Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Frecventele vehiculelor STB (RATB)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2017 14:53:43    Titlul subiectului: 192397

Un articol amuzant si nu prea...

http://adevarul.ro/news/bucuresti/demontatitramvaiul-36-aruncati-i-matele-lacul-tei-1_5a0d35f85ab6550cb8340e10/index.html

"Demontați tramvaiul 36, aruncați-i mațele în lacul Tei

16 noiembrie 2017

editorial lavinia balulescu

Niște barbari ciudați, cu fulare înfășurate în jurul fețelor, ies la vânătoare în fiecare după-amiază în zona Pipera, la marginea Bucureștiului. Ei pândesc tramvaiul 36 ca pe un animal mare, pe care speră să-l eviscereze și să mănânce din el în toată iarna care vine. 36-le e salvarea lor.

În zilele în care te grăbești să ajungi undeva, tramvaiele vin mai greu în București. E ca și cum ar comunica telepatic cu tine, împotriva ta, iar în aceleași zile traficul din oraș se sincronizează, mă rog, în sensul în care nimic nu mișcă, totul e numai nervi, înjurături și claxoane. Într-o zi oarecare de miercuri tramvaiul 36 și-a depășit orice așteptări. Tu și alți oameni înfrigurați l-ați invocat la marginea Bucureștiului timp de o oră și cinci minute pe ceas, perioadă în care au trecut, de altfel, multe alte tramvaie. Dar cei care circulă frecvent cu 36-le știu că nu trebuie să se bucure prea tare când apare o lumină la orizont. Sigur nu e tramvaiul de care ai nevoie. A aștepta un tramvai pentru o oră nu pare cel mai mare coșmar dacă, desigur, a) nu te grăbești, b) nu stai în frig. În afara faptului că trebuia să ajungi undeva în același oraș, ceea ce nu a fost posibil în o oră și 20 de minute, a mai fost și locul unde aștepți. O stație de tramvai imaginară, de la marginea orașului, acolo unde o ultimă perdea de copaci a fost rasă pentru a face loc autostrăzii, acolo unde vântul din pustiu pătrunde ca un nemernic, acolo unde nu există nici măcar un refugiu de rahat în care să te adăpostești dacă plouă, ninge sau vine ursul. Zeci de oameni întregi la cap stau pitiți seară de seară, din noiembrie până în martie, după un zid al unei construcții din apropiere, zid care îi mai protejează de vânt în orele de așteptare. Unii, care nu mai găsesc loc după zid, se plimbă de colo colo, nervoși la prima vedere. Secretul e că ei vor doar să-și încălzească picioarele, să-și pună sângele în mișcare, să nu moară degerați. E doar un mijloc de supraviețuire, pentru că nimeni nu vrea să pice, să se lichefieze și să fie rașchetat la primăvară din „stația“ de tramvai. Multe lucruri neobișnuite se întâmplă în locul acesta uitat de autorități. Oamenii care așeaptă cot la cot seară de seară au început să se cunoască între ei, sunt cumva frați de suferință, se salută, își zâmbesc îngăduitor, încearcă să-și mai spună o vorbă bună. Între timp, alții, cum ar fi grupurile de muncitori care merg cu 16-le, mai beau un gât de bere din pet și mai fac o glumă, că uite, domne, vine 36, ha ha ha, te-am păcălit, treci înapoi după zid. E un microcosmos straniu din care faci parte cu forța, asta e. Când a venit 36, după o oră de întârziere, s-a simțit nevoia unor cetățeni care pur și simplu să te împingă înăuntru, să te ajute să te introduci cumva în masa de carne din care mai zăreai din loc în loc un ochi, o căciulă, o mână. Un drum de 30 de minute a durat mai apoi o altă oră, din motive care țin de alchimia corpurilor cerești. În plus, în fiecare stație tramvaiul a adus câte o dezamăgire pentru călătorii care așteptau și ei de o viață sosirea, dar nu putea urca, pentru că efectiv nu aveau unde. Cel mai bun moment dintr-o asemenea călătorie e ălă în care ajungi la destinație, cobori și îți juri că nu vei mai călători cu 36 niciodată. Iar apoi desigur o iei de la capăt a doua zi, pentru că nevoia are memoria scurtă. Fără să vrei, de ani buni ești și tu unul dintre barbarii care vânează tramvaie la margine de oraș în fiecare amărâtă de seară."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2017 10:28:00    Titlul subiectului: 192401

