Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Frecventele vehiculelor STB (RATB)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2015 07:23:22    Titlul subiectului: 180500

In curand o sa se "sara" toata cursele, daca vor ramane conturile blocate de catre ANAF. Oricum situatia prezentata mai sus este o mare bataie de joc la adresa calatorilor. Ar trebui sa depui o reclamatie pe site-ul RATB-ului si apoi una la ANPC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2015 19:40:48    Titlul subiectului: 180625

Atata timp cat principalul vnovat de situatia RATB (si nu numai), recte primarul general, are in continuare o imagine foarte buna printre bizonii care nu fac legatura intre situatia dezastruoasa de la RATB si alesul pe care l-au votat, nu sunt sanse mari ca macar de la anul sa se schimbe ceva si sa inceapa sa se imbunatateasca lucrurile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Oct 2015 21:36:20    Titlul subiectului: 181848

Este haos in Bucuresti, de cateva zile. De mult nu am mai vazut un asa trafic aglomerat. Aglomeratia incepe de la ora 16:00 sau chiar ianinte si tine pana in jurul orelor 19:00-20:00. E drept ca in aceasta perioada sunt si lucrari, dar parca nebunia este prea mare.
RATB-ul are de suferit, blocajele din trafic se rasfrang si asupra frecventei mijloacelor de transport in comun. In orice caz, graficele de circulatie sunt date peste cap in orele amiezii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Noi 2015 20:38:19    Titlul subiectului: 182392

Discutie intre un sofer de pe linia 117 si un calator (luat in cabina alaturi de alti, desi nu avea voie, dar de inteles tinand cont de aglomeratia din autobuze si de bataia de joc a conducerii RATB si PMB fata de calatori):
Calator:
-in fiecare zi e aceeasi bataie de joc
Sofer:
- pai da, ca de la 20 de autobze pe timpul lui Videanu s-a ajuns la 13 din primavara asta.Facem sesizar ca nu mai putem conduce in conditii normale si degeaba, pe nimeni nu intereseaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2016 12:30:22    Titlul subiectului: 183378

Un articol in HotNews, preluat de cei de la Realitatea, privind frecventa tramvaielor de pe linia 21. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Bătaie de joc, marca RATB: Tramvaiul care circulă pe hârtie la fiecare 4-7 minute. În realitate...

Pe linia tramvaiului 21, singurul mijloc de transport în comun cu care se poate ajunge în centrul orașului din Șoseaua Colentina (autobuzele și troleibuzele fiind blocate în trafic), circulă zilnic doar 18 tramvaie, informează Hotnews.ro.

Astfel, la orele de vârf călătorii se înghesuie că sardinele, deseori fiind nevoiți să aștepte mai multe tramvaie pentru a putea urca. În plus, dimineață, o singură stație, între stradă Sportului și Șoseaua Fundeni, este parcursă și în 30 de minute din cauza că tramvaiul nu are bandă unică, iar șoferii merg pe linia acestuia.

"În prezent, pe linia 21 sunt programate să circule, zilnic, 18 tramvaie, la interval de succedare de 4-5 minute în perioada de maximă solicitare dimineață și 5-6 minute după-amiază, respectiv 6-7 minute în restul zilei. Având în vedere fluxurile de călători determinate pe acest traseu, relativ constante de-a lungul anului, că urmare a specificului activităților desfășurate în această zona, preponderent comerciale, programul de circulație al liniei 21 nu variază în funcție de sezon. În condițiile resurselor limitate disponibile pentru acest tip de transport, oferta programată în ultimii ani nu a putut fi suplimentată, însă, a fost menținută", se arată într-un răspuns trimis de RATB la solicitarea HotNews.

În realitate însă, de foarte multe ori, tramvaiele nu vin în 5-7 minute din cauza că rămân blocate în trafic la orele de vârf, transmite Hotnews.

Șoseaua Colentina este una dintre arterele foarte aglomerate ale Bucureștiului, fiind poartă de intrare în Capitală atât pentru navetiștii din satele limitrofe, dar și pentru traficul auto din zona Urziceni - Buzău - Moldova.

