj sunt ramase niste armaturi din otel beton, probabil parte a viitoarei parti supraterane a accesului. Ideea cu placajul mi se pare cel putin ciudata si de sorginte comunista ca si atunci cand venea nea Nicu in vizita de lucru si legau activistii stiuletii cu sarma ca sa para ca s-a depasit recordul de productie la hectar.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Noi 2009 12:39:45 Titlul subiectului: |
120389 |
|
Intr-adevar, intrarile statiei Pajura au fost inchise cu tabla si grilaj, probabil ca sa nu mai intre apa de ploaie, zapada si sobolanii
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Noi 2009 13:20:20 Titlul subiectului: |
120391 |
|
Oricum, e clar ca e o chestiune de durata pana vor deschide statiile, altfel nu se mai chinuiau sa faca grilajul.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Ian 2010 14:40:15 Titlul subiectului: |
122100 |
|
Sunt in masura sa va prezint schema de amplasament a statiei "Laminorului" varianta 1989. Amplasamentul statiei, schema triajului si locul triajului sunt date aproape certe. Oricum ce am prezentat aici este una din variantele cu cele mai mari sanse sa fie puse in aplicare. Precum se stie inainte de 1989 se faceau mai multe variante pentru acelasi proiect, asa se obisnuia. Nu stiu dupa ce criterii se alegea varianta castigatoare. Erau inclusiv criterii politice.
Descriere: |
Statia Laminorului - 1989 |
|
Mărime fișier: |
717.22 kb |
Vizualizat: |
de 17977 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|