Explicatia e simpla, din lipsa de tramvaie (multe stau pe bara, lipsa piese schimb), tramvaiele de pe liniile 16, 36 au frecventa de duminica.
Cel putin, pe linia 16 circula numai 7 unitati.
Singurele linii, unde frecventa este buna sunt 41, 32, 21 sau 1/10.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2017 12:53:10    Titlul subiectului: 192448

Sos. Pantelimon, in apropiere de Cimitirul Armenesc, pe sensul spre fostul Electroaparataj, o zi obisnuita, dupa ora 18:00.
Este coloana de masini, de la intersectia cu Sos. Iancului (in zona fostului Electroaparataj, devenit acum Mall).
Tramvaiele isi fac loc cu greu, dar, spre deosebire de autobuze, reusesc sa avanseze mai repede. Mai ales vatmanii care sunt cu „mana pe sonerie”.
Modernizarea Sos. Pantelimon (pana la intersectia cu Sos. Iancului) venita la pachet cu reconfigurarea intersectiei dintre Sos, Pantelimon, Sos. Iancului si bulevardul Pierre de Coubertin (care duce la Arena Naionala), nu au adus nici un beneficiu privind fluidizarea traficului.
Din contra, este si mai rau, mai ales ca semaforizarea in intersectie este cam ciudat, gandita.



IMG_20171115_183156.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.29 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183156.jpg



IMG_20171115_183200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.33 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183200.jpg



IMG_20171115_183240.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.79 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183240.jpg



IMG_20171115_183256.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.63 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183256.jpg



IMG_20171115_183314.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.91 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183314.jpg



IMG_20171115_183322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.23 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183322.jpg



IMG_20171115_183328.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.65 kb
 Vizualizat:  de 3668 ori

IMG_20171115_183328.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2017 12:56:25    Titlul subiectului: 192449

Si, ca tacamul sa fie complet, soferii care nu suporta sa stea in coloana, sau cei care isi pierd rabdarea, se duc pe contrasens, evident creeind ambuteiaje suplimentare in apropiere de intersectie.
Politia rutiera unde este ???
Dar cei de la Primaria Capitalei, care ne tot spun noua cat de mult favorizeaza ei transportul in comun ?



IMG_20171115_183333.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.96 kb
 Vizualizat:  de 3665 ori

IMG_20171115_183333.jpg



IMG_20171115_183336.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.86 kb
 Vizualizat:  de 3665 ori

IMG_20171115_183336.jpg



IMG_20171115_183343.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.63 kb
 Vizualizat:  de 3665 ori

IMG_20171115_183343.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2017 16:48:35    Titlul subiectului: 192509

Tot la ceas de seara (de fapt, dupa masa, ora 17:25), la intersectia dintre Sos. Mihai Bravu cu Vatra Luminiasa.
Ambuteiaj clasic, din cauza celor care vireaza la stanga si blocheaza intersectia, inclusiv circulatia tramvaielor.

Posibile solutii:
1-semafor dedicat pentru cei care vireaza la stanga.
2-sa se bage o faza suplimenatara, sa zicem un verde numai pentru tramvaie, sa aiba rosu cei care vin din ambele directii si tramvaiul sa aiba un verde de 10 secunde sa zicem.