"În Capitală, asigurarea serviciului de transport public este influențată negativ de blocarea cailor de rulare a tramvaielor de către participanții la trafic, de producerea evenimentelor de circulație, a incidentelor soldate cu pagube în urmă actelor de vandalism și agresiune îndreptate atât asupra vehiculelor, cât și a personalului de bord. De asemenea, perturbările de ritmicitate sunt cauzate și de anumite defecțiuni la mijloacele de transport, care impun retragerea acestora din traseu pentru remediere", explică reprezentanții RATB situația.

După modernizarea Șoselei Colentina și a Caii Moșilor, Primăria Capitalei a pus separatoare rutiere din plastic pentru linia de tramvai, șoferii le-au rupt, iar municipalitatea nu le-a mai înlocuit.

Dacă nu sunt mașini blocate pe linie, de la un capăt la altul, tramvaiul face circa 35 de minute. Dar din cauza șoferilor care blochează linia, la orele de vârf, de la un capăt la altul tramvaiul face și o ora și jumătate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 542
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2016 15:16:02    Titlul subiectului: 183381

Separatoarele alea de plastic nu au nici un efect, chit ca le-ar inlocui tot o sa exista "intelectuali" care sa o ia pe linia de tramvai.Singura solutie ar fi gard ca pe linia lui 41 si eventual linia de tramvai sa fie tot ca pe linia 41, inafara asfaltului si eventual cu spatiu verde.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2016 19:29:51    Titlul subiectului: 183383

Separatoarele de plastic s-au dus in mare parte. O sa mai fac poze cu ele, mai spre primavara si o sa le prezint la topicul aferent. Motivul real pentru care tramvaiele nu vin la intervalul de 4-7 minute este altul. Sunt mai putine tramvaie pe traseu decat ar fi trebuit sa fie in mod normal. Pe toate liniile de tramvai ce tin de depoul Colentina sunt mai putine tramvaie pe traseu, decat ar fi trebuit sa fie in orele de varf. Motivul ? Din cauza lipsei banilor pentru piesele de schimb, multe tramvaie sunt trase pe dreapta.
Un singur lucru reprosez presei. De ce nu fac o solicitare oficiala catre RATB in care sa se ceara situatia pe trasee ? Sa nu imi zica mie gogosi de genul sunt 18 tramvaie pe traseu. Asta da gogoase...........
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2016 19:37:08    Titlul subiectului: 183385

Cel putin avem "scuze" de la RATB. Articolul se gaseste aici.

Citat:
De ce întârzie mijloacele RATB în această perioadă: Defecțiuni sau șoferi care parchează prost

RATB le cere scuze călătorilor pentru întârzierile înregistrate în ultima perioadă de mijloacele de transport în comun și explică totodată motivele pentru care acestea apar: defecțiuni tehnice sau șoferii care parchează neregulamentar.

Întârzierele sunt cauzate, atât de defecțiuni tehnice apărute la vehicule, cât mai ales de indisciplina și indolența partenerilor de trafic, care parchează mașinile neregulamentar, blocând accesul vehiculelor de transport în comun, informează RATB printr-un comunicat de presă.

"Dacă în cazul defecțiunilor tehnice apărute, RATB ia măsurile urgente care se impun pentru a reintroduce cât mai curând în traseu vehiculele afectate, în ceea ce privește deblocarea arterelor de circulație, regia bucureșteană de transport public nu are nicio atribuție. Conform datelor deținute de Serviciul Dispecerizarea Circulației al RATB, în primele 20 de zile ale lunii ianuarie 2016, a fost înregistrat un număr extrem de mare de blocaje care au dus la întârzieri enorme ale vehiculelor din traseu. Astfel, vârful de întârziere a fost atins la 19 ianuarie, de autobuzele liniilor 126, 300 și 368, care au fost blocate, în total 150 de minute, pe Strada Episcopiei nr.3-7, pe sensul spre Calea Victoriei. Artera a fost blocată, în aceeași zi, la aceeași adresă, între orele 11.50-12.20 (30 minute), între orele 16.30-16.55 (25 de minute), dar și între orele 18.10-19.45 (95 de minute), acest ultim interval reprezentând vârful timpului de blocaj pentru autobuze.", transmite RATB.

