Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Discutii/idei privind introducerea troleibuzului in Buzau
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 01:03:32    Titlul subiectului: Discutii/idei privind introducerea troleibuzului in Buzau 99959

In Buzau se va baga vreodata troleibuz sau tramvai?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 289
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 01:42:21    Titlul subiectului: 99962

Tramvai in nici un caz! Iar troleu... slabe sanse! Eu sunt din judetul Buzau, desi acum locuiesc in Targu-Jiu, si pur si simplu orasul asta ma dispera. Vezi numai dube, parca ai fi la tara! Sa se interzica dubele si abia dupa aia, in caz ca profitul ar fi destul de mare, sa se gandeasca la o retea de transport electrificata. Dar sunt doar vise...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 10:11:51    Titlul subiectului: 99967

boy4ever a scris:
. . . si abia dupa aia, in caz ca profitul ar fi destul de mare, sa se gandeasca la o retea de transport electrificata.
Porniti din start de la o premiza gresita: chiar si in tarile civilizate transportul public nu functioneaza pe profit, ci este subventionat de catre autoritatile locale!
Ideea e simpla: transportul public e un serviciu administrat de autoritatile locale in folosul cetatenilor si este subventionat.
Transportul local trebuie sa asigure mobilitatea cetatenilor, iar in tarile civilizate autoritatile sunt preocupate si de protectia mediului si a sanatatii oamenilor, motiv pentru care autoritatile investesc in retele si mijloace de transport ecologice - troleibuze si tramvaie - fara sa-si puna neaparat problema de profit.
Dar cum in Romania se gandeste cu fundul, servicul de transport public este lasat pe mana dubagiilor, care fac profit pe seama incompetentei sau intereselor celor din primarii, pe seama lipsei de reactie a calatorilor si/sau pe seama incapacitatii/intereselor autoritatilor de control si reglementare de a face ordine.
Mai pe scurt, nu poate fi vorba de transport CIVILIZAT - adica minim AUTOBUZE - sau de transport CIVILIZAT ECOLOGIC - troleibuze sau tramvaie - cat timp vor exista aceste ineptii numite "maxi-taxi".

Daca vreti ca visele privind introducerea de sisteme moderne de transport in orasele din Romania sa nu ramana la stadiul de utopie, puneti mana si bombardati autoritatile cu reclamatii intemeiate si - mai ales - insotite de probe foto/video, ca sa nu poata nega evidenta, poate ii vom determina sa elimine "CIUMA maxi-taxi". dar trebuie eforturi mari si sustinute, caci interesele financiare din jurul dubelor sunt imense, alegerile sunt aproape, trebuie bani, e-he...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pepo



Data înscrierii: 15/Dec/2007
Ultima vizita: 09/Apr/2013
Mesaje: 1
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 16:33:12    Titlul subiectului: 100099

Din cate stiu eu stalpii de pe Bd Unirii erau si pentru a sustine o eventuaa retea de troleibuze.Asta se intampla pana in '89 , cand s-a realizat Unirii Nord.
Se pare ca a fost candva in plan introducerea de troleibuze in acea perioada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 12:52:16    Titlul subiectului: Propuneri privind introducerea troleibuzului in Buzau 104549

Din cele spuse in direct de domnul vice-primar al municipiului Buzau, Barla Fanica, am inteles ca la un moment dat chiar s-a pus problema introducerii transportului electric cu troleibuze in Buzau.

Tot din cele spuse de dansul am inteles ca, din pacate, ideea a fost complet abandonata. Asta insa nu ma impiedica pe mine sa sper in continuare ca la un moment dat, sper ca nu foarte indepartat, sa fie reluat si aplicat proiectul de transport electric cu troleibuze in Buzau.

Pentru aceasta am elaborat niste idei de retea, pornind de la premiza ca linia electrificata ar fi actuala linie 7 de autobuz, care are cateva atu-uri decisive:
- frecventa actuala este de 12 minute intre autobuze, in conditiile in care linia este parazitata masiv de dubele/maxi-taxi, asadar este o linie solicitata;
- este o linie integral urbana, traseul desfasurandu-se in totalitate prin zone locuite, dens populate, si leaga diferite cartiere intre ele si cu gara, trecand prin zone cu polarizare mare de trafic, precum centru, Piata Mare, Stadionul Gloria, Parcul Crang sau spital;
- emisiile cumulate ale actualelor autobuze, maxi-taxi, dar si a restului de vehicule participante la trafic genereaza o poluare chimica si fonica importanta, impunandu-se reducerea la maxim a acesteia, troleibuzul fiind o optiune la indemana, mai ales datorita fondurilor europene pentru infrastructura urbana si protectia mediului;
- troleibuzele echipate cu chopper au un consum redus de energie electrica, fiind extrem de eficiente din acest punct de vedere. Cum ambuteiajele incep sa-si faca simtita prezenta si pe strazile Buzaului, troleibuzul este o solutie mai economica decat autobuzul intrucat in timpul stationarii consumul motorului electric de tractiune este 0, in timp ce la autobuze se consuma combustibil chiar si in timpul stationarii in trafic;
- achizitia de troleibuze ar disponibiliza autobuzele folosite actualmente pe linia 7, care ar putea fi folosite pentru suplimentarea parcului de autobuze alocat celorlalte linii, micsorandu-se intervalul dintre vehicule pe traseu si oferind conditii de transport civilizate calatorilor;
- majoritatea statelor civilizate europene stimuleaza folosirea transportului public in detrimentul masinilor personale, acest lucru trebuind sa fie adoptat si la Buzau prin introducerea benzilor exclusive pentru troleibuze pe strazile cu mai mult de 2 benzi pe sens si introducerea sistemelor de tip "unda verde" la semafoarele de pe traseul de troleibuz, lucru usor de realizat, care s-ar traduce prin micsorarea considerabila a timpului de parcurs, transportul public devenind atractiv pentru calatori;
- introducerea unor sisteme de atragere si fidelizare a calatorilor prin tarife substantial mai mici la abonamente;
- constructia retelei electrice de alimentare a troleibuzelor poate face parte dintr-un proiect combinat de reabilitare/inlocuire a retelei de iluminat stradal, de reabilitare a carosabilului si a retelelor edilitare din zona, concomitent cu crearea unei retele subterane de fibra optica pentru a respecta solicitarea ca infrastructura de telefonie fixa si cea de televiziune prin cablu/internet sa nu mai fie aeriana, ci subterana.