Bucuresti, 23 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.86 kb
 Vizualizat:  de 3585 ori

Bucuresti, 23 noiembrie 001.jpg



Bucuresti, 23 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.95 kb
 Vizualizat:  de 3585 ori

Bucuresti, 23 noiembrie 002.jpg



Bucuresti, 23 noiembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.61 kb
 Vizualizat:  de 3585 ori

Bucuresti, 23 noiembrie 003.jpg



Bucuresti, 23 noiembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.17 kb
 Vizualizat:  de 3585 ori

Bucuresti, 23 noiembrie 004.jpg



Bucuresti, 23 noiembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.05 kb
 Vizualizat:  de 3585 ori

Bucuresti, 23 noiembrie 005.jpg



Bucuresti, 23 noiembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.37 kb
 Vizualizat:  de 3585 ori

Bucuresti, 23 noiembrie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 16:28:47    Titlul subiectului: 192950

In Bucuresti, probleme mari cu traficul au inceput sa fie de cateva luni. Dupa ce s-a renuntat la taxa de mediu multe masini SH au invadat tara, inclusiv Bucurestiul. Prin urmare, traficul in capitala a devenit si mai sufocat.
Afectate sunt toate liniile RATB. Daca nu se vor gasi solutii, la anul este posibil ca Bucurestiul sa fie blocat.......la propriu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2018 22:51:58    Titlul subiectului: 193225

Wow, asta da stire. RATB va creste frecventa tramvaielor de pe linia 47: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=852

Citat:
RATB pune în valoare încă o linie care are cale proprie de rulare: tramvaiul 47

Regia Autonomă de Transport București (RATB) va crește numărul de vehicule alocate liniei de tramvai 47, asigurând o capacitate de transport sporită pe relația Ghencea – Piața Unirii, cu patru zile înainte de redeschiderea anului școlar.

Astfel, începând de joi, 11 ianuarie 2018, pe linia 47, timpul de așteptare în stații va deveni atractiv, reducându-se de la 20-23 de minute în prezent, la 10-11 minute.

Prin această măsură, călătorii din zonele Ghencea, Drumul Taberei și Cartierul Latin vor beneficia de o alternativă reală de transport spre centrul orașului, prin transbordare la terminalul Ghencea, unul dintre punctele foarte importante de transfer ale sistemului de transport bucureștean.

Totodată, având în vedere calea proprie de rulare existentă pe cea mai mare parte a traseului (Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Strada Progresului), durata unei călătorii între terminalele Ghencea și Piața Unirii va fi de 20-25 de minute.

RATB are în vedere creșterea calității serviciilor oferite, prin sporirea capacității de transport și utilizarea intensă a liniilor de tramvai care dispun de cale proprie de rulare, cu efecte pozitive asupra gradului de motorizare din București.

Si totusi, de unde au adus tramvaie in plus, pentru linia 47 ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Oct 2018 14:10:40    Titlul subiectului: 196712

Acum trei zile, la Piata Romana, sens spre Unirii am asteptat pe 300, ca sa merg cu el pana la capat sui apoi spre Ion Mihalache.
Am asteptat aproape o jumatate de ora, timp in care au trecut in statie patru autobuze de 381, trei de 368 (acestea nu opresc in statie) si abia apoi a venit un 300.
Evident ca autobuzul a fost arhiplin, in special de la Piata Victoriei in sus.
In acest timp, pe linia inutila (culturala) circula un autobuz gol. Nu este mai logic ca sa fie desfiintata aceasta linie inutila si autobuzul (sau autobuzele) sa fie repartizat pe linii unde este mare nevoie de masini, cum ar fi 300 ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2018 08:22:29    Titlul subiectului: 196719

