Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vaporase si barcute din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport naval
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Aug 2011 16:22:20    Titlul subiectului: 147929

Bucur nu cred ca trece, l-am vazut din pupa si e sigur dublu ca latime decat ambarcatiunile Alpha.
Banuiesc ca navele de tip Otopeni au fost construite ca marime special ca sa intre in ecluza.



bucur2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.73 kb
 Vizualizat:  de 20383 ori

bucur2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
feroviar



Data înscrierii: 25/Aug/2011
Ultima vizita: 04/Ian/2023
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2011 13:02:31    Titlul subiectului: 147943

E de apreciat faptul ca Bucurestiul are un vaporas modern, insa consider ca la elaborarea caietului de sarcini s-a facut o gresala foarte mare daca nu s-a tinut cont si de posibilitatea trecerii prin ecluza.
Are cineva idee daca se intentioneaza construirea altor ecluze pe lacurile de pe raul Colentina?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 23:44:08    Titlul subiectului: 148054

DA, din pacate ecluza nu este atat de lata incat sa treaca BUCUR prin ea. Nici macar BANEASA sau OTOPENI nu incap. Am postat la pagina 3 a acestui topic niste poze de la redeschidere, in care se vede vaporasul DAMBOVITA intrand cam "la mustata" in ecluza.
Ideea este ca ecluza a ramas la dimensiunile din anii '30, cand s-a amenajat salba de lacuri pe cursul Colentinei, iar atunci naviga un vaporas micut (am postat poze cu el in paginile anterioare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 22 Sep 2011 21:28:18    Titlul subiectului: 148884

Un comunicat de presa de pe site-ul ALPAB: http://www.alpab.ro/comunicat-Lansare-la-apa-nava-Bucur__69

"Primăria Municipiului București, prin Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București, a lansat la apă nava Bucur, astăzi 18.09.2011, la Debarcaderul Central (Pavilion H).

Este o navă de pasageri de tip catamaran, pentru agrementul pe Lacul Herăstrău, achizitia acesteia fiind aprobată de Consiliul General al Municipiului București în 2010.

„ ALPAB are în prezent în dotare 4 nave, care au peste 30 ani vechime uzate atât fizic , cât și moral. Aceasta investitie va fi amortizată în trei ani din vânzarea de bilete și închiriere. Așa cum am promis, dorim sa oferim bucurestenilor ambarcatiuni pe care se simt in siguranță și să le oferim condiții civilizate”, a declarat Radu Popa, director general ALPAB.

Cu o capacitate de 50 locuri, nava Bucur atinge o viteză de croazieră de 16 km/h. Pentru confortul pasagerilor sunt disponibile două grupuri sanitare (unul special amenajat pentru persoanele cu mobilitate redusă) și o instalație de climatizare care deservește salonul și timoneria. De asemenea, nava este prevăzută cu o instalație audio-video și una de supraveghere video a navei. Propulsia catamaranului va fi asigurata de doua motoare diesel, de tip inbord, cu linie de axe, cu puterea de minim 65 CP fiecare. Lungime acesteia este de 17,30 m, iar lățimea de 5,60 m.

Tarifele vor fi menținute la acelși nivel, astfel încât bucureștenii vor plăti pentru o plimbare cu nava Bucur: 5 lei pentru adulți și 2 lei pentru copii și pensionari.
"

_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Sep 2011 21:47:29    Titlul subiectului: 148961

Astazi am fost in Herastrau, unde am inaugurat ecluza cu nava ALPA 4 (nu mai fusesem). Din pacate nu am avut aparatul la mine sa fac poze .Lacul Floreasca, pe care nu mai fusesem niciodata este deosebit de frumos, am vazut si multe egrete, singurul lucru neplacut a fost starea vaporasului AURORA 4, care a fost mutat dupa cotul mare, acum fiind cam vis-a-vis de Vila Lac, legat la mal.Nu mai are scaune, (am vazut o garnitura de trei scaune, aflata pe o alee de pe mal, pe post de banca, erau scaune de vaporas si cum AURORA 4 este singurul vaporas de pe Floreasca, este clara provenienta acelor scaune.PACAT!!! Am fost putin dezamagit de lipsa lui BUCUR, pe care ma asteptam sa il vad la debarcader si chiar sa fac o tura cu el...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2011 20:44:32    Titlul subiectului: 149508