Cel mai mare timp însumat al vehiculelor blocate a fost înregistrat în ziua de 20 ianuarie, când Dispeceratul a raportat întârzieri totale de 417 minute din cauza unor vehicule parcate neregulamentar. Cele mai afectate au fost tramvaiele liniilor 24, 36, 44 și 46, troleibuzele de pe liniile 65, 66, 70 și 85 și autobuzele liniilor 126 și 178 și 226.

În primele 20 de zile ale anului 2016, vehiculele parcate neregulamentar au provocat întârzieri pe liniile RATB în sumă totală de 1.113 minute.

RATB le solicită public conducătorilor auto să respecte reglementările Codului rutier, întrucât cei mai afectați sunt călătorii nemulțumiți pe bună dreptate că trebuie să aștepte în stații mijloacele de transport în comun, în condiții meteorologice extreme.

Marti seara, un sofer care a parcat neregulamentar a blocat strada Episocopiei , blocand circulatia autobuzelor. Acestuia i s-a facut dosar penal. Strada a fost blocata si astazi, din acelasi motiv.

Pai daca aceeasi strada a fost blocata a DOUA oara, de ce politia nu a luat masuri sa dispuna de un echipaj permanent in zona, cel putin cat timp este zapada mai mare ? Sau sa puna camere de luat vederi ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 22:33:10    Titlul subiectului: 183610

32 de minute de asteptat 601 in Regie intr-o seara obisnuita de luni? Pe bune? Astazi nu am validat Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Feb 2016 15:15:59    Titlul subiectului: 183888

Articolul din b365.ro se incadreaza cel mai bine in acest topic. Nu il voi cita pe tot, cine este interesat poate sa acceseze link-ul sa il studieze in intregime. Voi cita doar partea din articol care se refera la numarul de vehicule functionale. Articolul se gaseste aici.

Citat:
VEHICULELE RATB, insuficiente pe străzile din Capitală. Câte sunt STRICATE și ce grad de uzură au

Angajații RATB susțin că numărul mijloacelor de transport în comun care circulă pe străzile orașului este insuficient, sute de autobuze fiind stricate și lăsate în depou, din cauza lipsei banilor. Conducerea Regiei confirmă că, în privința parcului de vehicule, problemele sunt generate de gradul avansat de uzură și precizează că sute de autobuze, tramvaie și troleibuze sunt în momentul de față nefuncționale, aflându.se în reparații.

"RATB utilizează în prezent un parc circulant efectiv de 690 de autobuze, adică 69% din totalul celor 1.000 disponibile. Din acest total, parcul imobilizat ajunge la 214 autobuze, cu defecte tehnice sau tamponări (urmări ale accidentelor de circulație) aflate în diverse stadii de reparație. Restul autobuzelor sunt în perioada de reparații curente, în urma reviziilor tehnice.

În privința tramvaielor, parcul circulant efectiv este de 256 din totalul de 475 de tramvaie (54%), în timp ce numărul celor nefuncționale este de 219
Din numărul total de tramvaie, 297 au gradul de uzură de peste 100%, 82 au un grad de uzură între 75-100%, 54 - un grad de uzură între 50-75%, 32 între 25-50% și numai 10 tramvaie sunt aproape noi, (cu un grad de uzură între 0 și 25%).

Parcul circulant efectiv al troleibuzelor este de 172, din totalul de 297 (aproximativ 59%), numărul vehiculelor nefuncționale ridicându-se la 125. Din total, 265 de troleibuze au un grad de uzură de peste 100%, adică peste 89%, celelalte 32 de troleibuze având un grad de uzură între 75-100%.

Ca o scurta recapitulare, doar 69 % din autobuze sunt functionale, 54 % din tramvaie sunt functionale si 59 % din troleibuze sunt pe traseu. Astea sunt cifrele rusinii pentru RATB.