Revenind la linia 300.
Un traseu scurt, dar foarte bun, care face legatura intre centrul capitalei si Piata Chibrit, via Piata Victoriei, Piata 1 Mai si Piata Domenii.
De la un capat la altul, autobuzele, cel putin teoretic, ar trebui sa faca 20 de minute.
Numai ca, vineri dupa masa, aceasta distanta poate fi parcursa intr-o ora sau chiar mai mult.
Vineri, dupa ora 17:20, am luat un 300 de la Filantropia pana la Aviator Popisteanu (a doua statie de la Piada Domenii) sens spre Chibrit. Am facut mai mult de 35 de minute pana la destinatie. o distanta, pe care, de obicei, autobuzul, cu opriri cu tot, o parcurgea in 10 minute.
Numai ca sa trec de intersectia de la Piata Domenii, au trecut 15 minute.
Era coloana de masini, pe bulevardul Ion Mihalache, de la intersectia cu Turda, pana spre Piata Chibrit.
Fiind vineri, dupa masa, majoritatea soferilor ieseau din Bucuresti.
Bulevardul Ion Mihalache nu face fata fluxului mare de masini, specific unei zile de vineri, dupa masa sau in orele de varf. Teoretic, sunt doua benzi pe sens, practic este o banda jumate sau chiar o banda din cauza masinilor parcate.
Si uite asa, bulevardul Ion Mihalache, care in trecutul, nu foarte indepartat, nu era asa aglomerat, fiind o varianta destul de rapida pentru a iesi din Bucuresti, daca mergi spre Targoviste, de exemplu, a devenit arhiplin in orele de varf.
Nici la celalalt capat al bulevardului, spre Piata Victoriei, situatia nu este mai roza.
Din cauza faptului ca intersectia se blocheaza frecvent in orele de varf, tramvaiele si autobuzele care vin pe Mihalache spre Piata Victoriei se fac "ciorchine" putin inainte de intersectie (dupa cum puteti vedea in poze).
Intrebarea mea este: daca autoritatile locale se tot bat cu pumnul in piept cat fac ei pentru transportul in comun, ce solutii au pentru aceasta situatie ??



INCDA Fundulea, 12 octombrie 281.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.85 kb
 Vizualizat:  de 2566 ori

INCDA Fundulea, 12 octombrie 281.jpg



INCDA Fundulea, 12 octombrie 282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.69 kb
 Vizualizat:  de 2566 ori

INCDA Fundulea, 12 octombrie 282.jpg



INCDA Fundulea, 12 octombrie 283.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.69 kb
 Vizualizat:  de 2566 ori

INCDA Fundulea, 12 octombrie 283.jpg



INCDA Fundulea, 12 octombrie 284.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.51 kb
 Vizualizat:  de 2566 ori

INCDA Fundulea, 12 octombrie 284.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 906
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2018 04:14:19    Titlul subiectului: 196727

Asta e o problema grea. Fiecare solutie are o problema care eventual aduce totul la acelasi rezultat.

1-Autobuze mai multe. Ar ajuta sa nu fie atat de pline, si sa nu astepte calatorul, insa ele tot in grup se aduna in trafic. Ba chiar mai mult, ca sunt mai multe. E un efect pe care il stie oricine care merge pe autostrazi lungi (cu cel putin 2 benzi). Cel mai incet dicteaaz tonul, si cum nu poti sa depasesti (ori ca sunt doi unu langa altul, sau nu vrei sa mergi peste limita), se aduna palcuri de masini. La fel si cu autobuzele daca sunt mai multe.

2-Benzi dedicate. Tot in palc si tot intarziate ajung. Intre statii ele circula ok, dar tot trebuie sa intersecteze cu alte bulevard. In punctele de intersectie vor ajunge invariabil in coasta unei masini care face dreapta si blocheaza banda bus. Si asta ne luand in calcul masini parcate aiurea si soferi care nu respecta banda. Exemplul cel mai bun al esecului acestui sistem este linia M34 din NY, care tot la fel circula cu banda ca si inainte. Ba chiar mai greu ca au bagat articulate crezand ca poate circula neblocat, fara manevre ciudate. Nu a fost cazul. (NY este la fel de inghesuit si cu strazi inguste ca Bucurestiul).