MOGOSOAIA, frate geaman cu BUFTEA, FLOREASCA si CERNICA si in ultima perioada doar cu CERNICA pentru ca celelalte doua au suferit modificari majore, a fost modificat si acesta,
Dupa ce in ultima perioada a fost sudat langa Insula Copiilor si vopsit intr-un gri foarte urat, de cateva luni, a fost imbracat cu lemn. Nu stiu ce a vrut sa ii faca, tot parasit este, nu mai poate pluti, sta suspendat in niste fiare, mare pacat ca s-a dus si asta!
A mai ramas CERNICA singurul model al etajatelor anilor '60. Voi posta prima poza cu MOGOSOAIA in starea lui actuala, imbracat cu lemn, iar in celelalte 2 poze, BUFTEA, unul din fratii gemeni ai lui MOGOSOAIA, si acesta modificat de multi ani si folost ca restaurant! Pacat de aceste valori!



MOGOSOAIA.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  401.1 kb
 Vizualizat:  de 20057 ori

MOGOSOAIA.jpg



BUFTEA1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  446.31 kb
 Vizualizat:  de 20057 ori

BUFTEA1.jpg



BUFTEA2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  420.05 kb
 Vizualizat:  de 20057 ori

BUFTEA2.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2011 22:30:55    Titlul subiectului: 149512

URAT! Pacat de el, poate scapa macar CERNICA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2011 22:36:13    Titlul subiectului: 149513

Exista si partea buna. Poate cu timpul MOGOSOAIA va fi dezbracat de acele scanduri, si va reveni din nou la forma lui originala, pentru ca nu a fost modificat! Cel putin puteau sa faca direct din scanduri acel format, fara sa fie imbracat MOGOSOAIA si salva si vaporasul si costa si mai ieftin acea carcasa din lemn!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2011 22:31:14    Titlul subiectului: SEMNAL! 149572

Mai stie cineva ceva de vaporasul FAZANUL? Acesta a functionat pe Lacul Tei pana prin 1988 cand s-a lichidat treaba acolo, fiind mutat la Herastrau, unde a navigat pana prin 2001-2002, disparand apoi subit. Starea buna de functionare si aspectul cel mai ingrijit dintre toate vaporasele de la Herastrau din acea perioada ma determina sa fiu convins ca nu a fost casat, ci vandut pentru a fi exploatat in continuare. Daca dintre utilizatori il repereaza cineva pe vreun lac, va rog sa dati de stire iar daca il veti putea si fotografia ar fi minunat! Va multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Sâm 15 Oct 2011 19:38:24    Titlul subiectului: 149586

FAZANUL a fost cel mai solicitat vaporas de pe Lacul Tei. Era singurul cu scaune rosii de tramvai V3A. LASTUNUL era folosit mai rar, iar STARULESTI crea mereu probleme celor de la Administratia Strandului Tei. Erau sezoane in care abia il puneau in functiune doar de 2-3 ori pe an. STRAULESTI avea scaune de tramvai V3A si erau vopsite unele rosii, altele albastre. Iar LASTUNUL avea numai scaune de culoare albastra, tot de tramvai V3A, caci asa aveau toate vaporasele. Numai PRIVIGHETOAREA si RATUSCA aveau banchete de scandura pe care stateai pe laterala, la fel ca in metrou. Dar FAZANUL era cel mai intretinut dintre toate stiucile.
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Oct 2011 21:02:58    Titlul subiectului: 149589

Da, da! STRAULESTI mai mult statea, chiar si aici la IOR. De regula mergea MUGUREL, pe STRAULESTI, eu personal, l-am vazut o singura data, prin '96, ruland in proba, fara pasageri. Imi aduc aminte si scaunele de tramvai cu care erau dotate. Pe STRAULESTI l-am vazut chiar in momentul cand era adus pe trailer de la Tei la IOR, pe str. C.Brancusi unde locuiesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Sâm 15 Oct 2011 21:45:23    Titlul subiectului: 149594

Si eu am urmarit cu durere cand au fost scoase vaporasele de pe Lacul Tei pe la stavilar.Au fost scoase mai intai stiucile, nu mai retin ordinea acestora. Era anul 1989. Ultimul a fost scos PANDURUL. Nu eram acasa in ziua aceea, daca nu ma insel eram la liceu. Cand am ajuns acasa si fratele meu mi-a spus ca a fost luat si PANDURUL, am simtit o amaraciune in suflet si greu m-am impacat cu ideea ca pe Lacul Tei nu mai sunt vaporase!