Pentru ipoteza electrificarii strict a liniei 7 consider ca ar fi necesare 10 troleibuze, urmand ca, in functie de necesitati sa poata fi introduse si autobuze la orele de varf, ca ramforsari.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 19 Ian 2009 13:14:00, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 13:11:03    Titlul subiectului: 104551

Prima varianta propusa prevede ca reteaua de troleibuz sa fie construita doar de-a lungul actualei linii 7 de autobuze, urmand ca in capatul de linie de la Micro 14 sa fie construita o platforma de garare a troleibuzelor, precum si statia de transformare, redresare si alimentare a retelei de troleibuz.
Practic ar fi o a doua sectie distincta a Transbus, Exploatare Troleibuze, ceva de genul platformei Valea Cetatii din Brasov.

Avantaje:

- Utilizare extrem de eficienta a retelei construite, practic se construieste doar retea utilizabila in trafic comercial, nu exista portiuni de retea utilizate doar pentru acces in traseu;
- la capatul de linie din Micro 14 exista teren disponibil pentru constructia platformei de garare a troleibuzelor, a statiei de transformare, redresare si alimentare a retelei de troleibuz, intrucat asa cum vedeti din poze acolo este un camp liber de constructii. Ramane de vazut statutul juridic al acelor terenuri, daca sunt proprietatea municiopalitatii sau private;
- In zona exista retea de inalta tensiune, asa cum vedeti si in poze, deci racordarea statiei de transformare, redresare si alimentare a retelei de troleibuz pare destul de facila;
- In zona exista deja un dispecerat Transbus, care poate fi folosit si pentru personalul de exploatare al troleibuzelor, dar si pentru personalul de paza.

Dezavantaje:

- Posibile probleme cu exproprierile sau cu retelele edilitare care s-ar putea afla in subteran;
- Investitii destul de mari pentru constructia platformei de garare Micro 14, cu atat mai mult cu cat s-ar dori dotarea acesteia cu o hala de verificari/reparatii dotata corespunzator;
- In cazul in care Platforma Micro 14 ar fi utilizata strict ca loc de garare, ar fi necesara amenjarea/adaptarea unei hale de verificari/reparatii in cadrul actualului garaj Transbus, unde este spatiu suficient; este nevoie de achizitia unui camion/remorcher pentru tractarea eventualelor troleibuze defecte, ceea ce ridica mari probleme datorita necesitatii de tractare pe distanta lunga si prin intersectii aglomerate a troleibuzelor defecte.



7+GarajNou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.14 kb
 Vizualizat:  de 13388 ori

7+GarajNou.jpg



7+GarajNou-mic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.14 kb
 Vizualizat:  de 13388 ori

7+GarajNou-mic.jpg



p1170199_127.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.6 kb
 Vizualizat:  de 13388 ori

p1170199_127.jpg



p1170200_159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.61 kb
 Vizualizat:  de 13388 ori

p1170200_159.jpg



p1170204_380.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.64 kb
 Vizualizat:  de 13388 ori

p1170204_380.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 13:37:02    Titlul subiectului: 104552

O a doua varianta propusa prevede ca reteaua de troleibuz sa fie construita de-a lungul actualei linii 7 de autobuze, mentinandu-se actualul garaj de autobuze Transbus si ca garaj de troleibuze, prin adaptarea si dotarea acestuia cu echipamentele specifice.

Reteaua de troleibuz ar fi construita de-a lungul actualei linii 7 de autobuze, dar si de-a lungul traseului de acces de la actualul garaj Transbus, respectiv Soseaua Pogonele, Aleea Industriilor, Pod Dragaica, portiune comuna pentru toate ipotezele ce iau in calcul mentinerea actualului garaj Transbus ca punct fix al planului.