3-Circulatia redusa de masini. (Un sistem total anti inaintare economica, dar sa zicem). Toti oamenii aia o sa trebuiasca sa mearga cu RATB. Si se aduna iar autobuze multe, ciorchini. Lasa ca multi nu vor sta in statie, si vor merge cu taxiul. Deci traficul va fi cu taxiuri in blocaj in loc de BMWuri. Si daca reduc numarul de taxiuri, o sa apara taxiuri ilegale. Oricum, tot haos e.

Problema Bucurestiului este populatia care poate a crescut sau nu, insa s-au bagat toti cat mai central. Toti vor sa locuiasca la Romana, si sa lucreze la Unirii. Descentralizarea Bucurestiului va fi salvarea ei. Adica, mai multe suburbii, mai multe sedii de firma in alte orase. Nu stiu cum, si cat ar dura o schimbare spre bine asa. Voi ce credeti?

Ca o observatie. Citaro astea merg mult cu capotele deschise (e si pericol, ca daca te loveste un camion si de arunca in autobuz, capota aia intra prin parbiz.). DAFurile nu mergea asa (poate la Ferentari, dar e debandada acolo). Racirea la low floor e inca problematica, ce se vede cu supra incalzire si incendii.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2018 07:25:31    Titlul subiectului: 196728

Sunt si multi navetisti, care au masina personala. Cifre neoficiale au scos in evidenta faptul ca numarul real de locuitori in Bucuresti ar depasi 3 milioane. Loc de munca se gaseste mai usor si mai bine platit in Bucuresti. Sunt multi oameni care vin zi de zi din Ploiesti sa lucreze in Buc. Cunosc o persoana care lucra la firma BayerCropScience, care venea zilnic de la Pitesti la servici.
Pentru descentralizare, trebuie pus la punct un sistem de transport suburban. Ar trebui facute trenuri suburbane, care merg in suburbii sau macar un sistem de metrou usor. Cert este ca transportul in comun din capitala a ajuns sa fie din ce in ce mai sufocat din cauza aglomeratiei.
O alta problema a fost tampenia care au facut-o ai nostri politicieni, prin anularea taxei de mediu. Atat Bucurestiul, cat si marile orase ale tarii au fost invadate de masini la mana a doua sau a treia.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2018 00:06:11    Titlul subiectului: 197002

Linia 131 a ajuns sa aiba o frecventa de toata jena. Daca in primele ore ale zile vine o data la 6 minute, dupa pranz vine o data la 15 minute: http://stbsa.ro/pdf_statii/131/131_0.pdf

Dar azi, eu am asteptat 22 de minute, la Piata Romana, dupa un 131.
In autobuz au fost doua echipe de controlori. Cand i-am intrebat de ce vine asa rar 131, mi-au raspuns senin ca pe 131, la orele pranzului nu sunt decat 4 ture !!!!

De ce a ajuns sa aiba asa frecventa autobuzele de pe linia 131 ?

Asa se stimuleaza lumea sa foloseasca transportul in comun ? Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2018 20:28:31    Titlul subiectului: 197397

Un scurt studiu de caz, joi dupa masa, in zona intersectiei dintre bulevardul Mihail Kogalniceanu si strada Vasile Parvan.
Asadar, autoritatile locale se bat cu pumnul in piept cum stimuleaza ei transportul in comun.

Haideti sa vedem in ce fel este stimulat transportul in comun, pe un studiu practic de caz.

Asadar, troelibuzele vin pe strada Vasile Parvan si la intersectia cu bulevardul Kogalniceanu (in apropierea facultatii de Drept) trebuie sa faca stanga pe bulevard.

Numai ca........nu exista o culoare verde, a semaforului, dedicata celor care vor sa faca la stanga de pe str. Vasile Parvan pe bulevardul Kogalniceanu.

Cum, dinspre Splaiul Independentei este trafic mare rezulta faptul ca sunt foarte putini cei care apuca sa faca la stanga in intersectie.

