Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 21:03:15 Titlul subiectului: Tramvaiul galatean: once upon a time... |
103389 |
|
In cadrul acestui topic sper sa adunam cat mai multe materiale si fotografii cu si despre tramvaiele vechi, care au circulat la Galati, cat si diferite aspecte referitoare la calea de rulare a acestora.
Orasul s-a modificat mult de cand s-a introdus, pentru prima oara, linie de tramvai. O parte din cladirile si strazile din fotografiile de mai jos nu mai exista. Introducerea liniilor de tramvai la Galati (ca de altfel si-n celelalte orase ale tarii) a fost un eveniment deosebit al secolului trecut, o adevarata "evolutie a transportului in comun". De fapt, pentru unele orase (printre care si Galati) introducerea tramvaielor a insemnat promovarea si dezvoltarea transportului in comun.
Sa vedem si cateva fotografii cu tramvaiele galatene din secolul trecut:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.91 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.03 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.26 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.35 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.44 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.96 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.5 kb |
Vizualizat: |
de 47994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vali.iftimie
Data înscrierii: 27/Iul/2008 Ultima vizita: 15/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 22 Iun 2009 16:31:46 Titlul subiectului: |
112727 |
|
Si o poza facuta la inceput de secol xx, pe strada portului.Scuze pentru calitatea pozei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
871.91 kb |
Vizualizat: |
de 47596 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Sep 2009 16:24:44 Titlul subiectului: |
116801 |
|
Iata si un alt set de poze cu tramvaiele care au circulat in Galati la inceputul secolului trecut. Sursa: http://miscarea.net
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.22 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.19 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.68 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.24 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.9 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.74 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.04 kb |
Vizualizat: |
de 47335 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 16 Iul 2010 12:52:49 Titlul subiectului: |
130242 |
|
Pe site-ul Transurb Galati, la http://www.transurbgalati.ro/trecut.aspx , am gasit o chestie care ma intriga:
"În 1931 Uzinele Comunale Galați au preluat transportul în comun și cu autobuze pe un traseu de 3,5 km. pe strada Domnească (încă din 1925 câțiva particulari fac să iasă pe stradă primele autobuze) și s-a continuat dotarea transportului electric cu 19 tramvaie noi, construite la Șantierul Naval Galați."
Are cineva idee despre ce tramvaie e vorba ?!?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Iul 2010 00:52:07 Titlul subiectului: |
130291 |
|
Despre acesta este vorba. Este singurul vagon de tramvai fabricat la SNG ( Santierul Naval din Galati) in 1930 care a ramas in circulatie pana in 1974. Este vorba despre vagonul cu numarul 3. Prima fotografie este din 1969 iar a doua din 1973.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.2 kb |
Vizualizat: |
de 46536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
352.83 kb |
Vizualizat: |
de 46536 ori |
|
_________________ ,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares- |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Iul 2010 12:27:03 Titlul subiectului: |
130301 |
|
In acest caz, celelalte 18 banuiesc ca au fost achizitionate (si nu fabricate). E posibil totusi ca acestea 18 sa fi suferit - sa zicem - ceva imbunatatiri sau modificari la SNG?
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Sâm 17 Iul 2010 22:00:23 Titlul subiectului: |
130320 |
|
Tot pe site-ul Transurb Galati, la http://www.transurbgalati.ro/trecut.aspx , am gasit o alta chestie interesanta:
"[Tramvaiele]Ele deveniseră principalul mijloc de transport în comun. Mai mult, datorită economicității funcționării lor, au început să fie folosite și pentru transportul de mărfuri. Tramvaie amenajate special transportau mai ales legume și fructe de la Depozitul ILF din Calea Prutului în Piața Mare."
Are cineva idee despre ce tramvaie e vorba ?!?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Sâm 17 Iul 2010 22:12:35, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Iul 2010 22:11:00 Titlul subiectului: |
130321 |
|
Imi amintesc destul de vag... sper sa nu gresesc. Tramvaiele acestea erau Timis-uri. Timis-uri cu remorca chiar. Repet, amintirile mele sunt destul de... estompate in aceasta privinta. Stiu cu certitudine ca pana prin a doua jumatate a anilor '80 era cel putin o garnitura de Timis-uri care transporta marfuri spre Piata Mare. Daca imi amintesc corect, Timis-urile erau modificate si adaptate special pentru acest scop. Nu aveau geamuri, ci doar usi pentru descarcare, usi de Timis, desigur. Marfa era transportata de ambele vagoane, atat cel cu alimentare (motor) cat si remorca. Imi amintesc ca remorca avea usa la mijlocul vagonului. Timis-ul motor isi pastrase cabina, in rest era modificat.
