Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2020 20:14:45    Titlul subiectului: 206963

Un articol cu stadiul lucrarilor la legatura feroviara Gara de Nord-Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) se gaseste aici.

Citat:
Bucurestiul va avea legatura feroviara directa de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni

Când vine vorba de lucrări mari de infrastructură, noi suntem sceptici. Ne-am obișnuit să auzim multe povești și promosiuni, dar vedem tot mai puține proiecte finalizate. Când am auzit de linia feroviară spre Aeroportul Otopeni, am avut dubii că vor reuși să facă ceva.

Dar lucrările avansează și avem promisiunea că legătura feroviară directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni va fi gata în vara acestui an.

Ministrul Lucian Bode împreună cu Gheorghe Popescu, consilier onorific al Prim-ministrului; Ionuț Stroe, ministrul Tineretului și Sportului și secretarul de stat Ionel Scrioșteanu au vizitat astăzi, 6 mai 2020, șantierul liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul International Henri Coandă Otopeni.

Legătura feroviară directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni

Ministrul Lucian Bode a remarcat evoluțiile înregistrate de la ultima vizită și a cerut antreprenorului să păstreze ritmul accelerat încât la sfârșitul lunii august 2020 acest obiectiv să fie finalizat.

Astfel, în cazul acestui obiectiv, se înregistrează un stadiu fizic al lucrărilor de aproximativ 65%, în condițiile în care în ultima perioadă au fost implementate o serie de măsuri necesare pentru protecția sănătății muncitorilor pentru a evita infectarea cu noul coronavirus.

Dacă EURO 2020 nu se decala, cu siguranță România nu era pregătită anul acesta cu legătura feroviară spre Aeroportul Otopeni. Dar bine că evenimentul fotbalistic a fost amânat pentru 2021. Așa autoritățile au timp să finalizeze toate lucrările de infrastructură necesare pentru EURO 2020.

Sursa foto: Vitali Cojocaru via https://airlinestravel.ro/



legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.3 kb
 Vizualizat:  de 1246 ori

legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni.jpg



legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.08 kb
 Vizualizat:  de 1246 ori

legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni-2.jpg



legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.33 kb
 Vizualizat:  de 1246 ori

legatura-feroviara-gara-nord-aeroport-otopeni-4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2020 06:57:53    Titlul subiectului: 206965

Azi dimineata, la radio spunea ca durata unei curse intre aeroport si gara de nord ar fi intre 20 si 25 de minute. Chiar si asa, ar fi de doua ori mai repede decat timpul pe care il parcurge in prezent de la gara pana la halta Balotesti (dupa pod). Din cate stiu linia se dubleaza, stie cineva care este stadiul lucrarilor la dublarea liniei ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 267
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2020 17:55:51    Titlul subiectului: 206974

Ministrul transporturilor a anunțat în direct la tv , că drumul de la Aeroportul Otopeni la Gara de Nord ,va fi parcurs în 15-17 minute ! Ăștia de la Radio sunt pe altă planetă ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 344
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 10 Mai 2020 01:00:00    Titlul subiectului: 207010

Acum chiar ca nu mai vad care este utilitatea metroului pana la aeroport. Eventual sa racordeze aceasta linie la magistrala de metrou si sa devina practic un metrou de suprafata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 267
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 10 Mai 2020 13:57:18    Titlul subiectului: 207028

Ar fi total fără rost să se cheltuie zeci de milioane de euro pt a face metrou subteran până la aeroport , atâta timp cât vom vom da gata în scurt timp, metroul de suprafață ! Dar , ai dreptate, trebuie realizată o legătură cu metroul subteran ! În anii ce urmează !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Mai 2020 19:19:03    Titlul subiectului: 207032

Eu am spus de mult si imi sustin parerea, o sulutie mult mai practica era transformarea liniei 5 in metrou usor si prelungirea ei pana la aeroportul Henri Coanda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2020 10:09:38    Titlul subiectului: 207038

1) Și pe unde duci linia 5 de la exaeroBăneasa la aero Otopeni ? N-ai pe unde !
2) Linia Cf nu se dublează. N-are cum. Dublă va fi numai porțiunea Racord Otopeni - Gara Mogoșoaia prin montarea a 3 aparate de cale. În rest va fi linie simplă. Cu o stație intermediară unde se va putea face "cruce" la Grivița HM. Gara cu aparatele de cale există și la ora actuală.
3) Metroul ( M 6 ) NU are finanțare decât pe porțiunea 1 Mai - Tokyo. Tokyo e prima stație de după exaeroBăneasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2020 21:24:49    Titlul subiectului: 207042

andrei11 a scris:
1) Și pe unde duci linia 5 de la exaeroBăneasa la aero Otopeni ? N-ai pe unde !