In dupa amiaza zilei de joi se afla in intersectie si un politist de la rutiera. Ma intrebam daca politistul va opri circulatia, macar 10 secunde a celor care vin dinspre Splai pentru ca macar doua din cele trei troleibuze sa poata face stanga de pe Parvan pe Kogalniceanu.
Ce face politistul in schimb ? Se uita laconic la intersectia care aproape era sa se blocheze si dupa vreo 5 minute se urca in masina si pleca. Fiecare sa se descurce cum poate.

In conditiile astea, din cele trei troleibuze prezente in intersectie, care asteptau sa faca la stanga, a trecut cate unul, la fiecare faza a semaforului.

Conclujzie: autoritatile locale zic numai tampenii. Nu sprijina in nici un fel transportul in comun. Prosti sunt aia care ii cred !



Bucuresti, 22 noiembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.26 kb
 Vizualizat:  de 1971 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 004.jpg



Bucuresti, 22 noiembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.23 kb
 Vizualizat:  de 1971 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 005.jpg



Bucuresti, 22 noiembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.95 kb
 Vizualizat:  de 1971 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 006.jpg



Bucuresti, 22 noiembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.54 kb
 Vizualizat:  de 1971 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 007.jpg



Bucuresti, 22 noiembrie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.04 kb
 Vizualizat:  de 1971 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 008.jpg



Bucuresti, 22 noiembrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.4 kb
 Vizualizat:  de 1971 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 009.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2018 14:15:01    Titlul subiectului: 197853

Separarea caii de rulare a tramvaielor prin amplasarea gardurilor s-a dorit a fi o idee buna, dar fara alte masuri suplimentare de fluidizare a intersectiilor, separarea caii de rulare a tramvaielor poate avea efect contrar. In orele de varf Bucurestiul este aproape blocat, in special de cei care blocheaza centrul intersectiilor. La randul lor acesti soferi, care vor sa faca virajul la stanga si raman blocati in intersectii, blocheaza si circulatia tramvaielor (pozele 1-2).
Daca problema nu este gandita in ansamblul ei, ci numai punctual, ne vom trezi cu un Bucuresti complet blocat, inclusiv cu tramvaiele blocate la intersectii.
De asemenea, ideal ar fi ca dupa separarea caii de rulare a tramvaielor si fluidizarea intersectiilor, pe unde trece linia de tramvai, acestea sa aiba o frecventa mai buna, adica sa fie mai multe pe traseu.
Pozele sunt supraexpuse, din cauza uneor setari gresite la camera foto.



Bucuresti, 19 decembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.74 kb
 Vizualizat:  de 1774 ori

Bucuresti, 19 decembrie 001.jpg



Bucuresti, 19 decembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.26 kb
 Vizualizat:  de 1774 ori

Bucuresti, 19 decembrie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2019 14:47:13    Titlul subiectului: 200873

Teoretic, pe bulevrdul Unirii, prima banda este dedicata pentru autobuzele STB-ului iar benzile 2 si 3 pentru automobile.
Practica insa........ne omoara, asa cum putem vedea in poza 3.
rezultatul ?
Fie vine un „trenulet” format din 2-3 chiar 4 autobuze de pe aceeasi linie (104 sau 123), fie astept 20 de minute pana apare un 104 in statie (sau 123).
De ce nu este culoar dedicat pentru autobuze, pe acest bulevard, care are trei benzi pe sens ?



Bucuresti, 21 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.17 kb
 Vizualizat:  de 1004 ori

Bucuresti, 21 mai  001.jpg



Bucuresti, 21 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.5 kb
 Vizualizat:  de 1004 ori

Bucuresti, 21 mai  002.jpg



Bucuresti, 21 mai 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.87 kb
 Vizualizat:  de 1004 ori

Bucuresti, 21 mai  006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Mai 2019 07:49:36    Titlul subiectului: 200880

Tramvaiele cu cale separata de rulare pot consitui o alternativa serioasa la traficul aglomerat al capitalei.
Numai ca, ce ne facem cand asteptam in statie intre 5 si 10 minute, in orele de varf, in cazul de fata dupa tramvaiul depe linia 1 ?