Un lucru ce mi se pare ciudat! Atmosfera de pe Lacul Tei a inceput sa paleasca inainte de revolutie. Inca din vara anului 1988, Strandul Tei a inceput sa se degradeze, nu se mai faceau bai de namol, vestiarele erau fara usi, la cabina sanitara nu mai exista nici un medic, pe nisipul de pe plaja incepuse sa creasca iarba, tasnitorile de apa nu mai functionau, la administratie nu mai scria nimeni cu creta temperaturile aerului si a apei, telefoanele de la intrarea in strand de la poarta 1 erau stricate, acele tonete cu vanzari saltele pneumatice, sau bere si dulciuri erau inchise, toboganul dublu cu apa era inchis si el, iar cei care ajungeau aici, preferau partea cu U.T.C. iar transportul de pasageri al vaporaselor era din ce in ce mai mic. La debarcaderul de sub Restaurantul Brotacei, cel mai mare de pe Lacul Tei, nu mai existau hidrobiciclete. Apoi nici barci. Imediat si debarcaderele din Strandurile Chefal si Cutezatorii, au devenit nefunctionale.

_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 22:10:56    Titlul subiectului: BUCUR 149633

Ei, iata ca se incheie sezonul si pe BUCUR nu l-am vazut plimband pasageri... O singura data, avand treaba in Baneasa, am privit peste lac spre baza ALPA, unde erau toate vaporasele,mai putin BUCUR, al carui loc era gol. Era intr-o zi din timpul saptamanii, timpul era ploios-deci nu era activitate nautica. Treaba asta se intampla in urma cu vreo doua saptamani, adica pe la inceputul lui octombrie. Posibil sa fi fost in probe?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 22:19:35    Titlul subiectului: 149636

Eu dupa ce l-am pozat pe 15 august, l-am vazut numai la ALPA legat.
Nu cred ca a transportat pasageri anul acesta. Poate ca ma insel.

_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Oct 2011 23:07:30    Titlul subiectului: 149697

Luni, pe 17.10, avand treaba la Capitanie, am trecut pe langa debarcaderul mare, unde la pontonul de plimbari era acostat BUCUR, parand pregatit pentru eventuali clienti.
Chiar era potrivit, fiind inchis, pentru vremea rea care era afara. Avea si numere de inmatriculare de Snagov inscriptionate pe el, deci este gata pentru exploatare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2011 21:59:58    Titlul subiectului: 149732

Am intalnit vaporul Bucur fara pasageri pe 7 octombrie - a fost interesant cand ne-a depasit, noi fiind la randul nostru in miscare in alt vaporas care facea plimbarile obisnuite pe Herastrau.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  385.94 kb
 Vizualizat:  de 19901 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2011 00:22:23    Titlul subiectului: BUCUR si alte vaporase 149928

Da, se pare ca BUCUR este inca in probe, in timpul saptamanii este adus ziua la debarcaderul central, mai circula fara pasageri, poate pana la inchiderea sezonului va plimba si pasageri... Am vazut la ALPA, la podet ca "marele" ECO 1 mai are un frate, erau acolo doua asemenea...salupe sa le spun; oricum n-am inteles la ce folosesc.
Catamaranele din seria HERASTRAU stau degeaba, nemaifiind folosite pentru plimbarile de pasageri de nu stiu cand, sper sa nu aiba si acestea soarta atator vaporase din seria clasica si sa zaca acolo amar de timp pana vor fi casate, dupa ce au fost procurate pe bani grei!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2011 00:28:11    Titlul subiectului: 149929

Cred ca ECO sunt folosite doar la anumite zile festive, cum ar fi de exemplu Ziua Marinei. Aspectul lor este foarte ciudat. Nu cred ca vor fi folosite vreodata la traversari! De plimbari nici nu mai vorbesc!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 19:15:17    Titlul subiectului: 150014