Si, daca nu ma inseala memoria (desi eram foarte tanar pe atunci), atat motorul cat si remorca erau vopsite in verde inchis...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 18 Iul 2010 06:31:44 Titlul subiectului: |
130330 |
|
Cu foarte mult timp in urma am deschis un topic si am adus niste informatii despre acest lucru dar,...nu prea le-a luat nimeni in seama...!
Aici este link-ul: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=6387
In imagine am surprins unul din acele vagoane inainte de a fi casat cu cateva zile!
_________________ ,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares- |
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 18 Iul 2010 19:32:16 Titlul subiectului: |
130347 |
|
Sergabi28 a scris: | Despre acesta este vorba. Este singurul vagon de tramvai fabricat la SNG ( Santierul Naval din Galati) in 1930 care a ramas in circulatie pana in 1974. Este vorba despre vagonul cu numarul 3. Prima fotografie este din 1969 iar a doua din 1973. | Ce deteriorare rapida in doar cativa ani...Oricum tramvaiele astea aduc destul de mult cu ITB-urile V56 si 58
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Sep 2010 12:56:04 Titlul subiectului: O bucata din istoria tramvaielor din Galati |
133374 |
|
Din "Istoria energeticii și electrotehnicii în România" vol. 1 "De la primele începuturi pînă în anul 1950", coordonator Prof. Emerit. Ing. Constatin Dinculescu, carte apărută la Ed. Tehnică în anul 1980.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.12 kb |
Vizualizat: |
de 46100 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
337.16 kb |
Vizualizat: |
de 46100 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
302.05 kb |
Vizualizat: |
de 46100 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.77 kb |
Vizualizat: |
de 46100 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.9 kb |
Vizualizat: |
de 46097 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 26 Sep 2011 15:24:53 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
148982 |
|
Tramvai S.N.G. in fostul depou din cartierul I.C. FRIMU, alaturi de personalul de intretinere si vatmanii anului 1951 Galati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.01 kb |
Vizualizat: |
de 44011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.2 kb |
Vizualizat: |
de 44011 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 22/Feb/2023 Mesaje: 490 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 01 Oct 2011 22:05:07 Titlul subiectului: |
149117 |
|
Incredibil! De-a dreptul incredibil... Am avut doar doua modele de tramvaie atat in perioada comunista cat si-n anii de dupa apusul acesteia: Timis 2 si Tatra (ca-n probabil majoritatea oraselor din Romania). In plus (fac un... "partial offtopic"), apar si o parte din autobuzele noastre scumpe si dragi... 8143 (Apple Computers - cel pe care l-am indragit mereu), 8140 (aceeasi reclama), 9357, 9358... Ikarus-uri 280, DAC-uri 117 si... Roman-uri 112... Inca odata, incredibil.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Oct 2011 23:41:48 Titlul subiectului: |
149157 |
|
Am vazut in fotografii din anii '80 ca la Galati au existat si trenuri de cate trei tramvaie Tatra. Totusi in filmarea lui Richard Lomas, apar numai vagoane solo, desi in unele cazuri se vede ca circulau arhipline, deci o sporire a capacitatii ar fi fost binevenita. Are cineva idee cand s-a renuntat la cuplarea vagoanelor Tatra in Galati si mai ales de ce? Ma refer la vagoanele originale T3R si T4R, nu cele SH din Germania.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 03 Oct 2011 11:50:16 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
149172 |
|
N-as putea spune cu exactitate cand sa renuntat la cuplurile formate din trei sau chiar patru tramvaie tip Tatra, dar motivul este ca aceste tramvaie erau greu de sincronizat fiecare din ele avand alt flux de acceleratie, din acest motiv si mersul lor smucit la acceleratie si franare. Un alt motiv a mai fost si faptul ca daca unul din aceste tramvaie s-ar fi defectat ar fi pus mari probleme intregului ansamblu, manevrarea spre depou facandu-se cu mare dificultate solicitand celelalte tramvaie din cuplu. Pe lista ar mai fi multe probleme de ordin tehnic, Eu unul am muncit personal pe asemenea tripluri de tramvaie si va spun sincer ca de la al doilea tramvai nu mai vedeai nimic in oglinda, nici calatori pe scara (cum se circula la vremea respectiva), nici masinile din trafic mai ales pe vreme ploioasa cand oglinzile erau ude sau noaptea. Plecarea din statie se facea la nimereala, cu urechile ciulite, dar nu mai vreau sa imi amintesc de acele vremuri in care caderile de pe scara tramvaiului a calatorilor erau ceva obisnuit.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 03 Oct 2011 12:00:11 Titlul subiectului: |
149173 |
|
Da, si mai exista o vorba cum ca Timisurile erau mult mai potrivite pentru tandem-uri... Pe la sfarsitul anilor 80 precum si-n prima jumatate a anilor 90, acestea intrau cu remorci doar la conventiile spre Combinat sau spre Bazinul Nou... in vremurile bune, cand Galatiul isi pastra aspectul economic .