Pe viaduct peste centra, in rest expropieri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2020 13:11:21    Titlul subiectului: 207055

În acest caz mai ieftin ieși cu metroul greu. Cu o singură observație, între Tokyo și Orașul Otopeni NU faci stații. Lași numai loc de stație.. Vor fi mai late, dar spațiu e destul. Viitoarele stații o să aibă o particularitate ( acesta va fi un dezavantaj ) vor arăta ca Dristor 1 sau Bazilescu. Cu puțin efort ca Basarab / M 4. Nimeni nu te obligă să faci stații între Tokyo și Otopeni. Le faci numai când ai bani sau când cererea e destul de mare pentru ele.
________________
Tokyo e prima stație după exaeroBăneasă, pe o bretea de la sol de la primul pod.( Parcă e Selgros acolo )
_______________
Nu cred că-ți aprobă nimeni viaductul în zona exaeroBăneasa ! Și în rest pe unde faci exproprierile ? Cred că nu cunoști zona deloc.
Revin cu o precizare:
Stațiile pot arăta chiar normal. În foto linia săpată cu TBM de 9 m, nu de 6,5. Numai în dreptul stației se va folosi TBM - ul de 9 m. Soluții tehnice există, bani să fie !!!



5-12-2020 2-38-02 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.9 kb
 Vizualizat:  de 1020 ori

5-12-2020 2-38-02 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Iun 2020 20:06:29    Titlul subiectului: 207424

Pe pagina de Facebook a companiei care administreaza aeroportul Henri Coanda au fost postate niste poze cu pasarela, calea ferata si statia terminus. Enjoy.


101774633_2850588071729689_4302344898763292672_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.36 kb
 Vizualizat:  de 862 ori

101774633_2850588071729689_4302344898763292672_o.jpg



101781422_2850588091729687_8314713414089834496_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.85 kb
 Vizualizat:  de 862 ori

101781422_2850588091729687_8314713414089834496_o.jpg



101839408_2850588171729679_8042813555864502272_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.52 kb
 Vizualizat:  de 862 ori

101839408_2850588171729679_8042813555864502272_o.jpg



101960040_2850588188396344_2452246680418910208_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.77 kb
 Vizualizat:  de 862 ori

101960040_2850588188396344_2452246680418910208_o.jpg



102344217_2850588278396335_7986045671738179584_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.49 kb
 Vizualizat:  de 862 ori

102344217_2850588278396335_7986045671738179584_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 344
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2020 16:44:51    Titlul subiectului: 208314

Primul tren de test a ajuns la Aeroportul Otopeni

Primul tren de test pentru viitoarea cale ferată Gară-Aeroport a ajuns duminică dimineață, la ora 10.30, la Aeroportul Otopeni și a făcut mai multe curse, pentru a „încerca” noua legătură feroviară, scrie Club Feroviar.

Primul automotor diesel care a circulat între fosta haltă Odăile și stația Aeroport Henri Coandă nu aparține operatorului feroviar de stat CFR Călători, ci firmei private Transferoviar Călători din Cluj Napoca.

„Au răspuns mai prompt la solicitarea noastră decât cei de la CFR Călători”, a declarat pentru Club Feroviar inginerul Liviu Trenchea, șeful șantierului de la Otopeni al Arcada Company, firma gălățeană care construiește noua legătură feroviară.

În acest moment, noua linie de cale ferată care unește Gara de Nord cu Aeroportul Internațional Henri Coandă este finalizată în proporție de 97%, fără a pune însă la socoteală semnalizarea și automatizarea, potrivit CFR Infrastructură.

Condiții normale de trafic vor putea fi asigurate spre sfârșitul anului. „Sunt toate condițiile ca începând cu noul Mers al Trenurilor (la jumătatea lunii decembrie – n.red.), poate chiar mai devreme, să fie introduse în circulație garniturile pe ruta Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă”, spunea recent Liviu Trenchea.


Sursa: Adevarul.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community