Bucuresti, 22 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.97 kb
 Vizualizat:  de 981 ori

Bucuresti, 22 mai  003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Mai 2019 23:11:42    Titlul subiectului: 200976

Azi am stat cel putin 10 minute in intersectia de la aeroportul Baneasa.
Practic, sa mergi inainte de pe bulevardul Aerogarii pe Ion Ionescu de la Brad este o aventura. Semaforum tine putin (cred ca 15 secunde, poate 20), si uneori cei care vin de pe Sos, Bucuresti-Ploiesti si fac stanga pe bulevardul Aerogarii, blocheaza centrul intersectiei. Pana se elibereaza intersectia, se face rosu pentru cei care vor sa mearga inaitne, de pe Aerogarii pe Ion Ionescu de la Brad.
Evident, ca in aceasta intersectie ciudata, nu era nici un politist de la Rutiera sau de la Locala.



Bucuresti, 30 mai 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.73 kb
 Vizualizat:  de 926 ori

Bucuresti, 30 mai 011.jpg



Bucuresti, 30 mai 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.99 kb
 Vizualizat:  de 926 ori

Bucuresti, 30 mai 012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:48:15    Titlul subiectului: 201049

In timp ce la intersectia de la Piata Iancului, dintre Sos. Mihai Bravu si bulevardul Pache Protopopescu/Sos. Iancului, masinile se fac "ciorchine" in centrul intersectiei, iar tramvaiele nu pot merge inainte, desi au culoarea verde a semaforumul, dupa cum se poate vedea in poze, singura grija a politistilor de la rutiera, aflati la cativa metri de blocaj este sa imparta amenzi.
Se pare ca banii sunt mult mai importanti decat fluidizarea intersectiilor !



Bucuresti, 3 iunie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.84 kb
 Vizualizat:  de 877 ori

Bucuresti, 3 iunie  009.jpg



Bucuresti, 3 iunie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.76 kb
 Vizualizat:  de 877 ori

Bucuresti, 3 iunie  010.jpg



Bucuresti, 3 iunie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.11 kb
 Vizualizat:  de 877 ori

Bucuresti, 3 iunie  011.jpg



Bucuresti, 3 iunie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.57 kb
 Vizualizat:  de 877 ori

Bucuresti, 3 iunie  012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Iul 2019 16:38:18    Titlul subiectului: 201755

Ieri, la capatul lui 133 de la bulevardul Tineretului (in apropiere de pasajul Mihai Bravu) am constatat urmatoarele:
-frecventa foarte buna a troleibuzelor care vin din Berceni in special al liniei 76. Din cele 8 troleibuze care au trecut prin statie, pana sa vina 133, 5 au apartinut liniei 76, care vine de la Piata Resita.
-frecventa buna a autobuzelor de pe linia 381. Pana sa vina 133, au trecut prin statie, 4 autobuze de pe aceasta linia. Asta, in decurs de 22 de minute.
-frecventa de toata jena pentru linia 133. Ca de obicei, au venit doua autobuze, unul dupa altul, desi era trecut de ora 20:00 (pozele 1 si 2).

Concluzie: ar mai trebui sa bage autobuze pe linia 133. Majoritatea calatorilor din statie asteptau pe 133 nu 312, 313, 381 sau troelibuzele. Cel putin, dupa ora 20:00 !



Bucuresti, 19 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.12 kb
 Vizualizat:  de 626 ori

Bucuresti, 19 iulie 002.jpg



Bucuresti, 19 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.47 kb
 Vizualizat:  de 626 ori

Bucuresti, 19 iulie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 07:18:52    Titlul subiectului: 202639

Colentina si Calea 13 Septembrie vor fi incluse in sistemul de management al traficului. Sa vedem daca vor exista avantaje pentru mijloacele de transport in comun. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Calea 13 Septembrie și Șos. Colentina, integrate în sistemul de management al traficului

Șoseaua Colentina și Calea 13 Septembrie au fost integrate în sistemul de management al traficului, anunță Primăria Capitalei. Lucrările au fost făcute de Compania Municipală Managementul Traficului București. Sistemul permite reglarea timpilor de semaforizare în funcție de fluxul de trafic și prioritizarea mijloacelor de transport în comun.

