Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Petitie catre Comisia Europeana

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Petitii, legislatie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 11:37:01    Titlul subiectului: Petitie catre Comisia Europeana 104032

Am inaintat o petitie catre Comisia Europeana, Directoratul General Energie si Transporturi, solicitand amendarea legislatie actuale pentru a INTERZICE TOTAL folosirea microbuzelor/maxi-taxi in transportul public.

Va indemn si pe voi sa protestati vehement impotriva parazitilor maxi-taxi, trimitand petitiile voastre pe pagina:
http://ec.europa.eu/dgs/energy_transport/contact/index_en.htm

E esential sa luati atitudine si voi, astfel incat Comisia europeana sa ia act de mizeria din transportul public din Romania, intretinuta de multi dintre gusatii din functii publice.

Trebuie sa va dati datele complete, astfel petitia poate fi ignorata, adica nu vi se va raspunde.

Iata textul:

"PETITIE
Ma numesc Ghita Catalin, domiciliat in Romania, municipiul Buzau, strada ********, bloc **, scara *, apartament **, judetul Buzau, cod postal 120***.

Va solicit sprijinul in vederea eliminarii unor aspecte negative din transportul public din Romania.
In transportul public local din Romania au loc foarte frecvent grave nereguli cauzate, in opinia mea, in principal de prezenta pe traseele de transport urban a microbuzelor, numite uzual "maxi-taxi", total improprii pentru desfasurarea in conditii de siguranta si minim confort a calatoriilor.

Majoritatea acestor microbuze au un numar mic de locuri raportat la cererea de transport, au o singura usa de acces functionala si au un culoar interior extrem de stramt. Multi soferi de maxi-taxi incarca in microbuze mai multi calatori decat numarul de locuri pe scaune, prevazut de lege, iar faptul ca statiile sunt dese la transportul urban, calatorii avand nevoie sa urce si sa coboare frecvent, creaza un disconfort major, creaza aglomeratii in statii si genereaza intarzieri.

Totodata, in mod frecvent, soferii de maxi-taxi "uita" sa dea bilete, aceste "maxi-taxi"-uri fiind o sursa majora de evaziune fiscala.

Eliberarea biletelor de catre soferi si atentia lor indreptata mai mult asupra "concurentei" de pe trasee decat la sofat, conduce la expunerea calatorilor unor riscuri majore de accidente.

De asemenea, in multe orase aceste maxi-taxi-uri paraziteaza traseele transportatorilor civilizati, dotati cu autobuze, troleibuze sau tramvaie, sub ochii suspect de ingaduitori ai autoritatilor locale.

In multe orase transparenta in luarea deciziilor privind transportul in comun lipseste, multe decizii fiind luate fara informarea si consultarea calatorilor. De asemenea, in multe localitati, in statii nu sunt afisate orarele de circulatie ale vehiculelor, desi legea o cere, creand conditii pentru concurenta neloiala pe trasee intre operatorii cu autobuze si cei cu maxi-taxi.
Autoritatile locale si Politia, desi au fost sesizate asupra acestor nereguli, par incapabile sa gestioneze fenomenul in favoarea calatorilor, masurile anuntate ca fiind luate parand sa nu aiba nici un efect asupra acestor transportatori, care revin cu indarjire la vechile metehne.

Ca tara membra U.E., si in Romania avem dreptul sa calatorim civilizat si va rog sa determinati autoritatile romane sa actioneze in consecinta, va solicit sa sustineti eliminarea prin lege de pe trasee a acestor pseudo-mijloace de transport, specifice tarilor necivilizate; aceste "maxi-taxi"-uri au condus la distrugerea concertata a transportului civilizat din multe orase, existand suspiciuni privind sustinerea si incurajarea acestui fenomen din partea autoritatilor, din interese financiare si/sau de alta natura exercitate direct sau prin interpusi.

Dupa parerea mea, originea gravelor nereguli din transportul public din Romania sta in modul imprecis in care sunt definiti termenii de autobuz, respectiv microbuz in legislatia romaneasca actuala.
Desi legea cere expres folosirea autobuzelor pentru transportul in comun, datorita definitiilor permisive, autoritatile romane permit folosirea microbuzelor pe post de autobuze!

In prezent avem niste definitii "incrucisate" si "suprapuse", care lasa la alegerea autoritatilor locale un aspect esential in transportul public: TIPUL DE VEHICULE folosite pe trasee.