De cateva zile, Catamaranul BUCUR de pe Lacul Herastrau a fost dat in folosinta pasagerilor fiind folosit pentru plimbari. Acesta are o lungime de 17,30 metri si o latime de 5,60 metri, doua motoare diesel tip inbord,cu linie de axe cu puterea de 65 CP fiecare, atingand viteza de croaziera de 16 km/h. In interior sunt montate o instalatie de climatizare, o instalatie audio & video cu o plasma fixata in centru, o camera de supraveghere si buton de alarma. Catamaranul BUCUR este dotat cu un bar si doua grupuri sanitare, din care unul este pentru persoanele cu dizabilitati. Capacitatea maxima este de 50 de pasageri, exact nr. locurilor. Nu se transporta pasageri in picioare. Scaunele din material plastic sunt asezate pe 3 randuri: Doua pe marginea vaporasului si un rand in centru. Scaunele de pe margine sunt cate 3 unite in rand, iar in mijloc sunt cate 2 scaune. Acestea au si un mic suport pentru pahare sau sticlute de suc. Interiorul seamana ca o sala de cinema. Cei mai avantajati sunt pasagerii care ocupa scaunele din randurile de pe margine. Acestia pot admira in voie farmecul Lacului Herastrau. Durata unei calatorii este de 25 de minute fata de 30 de minute ale vaporaselor clasice. Iar cursa este mai mare decat in mod obisnuit pentru ca se circula foarte aproape de mal, nu se mai taie dreptul pe langa insula asa cum se proceda la plimbarile celorlalte vaporase. Iar intoarcerea se face mult mai departe, aproape de podul feroviar. La plecarea in cursa, conducatorul vaporasului anunta printr-un sistem microfon/difuzor de faptul ca nu poate imbarca mai mult de 50 de pasageri, iar urmatoarea cursa va fi in jurul orei xx:xx , pentru ca cei ramasi pe mal sa stie cat mai au de asteptat. Daca in timpul cursei apar din fata pe neasteptate alte ambarcatiuni (barci, hidrobiciclete) conducatorul vaporasului anunta in statie prin ce parte trece, pentru a evita vreun impact. O calatorie cu BUCUR este diferita fata de celelalte vaporase prin aspectul schimbat al interiorului vaporasului, zgomot redus, inchis cu geamuri fumurii, antifonat,etc. O calatorie costa 5 lei si anul acesta sezonul plimbarilor de agrement al ambarcatiunilor se incheie aproximativ pe 15 noiembrie 2011.


P1010200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  362.5 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010200.jpg



P1010201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  367.3 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010201.jpg



P1010205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.27 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010205.jpg



P1010206.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.82 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010206.jpg



P1010207.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.16 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010207.jpg



P1010208-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.96 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010208-1.jpg



P1010209-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.72 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010209-1.jpg



P1010224-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.76 kb
 Vizualizat:  de 19783 ori

P1010224-1.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm


Ultima modificare efectuată COSTACHE MIHAIL la Lun 31 Oct 2011 10:09:00, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 19:23:11    Titlul subiectului: 150016

Catamaranul BUCUR. Alte poze din interior:


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  322.94 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.13 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.21 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.98 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.83 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.1 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.61 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.93 kb
 Vizualizat:  de 19782 ori

8.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 21:26:14    Titlul subiectului: 150017

SUUUPER!!! Iata ca a prins si sezonul acesta. Este foarte bine ca este inchis cu geamuri, probabil are si incalzire in interior, deci poate face curse si pe timp mai rece sau ploios. Ceea ce nu inteleg este existenta plasmei; totusi te plimbi cu vaporasul sa vezi lacul, nu filme la TV, nu?
Intr-adevar si vizibilitatea spre lac pentru pasagerii de pe randul din mijloc este redusa... Compenseaza in schimb dotarile, este un vaporas modern, nu este perfect, dar nu poti sa le ai pe toate. Referitor la lungimea cursei este bine ca o face mai larga si mai aproape de maluri. Daca va mai amintiti (tu Mihail sigur iti amintesti) cursele din anii '80-'90; acestea erau largi, pana aproape de malul cu stavilarul si ecluza, la actuala Insula Copiilor nu era podul de acces, iar vaporasul trecea pe canalul dintre aceasta si mal (unde zace acum MOGOSOAIA). Si spre podul de cale ferata intorceau mai aproape de acesta decat acum. Eu as propune celor de la ALPA sa prelungeasca traseele( cel putin pentru BUCUR) pe sub pod, pana in zona portului ALPA, mai ales ca noul pod permite trecerea lejera a vaporaselor etajate, in fata portului este loc pentru manevra de intoarcere si cred ca ar fi interesant...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 21:46:05    Titlul subiectului: 150018