De la Pod Dragaica, varianta 2 de traseu de acces propusa ar urma Bulevardul 1 Decembrie 1918 pana la gara, de unde s-ar face jonctiunea cu traseul public/comercial al liniei 7.

Ar urma ca in cadrul actualului garaj Transbus sau in capatul de linie de la Micro 14 sa fie construita statia de transformare, redresare si alimentare a retelei de troleibuz.

Avantaje:

- . . .

Dezavantaje:

- Utilizare destul de ineficienta a retelei construite, practic pe langa reteaua utilizabila in trafic public/comercial se construieste o portiune destul de importanta de retea utilizate doar pentru acces in traseu, cu costuri importante;
- Accesul in retea se face pe la capatul de linie Gara, ceea ce este ineficient datorita faptului ca toate troleibuzele vor parcurge, zi de zi, atat la ducere cat si la intoarcere, cate o semicursa in gol, avand in vedere ca dimineata cererea de transport majora este pe sensul dinspre Micro 14 spre Gara, asadar toate troleibuzele vor trebui sa mearga in gol dimineata de la Gara la Micro 14 pentru a se intoarce cu calatori spre Gara; in mod similar, seara, cererea majora de transport este dinspre Gara spre Micro 14, astfel incat dupa ce duc calatorii spre case, troleibuzele vor trebui sa parcurga in gol traseul de retragere spre Gara si apoi 1 Decembrie 1918 - Pod Dragaica - Aleaa Industriilor - Soseaua Pogonele - Garaj Transbus.
- Datorita lungimii traseului de acces, troleibuzele ar fi nevoite sa plece foarte devreme din garaj si s-ar intoarce foarte tarziu, generand costuri suplimentare cu exploatarea troleibuzelor si cu personalul;
- Portiunea de acces de pe b-dul 1 Decembrie 1918 are sanse minime de a fi introdusa in exploatare publica/comerciala, pe acolo circuland doar autobuzele liniilor 3 si 9; linia 9 circula din 30 in 30 de minute in timpul saptamanii si doar intr-un singur sens, fiind o linie circulara; nu circula in weekend, ceea ce ma face sa cred ca nu va fi luata in calcul pentru electrificare, cu atat mai mult cu cat leaga Zona Industriala Sud cu orasul, fiind expusa riscului de ineficienta in cazul diminuarii activitatii pe platforma industriala.
Linia 3 circula din 40 in 40 de minute si leaga cartierele Posta si Mihai Viteazul cu centrul si zona comerciala XXL/Carrefour/Kaufland, ar avea sanse de electrificasre insa abia in etapa II sau III de electrificare, intrucat, dupa mine, prioritare dupa electrificarea lineii 7, ar deveni linii precum 1 si/sau 8.



7+1dec.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.25 kb
 Vizualizat:  de 13381 ori

7+1dec.jpg



7+1dec-mic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.97 kb
 Vizualizat:  de 13381 ori

7+1dec-mic.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Lun 19 Ian 2009 14:08:08, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 13:45:23    Titlul subiectului: 104553

O a treia varianta propusa prevede ca reteaua de troleibuz sa fie construita de-a lungul actualei linii 7 de autobuze, mentinandu-se actualul garaj de autobuze Transbus si ca garaj de troleibuze, prin adaptarea si dotarea acestuia cu echipamentele specifice.

Reteaua de troleibuz ar fi construita de-a lungul actualei linii 7 de autobuze, dar si de-a lungul traseului de acces de la actualul garaj Transbus, respectiv Soseaua Pogonele, Aleea Industriilor, Pod Dragaica, portiune comuna pentru toate ipotezele ce iau in calcul mentinerea actualului garaj Transbus ca punct fix al planului.

De la Pod Dragaica, varianta 3 de traseu de acces propusa ar urma Bulevardele Maresal Averescu si Stadionului pana la capatul din Micro 14, de unde s-ar face jonctiunea cu traseul public/comercial al liniei 7.

Ar urma ca in cadrul actualului garaj Transbus sau in capatul de linie de la Micro 14 sa fie construita statia de transformare, redresare si alimentare a retelei de troleibuz.

Avantaje:

- Accesul in retea se face pe la capatul de linie Micro 14, ceea ce este eficient datorita faptului ca troleibuzele vor parcurge atat la ducere cat si la intoarcere traseele in sensul fluxurilor majore de calatori, avand in vedere ca dimineata cererea de transport majora este pe sensul dinspre Micro 14 spre Gara, iar seara cererea majora de transport este dinspre Gara spre Micro 14;
- Datorita lungimii traseului de acces, troleibuzele ar parcurge un traseu de acces minim, eficientizand costurile cu exploatarea troleibuzelor si cu personalul;
- Portiunea de acces de pe bulevardul Maresal Averescu are sanse, desi minime, de a fi introdusa in exploatare publica/comerciala, pe acolo circuland autobuzele liniei 5; linia 5 circula din 27 in 27 de minute in timpul saptamanii si din 40 in 40 de minute in weekend, ceea ar putea face sa fie luata in calcul pentru electrificare, insa abia in etapa II sau III de electrificare, intrucat, dupa mine, prioritare dupa electrificarea lineii 7, ar deveni linii precum 1 si/sau 8.