Microbuzul e definit in mod nepermis ca autobuz, creand astfel o portita pentru grave prejudicii de siguranta rutiera si confort aduse pasagerilor, in schimbul unor profituri mult mai mari pentru posesorii de maxi-taxi, ale caror investitii sunt minime, de multe ori ei achizitionand simple dube de marfa, carora le monteaza in ateliere mai mult sau mai putin legale geamuri si scaune ieftine.

Microbuzul ar trebui INDEPENDENT DE AUTOBUZ, doar ca vehicul transport persoane avand sub 22 de locuri pe scaune - si nu ca autobuz, cum e in prezent.

AUTOBUZ ar trebui sa fie doar cel cu capacitatea de peste 22 locuri pe scaune.

Trebuie sa existe o distinctie clara si precisa intre un autobuz si un microbuz, definitiile actuale, puerile si incalcite, lasa la bunul plac al politicienilor tipul de vehicule folosite pe trasee.

Iata cum arata in legislatia actuala aceste definitii:

"autobuz – autovehicul cu cel putin 4 roți și o viteza maxima constructiva mai mare de 25 km/h, conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare si care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducatorului auto"

"microbuz – autobuz care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto"

In opinia mea, definitiile trebuie corectate, MINIM, de forma asta:

"AUTOBUZ – autovehicul conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare, care are mai mult de 22 locuri pe scaune, in afara locului conducatorului auto, dispunand de cel putin 2 usi de acces distincte, automate, comandate de la sofer".

Iar microbuzele ar fi:

"microbuz – autovehicul conceput si construit pentru transportul de persoane DOAR pe scaune care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto".

In acest fel, cele 2 definitii nu ar mai fi "incrucisate" si ar permite DEFINIREA FARA ECHIVOC a fiecaruia dintre mijloacele de transport persoane, fiind definite ca doua categorii distrincte de vehicule.
Desi le-am solicitat, autoritatile romane pretind ca ele nu pot modifica unilateral legislatia pentru ca au preluat aceste definitii din legislatia U.E. si ca aceste definitii ar fi obligatorii.
De asemenea, solicit ca prin legislatie sa se impuna ca pe fiecare traseu de transport sa existe doar cate un singur operator de transport, fie prin concesionare directa, fie castigatorul unei proceduri de atribuire. Legislatia actuala pe aceasta tema e imprecisa si interpretabila, astfel ca pe trasee aproape 100% identice sunt 2 sau mai multi operatori simultan, ceea ce nu conduce neaparat la concurenta in folosul calatorului, ci mai degraba la un adevarat haos in trafic si la riscuri de accidente pentru calatori datorita intrecerilor intre vehicule pentru a ajunge primele in statii!
De asemenea, trebuie precizate conditiile cuantificabile si masurabile in care 2 trasee sunt considerate distincte, pentru ca in Romania se practica metoda ca pe langa un traseu de transport sa se mai infiinteze inca un traseu "clona", foarte putin diferit de traseul dublat, pe traseul-clona fiind introdusi operartori privati care preiau o parte din calatorii si incasarile aferente liniei dublate, precum in Buzau!
De asemenea, in Romania s-au desfiintat si s-au distrus multe retele si vehicule de transport electric, nepoluant, ECOLOGIC, cu tramvaie si troleibuze, precum la Brasov, Constanta, Iasi, Targoviste, Slatina, Satu-Mare, desi Uniunea Europeana pune la dispozitia Romanie fonduri imense pentru infrastructura, iar reducerea poluarii este anuntata, cel putin in teorie, ca prioritate pentru U.E.
Va rog sa faceti verificari concrete, insa investigarea sa fie facuta de autoritati europene, neutre, calificate, va rog sa nu lasati investigatiile pe seama autoritatilor romane intrucat exista mari suspiciuni privind posibila lipsa de corectitudine a acestora, a suspiciunilor de coruptie, datorita zvonurilor privind interesele diverselor personalitati, direct sau prin interpusi, in afacerile de tip "maxi-taxi" care au acaparat majoritatea localitatilor romanesti.
Solicit ca transportul public sa beneficieze de o monitorizare speciala din partea U.E., pentru ca ne confruntam cu grave probleme si riscuri majore.
Aderarea Romaniei la U.E. a fost asteptata cu nerabdare in Romania, pentru ca ne-am pus mari sperante in civilizarea sociala, politica si economica a tarii, iar diversele actiuni intreprinse anterior anului 2007 de autoritatile romanesti ne-au dat sperante de mai bine. Ulterior aderarii din 2007, perceptia mea este ca autoritatile romane nu s-au mai simtit constranse si au revenit la obiceiurile rele de dinainte, ocupandu-se parca mai mult de propriile interese, de multe ori in conflict cu functiile pe care le ocupa.
Am mai multe poze care arata halul in care se face transport in Romania, tara membra UE, in 2009!
Daca le doriti, contactati-ma!
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 16:34:30    Titlul subiectului: 104051

