Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Iminenta despartire de troleibuzul sibian
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 02:01:14    Titlul subiectului: Iminenta despartire de troleibuzul sibian 105038

Mi e si greu sa incep sa mi expun sumedenia de ganduri ce ma framanta in legatura cu troleibuzul sibian, insa este o pasiune ce mie personal mi a marcat viata. Aceasta pasiune a inceput in anul 1983 si se pare ca ste sortita sa se termine in 2009! Dupa multe incercari timide de a prezenta diferitilor oameni din Tursib dar si primarului ca troleibuzul este un mijloc de transport care trebuie sa existe in Sibiu se pare ca nu avem sorti de izbanda.
Incercand sa trec peste pasiune stau si ma intreb de ce un primar sas lasa ca istoria de mai bine de un secol a transportului electric sa aiba un final nefericit! Nu inteleg de ce acest primar se lasa influentat de niste indivizi ce nu fac decat sa minta prin presa ca "investesc in troleibuze", ca nu le vor desfiinta, ca nu se descurca fara ele, dar care nu fac altceva decat sa joace solitaire pe calculatoarele institutiei, sa se mai plimbe prin oras, tara si chiar lume pe banii contribuabililor! nu inteleg de ce acest primar distruge indirect prin acesti incompetenti un sistem ce a fost introdus initial de Karl Wolf si dezvoltat ulterior de "mai marii" orasului! Nu inteleg de ce acest primar asociaza troleibuzul cu ceva vechi, comunist, scos din uz, rau, urat, scabros, care incurca desi s a incercat prezentarea acestui mijloc de transport si din alte perspective!
Nu inteleg de ce acest primar chiar nu vrea sa schimbe ceva in transportul comun din Sibiu! Accesarea unor fonduri BERD de multe milioane de Euro nu justifica prezenta unor autobuze frumoase dar cu un consul IMENS, niste autobuze reci ce nu pot face transportul sibian ATRACTIV! Si cele aprox 8 troleibuze ce mai ies la strada si au peste 30 de ani vechime sunt arhiaglomerate dar si CALDUROASE!!! tehnica elvetiana din 1974 nu se compara cu cea turceasca din 2008 dar nici asta nu are cine sa i spuna primarului! Tot acestui primar nimeni nu i arata faptul ca acest oras este singular in tara prin reteaua pe care o detine, prin marimea retelei! de ce oare orase ca Brasov, Constanta, Timisoara, Cluj, Baia Mare, Ploiesti, Galati nu pot fi luate ca exemplu? (si ATENTIE, le am numit chiar si pe primele 2 chiar daca situatia nu e stralucita, insa se mai achizitioneaza sau macar PASTREAZA troleibuze!!!) Sibiul se pare ca este sortit sa devina un oras provincial, micut, prafuit! Orice calator care se da jos din tren, avion se uita sa vada cu ce poate ajunge in centru si face o analiza succinta a tipurilor de transport! in Sibiu, niste autobuze de nici 4 ani vechime o sa se taraie prin improvizatiile spartanice prin niste bulevarde ale caror borduri nu se mai disting de atata praf! Asta vrea domnul Johannis??? Asta va avea! Dar sunt totodata convins ca va avea ceva mai putini sustinatori! Si asta nu din cauza dansului cat din cauza "lingailor" lui!
Cu regret anunt disparitia traseului T5 incepand de luni!

T1 si T2 nu o sa mai reziste mult! Doar atat timp cat traseele lor nu pot fi acoperite de autobuze! Deci cine mai doreste sa vada troleibuze in Sibiu este asteptat pana in primavara!

Eu unul ma simt mai trist si mai sarac, singur impotriva valului de nepasare al sibienilor si al autoritatilor!