Intrebarea care reiese de aici este urmatoarea: In conditiile actuale de finantare, care este viitorul transportului in comun din Capitala pe termen mediu si lung ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Mar 2016 18:49:29    Titlul subiectului: 184007

la intrebarea asta vor raspunde bucurestenii la alegerile locale din iunie...daca se va vota politic, intre mascariciul de Orban si mincinoasa de Firea, soarta RATB e pecetluita, si implicit a celor care mai spera intr-un transport civilizat, modern si normal , intr-un oras mai putin poluat si cu mai putine ambuteiaje...orice alta varianta castigatoare in afara celor doi ar putea insemna o sansa pentru normalizarea transportului public in Bucuresti si Ilfovi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2016 20:40:29    Titlul subiectului: 184279

Dupa reabilitarea caii Buzesti (viitorul bulevard Uranus), in urma careia acum avem 2 benzi pe sens plus linie de tramvai, avem un efect secundar. Acesta este blocarea strazilor Occidentului si Gheorghe Manu, in orele de varf.
Miercurea trecuta, la ora 18:00, cand ma duceam la Gara de Nord sa iau trenul spre Cluj, am avut surpriza sa constat ca troleibuzul de pe linia 79 nu putea sa intre de pe bulevardul Catargiu spre strada Gheorghe Manu din cauza coloanei de masini (foto 1-2).
Am stat 3 (TREI) semafoare, pana troleul a putu sa faca stanga, ca sa intre pe strada. Am crezul ca este coloana de masini din cauza semaforului de la intersectia dintre str. Gheorghe Manu si Calea Victoriei, dar coloana era si mai depoarte, pe str. Occidentului, pana la intersectia cu "modernizata" cale Buzesti, intersectie care era aproape blocata.



Cluj, 17-18 martie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.57 kb
 Vizualizat:  de 8659 ori

Cluj, 17-18 martie 001.jpg



Cluj, 17-18 martie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.26 kb
 Vizualizat:  de 8659 ori

Cluj, 17-18 martie 003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 16:26:53    Titlul subiectului: Linia 106 188613

Bataie de joc este si in linia 106. Unicul autobuz turat in acest traseu vine o data la 50 de minute! Dimineata cand este foarte aglomerat vine la 1 ora si 20 de minute. Nu inteleg de ce nu se doreste suplimentarea acestei linii? Calatori exista dar venind asa de greu multi nu asteapta acest autobuz. Frumos este cand se defecteaza masina iar linia Ramane in ,,aer".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Oct/2020
Mesaje: 928
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 05:59:12    Titlul subiectului: 188646

Stiu cand conduceam eu, aveam asa intersectii in care daca stateai sa mergi inainte sau la stanga, masini care faceau dreapta iti luau locu. Eventual ma bagam, chiar daca blocam momentan intersectia. Asta in NYC (Manhattan) fiind, masinile nu blocheaza interesectiile ca sunt amenzi mari. Politia mai lasa autobuzele daca ne vedeau ca stam la aelasi semafor mai multe cicluri de verde.

Acum sunt mai mult politisti care dirijeaza circulatia, asa ca ar putea unul sa blocheze masinile chiar daca au verde, si sa lase troleul sa intre in coloana.

Eventual, Gh Manu (cred ca e numele...nu mai tin mine, dar strada unde 79 86 merg si unde e Sf Voievozi) o vad ca sens unic, spre Gara de Nord, cu fluxul de masini (poate chiar si troleul) sa o ia pe marginea Pietii Victoriei apoi Catargiu la Romana. Nu prea vad alta solutie.

E trist ca nu s-au gandit la asta deja. Drumuri mai late nu inseaman nimic, decat a muta blocajul la urmatorul drum ingust. Si din astea sunt multe in Bucuresti, mai ales in centru, unde ar costa foarte mult sa cumpere proprietatile.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 00:30:18    Titlul subiectului: Re: Linia 106 188751

anndrey a scris:
Bataie de joc este si in linia 106. Unicul autobuz turat in acest traseu vine o data la 50 de minute! Dimineata cand este foarte aglomerat vine la 1 ora si 20 de minute. Nu inteleg de ce nu se doreste suplimentarea acestei linii? Calatori exista dar venind asa de greu multi nu asteapta acest autobuz. Frumos este cand se defecteaza masina iar linia Ramane in ,,aer".