Cred ca e cam amestecata petitia. Ori e pentru scoaterea Maxi-Taxi ori pentru Brasov si Constanta.
Eu zic sa te concentrezi mai intai pe microbuze si formularea unui regulament clar pentru transportul public de persoane.
Problema cu troleibuzele si tramvaiele trebuie tratata separat si foarte bine documentata. Troleibuzele si tramvaiele reprezinta o investie foarte mare pentru orice fel de oras si ele trebuie facute pe baza de studii foarte clare care sa le justifice. Jumatate cel putin din traseele de pe vremuri de troleibuz si tramvai erau legate de puternica industrializare. Trebuie regandite multe dintre acestea si apoi in baza unor rezultate clare sa se introduca troleibuz si/sau tramvai acolo unde este necesar. Repet, este alta poveste, care se poate concentra in alte documente.
Deocamdata daca tot vrei sa trimiti aceasta petitie documenteaz-o bine, eventual cu ceva cifre si prezinta state of the art cu exemple concrete. Poate si fotografiile pe care le ai te ajuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 16:46:57    Titlul subiectului: 104052

Aceasta petitie este in principal pentru eliminarea sau macar reglementarea mai precisa a acestei activitati dubioase numita maxi-taxi.

Puteti face si voi petitii similare, semnaland ceea ce va intriga si va afecteza negativ in transportul public, trebuie sa se afle de mizeria din Romania, ca astia de la noi sunt maestri in a ascunde gunoiul sub pres si a mima legalitatea!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 16:54:11    Titlul subiectului: 104053

"Mizeria" e cam dur termenul... dar cu el poate fi bine apreciata situatia din orasele mici si de la tara, in ceea ce priveste transportul public.
Orasele mai mari, de bine, de rau au mai "curatat" cate ceva.
In alta ordine de idei, daca ai nevoie de ajutor la traducere in engleza, da de stire. Poate si in franceza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 17:11:27    Titlul subiectului: 104055

Am inteles ca, Romania fiind tara membra a Uniunii Europene, poti trimite petitii (si) in limba romana.

Sa vedem cum decurge treaba mai departe, daca vor solicita traducerea in limba engleza, te voi ruga sa ma ajuti. Eu am o varianata si in engleza, insa nu strica sa te uiti si tu peste ea, sa o corectezi daca sesizezi ceva tradus eronat. O sa-ti trimit varianata in engleza prin mesaj privat.

Later Edit:

"Limbile Uniunii Europene sunt limbile folosite de populația din statele membre ale Uniunii Europene. Există 23 de limbi oficiale plus o serie de alte limbi vorbite pe teritoriul Uniunii. UE își încurajează toți cetățenii să vorbească mai multe limbi; în mod special încurajează ca cetățenii săi să vorbească alte două limbi în afară de limba maternă. Există, în acest sens, chiar o serie de programe de finanțare a învățării de limbi și de promovare a diversității lingvistice."

http://ro.wikipedia.org/wiki/Limbile_Uniunii_Europene

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 12:09:25    Titlul subiectului: 104192

Petitia din primul mesaj am inaintat-o si separat catre domnul Antonio Tajani, Vicepresedintele Comisiei de Transport.

Va rog, nu mai dormiti, daca nu vreti ca orasele romanesti sa fie sufocate de mafia maxi-taxi, luati atitudine, macar o petitie puteti trimite si voi din fata calculatorului! E esential sa-i facem sa inteleaga ca suntem nemultumiti de halul in care suntem transportati!

Asa cum am patit la Buzau, cand am reclamat diversele probleme grave, mi s-a raspuns ca ... ei nu au primit reclamatii scrise! Cum ar veni, ei ar fi facut treaba, da' daca n-au stiut... Hai sa le taiem craca asta, sa-i impingem putin cate putin pana ne vor trata ca pe niste oameni nu ca pe niste surse de bani pentru buzunarele lor hulpave!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 11:51:17    Titlul subiectului: 107344

Am primit raspuns de la doamna Silvia Bertolini in numele domnului Antonio Tajani, Vicepresedintele Comisiei de Transport.