Dezavantaje:

- Utilizare destul de ineficienta a retelei construite, practic pe langa reteaua utilizabila in trafic public/comercial se construieste o portiune destul de importanta de retea utilizate doar pentru acces in traseu, cu costuri importante.



7+Stadion.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.33 kb
 Vizualizat:  de 13379 ori

7+Stadion.jpg



7+Stadion-mic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.34 kb
 Vizualizat:  de 13379 ori

7+Stadion-mic.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Lun 19 Ian 2009 14:34:11, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 13:58:14    Titlul subiectului: 104554

Cea de-a patra varianta propusa prevede electrificarea in tandem a liniilor 7 si 1, pentru diminuarea portiunilor de traseu utilizate strict pentru acces.
Aceasta varianta prevede ca reteaua de troleibuz sa fie construita de-a lungul actualelor linii 7 si 1 de autobuze, mentinandu-se actualul garaj de autobuze Transbus si ca garaj de troleibuze, prin adaptarea si dotarea acestuia cu echipamentele specifice.

Reteaua de troleibuz ar fi construita de-a lungul actualelor linii 7 si 1 de autobuze, dar si de-a lungul traseului de acces de la actualul garaj Transbus, respectiv Soseaua Pogonele, Aleea Industriilor, Pod Dragaica, portiune comuna pentru toate ipotezele ce iau in calcul mentinerea actualului garaj Transbus ca punct fix al planului.

De la Pod Dragaica, varianta 4 de traseu de acces propusa ar urma pe o distanta foarte scurta bulevardul 1 Decembrie 1918 in sensul spre Bariera Ploiesti, necesitand un mic racord pentru accesul in linia 1.

Ar urma ca in cadrul actualului garaj Transbus sau in capatul de linie de la Micro 14 sa fie construita statia de transformare, redresare si alimentare a retelei de troleibuz.

Avantaje:

- Diminuarea portiunilor de traseu utilizate strict pentru acces in traseu.

Dezavantaje:

- Costuri mult mai mari decat in oricare dintre celelalte variante, datorita lungimii de traseu electrificate, poate si a necesitatii unei a doua statii de redresare, a unui alt sau altor puncte de alimentare a retelei;
- Necesar mai mare de vehicule, estimand la minim 15 si optim 20 de troleibuze pentru deservirea celor 2 trasee;
- Accesul in retea se face usor pentru linia 1, in ambele sensuri, atat spre Patinuar cat si spre Gara - Pod Vadu Pasii; in schimb accesul pentru linia 7 se face un pic mai complicat, fiind necesare racorduri de acces in zona Pietei Centrale, intr-o zona intens circulata; totusi, la orele de acces si retragere a troleibuzelor in si din retea traficul este redus si circulatia nu ar fi stanjenita prea mult;
- Accesul in retea se face prin centru, ceea ce este destul de ineficient datorita faptului ca toate troleibuzele vor parcurge, zi de zi, atat la ducere cat si la intoarcere, cate o portiune de semicursa in gol, avand in vedere ca dimineata cererea de transport majora este pe sensul dinspre Micro 14 spre Gara, asadar toate troleibuzele vor trebui sa mearga in gol dimineata de la Gara la Micro 14 pentru a se intoarce cu calatori spre Gara; in mod similar, seara, cererea majora de transport este dinspre Gara spre Micro 14, astfel incat dupa ce duc calatorii spre case, troleibuzele vor trebui sa parcurga in gol traseul de retragere Centru - B-dul Unirii - Bariera Ploiesti - 1 Decembrie 1918 - Pod Dragaica - Aleaa Industriilor - Soseaua Pogonele - Garaj Transbus.
- Datorita lungimii traseului de acces, troleibuzele ar fi nevoite sa plece foarte devreme din garaj si s-ar intoarce foarte tarziu, generand costuri suplimentare cu exploatarea troleibuzelor si cu personalul; totusi aceasta varianata ar fi un pic mai eficienta decat varianta 2.



7+1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.2 kb
 Vizualizat:  de 13377 ori

7+1.jpg



7+1-mic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.36 kb
 Vizualizat:  de 13377 ori

7+1-mic.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 11:54:22    Titlul subiectului: 106688

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=consiliu&id=341&show=341

"Art.1.- Se convoaca Consiliul Local al Municipiului Buzau in sedinta ordinara pentru joi, 26 februarie 2009, ora 13,00, sedinta care va avea loc in sediul Consiliului Local al Municipiului Buzau, situat in municipiul Buzau, strada Unirii nr. 163, in Palatul Comunal, etaj 1, sala 24

Proiectul ordinei de zi al sedintei este urmatorul :

. . . . . . .

11.- proiectul de hotarare privind participarea municipiului Buzau, prin Consiliul Local al Municipiului Buzau, la constituirea Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Eco Buzau 2009"
"

Ce sa fie oare aceasta Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara "Eco Buzau 2009" Question Question

Sper si eu ca asociatia asta chiar sa aiba legatura cu ceva ecologic, poate troleibuzul la care visez...
Dar ma indoiesc ca intereseaza pe cineva ceva din care sa nu "iasa" bani multi si repede...