Pe Calea 13 Septembrie au fost efectuate lucrări la 10 intersecții semaforizate, de la intersecția cu Piața Francofoniei, până la intersecția Bulevardului Ghencea cu Cimitirul Ghencea. Printre lucrările efectuate se numără: montarea de automate de dirijare a circulației (ADC), de semafoare cu LED, de dispozitive acustice pentru nevăzători și push button pentru comandă pietoni. Totodată, intersecțiile sunt dotate cu senzori pentru detecția vehiculelor, sunt schimbate cablurile electrice și sunt montați stâlpi semaforici și camere CCTV.
"În perioada următoare, inginerii de trafic ai companiei vor calibra intersecțiile situate pe Calea 13 Septembrie, astfel încât softul care înregistrează valorile de trafic să optimizeze timpii semaforici pe toate direcțiile", transmite Primăria Capitalei.

În luna iulie, Primăria Capitalei a finalizat lucrările de modernizare și integrare în Sistemul de Management al Traficului București (BTMS) pe Șoseaua Colentina. Au fost efectuate lucrări la 13 intersecții semaforizate, de la intersecția cu Aleea Câmpul Moșilor, până la capătul liniei de tramvai numărul 21.
Totodata, până la sfârșitul anului, Compania Municipală Managementul Traficului București S.A. va integra în BTMS alte trei artere, după cum urmează:
- Șoseaua Giurgiului (proiectarea a fost finalizată iar lucrările au demarat);
- Calea Griviței (proiectarea a fost finalizată iar lucrările vor începe la sfârșitul lunii septembrie);
- Bulevardul Camil Ressu (proiectarea a fost finalizată iar execuția e programată în luna septembrie).
Compania mai are în proiectare modernizarea altor 101 intersecții semaforizate, urmând ca lucrările să fie încheiate până la finalul anului următor.
"Integrarea intersecțiilor semaforizate din Capitală în BTMS înseamnă reducerea timpilor de deplasare, fluidizarea circulației în zonele controlate de sistem, fiabilitate crescută a echipamentelor, consum redus de energie și performanțe crescute, prioritizarea în intersecții pentru mijloacele de transport în comun si existența unui punct unic de control al întregului sistem", transmite Primăria Capitalei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2019 22:53:22    Titlul subiectului: 202994

Pe Colentina si Mosilor situatia arata asa cum o vedeti in poze. Degeaba avem garduri pentru tramvaie, daca acestea raman blocate prin intersectii. Ieri, dupa masa, am astaptat mai bine de 10 minute sa vina un 21 dinspre Obor.
Deci, cum va imbunatati sistemul de management al traficului actuala situatie ?



IMG_20190924_183533.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.53 kb
 Vizualizat:  de 309 ori

IMG_20190924_183533.jpg



IMG_20190924_183542.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.54 kb
 Vizualizat:  de 309 ori

IMG_20190924_183542.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 17:37:43    Titlul subiectului: 203064

In vara se spunea ca s-au suplimentat "efectivele" liniei 16, dar realitatea din teren contrazice acest aspect. La capatul de la Sf. Gheorghe cadenta este, in general, urmatoarea: la 3-4 tramvaie de pe linia 21, pleaca in traseu si un 16.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 17:45:41    Titlul subiectului: 203066

Păi suplimentarea a fost valabilă doar cât a fost 41 suspendat și a fost haos la capitolul "repartizări". Acum, turația a revenit la normal. Mă rog, asta cât de "normal" poate fi pentru o linie care ajunge în centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 18:43:08    Titlul subiectului: 203071

Cate ture sunt pe linia 16?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 19:15:11    Titlul subiectului: 203072

9 la acest moment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community