Acum vad doua solutii pentru aceasta problema, dar ar trebui sa fie unitate din partea locuitorilor din zona.
Fie sa depuna plangeri in cascada, adica sa fie cateva sute de reclamatii, fie sa incercati sa mergeti la televiziuni, mai ales cele care sunt contra puterii (care ar prezenta, Vezi Doamne ce face primaria....).
Dar, pun si eu o intrebare, cam cati din cei care folosesc 106 fac bilet ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 17:12:57    Titlul subiectului: 188757

Eu locuiesc in cartier si merg destul de des cu acest autobuz. Problema este ca foarte multi dintre calatori sunt pensionari si elevi de generala iar ei nu au ce sa valideze. Ceilalti au abonament pe toate liniile si nu se deranjeaza sa-l valideze.
Ideea este ca multi ani de zile au fost doua masini inclusiv in weekend iar acum cand calatorii sunt mult mai multi odata cu construirea unor noi blocuri a ramas o singura masina in traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 19:29:50    Titlul subiectului: 188760

Am inteles. O solutie ar fi trimiterea mailurilor la RATB, insotite de poze cu aglomeratia din 106. Sincer nu stiu ce sorti de izbanda sunt, dar merita incercat. Ideal ar fi daca mai multi locuitori ar semna o petitie, dar deja astea sunt...........vinse. Dar macar, incercat cu mesaje sau reclamatii la RATB, de obicei raspund la ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 21:04:27    Titlul subiectului: Linia 106 188761

Am facut sesizare mai demult si mi-a raspuns ca oferta de transport programata pe linia 106 este tot ceea ce putem oferi in acest moment. Programul actual asigura preluarea in totalitate a calatorilor de pe aceasta relatie. Solicitarea dumneavoastra ramane in atentia noastra si va fi reevaluata atunci cand vom dispune de resursele necesare pentru suplimentarea parcului sau reorganizarea ofertei de transport.
EU nu cred ca autobaza Militari nu mai are un autobuz in plus mai ales ca se tot lauda pe forum ca s-au reparat cateva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 21:06:46    Titlul subiectului: 188762

Până ce nu vom avea un raport decent calatori plătitori = calători transportați orice discuție devine ( aproape ) inutilă. E parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 21:19:47    Titlul subiectului: 188765

Calatorii sunt mult mai civilizati si mai platitori de bilet decat cei din linia 162.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 20:17:22    Titlul subiectului: 191097

Virajul la stanga, vesnica problema in intersectiile bucurestene, unde este si linie de tramvai, Acolo unde nu sunt semafoare dedicate pentru virajul la stanga, soferii se strang ciorchine fix in centrul intersectiei, din cauza asta tramvaiul nu mai poate merge inainte desi are culoare verde a semaforului.

Studiu de caz: iintersectia dintre bulevardul Mihai Bravu si Vatra Luminoasa. Tramvaiul s-a blocat fix in centrul intersectiei, cu pantograful in punctul mort (in zone intersectiei retelelor de contact troleu-tramvai),
Manevra clasica, tramvaiul urmator il trage pe cel blocat un metru, pana il repune sub tensiune. Se pierd 5-10 minute, apoi tramvaiele merg in coloana, cate 2-3.

Ce face Primaria Capitalei si Politia Rutiera pentru a nu se mai repeta aceste scene ? Cum se rezolva problema virajului la stanga in intersectiile aglomkerate bucurestene ???

De ce nu avem semafoare dedicate pentru virajul la stanga, ?

Concluzie: Cand cei de la PMB se lauda ca stimuleaza transportul in comun, spun de fapt, BALIVERNE.

In sprijinul afirmatiilor mele pot sa vin cu multe expemple iluistrate de fotografii sugestive, cum sunt cele de azi dimineata din intersectia mai sus amintita.

Asa se imbunatateste transportul in comun din capitala ????



Tramclub, 14 iulie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.08 kb
 Vizualizat:  de 5778 ori

Tramclub, 14 iulie 001.jpg



Tramclub, 14 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.18 kb
 Vizualizat:  de 5778 ori

Tramclub, 14 iulie 003.jpg



Tramclub, 14 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.13 kb
 Vizualizat:  de 5778 ori

Tramclub, 14 iulie 002.jpg



Tramclub, 14 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.27 kb
 Vizualizat:  de 5778 ori

Tramclub, 14 iulie 004.jpg



Tramclub, 14 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.86 kb
 Vizualizat:  de 5778 ori

Tramclub, 14 iulie 005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2017 09:51:18    Titlul subiectului: 191505

Ieri a fost nebunie mare la iesirea din Bucuresti inspre Pantelimon. Se reasfalta bulevardul Biruintei (la intrare in Pantelimon), drept urmare iesirea din Bucuresti era arhiplina.