Cei de acolo se arata ingrijorati, cel putin declarativ, de problemele semnalate, insa baga stramba ca e si ceva bine, cica e "concurenta". "Concurenta" d-asta le doresc sa-si faca si la ei, sa-i vad tranportati cu maxi-taxi-ul, daca-si inchipuie ca e altfel de cum e in realitatea de zi de zi din Romania.

Totusi se precizeaza ca trebuie asigurat "confort si siguranta", ceea ce e in contradictie cu felul cum este prestat serviciul de transport cu maxi-taxi in foarte multe cazuri.

Insa responsabilitatea asupra calitatii transportului public e pasata autoritatilor romane, in nadejdea carora, daca stam si asteptam doar, nu intrevad sanse prea mari de civilizare a transportului, cel putin pe termen scurt si mediu.

Mai e o precizare destul de importanta, cum ca "autoritatile romane sunt RASPUNZATOARE in fata cetatenilor romani", ceea ce inteleg ca e un indemn sa-i bomnbardam cu sesizari si reclamatii intemeiate pe responsabilii din Romania pentru a-i determina sa inteleaga ca democratia nu s-a terminat dupa ce au ajuns ei in functiile publice detinute actualmente si ca trebuie sa dea socoteala pentru felul cum trateaza cetatenii.
Asa ca, puneti mana si le scriei, caci altfel vor invova scuze penibile cum ca "n-au vazut, n-au stiut etc"

Legat de raspunsul in sine, am 2 ipoteze:
- una ar fi ca responsabilii europeni nu cunosc situatia REALA cu care se confrunta cetatenii romani in viata de zi cu zi in transportul public din cauza prezentei acestor dube.
Evident ca daca in timpul eventualelor vizite in Romania se plimba in limuzine luxoase, pe trasee anume cosmetizate si curatate ca nu cumva sa vada strainii ceva urat, nu-si pot inchipui ce se intampla in viata reala.
- o alta ipoteza este ca exista consilieri care raspund acestor petitii fara sa faca verificari pe teren, sau, mai rau, raspunsurile sunt "ticluite" prin consultarea autoritatilor romane, care, in buna traditie roamneasca, mimeaza normalitatea si corectitudinea.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 13:21:40    Titlul subiectului: 107350

Raspunsul contine si ceva simbue de idee, care imi aduce aminte de ceva care mi s-a spus acum catva timp. Cand am intrebat pe un profesionist de presa de ce nu se interzice OTV, mi-a raspuns: suntem in democratie, nu tre interzis nimic, trebuie ca ceilalti, concurential, sa vina cu ceva mai bun, iar ce-i rau se va darima prin implozie.
Asa si cu transportul public: daca, de exemplu, la Buzau, ar fi convinsi cei care conduc sa aduca mai multe autobuze, cu un program normal si eventual un pret mia scazut, cred ca dubele vor sucomba singure, sau firmele concurente vor trece la alt mijloc de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 14:37:26    Titlul subiectului: 107356

Sigur, daca am trai intr-o lume ideala, solutia teoretica propusa de tine si vanturata de factorii de decizie care nu vor, din diverse motive, sa se implice, ar putea fi viabila.

Insa stim prea bine in ce tara traim, unde "concurenta" este un simplu cuvant invocat atunci cand e nevoie.
Pentru o concurenta reala trebuie stabilite conditii clare, masurabile, a caror verificare sa se poata face si sa se si faca obiectiv.

Ori la noi v-am prezentat nenumarate exemple despre cum se face "concurenta"...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 5982
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2009 13:40:04    Titlul subiectului: 113694

Am revenit cu o noua petitie pe adresa Comisiei de Energie si Transport a Uniunii Europne, dar si direct comisarului Antonio Tajani, adresa, publica, fiind CAB-TAJANI-WEBPAGE@ec.europa.eu , asta in caz ca doriti sa faceti si voi vreo petitie.

Mai jos va atasez textul petitiei, de data asta am ales sa marsez mai mult pe aspectul PROFUND DISCRIMINATORIU al acestor maxi-taxi-uri, ele fiind, aproape in totalitatea lor, total lipsite de cele mai elementare dotari pentru accesul si utilizarea lor de catre persoanele cu dizabilitati.