Pacat! Mare pacat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 10/Apr/2016
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 18:02:04    Titlul subiectului: 105132

^^^ Shocked Si T5 va disparea? Shocked Ma intitulez un fan al tramvaielor mai mult decat al troleibuzelor, dar se pare ca Sibiul sta cam prost la capitolul 'Transport electric', cel mai avantajos, dupa parerea mea.
Am descoperit si eu, intr-o zi... 'lipsa' multitudinilor de T-uri Surprised ... Chiar nu inteleg, de ce vor scoaterea troleibuzului Confused Am mai auzit ca infrastuctura trebuie refacuta si ca nu ar fi bani... intrebare... in Arad de ce se poate (si ma refer aici la schimbarea infrastructurii de tramvai, nu troleibuz); consider ca este mult mai costisitor sa schimbi o infrastuctura de tramvai, decat una de troleibuz... nu ca la cea de tramvai am sta foarte bine Laughing


Ultima modificare efectuată de către o_serar la Joi 29 Ian 2009 18:10:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 22:58:52    Titlul subiectului: 105144

Chiar daca ar avea sanse minime de reusita, putem incerca sa facem o petitie impotriva desfiintarii troleibuzelor sibiene ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 23:06:31    Titlul subiectului: 105145

Se scoate doar T5. Mai raman T1 si T2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 02:08:25    Titlul subiectului: 105162

mai raman T1 si T2 doar pentru scurt timp! petitie online poate am putea face! dar nu stiu in ce masura ar avea vreo importanta pentru factorii decizionali din primarie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 11:06:21    Titlul subiectului: 105173

Tevatura pentru T5

www.monitoruldesibiu.ro


Asociatia Transira si-a declarat public nemultumirea fata de decizia societatii Tursib de a desfiinta linia de troleibuz T5. „Dupa desfiintarea traseelor de troleibuz T3, T4, T4 barat, T6, T7, T7 barat si T8 iata ca avem o noua victima: traseul T5. Desi costurile de exploatare ale troleibuzelor sunt mai mici fata de autobuz. Împotriva Masterplanului pentru transport urban, ce trasa ca directie de urmat extinderea transportului ecologic cu troleibuze. Contrar preocuparilor hotarâte ale Uniunii Europene de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera“, îsi motiveaza protestul inginerul Silviu Sîntea, presedintele Asociatiei. Tot el precizeaza faptul ca prin Contractul de concesiune nr. 108370/27.04.2007 (aprobat prin Hotarârea Consiliului local nr. 97 /2007) încheiat între Municipiul Sibiu si SC Tursib SA Sibiu sunt prevazute trasee, rute, numar si tip de vehicule folosite, frecventa de trecere a acestora prin statii, toate obligatoriu a fi respectate, iar aceste decizii de desfiintare a liniilor contravin prevederilor contractului.

Utilitate vs. performanta

Directorul Tursib SA, Adrian Popa, pe de alta parte, spune ca linia de troleibuz T5, care a fost desfiintata de luni, nu era deloc rentabila, sau performanta. „Traseul respectiv trece prin Valea Aurie - Calea Poplacii - Calea Dumbravii - Gh. Dima - Piata Rahova si ajunge la Independenta, la retur ar trebui sa treaca pe sens interzis, pe Plugarilor, ceea ce este inadmisibil. În plus, este acea portiune foarte dificila, intersectia Argesului, cu Dumbravii si Dima, unde frecvent soferii întâmpina mari probleme. Calatorii din zonele pe unde trecea T5, au acum la dispozitie autobuzul 92, care parcurge traseul în maxim 30 de minute, nu 45, ca T5. Noi ne concentram acum sa obtinem performanta pe liniile T1 si T2, pe care le consideram deosebit de importante“, explica Adrian Popa, directorul Tursib.



-Dar ce Domnule Popa,nu s-ar fi gasit bani suficienti pentru ca intersectia Dima cu Calea Dumbravii sa fie modernizata cu elemente si macaze K+M?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 11:14:09    Titlul subiectului: 105174

bogdan17 a scris:
Dar ce Domnule Popa,nu s-ar fi gasit bani suficienti pentru ca intersectia Dima cu Calea Dumbravii sa fie modernizata cu elemente si macaze K+M?