P.S. Remarcati scrierea: ordinei de zi ...
Ca pe vremea bunicii... deci slabe sperante de ceva nou, inovativ...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 16:38:26    Titlul subiectului: 112867

Stalpii de ilumimnat din Zona Industriala Sud sunt noi, montati de curand, si sunt din cei cu sectiunea marita, ar putea fi folositi pentru a sustine o utopica retea de troleibuz.

Sunt insa montati doar pe o parte a Aleii Industriilor (bulevardul din poza), asadar nu ar putea fi folositi decat de linia 9 si, partial, de linia 10, pe un singur sens.

Pentru sensul opus ar trebui montati alti stalpi.

Oricum insa, e un trafic destul de redus de calatori prin zona, nu cred ca vor lua in calcul electrificarea liniei 9.



P1250591.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.27 kb
 Vizualizat:  de 12832 ori

P1250591.jpg



P1250592.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.64 kb
 Vizualizat:  de 12832 ori

P1250592.jpg



P1250593.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.2 kb
 Vizualizat:  de 12832 ori

P1250593.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Vin 26 Iun 2009 09:57:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 20:26:13    Titlul subiectului: 112887

Propunerile sunt interesante.
Daca ar fi si ceva sustinere financiara europeana chiar ca ar merge.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 15:18:35    Titlul subiectului: 115227

Pe 09.07.2009 am trimis Consiliului Judetean Buzau o petitie prin care solicitam 2 lucruri:

- infiintarea unui sistem de transport metropolitan catre cateva zone din jurul Buzaului, mai precis Maracineni, Vernesti, Calnau/Gura Calnaului;
Nu stiu daca au contat si petitiile mele in privinta zonei metropolitane, cert e ca fost luata in discutie si par sa fie sanse de a se concretiza in viitorul apropriat, intr-o prima faza spre Maracineni-Potoceni-Matesti;
- solicitam analizarea oportunitatii introducerii transportului public cu troelbuze pe modelul consiliului Judetean Neamt.

Iata un extras din textul petitiei mele:

"De asemenea, va rog sa analizati ideea introducerii transportului public cu troleibuze in Buzau, pentru ca la nivelul Uniunii Europene se pune intens problema reducerii poluarii, iar troleibuzele sunt o solutie mai ieftina ca investitie fata de tramvaie, iar daca ar circula pe un traseu care sa nu fie dublat inutil si suspect de maxi-taxi-uri ar putea sa-si acopere in mare parte cheltuielile de exploatare.

Luati exemplul Consiliului Judetean Neamt, care se preocupa constant si coerent de reteaua de troleibuz din Piatra Neamt, care deserveste inclusiv ... trasee judetene, catre Savinesti!"

Am primit ieri (ieri l-am ridicat de la posta) un raspuns prin care Consiliul Judetean isi declina competenta, "pasand" problema la Consiliul Local; evident ca si eu ma asteptam ca problema este mai mult in ograda Consiliului Local Buzau, insa acolo se pare ca nu se vrea, asa ca e bine sa fie bombardati si cei de la Consiliul Judetean cu astfel de solicitari, ca sa afle si ei ca exista preocupare pentru transportul ecologic din partea cetatenilor, poate daca ar exista o presiune constanta si intensa asupra lor, de voie, de nevoie, ar face si ceva pentru cetateni, nu numai pentru burtile si cefele lor.
Totusi cum cei din Consiliul Judetean Neamt se pot ocupa de sistemul de troleibuz si cei de la Buzau nu?

Si acum regret timpul pierdut aiurea prin 2005-2007, cand in loc sa facem cu totii presiuni si scandal impotriva deciziilor aberante ale unora de a distruge transportul electric, noi ne complaceam intr-o galceava permanenta si sterila...Poate daca am fi actionat unitar, ferm, constant, acum am mai fi putut sa ne mai plimbam cu troleibuze si tramvaie macar pe cateva dintre liniile distruse de mintea unora ajunsi "primari"...



ConsiliulJudetean.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.43 kb
 Vizualizat:  de 12636 ori

ConsiliulJudetean.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 12:03:31    Titlul subiectului: 123703

Ceva la care nu ma asteptam, aspect pe care l-am vazut semnalat de Silviu Sintea: in Planul Urbanistic General (P.U.G.) al municipiului Buzau, re-actualizat, la pagina 53, se vorbeste despre ... Shocked Shocked Shocked

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=info&id=346&show=3

".6. ORGANIZAREA CIRCULATIEI SI A TRANSPORTURILOR

[ . . . .]

8. Introducerea a 2 linii de troleibuz cu scopul modernizării și fluidizării transportului în comun;
"

Sigur ca simplul fapt ca este mentionata o "intentie" poate sa nu insemne nimic concret, insa sunt total surprins ca aceasta intentie este mentionata, eram convins ca astia nici macar nu vor aduce vorba despre asa ceva!