Stiut fiind ca Europa e destul de atenta la partea cu discriminarea, sper sa actioneze si aici cu maxima promptitudine si fermitate.
Nu sunt absurd, OK, contractele in curs trebuie duse la capat, dar la licitatiile noi trebuie sa fie interzisa cu desavarsire folosirea vehiculelor DISCRIMINATORII.

"PETITIE

Ma numesc Ghita Catalin, domiciliat in Romania, municipiul Buzau, strada , bloc , scara , apartament , judetul Buzau, cod postal .
Va solicit sprijinul in vederea eliminarii unor aspecte extrem de grave din transportul public din Romania.
Desi legea romana cere expres folosirea AUTOBUZELOR pentru transportul public, datorita definitiilor din legislatia actuala, confuze, puerile si incalcite, este lasat la bunul plac al politicienilor tipul de vehicule folosite pe trasee.

Iata cum arata in legislatia actuala aceste definitii:

"autobuz – autovehicul cu cel putin 4 roți și o viteza maxima constructiva mai mare de 25 km/h, conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare si care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducatorului auto"

"microbuz – AUTOBUZ care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto"

Cele 2 definitii ar trebui sa permita DEFINIREA FARA ECHIVOC a fiecaruia dintre mijloacele de transport persoane, fiind definite ca doua categorii DISTINCTE de vehicule, trebuie sa fie facuta imposibila "confundarea" lor!

In opinia mea, definitiile trebuie corectate, MINIM, de forma asta:

"AUTOBUZ – autovehicul conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare, care are mai mult de 22 locuri pe scaune, in afara locului conducatorului auto, dispunand de cel putin 2 usi de acces distincte, automate, comandate de la sofer, dotate cu facilitati pentru accesul persoanelor cu dizabilitati si cu sisteme audio/video de informare a calatorilor".

Iar microbuzele ar fi:

"microbuz – autovehicul CONCEPUT SI CONSTRUIT PENTRU TRANSPORTUL DE PERSOANE DOAR pe scaune care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto".

Desi le-am solicitat, autoritatile romane pretind ca ele nu pot modifica unilateral legislatia pentru ca ar fi preluat aceste definitii din legislatia U.E. si ca aceste definitii ar fi obligatorii.
Va rog sa va implicati si sa verificati daca intr-adevar legislatia europeana in domeniu a fost transpusa corect in cea nationala sau daca e vorba de o traducere TENDENTIOASA menita sa permita utilizarea microbuzelor pe post de autobuze, in transportul local, cu atat mai mult cu cat sunt mari suspiciuni privind implicarea unor personalitati politice marcante atat in afacerile de transport cu maxi-taxi cat si in producerea/carosarea/transformarea unor dube de marfa in microbuze de pasageri.
Microbuzele/maxi-taxi actuale sunt PROFUND DISCRIMINATORII, in aproape toate fiind IMPOSIBIL accesul persoanelor imobilizate in scaune cu rotile deoarece nu dispun de rampe de acces, nu dispun de sisteme de informare audio/video, ba, mai mult, usa glisanta laterala este blocata la majoritatea microbuzelor, accesul facandu-se in mod extrem de greu chiar si pentru persoanele valide, pe usa din fata-dreapta, unde scaunele sunt eliminate pentru a mari capacitatea de transport, de multe ori fiind luati calatori in picioare, desi din punct de vedere tehnic aceste vehicule nu au prevazute locuri in picioare!
Situatia este dramatica pe trasee, va rog sa va aplecati asupra acestei probleme cu care ne confruntam zi de zi in toata tara.
O recomandare UE pe aceasta tema si o monitorizare a Romaniei ar trebui sa determine revenirea la normalitate, la efectuarea transportului public cu vehicule SPECIAL CONCEPUTE PENTRU TRANSPORT PUBLIC, nu cu tot felul de improvizatii!
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nebunul



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 06/Oct/2010
Mesaje: 23
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 12:09:00    Titlul subiectului: 115403

Nu pot decat sa te felicit pentru initiative. Idea
I-as ruga pe "criticii tai" sa se mai abtina de la comentarii inutile si sa se implice macar in semnarea acestor petitii. Exclamation

_________________
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1291
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 14:01:21    Titlul subiectului: 136711

Cred ca ar avea un impact mai mare daca ar primi si un album de fotografii cu microbuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Petitii, legislatie Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community