Nu era nevoie de bani, acele elemente zac prin Tursib pentru ca au sosit o data cu elementele din Innsbruck, parte din ele folosite la reabilitarea traseului T1. Nu au fost montate niciodata din cauza ca Tursibul nu are un autoturn performant...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 11:34:09    Titlul subiectului: 105176

Elementele au fostaduse din Kapfenberg! Nu au fost montate s datorita lipsei unui turn performant dar si datorita faptului ca stalpii de troleibuz nu permit incarcarea in suprasarcina a podurilor acelor macaze! Parerea mea este ca in prezent in tursib este rea vointa!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 12:44:57    Titlul subiectului: 105180

Si mai bine ca Tursibul dispune de o elemente si macaze K+M! Este vorba doar de rea vointa. In plus T5 parcurge traseul in maxim 30 minute semicursa lui find de 40 de minute. Pe Calea Poplacii si pe Argesului reteaua este sub orice critica, iar pe Semaforului tirurile incurca circulatia! Nu ar fi destule elemente macar in prima parte sa fie inlocuita reteaua din Valea Aurie-Calea Poplacii -Argesului?
Daca ar vrea sa se inlocuiasca ceva chiar s-ar putea face ceva cu un pic de vointa.Ca si in cazul lui T3...cu inlocuire a retelei si nu neaparat introducerea retelei in Gara,daca troleibuzele ar fi fost noi si ar fi avut baterii (ex. Solaris care cu ajutorul bateriilor troleibuzul poate parcurge pana la 11 km)...

Nu se vrea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 02:03:48    Titlul subiectului: 105229

Asa este! Exemplul Neoplanurilor ce au venit pe motor auxiliar din Elvetia! Din pacate in aceasta noapte se desfac si macazurile din intersectia Dima si Argesului! Ce este mai trist este faptul ca nu putem face nimic!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 19:16:08    Titlul subiectului: 105261

Practic care este justificarea faptului ca se renunta la traseul de troleu?
Nerentabilitate sau ce?
Cat despre troleele din Lausanne cine stie pe unde vor ajunge...

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 10/Apr/2016
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 19:56:36    Titlul subiectului: 105262

^^^ Pai cred ca pana la urma... este nerentabilitatea... alta explicatie nu am nici eu... Sad cred ca se considera prea mare efortul de a schimba infrastructura si achizitionarea de troleibuze noi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 21:03:27    Titlul subiectului: 105264

In interviul acordat Monitorului de Sibiu Domnul Popa a declarat :,,Noi ne concentram acum sa obtinem performanta pe liniile T1 si T2 pe care le consideram deosebit de importante,,!!!

Sa speram ca doar T5 a fost desfiintat si ca T1 si T2 vor exista in continuare indiferent de situatie,daca chiar asa de importante sunt ptr Popa!!!Poate se va rezolva in curand ceva o data cu toate scandalurile din presa...

Eu am speranta ca ceva se va schimba in curand si ca T1 si T2 poate printr-un noroc nu vor disparea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 21:40:07    Titlul subiectului: 105266

Salvati troleibuzele din Sibiu!


http://www.petitieonline.ro/petitie-p09772056.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 22:55:05    Titlul subiectului: 105277

Dupa parerea mea cred ca troleibuzul sibian va supravietui si nu va fi "dizolvat".Traseul T5 care era la strada cu doar 2 troleibuze va fi inlocuit cu un autobuz!Poate chiar T5 "ardea curentul" degeaba si nu era rentabil!Inca cred ca Sibiul nu va ramane fara troleibuze!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 23:29:59    Titlul subiectului: 105278

Din pacate T5 era rentabil,la fel ca si T3 si ca si T4 care au fost la fel de rentabile si au fost scoase fara motiv! Sa speram ca T1 si T2 vor supravietui...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2009 00:46:24    Titlul subiectului: 105286

bogdan17 a scris:
Sa speram ca doar T5 a fost desfiintat si ca T1 si T2 vor exista in continuare indiferent de situatie,daca chiar asa de importante sunt ptr Popa!!!