Datorita coloanei de masini de pe Sos. Pantelimon, era aglomeratie si pe Sos. Garii Catelu, care se intersecteaza cu Sos. Pantelimon.

Multi soferi (inclusiv tiruri) care vroiau sa o faca la dreapta de pe Sos. Garii Catelu pe Sos. Pantelimon, nu puteau din cauza coloanei de masini de pe Sos. Pantelimon, la iesirea din Bucuresti.

A fost un efect de domino, coloana pe Sos. Pantelimon, la iesirea din Buc a dus la formarea unei coloane de masini pe Sos. Garii Catelu, care a dus la formarea unei coloane de masini pe Sos. Dudesti-Pantelimon (care se intersecteaza cu Sos. Garii Catelu).

Prin urmare, la iesirea din CORA Pantelimon s-a format o coloana de masini, inclusiv autobuze RATB, deoarece nu prea se putea face stanga pe Sos. Dudesti-Pantelimon din cauza coloanei.

S-a format o coloana de 4 autobuze, care cu greu au reusit, la ora 17:15 sa iasa din parcarea Cora.

Soferul autobuzului din fata mea a luat-o direct pe banda 2 de pe contrasens.

Soferul autobuzului in care am fost nici nu s-a mai obosit sa se inscrie pe prima banda a Sos. Garii Catelu, unde este statia, a oprit pe banda 2, a dieschis usa din fata si a claxonat calatoriii sa se urce.

Toate nebunia a durat aproape 20 de minute.
Iata deci, inca o monstra, despre cum este "stimulat" transportul in comun din capitala.



Bucuresti, 29 august 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.21 kb
 Vizualizat:  de 5459 ori

Bucuresti, 29 august 001.jpg



Bucuresti, 29 august 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.31 kb
 Vizualizat:  de 5459 ori

Bucuresti, 29 august 002.jpg



Bucuresti, 29 august 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.97 kb
 Vizualizat:  de 5459 ori

Bucuresti, 29 august 003.jpg



Bucuresti, 29 august 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.93 kb
 Vizualizat:  de 5459 ori

Bucuresti, 29 august 004.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2017 21:23:10    Titlul subiectului: 191534

Astazi singurul autobuz al linie 106 s-a defectat in jurul orei 16 iar linia a ramas in aer, calatorii fiind nevoiti sa mearga pe jos. Asta datorita minunatului RATB care nu doreste suplimentarea aceastei linii dintr-un singur motiv: ca nu au masini. Dar pentru preorasenesti vad ca au!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Sep 2017 08:43:48    Titlul subiectului: 191536

Trebuie facuta o reclamatie la RATB, apoi o reclamatie la ANPC si chiar o reclamatie la primarie. Trebuie abordate si televiziunile. Dar ar trebui sa se implice mai multi oameni din zona, care folosesc linia 106.
Oricum cine are abonament pe 106, trebuie neaparat sa faca reclamatie la ANPC. Doar asa lucrurile s-ar pune in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2017 21:45:02    Titlul subiectului: 192392

RATB recunoaste haosul. Vinovat ? Cei de la Distrigaz Sud: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=831

Citat:
Trafic dificil și transport în comun întârziat din cauza unor lucrări ale Distrigaz în București

Traficul rutier din București și programul de transport al RATB au fost grav afectate, începând de joi, 9 noiembrie 2017, ora 12.00, din cauza unor lucrări efectuate de Distrigaz Sud pe artere centrale ale orașului.

Lucrările sunt efectuate pe Șos. Ștefan cel Mare, între Str. Tunari și Cal. Dorobanți, precum și pe Cal. Dorobanți, la Colegiul National I.L. Caragiale, sens Piața Dorobanți. Astfel, tramvaiele liniilor 1, 10, 34, 46 și autobuzele liniilor 131, 182, 282, 301, 330, 331, 335, 368 și 605 au înregistrat întârzieri de zeci de minute.

Lucrările Distrigaz Sud au termen de finalizare data de 1 decembrie 2017, când se va relua traficul normal.

Totusi ? Cei de la Distrigaz nu ar trebui sa plateasca RATB niste despagubiri ???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community