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Oct 2011 19:15:46 Titlul subiectului: |
149198 |
|
Nik_galati, multumesc foarte mult pentru precizari. Daca zici ca ai lucrat pe asa ceva as avea cateva intrebari, fiindca eu nu am vazut tramvaiele Tatra cuplate cate 3 la Galati decat in poze.
In unele poze vagoanele par cuplate in stil "rusesc" adica numai primul vagon are pantograful ridicat la retea, al doilea il are coborat, iar al 3'lea nu il are deloc. In altele, primele 2 vagoane merg cu pantograful pe fir, iar al 3'lea nu are pantograf. Sa inteleg ca la Galati s-a adoptat solutia alimentarii de forta a vagoanelor 2 si 3 printr-un cablu suplimentar de la vagonul 1?
Este stiut faptul ca Tatrele sunt tramvaie energofage, de aceea ma intreb toate cele 3 vagoane erau motoare? Sau vagonul 3 functiona ca remorca?
Si o alta intrebare ar fi: chiar au existat cupluri de cate 4 tramvaie Tatra in serviciul comercial, cu toate cele 4 vagoane functionand ca motoare, si daca totusi au existat, ce modificari au fost aduse retelei de distributie?
Intreb fiindca de exemplu la Bucuresti vagoanele Tatra au venit la pachet cu substatiile cu acelasi nume (primele cu redresare pe siliciu, in afara de cele AEG), din cauza consumului enorm (600-700A o rama din 2 vagoane), dublu-triplu fata de V3A clasic si de circa 5-6 ori mai mult ca vechile Thompson (circa 50A), comparativ ca numar de calatori.
La Bucuresti, cehii au facut o demonstratie in 1975 in depoul Militari cu 4 vagoane Tatra cuplate electric si comandate doar de la primul vagon, dar doar cu titlu experimental si numai in depou. S-a incercat in anii '80 cuplarea a 3 Tatre dar din cauza ca erau mari consumatoare de curent nu rezista reteaua.
De fapt, si in 1974 la aparitia lor in Bucuresti, din cauza consumului mare s-a constat ca centre care alimentau portiuni de retea cu consumuri de maxim 500-700A in anul 1970 (consumul aproximativ pentru 10 Thomson) s-au trezit brusc subdimensionate pentru un minim de 2000A (adica doar 3 cupluri Tatra). De aceea cuplarea Tatrelor in Bucuresti a avut loc abia incepand din 1977-1978, initial circuland numai solo.
La Galati cum au fost rezolvate aceste probleme?
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Oct 2011 23:28:20 Titlul subiectului: |
149204 |
|
Inca o filmare, din 1996. Se observa si intrarea in "peisaj" a vagoanelor "noi" Tatra T4D. Cand au sosit primele in Galati?
http://www.youtube.com/watch?v=DI9iUa4b3hk
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Oct 2011 09:53:46 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
149206 |
|
Tramvaiele din Galati au fost distruse prematur de aceasta ideie de a fi cuplate cata trei sau c ate patru.
La cele cuplate cate trei trageau toate (12 electromotoare), iar la cele cuplate din patru numai trei, ultimui tramvai era pe post de remorca si era alimentat doar cu 12V necesari iluminarii si functionarii usilor. Alimentare cu inalta tensiune se facea cu cablu cu mufa introdus in prizele special concepute de fabricant. Aceste prize sunt situate la tramvaiele Tatra R. in masca fata, spate a tramvaiului. La Tatra T4D, si KT4D sunt situate direct pe cupla vagonului ceea ce face mult mai simpla cuplarea intre doua sau mai multe tramvaie.