Nu sunt, stai linistit. Ai uitat ce trambita Popa prin ziare, prin 2006, ca va investi in troleibuze? Un surub nu a cumparat!

Apropo, T5 era cam la fel de solicitat ca si 9. De unde nerentabilitate? Si 9 vine la 40 de minute in timpul zilei si la 20 doar in timpul orelor de varf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2009 22:28:10    Titlul subiectului: 105331

Astazi circuland pe Calea Dumbravii am observat cum macazele din intersectia Dima-C.Dumbravii Argesului au fost demontate.Si totul din ordinul Domnului Director Popa!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2009 02:57:06    Titlul subiectului: 105909

indraznesc sa public aici interviul directorului Popa pentru ca eu cred ca sunt doar minciuni: argumente
1. nici o investitie minimala in troleibuze
2. transferarea catorva soferi de la sectia troleibuze la autobuze
3. retragerea din circulatie a catorva troleibuze ce inca mai puteau deservi trasee de troleibuz
4. reducerea drastica a personalului de la retele si transferarea lor prin alte sectoare
5. desfiintarea completa a retelei in intersectia Dumbravii cu Argesului si Dima
6. personalul imbatranit care probabil va duce curand la disparitia troleibuzelor

punctele ar putea continua

`Nu mai facem carausie`SIBIU STANDARD : Sibiu - 11 Februarie 2009


Troleibuzele nu vor disparea din transportul public local ci vor fi folosite doar pe doua trasee, mai simple, precizeaza Adrian Popa, directorul general al Tursib SA, in urma deciziei de a desfiinta traseul T5.

Reporter: De ce ati renuntat la T5?
Adrian Popa: Era un traseu cu troleibuz care pleca din Valea Aurie catre Calea Poplacii, intersecta Calea Dumbravii si intra pe strada Dima. Era un traseu greu accesibil cu troleibuzul. In al doilea rand, intersectia Calea Dumbravii cu Argesului si cu Dima ne-a creat foarte multe probleme. Acolo intotdeauna sareau antenele. Se creau niste situatii grele acolo, unde circula si multe tiruri.

Rep.: Deci nu a fost vorba de un traseu ineficient economic...
A.P.: Nu. Era un traseu greoi. De aceea l-am modificat si transformat in traseul A52, cu autobuzul si am castigat 10 minute la timp, pentru ca autobuzul se descurca mult mai bine pe acest traseu decat troleibuzul. In plus, asiguram si transportul intre Mihai Viteazu si Valea Aurie, ceea ce nu faceam. Si merge mai bine. Iar tot ce am avut troleibuze, le-am redirectionat pe traseele T1 si T2. Nu mai facem carausie, facem transport performant.

Rep.: Mai sunt si alte "taieri"?
A.P.: Avem o statie de redresare care facea alimentarea liniilor langa magazinul Plus si care nu era tocmai eficienta. Am oprit si statia aceasta. Am bagat-o in conservare si ramanem cu doua statii de alimentare electrica pentru troleibuze, cea care este in curtea noastra acum si care sustine si tramvaiul si cea care este la gara. Acestea doua sunt suficiente sa asigure mersul troleibuzelor.

Rep.: Dispar troleibuzele?
A.P.: Nu. Troleibuzele nu vor fi inlocuite. Trasele T1 si T2 nu vor disparea. Ele vor circula la interval de 10 minute distanta si, inclusiv sambata si duminica, pentru care am gandit niste timpi mai rezonabili. Nu dispare troleibuzul, dar nu mai poate fi aruncat si impartit in tot orasul. Adica unde exista o linie sa fie si troleibuz...