Sa continui oare sa visez ? Rolling Eyes



untitled.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.16 kb
 Vizualizat:  de 11893 ori

untitled.JPG



PUG_BZ_reactualizat.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PUG_BZ_reactualizat.zip
 Mărime fișier:  129.15 kb
 Descărcat:  de 1078 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 18 Feb 2010 14:07:14    Titlul subiectului: 123853

Iata ca presa locala preia si ea ideea introducerii troleibuzului.
Fireste insa, capetele rosii din Primarie se feresc ca de foc de troleibuze, de la astea se pare ca nu "iese" nimic si atunci ce rost are?:
Lasa, mai bine sa fim carati ca taranii, cu maxi-taxi-urile, nu-i asa, domnilor din administratie, ca asta e transportul viitorului in Romania voastra...:

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=33328

Nr. 3517 de miercuri, 17 februarie 2010

"O fi, n-o fi nimic?

Troleibuz în Buzău, o utopie?
Ceea ce părea realizabil acum 2 ani, acum a rămas doar un simplu vis

articol de: (I.G.)

Potrivit Planului Urbanistic General, reactualizat, pentru fluidizarea circulației, municipalitatea pusese pe tapet, încă din 2008, printre alte măsuri aprobate și discutate, introducerea a 2 linii de troleibuz prin oraș. Măsura era de bun augur dacă era coroborată, cum zic surse din cadrul primăriei, cu interzicerea totală a circulației autoturismelor în centru și lăsarea accesului doar transportului în comun și, eventual, bicicletelor.

P.U.G., un vis
Circulația din oraș ar fi mult fluidizată dacă, pe lîngă extinderea continuă a suprafețelor ocupate de trama stradală, ar fi introduse restricții ale circulației tuturor autoturismelor personale și, mai ales, s-ar pune în aplicare propunerile cuprinse în Planul Urbanistic General. Una din măsurile propuse, și anume, introducerea a 2 linii de troleibuz prin oraș, ar fi fost de bun augur, cred specialiștii din cadrul administrației locale care au întocmit respectivul plan. Cu tot entuziasmul de la întocmirea P.U.G.-ului din 2008, criza financiară a făcut ca majoritatea planurilor de acolo să rămînă utopice.

Nici peste 50 de ani
Surse din conducerea Palatului Comunal ne-au precizat că era frumos să fie realizabil proiectul de creare a unor linii de troleibuz, dar nici în 50 de ani așa ceva nu se poate întîmpla. Ne întrebăm oare dacă și celelalte precizări din Plan (de exemplu: parking sub sau suprateran în centrul municipiului) vor rămîne la nivelul de vis nereali­zabil prea curînd, atunci ce rost mai are întocmirea de planuri, schițe și atîtea calcule pe marginea lor?
"

Iata si demersul meu din 15.02.2010:

http://www.domnuleprimar.ro/38633-Doua-linii-troleibuz-Domnule-primar-Studiind-Planul-Urbanistic-Gene.html

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Apr 2011 16:17:19    Titlul subiectului: 142582

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=41248

"Buzãul pe lista celor mai poluate orase

Ministrul Mediului cere mãsuri antipoluare

Laszlo Borbely a sugerat autoritãtilor locale sã impunã restrictii de circulatie în orase

articol de: (F.Z.)
La videoconferinta ministrilor Traian Igas si Laszlo Borbely cu prefectii, care a avut loc ieri în jurul orei 10.00, s-au discutat, printe altele, si probleme legate de stadiul derulãrii programelor de gestionare a calitãtii aerului pentru aglomerãrile urbane. Prefectii care au reprezentat orasele angrenate la aceste proiecte, respectiv Copsa Micã, Brãila, Constanta, Galati, zona Buzãu - Rîmnicu Sãrat - Focsani - Medgidia, etc, au fost atentionati de ministrul Lazlo Borbely, cã pînã în momentul de fatã au fost înregistrate numeroase depãsiri ale valorilor-limitã în ceea ce priveste gradul de poluare. În acest sens, pre­fectii au fost îndrumati, pentru a nu se impune sanctiuni, la respectarea planurilor integrate de gestionare a calitãtii aerului prin interzicerea traficului autovehiculelor cu gabarit depãsit în centrele mu­nicipiilor si oraselor si crearea de noi spatii verzi."

_________________________________________________

Solutii de reducere a poluarii exista, dar nu pare sa fie interes in aplicarea lor.
Concret:

- In PUG este prevazuta constructia a 2 linii de troleibuz in Buzau, dar Primaria invoca lipsa de bani.
Oare fondurile de mediu nu pot fi utilizate in acest scop? Rolling Eyes
Daca de pe liniile de troleibuz s-ar elimina atat autobuzele cat si maxi-taxi-urile, s-ar diminua mult poluarea.

- Reducerea numarului excesiv de mare de maxi-taxi-uri de la 105 la maxim 30.
Pentru asta nu trebuie bani, deci nu pot invoca acest pretext, dar trebuie sa existe vointa politica si sa nu se interpuna vreun conflict de interese.