Statiile de redresare au fost modificate sa scoata in retea 1000V. ceea ce a contribuit in timp la distrugerea electromotoarelor de tractiune, a grupurilor de incarcare a bateriilor si, nu in ultimul rand, a rezistentelor de accelerator, cel mai mult fiind afectate tramvaiele care au circulat solo.La aceste distrugeri si-au pus ampreta si lipsa de civilizatie a calatorilor cea mai mare parte din fostul C.S.G. actualul Mittal Steel care au vandalizat aceste tramvaie prin spargerea usilor de la cabinele tramvaielor din spate si sustragerea componentelor din bordul acestora. Dupa ce sa renuntat la aceasta metoda sa constatat ca aceste tramvaie nu mai aveau faruri, triple, ampermetre voltmetre, statii de amplificare, pantografe,ele fiind cu greu reechipate si reitroduse in trafic de data aceata solo. Timisurile le-au preluat sarcina cu succes.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.95 kb |
Vizualizat: |
de 43750 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Oct 2011 10:06:00 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
149208 |
|
Am vizionat filmul postat de domnul Dominatrix si am ramas foarte surprins, mai ales ca vatmanul de pe tramvaiul cu nr. 11 sunt chiar eu. (ceva mai tanar, cand fac macazul, filmul fiind facut in 1996, an in care au venit aceste tramvaie).
Ce pot spune de T4D este ca la acele vremuri pentru noi erau tramvaie de lux, iar pentru mine o mare onoare ca l-am primit de la conducerea TRANSURB. de la acea vreme.
Am lucrat singur pe acest tramvai 6 ani, adica pana la momentul casarii lui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.57 kb |
Vizualizat: |
de 43745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.44 kb |
Vizualizat: |
de 43745 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Oct 2011 10:27:28 Titlul subiectului: |
149210 |
|
Tramvaiul 47 (primul din cea de-a doua filmare), are postat deasupra cabinei simbolul IJTL-ului desi... denumirea fusese schimbata din 1991 in RATU Galati.
Iar 98 (Timis 2) rula fara remorca (in videoclip), puteti observa acest detaliu privindu-i zona posterioara.
De remarcat ca, din 1993 si pana in 1996, o mare parte dintre tramvaie au fost reparate si revopsite in scheme complexe de culoare.
Imi pare rau ca in cele doua filmari nu l-am vazut si pe 74 (singurul Timis 2 de culoare verde originala pe care mi-l amintesc sa-l fi vazut la IJTL Galati).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Oct 2011 12:26:43 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
149215 |
|
Primele modele de tramvaie Timis su fost ce le fara geam pentru firme - Timis 1 - (adica din imaginea 1) si au fost numerotate de la 51 la 60.
De la 61 la 70 au fost T4R care nu stiu din ce motive au circulat foarte putin fiind casate.
De la 71 si pana la 129 au fost iar un lot de Timis 1.
Apoi in 1984 sau 1985 (nu mai retin bine) au mai venit doua tramvaie Timis 2 numerotate cu 130 si 131 care aveau deasupra parbrizului un locas cu geam pentru firme, bordul usor modificat si decupaje din fabrica a sorturilor pentru o mai usoara vizibilitate a boghiului.
Timis 1 avea decupajele facute la depoul din Galati, initial venind fara ele.
Mai specific ca tramvaiele Tatra 4 R pe care le-a detinut Braila au fost destinate Galatiului, dar au fost refuzate de noi din motive pe care nu le cunosc, dar banuiesc ca prima serie a fost cu defecte si nu a mai vrut sa luam teapa si cu al doilea lot.
Imaginile 1, 2 si 3 contin Timis 1 si imaginea 4 Timis 2.
Din pacate nu l-am gasit si pe singurul lui frate din Galati, adica 131.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.93 kb |
Vizualizat: |
de 43711 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.89 kb |
Vizualizat: |
de 43711 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.45 kb |
Vizualizat: |
de 43711 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.19 kb |
Vizualizat: |
de 43711 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Oct 2011 13:09:24 Titlul subiectului: |
149218 |
|
Pot spune cu siguranta, in urma numerotarii sau... renumerotarii ca la sfarsitul anilor 90, in Galati era un Timis 2 cu numarul de parc 74. Schema era cea clasica... adica cu dunga lata vernil la mijloc. Am calatorit de multe ori cu 74 si tin foarte bine minte detaliile.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Oct 2011 15:38:12 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
149219 |
|
Cred ca faci confuzie, ca si 130 a fost verde ultima oara. De 74 nici vorba de Timis 2.
Iti spun sigur ca am tocit destule sine cu el.
|
|
Sus |
|
|
|