Rep.: Inseamna ca veti taia din linii, daca nu mai folositi...
A.P.: Nu le taiem pentru ca nu stii ce se intampla. Nu sunt vremuri nici sa tai, nici sa pui. Sa vedem ce se intampla. Curentul, spre exemplu, s-a scumpit din nou. Nu se pune problema sa scoatem troleibuzele din oras, dar facem transport performant.

Rep.: Primaria lucreaza la strazi noi anul acesta, urmeaza si trasee noi de autobuze?
A.P.: Da. Este vorba in special de strada Turda, care merge prin spate, pe la Ambient, care va merge pana in zona industriala. Este in programul primariei. Cand se termina, nu vom mai duce pe soseaua Alba Iuliei toate autobuzele. Deci, toate traseele care merg spre zona industriala si care ne solicitau destul de mult, vor merge pe Turda. Astfel, nu vom mai incurca nici noi traficul si vom scapa si de o zona periculoasa, unde se circula cu viteze destul de mari.

Rep.: Care a fost reactia dupa marirea amenzilor?
A.P.: Una pozitiva. S-a mai trezit lumea la realitate. Am dat amenzi. Destule.

Rep.: Are legatura marirea amenzilor cu anul de criza prin care trecem?
A.P.: Nici vorba. Nu. Am avut in plan asta. Vrem sa educam oamenii sa circule civilizat. Era altceva daca maream pretul biletelor, daca renuntam la gratuitati, dar avem in continuare acelasi pret la bilet, pensionarii circula gratuit si elevii cu 50 la suta reducere.

Nimic nou in jurul orasului
"Noi facem transport public in orasul Sibiu si pe acesta trebuie sa il facem mai performant", spune Adrian Popa, care precizeaza ca niciun traseu nou in afara orasului nu exista in plan in viitorul apropiat. In acest moment, in afara de Sibiu, Tursib mai are curse inspre Rasinari, cu tramvaiul si inspre Poplaca, traseu pastrat pentru a aduce muncitorii la lucru si copiii la scoli in Sibiu.

de Laurentiu Parnica

sursa www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 01:45:16    Titlul subiectului: 105950

Reactii dure la acest articol au fost in formatul online al ziarului. Si Silviu a luat pozitie in acelasi ziar

Transira sare in ajutorul troleibuzelorSIBIU STANDARD : Economie - 12 Februarie 2009
Transira, asociatie care promoveaza utilizarea troleibuzelor si tramvaielor, pentru transport ecologic, va cere in scris primariei si Tursib reinfiintarea traseelor T3 si T5.

Asociatia, cu sediul in Medias, deplange intr-un comunicat desfiintarea traseului T5 si inlocuirea lui cu autobuzul 92, considerand ca politica Tursib este gresita. "Dupa desfiintarea traseelor de troleibuz T3, T4, T4 barat, T6, T7, T7 barat si T8 iata ca avem o noua victima: traseul T5. Desi costurile de exploatare ale troleibuzelor sunt mai mici fata de autobuz. Impotriva Masterplanului pentru transport urban, ce trasa ca directie de urmat extinderea transportului ecologic cu troleibuze. Contrar preocuparilor hotarate ale Uniunii Europene de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera", arata presedintele asociatiei non-guvernamentale, Silviu Sintea. Potrivit lui, plangerea oficiala prin care va cere reinfiintarea traseelor T3 si T5 va fi inaintata saptamana viitoare. Directorul Tursib, Adrian Popa, a dat asigurari in urma cu doua zile ca troleibuzele nu vor disparea din transportul public urban al Sibiului si vor fi folosite doar pe doua trasee, T1 si T2. "M-am adresat Primariei si Consiliului local, ce reprezinta Adunarea Generala a Actionarilor la SC Tursib SA Sibiu, (...) cerand acestora stoparea desfiintarii transportului electric, implicit mentinerea traseului de troleibuze T5, respectarea Contractului de concesiune si demiterea Consiliului de Administratie al SC Tursib SA Sibiu", mai spune Silviu Sintea, care precizeaza ca va cere o audienta primarului Klaus Iohannis, pentru a explica personal pozitia asociatiei.