Prin reducerea numarului de maxi-taxi-uri se reduce atat poluarea cu gaze de esapamant, atat cea cu pulberi (praful antrenat de cotinete in miscare), dar se si descongestioneaza orasul, circulatia mai libera a celorlate masini reducand iarasi poluarea.

Intrebarea e: chiar vor sa faca ceva sau e tot gargara ieftina?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 14 Apr 2011 17:37:19    Titlul subiectului: 142585

Daca s-ar infiinta vreodata troleibuz de-a lungul liniei 7. Pe acea retea de retragere la depou ar trebui infiintate urmatoarele rute:
11: Micro 14-Depou
12: Gara-Depou
Astfel portiunea aceea de retragere ar fi folosita si i interesul calatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 10:09:40    Titlul subiectului: 142609

Inainte de a-ti da cu parerea, incearca sa gandesti logic:

- 1. Daca era nevoie de rutele alea propuse de tine, probabil ca erau deja infiintate si ar fi circulat autobuze sau maxi-taxi-uri pe ele; deci nu e nevoie de ele...

- 2. Constructia unei retele de troleibuz este destul de costisitoare, ori ca sa o construiesti pentru a fi folosita doar la accesul/retragerea de pe traseu ar fi nerentabil, ineficient.

Propunerea pe care eu o consider optima ar fi construirea unui garaj/depou separat, chiar la capatul din Micro14. Daca te vei uita mai sus in pagina vei vedea schita propunerii mele si vei vedea si poze cu locatia la care ma gandesc eu, momentan un teren viran pe unde trece si retea de inalta tensiune ce ar putea fi folosita pentru alimentarea retelei de troleibuz, transformatoarele si redresoarele fiind amplasate in incinta utopicului depou.

Ca sa nu mai vorbim ca pe traseele de acces/retragere troleibuzele consuma curent, asta fara pierderile inerente din retea, ori toate aceste consumuri si pierderi, cumulate in timp, s-ar putea sa fie destul de consistente, ideal este un traseu cat mai scurt de acces/retragere.

In cazul in care totusi s-ar dori electrificarea liniei 7 si pastrarea actualui garaj din strada Pogonele, problema ar fi mai complicata, pentru ca garajul e destul de departe de oricare dintre cele 2 capete ale liniei 7, si de Gara, si de Micro 14, deci ar fi nevoie de construirea unei retele de serviciu foarte lungi si ineficiente, deci... ca sa nu mai spun ca intersectiile de la Bariera Ploiesti si Pod Dragaica/1 Decembrie 1918 sunt destul de mari si complicate, ar conduce la complicatii constructive si la greutate in manvrarea troleibuzelor.

O solutie ar fi ca pe sensul de acces de la garaj la traseu reteaua sa fie amenajata pe traseul Garaj (str Pogonele)-Aleea Industriilor-Dragaica-Pod Dragaica si apoi viraj dreapta pe b-dul 1 Decembrie 1918 spre Gara, unde s-ar conecta cu reteaua "comerciala".

Pe sensul de retragere la depou as face reteaua pe b-dul Stadionului - b-dul maresal Averescu-Bariera Ploiesti-Pod Dragaica-Aleea Industriilor-Garaj.

Cum ar veni, am avea cate o retea simpla pentru acces si o retea simpla pentru retragere.

Pe de alta parte, sa nu uitam ca o portiune din b-dul Nicolae Balcescu se inchide in weekend-uri, devenind artera pietonala, actualul autobuz 7 circuland deviat pe Spiru Haret, comun cu linia 8.
Aici ar trebui luata o decizie, ori fac o derogare si permit circulatia troleibuzelor, cu viteza redusa, chiar si cand se inchide bulevardul, ori, in caz contrar, cred ca solutia optima ar fi electrificare in tandem a liniilor 7 si 8, avantajul fiind ca au capete comune, Gara si Micro 14 si ar rezolva sip roblema devierilor din weekend.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Razvan28



Data înscrierii: 07/Iun/2011
Ultima vizita: 24/Mai/2012
Mesaje: 4
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2012 10:29:48    Titlul subiectului: Re 152204

Pai orasul e destul de mic pentru trolee, si asa au cumparat BMC-urile si sunt cam lungi.
Daca luau ceva mai mic, ca la Ploiesti de exemplu, cumparau mai multe si aveau o frecventa mai buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2012 11:09:08    Titlul subiectului: 152236

Introducerea troleibuzelor nu are legatura neaparat cu marimea orasului, ci cu cererea de transport si cu dorinta sau nu de modernizare si de reducere a poluarii din partea autoritatilor.
Pe linia 7, de exemplu, trece cate un autobuz la 12 minute in timpul saptamanii, deci 5 curse/ora, deci aproximativ 60 de curse/zi.
Daca vei calcula cantitatea de poluanti emanata de autobuzele BMC (e adevarat, putin poluante), mai adunam si poluarea masiva facuta de gioarsele alea de maxi-taxi-uri de pe vremea cand Pazvante Chioru' nu era inca ... chior, vei ajunge la concluzia ca troleibuzele sunt o solutie viabila pentru Buzau!
A, si sa nu uit: eu am calculat doar cele 60 de curse/zi facute de autobuze in conditiile in care linia 7 e parazitata/piratata masiv de maxi-taxi-uri, ori daca ar fi eliminata aceasta ciuma a transportului public, ar fi nevoie de mai multe curse de autobuz/troleibuz, consider ca ar fi nevoie de 7-8 troleibuze care sa circule la cam 7-8 minute frecventa.
Ca sa-ti faci o idee, in multe orase care dispun de retea de troleibuz se circula si la frecventa de 30 de minute, ori cele 7-8 minute de la Buzau arata o nevoie si o eficienta reala a introducerii troleibuzelor
Insa pana nu dispare primarul asta si odata cu el sleatca care-l inconjoara, ca sa putem scapa implicit si de mafia maxi-taxi, nu se va face nimic pentru oras, ci numai in favoarea grupurilor de interese si a piratilor cu dubele.