Da, intr-adevar, imi amintesc de vremea cand vaporasele faceau cursele pe langa mal si intorceau in apropiere de podul feroviar. Incet, incet, au inceput sa fie scurtate si taiate de-a dreptul pe la insula din apropierea stavilarului. Dar iata ca BUCUR face o cursa ca in acele vremuri. Instalatia de climatizare are in dotare atat AC dar si sistem pentru incalzire. Astazi mi-a permis timpul ca sa merg sa fac o calatorie de proba. Era foarte cald in interior. Am observat cum pasagerii de pe randul din mijloc erau mai atenti la plasma decat la peisajul de dincolo de geamuri. Dar si la televizor era ceva important: poze si filmulete cu acest catamaran, cum a fost el adus pe Dunare, cum a fost la Oltenita pus intr-un treiller, si deplasarea lui pana la ALPAB, in fata si in spate erau doua masini cu girofare, iar soferul din masina din fata treillerului , avand un baston oprea pe dreapta absolut toate masinile ce veaneau din sens invers. BUCUR era extrem de lat iar transportul agabaritic in care se afla ocupa toata soseaua. Am facut si eu cateva poze de pe plasma, au iesit cam sterse, pentru ca eram concentrat la calatorie si nu la plasma. Mai adaug si faptul ca intreg filmuletul despre BUCUR prezentat pe parcursul croazierei era ,,imbracat'' in fondul muzical al filmului ,,Titanic'' melodia cantata de Celine Dion, insa era instrumentala.


pe dunare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.4 kb
 Vizualizat:  de 19768 ori

pe dunare.jpg



P1010215-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.11 kb
 Vizualizat:  de 19768 ori

P1010215-1.jpg



P1010216 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.05 kb
 Vizualizat:  de 19768 ori

P1010216 (1).jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm


Ultima modificare efectuată COSTACHE MIHAIL la Lun 31 Oct 2011 10:12:03, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 23:33:11    Titlul subiectului: 150022

Daca asta se poate vedea pe plasma atunci este interesant.Televiziunile au dat imagini doar de la lansarea lui la apa, fiind ridicat cu macaraua de pe treiller, mutat peste gard si asezat pe suprafata lacului.

Ultima modificare efectuată de către MIHAI GAZI la Lun 31 Oct 2011 22:03:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2011 09:57:13    Titlul subiectului: 150026

Pentru ca televiziunile au fost prezente doar la ALPAB unde a fost lansat la apa. Filmuletul difuzat in vaporas, apartinea in exclusivitate celor de la ALPAB (probabil), sau poate si celor de la SPAT in care arata aspecte inca de la plecarea lui pe Dunare de la Galati. Un filmulet document ce va reflecta istoria acestui vaporas peste ani si ani. Ce n-am da acum sa vedem fotografii de la lansarea la apa a vaporaselor anilor '60!

Iata un filmulet cu constructia acestuia! http://www.youtube.com/watch?v=S9Q_wSagg7c

_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIHAI GAZI



Data înscrierii: 02/Dec/2009
Ultima vizita: 07/Mar/2024
Mesaje: 172
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2011 22:24:20    Titlul subiectului: 150041

Vaporasele vechi la ce santiere navale au fost fabricate? Auzisem ca stiucile sau cele din seria AURORA-DAMBOVITA se fabricau chiar la ALPA. In poza pe care am postat-o cu AURORA 1 la Snagov se vede pe el la un moment dat inscriptia "GIURGIU"-acum eu nu inteleg daca acolo a fost fabricat sau acolo a fost "tunat". Modificarea lui de la forma clasica pe care i-o stim de cand era la Herastrau la actuala forma s-a facut dupa ce a fost mutat la Snagov, stiu sigur lucrul asta intrucat prin '95-'96 l-am vazut tot la Snagov, dar in forma clasica. Acum are o forma inchisa, asemeni lui Bucur si LEADER.
Legat de Snagov, nu stiu unde este locul de acostare al vaporasului PACEA. In laguna de langa strand, unde sunt facute si pozele cu vaporasele firmei Snagov Tour,erau ultima oara cand am fost: PORUMBEL,MIOARA, AURORA 1, o salupa de acelasi tip cu BROTACEL precum si o salupa de serviciu de alt tip(parea de remorcare). LEADER era inca la fosta resedinta a lui Ceausescu. Asadar PACEA nu era acolo, nu apare nici in pozele firmei mentionate mai sus, dar el este la Snagov in stare de functionare. Oare mai este vreun debarcader de agrement nautic unde ar putea fi? Daca FAZANUL mai"traieste" ar trebui sa-l cautam si pe la Snagov, caci daca a fost luat pentru agrement nautic, alte lacuri practicabile pentru vaporase nu prea mai sunt...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport naval Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 5 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community