Laurentiu Parnica

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 19:28:01    Titlul subiectului: 106637

Domnul Popa a fost invitat azi la Antena 1 alaturi de Silviu Sintea. Mi s-a parut ca domnul director are ceva cu troleibuzele, dand exemplu orase ce au desfiintat troleibuzele dar a uitat sa zica ca au dezvoltat transportul cu tramvaie. In al doilea rand domnul director atunci cand Silviu Sintea i-a spus de macazele K+M a evitat sa raspunda.
La fel ca si atunci cand i-au fost aratate doua filmulete de pe Youtube cu traseul A 12 dimineata si la amiza cum soferii acestor autobuze practic nu puteau inchide usile, acesta a evitat sa raspunda dand raspunsuri extrem de scurte si zicand doar prostii! Chiar dansul a recunoscut ca daca se achizitioneaza troleibuze noi consumul de energie electrica ar scadea. Dar mai e mult pana atunci...!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 14:38:30    Titlul subiectului: 107269

E certitudine

Troleibuzele vor dispărea din Sibiu

publicat de admin on Mar 5th, 2009 in ULTIMA ORĂ.

Traseele de troleibuz din Sibiu vor dispărea complet în următorii ani, crede primarul Klaus Johannis. Primăria face un studiu privind transportul în comun și eficientizarea acestuia în următorii ani.

Troleibuzele, susține Johannis, nu mai sunt viabile, iar costul de întreținere a unui astfel de mijloc de transport este de patru ori mai mare decât al unui autobuz.

În urmă cu două săptămâni, Asociația Transira din Mediaș, care luptă pentru un transport comun civilizat, modern și ecologic a depus la Primărie o plângere exact legat de desființarea unor trasee de troleibuze. Președintele Asociației, Silviu Sîntea solicita Primăriei “ ca în temeiul art. 7 din Legea nr. 554 /2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare, să dispunenă revocarea Hotărârilor S.C. Tursib S.A. Sibiu de desființare a traseelor de troleibuz T3 și T5 și reintroducerea troleibuzelor pe aceste trasee”.


sursa www.oradesibiu.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 19:16:38    Titlul subiectului: 107288

Domnul primar, probabil aiurit de minciunile lui Popa, spune numa lucruri neadevarate.
Trebuie intai adus un troleibuz sau chiar doua in PROBE la Sibiu pentru a vedea calitatea acestora si consumul de curent electric scazut.
Chiar Popa a spus la Antena 1 ca piesele pentru troleibuze sunt facute artizanat si de aceea sunt foarte scumpe.

De aceea aducerea de troleibuze in PROBE este necesara.!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 20:05:56    Titlul subiectului: 107293

Si sunt curios cum va rentabiliza transportul in comun din oras daca va scoate toate troleibuzele din oras? Cu dube?P acat ca "neamtul" incepe sa gandeasca din ce in ce mai balcanic.
Cred ca Romania este singura tara unde transportul electric este casapit fara nici un regret Mad Mad Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 01:24:20    Titlul subiectului: 107321

Este de a dreptul revoltator ce se intampla in orasul Sibiu - Hermannstadt.

Dupa ce paduriile, parcurile si chiar centrul istoric este distrus incetul cu incetul de actuala administratie a orasului, de fapt una singura si anume Klaus Werner Iohannis, acum se distruge si troleibuzul.

Un oras, indiferent de marimea lui, ar trebui sa aiba si trebuie sa si aiba toate mijloacele de transport in comun.

Pacat ce se intampla in Sibiu. Credibilitatea prea mare costa.

Un sibian (poate mai sibian ca primarul) ce nu l-a votat, in schimb alti 90% de ne-sibieni care au avut incredere.

Acum, poate vedeti si rezultatul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community