E adevarat, cumva, si ce spui tu, ca prezenta troleibuzelor este un "indiciu" al unui oras civilizat si modern, ori la Buzau ... avem primar un tanar cu metehne de babalac, conservator si retrograd...
Cel putin in opinia mea...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Dec 2012 11:18:10    Titlul subiectului: 160921

In timpul unei emisiuni electorale la care venise ca sa-l "sustina" pe unul dintre cei care ne cerseau voturile ca sa ajunga prin Parlament, i-am adresat tovarasului primar Boscodeala intrebarea privind intentia de concretizare a celor 2 linii de troleibuz prevazute in Planul Urbanistic General.
Evident, primarul Boscodeala a evitat subiectul, preferand sa spuna ca transportul local se desfasoara "foarte bine" cu autobuzele...
... si, probabil, mai ales cu cotinetele maxi-taxi, smen in care se spune ca sunt bagati si niste tovarasi "alesi", fiind vehiculat inclusiv numele vice-primarului Barla...
Moderatorul, neinformat si el, habat n-avea despre ce-i vorba...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 13 Dec 2012 14:24:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2012 12:07:31    Titlul subiectului: Troleibuze in Buzau 160928

Lasa Catalin, ca or sa devina cost-effective autobuzele electrice.
Si atunci n-o sa mai fie nevoie de retele pe stalpi, doar de puncte de alimentare la capat de linie.
A, si inca ceva - sa produca si BMC acele autobuze.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Dec 2013 23:42:29    Titlul subiectului: 169699

Stire bomba!!!

Vice-primarul Sebastian Radu a anuntat in aceasta seara ca intr-o viitoare sedinta de Consiliu Local se va supune spre aprobare un plan amplu cuprinzand mai multe masuri pentru perioada 2014 - 2020, printre care si introducerea mai multor linii de troleibuz !!!

Surpriza e maxima, abia astept sa vad despre ce e voba!

Desigur, sunt mult prea realist ca sa cred o simpla vorba, insa faptul ca introducerea troleibuzelor a fost repusa in discutie este mare lucru si sper sa nu ramana doar la stadiul de vorbe goale.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 23:46:04    Titlul subiectului: 169785

Inregistrarea emisiunii in cadrul careia s-a facut declaratia privind o posibila introducere a troleibuzelor in Buzau o puteti vizualiza la adresa:

http://www.youtube.com/watch?v=5u3MACF1KLw

(momentul de maxima importanta e la ora 18:53:45, indicata in dreapta jos pe ecran)

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 00:08:12    Titlul subiectului: 170259

http://www.campusbuzau.ro/linii-de-troleibuz-la-buzau-viceprimar-s-radu-nu-e-un-vis-in-2015-s-ar-putea-transforma-in-realitate/#comment-5289

"LINII DE TROLEIBUZ LA BUZĂU ? VICEPRIMAR S. RADU: „NU E UN VIS, ÎN 2015 S-AR PUTEA TRANSFORMA ÎN REALITATE”

Linii de troleibuz la Buzău. Pe lângă achiziția unor noi autobuze, aceasta e soluția găsită de municipalitatea buzău pentru a îmbunătăți transportul local.

Introducerea troleibuzului face parte din strategia de dezvoltare a municipiului pentru perioada 2014-2020. Viceprimarul spune însă că în 2015 ar putea apărea primele troleibuze în Buzău.

Stategia de dezvoltare care va fi supusă dezbaterii și votului consilierilor in sedinta din aceasta luna mai cuprinde piste pentru biciclete de-a lungul marilor bulevarde, un Aqua Park în Parcul Tineretului și mai mai multe parcări."


Bine, oricum nu e decat la stadiu de basme (denumirea oficiala e "strategie", notati in vocabular ... Twisted Evil ). In cazul ca se aproba, termenul de 2015 mi se pare ... de-a dreptul fantezie, intr-un oras care n-a fost in stare in vreo cativa ani si dupa vreo 7 licitatii sa-si ia 10 autobuze, intr-un oras in care majoritatea strazilor sunt distruse si unde chiar si cele "reabilitate" sunt precum valurile, pline de denivelari... Rolling Eyes
Dar na, e frumos macar si ca speranta... daca s-ar face macar o linie de troleibuz, le-as ierta multe politrucilor locali...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community